Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.670 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:01:
1 febriuari overal weer jongen ;) Nog heel eventjes :P
Bij gsm-shop.nl klaarblijkelijk nu al aangezien iemand die een paar weken terug besteld heeft met sim abo z'n Premium vandaag krijgt aangeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:07:
[...]

Bij gsm-shop.nl klaarblijkelijk nu al aangezien iemand die een paar weken terug besteld heeft met sim abo z'n Premium vandaag krijgt aangeleverd
Kan, maar winkels officieel pas dan weer, achja ze komen altijd op donderdag he? misschien vandaag toch even kijken O-)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:57:
[...]

ik speel ook pgr3 het meest online, cod vind ik raar je kan niet eens met je friends in 1 game
Ik speel PGR ook veel online, nog zonder al te veel succes overigens :)
Zag gisteren nog wat screens van the Godfather, ziet er echt veelbelovend uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

BartSmit heeft de Core weer in voorraad. Premium (nog) niet.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:19:
[afbeelding]
970 van 970
50 van 50 prestaties
eindelijk! 8)
En ga je 'm nu ooit nog spelen of ga je 'm nu ruilen voor een andere game of verkopen? ;)
Ik ga morgen maar weer eens lekker verder met CoD2, alleen nu las ik hier en daar, dat er een bug in het save-systeem zit (?). Ik speel alles op Veteran in chronologische volgorde. Russen heb ik af, ben nu met de Britten bezig (missie: Rommel's Last Stand) Hoef ik me geen zorgen te maken en kan ik gewoon doorspelen? Of is er een mogelijkheid om er zeker van te zijn dat ik niet weer helemaal opnieuw kan beginnen?
Ik heb de save-bug nergens gehad. Ik ben begonnen op Regular tot 4e missie of zo, daarna de eerste 2 missies op Veteran, vervolgens op Hardened de rest afgemaakt, en daarna min of meer random van alles op Veteran afgewerkt zodat ik de War Hardened heb en 8 Veteran achievements. Chronologie maakt volgens mij dus geen bal uit.
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:57:
[...]

ik speel ook pgr3 het meest online, cod vind ik raar je kan niet eens met je friends in 1 game
Is men aan bezig.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:54:
[...]

Als je abo verlengde moest je toch veel meer bijbetalen? Als ik hetzelfde pakket deed bij Vodafone 22,50 p/m kreeg je bij verlenging een veeeeel hoger bedrag wat je bij moest betalen dan bij een nieuw abo
offtopic:
Dat kan goed kloppen wat je hierboven zegt, maar ik heb t-mobile, en t-mobile geeft meer korting bij verlengen dan bij opnieuw aansluiten. Niet meer dan terecht overigens IMO. Ik moest nu 17 euro bijbetalen.

En ik zal het even zeggen als hij aankomt, volgens de post zou dat morgen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:44:
BartSmit heeft de Core weer in voorraad. Premium (nog) niet.
Wanneer komen die premiums nou!?! volgens mij is het probleem de harddisk, dat ding is ook nergens los te krijgen, de rest van de losse accessoires wel. Of zou het probleem zijn dat de zilveren DVD lades op zijn :P. Ben bijna geneigd om de core te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:25:
[...]

Wanneer komen die premiums nou!?! volgens mij is het probleem de harddisk, dat ding is ook nergens los te krijgen, de rest van de losse accessoires wel. Of zou het probleem zijn dat de zilveren DVD lades op zijn :P. Ben bijna geneigd om de core te gaan halen.
Dimensionplus heeft de losse harde schijven op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eqjim schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:22:
[...]

offtopic:
Dat kan goed kloppen wat je hierboven zegt, maar ik heb t-mobile, en t-mobile geeft meer korting bij verlengen dan bij opnieuw aansluiten. Niet meer dan terecht overigens IMO. Ik moest nu 17 euro bijbetalen.

En ik zal het even zeggen als hij aankomt, volgens de post zou dat morgen moeten zijn.
offtopic:
Hoe ziet je verlenging eruit dan? Zakelijk c.q. privé, 1 jarig of 2 jarig contractverlenging, van welk bedrag per maand? De Vodafone 22,50 p/m 2 jaar en 23 Euro bijbetalen leek mij de voordeligste, maar ik heb nu ook T-Mobile vandaar. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

zal ik ff irritant zijn een offtopic roepen? :X

ik vind COD2 echt heel vet op de 360 al loopt ie heel goed op me pc is het toch veel gaver op groter beeld!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Heeft iemand de nieuwe xbox mag al ergens gespot met FF demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:42:
zal ik ff irritant zijn een offtopic roepen? :X

ik vind COD2 echt heel vet op de 360 al loopt ie heel goed op me pc is het toch veel gaver op groter beeld!
Wat jij irritant vind, kan voor een ander een mogelijkheid zijn om een Premium te scoren op een passende manier, zonder per direct 400 pleuri neer te moeten leggen. Ofwel eigenlijk geeneens zo offtopic. Hoewel er puur voor je leesgemak dit wel offtopic wordt neergezet zodat het in lichter grijs makkelijker weggelaten kan worden als je er geen behoefte aan hebt.

En misschien kun je iets uitgebreider vertellen WAT er exact gaver is op groter beeld via je PC? En heb je COD2 origineel of speel je vanaf de demodisk? Want dat maakt nogal verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:36:
[...]

offtopic:
Hoe ziet je verlenging eruit dan? Zakelijk c.q. privé, 1 jarig of 2 jarig contractverlenging, van welk bedrag per maand? De Vodafone 22,50 p/m 2 jaar en 23 Euro bijbetalen leek mij de voordeligste, maar ik heb nu ook T-Mobile vandaar. Ben benieuwd
PM? allesmeuk@gmail.com

Tis namelijk wel erg offtopic allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 10:17
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:25:
[...]
Mediamarkt Breda had dinsdag nog zeker 10 HDD's op voorraad.

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
HDD"s waren er in Zwolle ook nog, net als kabels, wired-controllers..etc..etc.. :)

Wireless controllers hadden ze niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:13:
[...]

En ga je 'm nu ooit nog spelen of ga je 'm nu ruilen voor een andere game of verkopen? ;)
Heb het nu 3 keer rond gespeeld en dan heb je het wel een eind gezien. Kameo lijkt me wel leuk ;)

PM?: lievesonkeApenstaartHotmailPuntCom

edit:
Zijn er trouwens meer mensen die bugs hebben ondervonden op live.xbox.com? Bij mij staat al meer dan een maand Recent gespeeld game op Hexic HD 8)7 Weet iemand hier een oplossing voor misschien? De bug begon toen ik een nieuwe xbox kreeg van UPS.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt een beetje moe van al dat gekissebis over off-topic of niet.

Zolang het iets te maken heeft met de x360 of een game; lekker posten.
Maar ik zit niet te wachten op de algemene voorwaarden van een T-mobile abbo in dit topic en ook niet over de sterkte van die driehonderdste millipixel op een JVC Blabla 432H....
Sterker nog, als gamer met net een half jaar JONGE 82cm CRT-tv kan ik me verschrikkelijk irriteren aan het steeds terugkomende discussiepunt "lcd/plasma/hd-tv". Ik wil lezen over het apparaat, over de games, de roddels en de ervaringen met die games en dat apparaat

(en ik snap ook wel dat daar af en toe een reactie over een tv bijhoort)

Ik ben het dus niet eens Flozzy dat er hier in het topic moet worden gediscusieerd hoe je er een kan bemachtigen. Een tip geven, alá, maar tot in de puntjes zaken bespreken, daar heb je mail en msn voor tegenwoordig.

Het is al te vaak gezegd, te vaak op gereageerd en toch laat ik me verleiden tot een reactie. :+
My 2 cents: Dit topic heet niet "het grote hoe-bemachtig-ik-een-360 Topic"en ook niet "Het grote weet-je-welke-hd-tv-echt-mega-goed-is-voor-je-xbox360 topic".

Indien nodig: nofi enzo, ik vind het alleen zonde van een verder uitermate goed topic (hulde aan curry en co)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:42:
ik vind COD2 echt heel vet op de 360 het is toch veel gaver op groter beeld, al loopt ie heel goed op me pc!
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:03:
[...]
En misschien kun je iets uitgebreider vertellen WAT er exact gaver is op groter beeld via je PC? En heb je COD2 origineel of speel je vanaf de demodisk? Want dat maakt nogal verschil
Ff wat lekkerder lezen, en je snapt dat hij het op de x360 dus vetter vind, vanwege het grote beeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:50:
[...]

[...]

Ff wat lekkerder lezen, en je snapt dat hij het op de x360 dus vetter vind, vanwege het grote beeld. :)
Dat maakte ik ook uit de tekst op :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:50:
[...]

[...]

Mmmhhh bij 2e keer lezen akkoord, taaltechnisch liep het echter niet heel lekker waardoor de verwarring ontstond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:14:
[...]

Heb het nu 3 keer rond gespeeld en dan heb je het wel een eind gezien. Kameo lijkt me wel leuk ;)

PM?: lievesonkeApenstaartHotmailPuntCom

edit:
Zijn er trouwens meer mensen die bugs hebben ondervonden op live.xbox.com? Bij mij staat al meer dan een maand Recent gespeeld game op Hexic HD 8)7 Weet iemand hier een oplossing voor misschien? De bug begon toen ik een nieuwe xbox kreeg van UPS.
Sorry weet zo snel geen antwoord, maar even een korte andere vraag aan jou: Heb jij nog iets speciaals gedaan op je oude harde schijf voordat je hem opstuurde? Live profile weggehaald ofzo?
Heb net ff gebelt met MS namelijk, het is in werking gesteld, en binnen 2 dagen heb ik een mailtje van de UPS :)

edit:
pling, mailtje van UPS binnen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:58
laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door Black_Mage op 19-01-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Misschien een rare vraag, maar is het mogelijk om altijd naar het Dashboard op te starten?
Vaak heb ik er wel een game in zitten maar wil ik gewoon naar het Dashboard booten om bijvoorbeeld gewoon muziek aan te zetten. Is het mogelijk om door bijvoorbeeld 1 toets (de B ofzo) ingedrukt te houden tijdens het opstarten je altijd in het Dashboard komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Wekko schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:25:
Misschien een rare vraag, maar is het mogelijk om altijd naar het Dashboard op te starten?
Vaak heb ik er wel een game in zitten maar wil ik gewoon naar het Dashboard booten om bijvoorbeeld gewoon muziek aan te zetten. Is het mogelijk om door bijvoorbeeld 1 toets (de B ofzo) ingedrukt te houden tijdens het opstarten je altijd in het Dashboard komt?
Helaas niet, veelgemiste feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:25:
Volgens mij niet, maar ik druk voorts net zo snel op circle of light, geel, omhoog, groen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:27:
[...]

Helaas niet, veelgemiste feature.
MS heeft gezegt 4 keer per jaar een Dashboard update te doen, ik hoor ook dat wat vrienden van me hierom vroegen, ik denk dus ook dat ze dit er bij de eerstvolgende update in zullen zetten :)

edit:
mega typo >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:28:
[...]

MS heeft gezegt 4 keer per jaar een Dashbord update te doen
Heb je daar een linkje van? of een bron? Ben wel benieuwd waar ze dat getal 4 vandaan halen cq waarom ze het aantal vernoemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:14:
[...]edit:
Ik heb het ook gehad omdat mijn profiel ineens corrupt was. Het probleem zit niet zozeer op live.xbox.com maar op je eigen (nieuwe) xbox. Dan raakt het systeem gewoon helemaal in de war ;). Bij mij loste het probleem zich vanzelf toen ik verder ging met cod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:27:
Volgens mij niet, maar ik druk voorts net zo snel op circle of light, geel, omhoog, groen :+
Hmm helaas, hopelijk komt dat dan inderdaad in een update. Voorlopig zet ik m'n 360 altijd aan met het Media Extender knopje op de gratis afstandsbediening en druk ik dan meteen op Cancel, dan kom ik ook altijd in het Dashboard zolang ik WMC niet gestart heb :P

[ Voor 7% gewijzigd door Wekko306 op 19-01-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

of je drukt op de cd tray zo dat ie open gaat, kom je ook in je dashboard. En je kan hem dicht doen zonder op te staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is dat dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

EDIT

Dit spel verdiend een eigen topic: [rml]Outpost Kaloki X [ Xbox360/PC][/rml]

[ Voor 127% gewijzigd door PWM op 19-01-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ik heb eergisteren ook mijn eerste freeze gehad tijdens cod2 online. Hij dee helemaal niks meer. Ik was toch net klaar dus heb m uitgezet. Gisteren had ik no problemo.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Curry

You have mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Haha, ik en Xun (skultulla) waren triphopper aan het uitnodigen om te racen, maar hij heeft alleen maar Silver. Sorry man 8)7.

Maar als er mensen zijn die online een potje willen racen, voeg mij (Rox NL) of skultulla even toe ;). Met zn 2'en is het ook niet veel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:23:
Haha, ik en Xun (skultulla) waren triphopper aan het uitnodigen om te racen, maar hij heeft alleen maar Silver. Sorry man 8)7.

Maar als er mensen zijn die online een potje willen racen, voeg mij (Rox NL) of skultulla even toe ;). Met zn 2'en is het ook niet veel aan ;)
Ja geeft niet, maar dan weten jullie het nu. Ik heb op het moment idd. alleen Silver! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Rox_NL schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:23:

http://www.highwaydevil.nl/forum

Meer racers en binnenkort willen we toch gaan beginnen met een echte competitie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Sinds gisteren ook in het bezit van een XBOX 360 Premium editie :)
PGR3 is echt machtig mooi en vooral op 1080i, ik ben zeer tevreden met dit apparaat.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:33:
[...]

http://www.highwaydevil.nl/forum

Meer racers en binnenkort willen we toch gaan beginnen met een echte competitie.
Moet ik mij maar eens gaan registreren binnenkort ;). Maar het ging eigenlijk om nu. Er is echt geen hond online en een open lobby is vragen om ellende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:24:
[...]

Ja geeft niet, maar dan weten jullie het nu. Ik heb op het moment idd. alleen Silver! ;)
ik na 26 januari :'( maar ik maak er niet echt veel gebruik van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:11
Zo, even een paar deeltjes 360 doorgenomen.

Microsoft heeft met de nieuwe X-box 360 toch een aantal spijkers met koppen geslagen. HD-tv ondersteuning en vooral het MCE intergratie is een goede zet.

Verder zijn ze de eerste met een Next-Gen console. Hierdoor denk ik dat je een voorsprong aan het opbouwen ben. Als ze met goede spellen blijven komen zie ik de PS3 niet zo snel meer winnen. Het is inderdaad nog afwachten wat er gaan komen, maar de X-box heeft een heleboel mensen die niet meer kunnen wachten als klant erbij gekregen. Dat hij uitverkocht is zegt niks, dat kan ook een strategie zijn bij microsoft, maar het wat er in de PS3 en wanneer die uitkomt vraag zal zorgen dat veel twijfelaars toch kiezen om nu een X-box aan te schaffen.

Zelf zit ik er ook over na te denken. Ik ben eerlijk als ze tegelijk uit waren gekomen dat ik denk voor de PS3 had gekozen vooral omdat ik op de PS2 GT3 al een wereld spel vond. Oke, microsoft heeft dat PGR voor, maar GT-serie lijkt me leuker. Ook vind ik de PS3 er stijlvoller uitzien. Aan de andere kant de MCE intergratie is ook heerlijk, in de huis kamer je muziek van de PC.

Zijn er mensen die mij over het randje kunnen duwen, waarom nu een 360 aanschaffen ? De PS3 wordt toch ook een stuk duurder dan de X-box ? Eind van de maand kan ik m'n abonnement verlengen, zit te twijfelen om een Doosje mee te nemen. (wel een Premium pakket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens artikels, is xbox 360 development kit goed !

wat betekent dat veel spel makers dit aantrekken

nog 1 punt

CPU van de ps3 mag wel "iets"better zijn ( niet op general floating ofzo iets )

maar over de GPU is niks overbekent ( 550 mhz wat niks zegt ) geruchten zeggen dat het iets van een 7800 GTX 512 mb wordt ?

en xbox 360 GPU van ATI is better dan 7800 GTX

nog niet overtuigd ?

Sony heeft geld problemen, kan nadelig zijn, microsoft kan wel wat hebben

nog eentje

xbox live, kost misschien geld maar je hebt ook wat, beste online gameplay
PS3 online is onbekent, kan weer crap worden

Ik kies voor xbox voor goeie FPS games en PGR3 en goeie online service, ik wil daarvoor betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:48:

Microsoft heeft met de nieuwe X-box 360 toch een aantal spijkers met koppen geslagen. HD-tv ondersteuning en vooral het MCE intergratie is een goede zet.

Verder zijn ze de eerste met een Next-Gen console. Hierdoor denk ik dat je een voorsprong aan het opbouwen ben. Als ze met goede spellen blijven komen zie ik de PS3 niet zo snel meer winnen. Het is inderdaad nog afwachten wat er gaan komen, maar de X-box heeft een heleboel mensen die niet meer kunnen wachten als klant erbij gekregen. Dat hij uitverkocht is zegt niks, dat kan ook een strategie zijn bij microsoft, maar het wat er in de PS3 en wanneer die uitkomt vraag zal zorgen dat veel twijfelaars toch kiezen om nu een X-box aan te schaffen.

Zelf zit ik er ook over na te denken. Ik ben eerlijk als ze tegelijk uit waren gekomen dat ik denk voor de PS3 had gekozen vooral omdat ik op de PS2 GT3 al een wereld spel vond. Oke, microsoft heeft dat PGR voor, maar GT-serie lijkt me leuker. Ook vind ik de PS3 er stijlvoller uitzien. Aan de andere kant de MCE intergratie is ook heerlijk, in de huis kamer je muziek van de PC.

Zijn er mensen die mij over het randje kunnen duwen, waarom nu een 360 aanschaffen ? De PS3 wordt toch ook een stuk duurder dan de X-box ? Eind van de maand kan ik m'n abonnement verlengen, zit te twijfelen om een Doosje mee te nemen. (wel een Premium pakket)
de ps3 heeft exclusive, maar dat heeft de x360 ook. Voor de rest zijn de multi-platform spellen
hetzelfde. Hoeveel waarde je hecht aan die exclusives hangt van je zelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:03:
[...]

de ps3 heeft exclusive, maar dat heeft de x360 ook. Voor de rest zijn de multi-platform spellen
hetzelfde. Hoeveel waarde je hecht aan die exclusives hangt van je zelf af.
Tsja, dat houdt je. Hoevaak heb ik niet op GTA moeten wachten voordat hij op de PC uitkwam. Maar Exclusives zit ik nog aan te denken, wat speel ik graag?

1) Fifa 200x / Street met vrienden onder het genot van een biertje
2) Race / NFS-serie
3) COD / MOH

Maar m'n broertje had een gamecube aangeschaft nou daar heb ik echt een hekel aan. Al die Zelda en nep spellen hou ik niet van.

Maar een aantal punten is zeer duidelijk. X-box is alleen online / netwerk te spelen via Xbox live waarvoor ik moet betalen !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
plus dat er nu al best een reeks games in ontwikkeling zijn, en wanneer de PS3 uitkomt zal daarvoor ook maar eerst een handje vol van zijn. terwijl tegen die tijd zijn er al tig games voor de 360.
en misschien zijn developers nu al overgestapt om voor de 360 uit te brengen omdat de PS3 op zich laat wachten.
verder ben ik niet zo te spreken over de strategie van sony, omdat ze altijd alles in europa en de VS later uitbrengen (lees: veel later/halfjaar later) en die dildo controller lijkt me niet echt jovel.

ik wens je trouwens geluk met een premium te scoren als je er toch voor zou gaan...

[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 19-01-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Maeslant schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:11:
[...]

Maar een aantal punten is zeer duidelijk. X-box is alleen online / netwerk te spelen via Xbox live waarvoor ik moet betalen !?
Met Xlink Kai heb je geen live abbo nodig. Het werkt op dit moment echter nog niet lekker met de X360 maar er zal vast wel een betere versie komen tzt.

http://www.teamxlink.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:22:
[...]

Met Xlink Kai heb je geen live abbo nodig. Het werkt op dit moment echter nog niet lekker met de X360 maar er zal vast wel een betere versie komen tzt.

http://www.teamxlink.co.uk/
net alsof dat zo lekker werkt. Wat een ramp is dat programma. Pakt hij weer eens niet de server kan je eerst terug naar je pc om een andere te selecteren of je moet je xbox overnieuw opstarten.

Er zijn altijd maar een handjevol mensen te vinden. Een maand na release zie je bijna niemand meer bij hetzelfde spel. Tegen die tijd hebben ze waarschijnlijk alweer een nieuwe gedownload. Op de 360 is dat weliswaar nog niet mogelijk, des te groter de kans dat het nog rustiger is.

Uiteindelijk is die 5 euro in de maand het meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Volgens mij is me xbox aan het overlijden :'(

Had gisteren 3 van die rode lampjes. Nacht van de stroom afgehaald deed ie het vandaag weer maar hij is inmiddels al 2x vast gelopen bij potje nfs. En nu heb ik vervolgens weer die rot rode lampjes.

Adapter ligt vrij xbox staat vrij dus volgens mij kan het geen hitte probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle redenen zijn al wel genoemd. Belangrijkste staan hierboven. Daarnaast: je hebt het gezien bij de eerste xdoos en de PS2, de xdoos was ook beter grafisch gezien. PS2 misschien heel veel spellen, maar ze vergeten er altijd bij te zeggen dat er ook heel veel -Japanse- troep tussen zat.

Het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit. Je weet nu nog niet wat de PS3 exact gaat brengen (geen echte demo's, geen testmodellen die ergens draaien, productieproces altijd prut bij Sony tekorten zoals PSP etc.), hij is moeilijker te programmeren, allemaal onzekerheden.

Belangrijkste is m.n. ook het online gamen. Sony had dit niet voor elkaar, Sony krijgt dit niet voor elkaar. En wat je zelf zegt, de PS3 gaat toch echt duurder worden naar verwachting.

Ennuh: je kunt nu die Premium scoren bij verlenging van je mobiele abo doe je dat toch. Die PS3 gaat met vertraging toch niet voor voorjaar 2007 in Europa komen. Dus ga je als die eens een keer uit is je mob. abo weer verlengen met PS3 in de aanbieding als je die dan nog wilt.

Ofwel: SCOREN DIE PREMIUM 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:00:
[...]

net alsof dat zo lekker werkt. Wat een ramp is dat programma. Pakt hij weer eens niet de server kan je eerst terug naar je pc om een andere te selecteren of je moet je xbox overnieuw opstarten.

Er zijn altijd maar een handjevol mensen te vinden. Een maand na release zie je bijna niemand meer bij hetzelfde spel. Tegen die tijd hebben ze waarschijnlijk alweer een nieuwe gedownload. Op de 360 is dat weliswaar nog niet mogelijk, des te groter de kans dat het nog rustiger is.

Uiteindelijk is die 5 euro in de maand het meer dan waard.
Grotendeels heb je gelijk. Maar het handjevol mensen geldt niet voor elk spel. Ik heb met mijn oude Xbox echt maanden Rainbow Warrior 6 en Halo en PGR2 online gespeeld mbv Xlink. Werkte geweldig.
De X360 spellen daarentegen schijnen (expres) geschreven te zijn voor een zo laag mogelijke ping waar Xlink op dit moment problemen mee heeft. Nu moet je dus wel Live gebruiken. Maar ook hier zal iemand wel weer wat voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het wel intressant om een poll te maken over de vraag hoe je xbox 360 stond voordat je hem retour deed.

Wordt het misschien duidelijk of er daadwerkelijk een verschil tussen horizontaal en vertikaal zit in de hoeveelheid defecte 360's. En tegelijk of het daadwerkelijk 1 op de 2 xboxen is die kapot is of is gegaan, wat soms wel eens zo lijkt.

Poll: In welke positie stond je x360, voordat hij defect raakte
Horizontaal
Verticaal
Mijn 360 werkt perfect en staat horizontaal
Mijn 360 werkt perfect en staat verticaal
Mijn 360 crashd regelmatig en staat horizon
Mijn 360 crashd regelmatig en staat vertica
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=111248&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

edit: de poll wat uitgebreid

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Net even de status bij Wehkamp bekeken en daar staat nu: Naar U verzonden :) Ik had 'm eigelijk niet eerder dan volgende week verwacht aangezien afgelopen weekend nog 2 weken werd vermeld :) Ik ben benieuwd :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

VTec schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:13:
Net even de status bij Wehkamp bekeken en daar staat nu: Naar U verzonden :) Ik had 'm eigelijk niet eerder dan volgende week verwacht aangezien afgelopen weekend nog 2 weken werd vermeld :) Ik ben benieuwd :)
Bij mij staat nog steeds: XBOX 360 SYSTEM 0000 1 € 359,99 Levertijd 2 weken :'(

btw ze verkopen ook weer de Advanced scart kabel terwijl ze eerder iemand hadden laten weten die niet meer te gaan leveren. Zo zie je maar, niet alles zomaar blind aannemen 8)

[ Voor 20% gewijzigd door fulgore op 19-01-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Microsoft is currently finishing off one huge update for the Xbox 360 that is going to put an end to all the known problems in both games and the system itself. It will contain fixes for all currently known lockups in games, missing or impossible to get achievements and a bunch of new functionality in the Dashboard.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Nou goed ik ga mijn box maar rma-en :(

Iemand ervaring hiermee? Hoelang duurt het..? Etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, zit met een probleem. Probeer met windows media connect verbinding te maken met mijn xbox via mijn laptop. Hij vind mijn xbox 360 netjes met media connect maar als ik probeer music te halen dan zegt ie dat ie mijn pc niet kan vinden... Iemand enig idee? heb al op het xbox 360 forum gekeken, maar blijken meer mensen deze problemen te hebben...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:47:
Belangrijkste is m.n. ook het online gamen. Sony had dit niet voor elkaar, Sony krijgt dit niet voor elkaar. En wat je zelf zegt, de PS3 gaat toch echt duurder worden naar verwachting.
Beetje loos gebaseerd, sorry. 'Central Station' voor de PS2 was inderdaad gigantische bagger. Er was tijden lang gespeculeer over hoe een online dienst voor de PS3 zou worden en of het er überhaupt wel zou komen. Maar laten we eerlijk zijn, Sony is geen (klein) bedrijf dat maar wat aankloot. Ze weten donders goed dat Microsoft het veel beter had aangepakt met het online gamen, dus het lijkt me niet meer dan logisch dat Sony hun best gaat doen om dat recht te zetten bij de PS3. Precieze details zijn nog niet bekend, maar er zijn wel uitspraken gedaan dat online gamen op de PS3 qua service vergelijkbaar zal zijn met Xbox Live (ik zal nog even een betrouwbare bron hiervoor zoeken, als ik die nog kan vinden). Het lijkt me ook niet meer dan logisch omdat het nou eenmaal een groot voordeel was van Microsoft ten opzichte van Sony.

Het gaat vooral om de games en er is nu al veel bekend over games die voor de 360 worden ontwikkeld en minder over de PS3. Natuurlijk zal de PS3 wel weer alle bekende toppers krijgen die ook op de PS2 zijn verschenen (en ik ben met je eens, GT > PGR) dus als je die leuk vind zal je sowieso wel goed zitten met de PS3. Of de PS3 duurder wordt dan de 360 is ook nog niet concreet bekend, misschien dat ze vrijwel hetzelfde gaan kosten en Sony meer verlies draait per console.
Als de games op de 360 je echt interesseren: neem de 360. Als de PS3 dan later uitkomt en je die ook wil hebben: neem de PS3 ook. Kan je dit niet allebei betalen kan je denk ik gewoon het beste wachten tot de PS3 uit is en dan beslissen, of gewoon nu de 360 nemen en daar maar tevreden mee zijn.

BTW, is het normaal dat een Play & Charge kit even duur is als een losse accu? Lijkt me vrij raar, maar ze lagen bij de MM in Utrecht beide voor 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wekko schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:12:
[...]
BTW, is het normaal dat een Play & Charge kit even duur is als een losse accu? Lijkt me vrij raar, maar ze lagen bij de MM in Utrecht beide voor 20 euro.
Nee, Accu is 9,95 of 14,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:12:
[...]

Of de PS3 duurder wordt dan de 360 is ook nog niet concreet bekend, misschien dat ze vrijwel hetzelfde gaan kosten en Sony meer verlies draait per console.
Over de prijs is inderdaad nog niks concreets bekend, maar ik verwacht zelf dat deze duurder zal zijn dan de 360 mede door de Blu-ray drive en de cellship. Misschien dat Sony inderdaad meer verlies gaat draaien, ze willen Blu-ray door de PS3 op de markt zetten, het is echter wel een risico wat Sony neemt.

Een voordeel van de PS3 is de Japanse support kwa games, maar of je dit een voordeel vindt hangt van je gamesmaak af. Verder moet je naar de exclusieve games kijken per console, als het op multiplatform games aankomt zoals van bijv. EA dan maakt het weinig uit welke console je koopt denk ik zo. Hoe Sony het online gaat aanpakken is nog niet echt bekend, het lijkt me dom om dezeflde weg als de PS2 te kiezen. De ene keer hoor je dat ze plannen hebben voor een soortgelijke service als Live, de andere keer hoor je dat ze het weer aan de developers overlaten. De speculaties vliegen je werkelijk om de horen en ik zou zeggen, niets geloven totdat Sony iets bevestigt.

Ik ga nu in iedergeval eerst een HDTV kopen en zie daarna wel verder. Zou Sony pas begin 2007 in Europa komen, dan sla ze de plank hier toch wel mis mbt het 'Holiday Season'. Het begint bij mij af en toe ook te kriebelen om voor de 360 te gaan; er staan goede games op de planning en ik heb al een paar keer op een demopod gespeeld en ik moet zeggen dat de controller erg lekker in de hand ligt. De games zien er goed uit en dit is nog maar het begin. Voorlopig kijk ik echter nog even de kat uit de boom.

PS: Voor de geinteresseerden zag ik vandaag bij de MM R'dam Centrum 12 Core-systemen en 2 harddisks, hoewel ik later nog maar 1 harddisk zag staan. Accessoires hebben ze voor de rest wel zoals memorty units, controllers (wired en met draad), faceplates. De enige accessoires die missen zijn de kabels; deze lijken slecht leverbaar net als de HD en de Premium ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:47:
[...]

Alle redenen zijn al wel genoemd. Belangrijkste staan hierboven. Daarnaast: je hebt het gezien bij de eerste xdoos en de PS2, de xdoos was ook beter grafisch gezien. PS2 misschien heel veel spellen, maar ze vergeten er altijd bij te zeggen dat er ook heel veel -Japanse- troep tussen zat.

Het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit. Je weet nu nog niet wat de PS3 exact gaat brengen (geen echte demo's, geen testmodellen die ergens draaien, productieproces altijd prut bij Sony tekorten zoals PSP etc.), hij is moeilijker te programmeren, allemaal onzekerheden.

Ennuh: je kunt nu die Premium scoren bij verlenging van je mobiele abo doe je dat toch. Die PS3 gaat met vertraging toch niet voor voorjaar 2007 in Europa komen. Dus ga je als die eens een keer uit is je mob. abo weer verlengen met PS3 in de aanbieding als je die dan nog wilt.

Ofwel: SCOREN DIE PREMIUM 360
Die laatste zin is in twee opzichten makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik denk dat ik toch voor de Xbox 360 ga. Verder hoor ik iedereen zo negatief over het kopieren van spellen. Maar volgens mij zijn hier zeker ook mensen die dan geen legale windows versie hebben. Ik vind dat je het niet extreem moet maken. Maar als je voor internet altijd aan live vast zit, vind ik dat aan de ene kant wel jammer. Ik heb eerst ook 2 weken counterstrike niet legaal gespeeld, daarna vond ik het spel zo goed dat ik gewoon het spel kocht. Dat heb ik heel vaak, Counterstrike zijn een vriend en ik toen maanden gaan spelen, dan vind ik het wel waard. Maar komen er ook demo's voor spellen die je wel via live kan spelen ?

En als ik nu een x-box scoor, dan heb ik volgend jaar wel weer een telefoon nodig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Maeslant schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:45:
Maar als je voor internet altijd aan live vast zit, vind ik dat aan de ene kant wel jammer. Ik heb eerst ook 2 weken counterstrike niet legaal gespeeld, daarna vond ik het spel zo goed dat ik gewoon het spel kocht. Dat heb ik heel vaak, Counterstrike zijn een vriend en ik toen maanden gaan spelen, dan vind ik het wel waard. Maar komen er ook demo's voor spellen die je wel via live kan spelen ?

En als ik nu een x-box scoor, dan heb ik volgend jaar wel weer een telefoon nodig :S
Dat je voor online gamen aan Live vast zit op de Xbox vind ik zelf geen nadeel. Het is juist erg overzichtelijk (met Friends en dergelijke) en het gaat erg snel. Sowieso betaal je maar 5 euro per maand als je een jaarabo koopt (60 euro per jaar dus) dus dat merk je neem ik aan ook niet echt in je portemonnee. Xbox Silver is trouwens gratis, met Silver kan je alles wat je met Gold ook kan behalve echt online gamen, demo's en trailers enz downloaden kan dus wel. Of demo's ook online gamen ondersteunen betwijfel ik, bij Quake 4 zie je de optie wel staan maar of je die ook kan gebruiken weet ik niet (demo meteen weer weggegooid, vond er niks aan).

[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 19-01-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Wekko schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:51:
[...]

Dat je voor online gamen aan Live vast zit op de Xbox vind ik zelf geen nadeel. Het is juist erg overzichtelijk (met Friends en dergelijke) en het gaat erg snel. Sowieso betaal je maar 5 euro per maand als je een jaarabo koopt (60 euro per jaar dus) dus dat merk je neem ik aan ook niet echt in je portemonnee. Xbox Silver is trouwens gratis, met Silver kan je alles wat je met Gold ook kan behalve echt online gamen, demo's en trailers enz downloaden kan dus wel. Of demo's ook online gamen ondersteunen betwijfel ik, bij Quake 4 zie je de optie wel staan maar of je die ook kan gebruiken weet ik niet (demo meteen weer weggegooid, vond er niks aan).
Dat vind ik wel belangrijk, want een demo waarbij je niet online kan gamen heeft geen zin. Bij counterstrike is het met je vrienden "rond lopen" het leukste, headset op en brullen maar :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Maeslant schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:55:
[...]

Dat vind ik wel belangrijk, want een demo waarbij je niet online kan gamen heeft geen zin. Bij counterstrike is het met je vrienden "rond lopen" het leukste, headset op en brullen maar :d
ik hoop dat je nu toch wel eindelijk CS achter je laat he? of anders dan CS:S speelt, want ik vind dat toch zo'n achterhaald spel komop HL1 dat is ages geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Weet je wat leuk is?
Ga maar es met je ouders en broer in de woonkamer Bejeweld2 spelen op de 360, en er ontketend zich spontaan een massa hysterie :X

(een klein fragment uit de chaos)

..GEEL GEEL GEEL NEE niet daarheen, dan had je vier! Nu blauwe nee naar beneden ja en dan naar LINKS LINKS toe dan! GROEN GROEN ja die, nee niet daarheen. JA NU DE BOM TOE!
och nouja, ja nu de paarse PAARS PAARS. Links boven ja naast de rode...

en dat heet dan ontspanning :|
;)
wel om de beurt spelen

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 19-01-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:55:
[...]

Het is maar een demo, alleen om jou een impressie van het spel te geven. En dat gaat in de meeste gevallen prima offline. Ze kunnen de demo natuurlijk niet "te leuk" maken. Dan koopt niemand de game meer ;)

Hoe zit het eigenlijk met die update die gaat uitkomen uit Curry's post ? Moet je daar een harddisk voor hebben om die te installeren ? Zal toch niet :? Ik heb namelijk geen idee of er nog extra ruimte in de 360 zit voor dit soort updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

...
Ik ga zelf geen Xbox360 of PS3 aanschaffen, maar volg het allemaal wel een beetje. De PS3 zal waarschijnlijk duurder worden dan de Xbox360, maar dan heb je wel meteen een Blu-Ray speler in huis staan voor relatief weinig geld. Verder ondersteunt de PS3 itt de 360 wel 1080p. Verder kan Sony redelijk eenvoudig bij MS afkijken hoe ze het online gedeelte kunnen opzetten, misschien wordt het niet zo goed als bij de 360, maar neem aan dat ze wel geleerd hebben van hun "fouten" bij de PS2. En Sony is momenteel natuurlijk heer en meester op de homeconsole markt en het zal me niets verbazen als Sony ook dit keer de grootste wordt en dan dus waarschijnlijk ook het grootste spellenaanbod krijgt. Ik zou dus niet al te snel voor de 360 gaan en misschien even wachten totdat er meer over de PS3 bekend is.

Denk geef ff wat tegengas in dit topic. Alle argumenten om een 360 aan te schaffen komen toch wel voorbij dus die hoef ik niet te noemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:17:
[...]

Ik ga zelf geen Xbox360 of PS3 aanschaffen, maar volg het allemaal wel een beetje. De PS3 zal waarschijnlijk duurder worden dan de Xbox360, maar dan heb je wel meteen een Blu-Ray speler in huis staan voor relatief weinig geld. Verder ondersteunt de PS3 itt de 360 wel 1080p. Verder kan Sony redelijk eenvoudig bij MS afkijken hoe ze het online gedeelte kunnen opzetten, misschien wordt het niet zo goed als bij de 360, maar neem aan dat ze wel geleerd hebben van hun "fouten" bij de PS2. En Sony is momenteel natuurlijk heer en meester op de homeconsole markt en het zal me niets verbazen als Sony ook dit keer de grootste wordt en dan dus waarschijnlijk ook het grootste spellenaanbod krijgt. Ik zou dus niet al te snel voor de 360 gaan en misschien even wachten totdat er meer over de PS3 bekend is.

Denk geef ff wat tegengas in dit topic. Alle argumenten om een 360 aan te schaffen komen toch wel voorbij dus die hoef ik niet te noemen. ;)
The folks here at Xbox® have taken a bold step by declaring that all games that appear on the Xbox 360™ video game system will support high-definition resolutions up to 720 progressive scan and 1080 interlace. It's important to note the difference between this policy and that of the original Xbox® console. With games on the original Xbox, developers had the option to support HD graphics, but Xbox 360 demands that all games feature high-definition options. To clear up some confusion, here are a few key points to bear in mind regarding high-definition support on Xbox 360.

You do not need a TV that supports high definition to use the Xbox 360 system. Like all consoles before it, Xbox 360 works perfectly on standard-definition TVs (the resolution for standard def is 480 interlace).

The high-definition support for Xbox 360 is dynamic, so even if a game is designed with 720p in mind, but your TV only supports 480p or 1080i, Xbox 360 runs the game in the best resolution your TV offers (up to 720p and 1080i).

If you do plan on running games in high definition with your HDTV, you'll need the Xbox 360 Component HD AV Cable, which comes standard with the Xbox 360 system (not the Xbox 360 Core System) and is sold separately as well.
lijkt me duidelijk.
maar het kan ook wezen dat huidige games puur voor 720p worden ontwikkeld, maar 1080i word wel degelijk ondersteund.
misschien komen in de toekomst games uit die wel 1080i ontworpen zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 19-01-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je laat zien dat de Xbox360 1080i ondersteunt, wat wil je daarmee zeggen :?

1080i is toch wel even heel iets anders dan 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:43:
Je laat zien dat de Xbox360 1080i ondersteunt, wat wil je daarmee zeggen :?

1080i is toch wel even heel iets anders dan 1080p.
oh had ik even niet door dat daar verschil in zit. maar ik zie amper tot geen HDTV's die 1080p hebben. wel 1080i

en op de zelfde resolutie wat is dan het verschil tussen interlaced en progressive scan?

lijkt me dan een beetje te ver vooruit bedacht van sony, maarja moet je ook bedenken dat ze de PS3 10 jaar mee willen laten gaan. oh en nu we het er toch over hebben, wat is het verschill tussen HD ready en full HD?

[ Voor 34% gewijzigd door Bulls op 19-01-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik heb van Microsoft nog PDZ: LE opgestuurd gekregen van de Coca Cola contest maanden geleden :P

Die LE heeft trouwens niet veel extra's moet ik zeggen alleen veel concept art en een klein stripboekje in een tinnen doosje.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb ook weer een leveltje af in CoD 2...na 2 uur!! 8)7

Rommel's Last Stand, het einde was bijna onmogelijk. Je moet iets van 10 planes neer maaien, maar daarvoor nog als een gek 4 moffen van de daken knallen. M'n hart ging echt tekeer toen ik het laatste vloegtuig neerhaalde. Wat een opluchting...

Toen kwam D-Day, en jezus (!) wat ziet dat er vet uit, vooral de intro is echt magisch...

Dit is oorlog...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:53:

Rommel's Last Stand, het einde was bijna onmogelijk. Je moet iets van 10 planes neer maaien, maar daarvoor nog als een gek 4 moffen van de daken knallen. M'n hart ging echt tekeer toen ik het laatste vloegtuig neerhaalde. Wat een opluchting...

Toen kwam D-Day, en jezus (!) wat ziet dat er vet uit, vooral de intro is echt magisch...

Dit is oorlog...
ja op de PC versie ben ik net voorbij de beach landing en uitmoorderij. daarna krijg je een regenachtig stuk maar dat schokte als de tering. terwijlde rest van de game smoothly draait, nu ben ik benieuwd of het op de xbox ook FPS drops veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:53:

Huh, die moffen kun je op je dooie akkertje doen, gewoon pas de flak gun pakken als het plein vrij is. Zit zelfs een checkpoint zodra je hem pakt, en ik had ze in de derde keer op Veteran.

En ik heb in heel CoD2 nergens een framedrop bemerkt.
Wekko schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:51:
[...]

Of demo's ook online gamen ondersteunen betwijfel ik, bij Quake 4 zie je de optie wel staan maar of je die ook kan gebruiken weet ik niet (demo meteen weer weggegooid, vond er niks aan).
Quake 4 demo kan wel online, net als de PC-demo van Q3A destijds, maar vanzelfsprekend maar weinig arena's en maar 1 gameoptie. Is wel de enige demo afaik die online gaat, maar wel eentje waar het vitaal voor is.

[ Voor 29% gewijzigd door curry684 op 20-01-2006 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:17:
[...]

Ook ik heb nog geen 360 of PS3, dus even een concrete beoordeling van deze uitspraken:

1. PS3 waarschijnlijk duurder en meteen een Blue Ray voor weinig geld --> En wat als BR nu eens niet de standaard wordt maar HD-DVD? Of wellicht na een lange ruzie een geheel nieuw formaat?
Met de 360 pakken ze het slimmer aan. Je kunt met een externe speler nog alle kanten op, HD-DVD en evt. als BR of ander formaat toch leidend wordt, een externe speler in dat formaat fabriceren

2. Sony kan dan wel 'relatief' eenvoudig bij MS afkijken hoe ze het online gedeelte kunnen opzetten, dat zegt niks over het feit of ze het ook kunnen implementeren. Ze hebben simpelweg niet zo'n enorme cashflow en balanspositie als MS. Daarnaast: aangezien MS goed heeft kunnen experimenteren met de eerste xdoos en de eerste versie van Live, neem ik aan dat zij het meest profiteren van hun eigen kennis. Ze updaten de dashboards van de 360 in de toekomst in Bill kennende: alle markten die hij betreedt wil hij marktleider worden en dat lukt 'em ook:

- Windows pakte alle andere besturingsssystemen
- Internet Explorer pakte marktaandeel -terug- van Netscape en anderen
- MSN knalde ICQ compleet uit de markt
- Office heeft praktisch geen serieuze concurrent omdat ongeveer iedereen in Word typt...
- Ik zie niet in waarom de toekomst met 360 en anderen anders zal lopen. Al zeker niet door de combinatie met producten zoals Windows Media Center die streamt naar de 360 e.d.

Als je die feiten op een rij zet... Weet je hoe het zal gaan op de gamesmarkt

3. 1080p ik lees vaker dat onwetenden daar op mikken. Totaal onzinnig. Praktisch geen enkele LCD/Plasma die dat tegenwoordig aankan en in mensen hun huiskamer eindigt. Dat is serieus toekomstmuziek, als het al in de huiskamer zal staan is dat pas over een jaar of 7 en tzt wil je echt wel weer een upgrade van je huidige console. Totaal onzin argument dus. Daarnaast moet je jezelf afvragen, dat als je al een LCD HD tv hebt die de 1080p resolutie aankan, of je nog zoveel verschil merkt in resolutie. Op een PC is het voor het oog ook een grotere stap van 640 x 480 naar 1024 x 768 (zoals op een game console van Pal naar 720p --> ofwel 1280x720) als van 1024 x 768 naar bijv. 1280x1024 dan wel 1900x1200 (ofwel als we grof vergelijken van 720p naar 1080p)

Je kunt natuurlijk wachten op de PS3. Denk dat je dan een jaar blijft twijfelen en alsnog op een vergelijkbare machine uitkomt, zonder de uitgekiende XBOX Live online mogelijkheden, een stuk minder games in het begin en een enorme slechte levering zoals Sony dat altijd heeft. Voordat je dan goed en wel aan het gamen bent is het ruim in 2007 en wil je alsnog een... 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

http://www.1up.com/do/feature?cId=3147131

leuk interview met peter moore! >:) beetje gespannen situatie

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
curry684 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 01:12:
[...]

Huh, die moffen kun je op je dooie akkertje doen, gewoon pas de flak gun pakken als het plein vrij is. Zit zelfs een checkpoint zodra je hem pakt, en ik had ze in de derde keer op Veteran.

En ik heb in heel CoD2 nergens een framedrop bemerkt.
Dat was bij mij ook een moeilijk stuk. Want hij savede het checkpoint voordat ik alle duitsers op de daken had uitgeschakeld. Maar als ik niet snel naar die gun sprintte kreeg ik een lading bommen op mijn hoofd van de vliegtuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 14-09 08:18
Zijn er ook mensen die Tiger woods spelen, best wel een verslavend spel. Ok grafisch misschien niet Next gen maar gameplay is wel super. Alleen beetje irritant dat hij on-line zo laggy is. Tenminste bij mij, speel soms tegen amerikanen die nergens last van hebben. (Op zich al vreemd natuurlijk, je zou dat maar in een shooter hebben zoiets)

meer mensen daar last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Ik speel TW ook... Erg gaaf en verslavend spel, vooral omdat mijn meissie het ook leuk vindt... Heb nog geen last gehad van lag online.. Maar heb alleen nog tegen bekenden gespeeld

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

Info over ruimte gebruik van BR en DVD-9 of MS er goed aan gedaan heeft!

http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die hier hun xbox 360 via een vga kabel op de monitor hebben aangesloten ? Hoe is het beeld beetje redelijk ? Ik heb die review op gamespot gelezen dus geen link van dat sturen. ik wil het gewoon realtime hier weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:11:
Zijn er nog mensen die hier hun xbox 360 via een vga kabel op de monitor hebben aangesloten ? Hoe is het beeld beetje redelijk ? Ik heb die review op gamespot gelezen dus geen link van dat sturen. ik wil het gewoon realtime hier weten :)
Ik gebruik een vga-kabel om de 360 aan te sluiten op mijn Samsung tft. Ik klaag niet over het beeld.

Alleen als ik de resolutie instel op 1280x1024 (native voor mijn monitor) dan denken sommige spelletjes (PGR3 bijvoorbeeld) dat het breedbeeld is, en krijg ik platgedrukte auto's (hoewel ik dat vaker heb in PGR, ah ha ha) te zien, hoewel het wel beeldvullend is. Ik moet dus noodgedwongen op een lagere resolutie gamen, ik geloof dat hij nu op 1024x768 staat, weet het niet zeker (en kan het nu niet checken).

Ondanks deze sub-optimale resolutie, is de beeldkwaliteit wat mij betreft dik in orde. Helder contrast, scherpe randjes (voor zover dat kan met non-native resoluties) etc. Ik vond het de aanschafprijs van de vga-kabel wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

S2S schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:51:
Info over ruimte gebruik van BR en DVD-9 of MS er goed aan gedaan heeft!

http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132
Leuk artikel. Ik heb wel vaker geroepen dat veel meer ruimte dan 8,5 GB niet nodig is voor spellen (op heel enkele uitzonderingen na misschien), zelfs niet voor de next gen spellen. Dit artikel onderbouwt die gedachtengang :)

En alvast voor de mensen die nu gaan zeggen, "ja, maar net zei je dat het een voordeel was dat de PS3 Blu-ray heeft". Dat vind ik nog steeds, maar dat vind ik omdat je dan dus BR films kunt gaan afspelen niet omdat spellen dan op een BR disc kunnen staan. BR wordt dan misschien wel niet de standaard, maar ik zou mijn geld wel op BR zetten. Niet alleen omdat het mede-ontwikkeld is door onze nationale trots Philips ;) Maar ook omdat Sony en Philips de markt voor optische dragers al sinds de introductie van de CD in handen hebben, en omdat BR daadwerkelijk een vooruitgang is tov de DVD en HD-DVD niet echt (vind ik). Maar goed dat is een beetje een ot discussie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:27:
[...]

Leuk artikel. Ik heb wel vaker geroepen dat veel meer ruimte dan 8,5 GB niet nodig is voor spellen (op heel enkele uitzonderingen na misschien), zelfs niet voor de next gen spellen. Dit artikel onderbouwt die gedachtengang :)

En alvast voor de mensen die nu gaan zeggen, "ja, maar net zei je dat het een voordeel was dat de PS3 Blu-ray heeft". Dat vind ik nog steeds, maar dat vind ik omdat je dan dus BR films kunt gaan afspelen niet omdat spellen dan op een BR disc kunnen staan. BR wordt dan misschien wel niet de standaard, maar ik zou mijn geld wel op BR zetten. Niet alleen omdat het mede-ontwikkeld is door onze nationale trots Philips ;) Maar ook omdat Sony en Philips de markt voor optische dragers al sinds de introductie van de CD in handen hebben, en omdat BR daadwerkelijk een vooruitgang is tov de DVD en HD-DVD niet echt (vind ik). Maar goed dat is een beetje een ot discussie ;)
Ik wil hem ook aansluiten op me monitor. Maar nu moet ik toch ook geluid hebben :) waar heb jij je audio kabels op aangesloten ? die kabels wat ook vast zit aan je VGA kabel.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:28:
Ik wil hem ook aansluiten op me monitor. Maar nu moet ik toch ook geluid hebben :) waar heb jij je audio kabels op aangesloten ? die kabels wat ook vast zit aan je VGA kabel.
De vga-kabel heeft net zoals de component-kabel zo'n optische uitgang op de stekker die in je Xbox gaat.

Helaas gebruik ik die op dit moment niet. De vga-kabel heeft ook 2 tulp-stekkertjes voor stereo-geluid. Daar moet ik het helaas mee doen... Ik heb het aangesloten op een cheapo stereo Creative-setje.

Reden voor deze relatief paupere setup is dat mijn vriendin zo ongeveer even vaak tv wil kijken als ik wil gamen, en we maar 1 tv/surround-installatie hebben. Mijn monitor heeft 2 ingangen (dvi en dsub), dus heb ik het zo opgelost. Voor het geluid heb ik een schakelkastje gesoldeerd wat de speakers kan omschakelen tussen computer en xbox. Ik ben wel tevreden over het beeld, maar stereo-geluid is natuurlijk jammer, maar soit... In het nieuwe huis wordt het anders.

Aardig detail van de vga-kabel is trouwens dat de kabel een male stekker heeft, maar er wordt een gender changer meegeleverd om hier female van te maken (klein dingetje met 2 female vga-aansluitingen dus). Handig als je monitor een 'vaste' vga-kabel heeft die niet losgekoppeld kan worden. Niet dat ik hem nodig heb, maar ik vind het een mooi detail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
VGA kabel geeft scherper beeld je ziet gelijk een verschil in COD. Maar als je hd content wil bekijken kan je beter wachten op de dvi kabel want de vga kabel ondersteund geen 1080i. Best slim van microsoft eerst iedereen een vga kabel laten kopen en dan die dvi uitbrengen dus ik mag de naam best wel zo schrijven Micro$oft(dat zou ik ook doen als onderneming) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mijn xbox 360 aangesloten op mijn samsung TFT monitor en beeld is erg scherp. Het geluid heb ik via mijn computer lopen waarop ik een Logitech X-530 heb aangesloten. Voor 69 euro heb je echt prima geluid! Het geluid is erg goed en kan nu ook via mijn xbox 360 mijn mediacenter bedienen. Het enige wat ik nu moet doen als ik achter mijn pc wil is de vga kabel opwisselen, maar dat is ook zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik persoonlijk vind dat de kleuren wat "flets" overkomen met een vga kabel.
Heb hem nu met een component kabel aan mijn monitor zitten.Komen de kleuren meer tot hun recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Idd vindt de kleuren bij PGR met een vga kabel een beetje wittig, zwart is niet echt zwart, lijkt wel als er een witte waas een beetje overheen zit.

[ Voor 9% gewijzigd door El Gravedigger op 20-01-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 18:20

S2S

Heb je een CRT monitor?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je met de vga kabel een flets beeld hebben
Probeer eens een andere resolutie
ik had dit zelf ook op mijn dell fpw2005
op 1280*720
maar op 1366 * 768 heb ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:41:
[...]

Dat was bij mij ook een moeilijk stuk. Want hij savede het checkpoint voordat ik alle duitsers op de daken had uitgeschakeld. Maar als ik niet snel naar die gun sprintte kreeg ik een lading bommen op mijn hoofd van de vliegtuigen...
Juist ;) Dat had ik dus ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Weird, ik heb die missie 2 keer gedaan en had toch sterk de indruk dat de vliegtuigen pas kwamen zodra ik de Flak gun in gebruik nam. Maar okee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb mijn XBOX dus aangesloten op de component aansluiting van de TV. Nu ben ik deze ingang op de TV dus kwijt. En dat is lastig omdat we hier binnenkort in Engeland HDTV over de kabel krijgen ik dus nog een component ingang op de TV nodig ga hebben. Bestaat er zoiets als een Component splitter zodat ik de XBOX en de Kabel TV tegelijk aangesloten kan hebben?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

El Gravedigger schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:54:
Idd vindt de kleuren bij PGR met een vga kabel een beetje wittig, zwart is niet echt zwart, lijkt wel als er een witte waas een beetje overheen zit.
Jep heb ik ook, gewoon je LCDTV/Monitor wat donkerder zetten.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

KingNothing schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:37:
Ik heb mijn XBOX dus aangesloten op de component aansluiting van de TV. Nu ben ik deze ingang op de TV dus kwijt. En dat is lastig omdat we hier binnenkort in Engeland HDTV over de kabel krijgen ik dus nog een component ingang op de TV nodig ga hebben. Bestaat er zoiets als een Component splitter zodat ik de XBOX en de Kabel TV tegelijk aangesloten kan hebben?
Ik zou eens informeren of je geen andere decoder aan kan schaffen met HDMI of iets dergelijks.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingNothing schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:34:
Sinds gisteren ook in het bezit van een XBOX 360 Premium editie :)
PGR3 is echt machtig mooi en vooral op 1080i, ik ben zeer tevreden met dit apparaat.
apparaat zekers te spreken over heeft zelfs mijn ps2 verbannen naar boven (oeps).
Maar na alle heisa en Wauw betuigingen van PGR3 tja het kan aan mij liggen maar ik vind em een beetje tegen vallen of er moet ergens een finetune zitten voor de besturing (maar misschien online wel beter?)

verder iemand al Kameo aan het gamen? daar zit ik namelijk aan te twijfelen of ik die ga halen dit weekend of toch voor fifa2006:RTW ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:45:
[...]

apparaat zekers te spreken over heeft zelfs mijn ps2 verbannen naar boven (oeps).
Maar na alle heisa en Wauw betuigingen van PGR3 tja het kan aan mij liggen maar ik vind em een beetje tegen vallen of er moet ergens een finetune zitten voor de besturing (maar misschien online wel beter?)

verder iemand al Kameo aan het gamen? daar zit ik namelijk aan te twijfelen of ik die ga halen dit weekend of toch voor fifa2006:RTW ga
Tja,ligt eraan waar je van houd.
Ik vind Fifa2006 echt een teleurstelling.Kameo vind ik wel leuk en ziet er ook mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:45:
Van beide games is een demo beschikbaar op Live.....dus gewoon ff uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:07:
[...]

Van beide games is een demo beschikbaar op Live.....dus gewoon ff uitproberen ;)
Zo dan. Net een uur D-Day zitten spelen in CoD2, kom geen steek verder haha. Echt onmenselijk.

edit:
Nadat ik de berg ben opgeklommen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 14:30 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.