ben even lost, waar kan ik de laatste firmware ook al weer downloaden?
EDIT: gevonden, was nog niet helemaal wakker....
EDIT: gevonden, was nog niet helemaal wakker....
[ Voor 27% gewijzigd door Das S op 09-09-2006 10:01 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Das S op 09-09-2006 10:01 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Wat volgens mij het nut van het aanzetten van decoder-optie op bepaalde (gecodeerde) channels is dat je de "data" (beeld, etc.) van dat channel via je AV2 uitvoert naar de decoder die daar aan zou hangen. Die decoder decodeert dan je gecodeerde channel en stuurt het ongecodeerde beeld weer naar je AV2. Je AV1 is de aansluiting naar je TV (Daarnaast krijg je via AV1 ook weer beeld binnen van je TV. Ik weet niet of elke TV dat naar je AV1 stuurt.)Chaoss schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 10:41:
ik heb de LG 7900-H gister bij de mediamarkt gekocht voor 333,- ik zat te twijfelen tussen deze LG en de Pioneer 540... beide 160GB maar de pioneer was 60 euro duurder en heeft geen HDMI (heeft dat eignelijk wel voordelen boven scart?), de LG heeft jammer genoeg geen guide+ maar ach we hebben ook al een interactieve gids via de upc mediabox, kan daar alleen neit mee opnemen maargoed. Wel kwam ik er thuis achter dat de LG geen digitale geluidsdecoder heeft, jammer maar die gebruik ik toch (nog) niet.
ik snap ook niet helemaal hoe ik de UPC mediabox en de LG dvd speler nu moet aansluiten, ik heb het nu zoals in de boekjes staat gedaan, dus de 2'de scart uitgang van de mediabox aangesloten op de AV2 decoder ingang van de LG.
volgens de (brakke) handleiding van LG moet ik nu via instelling naar de programma lijst en daar op het AV knopje op de ab drukken om de decoder ingang aan/uit te zetten... in het previeuw sschermpje komt dan idd "AV1" te staan maar ik heb er dan geen signaal (sneeuw). de analoge signalen via de coax ontvangt hij prima.
als ik gewoon naar het beeld van de dvd-speler kijk en dan op het AV knopje druk kan ik AV1 tm 4 selecteren en op AV2 zit het beeld van de UPC mediabox en dat kan ik dan in princiepe opnemen (kunje alleen niet meer zappen met de mediabox maargoed).
verder kan ik in de programma lijst bij elke (analoge) zender decoder aan of uit zetten, maar er veranderd dan niets... wat is het nut er van?
kan iemand wat meer uitleggen over die AV1-2 gebeuren van de LG? de handleiding is hierin vrij sumier...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Anoniem: 187975
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 187975 op 11-10-2006 05:45 ]
Anoniem: 72001
Anoniem: 47828
Anoniem: 114322
Ik heb 'm er vrijdag mee ge-update. Recorder start veel sneller na aanzetten, maar zie verder nog geen veranderingen cq verbeteringen.Anoniem: 47828 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:39:
op de poolse site is "nieuwe firmware" versie 60728A (dus van 28 juli 2006)
Heeft iemand deze als geplaatst?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 114322 op 09-10-2006 15:41 ]
Anoniem: 47828
Da's nou leuk dat ie dat bij mij niet doet, stekker eruit gehad maar tijd stond gewoon nog goed bij mij.RAMeijer schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:50:
Wat ook leuk is: als de stroom er even af is, ook al is het maar een paar seconden (zoals vannacht tijdens een onweersbui), dan vergeet de klok de tijd
Was er geen ruimte meer voor een batterijtje?
heb ik ook geen last vanRAMeijer schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:50:
Wat ook leuk is: als de stroom er even af is, ook al is het maar een paar seconden (zoals vannacht tijdens een onweersbui), dan vergeet de klok de tijd
Was er geen ruimte meer voor een batterijtje?
Anoniem: 101733
Nee, de chip in dit apparaat bepaalt of en hoe bepaalde bestandsformaten worden afgespeeld. De firmware (kan) bepaalde functies toevoegen of verbeteren. Meestal zie je dat er wat schoonheidsfoutjes worden weggewerkt bij de nieuwere firmwares.Anoniem: 101733 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:33:
Kan het zijn dat er met het flashen ook diverse codec's verdwenen zijn?
Brenda
XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 40000km
Anoniem: 193132
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Anoniem: 196608
Heb je die LG MASTER toch perongeluk gebruikt en geen andere ongebruikte DVD-RW's meer om te formateren op de RH7500?? Gebruik dan DVDinfo(pro) om een (op de pc) gebruikte DVD-RW te formateren. De LG-RH7500 herkent hem dan weer als nieuwe DVD-RW en vraagt om je hem wil formateren.Anoniem: 114322 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:37:
[...]
Nog even een tip om gebruikte DVD-RW's te gebruiken op de LG RH7500.
Ik heb 1 ongebruikte DVD-RW op de LG geformatteerd . Daarna heb ik er met een dikke zwarte stift op geschreven. "LG MASTER". Dit om 'm niet per ongeluk te gebruiken!
Als ik nu een gebruikte DVD-RW voor de LG geschikt wil maken, stop ik eerst de MASTER in de PC, start Nero op en kopieer die MASTER naar de gebruikte DVD-RW.
Nu is die gebruikte DVD-RW een kopie van de MASTER en werkt prima de Luxe!!!!!
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Anoniem: 108309
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 108309 op 26-11-2006 15:03 ]
Nee, je kopiërt je content (mp3, avi, jpg) vanaf een cd of dvd naar je harde schijf.[b][message=27003617,noline]
Is dit mogelijk met een kabel naar de HDD speler ? of kopiër je dan de files van CD/DVD naar de hdd ?
XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 40000km
Anoniem: 41908
Dat MEEN je niet, ik dacht dat een jaren 80 feature (bug) was van mijn vhs recorder, MIJN GOD, hebben ze dat nog steeds niet opgelost? Ik zoek een HD/DVD recorder, maar dit is voor mij een serieus obstakel. T idee al dat ik word opgescheept met een eeuwenoude bug met een gloednieuw apparaat.Anoniem: 72001 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:34:
Belachelijk dat dat ding op standby moet staan om de timer te kunnen laten starten. Als je even een dvdtje / hdtje kijkt dan vergeet je nogal gauw dat ding weer op standby te zetten en is je opname nog mislukt.
Anoniem: 108309
Bedankt voor je replyrolfio schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:32:
[...]
Nee, je kopiërt je content (mp3, avi, jpg) vanaf een cd of dvd naar je harde schijf.
Rolfio
Ik denk niet dat je dat via de recorder zelf kan oplossen. Wat je wel kan doen is de harde schijf eruithalen; op je pc aansluiten. En via software zoals Getdataback of andere data recovery tools kan je het terughalen, op voorwaarde dat je na je vergissing geen andere opnames hebt gemaakt, want dan is het waarschijnlijk overschreven.Shadow_Zero schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:37:
Ik verwijderde net het verkeerde deel van een film. Is er nog enige kans om dat terug te halen of wissen = wissen?
(lijkt me dat laatste, maar wie weet)
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Anoniem: 200319
Anoniem: 202836
taz3d_nl schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:16:
Zojuist ook de nieuwe firmware versie 60728A geladen, de recorder start nu een stuk sneller op.
aanrader dus
Gezien hij geen netwerkaansluiting heeft, lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk.Anoniem: 202836 schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:32:
Is dit wonderlijke apparaat ook in staat tot het afspelen van shoutcast-streams? Dat zou namelijk een mooi alternatief vormen voor een conventionele tuner en kan nergens concreet vinden of dat nou kan of niet.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Anoniem: 202836
Gah, soms ben ik ook een eikel. Was er eigenlijk wel vanuit gegaan dat al dit soort dingen tegenwoordig wel een ethernet-aansluiting hebben, one way or anotherCyberpope schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:11:
[...]Gezien hij geen netwerkaansluiting heeft, lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk.
Bij KiSS vind je vaak een ethernet-aansluiting. Weet niet of er ook KiSS modellen zijn die shoutcast-streams afspelen.Anoniem: 202836 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:58:
[...]
Gah, soms ben ik ook een eikel. Was er eigenlijk wel vanuit gegaan dat al dit soort dingen tegenwoordig wel een ethernet-aansluiting hebben, one way or anotherNou ja, dan ga ik verder met zoeken naar zoiets.
Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L
Misschien heb ik er overheen gelezen (het is nogal een verhaal ;-)), maar heb je al een andere scart-aansluiting op je TV geprobeerd (zitten er meestal meer dan 1 op) dan wel andere scartaansluiting op de DVD recorder? Ik vermoed dat daar het probleem in zit (heeft te maken met de AV schakeldraad die meestal alleen op scart1 zit).ViRaX schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:03:
Ik zit met een ontzettend vaag probleem, ik realiseer me dat de laatste reactie al langer dan twee weken geleden is maar een nieuw topic aanmaken vind ik weer zo overdreven.
Het zit zo:
Wij hebben een LG RH-7500 en een normale "standaard" TV. Op de TV afstandsbediening zit een knopje "av" om naar de DVDrecorder te switchen, op dat punt kun je zegmaar met de DVDrecorderafstandsbediening door de zenders switchen (niet dat we dat ooit deden). Normaal gesproken konden we TV kijken en de DVDrecorder aanzetten, er gebeurde niets, we konden gewoon TV blijven kijken.
....
[ Voor 5% gewijzigd door arnova op 11-02-2007 15:22 ]
Owww ik voel me zo dom. De scartaansluiting kon er maar op 1 manier in dus ik dacht dat ik daarmee alle opties had uitgesloten. De TV heeft ook maar 1 scartaansluiting maar de DVDrecorder heeft er twee. Een met een zwarte ondergrond en een met een grijze. Omdat de scartkabel zwart was heb ik alleen maar gefocused op de zwarte aansluiting (dat doe ik met computers ook altijd). Heb zojuist de scartkabel in de grijze aansluiting gedaan en het probleem is opgelost.master_artech schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:11:
[...]
Misschien heb ik er overheen gelezen (het is nogal een verhaal ;-)), maar heb je al een andere scart-aansluiting op je TV geprobeerd (zitten er meestal meer dan 1 op) dan wel andere scartaansluiting op de DVD recorder? Ik vermoed dat daar het probleem in zit (heeft te maken met de AV schakeldraad die meestal alleen op scart1 zit).
Zo ie zo zijn die scart/AV schakeldraden iets wat mijn inziens per wet verboden zou moeten worden: alleen maar ellende....
Probleem is wel dat de grijze SCART (AV2) geen RGB-output heeft, volgens mij. AV1 (zwarte SCART) heeft dit wel (als je de switch achterop van Component naar RGB omzet). In principe is het ook de bedoeling dat je de SCART naar je TV op je AV1 aansluit en externe apparatuur (digitale tuner, videorecorder, etc.) op je AV2.ViRaX schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:42:
[...]
Owww ik voel me zo dom. De scartaansluiting kon er maar op 1 manier in dus ik dacht dat ik daarmee alle opties had uitgesloten. De TV heeft ook maar 1 scartaansluiting maar de DVDrecorder heeft er twee. Een met een zwarte ondergrond en een met een grijze. Omdat de scartkabel zwart was heb ik alleen maar gefocused op de zwarte aansluiting (dat doe ik met computers ook altijd). Heb zojuist de scartkabel in de grijze aansluiting gedaan en het probleem is opgelost.
Erg slecht van ons dat we dit niet zelf hebben uitgevonden. In ieder geval bedankt voor je verhelderende antwoord
Test: http://www.mediatotaal.nl/test/cat/15_RRM_ schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:09:
Heeft iemand al ervaring met de LG RH-200MHS?
De EISA - award klinkt natuurlijk interessant om voor dit exemplaar te kiezen, maar er is nog maar weinig gebruikers of test ervaring.
Het enige dat ik vond, stond hier.
Waarbij de Hitachi en LG dus verdacht veel op elkaar lijken op een paar kleine punten na.
De kieskeurig - pagina en Google geven (nog) weinig gebruikers-/test-hits.
Ik twijfel namelijk nog tussen de LG en Panasonic DMR-EH65.
De Pioneer DVR-645 en Sony RDR-HX725 zijn reeds afgevallen obv de prijs (Pioneer) of matige Divx ondersteuning (Sony).
Wat betreft gebruiksvriendelijkheid denk ik dat de LG en Panasonic overeenkomen.
Iemand ervaring met dit exemplaar of een andere link naar een test-rapport?
Moet zelf zeggen dat ik hier geen RGB gebruik, omdat dat met mijn Panasonic TV een nogal flets resultaat geeft, als je dan toch per se RGB wil en je wil van die schakel ellende af dan zal je de schakeldraad in de scartconnector moeten doorknippen...SiHiDa schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:56:
[...]
Probleem is wel dat de grijze SCART (AV2) geen RGB-output heeft, volgens mij. AV1 (zwarte SCART) heeft dit wel (als je de switch achterop van Component naar RGB omzet). In principe is het ook de bedoeling dat je de SCART naar je TV op je AV1 aansluit en externe apparatuur (digitale tuner, videorecorder, etc.) op je AV2.
Anoniem: 109715
Je hebt de recorder wel op AV2 staan?KreaTiV schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:39:
Vraagje:
Ik wil VHS overzetten naar DVD.
Nu zie ik dus wel het beeld van de VHS maar wanneer ik dan op REC druk neemt de recorder toch het TV Signaal op. Iemand een idee hoe dit zit??
De vhs staat op de AV2 Scart aangesloten. Volgens mij had ik de recorder ook goed ingestel. Ga het nog eenmaal proberen.
[ Voor 16% gewijzigd door KreaTiV op 23-02-2007 15:06 ]
Okee, het recorder is gelukt.1 dom foutje ivm av instellenKreaTiV schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:04:
[...]
De vhs staat op de AV2 Scart aangesloten. Volgens mij had ik de recorder ook goed ingestel. Ga het nog eenmaal proberen.
Vectrex Dude schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:43:
[...]
Test: http://www.mediatotaal.nl/test/cat/15
Test van de hitachi broer: http://www.homecinemachoi...e=WVTV/314/050_WV_314.pdf
Ik heb vorige week de Hitachi DV-DS163E besteld, moet een dezer dagen af te halen zijn, dan kan ik ervaringen delen. Dit is dus de 160GB versie (358 euro).
Na lang wikken en wegen is het deze geworden. De speler staat in zicht in de kamer, dus het moet een niet te opvallende verschijning zijn, ik ben erg lui met me druk maken over +r/-r etc, dus deze alles vreter komt me goed uit. De cardlezers zijn ook makkelijk om even de laatste kiekjes te delen met de familie. Verder waren de testen te spreken over bedieningsgemak. Guideplus heeft deze niet, maar dat gaf niet de doorslag in de keuze.
Bevalt prima, films opnemen gaat prima, menu's zijn duidelijk, bediening niet al te moeilijk, helaas geen commercial skip op de nieuwe hitachi's (hoewel sommige webshops dat wel bij de specs hebben staan, guide plus zit er ook niet op, maar met opnemen wil ik toch eerder starten en later stoppen en kun je net zo goed die tijden direct in de timer zetten na bekijken van gids/teletekst)._RRM_ schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:13:
Hoe bevalt 'ie???
Ben erg benieuwd naar je ervaringen, kan je die hier nog eens posten?
[...]
Vectrex Dude schreef op zondag 18 maart 2007 @ 16:45:
[...]
Bevalt prima, films opnemen gaat prima, menu's zijn duidelijk, bediening niet al te moeilijk,
KNIP
Mijn vrouw is al aan het opnemen, dus ja. De handleiding is ook niet zo dik dat zegt al wat (je kunt die downloaden vanaf hitachi nederland, dus je kunt ook al kijken hoe de bediening is)._RRM_ schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:44:
Klinkt erg goed!
De bediening schijnt erg makkelijk te zijn, heb je deze ervaring ook?? (kan 'ie door als vrouwvriendelijk?)
Divx levert geen problemen op, misschien al eens Xvid geprobeerd?
[...]
Update: Xvid test: doet het ookVectrex Dude schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:20:
[...]
Mijn vrouw is al aan het opnemen, dus ja. De handleiding is ook niet zo dik dat zegt al wat (je kunt die downloaden vanaf hitachi nederland, dus je kunt ook al kijken hoe de bediening is).
Xvid zal ik zo een testfile proberen, nog kleine irritatie: als de timer loopt kun je geen dvd afspelen, wel als je gewoon de rec had gestart. (daarom kan ik nu ook geen testfile afspelen).
Anoniem: 212354
Welke versie heb je ? Ik zelf heb 60728a (28 juli 2006). En gebruik alleen DVD+R(W)'s.Anoniem: 212354 schreef op maandag 30 april 2007 @ 10:06:
Mijn RH-7500 slikt alleen oude 4-speed schijfjes, en dan alleen de minus variant.
Zou een firmware update helpen? Die schijfjes zijn al nauwelijks meer verkrijgbaar....
[ Voor 6% gewijzigd door Lebans op 02-05-2007 23:50 ]
Rob
Anoniem: 212354
Dank je, ik heb 50617a, ik geloof dat ik 'm eind 2005 gekocht heb.Lebans schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:46:
[...]
Welke versie heb je ? Ik zelf heb 60728a (28 juli 2006). En gebruik alleen DVD+R(W)'s.
Controleer versie:
- Ga via het menu naar "Setup".
- Selecteer "lock"
- Druk vervolgens 7889 op de afstandsbediening
PS Lees eerste pagina van deze thread en daar wordt alles uitgelegd.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 212354 op 06-05-2007 14:40 ]
Haal even een zgn. schoonmaak-cdtje in de winkel, wellicht dat dit je probleem kan oplossen. Als dit het niet oplost ben ik bang dat er een hardware mankement aan ten grondslag ligt...Anoniem: 101733 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:48:
Sinds kort leest mijn recorder geen dvd+r en dvd+rw meer.
Als ik bv een dvd brand met mp3 bestanden of avi bestanden dan werp mijn recorder de schijf er uit.
En krijg ik de mededeling dat de schijf niet herkend word.
Maar in het verleden las hij ze wel?
Ik heb hier nog films liggen (axxo) die hij in het verleden wel las maar nu niet meer.
ik heb de nieuwste firmware er in gedaan ( 60728a) maar het helpt niets.
Films en muziek op een gewone cd van 700mb leest hij overgens wel maar geen dvd's
ook een dvd die ik met nero schoon leeg gemaakt hebt herkent hij ook niet.
ik kan hem niet eens via het menu defragmenteren, omdat hij de schijf er uitgooid.
wie heeft er ook last van en wie heeft een oplossing?
Anoniem: 224968
Anoniem: 225747
Beste Snoopy,Anoniem: 224968 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:28:
Ik ben ook een gelukkige gebruiker van een LG 7900. Ik heb inmiddels de 160 gb (bijna) volstaan met opnames van TV-series.
Het is me te riskant om die daar allemaal op te bewaren. Mijn doel is niet om van alles dvd's te gaan branden.
Ik kan natuurlijk een grotere harde schijf plaatsen. De gebruiksaanwijzing daarvoor heb ik gezien. Maar daarmee heb ik nog geen extra veiligheid op mijn data gekregen.
ik heb een aantal vragen, misschien heeft iemand daar ervaring mee:
1. hoe kan ik een backup van mijn HD maken naar een andere HD, eventueel een externe hd.
2. als ik een grotere schijf heb geinstalleerd, bijvoorbeeld de 320 GB, hoe kan ik dan data overzetten van de oude naar de nieuwe schijf
alvast bedankt voor jullie reacties
Anoniem: 154780
[ Voor 33% gewijzigd door tweakradje op 26-07-2007 22:27 . Reden: Oorzaak gevonden niet kunnen lezen DVD+R ]
Anoniem: 109715
bij mij werkt het vaak niet als de dub-snelheid te hoog is. mijn ander DVD speler wil het alleen lezen als de schrijfsnelheid laag isAnoniem: 109715 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:23:
Het lukte maar niet om een opgenomen programma te dubben en vervolgens af te spelen op een andere DVD-speler, blijkt dat dit te maken heeft met het verschil tussen - en +RW.Op een -RW dubt de recorder naar een *vro en *ifo bestand en deze worden veel DVD-spelers niet herkend. Op een DVD+RW
(- en + R heb nog niet geprobeerd, gebruik het liefst herschrijfbare media) krijg je gewoon de standaard
VIDEO_TS map met vob en ifo bestanden en waardoor deze schijf wel op andere DVD-spelers is af te spelen.
Anoniem: 233348
Dit probleem doet zich ook voor met diverse andere types LG HDD recorders, ik heb niet kunnen vinden waar het in zitmakkie88 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:00:
hey,
wij hebben thuis een RH7500 staan, en een breedbeeld (lcd) televisie,
nu is het voor ons onmogelijk om de harddisk recorder in te stellen op breedbeeld, of er vallen letters weg(van het menu) of alles wordt uitgerekt..
de 3:4 instelling in het menu is het zelfde als de 16:9.. er veranderd nix..
wat kan ik doen om alles zo mooi mogelijk op de tv te krijgen>?
........................................................................................................................................................
Ben momenteel ook aan het updaten, van 60126A naar 60728A. Heb zelfs een nieuwe tv en component video werkt nog steeds nietShadow_Zero schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:12:
Ik probeer m'n LG RG-7900 weer eens met component video aan te sluiten, wat in het verleden al eens heeft gewerkt, maar ik krijg het nu niet meer aan de praat.
Alle tulpstekkertjes zitten goed en de schakelaar achter staat op YPbPr, maar ik krijg geen beeld (en de scart (rgb? of composiet dan...?) blijft wel gewoon werken, ik weet niet of dat standaard is.
Iemand een idee wat er aan de hand is en wat ik nog kan proberen?
[ Voor 7% gewijzigd door Shadow_Zero op 05-11-2007 01:08 ]
Ja, hij meldt dat hij een menu maakt bij afsluiten.ikbenwouter schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:43:
Heb je de dvd wel afgesloten via het menu van de recorder?
Anoniem: 239089
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 239089 op 05-11-2007 14:43 ]
Br(36) Ba(56)
Holgster schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:43:
subtitle vraag:
Je hebt toch wel de subtitle file exact dezelfde filenaam gegeven als de avi, of niet?
heb je het probleem ook met *.srt ? of alleen met *.sub??Anoniem: 239089 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:45:
Hi!
Ik heb (ondanks de nieuwste firmware) twee issues waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen, nl.:
1) Heb mijn RH al een paar jaar, maar het is me nog niet gelukt *.sub-ondertitels af te spelen bij een divx/avi... i.i.g. pakt hij ze niet automatisch mee en kun je ze ook met de subtitle-knop niet selecteren? Kan iemand me vertellen hoe het wel moet?
2) Als de harde schijf ca. 3/4 vol is wordt beeld en geluid van opgenomen fragmenten (ook in timeshift) vaak licht asynchroon. Iemand anders die dit ervaart cq een oplossing heeft?
TIA
Merlijn
Anoniem: 241533
Anoniem: 237353
Ik heb de RH7500 en daarbij is het niet mogelijk. Met PAL opgenomen videobanden heb ik geen probleem maar met NTSC wordt het beeld zwart.Anoniem: 241533 schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:18:
Hallo,
Als je een videorecorder, die NTSC af kan spelen, op de RH 7900 aansluit, lukt het dan ook om die beelden op op te nemen naar de HD?
Anoniem: 247025
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-02-2008 12:36 ]
Anoniem: 252180
hoe heb je de MP3 bestanden op je LG gekregen? via DVD neem ik aan...Anoniem: 252180 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:01:
Hallo,
Ik gebruik mijn LG RH 265 voor het afspelen van mp3 bestanden. Werkt super, maar nu wil ik bestanden over zetten naar DVD of PC. Iemand een idee hoe dit werkt? Volgens mij kan ik alleen video's branden... Ik had beter een apparaat met USB kunnen kopen... of niet?
Anoniem: 252687
Volgens mij wordt wat eerder in het topic (blz 2,3,4?) hierover gesproken en is de conclusie dat het niet kanAnoniem: 252687 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:12:
Hey jongens, even een korte vraag.
Kan ik aan mijn LG RH-7500 ook een externe hdd koppelen via de USB-DV in kabel?
Zodat ik dan niet al mijn films van mijn externe hdd hoef te branden en dan pas beneden op tv kan zien.
Alvast bedankt!
Wordt hier nu mee bedoeld dat je de timer opname afbreekt en dan overgaat op handmatige recording zodat je hetgeen je opgenomen hebt kunt kijken? En dit proces dan dient te herhalen tot einde programma in geval er reclames tussen zitten en je de uitzending "inhaalt"?arnova schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:15:
V: Zit er time-chase (of chase-play) op?
A: Nee, dit zit er helaas niet op. Er zijn wel een paar workarounds voor dit probleem:
1) Als je het eerste gedeelte (via de timer) hebt opgenomen op de HDD, kun je het tweede gedeelte
ook gewoon opnemen op de HDD en ondertussen het eerste deel bekijken vanaf de
HDD (of vanaf een DVD natuurlijk): simultaan opnemen én kijken.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Anoniem: 248568
Anoniem: 348220
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 348220 op 16-06-2010 17:29 ]
Br(36) Ba(56)
[ Voor 56% gewijzigd door Shadow_Zero op 09-04-2016 22:09 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq