LG RH-7x00 HDD/DVD recorder met DivX support

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 26.147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237353

Anoniem: 241533 schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:18:
Hallo,

Als je een videorecorder, die NTSC af kan spelen, op de RH 7900 aansluit, lukt het dan ook om die beelden op op te nemen naar de HD?
Ik heb de RH7500 en daarbij is het niet mogelijk. Met PAL opgenomen videobanden heb ik geen probleem maar met NTSC wordt het beeld zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247025

Topie bedankt voor de info hier, kost mij een boel opzoek werk.

groeten vaizathans

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-02-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252180

Hallo,

Ik gebruik mijn LG RH 265 voor het afspelen van mp3 bestanden. Werkt super, maar nu wil ik bestanden over zetten naar DVD of PC. Iemand een idee hoe dit werkt? Volgens mij kan ik alleen video's branden... Ik had beter een apparaat met USB kunnen kopen... of niet?

• Das S
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 10:29
Anoniem: 252180 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:01:
Hallo,

Ik gebruik mijn LG RH 265 voor het afspelen van mp3 bestanden. Werkt super, maar nu wil ik bestanden over zetten naar DVD of PC. Iemand een idee hoe dit werkt? Volgens mij kan ik alleen video's branden... Ik had beter een apparaat met USB kunnen kopen... of niet?
hoe heb je de MP3 bestanden op je LG gekregen? via DVD neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252687

Hey jongens, even een korte vraag.
Kan ik aan mijn LG RH-7500 ook een externe hdd koppelen via de USB-DV in kabel?
Zodat ik dan niet al mijn films van mijn externe hdd hoef te branden en dan pas beneden op tv kan zien.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schop!

• Das S
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 10:29
Anoniem: 252687 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:12:
Hey jongens, even een korte vraag.
Kan ik aan mijn LG RH-7500 ook een externe hdd koppelen via de USB-DV in kabel?
Zodat ik dan niet al mijn films van mijn externe hdd hoef te branden en dan pas beneden op tv kan zien.

Alvast bedankt!
Volgens mij wordt wat eerder in het topic (blz 2,3,4?) hierover gesproken en is de conclusie dat het niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke dan heb ik daar overheen gelezen, in iedergeval bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:35
arnova schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:15:
V: Zit er time-chase (of chase-play) op?
A: Nee, dit zit er helaas niet op. Er zijn wel een paar workarounds voor dit probleem:

1) Als je het eerste gedeelte (via de timer) hebt opgenomen op de HDD, kun je het tweede gedeelte
ook gewoon opnemen op de HDD en ondertussen het eerste deel bekijken vanaf de
HDD (of vanaf een DVD natuurlijk): simultaan opnemen én kijken.
Wordt hier nu mee bedoeld dat je de timer opname afbreekt en dan overgaat op handmatige recording zodat je hetgeen je opgenomen hebt kunt kijken? En dit proces dan dient te herhalen tot einde programma in geval er reclames tussen zitten en je de uitzending "inhaalt"?

En weet iemand toevallig wat nu de laatste firmware is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:53

FeaR

In GoT we trust

Wow... nette kick na 1,5 jaar :+

Maar goed: topics over HDD/DVD recorders gaan tegenwoordig in Mediaspelers en HTPC's
De reden dat dit gebeurt is omdat is besloten dat spelers die content uitsturen daar beter op hun plaats zijn dan in LCD, Plasma & Projectie.

Zie hiervoor ook: Enkele kleine wijzigingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248568

Weet iemand hoe ik de firmware moet updaten? Ik heb net de nieuwste gedownload en gebrand maar mijn RH7900 vind de nieuwe versie niet. De disc zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

We hebben hier een LG RH-7500 met daarop een aantal opnames die ik graag op mijn pc zou willen zetten. (oude videoband opnames) Mijn vader heeft de HD er al eens uitgehaald en aan de pc gehangen, maar de PC herkent deze (uiteraard) niet. Verder zijn de opnames bij elkaar te groot voor een DVD. Hij heeft wel een kleinere opname op DVD gebrand via de recorder, echter is dit niet goed gegaan omdat geen enkele andere speler of pc die kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348220

vraagje over de lg rh 7900.
ik heb een DVD+R DL (double layer). De Harddisk start met menu maken en dan met opnemen. Pas als de opanme op 100% zit, zegt hij ' gegevens vastleggen' en dan gaat het fout: 'opname niet mogelijk door schijffout' zegt hij dan. Daarna kan ik niets meer meer de schijf: de Recorder herkent de schijf niet meer en gooit hem eruit. Opnieuw opnemen of formatteren kan ook niet, hij gooit hem er uit. Wat gaat er fout? Ik gebruik het door LG aanbevolen merk DVD+R DL voor deze recorder, namelijk Maxell.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 348220 op 16-06-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 13:44
Misschien de lens schoonmaken met zo'n lens cleaner kitje?
Dat hielp bij mij een tijd geleden. Ik had ook problemen met het opnemen op schijf. Sommige normale DVD's speelden ook niet meer goed af.

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 09:03
Nog even over de bestanden van de HDD overzetten op je PC:

http://from-hdd-lg-to-pc.narod.ru/

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:35
Weet iemand of het mogelijk is om de hdd van een LG RH7900 in een LG RH387H te stoppen, en dat de opgenomen programma's dan ook nog werken?

EDIT:
Stoute schoenen aangetrokken en het geprobeerd. Helaas, de RH387H zag niet de opgenomen programma's op de schijf van de RH7900. Nu ik schijf heb teruggeplaatst ziet de RH7900 de programma's nog wel, maar hij kan ze niet meer afspelen :/
"Er is een fout in de HDD opname en de weergave ontdekt"

Ik had het beter eerst andersom kunnen proberen ^^

[ Voor 56% gewijzigd door Shadow_Zero op 09-04-2016 22:09 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste