Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat er veel "newbies" bij komen in de Huiskamer. Opzich maakt me dit natuurlijk niets uit, zolang ze zich keurig aan de regels houden. Echter, veel van deze personen zitten mijns inziens ver onder de maat. Volgens de toegangsregels is er pas xs mogelijk na minimaal 50 posts.
Ik noem bijvoorbeeld NewYorkYankee, ken deze user verder niet, maar zie dat deze persoon bij lange na de 50 posts grens niet gepasseerd is én direct een nutteloos opsomtopic opent.
Ook is het de laatste tijd veel voor gekomen dat users zich meerdere malen niet houden aan bepaalde regels van een topic, bijvoorbeeld:
headhunternl in "Algemeen, Centraal, Uniek en Officieel B..." en
headhunternl in "Algemeen, Centraal, Uniek en Officieel B...".
Natuurlijk is het niet aan mij om te bepalen welke users wél en niet toegelaten worden, maar misschien is het een idee om de toegang iets strenger te maken.
Ik noem bijvoorbeeld NewYorkYankee, ken deze user verder niet, maar zie dat deze persoon bij lange na de 50 posts grens niet gepasseerd is én direct een nutteloos opsomtopic opent.
Ook is het de laatste tijd veel voor gekomen dat users zich meerdere malen niet houden aan bepaalde regels van een topic, bijvoorbeeld:
headhunternl in "Algemeen, Centraal, Uniek en Officieel B..." en
headhunternl in "Algemeen, Centraal, Uniek en Officieel B...".
Natuurlijk is het niet aan mij om te bepalen welke users wél en niet toegelaten worden, maar misschien is het een idee om de toegang iets strenger te maken.
Ioniq 5 P45