Je had het over iedereen te vriend willen houden. Ik vind het prettig met meerdere mensen door een deur te kunnen gaan echter is dat een utopie. Sommige mensen komen in de HK, andere niet op basis van
Ik beschouw iets als nutteloos als het geen nut heeft. Dus een topic over eieren koken op een computerforum. Dat heeft imho geen nut. Net als deze discussie geen nut heeft, het zal toch niet veranderen. Hou de HK lekker zo, maar AUB maak een feedback topic aan waar je de voor- en nadelen van de HK kunt bespreken. Moet dat echt allemaal in LA?
LA is de plek voor feedback en op- en aanmerkingen over zaken op dit forum. Wat nutteloosheid betreft, iedereen heeft zo zijn eigen visie daarop

Je ogen dicht doen is idd ook een optie.

Hier suggereer je dat ik niet zie wat jij ziet. Bedoel je dat ook zo of lees ik de opmerking verkeerd? Als je het wel zo bedoeld dan zou ik dat graag eens gespecificeerd zien in mijn mailbox

Als je het zo doortrekt, waarom praat je hier dan over niet-PC gerelateerde zaken?

Nogmaals, GoT is geen PC-only forum en is dat ook nooit geweest. Net zoals jij dat zelf ook ervaart gezien
AlainS in "Ik voel me nutteloos"
[rml]AlainS in "[ Auto] Airco werkt niet op blowerstand 2"[/rml]
AlainS in "Geld uit de pinautomaat gejat, wat te do..." en
AlainS in "Opleidingkeuze, TH of TU?" bijvoorbeeld
Allemaal zaken die niet PC gerelateerd zijn maar wel onderdeel zijn van dit forum, net als de HK dus. GoT is een communitie, een gemeenschap van gebruikers die ieder hun eigen interesses hebben. De hoofdmoot is hardware en software, daarnaast bieden we users ook ruimte om over zaken te praten die daar deels of helemaal niet direct aan gerelateerd zijn. Denk aan gadgets, mobiele telefoons en welk kussen het beste slaapt. Mobiele telefoons interesseren mij niet zo, een ander interesseerd zich weer niet hoe je je belastingaangifte zo voordeling mogelijk in kan vullen. Post dus gewoon waar jouw interesses liggen en laat de rest de rest.
Om terug te komen op het screenen, mijn ervaring is dat het vooralsnog prima werkt. Als je concrete aanwijzingen hebt dat dit niet het geval is hoor ik dat graag per mail