(Te) snelle HKXS

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 707 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SmartDoDo schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:21:
[...]
Dan lees je dingen die er niet zijn :)
Nu snap ik je niet meer. Je wilt erg graag specifiek zijn maar toch algemeen blijven? Zeg nu eens wat je bedoeld, want ik volg je niet meer. Je zou een nederlander kunnen zijn :+
Dan denken wij over de definitie "nutteloos" niet helemaal hetzelfde denk ik :)
Ik beschouw iets als nutteloos als het geen nut heeft. Dus een topic over eieren koken op een computerforum. Dat heeft imho geen nut. Net als deze discussie geen nut heeft, het zal toch niet veranderen. Hou de HK lekker zo, maar AUB maak een feedback topic aan waar je de voor- en nadelen van de HK kunt bespreken. Moet dat echt allemaal in LA?
En wat wil dat zeggen? Ik blijf bij mijn opmerking, de HK is sinds tijden niet zo rustig geweest. De noodzaak tot ingrijpen is erg gering in tegenstelling tot een tijd terug. Je kunt daarmee zien dat het screenen werkt en dat de crew zelf ook veel minder moet "opvoeden" of liever gezegd bijsturen.
Je ogen dicht doen is idd ook een optie. ;)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
AlainS schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:35:
]

Ik beschouw iets als nutteloos als het geen nut heeft. Dus een topic over eieren koken op een computerforum. Dat heeft imho geen nut. Net als deze discussie geen nut heeft, het zal toch niet veranderen. Hou de HK lekker zo, maar AUB maak een feedback topic aan waar je de voor- en nadelen van de HK kunt bespreken. Moet dat echt allemaal in LA?
Waarom kan dat niet? Dit staat gewoon los van het tech gedeelte, en het tech gedeelte lijd er niet onder. Als de TS in dat topic vraagt hoe je het beste een ei kunt koken, kan dat best een "nuttig" topic zijn.
Het is misschien niet het hoofddoel, maar imo kan het er prima naast bestaan.

Waarom zou deze discussie geen nut hebben, omdat jij geen gelijk krijgt? :) Volgens mij is het overgrote deel wél blij met de HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
RoD schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:37:
Als de TS in dat topic vraagt hoe je het beste een ei kunt koken, kan dat best een "nuttig" topic zijn.
Dat is idd heeel nuttig op een computerforum. |:(

Ga dan naar de huisvrouwenvereniging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

AlainS schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:48:
[...]

En daarom is de Tweakers Huiskamer dan ook niet het kernonderdeel van ons forum. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Laatst online: 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

AlainS schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:35:
[...]

Nu snap ik je niet meer. Je wilt erg graag specifiek zijn maar toch algemeen blijven? Zeg nu eens wat je bedoeld, want ik volg je niet meer. Je zou een nederlander kunnen zijn :+
Je had het over iedereen te vriend willen houden. Ik vind het prettig met meerdere mensen door een deur te kunnen gaan echter is dat een utopie. Sommige mensen komen in de HK, andere niet op basis van
LA is de plek voor feedback en op- en aanmerkingen over zaken op dit forum. Wat nutteloosheid betreft, iedereen heeft zo zijn eigen visie daarop :)
Je ogen dicht doen is idd ook een optie. ;)
Hier suggereer je dat ik niet zie wat jij ziet. Bedoel je dat ook zo of lees ik de opmerking verkeerd? Als je het wel zo bedoeld dan zou ik dat graag eens gespecificeerd zien in mijn mailbox :)
[...]

Als je het zo doortrekt, waarom praat je hier dan over niet-PC gerelateerde zaken? ;) Nogmaals, GoT is geen PC-only forum en is dat ook nooit geweest. Net zoals jij dat zelf ook ervaart gezien
AlainS in "Ik voel me nutteloos"
[rml]AlainS in "[ Auto] Airco werkt niet op blowerstand 2"[/rml]
AlainS in "Geld uit de pinautomaat gejat, wat te do..." en
AlainS in "Opleidingkeuze, TH of TU?" bijvoorbeeld :)

Allemaal zaken die niet PC gerelateerd zijn maar wel onderdeel zijn van dit forum, net als de HK dus. GoT is een communitie, een gemeenschap van gebruikers die ieder hun eigen interesses hebben. De hoofdmoot is hardware en software, daarnaast bieden we users ook ruimte om over zaken te praten die daar deels of helemaal niet direct aan gerelateerd zijn. Denk aan gadgets, mobiele telefoons en welk kussen het beste slaapt. Mobiele telefoons interesseren mij niet zo, een ander interesseerd zich weer niet hoe je je belastingaangifte zo voordeling mogelijk in kan vullen. Post dus gewoon waar jouw interesses liggen en laat de rest de rest.

Om terug te komen op het screenen, mijn ervaring is dat het vooralsnog prima werkt. Als je concrete aanwijzingen hebt dat dit niet het geval is hoor ik dat graag per mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
En toen was het cirkeltje rond. Ik ga dus maar niet verder in op deze discussie. De HK irriteert mij niet, maar hou HK zaken binnen de HK. Niet alleen om mijn bestwil, maar ook om de reputatie.

En straal eens eens wat meer uit dat de HK geen uitlaatklep is waar 'alles mag'.

Dat zijn mijn tips, doe ermee wat je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
SmartDoDo schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:55:Als je het zo doortrekt, waarom praat je hier dan over niet-PC gerelateerde zaken? ;) Nogmaals, GoT is geen PC-only forum en is dat ook nooit geweest. Net zoals jij dat zelf ook ervaart gezien
AlainS in "Ik voel me nutteloos"
[rml]AlainS in "[ Auto] Airco werkt niet op blowerstand 2"[/rml]
AlainS in "Geld uit de pinautomaat gejat, wat te do..." en
AlainS in "Opleidingkeuze, TH of TU?" bijvoorbeeld :)
Wel grapppig dat je me op mijn posthistory pakt. Dat had ik al eerder verwacht.

Feit blijft dat ik in die topics probeer technische oplossingen of feiten probeer te vertellen. De topics die je aanhaalt heb ik gereageert omdat ik dacht dat ik een oplossing wist en/of een nuttige bijdrage kon doen, anders had ik niet gereageerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Enig verschil is dat ik ten eerste geen huisvrouw ben, ten tweede ben ik uberhaupt geen vrouw, ik ben een tweaker.
Ik ben blij dat er hier ruimte is om bijvoorbeeld te vragen hoe ik een ei moet koken, ik moet immers ook eten om in leven te blijven en verder te kunnen gaan met mijn hobby, en ook ik moet me kunnen ontspannen op zijn tijd, heerlijk dat voor dit alles gewoon ruimte is op dit forum/binnen deze community, dat schept een band imo ipv altijd maar duf en saai over tech te hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat jij nooit lol hebt op bijvoorbeeld je werk? Zolang het je werkzaamheden niet in de weg zit zal niemand er problemen mee hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
Erkens schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:20:
k ben blij dat er hier ruimte is om bijvoorbeeld te vragen hoe ik een ei moet koken, ik moet immers ook eten om in leven te blijven en verder te kunnen gaan met mijn hobby
Weet je dat ik het best met je te doen heb. Open een giro rekening en ik maak wat geld over. O-)

komop, ok ik laat het hierbij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

AlainS schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:45:
Weet je dat ik het best met je te doen heb. Open een giro rekening en ik maak wat geld over. O-)
offtopic:
giro 8032644 tnv "Stichting Help Erkens" de winter door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

AlainS schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:26:
Maar om serieus te reageren: Waarom heb je een HK op GoT nodig als er veel site's zijn die je als 'uitlaatklep' kunt gebruiken? Wat is nu de bedoeling van GoT?
Je bedoelt waarschijnlijk : "Wat is de bedoeling van de HK?"

Vreemd dat je de HK niet los van GoT kan zien, ik snap ook niet dat je er zo'n big deal van maakt, je hebt en wilt zelf geeneens toegang en baseert je mening blijkbaar op 2 topic titels die je uit een screenshot hebt

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
-NMe- schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:28:
[...]

Je hebt voor zover ik kan zien pas één keer geprobeerd om erin te komen, en dat is een jaar geleden? :+
overdrijven wil soms wel is helpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

AlainS schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:02:
[...]

Wel grapppig dat je me op mijn posthistory pakt. Dat had ik al eerder verwacht.

Feit blijft dat ik in die topics probeer technische oplossingen of feiten probeer te vertellen. De topics die je aanhaalt heb ik gereageert omdat ik dacht dat ik een oplossing wist en/of een nuttige bijdrage kon doen, anders had ik niet gereageerd. ;)
ja dat geeft aan dat je in SG ook soms mensen helpt. De HK ligt mi in het verlengde van de SG. Ook daar kun je mensen helpen. Ik kan best wat linkjes vinden (mag dat?) waar mensen geholpen worden.
Nuttig is dat dus.

En dat terwijl jij beweert dat de hele HK niet nuttig is.

[ Voor 12% gewijzigd door Boudewijn op 26-01-2006 01:36 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Ik stuitte op dit topic via Lunatic's profiel per toeval (echt :9). Ik ben vandaag afgewezen voor de HK, dus ik denk dat het wel meevalt wat dat betreft. Ik zwerf hier al vrij lang rond en toch is de screening zwaar genoeg om me af te wijzen. Had eigenlijk nooit direct de behoefte om iets met de HK te doen, maar ik herinnerde mij van vroeger dat een goede vriend van mij wel altijd al iets met de HK deed (hij verwees me naar topics waar ik niet bij kon, hehe). Zo kwam ik laatst op het idee om het aan te vragen. Dus dat is dan weer de andere kant van zo'n verhaal.

Was overigens m'n eerste keer, ik probeer het ooit nog wel es een keer, zien we dan wel weer :)

If you can't beat them, buy them !

Pagina: 1 2 Laatste