Dat is balen zeg.... Nou mijn kaart wil ook niet verder dan 380.... nja ik krijg hem wel verder.. alleen dat heeft geen nut want dan krijg ik artifacts...Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:59:
[...]
Ik heb een Asus v9999 (6800nu), die draait standaard op 1.2V. Ik heb er 1.3 ingeflasht, maar ik kom nog steeds geen Mhz verder dan 380, dus ik vermoed ook dat het V niet veranderd kan worden... Het zou ook aan de koeler kunnen liggen misschien; ik krijg als ik hoger klok bij 3DMark03 bij de eerste tests groene puntjes, wat mij gezien ervaringen met andere kaarten aan oververhitting van de core doet denken. Aan de andere kant is de originele koeler van Asus best goed (koper), en zou het denk ik mogelijk moeten zijn met deze koeler verder te komen... Ook heb ik eens een uur of 2 CSS zitten spelen, terwijl de fan perongeluk nog op 20% draaide. Toen heb ik niks van oververhitting gemerkt. Vanavond of morgen zet ik er een NVSilencer op (nadat ik een molex-stekkertje heb gemaakt dat eronder past), dan weet ik of het daaraan ligt of aan het voltage.
BTW, als je beschikt over genoeg casefans zou ik als ik jou was een hoop moeite besparen en voor de Zalman Vf700 gaan... die koelt namelijk beter, is een stuk makkelijker te monteren, EN je hoeft niet te gaan kloten met je molexaansluiting.