worms lijkt me echt niks aan, ik heb gelezen dat et ontzettend beperkt is, lijkt wel de psp...
allemaal wapens weggehaald enz.
Lemmings doet het alleen op 2.6, da's misschien wel iets om rekening mee te houden.Anoniem: 96462 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:51:
Heeft iemand al Lemmings gespeeld? Ik ben erg benieuwd of het gewoon dezelfde super gameplay heeft als zijn voorgangers. Zit echt te twijfelen of ik het zal gaan kopen of niet...helemaal met Worms ook nog is op komst.
[ Voor 12% gewijzigd door FirmPete op 22-03-2006 23:16 ]
Anoniem: 112960
This space is occupied
Kwijlen! De graphics zijn echt mooi op Daxter, het is de eerste keer dat ik verbaasd was over wat de psp kan, maar wat veel belangrijker is: het is echt fun om te spelen, ik heb het spel bijna niet neer kunnen leggen dit weekend.TDB schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:37:
[...]
Hoe ziet het spel er qua graphics uit ? [Ik hou wel van dit soort spellen, maar ik moet zeggen dat ik de screenshots die op een aantal sites stonden, niet echt mooi vond]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Door erheen te gaan. Ik geloofde het eerst ook niet, dus ik stapte naar de kassa met het spel en liet em scannen. En jawel, 19,99!Anoniem: 111033 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:05:
Waar haal je die wijsheid vandaan, bij ons niets afgeprijsd.
[ Voor 36% gewijzigd door Yellowneck op 01-04-2006 17:28 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Tja dat was bekend dat het dezelfde warenYellowNeck schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:09:
[...]
Door erheen te gaan. Ik geloofde het eerst ook niet, dus ik stapte naar de kassa met het spel en liet em scannen. En jawel, 19,99!
/me Yellowneck gaat PoP: Revelations eerst ff uitproberen op de wat mindere legale manier
Bah, is dus gewoon Warrior Within. Slecht. Ik koop em niet, geen ruk meer aan. Heb em al op de PC uitgespeeld. Daarnaast is Sands of Time en anders The Two Thrones veel leuker, maar Warrior Within
superB
Alle uberwapens zijn eruit gehaald en daarom is ie ook een stuk minder. Dan maar voor mij de worms-snes-rom.Moning2 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:54:
worms lijkt me echt niks aan, ik heb gelezen dat et ontzettend beperkt is, lijkt wel de psp...
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Anoniem: 126974
Anoniem: 22297
Ff serieus , WAT!! Kom op echt playstation om met bullshit (sorry!) spellen uit te komen op dAnoniem: 126974 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:07:
nieuwe games aangekondigt voor psp:
Pro Cycling manager 2007 fietst naar de PSP
We zijn bezig met een Pro Cycling Manager voor de Sony's PlayStation Portable," vertelde Cyanide-eigenaar Patrick Pligersdorffer enthousiast. "Het spel zal, in vergelijking met de PC-versie, meer op de wedstrijden gericht zijn. Meer kunnen we er nog niet over zeggen.
Pro Cycling Manager bestaat op de PC altijd min of meer uit twee delen; een managemendeel en een racedeel. Op de handheld ligt de focus dus voornamelijk op dat laatste
PSN: Shiver23
Anoniem: 125883
Voor PSP-1000 (CKW) gebruiker: http://www.jp.playstation.com/psp/update/ud_03.html, maar dat is héél waarschijnlijk de laatste nieuwe. Sony heeft er geen baat om er de oude versies te archiveren.prototype schreef op donderdag 13 april 2006 @ 03:31:
Weet iemand waar ik nog de japanse versie van de firmware 2.5 kan krijgen?
Omdat er altijd domme klanten zijn die niet beter weten of prijs vergelijken en daarom bij de FRS kopen...ElayZ schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:09:
(uberhaupt waarom de frs altijd duurder is?)
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Wel een erg botte uitspraak. Ik bestel vaak via internet, maar als ik meteen iets wil dan maakt de prijs niet uit en betaal ik liever meer om het gelijk te hebben dan dt ik een week moet wachten.Acolyte57 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:30:
[...]
Omdat er altijd domme klanten zijn die niet beter weten of prijs vergelijken en daarom bij de FRS kopen...
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
[ Voor 54% gewijzigd door Acolyte57 op 02-05-2006 20:29 ]
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Dat is wat anders idd ,als het nou bijv een import game is, of ze hebben hem veel eerder dan alle andere winkels... OK dan kan ik er in komen, maar tis gewoon EU daxter, precies op tzelfde moment verkrijgbaar als bij alle andere winkels. En dat ze vaak duurder zijn (54,95 ipv 49,95/44,95) dat wisten we al, maar dit is gewoon zo opvallend, dit is de duurste game die er ligt bij de FRS.marco899 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:16:
[...]
Wel een erg botte uitspraak. Ik bestel vaak via internet, maar als ik meteen iets wil dan maakt de prijs niet uit en betaal ik liever meer om het gelijk te hebben dan dt ik een week moet wachten.
Op dit moment zijn ze helemaaaal duur. Aangezien Intertoys bijna elke launchtitle voor 19,99 euro aanbiedt.ElayZ schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:47:
[...]
Dat is wat anders idd ,als het nou bijv een import game is, of ze hebben hem veel eerder dan alle andere winkels... OK dan kan ik er in komen, maar tis gewoon EU daxter, precies op tzelfde moment verkrijgbaar als bij alle andere winkels. En dat ze vaak duurder zijn (54,95 ipv 49,95/44,95) dat wisten we al, maar dit is gewoon zo opvallend, dit is de duurste game die er ligt bij de FRS.
Ow well, des te meer een reden om niet bij de FRS te kopen.
Heb hem een hele tijd wel online gespeeld.. [import]OsseMaarten schreef op maandag 08 mei 2006 @ 08:53:
Zijn hier nog mensen die Socom online spelen? En wanneer dan? Zaterdag gekocht, gisteravond gespeeld en niet echt veel mensen online...
oftewel geen europese, die heeft andere serversendless schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:09:
[...]
Heb hem een hele tijd wel online gespeeld.. [import]
Maar heb mijn PSP al een tijdje niet meer actief aangeraakt..
Socom 3 lijkt me ook leuker op de ps2 trouwens, ga ik v/d week halen.
Die kun je trouwens aan de PSP koppelen schijnbaar.
Anoniem: 22297
Grand Theft Auto: Vice City Storieskoekoek2003nl schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:02:
is er al bekent of er een nieuwe GTA voor de psp komt?
wel dezelfde stad, maar andere missies, daar komt et op neerkoekoek2003nl schreef op zondag 21 mei 2006 @ 19:51:
ok cool, gebaseert? dus niet weer een complete copy van vc ?
dat zou wel leuk zijn, VC is de beste van alle gta's vind ik..
Anoniem: 161208
als je een savegame hebt van (net) voor de 2e hivequeen (rond 50% compleet) is dat ook ok: ik zit (zat) namelijk niet vast, ik was er al voorbij (na 3 pogingendjmantri schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:05:
ik heb hem laatst uit gespeeld (zat inderdaad ook bij dat kutbeest ff vast) maar je moet goed je best doen om die beesten e.d. te ontlopen, voor de rest is ie wel mogelijk, zei het wat lastig.
dromen (6 stuks) zijn erg leuk, vooral de 2 matrix minigames.
als je hem wilt hebben dan moet je maar ff een gil geven al heb ik dus geen savegame van voorbij die hivequeen
o, da's jammer....ach ja, dan wacht ik nog even op andere reacties (en anders dan begin ik maar weer opnieuw (niet dat dat een straf is natuurlijkdjmantri schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:14:
dan kan ik je denk ik niet helpen, heb iets van 68 procent ofzo (niet alle muntjes en niet alle beesten voor dat minigame ding (wat me overigens niet kan beamen) maar wel uitgespeeld dus.
Weet niet zeker als ik al voorbij 50% ben maar zit hier vast. Dat is in zon kamer met 2 van die grote ijsklonten de rechter wordt kleiner als je de brander er voor houd en de linker die wordt vanzelf weer groot. Ik heb bijde klonten zo ver mogelijk. volgens mij moet je via de linker ijsklont op dat kistje belanden maar ik red dat nooit. Hoe haal je dat stuk. Het is in de fish canneryAnoniem: 161208 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:11:
Kan iemand me hier helpen aan een savegame van Daxter (EU versie) op ongeveer 50% van het spel?? (net voor of net na de 2e hive queen, en bij voorkeur met 6 dromen gehaald)
M'n savegame is voor de 2e keer corrupt geraakt![]()
De 1e keer was omdat tijdens de autosave m'n batterij op was (dat lampje zit echt op de verkeerde plek)
Wat er de 2e keer is gebeurd weet ik niet, savegame was ineens kapot
(ik heb al op het net gezocht, maar ik kom alleen US savegames tegen die niet met de EU versie willen praten...)
Als je mij je savegame stuurt vertel ik het jejaaoie17 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:51:
[...]
Weet niet zeker als ik al voorbij 50% ben maar zit hier vast. Dat is in zon kamer met 2 van die grote ijsklonten de rechter wordt kleiner als je de brander er voor houd en de linker die wordt vanzelf weer groot. Ik heb bijde klonten zo ver mogelijk. volgens mij moet je via de linker ijsklont op dat kistje belanden maar ik red dat nooit. Hoe haal je dat stuk. Het is in de fish cannery
en als jij van die linkerijsklont afspringt maakt et nog uit waar je vanaf springt/hoverd van de ijsklont. Laat jij je tank ook leeg lopen dan als je die warning geluidje hoort dus dat je niet kunt hoveren.Anoniem: 161208 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:05:
[...]
Als je mij je savegame stuurt vertel ik het je![]()
ik heb hier ook even vast gezeten, maar je moet inderdaad van die linker ijsklont naar die hangende kist. Het is te doen, alleen komt de timing heel erg nauw (als je 'm eenmaal doorhebt gaat 't eigenlijk wel makkelijk) Je moet zo laat mogelijk van de ijsklont af springen, dan weer zo laat mogelijk de double jump doen en dan op het hoogste punt hoveren naar de kist. En dan kom je of net op de kist of je kunt nog net de rand vastpakken.
als ik het me goed herinner was het gewoon recht vooruit naar die kist...hoveren doe je dan zolang als het kan denk ik (anders haal je het niet)jaaoie17 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:57:
[...]
en als jij van die linkerijsklont afspringt maakt et nog uit waar je vanaf springt/hoverd van de ijsklont. Laat jij je tank ook leeg lopen dan als je die warning geluidje hoort dus dat je niet kunt hoveren.
Doh!Nog even over die saveds heb helaas de usa versie
superB
Jaa doe mij die maar!!inXs schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:24:
Weten mensen of hier al iets over bekend is? Kan niet wachten namelijk!
Crisis Core: Final Fantasy VII
[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 09-06-2006 00:15 ]
Staat dat niet in het boekje?Crashcat schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:45:
Heeft iemand Bleach 3 al binnen?
Itt de voorgaande delen is er nu een spel-mode genaamd; Soul Road.
Iemand die begrijpt wat de bedoeling hiervan is?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik zit er net voorbij met 6 dromen, dus ik kan m wel voor je uploaden. En ja, het is een EU savegameAnoniem: 161208 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:11:
Kan iemand me hier helpen aan een savegame van Daxter (EU versie) op ongeveer 50% van het spel?? (net voor of net na de 2e hive queen, en bij voorkeur met 6 dromen gehaald)
M'n savegame is voor de 2e keer corrupt geraakt![]()
De 1e keer was omdat tijdens de autosave m'n batterij op was (dat lampje zit echt op de verkeerde plek)
Wat er de 2e keer is gebeurd weet ik niet, savegame was ineens kapot
(ik heb al op het net gezocht, maar ik kom alleen US savegames tegen die niet met de EU versie willen praten...)
PSN id: NL_SToRM
Ja, maar het is een Japanse spel.
Thanks! maar het is niet meer nodig...ben laatst een week goed ziek geweest en toen ben ik uit verveling maar opnieuw begonnen. En toen heb ik 'm maar meteen uitgespeeld (paracetamolletje en doorgaanSToRM666 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 09:30:
[...]
Ik zit er net voorbij met 6 dromen, dus ik kan m wel voor je uploaden. En ja, het is een EU savegame
Anoniem: 16963
I mentioned it once, but I think I got away with it.
[ Voor 87% gewijzigd door Pap3rclip op 31-10-2006 15:25 ]
hij gebruikt gewoon die functies nog nietElayZ schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:38:
Dit topic is ook een soort van dood geloof ik he...
Maargoed, iemand al GTA:VCS gespeeld?
Hij is erg vet tot nu toe!
En het mooiste is, hij werkt met de 2.71 SE-B Firmware ook al staat er 2.81 update op de disc!
[ Voor 24% gewijzigd door MeNTaL_TO op 31-10-2006 18:46 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
gutgut, wat ben jij licht geraakt zeg, heb ik jou persoonlijk iets misdaan ofzo?brama schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:00:
Nee, elayz loopt opzichtig te patsen met het feit dat hij zo 1337 is dat 'ie al een iso heeft gedownload.
Iedereen even allemaal knielen voor deze bijzonder knappe prestatie dan maar?
Budokan!!Andamanen schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:07:
EA komt binnenkort met compilatie van enkele klassieke games voor de PSP:
...
Budokan
...
PSN: Norfirin
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Anoniem: 156664
Anoniem: 156664
Tx voor de goede tip. Helaas lijkt het echt alleen voor WTF te gelden. Ook hier bij Amazon een policy:JoetjeF schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 18:38:
Ze hebben het iig bij Amazon. Heb daar ook wel eens wat bestelt, maar weet niet of ze een aparte policy voor spelletjes hebben.
We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.
Heeft iemand een idee hoe ik aan Work Time Fun kan komen? Winkel of tweedehands? Anything!Warranty issues and manufacturer restrictions prevent us from shipping certain products to all geographical locations. You'll be notified while placing your order if we're unable to ship specific items to the address you've selected.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 156664 op 29-12-2006 19:37 ]
Las ik ook ergens, maar het laatste nieuws wat ik ervoor hoorde is dat de ontwikkeling helemaal stop gezet was, zodat de ontwikkelaar zich op andere zaken (GT4HD?) kon richten... Ben dus benieuwd of ie dan uit gaat komen.KappeNou schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:19:
heeft hier iemand enig idee wanneer Gran Turismo 4 Mobile uitkomt voor de PSP? ik zag iets op internet staan dat die waarschijnlijk in amerika in maart uitkomt..
Nou, alle verhalen die ik tot nu toe gelezen heb zeggen dat we 'm practisch kunnen vergeten. De PSP is bij Sony, na de introductie van de PS3, op een laag pitje geschoven. De filmpjes die je gezien hebt van GT4mobile op een PSP? Allemaal fake, op dat moment was er nog geen productie aan de gang. En mr Gran Turismo himself vroeg letterlijk aan een interviewer waar hij dacht dat mensen meer aan zouden hebben, GT op de PS3 of op de PSP....KappeNou schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:19:
heeft hier iemand enig idee wanneer Gran Turismo 4 Mobile uitkomt voor de PSP? ik zag iets op internet staan dat die waarschijnlijk in amerika in maart uitkomt..
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Bron: Eurogamer.net.Europe to get free Patapon demo
Sony has had a rummage down the back of the sofa and told us European gamers will get a free sampler of Patapon after all. It goes live in the PSP Store on 21st February, and is the same demo-to-final-save taster that US fans get when pre-ordering the title from Gamestop. Ha.
Demo-to-final-save means you can transfer your saved progress across to the retail copy when it finally arrives. You also get your hands on a rare Spear of Protection to carry over, too. Patapon is a quirky side-scrolling tactical-rhythm action something-or-other from the maker of LocoRoco. However, it is a little more complex than the latter, although just as stylish.
Patapon will be out for PSP on 22nd February. Head over to our Patapon review to find out more.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 31-01-2008 00:03 ]
[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 31-01-2008 00:12 ]
Je moet een applicatie downloaden, waarmee je met dat bestandje de demo op je PSP krijgt. Staat volgens mij in de instructies op de site.Boeboe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:11:
Ik heb geprobeerd om de Wipeout pulse demo te downloaden, maar die geeft enkel een bestand van een 500-tal bytes terug. Heb dit op men memory stick gezet, maar men psp kan er ook niets mee aanvangen
*edit* ha....zuigt wel, want ik wil absoluut wel "boe2" als screenname. Wat voor andere holbewoner kiest er nu die naam
Je dient inderdaad een account te maken voordat je demo's kan/mag downloaden. Je kunt nl. ook spellen kopen.
Als je op beide trefwoorden zoekt kun je vrij snel sites vinden waar je de demo's kunt downloaden. Weet niet of ik de link hier kan plaatsen (staan alleen demo's op, geen kopieën o.i.d.).Boeboe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:30:
bah...is er geen manier om de demo's apart te downloaden? Ik ga echt geen sony crap op men pc installeren voor 1 enkele demo.
[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 12-03-2008 21:42 ]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Omdat die er (bijna) niet zijn..Chaos-Zero schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:51:
Kan iemand met Flatout: Head On online spelen? Hij vind bij mij geen andere spelers?
Dan moet je eens proberen een static DNS in te stellenkoekoek2003nl schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:03:
ik heb nog nooit online kunnen spelen...![]()
ik heb het eindelijk wel voor elkaar dat ik kan internetten op mijn psp (soms) die loopt ook de helft van de tijd te zeiken over een dns error...
wat een incompatible klote apparaat is het zeg.
ik heb gta liberty city stories legaal, is het mogelijk om daarmee online te spelen? want als ik naar spelers zoek vind hij niks.
of is het eigenlijk helemaal niet mogelijk om online via wifi te gamen, kan dat alleen adhoc
[ Voor 8% gewijzigd door Moning2 op 03-04-2008 02:04 ]
Ahw dat is minder. Omdat ik een Japanse PSP heb kan ik niet online met Sony games zoals Socom en Killzone. Het kan in wel, maar die code om je PSP te activeren ofzo ben ik kwijt =(Moning2 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 02:03:
[...]
Omdat die er (bijna) niet zijn..Ik heb het wel eens online gespeeld toen er net even een andere speler was en werkte prima
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Anoniem: 54539
Je kan ook gewoon een Patapon demo savefile neerladen van een niet nader te noemen torrent siteBoeboe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:30:
bah...is er geen manier om de demo's apart te downloaden? Ik ga echt geen sony crap op men pc installeren voor 1 enkele demo.
Anoniem: 286476
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 286476 op 21-01-2009 22:40 ]
Ik gebruik em sinds kort om een beetje Spaans te lerenkoekoek2003nl schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 02:17:
zijn dr nog leuke nieuwtjes voor de psp? kheb dat ding al bijna een jaar niet meer aangeraakt namelijk.
Ik heb mijn PSP verkocht, het enigste spel waar ik echt van heb genoten is God of War ! De reden is dat ik van het geld een xbox 360 heb gehaald. Daar komen veel meer games op uit en vind ik mooier/leuker. Verder zijn er weinig andere toptitels, heb wel killzone en gta gespeeld. Had ongeveer 20 spellen, maar heb er maar weinig lang gespeeld.koekoek2003nl schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 02:17:
zijn dr nog leuke nieuwtjes voor de psp? kheb dat ding al bijna een jaar niet meer aangeraakt namelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door NeoMe op 22-01-2009 13:52 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq