Het Playstation Portable Game topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.735 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 00:14

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Zijn er de laatste tijd nog leuke games uitgekomen? M'n PSP is al een maand of 3 1/2 een heel dure paperweight, kan wel wat aanraders gebruiken :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

LocoRoco
Daxter
Toca 2006
Tekken

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 07-08-2006 08:45 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161208

SToRM666 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 09:30:
[...]

Ik zit er net voorbij met 6 dromen, dus ik kan m wel voor je uploaden. En ja, het is een EU savegame :)
Thanks! maar het is niet meer nodig...ben laatst een week goed ziek geweest en toen ben ik uit verveling maar opnieuw begonnen. En toen heb ik 'm maar meteen uitgespeeld (paracetamolletje en doorgaan 8))

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

EA komt binnenkort met compilatie van enkele klassieke games voor de PSP:

B.O.B.
Budokan
Desert Strike
Jungle Strike
Haunting Starring Polterguy
Mutant League Football
Road Rash
Road Rash 2
Road Rash 3
Syndicate
Ultima: The Black Gate
Virtual Pinball
Wing Commander
Wing Commander 2

Ik ben benieuwd of de controls een beetje goed zullen worden, maar mocht dat goed uitpakken, dan ben ik verkocht. (Syndicate! Wing Commander!)

Anoniem: 16963

Had op vakantie championship manager gekocht en was verbaasd over hoe goed het speelde. Leek echt veel op de pc versie en de controls waren ook nog goed uitgewerkt.

Al speel ik dit soort spellen liever op de pc is hij toch wel heel goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Dit topic is ook een soort van dood geloof ik he...

Maargoed, iemand al GTA:VCS gespeeld?
Hij is erg vet tot nu toe!

En het mooiste is, hij werkt met de 2.71 SE-B Firmware ook al staat er 2.81 update op de disc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:31

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Is ie al te koop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Nee, elayz loopt opzichtig te patsen met het feit dat hij zo 1337 is dat 'ie al een iso heeft gedownload.

Iedereen even allemaal knielen voor deze bijzonder knappe prestatie dan maar?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ok dan, komt ie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-10-2024
EDIT: Sorry dit is blijkbaar het verkeerde topic 8)7

[ Voor 87% gewijzigd door Pap3rclip op 31-10-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 13:08
ElayZ schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:38:
Dit topic is ook een soort van dood geloof ik he...

Maargoed, iemand al GTA:VCS gespeeld?
Hij is erg vet tot nu toe!

En het mooiste is, hij werkt met de 2.71 SE-B Firmware ook al staat er 2.81 update op de disc!
hij gebruikt gewoon die functies nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:55

MeNTaL_TO

The future is not set

Dood? Niet echt, alleen word bijna alles in Het PlayStation Portable topic deel 19 besproken.

[ Voor 24% gewijzigd door MeNTaL_TO op 31-10-2006 18:46 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
brama schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:00:
Nee, elayz loopt opzichtig te patsen met het feit dat hij zo 1337 is dat 'ie al een iso heeft gedownload.

Iedereen even allemaal knielen voor deze bijzonder knappe prestatie dan maar?
gutgut, wat ben jij licht geraakt zeg, heb ik jou persoonlijk iets misdaan ofzo?

En nog onterecht ook, nog nooit van IMPORT games gehoord?? Spel is import gewoon te kopen bij diverse gameshops hoor, kwestie van reserveren van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Andamanen schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:07:
EA komt binnenkort met compilatie van enkele klassieke games voor de PSP:

...
Budokan
...
Budokan!! :D

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Kreeg gisteren een belletje van replay dat gta:vcs eindelijk binnen was! Helaas kon ik 'm gisteren niet gaan halen, dus dat wordt vanavond. Eindelijk!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 06-05 01:54
Heeft iemand hier killzone uitgespeeld?
Ik zit nl. vast bij de eindbaas in 3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156664

Ben op zoek naar Work Time Fun (WTF). Heb gezocht bij vrijwel iedere gameshop op het net. Vervolgens ben ik terecht gekomen op http://www.play-asia.com/.

En ja hoor, spel is te koop, maar ze hebben een of andere policy waardoor de game niet naar de EU te shippen is. Weten jullie waar ik deze game kan kopen? Of is ie nog niet 'officieel' uit in EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ze hebben het iig bij Amazon. Heb daar ook wel eens wat bestelt, maar weet niet of ze een aparte policy voor spelletjes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156664

JoetjeF schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 18:38:
Ze hebben het iig bij Amazon. Heb daar ook wel eens wat bestelt, maar weet niet of ze een aparte policy voor spelletjes hebben.
Tx voor de goede tip. Helaas lijkt het echt alleen voor WTF te gelden. Ook hier bij Amazon een policy:
We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.
Warranty issues and manufacturer restrictions prevent us from shipping certain products to all geographical locations. You'll be notified while placing your order if we're unable to ship specific items to the address you've selected.
Heeft iemand een idee hoe ik aan Work Time Fun kan komen? Winkel of tweedehands? Anything!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 156664 op 29-12-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
heeft hier iemand enig idee wanneer Gran Turismo 4 Mobile uitkomt voor de PSP? ik zag iets op internet staan dat die waarschijnlijk in amerika in maart uitkomt..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

KappeNou schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:19:
heeft hier iemand enig idee wanneer Gran Turismo 4 Mobile uitkomt voor de PSP? ik zag iets op internet staan dat die waarschijnlijk in amerika in maart uitkomt..
Las ik ook ergens, maar het laatste nieuws wat ik ervoor hoorde is dat de ontwikkeling helemaal stop gezet was, zodat de ontwikkelaar zich op andere zaken (GT4HD?) kon richten... Ben dus benieuwd of ie dan uit gaat komen.

PS. Iemand al de demo van Killzone geprobeert, leuk spelletje, mss toch maar eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 00:14

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

KappeNou schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:19:
Nou, alle verhalen die ik tot nu toe gelezen heb zeggen dat we 'm practisch kunnen vergeten. De PSP is bij Sony, na de introductie van de PS3, op een laag pitje geschoven. De filmpjes die je gezien hebt van GT4mobile op een PSP? Allemaal fake, op dat moment was er nog geen productie aan de gang. En mr Gran Turismo himself vroeg letterlijk aan een interviewer waar hij dacht dat mensen meer aan zouden hebben, GT op de PS3 of op de PSP....

Dikke teleurstelling. Ik overweeg m'n PSP te verkopen en een Wii ofzo te nemen...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Speciaal voor jullie !

Killzone Liberation voor maar 5,50 i.p.v. 25 euro !!!

Volg de volgende instructies:

Ga naar http://www.heldenpocket.nl/wehkamp
- Vul hier 2 x ''wehkamp.nl'' in en je krijgt een actiecode.

Ga vervolgens naar deze link: Killzone Liberation voor maar 5 euro !

Doe de bestelling, bij stap 3 of 4 kun je aanvinken dat je gebruik wilt maken van een waardebon, doe dit dan ook. Je komt in het menu en je vult de code in. Deze korting van 7,50 wordt meteen verrekend.

Daarna kun je betalen en heb je in Killzone Liberation voor maar 5 euro's.

Made By ... - = NeoMe^ = - ... _/-\o_

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zag dat in de VS een Patapon-demo wordt uitgebracht. Het speciale hieraan is dat er een wapen in zit dat alleen d.m.v. de demoversie te krijgen (je dient je savegame in de niet-demoversie in te laden).
Ben benieuwd of we in Europa hier nog wat van horen...

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.pspfanboy.com/media/2008/01/2219584642_8f6f3cf4ab_o.jpgAfbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2084/2218642657_69c8dd9b87_o.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb Patapon eens op youtube opgezocht. Wat waren de makers aan het roken toen ze dit bedacht hebben? :)
LocoRoco sprak me niet aan, maar denk wel dat ik deze zal kopen, ziet er geschift uit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 22:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Okay, ik snap geen zak van dat spel, maar damn dat ziet er weird uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb de Japanse versie. Behoorlijk wat tekst nog, dus niet alles snap ik, maar zelfs dan is het een erg leuk spel. Het is een ritmegame waar je met verschillende toetsencombinaties verschillende akties kan doen. Dus lopen, aanvallen en nu heb ik net een nieuwe move die ik helaas nog niet helemaal begrijp. :D
Het is erg leuk en met de wapens die zijn te verzamelen en wat randzaken om de basis-gameplay verrassend diepgaand. Een echte aanrader voor mensen die van wat anders houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173517

OFW 3.90 is uit. te downen via networkupdate voor de nonm33 gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
:)
Europe to get free Patapon demo
Sony has had a rummage down the back of the sofa and told us European gamers will get a free sampler of Patapon after all. It goes live in the PSP Store on 21st February, and is the same demo-to-final-save taster that US fans get when pre-ordering the title from Gamestop. Ha.

Demo-to-final-save means you can transfer your saved progress across to the retail copy when it finally arrives. You also get your hands on a rare Spear of Protection to carry over, too. Patapon is a quirky side-scrolling tactical-rhythm action something-or-other from the maker of LocoRoco. However, it is a little more complex than the latter, although just as stylish.

Patapon will be out for PSP on 22nd February. Head over to our Patapon review to find out more.
Bron: Eurogamer.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De PSP store :?
Waar vind ik dat terug?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hee, je kan hier demo's downloaden :o
Wel vreemd dat je een account (inclusief volledige adresgegevens) moet aanmaken om een demo te mogen downloaden..."boe2" als gebruikersnaam accepteert hij niet, terwijl ik dat op iedere gamingservice gebruik. "Boeboe" accepteert hij ook al niet...ik zit vast momenteel omdat ik helemaal niet weet wat ik nu moet kiezen als ID :p
Hij zegt ook dat dit een online ID is. Dat betekent dat mensen kunnen zien als je op je PSP aangemeld bent ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 31-01-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dit is een algemeen PSN-account. Eerst was de store alleen via een PS3 te benaderen. Sinds een tijdje dus ook via je PC met als verschil dat ze hier content op hebben staan voor de PSP.

Dus je online ID is ook de ID die je straks op de PS3 hebt wanneer je die eindelijk koopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb geprobeerd om de Wipeout pulse demo te downloaden, maar die geeft enkel een bestand van een 500-tal bytes terug. Heb dit op men memory stick gezet, maar men psp kan er ook niets mee aanvangen :|

*edit* ha....zuigt wel, want ik wil absoluut wel "boe2" als screenname. Wat voor andere holbewoner kiest er nu die naam :(

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 31-01-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:11:
Ik heb geprobeerd om de Wipeout pulse demo te downloaden, maar die geeft enkel een bestand van een 500-tal bytes terug. Heb dit op men memory stick gezet, maar men psp kan er ook niets mee aanvangen :|

*edit* ha....zuigt wel, want ik wil absoluut wel "boe2" als screenname. Wat voor andere holbewoner kiest er nu die naam :(
Je moet een applicatie downloaden, waarmee je met dat bestandje de demo op je PSP krijgt. Staat volgens mij in de instructies op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:02:
Hee, je kan hier demo's downloaden :o
Je dient inderdaad een account te maken voordat je demo's kan/mag downloaden. Je kunt nl. ook spellen kopen.

Sony's overeenkomst (als je je registreert) is wel behoorlijk ‘ruim’. De demo's kun je ook vinden op andere sites die ze ‘verzamelen’ (meerdere regio's) en als download aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

bah...is er geen manier om de demo's apart te downloaden? Ik ga echt geen sony crap op men pc installeren voor 1 enkele demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:30:
bah...is er geen manier om de demo's apart te downloaden? Ik ga echt geen sony crap op men pc installeren voor 1 enkele demo.
Als je op beide trefwoorden zoekt kun je vrij snel sites vinden waar je de demo's kunt downloaden. Weet niet of ik de link hier kan plaatsen (staan alleen demo's op, geen kopieën o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Bleach 3 screenshots (Japans).

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 12-03-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-04 20:38

Chaos-Zero

Sega fan!

Kan iemand met Flatout: Head On online spelen? Hij vind bij mij geen andere spelers?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ik heb nog nooit online kunnen spelen... :(
ik heb het eindelijk wel voor elkaar dat ik kan internetten op mijn psp (soms) die loopt ook de helft van de tijd te zeiken over een dns error...
wat een incompatible klote apparaat is het zeg.

ik heb gta liberty city stories legaal, is het mogelijk om daarmee online te spelen? want als ik naar spelers zoek vind hij niks.
of is het eigenlijk helemaal niet mogelijk om online via wifi te gamen, kan dat alleen adhoc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:45
Chaos-Zero schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:51:
Kan iemand met Flatout: Head On online spelen? Hij vind bij mij geen andere spelers?
Omdat die er (bijna) niet zijn.. :/ Ik heb het wel eens online gespeeld toen er net even een andere speler was en werkte prima
koekoek2003nl schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:03:
ik heb nog nooit online kunnen spelen... :(
ik heb het eindelijk wel voor elkaar dat ik kan internetten op mijn psp (soms) die loopt ook de helft van de tijd te zeiken over een dns error...
wat een incompatible klote apparaat is het zeg.

ik heb gta liberty city stories legaal, is het mogelijk om daarmee online te spelen? want als ik naar spelers zoek vind hij niks.
of is het eigenlijk helemaal niet mogelijk om online via wifi te gamen, kan dat alleen adhoc :?
Dan moet je eens proberen een static DNS in te stellen

GTA kan alleen ad-hoc

[ Voor 8% gewijzigd door Moning2 op 03-04-2008 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-04 20:38

Chaos-Zero

Sega fan!

Moning2 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 02:03:
[...]

Omdat die er (bijna) niet zijn.. :/ Ik heb het wel eens online gespeeld toen er net even een andere speler was en werkte prima
Ahw dat is minder. Omdat ik een Japanse PSP heb kan ik niet online met Sony games zoals Socom en Killzone. Het kan in wel, maar die code om je PSP te activeren ofzo ben ik kwijt =(
Het schijnt dat die van PS2 ook werkt, maar bij mij werkt die ook niet. Zijn er verder nog veel gespeelde 3rd party games online?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54539

Boeboe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:30:
Je kan ook gewoon een Patapon demo savefile neerladen van een niet nader te noemen torrent site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286476

Ik ben van plan even zo'n wi-fi kabel te halen die ik dan via USB op m'n computer wil aansluiten. Had een handig stukje tekst gezien van een gozer die dat ook deed. Dat het kon was natuurlijk allang bekend, maar vind de uitvoering beetje 'tricky'. Ik wil weten waar ik op moet rekenen als het om prijzen gaat. Ik vraag me óók af of het persé een PSP kabel moet zijn, of dat ik dus misschien gewoon een algemene kan nemen via USB.

We hebben een Mycom, Computerland, en Dixons waar ik eventueel heen kan gaan. Dixons heeft m'n voorkeur.
  • Waar moet ik op rekenen als het om de euries gaat?
  • Is het makkelijk te krijgen of mag ik handschoenen meenemen morgen met die pestkou voor winkels afstruinen?
Ik zag dus ook een überstrakke afbeelding van 'MbShell Artillery v0.05' op de eerste page van dit topic. Ik heb gelezen dat je een soort windows op je PSP kan gooien. Kan dit in de applicatie map, of moet ik hem eerst ombouwen wat ik dus niet van plan ben? En dan als extra vraagje, wat is dat MbShell Artillery v0.05?

Bij voorbaat dank voor het antwoorden van de newb vraagjes.

Grtz.

Edit: Ik plaats hem trouwens elders op het forum, deze topic is dood zie ik 8).

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 286476 op 21-01-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Gecondoleerd -O-

Dat heet een Shell wat niet een soort windows is maar gewoon een hoop icoontjes die iets doen en een mp3 speler erin.. Wel leuk, niet spannend. Je moet er inderdaad wel een custom firmware voor hebben, hoe dat in zijn werk gaat heb je google voor ;)

Dat wifi usb waar die kerel het over heeft is een USB wifi stick waarmee je een access point van je computer kan maken (ik wist niet dat ad-hoc internet mogelijk was met de PSP?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

zijn dr nog leuke nieuwtjes voor de psp? kheb dat ding al bijna een jaar niet meer aangeraakt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
koekoek2003nl schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 02:17:
zijn dr nog leuke nieuwtjes voor de psp? kheb dat ding al bijna een jaar niet meer aangeraakt namelijk.
Ik gebruik em sinds kort om een beetje Spaans te leren :Y)
My Spanish Coach
¡Hola mi amigo!
¿Que hora es?
dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

koekoek2003nl schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 02:17:
Ik heb mijn PSP verkocht, het enigste spel waar ik echt van heb genoten is God of War ! De reden is dat ik van het geld een xbox 360 heb gehaald. Daar komen veel meer games op uit en vind ik mooier/leuker. Verder zijn er weinig andere toptitels, heb wel killzone en gta gespeeld. Had ongeveer 20 spellen, maar heb er maar weinig lang gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door NeoMe op 22-01-2009 13:52 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

We zijn inmiddels bij deel 21, dus deze kan nu toch wel een keer dicht :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.