Het Playstation Portable Game topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.879 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn Street Fighter 3 Alpha Max (USA versie) binnen gekregen. En wat een prachtig spel, Street Fighter op zijn best. Lekker veel characters en alles ziet er lekker gelikt uit. Laad tijd is ook een stuk minder als je uit vergelijkt met Darkstalkers Chronicle. Nadeel is alleen dat je wel firmware 2.50 moet instaleren. Maar ik gebruik toch geen homebrews, dus voor mij zeker een top spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Moning2 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:53:
[...]

meen je dat nou echt 8)7

ben je een beetje (kans)loos bezig >:)
Hier is nog een kansloos typje:
Heb GTA maar een PSP op 1.5 die ik om voor de hand liggende redenen niet wil upgraden..
Gelukkig heeft een vriend van me wel een PSP op 2.0..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Froggie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:38:
Ik zit "vast" in GTA:LCS. Ik krijg het maar niet voor elkaar de missie "Biker Heat" met succes te beeindigen (je moet de leider van een motor gang, Wayne, mollen omdat hij de girl van je baas afgetuigd heeft). Ik heb geprobeerd hem te achtervolgen op een motor en hem dan van z'n motor te schieten, ik heb hem omver gereden met een auto, maar hij blijft me steeds te slim af.

Heeft iemand misschien wat tips? Ik vind het suf om een missie te falen :)
van zijn motor af rijden zelf afstappen en hem slopen(met shotgun >:) )
" "of hem overrijden

[ Voor 4% gewijzigd door DR161 op 17-02-2006 22:27 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tales of Eternia, prima RPG! Ik speel me helemaal rot! Jippie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:21:
Tales of Eternia, prima RPG! Ik speel me helemaal rot! Jippie!
Heb net even wat filmpjes en plaatjes gezien en het ziet er inderdaad super uit. Hoe zijn de stemmen? Ik kon alleen de japanse filmpjes vinden. Zijn de stemmen ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie die bug bij GTA:LCS wanneer je op het dak van het ziekenhuis op Staunton rijdt en de muur inrijdt dat je door de wereld in de tunnel eronder belandt? Heb hem heel toevallig gevonden omdat ik dacht dat er boven een secret package te vinden was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lemmings is vet leuk op de PSP, de controls zijn prima te doen wat ik niet echt had verwacht.

Er is ook een mogelijkheid om in te zoomen wat wel zo fijn is, vind dit tot nu toe wel 1 van de beste spellen op de PSP.

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
ToolkiT schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:05:
[...]

Hier is nog een kansloos typje:
Heb GTA maar een PSP op 1.5 die ik om voor de hand liggende redenen niet wil upgraden..
Gelukkig heeft een vriend van me wel een PSP op 2.0..
GTA is trouwens wel mogelijk met 1.5 dmv MPH Game loader die net uit is.
Dus joepie de poepie voor 1.5 !

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
GTA einelijk yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
PilatuS schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:51:
Lemmings is vet leuk op de PSP, de controls zijn prima te doen wat ik niet echt had verwacht.

Er is ook een mogelijkheid om in te zoomen wat wel zo fijn is, vind dit tot nu toe wel 1 van de beste spellen op de PSP.
Lemmings is toch nog helemaal niet uit? Hoe weet je dan dat deze goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Homedisc schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:31:
hoeveel zou ik hiervoor kunnen vragen??
Sony PSP zwart firmware 2.0 paket (6maanden oud) geen krasjes of wat dan ook.
Oplader,Handstrap,Oordopjes,32Mb geheugenkaartje,Doekje

Wipeout, Virtua Tennis, Lumines, GTA Liberty City Stories, Spiderman, Demo disc
Weinig. Dingen verkopen "slecht". Maakt niet uit of je een 2.60 of 2.00 hebt.
Ik heb ook een Valuepack met firmware 2.00. 3 Games, 2 UMD films, Logitech Playgear Pocket en 1GB MSPD.
Wordt geeneens 300 euro voor gegeven.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Hebben meer mensen KETM PSP v0.8 al geprobeerd? Leuke port en draait erg goed op de psp, ook onder 2.01+ :)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:02:
Heb net even wat filmpjes en plaatjes gezien en het ziet er inderdaad super uit. Hoe zijn de stemmen? Ik kon alleen de japanse filmpjes vinden. Zijn de stemmen ook goed?
Stemmen zijn prima, maar ik moet zeggen dat die wel het minst boeiende aan het hele spel zijn :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:57:
[...]
Stemmen zijn prima, maar ik moet zeggen dat die wel het minst boeiende aan het hele spel zijn :)
Ik heb het spel gisteren gekocht en het is inderdaad een prachtig spel. Dit is echt weer zo'n lekkere RPG en die heb ik zeker gemist. Stemmen zijn inderdaad prima en alles ziet er goed uit. Zeker een aanrader voor iedereen die van RPG spellen houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:49
Doekoeman schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:28:
[...]

ja eindelijk wachte al maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

YellowNeck schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 01:53:
[...]

Weinig. Dingen verkopen "slecht". Maakt niet uit of je een 2.60 of 2.00 hebt.
Ik heb ook een Valuepack met firmware 2.00. 3 Games, 2 UMD films, Logitech Playgear Pocket en 1GB MSPD.
Wordt geeneens 300 euro voor gegeven.
Beetje de fout van Sony. Er is naar mijn zin niet echt een killer game waardoor mensen de psp MOETEN hebben. Nog geen Gran Turismo, geen echte Metal Gear, geen Tekken, etc etc.

En ik baal er een beetje van dat de spelletjes echt mondjesmaat uitkomen. Het is ook niet echt zo dat er hele gave games uitkomen de komende 6 maanden.

M.a.w. ik was heel erg onder de indruk de eerste 2-3 maanden, maar ik merk dat ik de spelletjes niet meer veel speel.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

De line up is idd niet zo heel gaaf. Persoonlijk heb ik 'm gekocht met uitzicht op Gran Turismo mobile en om wat RPGs nu te kunnen spelen in college.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe :P

Er gaan toch nog 2 gave games uitkomen op PSP: Naruto & Neon Genesis Evangelion.. beide een soort fighting/RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Laatst online: 18-07 10:58
Nu Tales of Eternia uit is ( toch? :) ) trekt het mijn interesse nog steeds. De reviews zijn wat verschillend.
Wat is de mening van mijn medetweakers die de game hebben?
Twee reacties positief maar wil wel meer info ;)
Voor de rest valt de PSP game releases mij erg tegen. Wat zijn nu echte toppers of welke toppers komen er binnenkort aan? Ben wel toe aan iets nieuws.

-edit-
Wat worden er schandalig veel PSP's verkocht op Marktplaats zeg.
Gaat helemaal nergens meer over. Ze raken ze aan de straatstenen niet kwijt volgens mij
en er willen steeds meer mensen vanaf. Sony breng eens een TOP game uit!!!!

[ Voor 32% gewijzigd door Bbfreak op 06-03-2006 15:35 ]

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bbfreak schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:32:

-edit-
Wat worden er schandalig veel PSP's verkocht op Marktplaats zeg.
Gaat helemaal nergens meer over. Ze raken ze aan de straatstenen niet kwijt volgens mij
en er willen steeds meer mensen vanaf. Sony breng eens een TOP game uit!!!!
PSP valt me om eerlijk te zeggen erg tegen met spellen. Ik gebruik heb ook vooral om filmpjes te download. Maar de spellen vallen me helaas tegen. Ik ben van plan om een DS lite te kopen als hij hier uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:16:k ben van plan om een DS lite te kopen als hij hier uitkomt.
Hmm mindreading? Is mijn idee ook. Zijn gewoon veel leuke spellen voor uit en die DS Lite
ziet er ook nog eens super uit. Ik ga mijn PSP alleen niet verkopen. Heeft nu toch geen zin.
Dan moet je gewoon veel te veel inleveren. Ik hoop dat de DS er snel komt en dan koop ik mss
de ECHTE toppers voor de PSP. Als die er komen natuurlijk.

Ik heb nu:
- Virtua Tennis. Erg leuk om te doen en je ziet jezelf vooruit gaan.
- Ridge Racer. Ziekelijk veel gespeeld en ben ook in de MAX tour. Nearly impossible.
Heb ook nog nooit ergens iemand gezien die dat uitgespeeld heeft.
- Dark Stalkers. Heel eerlijk, heb het pas 2 x gespeeld. Mss als ik het langer speel
dat het me meer gaat bevallen.

Wat lijkt me nu wel wat:
- ToE. Leuke RPG in de FF style.
- ...

Ik wil geen racespel. Hoeveel racegames zijn er al uit voor de PSP?
Bijna 25% van de games is een racespel!

P.S Iemand toch PSP kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Bbfreak schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:37:- Ridge Racer. Ziekelijk veel gespeeld en ben ook in de MAX tour. Nearly impossible.
Heb ook nog nooit ergens iemand gezien die dat uitgespeeld heeft.
Lol, ik heb Ridge Racers binnen een week uitgespeeld. Veel te makkelijk. Wel lache spelletje, en behoorlijk arcade. Heb het ook veel gespeeld, maar dat komt omdat ik geen ander spel had toen. Op dit moment zit ik op 9 originele games en zit op 1.5, dus ook daar nog wat spelletjes voor. In totaal zo'n 15 denk ik.

Zelf vind ik MediEvil super, en nu ik met GTA bezig ben, moet ik zeggen dat ook deze me zeer goed bevalt. De hele stad is gewoon hetzelfde als in GTA 3 op de PC, en ik weet alles zo te liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Doekoeman schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:28:
[...]

Cool, ga ik meteen ff testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:04:
Vandaag mijn Street Fighter 3 Alpha Max (USA versie) binnen gekregen. En wat een prachtig spel, Street Fighter op zijn best. Lekker veel characters en alles ziet er lekker gelikt uit. Laad tijd is ook een stuk minder als je uit vergelijkt met Darkstalkers Chronicle. Nadeel is alleen dat je wel firmware 2.50 moet instaleren. Maar ik gebruik toch geen homebrews, dus voor mij zeker een top spel.
Wil het een beetje lukken met kwart draaien, en halve draaien die je moet maken met je joypad?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mmm die MPH kreeg ik niet aan de praat, maar RunUMD wel, ik kan GTA nu starten maar na een paar minuten loopt hij telkens vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:27
ToolkiT schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:15:
Mmm die MPH kreeg ik niet aan de praat, maar RunUMD wel, ik kan GTA nu starten maar na een paar minuten loopt hij telkens vast :(
dan werkt et op mijn 2.01 toch wat beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:52:
[...]

Wil het een beetje lukken met kwart draaien, en halve draaien die je moet maken met je joypad?
Ja dat gaat allemaal vrij makkelijk. Een dragon punch gaat iets moeilijker. Maar ik heb geen problemen met vuurballen afschieten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Ik kan iig zeggen dat tales of eternia een aanrader is! :D

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Weet iemand hoe je de downloadable cars in WRC kunt downloaden? Ik snap er echt niets van. Op de psp site staat niets. In Game is het ook een raadsel. Of is het gewoon vergeten te programmeren.

Verder prima rally game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Laatst online: 12-09 09:45
CrashOne schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:25:
Hebben meer mensen KETM PSP v0.8 al geprobeerd? Leuke port en draait erg goed op de psp, ook onder 2.01+ :)
Ik hjad gezien dat 0.9 al gereleased was. :)

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over Fifa 2006, hoe mik je precies? Staat niet bij controls..? Ik heb hiervoor PES gespeeld, en hiermee kun je wel gewoon mikken. Als ik m'n analoge stick heel even naar rechts schuif, gaat de bal meteen voorlangs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToolkiT schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:15:
Is het na ongeveer 10 minuten einde spelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:55:
[...]

Is het na ongeveer 10 minuten einde spelletje?
Zeg dan meteen, dat het dan de demo-versie is :+

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
inXs schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:28:
Ik kan iig zeggen dat tales of eternia een aanrader is! :D
want?
* Bbfreak denkt er ook over om hem te kopen nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Bbfreak schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:54:
[...]

want?
* Bbfreak denkt er ook over om hem te kopen nl.
Want? het is gewoon een lekker spel om mee weg te spelen. Heerlijk om de tijd mee te vergeten. En dit kan zowel kort als langer. Als je 10 mins moet doden, prima, een uur, ook prima. Langer ws. ook, maar langer gebruik ik m'n psp niet echt :P En als je dan een stuk of 15 uur ingame gespeeld hebt, en denkt dat je toch wel al op de helft van het spel zit omdat je voor je gevoel toch al redelijk ver bent, blijkt dat je net op 20% van het spel zit ;) Gameplay en verhaal zijn gewoon goed gecombineerd vind ik. Graphics wat minder als ik eerlijk ben, de PSP kan véél beter. Maar tis gewoon een vermakelijk spel! Ik heb geen spijt ervan dat ik dit spel gekozen heb :) Heb naast dit overigens ook nog Kingdom of Heaven, maar deze speel ik nu bijna tot niet meer ;) Wellicht dat dat nog komt als ToE uitgespeeld is, maar dan heb ik nog wel ff te gaan.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik vind de graphics niet tegenvallen bij ToE, juist lekker oldschool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 01:47:
Ik ga hem zeker even ergens uitproberen...

En anders zoeken ik wel goeie screenshots of demo's ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Acolyte57 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 01:47:
Je zegt het goed :P Oldschool, terwijl de PSP als grafische krachtpatser op de markt is gezet. Het ziet er idd leuk uit, maar het kan mooier ;) (Je tent bv als je campt is 2D... terwijl de omgeving in 3D is... het zijn de kleine dingen die iets groot maken :P)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Tjah, ik snap wat je bedoelt, maar juist bij zo'n RPG als ToE kan het me niet zoveel schelen... dat oldschool gevoel vind ik juist wel fijn, beetje retro, beetje FF3 op een SNES spelen gevoel :)

Maar ik zou idd een volgende generatie RPGs graag iets meer met de PSP zien doen.. de Final Fantasy game voor de PSP moet wel heel wat meer doen om mij tevreden te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Even een nutteloos commentaar, maar Daxter is echt VET _/-\o_
(import gehaald, op 14 april EU versie te koop)

Als je van zulke platform games houdt, zeker gaan checken!

[ Voor 17% gewijzigd door ElayZ op 18-03-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verplaatst

[ Voor 96% gewijzigd door Icelus op 18-03-2006 22:10 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Froggie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:38:
Ik zit "vast" in GTA:LCS. Ik krijg het maar niet voor elkaar de missie "Biker Heat" met succes te beeindigen (je moet de leider van een motor gang, Wayne, mollen omdat hij de girl van je baas afgetuigd heeft). Ik heb geprobeerd hem te achtervolgen op een motor en hem dan van z'n motor te schieten, ik heb hem omver gereden met een auto, maar hij blijft me steeds te slim af.

Heeft iemand misschien wat tips? Ik vind het suf om een missie te falen :)
Vaag.. ik vond dat veld weinig aan.
Heb 1 van die motorten van zn vriendjes gepakt na hen gewacked te hebben, ben achter m gaan rijden en mn uzi op m leeg geschoten. Toen was het al klaar :?

Zit nu in "Calm before the storm". Errug irritant. Na het uitroeien van al die gangleden heb ik een wanted level van 4. Ik kan de verleiding steeds niet weerstaan te proberen die politiehelicopter neer te knallen...wat tot nu toe elke keer mijn dood betekend.

Klopt het trouwens dat je geen hoertjes meer op kunt pikken? Krijg er geen 1 in mijn auto. Was in GTA3 altijd een leuke manier om je health op te schroeven :|

Ik heb overigens (pas) 6 hidden packages. Iemand nog tips waar ik kan kijken? Ik kan alleen nog opt eerste eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Dat is wel meteen heel extreem :P Had er inmiddels nog 2 gevonden.. maar dat lijstje kan geen kwaad :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

ElayZ schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:02:
Even een nutteloos commentaar, maar Daxter is echt VET _/-\o_
(import gehaald, op 14 april EU versie te koop)

Als je van zulke platform games houdt, zeker gaan checken!
Hoe ziet het spel er qua graphics uit ? [Ik hou wel van dit soort spellen, maar ik moet zeggen dat ik de screenshots die op een aantal sites stonden, niet echt mooi vond]

[ Voor 1% gewijzigd door TDB op 20-03-2006 11:04 . Reden: tikfoutje aangepast ]

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

hier ingame filmpje met daxter en lara croft:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9937

schijnen in ieder geval erg goed te zijn
(quicktime required)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

djmantri schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:43:
hier ingame filmpje met daxter en lara croft:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9937

schijnen in ieder geval erg goed te zijn
(quicktime required)
thanx, vanavond even kijken (kan op mijn werk geen quicktime bekijken).

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al Lemmings gespeeld? Ik ben erg benieuwd of het gewoon dezelfde super gameplay heeft als zijn voorgangers. Zit echt te twijfelen of ik het zal gaan kopen of niet...helemaal met Worms ook nog is op komst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:51:
Heeft iemand al Lemmings gespeeld? Ik ben erg benieuwd of het gewoon dezelfde super gameplay heeft als zijn voorgangers. Zit echt te twijfelen of ik het zal gaan kopen of niet...helemaal met Worms ook nog is op komst.
Ik vind lemmings erg leuk om te spelen, de controls zijn prima, het ziet er goed uit en er zijn ernorm veel levels.

Het is gewoon echt lemmings zoals het bedoelt is alleen dan mobiel, in mijn mening zeker een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
worms lijkt me echt niks aan, ik heb gelezen dat et ontzettend beperkt is, lijkt wel de psp...
allemaal wapens weggehaald enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:51:
Lemmings doet het alleen op 2.6, da's misschien wel iets om rekening mee te houden.

* FirmPete kwam daar net achter toen hij het UMD-tje in z'n 1.5/2.0 PSP stak. :'(

:) En dankzij het grote boze internet valt daar natuurlijk ook weer omheen te werken :)

[ Voor 12% gewijzigd door FirmPete op 22-03-2006 23:16 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds vorige week Fifa street 2, dit is echt een heel vet spel, ik was een beetje bang van tevoren dat ik de besturing niet helemaal onder de knie zou krijgen, maar na een paar x spelen is dit helemaal gelukt, echt zwaar verslavend.
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Gister Metal Gear AC!D 2 gehaald, blijf die cell shaded stijl niet passen bij metal gear solid.. maargoed het is wel leuk gedaan. Solid Eye kijkdoosje is daarintegen erg indrukwekkend.. de MGS3 intro in steriovisie is erg leuk (kleine filmjes waarin een japanse dame een hand naar je uit steekt zijn ook indrukwekkend) Wel erg vermoeiend voor je ogen, na 5 min doet het al pijn..
Ohja.. hij heeft 2.6 nodig. vond het zelf niet zo heel erg, nu heb ik ook meteen podcasts :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coensel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06-2021
TDB schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:37:
[...]

Hoe ziet het spel er qua graphics uit ? [Ik hou wel van dit soort spellen, maar ik moet zeggen dat ik de screenshots die op een aantal sites stonden, niet echt mooi vond]
Kwijlen! De graphics zijn echt mooi op Daxter, het is de eerste keer dat ik verbaasd was over wat de psp kan, maar wat veel belangrijker is: het is echt fun om te spelen, ik heb het spel bijna niet neer kunnen leggen dit weekend.

Ik ben ook met Tokobot bezig, maar dat speelt gewoon minder lekker weg, de controls zijn vrij lastig, maar het concept is gewoon te leuk om het niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin.MvdB
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
Is er al een game voor de PSP waarbij je over de enorm lange Nordschleife kan rijden, of moet ik wachten op gt4 voor de psp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

tot op heden is dat er niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Eindelijk, PSP-games in prijs verlaagd.
Bij de lokale Intertoys ligt Prince of Persia Revelations en King Kong voor 19,99 euro in de rekken! :D
Denk dat ik PoP ga halen zometeen, tis koopzaterdag.
Ik weet niet of het alleen vandaag in prijs verlaagd is.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar haal je die wijsheid vandaan, bij ons niets afgeprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:05:
Waar haal je die wijsheid vandaan, bij ons niets afgeprijsd.
Door erheen te gaan. Ik geloofde het eerst ook niet, dus ik stapte naar de kassa met het spel en liet em scannen. En jawel, 19,99! :)

/me Yellowneck gaat PoP: Revelations eerst ff uitproberen op de wat mindere legale manier ;)

Bah, is dus gewoon Warrior Within. Slecht. Ik koop em niet, geen ruk meer aan. Heb em al op de PC uitgespeeld. Daarnaast is Sands of Time en anders The Two Thrones veel leuker, maar Warrior Within ;(

[ Voor 36% gewijzigd door Yellowneck op 01-04-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

YellowNeck schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:09:
[...]

Door erheen te gaan. Ik geloofde het eerst ook niet, dus ik stapte naar de kassa met het spel en liet em scannen. En jawel, 19,99! :)

/me Yellowneck gaat PoP: Revelations eerst ff uitproberen op de wat mindere legale manier ;)

Bah, is dus gewoon Warrior Within. Slecht. Ik koop em niet, geen ruk meer aan. Heb em al op de PC uitgespeeld. Daarnaast is Sands of Time en anders The Two Thrones veel leuker, maar Warrior Within ;(
Tja dat was bekend dat het dezelfde waren :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Moning2 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:54:
worms lijkt me echt niks aan, ik heb gelezen dat et ontzettend beperkt is, lijkt wel de psp...
allemaal wapens weggehaald enz.
Alle uberwapens zijn eruit gehaald en daarom is ie ook een stuk minder. Dan maar voor mij de worms-snes-rom.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe games aangekondigt voor psp:

Pro Cycling manager 2007 fietst naar de PSP
We zijn bezig met een Pro Cycling Manager voor de Sony's PlayStation Portable," vertelde Cyanide-eigenaar Patrick Pligersdorffer enthousiast. "Het spel zal, in vergelijking met de PC-versie, meer op de wedstrijden gericht zijn. Meer kunnen we er nog niet over zeggen.

Pro Cycling Manager bestaat op de PC altijd min of meer uit twee delen; een managemendeel en een racedeel. Op de handheld ligt de focus dus voornamelijk op dat laatste

Ace Combat vliegt naar de Portable
Namco heeft ons vandaag meegedeeld dat ze vollop in de weer zijn voor de nieuwe Ace Combat die naar de Portable komt. De PlayStation Portable spel zal de naam Ace Combat X dragen. Hopelijk zal het hier ook een grafisch hoogstandje worden zoals we altijd al kenden bij de PlayStation 2.

In Ace Combat X neem je plaats in de comfortabele schietstoel van een vliegtuig. Niet zo maar wat vliegtuigen, maar serieuze snelheidsmonsters. Met deze vliegtuigen moet je allerhande missies tot een goed einde brengen. Hierin vecht je soms vliegtuig tegen vliegtuig in helse dogfights.

Namco heeft bitterweinig gelost over deze nieuwe titel, hopelijk breng dekomende E3 beurs ons wat info en beeldmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:07:
nieuwe games aangekondigt voor psp:

Pro Cycling manager 2007 fietst naar de PSP
We zijn bezig met een Pro Cycling Manager voor de Sony's PlayStation Portable," vertelde Cyanide-eigenaar Patrick Pligersdorffer enthousiast. "Het spel zal, in vergelijking met de PC-versie, meer op de wedstrijden gericht zijn. Meer kunnen we er nog niet over zeggen.

Pro Cycling Manager bestaat op de PC altijd min of meer uit twee delen; een managemendeel en een racedeel. Op de handheld ligt de focus dus voornamelijk op dat laatste
Ff serieus , WAT!! Kom op echt playstation om met bullshit (sorry!) spellen uit te komen op d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Weet iemand waar ik nog de japanse versie van de firmware 2.5 kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ben een groot fan van Ace-combat. Ben benieuwd wat ze er van maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prototype schreef op donderdag 13 april 2006 @ 03:31:
Weet iemand waar ik nog de japanse versie van de firmware 2.5 kan krijgen?
Voor PSP-1000 (CKW) gebruiker: http://www.jp.playstation.com/psp/update/ud_03.html, maar dat is héél waarschijnlijk de laatste nieuwe. Sony heeft er geen baat om er de oude versies te archiveren.

Voor eventuele Naruto fans: importeer Narutimate Portable - Mugenjo no Maki. Fantastische game ^^ Je zult er geen spijt van hebben. Mooi verzorgde graphic, leuke muziek, zelfde stemmetjes als in de anime, erg vloeinde beelden, leuke combo's en mooi cutscènes. RPG mode begint zelfs alsof het een nieuwe aflevering was :p
http://suikun.free.fr/images/stuff/img_1826.jpg
http://suikun.free.fr/images/stuff/img_1824.jpg
http://suikun.free.fr/images/stuff/img_1827.jpg
http://suikun.free.fr/images/stuff/img_1828.jpg
Laatste is wel wat wazig ^^' Telkens als ik foto name zat Kakashi op Naruto te meppen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweet white psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Dit topic is best wel erg uitgestorven...

even vraagje dan maar, iemand enig idee of tombraider legends (USA) al eens een keer uit is?
Want hij zou geloof ik al iets van 11 april uitkomen...

Heb gezocht, maar hijs nog nergens te vinden, ook niet bij bijv futurezone.
Die wisten me ook niet te vertellen wanneer ie uit zou komen, wel dat de EU versie in mei komt (als t goed is, je weet t maar nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Dear topic please R.I.P dan maar? hehe

Iemand enig idee waarom daxter bij de frs 65 euro kost en bij alle andere winkels maar 49/54 ?
(uberhaupt waarom de frs altijd duurder is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
kzou het nie wete :P misschien met de pu vig actie dat ze al 7.50 korting moete geve...

maaru der zijn nu bij intertoys ehm

-fired up
-king kong
-wipeout pure
-ridge racer
-ape academy
-f1 grand prix
-medevil
-POP
-world tour soccer
-lumines

allemaal 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

ElayZ schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:09:
(uberhaupt waarom de frs altijd duurder is?)
Omdat er altijd domme klanten zijn die niet beter weten of prijs vergelijken en daarom bij de FRS kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Acolyte57 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:30:
[...]
Omdat er altijd domme klanten zijn die niet beter weten of prijs vergelijken en daarom bij de FRS kopen...
Wel een erg botte uitspraak. Ik bestel vaak via internet, maar als ik meteen iets wil dan maakt de prijs niet uit en betaal ik liever meer om het gelijk te hebben dan dt ik een week moet wachten.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Dan kun je alsnog bij een andere shop kopen als je het zsm wil hebben. De meeste gameshops zitten nog wel een euro of 1, 2 onder de prijs van de FRS. En ik steun liever een gameshop dan een zielloze keten als de FRS.

[Edit] Daar ging het overigens niet eens om, de FRS kan zijn prijzen zo hoog houden omdat er mensen zijn die bereid zijn die prijs te betalen. Meestal de ouders die een spelletje willen kopen voor zoonlief of wat burgers die zo impulsief een DVD willen hebben dat ze dat extra geld er wel voor over hebben. Prima, moeten ze zelf weten, het is niet mijn probleem. Maar zolang de FRS winst maakt gaan die prijzen niet omlaag.

[ Voor 54% gewijzigd door Acolyte57 op 02-05-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
marco899 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:16:
[...]

Wel een erg botte uitspraak. Ik bestel vaak via internet, maar als ik meteen iets wil dan maakt de prijs niet uit en betaal ik liever meer om het gelijk te hebben dan dt ik een week moet wachten.
Dat is wat anders idd ,als het nou bijv een import game is, of ze hebben hem veel eerder dan alle andere winkels... OK dan kan ik er in komen, maar tis gewoon EU daxter, precies op tzelfde moment verkrijgbaar als bij alle andere winkels. En dat ze vaak duurder zijn (54,95 ipv 49,95/44,95) dat wisten we al, maar dit is gewoon zo opvallend, dit is de duurste game die er ligt bij de FRS.

Ow well, des te meer een reden om niet bij de FRS te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

ElayZ schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:47:
[...]

Dat is wat anders idd ,als het nou bijv een import game is, of ze hebben hem veel eerder dan alle andere winkels... OK dan kan ik er in komen, maar tis gewoon EU daxter, precies op tzelfde moment verkrijgbaar als bij alle andere winkels. En dat ze vaak duurder zijn (54,95 ipv 49,95/44,95) dat wisten we al, maar dit is gewoon zo opvallend, dit is de duurste game die er ligt bij de FRS.

Ow well, des te meer een reden om niet bij de FRS te kopen.
Op dit moment zijn ze helemaaaal duur. Aangezien Intertoys bijna elke launchtitle voor 19,99 euro aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zijn hier nog mensen die Socom online spelen? En wanneer dan? Zaterdag gekocht, gisteravond gespeeld en niet echt veel mensen online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
OsseMaarten schreef op maandag 08 mei 2006 @ 08:53:
Zijn hier nog mensen die Socom online spelen? En wanneer dan? Zaterdag gekocht, gisteravond gespeeld en niet echt veel mensen online...
Heb hem een hele tijd wel online gespeeld.. [import]
Maar heb mijn PSP al een tijdje niet meer actief aangeraakt..
Socom 3 lijkt me ook leuker op de ps2 trouwens, ga ik v/d week halen.
Die kun je trouwens aan de PSP koppelen schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
endless schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:09:
[...]

Heb hem een hele tijd wel online gespeeld.. [import]
Maar heb mijn PSP al een tijdje niet meer actief aangeraakt..
Socom 3 lijkt me ook leuker op de ps2 trouwens, ga ik v/d week halen.
Die kun je trouwens aan de PSP koppelen schijnbaar.
oftewel geen europese, die heeft andere servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ondertussen al een paar online potjes gespeeld. Erg leuk vind ik, vaak lekkere snelle potjes. Praten werkt ook redelijk, soms mensen onverstaanbaar, maar ja, dat heb je af en toe ook met teamspeak. Komende maand lekker nog ff online, dan een Syphon Filter halen, kijk ik erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

is er al bekent of er een nieuwe GTA voor de psp komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dat wel, wanneer niet (is btw nieuwe gta gebaseerd op vice city)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:02:
is er al bekent of er een nieuwe GTA voor de psp komt?
Grand Theft Auto: Vice City Stories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ok cool, gebaseert? dus niet weer een complete copy van vc ?
dat zou wel leuk zijn, VC is de beste van alle gta's vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
koekoek2003nl schreef op zondag 21 mei 2006 @ 19:51:
ok cool, gebaseert? dus niet weer een complete copy van vc ?
dat zou wel leuk zijn, VC is de beste van alle gta's vind ik..
wel dezelfde stad, maar andere missies, daar komt et op neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me hier helpen aan een savegame van Daxter (EU versie) op ongeveer 50% van het spel?? (net voor of net na de 2e hive queen, en bij voorkeur met 6 dromen gehaald)

M'n savegame is voor de 2e keer corrupt geraakt :( :'( De 1e keer was omdat tijdens de autosave m'n batterij op was (dat lampje zit echt op de verkeerde plek)
Wat er de 2e keer is gebeurd weet ik niet, savegame was ineens kapot :?

(ik heb al op het net gezocht, maar ik kom alleen US savegames tegen die niet met de EU versie willen praten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb hem laatst uit gespeeld (zat inderdaad ook bij dat kutbeest ff vast) maar je moet goed je best doen om die beesten e.d. te ontlopen, voor de rest is ie wel mogelijk, zei het wat lastig.

dromen (6 stuks) zijn erg leuk, vooral de 2 matrix minigames.

als je hem wilt hebben dan moet je maar ff een gil geven al heb ik dus geen savegame van voorbij die hivequeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:05:
ik heb hem laatst uit gespeeld (zat inderdaad ook bij dat kutbeest ff vast) maar je moet goed je best doen om die beesten e.d. te ontlopen, voor de rest is ie wel mogelijk, zei het wat lastig.

dromen (6 stuks) zijn erg leuk, vooral de 2 matrix minigames.

als je hem wilt hebben dan moet je maar ff een gil geven al heb ik dus geen savegame van voorbij die hivequeen
als je een savegame hebt van (net) voor de 2e hivequeen (rond 50% compleet) is dat ook ok: ik zit (zat) namelijk niet vast, ik was er al voorbij (na 3 pogingen 8)) en had ook al 6 dromen gehaald toen mijn savegame dus kaduuk ging ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dan kan ik je denk ik niet helpen, heb iets van 68 procent ofzo (niet alle muntjes en niet alle beesten voor dat minigame ding (wat me overigens niet kan beamen) maar wel uitgespeeld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:14:
dan kan ik je denk ik niet helpen, heb iets van 68 procent ofzo (niet alle muntjes en niet alle beesten voor dat minigame ding (wat me overigens niet kan beamen) maar wel uitgespeeld dus.
o, da's jammer....ach ja, dan wacht ik nog even op andere reacties (en anders dan begin ik maar weer opnieuw (niet dat dat een straf is natuurlijk :Y)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:11:
Kan iemand me hier helpen aan een savegame van Daxter (EU versie) op ongeveer 50% van het spel?? (net voor of net na de 2e hive queen, en bij voorkeur met 6 dromen gehaald)

M'n savegame is voor de 2e keer corrupt geraakt :( :'( De 1e keer was omdat tijdens de autosave m'n batterij op was (dat lampje zit echt op de verkeerde plek)

(ik heb al op het net gezocht, maar ik kom alleen US savegames tegen die niet met de EU versie willen praten...)
Weet niet zeker als ik al voorbij 50% ben maar zit hier vast. Dat is in zon kamer met 2 van die grote ijsklonten de rechter wordt kleiner als je de brander er voor houd en de linker die wordt vanzelf weer groot. Ik heb bijde klonten zo ver mogelijk. volgens mij moet je via de linker ijsklont op dat kistje belanden maar ik red dat nooit. Hoe haal je dat stuk. Het is in de fish cannery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:51:
[...]

Weet niet zeker als ik al voorbij 50% ben maar zit hier vast. Dat is in zon kamer met 2 van die grote ijsklonten de rechter wordt kleiner als je de brander er voor houd en de linker die wordt vanzelf weer groot. Ik heb bijde klonten zo ver mogelijk. volgens mij moet je via de linker ijsklont op dat kistje belanden maar ik red dat nooit. Hoe haal je dat stuk. Het is in de fish cannery
Als je mij je savegame stuurt vertel ik het je ;)

ik heb hier ook even vast gezeten, maar je moet inderdaad van die linker ijsklont naar die hangende kist. Het is te doen, alleen komt de timing heel erg nauw (als je 'm eenmaal doorhebt gaat 't eigenlijk wel makkelijk) Je moet zo laat mogelijk van de ijsklont af springen, dan weer zo laat mogelijk de double jump doen en dan op het hoogste punt hoveren naar de kist. En dan kom je of net op de kist of je kunt nog net de rand vastpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:05:
[...]

Als je mij je savegame stuurt vertel ik het je ;)

ik heb hier ook even vast gezeten, maar je moet inderdaad van die linker ijsklont naar die hangende kist. Het is te doen, alleen komt de timing heel erg nauw (als je 'm eenmaal doorhebt gaat 't eigenlijk wel makkelijk) Je moet zo laat mogelijk van de ijsklont af springen, dan weer zo laat mogelijk de double jump doen en dan op het hoogste punt hoveren naar de kist. En dan kom je of net op de kist of je kunt nog net de rand vastpakken.
en als jij van die linkerijsklont afspringt maakt et nog uit waar je vanaf springt/hoverd van de ijsklont. Laat jij je tank ook leeg lopen dan als je die warning geluidje hoort dus dat je niet kunt hoveren.

Nog even over die saveds heb helaas de usa versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:57:
[...]
en als jij van die linkerijsklont afspringt maakt et nog uit waar je vanaf springt/hoverd van de ijsklont. Laat jij je tank ook leeg lopen dan als je die warning geluidje hoort dus dat je niet kunt hoveren.
als ik het me goed herinner was het gewoon recht vooruit naar die kist...hoveren doe je dan zolang als het kan denk ik (anders haal je het niet)
Nog even over die saveds heb helaas de usa versie
Doh! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Weten mensen of hier al iets over bekend is? Kan niet wachten namelijk!
Crisis Core: Final Fantasy VII

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
inXs schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:24:
Weten mensen of hier al iets over bekend is? Kan niet wachten namelijk!
Crisis Core: Final Fantasy VII
Jaa doe mij die maar!! :o

http://www.gamespot.com/p...ndex.html?q=crisis%20core

Aug 1, 2006

http://psp.ign.com/objects/711/711340.html

US: August 1, 2006
Japan: December 31, 2006
Europe: December 31, 2006

US eerder??

[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 09-06-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Heeft iemand Bleach 3 al binnen?
Itt de voorgaande delen is er nu een spel-mode genaamd; Soul Road.

Iemand die begrijpt wat de bedoeling hiervan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Crashcat schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:45:
Heeft iemand Bleach 3 al binnen?
Itt de voorgaande delen is er nu een spel-mode genaamd; Soul Road.

Iemand die begrijpt wat de bedoeling hiervan is?
Staat dat niet in het boekje?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:11:

Ik zit er net voorbij met 6 dromen, dus ik kan m wel voor je uploaden. En ja, het is een EU savegame :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
marco899 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 08:18:
[...]

Staat dat niet in het boekje?
Ja, maar het is een Japanse spel.
En uiteraard met een Japanse handleiding Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.