Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Zoals SandStar al eerder zij, we moeten nog een paar stukken krijgen en daarna gaat het bericht met stemronde online. Ik zal het straks eens aan de anderen vragen, maar ik denk zelf dat stemmen via /5 handig. Dit omdat het topic dan ook steeds weer omhoog geschopt wordt waardoor het actueel blijft en veel mensen het zien
Anoniem: 125039

Hoe er gestemd wordt maakt niet zoveel uit ...... al is het prachtig om rijen voor 't stemlokaal van Blue_man te zien, maar rekening houdend met het koude weer ..... gewoon digi is ons goe
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Bij F@H valt wel heel wat te winnen.
Ook de kleine (en onofficiële projecten) zouden wat mij betreft in aanmerking mogen komen voor een Stampede, maar het aantal stemmen voor een dergelijke project zal nooit genoeg zijn.
Anoniem: 138731
Mis jij de letters U en D op jouw toetsenbord?Crack schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:43:
Het totale graasgeweld van R@H is in verhouding tot de andere projecten al zo groot, dat volgens mij het verschil niet bepaald groot zal zijn.
Ook de kleine (en onofficiële projecten) zouden wat mij betreft in aanmerking mogen komen voor een Stampede, maar het aantal stemmen voor een dergelijke project zal nooit genoeg zijn.
Anoniem: 125039

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 125039 op 23-01-2006 20:11 ]
NeeAnoniem: 125039 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:59:
Riep je djklungel
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
ghehe zit maar wat te geinen hoorAnoniem: 125039 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:08:
Sjonge Nightanimal wat kan jij sterk uit de UD-hoek komen zeg. Ik lag hier echt in een deuk van het lachen [afbeelding]. Sorry, Crack.
krijg niemand overtuigd haha, kost iets meer moeite geloof ik
Het lijkt erop dat ze nog prima werken:Anoniem: 138731 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:32:
[...]
Mis jij de letters U en D op jouw toetsenbord?
om er maar even een stukje uit te pakkenCrack schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:43:
Het totale graasgeweld van R@H is in verhouding tot de andere projecten al zo groot, dat volgens mij het verschil niet bepaald groot zal zijn.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Bubbles schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:39:
[...]
Het lijkt erop dat ze nog prima werken:
[...]
om er maar even een stukje uit te pakken
Anoniem: 138731 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:05:
[...]
haha idd
ghehe zit maar wat te geinen hoor
Kan je zien op FDO onder het PV subforum...ScSi_009 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:57:
In welke mate zijn de stukjes al ingeleverd?
In het bewuste FDO-draadje is al bijna een week niet meer gepost. Zit er nog voortgang in de zaak?
Anoniem: 167100
In geslapen boel, hierCowArt schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:25:
* CowArt verkoopt het draadje een enorme schop.
In het bewuste FDO-draadje is al bijna een week niet meer gepost. Zit er nog voortgang in de zaak?

Je hebt de kleine lettertjes gemist. Ik heb van de week iets aangepast.CowArt schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:25:
* CowArt verkoopt het draadje een enorme schop.
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
The story of my life...joh14vers6 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:01:
Je hebt de kleine lettertjes gemist...

Maar je was wel de enige volgens mij. Overigens begrijp ik dat DJKlungel de zaak momenteel in een stroomversnelling aan het brengen is, dus ik wacht rustig op de dingen die komen gaan.
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Blue_man schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:36:
Is die stampede dan niet voor in 2007?
06-06-06 lijkt me een strakke begin datum
iets met lenzen
(lekker als-en!!) Als we zoveel kracht op een project zouden krijgen dat we hem op die datum af zouden hebben dan zou dat wel redelijk evil zijn.Anoniem: 138731 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:08:
[...]
![]()
![]()
nee ?? hoezo een jaar wachten?
06-06-06 lijkt me een strakke begin datum
Of een hele erge dikke stampede-flush (flush -- megaflush -- superflush (?) -- stampede flush
Don't worry people, i`m a professional idiot
Is de Stampede-Crew nog steeds niet terug van het Kerstreces? De meeste PV'erTs hebben inmiddels hun proza ingeleverd.
Anoniem: 167593
Kun je mss even in m'n herinnering terugbrengen waar 't ook al weer over gingCowArt schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 20:02:
* CowArt geeft het topic nog maar eens een schop.
Is de Stampede-Crew nog steeds niet terug van het Kerstreces? De meeste PV'erTs hebben inmiddels hun proza ingeleverd.

Anoniem: 109360
De eerste maand projekt nr. 1 steunen en de tweede maand over naar nummer 2.
Zijn we gelijk twee maanden onder pannen en ook gelijk twee projekten geholpen.
Hoeft er misschien ook niet zo vaak iets geregeld te worden.
't Is maar een idee.
Soort Team Switch, maar dan met z'n allenAnoniem: 109360 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:44:
Misschien een idee om de eerste twee van de poll te helpen met een Stampede, een Duo Stampede zogezegd.
De eerste maand projekt nr. 1 steunen en de tweede maand over naar nummer 2.
Zijn we gelijk twee maanden onder pannen en ook gelijk twee projekten geholpen.
Hoeft er misschien ook niet zo vaak iets geregeld te worden.
't Is maar een idee.
Anoniem: 47200
precies, en van je eigen doelen....Omied schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 01:00:
mwa... Ik weet niet of iedereen er wel toe bereid is om 2x te switchen en dan zo lang 'weg' te zijn van je eigen projectje...
Omied schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 01:00:
mwa... Ik weet niet of iedereen er wel toe bereid is om 2x te switchen en dan zo lang 'weg' te zijn van je eigen projectje...
Da's natuurlijk geen probleem als je al met één van de gekozen projecten meedoet!Anoniem: 47200 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 08:21:
[...]
precies, en van je eigen doelen....
Kan zelfs onderling stimulerend werken "I'll scratch your back if you'll scratch mine"
Dan denk ik niet dat de stampede een succes zal worden... Het mooie van een stampede lijkt me nou juist dat iedereen zich op één project stort en daar de best mogelijke resultaten neerzet. Als je twee projecten hebt waar dan uit gekozen moet worden, dan heeft de hele stampede al een veel kleinere impact...JohFraEl schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 08:29:
Da's natuurlijk geen probleem als je al met één van de gekozen projecten meedoet!![]()
Kan zelfs onderling stimulerend werken "I'll scratch your back if you'll scratch mine"
Eerst nog eens lezen, denk ik.Omied schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 03:09:
[...]
Dan denk ik niet dat de stampede een succes zal worden... Het mooie van een stampede lijkt me nou juist dat iedereen zich op één project stort en daar de best mogelijke resultaten neerzet. Als je twee projecten hebt waar dan uit gekozen moet worden, dan heeft de hele stampede al een veel kleinere impact...
Er is helemaal geen keuze meer.
Anoniem: 143153
Op R@H kunnen we zwaar huishouden denk ik, en voor een deel van de andere projecten is het niet moeilijk te switchen aangezien die ook al met de boinc client werken...
Wel of geen Stampede ?, al moet ik eerlijk melden dat het mij zo langzamerhand koud laat.
Eind oktober vorig jaar repte X-G al over een Stampede en hoewel ik best begrijp dat dat niet van de een op de andere dag kan, zijn we voor mijn gevoel nog niet veel verder.
??????????????
Vraag hem tevens naar de activiteiten omtrend de feestcommissie... we hebben altijdje geen feestje meer gehad.
Dit vraagt om een MF op een mailbox
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Een verstandig persoon die Blue_man, welke account zou hij hebben hier op GoT?Anoniem: 109360 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:48:
Laatste reaktie hier, alsook hier http://forum.dutchpowerco...topic.php?t=1513&start=25, alweer enige tijd geleden.
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Blue_man schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:42:
[...]
Een verstandig persoon die Blue_man, welke account zou hij hebben hier op GoT?
Laat maar.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 21-02-2006 19:59 ]
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
====
Ik begrijp dat beide heren nog steeds onderweg naar ons aller Moedertje zijn? Zou de benzine onderweg opgeraakt zijn? Warpdrive kaput?quote: djklungelTotdat Elteor en Funcracker weer teruggekeerd zijn naar aarde
====
... maar zo af en toe even hun gezicht laten zien zou inderdaad een goede zaak zijn!
[ Voor 29% gewijzigd door RoyalFlusher op 22-02-2006 08:31 ]
Division BrabanderT
Dat het momenteel toevallig twee crewmembers bij zijn betrokken moet als als een toevalligheid worden gezien.
Ook ik wacht met spanning wat de stampede-organisatie ons gaat brengen...
[ Voor 12% gewijzigd door KuuKe op 21-02-2006 22:31 ]
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Anoniem: 151618
Ga niet meer dan 15 weken wachten tot dat er eens iemand op staat en goH wat willen jullie.......................Zelf regelen lijkt mij dan maar minder, maar kom in aktie.
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 151618 op 22-02-2006 09:43 . Reden: koffie ]
Anoniem: 99022
Maar een "echte" waar DPC bekend om staat, daar waar de andere teams "ons" zo vrezen, dat is wat wij willen
En gezien de voorbereiding misschien toch maar de top 2 ?
1 maand met z'n allen op nr.1 en 1 maand met z'n allen op 2 ?
Zie maar.
Dat kan zijn, maar het is wèl een DPC-initiatief. Het lijkt mij dat de crew dan vanaf de zijlijn toekijkt of alles orderlijk verloopt en dat ze even in de mail klimmen als zaken dreigen te ontsporen of veel te lang blijven slepen.Kuuke schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:27:
Ehmm, even voor de duidelijkheid: de stampede-organisatie is géén crew initiatief.
Het laatste bericht dat ik van DJKlungel kreeg in ons forum is dat hij alles klaar heeft, dat alleen Elteor en Funcracker hun licht nog over de zaak moeten laten schijnen voor het online gaat.Dat het momenteel toevallig twee crewmembers bij zijn betrokken moet als als een toevalligheid worden gezien.
Ook ik wacht met spanning wat de stampede-organisatie ons gaat brengen...
Waarom zou de crew dat moeten doen? dat kan iedereen toch?CowArt schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:27:
[...]
Dat kan zijn, maar het is wèl een DPC-initiatief. Het lijkt mij dat de crew dan vanaf de zijlijn toekijkt of alles orderlijk verloopt en dat ze even in de mail klimmen als zaken dreigen te ontsporen of veel te lang blijven slepen.
(Scheelt weer een hoop bureaucratie

Je hebt wel gelijk dat iedereen de stamp-crew achter de vodden kan zitten, maar de DPC-Crew heeft volgens mij toch "verantwoordelijkheden" (<- beetje zwaar woord hier, maar goed) die verder strekken dan alleen hun eigen stoepje vegen.
Anoniem: 40441
Dat er een "stampede crew" is, is op zich er goed natuurlijk om alles in goede banen te laten lopen.
Echter is het geen must.
Maak een duidelijk plan en schiet hem neer, krijg je voldoende leden mee, dan heb je dus een eigen "stampede" (of noem het naders
De stampede crew die er nu is, is er alleen maar omdat die ooit het idee hebben uitgewerkt en hebben opgepakt.
Duurd het je te lang, beging je eigen stampede crew
[hersenspinsel]
Misshcien een stampede, op een platform... dus heel BOINC bijvoorbeeld. Alle projecten toevoegen met allemaal evenveel cpu tijd. Dan alleen nog algemene BOINC DPCH's
[/hersenspinsel]
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 99022 op 22-02-2006 12:24 . Reden: tss al die namen toch 8)7 ]
Ik heb het topic daar ook een "subtiel" schopje gegeven.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
^^^Anoniem: 99022 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:19:
[hersenspinsel]
Misshcien een stampede, op een platform... dus heel BOINC bijvoorbeeld. Alle projecten toevoegen met allemaal evenveel cpu tijd. Dan alleen nog algemene BOINC DPCH'sZal niet voor veel stijging zorgen op projecten, maar wel op BOINC algemeen (ook wel als er voor 1 project word gekozen dat op BOINC draait) Maar dan kan bijv. iedere BOINC stamper ook voor 1 project kiezen om op te stampen, en toch mee doen aan een grotere stampede. Zo betrek je dus meerdere projecten bij 1 stampede en toch kan je stampstats hebben (die dus over meerdere projecten telt, maar allemaal dezelfde telling gebruiken qua score)
[/hersenspinsel]
* Kristof zet hierin ook wel iets
[ Voor 12% gewijzigd door Kristof op 22-02-2006 13:37 ]
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
* SandStar niet
Dan ligt de nadruk meer op een bepaalde groep projecten voor te trekken ten nadelen van een andere groep. Stampede is juist bedoeld om 1 enkel project een zo groot mogelijk boost te geven.
Los van het feit dat stampede stats van 8 projecten samen technisch niet echt haalbaar is.
Als ik al zie hoe de seti stats op audhumla over zn nek gingen...
1
| mplayer -playlist http://boss.streamos.com/wmedia/interscope/willsmith/lostandfound/switch/audio/96_switch.asx |
Geen vuiltje aan de lucht.
[ Voor 8% gewijzigd door CowArt op 22-02-2006 22:28 ]
Klungel zelf was ook zoek, die is nu weer opgedoken. Het blijft een Limburger he? (carnaval dus). Hopelijk heeft tie die 2 dronkenbroeders van de Stamp-Crew ook gevonden...CowArt schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:53:
Nou, iedereen doet dat ook volgens mij, door met enige regelmaat dit draadje omhoog te schoppen. Wij bij Team Switch hebben wellicht een iets korter lijntje met DJKlungel dan de gemiddelde DPC'er, dus die zitten we af en toe ook achter de broek.
offtopic:
Je hebt wel gelijk dat iedereen de stamp-crew achter de vodden kan zitten, maar de DPC-Crew heeft volgens mij toch "verantwoordelijkheden" (<- beetje zwaar woord hier, maar goed) die verder strekken dan alleen hun eigen stoepje vegen.
Division BrabanderT
Het lijkt me nu toch wel tijd om een poll uit te schrijven (welk project het wordt that is) en een datum vast te leggen..
Mochten er vrijwilligers zijn die mee willen helpen dan hoor ik dat graag
Wat moet erg gebeuren, waar jullie hulp bij nodig hebben?
Gezien ik het initiatief heb genomen om publiekelijk om de Stampede te vragen, moet ik daar natuurlijk ook wel daden tegenover zetten. Dus mail me oid met detailsl.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Ik heb geen enkele ervaring, maar ben graag bereid om iets te doen. Mailadres staat in profiel.
Of post anders even een lijstje met dingen die moeten gebeuren, dan kan iedereen zelf iets uitzoeken. Ik wil ook best een taak op me nemen, maar dan moet ik wel weten wat er allemaal te doen is.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 99022 op 06-03-2006 14:24 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Anoniem: 145925
Kunnen we denk ik niet vroeg genoeg mee beginnenSavantas schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 02:10:
[modest mode]Mogen we de discussie over de volgende stampede alweer aanzwengelen?[/einde modest mode]
\TP51/
Wanneer wordt er weer eens gestampede?? Ik zoek een aanleiding om mezelf weer bij een DPC team aan te sluiten, maar die vind ik tot nu toe niet.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.
Stampen zonder computer doe je dus zoJohFraEl schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:43:
Stampen???
ow leuk!![]()
al is de muziek niet helemaal mijn stijl....![]()
* JohFraEl stemt voor !!!!

Maar eerst de WCG Christmas Race op #1 proberen af te sluiten, gaat niet echt goed op de #2 nu ...
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin