Volgende Stampede ?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 908 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:20

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Naar aanleiding van de post van Tootoo:
Tootoo schreef op zondag 08 januari 2006 @ 04:10:
[...]

Gelijk heb je helemaal naar mijn idee; alle argumenten kloppen! Maar juist het feit dat F@H het ondergeschoven kindje lijkt binnen DPC zorgt voor de moeilijkheid van F@H als stampede project als je het mij vraagt :)

Conclusie: geweldig project toch!
Het is duidelijk dat Folding@Home meer liefde van DPC nodig heeft. Het project is stabiel, de community erg behulpzaam, en het onderzoek zeer nuttig.
Maar ondanks dit alles doet DPC niet veel meer dan een magere 20e plaats in de dailys. Dat is niet DPC waardig!

Dat kan en moet beter!
Wij als DPC hebben de morele verplichting om te laten zien dat wij heel erg hard kunnen rocken.
Daarom stel ik voor om de volgende Stampede van DPC voor Folding@Home te houden, it needs you love!

Who's with me?

Ter informatie de voorgaande Stampedes:
Stampede IVFaD01 juni 2005
Stampede IIITSC01 september 2004
Stampede IIDistributed Folding14 januari 2004
StampedeECC2-10901 augustus 2003

Positie van DPC binnen de projecten:
ProjectOverall positieDaily positie
BOIC Seti@Home32~21
Folding@Home19~21
µFluids@Home18~3
UD-Grid4~6
FaD4~2
D2OL2~3
SoB2~2
Rosetta@Home2~2
OGR-251~3
DPAD1~2
TSC1~1
RC5-721~1

Poll: Welk project voor de volgende Stampede?
BOIC Seti@Home
Folding@Home
µFluids@Home
UD-Grid
D2OL
SoB
Rosetta@Home
OGR-25
DPAD
RC5-72
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=109166&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 63% gewijzigd door smoking2000 op 09-01-2006 10:11 ]

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Je mag deze quote er ook bij zetten hoor ;)
MrMaD1909 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 08:20:
Stampede voor F@H, voor UD grid, voor µFluids@Home? Maak een topic aan op /5 en pols wat men er van vind.
Ik had zelf ook al zitten mijmeren over een stampede? Zit er iemand in de crew die hiermee bevoegd is of wordt dit door iemand anders bijgehouden?

Maar ondertussen probeer ik wel een valentijnsflush op UD op te zetten :P

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
De stampede organistatie ligt bij Funcracker en DJklungel. Zij zijn de enige die daar wat zinnigs over kunnen zeggen. :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 21:42

AES

Dat ze iets zinnigs kunnen zeggen, geloof ik meteen. Maar ik hoop echt, dat ze het positief oppakken. Folding@Home is echt een mooooi project voor een nieuwe stampede. :+

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Het lijkt me idd weer tijd voor een stampede, maar zoals iisschots zegt, Funcracker en DJklunger kunnen daar meer over zeggen.
De vorige dateert van 30 juni 2005
Ik ben voorstander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Blue_man schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:57:
Je mag deze quote er ook bij zetten hoor ;)

MrMaD1909 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 08:20:
Stampede voor F@H, voor UD grid, voor µFluids@Home? Maak een topic aan op /5 en pols wat men er van vind.
Dat wil ik niet weten, ik wil weten of er liefde is voor F@H. ;)
iisschots schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:58:
De stampede organistatie ligt bij Funcracker en DJklungel. Zij zijn de enige die daar wat zinnigs over kunnen zeggen. :)
Dus onze steekpenning moeten die kant op? :P

[ Voor 27% gewijzigd door smoking2000 op 08-01-2006 12:20 ]

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

SoB kan anders ook wel wat gebruiken, en heeft al een keer net de stampede gemist

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

op d2ol moeten we xs terugpakken, op rosetta moeten we de stap naar freedc maken... voor bijna elk project is wel wat te zeggen, behalve de projecten waar we al #1 staan

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 22:03
iisschots schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:58:
Ik zal klungel even kicken. Maar wil je me 1 groot plezier doen en niet meer de woorden DJklungel en wat zinnings kunnen zeggen in één zin gebruiken. Dat gaat niet en hij gaat er alleen maar van naast zijn schoenen lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Folding@Home heeft toch al een Stampede gehad :?

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Stampede V ??? ???
Stampede IVFaD01 juni 2005
Stampede IIITSC01 september 2004
Stampede IIDistributed Folding14 januari 2004
StampedeECC2-10901 augustus 2003

[ Voor 98% gewijzigd door ScSi op 08-01-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Theadalus schreef op zondag 08 januari 2006 @ 12:44:
Folding@Home heeft toch al een Stampede gehad :?
Kom alleen ECC2-109, DF, TSC en FAD tegen :?

Neem aan dat een poll de uiteindelijke keuze van een nieuwe Stampede bepaalt.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 08-01-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143153

In DF zit ook het woordje folding :+
Misschien komt de verwarring daarvan.
Ik heb ook wel zin in een nieuwe stampede, 'k was al vergeten dat het zo lang geleden was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Ok, mijn fout :P

Dan vind ik 2400+ leden toch knap (al zijn er maar 168 actief)! ;)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30592

Woei.... tijd voor een stampede :P

Maakt me niet uit op welk project, zie het wel... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 20:14

Tootoo

Folding extremist

Smoking2000: je weet dat dat woorden van mij waren die ik schreef zo rond 4u toen ik niet meer nuchter was? :P

Goed, kloppen doen ze wel en Stampede tijd vind ik een leuk idee :D

Even een toevoeginkje nog, namelijk wat extra zaken wat betreft F@H:
- de Client is beschikbaar voor veel platformen (windows, mac, linux, bsd)
- Megaflushen is mogelijk, dat heeft een grappig team wel laten zien :)

[ Voor 38% gewijzigd door Tootoo op 08-01-2006 14:34 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145681

Al is februari natuurlijk wel de meest korte maand van alle 12 om een stampede in te houden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Even een overzichtje van de positie van DPC binnen de verschillende projecten:

ProjectOverall positieDaily positie
BOIC Seti@Home32~21
Folding@Home19~21
µFluids@Home18~3
UD-Grid4~6
FaD4~2
D2OL2~3
SoB2~2
Rosetta@Home2~2
OGR-251~3
DPAD1~2
TSC1~1
RC5-721~1

Als ik zo naar de gemiddelde daily positie binnen projecten kijk in verhouding tot de overall positie, zit er genoeg power in alle projecten behalve Folding@Home en BOINC Seti@Home.

Alle andere projecten hebben al genoeg liefde, dus de volgende Stampede moet naar mijn mening voor Folding@Home of BOINC Seti@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 12:07
Ik zal proberen straks contact te krijgen met Funcracker, jullie horen snel meer van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

smoking2000 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 13:26:
Even een overzichtje van de positie van DPC binnen de verschillende projecten:

[knip]

Als ik zo naar de gemiddelde daily positie binnen projecten kijk in verhouding tot de overall positie, zit er genoeg power in alle projecten behalve Folding@Home en BOINC Seti@Home.

Alle andere projecten hebben al genoeg liefde, dus de volgende Stampede moet naar mijn mening voor Folding@Home of BOINC Seti@Home
Zeer nuttig en behulpzaam overzicht. Bedankt! Ik ben het wel eens met jouw conclusie uitgaande van de relatieve kracht van de projecten. Toch hoop ik heel erg, dat er voor wordt gekozen om F@H een flinke duw in de rug te geven. Een "medisch" project dat al een aantal positieve resultaten heeft behaald, goede ondersteuning en client, en absoluut geen mogelijkheid om te cheaten. Ik ben benieuwd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 16:34

SandStar

DPC-Crew

Zandster

En misschien heeft Folding@home binnenkort een boinc-beta naast hun reguliere client. :)

Maar smoking2000 heeft wel gelijk dat de positie bij Seti@home en Folding@home wel dramatisch is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Voor wie snel even iets meer wil weten over Folding@Home
Het doel is meer te weten komen over eiwitten. Voornamelijk over wat ze doen en hoe ze vouwen(folden). Eiwitten zijn de werkpaarden van het lichaam, maar voordat ze kunnen werken moeten ze zich op een bepaalde manier rangschikken, het zogenaamde ordenen, folden. Dit folden is fundamenteel voor alle biologische wezens, maar als kennis voor de mens eigenlijk bijna een compleet mysterie. Dit folden gebeurt constant in het lichaam, maar het gebeurt wel eens dat dit misgaat, het zogenaamde misfolden. Soms is er niks aan de hand als dat gebeurt maar het kan ook gebeuren dat, dat wel zo is. Een aantal ziektes zijn gerelateerd aan dit misfolden, bijvoorbeeld Alzheimer's, BSE(mad cow) , CJD(Creuzfeld Jacobs Disease), ALS en Parkinson's.

De Folding@Home client simuleert het folden van deze eiwitten, maar ook bijvoorbeeld misfolden en aggregatie tussen eiwitten. Door dit te simuleren wordt het mogelijk gemaakt direct onderzoek te doen naar het folden en de hieraan gerelateerde ziekten.

Eiwitten zijn eigenlijk aaneenschakelingen van aminozuren. Deze amigo zuren rangschikken zich in lange kettingen van moleculen. De eiwitten vormen de basis voor de manier waarop een lichaam dingen doet. Ze zijn de 'brandstof' voor alle biologische processen in een lichaam. De eiwitten zijn de bouwstenen voor ons lichaam van botten tot aan haar. Daarnaast spelen ze een belangrijke rol in ons afweer systeem. Ze hebben de 'kennis' om dingen die niet in een lichaam thuis horen te herkennen en te verwijderen, zoals bijvoorbeeld griep of de mazelen. Doordat de eiwitten eigenlijk de basis is voor alles in de biologie zijn onderzoekers er erg geïnteresseerd in. Hoe de eiwitten zijn opgebouwd is tegenwoordig volledig bekend, door het human genome project. De blauwdrukken zijn dus al bekend maar wat men nog steeds niet weet is hoe deze eiwitten hun taak kunnen volbrengen.

Dit komt uit de uitgebreide FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

Boinc op seti@home is net begonnen voor DPC dus niet zo heel verwonderlijk dat DPC daar nog laag in de rankings staat.

Denk dat de meeste ondersteuning voor een stampede uiteindelijk op een medisch project te vinden is.

Als je het mij vraagt heeft UD-Grid en F@h de beste kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Laatst online: 12-03 19:58
bij µFluids@Home maken we wel kans om de meeste plaatsen te stijgen met een stampede denk ik. Daar zouden we alle andere teams kunnen verpulveren door een maand lang met grote overmacht de #1 daily te pakken en zo de meeste plaatsen te stijgen in de overall-lijst. Bij Seti en F@H kun je wel meer power in stoppen, maar de andere teams zijn daar een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145681

Het grote voordeel van F@H tov UD Grid is het aantal OS-en waarop F@H kan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0p0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-12-2017
Megaflix schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:59:
bij µFluids@Home maken we wel kans om de meeste plaatsen te stijgen met een stampede denk ik. Daar zouden we alle andere teams kunnen verpulveren door een maand lang met grote overmacht de #1 daily te pakken en zo de meeste plaatsen te stijgen in de overall-lijst. Bij Seti en F@H kun je wel meer power in stoppen, maar de andere teams zijn daar een stuk groter.
maar een stampede werkt soms ook omdat wat nieuwe mensen binnen komen rollen, waarvan er een paar zouden kunnen blijven hangen :P

Back by dope demand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Zie het nieuwe team Fokschaap, wat bij de vorige stampede is ontstaan, en sindsdien ook al verspreid over meerdere projecten bezig is.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Anoniem: 138731 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:57:
Boinc op seti@home is net begonnen voor DPC dus niet zo heel verwonderlijk dat DPC daar nog laag in de rankings staat.

Denk dat de meeste ondersteuning voor een stampede uiteindelijk op een medisch project te vinden is.

Als je het mij vraagt heeft UD-Grid en F@h de beste kansen.
De redenering van Smoking2000 sprak mij zeer aan. Welke projecten krijgen binnen DPC te weinig "liefde". Met jouw mening gecombineerd, kom je uit op F@H: een medisch project, dat op meer OS-en kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Langs de andere kant:
* F@h is ook bezig met een BOINC client. Veel kans dus dat hiervoor hetzelfde lot beschoren is als voor Seti. Stel dat F@h binnen enkele maanden stopt, en overgaat op het BOINC platform is het jammer om hier alle moeite in te steken. Dan is het beter om hiermee te wachten, en een stampede erop te zetten vanaf dat het gemigreerd is.

* Heel veel mensen die vroeger voor FaD gecruncht hebben, zijn overgegaan op Rosetta@home. Tijdens vorige stampede (en daarna) zijn we er niet in geslaagd om onze grootste concurrent te pakken, namelijk FreeDC. Daar FreeDC nu ook overgegaan is op R@h is dit de gedroomde kans... en het is haalbaar IMHO. Met een verdubbeling van onze huidige power, is het best te doen (en dat wordt normaalgezien wel gehaald met een stampede)

* Ook mensen die op D2OL crunchen hebben er voordeel bij om Rosetta een boost te geven, sinds de laatste perikelen. XtremeSystems is ook naar Rosetta gekomen, en die mogen we natuurlijk niet voorbij laten gaan...

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

fenrir schreef op zondag 08 januari 2006 @ 12:24:
SoB kan anders ook wel wat gebruiken, en heeft al een keer net de stampede gemist
SoB heeft tot nu toe zowat iedere keer 2de gestaan met de polls. Ik vind eigenlijk dat dat project het deze keer eens verdient! Voordeel van SoB is ook dat de client (zeer) licht is. We'll see, er komt toch wel weer een poll ;)

En deze keer mag ik wel voor SoB stemmen omdat ik even uFluids ben gaan doen :p

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Als je wacht op nieuw type auto, rijd je altijd in een T-Ford. Gaat mss niet helemaal op, maar aan de andere kant, een geslaagde stampede staat m.i. ook een beetje op zichzelf.

FAH is not going to go to BOINC only. It's going to keep updating the classic FAH clients. I don't expect anyone who presently runs only the FAH project will care whether BOINC runs FAH or not.

I can't think of any reason why I should care whether there is a Google client for FAH. I don't care if there is a Mac client for FAH. Both of these clients are important to some other people, though, so it's fine that they work. How will BOINC be any different?

For me, the existence of a BOINC client will mean nothing (other than the fact that there will be more people running a FAH client).
link naar draadje op Forum (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
p0p0 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:09:
[...]
maar een stampede werkt soms ook omdat wat nieuwe mensen binnen komen rollen, waarvan er een paar zouden kunnen blijven hangen :P
Juist daarom is uFluids een mooi project voor een stampede :) Het is nog maar een klein project waar bijna niemand van DPC aan meedoet. Zou mooi zijn als er een hoop van zouden blijven hangen bij het project natuurlijk. Hetzelfde geldt in mindere mate ook voor Rosetta@home, is een redelijk kleinschalig project wat pas kort loopt, maar waar wel al goede resultaten in geboekt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Ik hoop dat het een project wordt waarvoor ook Mac-clients beschikbaar zijn, daar zit nou eenmaal het grootste deel van mijn power. Rosetta@home en F@h zijn wat mij betreft dus de meest geschikte kandidaten :)

Maar.. kom maar op met die poll! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
wilko2 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:50:
Ik hoop dat het een project wordt waarvoor ook Mac-clients beschikbaar zijn, daar zit nou eenmaal het grootste deel van mijn power. Rosetta@home en F@h zijn wat mij betreft dus de meest geschikte kandidaten :)

Maar.. kom maar op met die poll! :)
Kijk eens naar InCrease, F@H client voor OSX met client monitor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Ahh. Mocht het F@h worden zal ik daar zeker eens naar gaan kijken. Dank voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 23:45
F@H heeft al een soort van stampede gehad toen bijna alle oud Distributed Folding leden overstapten naar dat project. Impact had het zeker, maar het was nog lang niet genoeg om met de top10 mee te draaien.

[ Voor 3% gewijzigd door MarcyDarcy op 08-01-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Kristof schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:33:
Langs de andere kant:
* F@h is ook bezig met een BOINC client. Veel kans dus dat hiervoor hetzelfde lot beschoren is als voor Seti. Stel dat F@h binnen enkele maanden stopt, en overgaat op het BOINC platform is het jammer om hier alle moeite in te steken. Dan is het beter om hiermee te wachten, en een stampede erop te zetten vanaf dat het gemigreerd is.

* Heel veel mensen die vroeger voor FaD gecruncht hebben, zijn overgegaan op Rosetta@home. Tijdens vorige stampede (en daarna) zijn we er niet in geslaagd om onze grootste concurrent te pakken, namelijk FreeDC. Daar FreeDC nu ook overgegaan is op R@h is dit de gedroomde kans... en het is haalbaar IMHO. Met een verdubbeling van onze huidige power, is het best te doen (en dat wordt normaalgezien wel gehaald met een stampede)

* Ook mensen die op D2OL crunchen hebben er voordeel bij om Rosetta een boost te geven, sinds de laatste perikelen. XtremeSystems is ook naar Rosetta gekomen, en die mogen we natuurlijk niet voorbij laten gaan...
Zoals eerder gemeld is de boinc client voor Folding@home een extra optie en dat zal het blijven. De projectleiding is altijd erg duidelijk geweest dat op de 1e plaats hun eigen client zal blijven staan en daarna een eventuele boinc client.
Ze pakken naar alle waarschijnlijkheid ook niet het boinc puntensysteem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5572

Megaflix schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:34:
[...]

Juist daarom is uFluids een mooi project voor een stampede :) Het is nog maar een klein project waar bijna niemand van DPC aan meedoet. Zou mooi zijn als er een hoop van zouden blijven hangen bij het project natuurlijk. Hetzelfde geldt in mindere mate ook voor Rosetta@home, is een redelijk kleinschalig project wat pas kort loopt, maar waar wel al goede resultaten in geboekt worden.
Elk voordeel heeft ook weer een nadeel. Met jou voorbeeld zullen andere projecten het dan minder gaan doen als ze blijven hangen bij µFluids@Home. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

µFluids@Home is een relatief nieuwe project!

SoB staat zelf 2e en dagelijks 3e.
Ud-Grid staat zelf 4e dagelijks 6e.
dat zegt al iets, of niet?

Tuurlijk wil ik ook een succesvolle Stampede voor DPC, wie niet.
Maar als je blijft kijken naar de hoeveelheid OSen waar het op draait,
zal Ud_Grid altijd het ondergeschoven kindje blijven.
Het zal dus nooit aan de beurt komen, dat komt voor mij heel onrechtvaardig over.
Tuurlijk is het ook zo dat mensen alleen met Mac of linux support, zich buitengesloten kunnen voelen, maar zo liggen nu eenmaal de kaarten voor dat project.

Ud blijft een DPC project en zal dus een keer aan de beurt komen,
Wanneer is de volgende vraag, als er nu een relatief nieuw project wordt gekozen?
Je maakt toch eerst het oude op als je aan iets nieuws begint? :Y)
Ik ben ervoor om de prio voor een stampede naar zowel de looptijd van het project te kijken als welke power het kan gebruiken(dat is elk project).
FaD was ook een relatief nieuw project maar omdat Free-DC zoveel weerstand bood is toch besloten daarop te crunchen.

Met andere woorden, ik ben vóór een medisch project die het langst loopt op dit moment.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 08-01-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Anoniem: 138731 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:34:
µFluids@Home is toch nog geen officieel DPC project of mis ik iets?
Je hebt iets gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Jah, toch vind ik het ergens jammer dat het altijd weer de medische projecten zijn die dit winnen.. tot nu toe zijn er 3 stampedes geweest voor medische projecten en pas eentje voor een reken project. Terwijl het mij toch makkelijker lijkt om een rekenproject te hebben, gezien de lichtere client en de snellere installs e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

X-G schreef op maandag 09 januari 2006 @ 00:11:
Jah, toch vind ik het ergens jammer dat het altijd weer de medische projecten zijn die dit winnen.. tot nu toe zijn er 3 stampedes geweest voor medische projecten en pas eentje voor een reken project. Terwijl het mij toch makkelijker lijkt om een rekenproject te hebben, gezien de lichtere client en de snellere installs e.d. :)
Ik wil best mijn PC's voor een stampede inzetten, mits het een medisch doel dient, anders blijf ik gewoon D2OL en UD-Grid doen en zo zijn er veel denk ik.

Dit probleem hebben users die een rekenproject doen een stuk minder, die zijn eerder geneigd een stampede te joinen die niets met rekenen te maken heeft als andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ze zijn de 'brandstof' voor alle biologische processen in een lichaam.
deze zin uit de faq klopt volgens mij niet...

Maar ff ontopic, aangezien we geen nieuwsposten meer op t.net mogen doen (correct me if i'm wrong) zal de aanwas van nieuwe leden tijden een stampede erg gering zijn. Dus zal de power ten koste gaan van de andere projecten. Ook zal de output stijging minder zijn.
In principe ben ik wel voor f@h, maar ik denk dat je daar met een stampede niet zo heel veel bereikt. Het is leuker om de concurrentie te verpulveren en overall te stijgen. Dus lijkt het mij leuker om een relatief klein project te nemen.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-05 16:03

Crack

...ehh.......Mooh?!?

* Crack is het daar mee eens: De impact zal duidelijk zichtbaar zijn.

Dat betekent wel, dat de (officieuse) kleine projecten ook naar voren geschoven moeten worden in de stemronde. Mogelijk eerst als "een klein project", waarna een 2e stemronde gehouden wordt om uit de kleine projecten een keuze te maken.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

JustMe_ schreef op maandag 09 januari 2006 @ 02:08:
Maar ff ontopic, aangezien we geen nieuwsposten meer op t.net mogen doen (correct me if i'm wrong) zal de aanwas van nieuwe leden tijden een stampede erg gering zijn. Dus zal de power ten koste gaan van de andere projecten. Ook zal de output stijging minder zijn.
In principe ben ik wel voor f@h, maar ik denk dat je daar met een stampede niet zo heel veel bereikt. Het is leuker om de concurrentie te verpulveren en overall te stijgen. Dus lijkt het mij leuker om een relatief klein project te nemen.
Kan de DPC-crew, content-team en/of stampede-organisatie al niet even op voorhand met t.net gaan praten? Voor een stampede moet toch wel een t.net-fp te doen zijn, niet?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Amen :)

Maar er zijn reeds tests geweest van enkelingen om UD werkend (en WU's te laten terugsturen) te krijgen met Wine. Ik ben er zeker van dat enkelen hier met hun Linux power maar wat blij zullen zijn als ze eens mogen prutsen met een client ;)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151618

OldButNotSoWise schreef op maandag 09 januari 2006 @ 01:40:
[...]

Ik wil best mijn PC's voor een stampede inzetten, mits het een medisch doel dient, anders blijf ik gewoon D2OL en UD-Grid doen en zo zijn er veel denk ik.

Dit probleem hebben users die een rekenproject doen een stuk minder, die zijn eerder geneigd een stampede te joinen die niets met rekenen te maken heeft als andersom :)
Ben voor SoB een kans te geven en met dreigende teksten van ALS het niet dit wordt en niet dat dan doe ik niet mee.......waar leven jullie.
Waar blijft die Poll.
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
In de OP :)

Alle projecten staan erin, hehalve degenen die al een keer een Stampede hebben gehad

[ Voor 23% gewijzigd door smoking2000 op 09-01-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

en gestemd :) en bij deze als het gestampt gaat worden op folding dan schop ik smoking2000 en JMT voor mij uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Zoals iedereen weet zijn er altijd wat regels geweest bij het stemmen. Daarom word dat ook altijd vanuit de stampede organisatie gedaan. Zoals het niet stemmen op een project waar jezelf aan meedoet. Deze stemming lijkt mij dus iets voorbarig :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Ik voldoe slechts aan de vraag :)

Zie het als een adviserend referendum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96037

Anoniem: 63996 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:09:
en gestemd :) en bij deze als het gestampt gaat worden op folding dan schop ik smoking2000 en JMT voor mij uit :)
En met mij doe je niets?
:'( Nu voel ik me achter gestelt henk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee bij jou ga ik liever mijn eigen laatste optie uitvoeren :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dat is?
Je maakt me nieuwschierig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Tja, als we een poll gaan houden is het misschien wel zo kies om even de topic-titel en het starttopic aan te passen of om een nieuw topic te openen. Ik vind e.e.a. op dit moment nogal pro-F@H terwijl dat wat mij betreft wel wat neutraler mag. Heb overigens wel gestemd (op SoB, omdat dat al een paar keer zo close was...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
puchelaar schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:23:
Tja, als we een poll gaan houden is het misschien wel zo kies om even de topic-titel en het starttopic aan te passen of om een nieuw topic te openen. Ik vind e.e.a. op dit moment nogal pro-F@H terwijl dat wat mij betreft wel wat neutraler mag. Heb overigens wel gestemd (op SoB, omdat dat al een paar keer zo close was...).
Shit, je kijkt door mijn F@H propaganda heen :P

Natuurlijk is dit topic pro F@H. Ik en vele andere F@H vouwers willen heel graag wat meer liefde voor F@H. Het lijkt alsof DPC langs dit project heen kijkt.

Ik heb dit topic geopend op te peilen wat DPC van een Stampede voor F@H denkt.
Iedereen is welkom een propaganda topic voor zijn project te openen.

Tot die tijd, F@H voor de nieuwe Stampede! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143153

lijkt me dat er dan een overmaat aan topics zal komen die een slotje verdienen.

Ik ben er ook voor om een centraal topic te openen waar iedereen een deftige propaganda post maakt met de pro's van elk project ipv een topic te openen met een poll waar al zeker van is welke uitslag die zal geven 8)7

om nog even in te gaan over de liefde van DPC ;)
F@H active members: 344
R@H active members: 213

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 143153 op 09-01-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Wat zou ik graag stemmen, maar dat hoort niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Dus kom van uw aars en maak het waar!

Een revolutie word niet gewonnen vanuit de luie stoel!

Of we houden per project een inzamelingsactie en wie de grootste steekpenning bij elkaar kan krijgen krijgt de volgende Stampede. Lekker simpel, bekende theorie. :P
Semi-Democatisch stemmen kan natuurlijk ook, we weten allemaal hoe gevoelig electronisch stemmen voor manipulatie is...

Dus spreek je uit voor je project, als je hier (/5) stil blijft zullen de F@H noemers de boventoon houden (en terecht), anders moeten we er vanuit gaan dat jullie het eens zijn met de keuze voor F@H.

Al met al, kom maar met je tegenwicht, en moge het meest waardige project de volgende Stampede krijgen!

Ja, ik ben op oorlogspad })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
smoking2000 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:03:
[...]

In de OP :)

Alle projecten staan erin, hehalve degenen die al een keer een Stampede hebben gehad
Je weet klaarblijkelijk niet eens wat de voorwaarden zijn voor een stampede. Ik zou om te beginnen de stampede-FAQ eens goed doorlezen. Daarin staat onder andere het volgende:
Stampede: Slechts projecten welke voldoen aan drie eisen mogen een Stampede tegemoet zien. Ten eerste mag het project niet de voorgaande Stampede op bezoek hebben gekregen en ten tweede mag DPC er niet op #1 staan. Dit laatste om de eenvoudige reden dat er niets te winnen is, terwijl andere projecten onze hulp veel meer kunnen gebruiken. De derde eis is dat het project behoort tot projecten waar vele DPC'ers reeds aan meedoen. Nieuwe projecten lenen zich hier pas voor als er DPCH's gepost worden.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

smoking2000, we weten allemaal dat je een stampede op F@H wel ziet zitten, maar laat eerst de stampede-crew maar eens reageren hoe of wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Djklungel heeft gisteren nog gereageerd, het lijkt me fair om hem een beetje tijd te geven ipv meteen een poll te doen :?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

@MarkB
Als ik het goed begrijp, ligt jouw "bold" een regel te hoog. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
OK, OK. Ik hou me wel weer in, hoewel ik er net de lol in begon te krijgen. :'(

Bijdeze wil ik MrMaD1909 dan verzoeken om nooit meer te suggeren om een topic te openen over een Stampede.

* smoking2000 gaat wel weer alleen lurken...

[ Voor 6% gewijzigd door smoking2000 op 09-01-2006 12:15 . Reden: MrMr != MrMaD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

argument tegen F@h: Stats zijn niet stabiel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Kristof schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:09:
argument tegen F@h: Stats zijn niet stabiel })
Eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Wachten op de stampede-crew is mss een goed idee. Maar om i.p.v. promotie te maken voor eigen project, negatieve dingen te posten over andere vind ik zeker geen goed idee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Onstabiele stats is helaas wel waar, meerendeel van de tijd gaat het prima, maar vaker dan ieder lief is liggen de stats op hun gat.

Maar ik had besloten mijn muil te houden en te lurken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henk noteert
** Smoking2000_AFS die aan het werk gaat **
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

AES schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:13:
Wachten op de stampede-crew is mss een goed idee. Maar om i.p.v. promotie te maken voor eigen project, negatieve dingen te posten over andere vind ik zeker geen goed idee :(
AES, normaal doe ik dat ook niet, maar was op vraag van Smoking2000 zelf:
smoking2000 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:48:
Al met al, kom maar met je tegenwicht, en moge het meest waardige project de volgende Stampede krijgen!
Ja, ik ben op oorlogspad })
Tja als je erom vraagt....
btw was ook niet als aanval bedoeld, maar eerder als grapje (merk ook mijn smiley achteraan op).
Heb zelfs geen idee of het een spijtig toeval is, of dat het regelmatiger voorvalt.
Bij het lezen van de DPCHs zag ik dat er geen stats waren, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

OK, OK, ben niet boos. Post was meer bedoeld om nieuwe reacties van die aard te voorkomen. Stamp ze. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Laatst online: 02-06 20:28

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ik zou wel willen, maar: waarop ? :? B)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Even de titel iets algemener gemaakt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 09-01-2006 13:58 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
APClll schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:46:
[...]

Ik zou wel willen, maar: waarop ? :? B)
Het is klein, geel en je kan er hard op stampen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BiLe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Nee, dat is groot, log en kan hard zuipen :P

Ik zat meer te denken aan een:
Afbeeldingslocatie: http://www.kuleuven.ac.be/bio/endo/fotos/kuiken.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Hmmm, leuke uitdaging, nieuw stampede team "Kuiken" :P

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaD1909
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

smoking2000 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:06:
OK, OK. Ik hou me wel weer in, hoewel ik er net de lol in begon te krijgen. :'(

Bijdeze wil ik MrMaD1909 dan verzoeken om nooit meer te suggeren om een topic te openen over een Stampede.

* smoking2000 gaat wel weer alleen lurken...
Ik ben ook maar een simpele statsposter die echt niet weet: "hoe het hoort" hier op /5.

Mmm, ik heb ook wel zin in een stampede. Ik ben wel voor wat sparen en dan een stiekume verrassing.

Ik stem trouwens wel voor UD. Dat is toch mijn thuis project.

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
MrMaD1909 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:26:
[...]

Ik ben ook maar een simpele statsposter die echt niet weet: "hoe het hoort" hier op /5.
No problem, business as usual hier ;)

Zelfs je stem voor UD is je vergeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Altijd goed om te zien dat mensen zelf om een Stampede vragen :)

De laatste is niet helemaal naar mijn wens verlopen (en ook niet geheel naar die van anderen). Hoewel dat lag aan meerdere factoren leek het erop dat het enthousiasme binnen DPC hiervoor ook flink was gekelderd. Bovendien werd onze concurrenten beloofd dat ze in de pan gehakt zouden worden en hebben we hier niets van waar weten te maken helaas ;(

Voorheen probeerden we 2 Stampedes in een jaar te doen maar 1,5 of zelfs 1 iis misschien nog beter. We willen niet in dezelfde valkuil lopen als Ars Technica.

Maar goed, nu ik zie dat bij sommige mensen het enthousiasme dermate groot is dat ze zelf al met polls en al aan de slag zijn gegaan kan het geen kwaad om er eens naar te kijken. Ik heb reeds gemerkt dat klungel contact met me zocht en jullie horen dan ook nog van ons!

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

smoking2000 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:28:

Nee, dat is groot, log en kan hard zuipen :P

Ik zat meer te denken aan een:
[afbeelding]
Geloof dat henk mij nog niet goed genoeg kent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 20:57
UD GRID kan wel iets opbeurends gebruiken, scores zakken naar beneden en zo ook DPC in de dailies, daarom is mijn stem naar UD GRID gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InSPiRE schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:48:
UD GRID kan wel iets opbeurends gebruiken, scores zakken naar beneden en zo ook DPC in de dailies, daarom is mijn stem naar UD GRID gegaan.
Ik zelf zit op R@h maar vindt dat UD ook weleens mag profiteren van een Stampede!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 29-05 12:07
Funcracker schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:12:
*verhaaltje van mede-stamp-crew'er*
Ik heb net gebeld met Funcracker en op de achtergrond zijn we even aan het kijken of de motoren nog willen lopen ;) Aan het eind van deze week volgt er een update :) Niet te hard met de hoeven gaan trappelen in de tussentijd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Als er weer een Stampede komt, is het volgens mij de vijfde. Kreten als: dan mag die ook wel een 's aan de beurt komen, kunnen beter worden vervangen door positieve "propaganda". Klere-woord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Mag poetische propaganda ook, AES?

Stampede nummer vijf,
staat bij F@H geschreven op het lijf,
Niet omdat ze zo hard heeft geprobeerd,
of omdat ze zo wordt gewaardeerd,
maar omdat het op haar arm is getattoeerd

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Het UD-grid heeft de stampede hard nodig. De DPC daily score is in relatief korte tijd van 700K naar 200K gezakt. Dutch Power Cows heeft een lange (moeizame) weg in het vooruitzicht, please h.e.l.p.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:46:
Het UD-grid heeft de stampede hard nodig. De DPC daily score is in relatief korte tijd van 700K naar 200K gezakt. Dutch Power Cows heeft een lange (moeizame) weg in het vooruitzicht, please h.e.l.p.!
In de echte Poll die er vast over een tijdje aan komt, mag je niet op het project stemmen waar je zelf aan deel neemt, dus Liz dan stem ik wel voor Ud_grid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mark83 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:28:
[...]

Ik heb net gebeld met Funcracker en op de achtergrond zijn we even aan het kijken of de motoren nog willen lopen ;) Aan het eind van deze week volgt er een update :) Niet te hard met de hoeven gaan trappelen in de tussentijd :>
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif Toppie, dat jullie er naar gaan kijken zo aan het begin van het jaar!!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 09-01-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:02
Zoals Funcracker hierboven ook al aangeeft was de vorige Stampede niet een enorm groot succes. Voor mij persoonlijk was dit de eerste dus vergelijken kan ik niet. Maar het lijkt me leuker/beter om als we een stampede doen deze goed te plannen en hiermee tegelijkertijd de andere teams compleet te overrompelen. En zeker zonder een frontpage post op tweakers.net zal het effect een stuk minder zijn. Nu is dit misschien een klein beetje te compenseren door op fok een soortgelijk initiatief te starten als tijdens de vorige Stampede.
Kunnen we niet beter bij een volgende Stampede proberen andere site's/forums te 'regelen' voor de aanwas van nieuwe leden? Misschien is een weblog als geenstijl.nl enthousiast te krijgen voor een stampede?

En tegelijkertijd oude DF 'grootheden' als MrMr en SF weer actief proberen te krijgen?

Of wat mij net te binnen schoot, mocht de stampede op Rosetta@Home vallen, het boinc platform zorgt dacht ik voor een makkelijke manier om tijdelijk voor een ander team te werken. Misschien valt er iets te regelen met Seti@NL zodat we een maand lang strijden als gezamenlijk Nederlands team? Dit klinkt misschien als slap teamgehop, maar als ik me niet vergis blijven de punten bij het team waarvoor je graast.

Welk project het ook moge worden count me in :) Ik heb btw op SoB gestemd, na zoveel #2's gun ik het dat project het wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Anoniem: 138731 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:53:
[...]

In de echte Poll die er vast over een tijdje aan komt, mag je niet op het project stemmen waar je zelf aan deel neemt, dus Liz dan stem ik wel voor Ud_grid :P
Eindelijk kon er nu een keer op het eigen project worden gestemd. Jij stemt straks voor UD :*) mss mag Liz dan op Nightanimal stemmen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Als je niet op je eigen project mag stemmen, dan sluit je bij voorbaat de populaire projecten uit. De paar honderd lui die Rosetta en Folding doen, zouden dan alleen op de kleintjes mogen stemmen, terwijl die paar mensen op de kleine projecten R@H en F@H nooit aan een hoge score kunnen helpen zodat het daar op valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
als je wel op je eigen project mag stemmen sluitje bij voorbaat de kleine projecten uit, en aangezien het net leuk is mensen kennis te laten maken met de kleinere projecten lijkt me deze oplossing het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58287

MrMaD1909 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:26:
[...]

Mmm, ik heb ook wel zin in een stampede. Ik ben wel voor wat sparen en dan een stiekume verrassing.

Ik stem trouwens wel voor UD. Dat is toch mijn thuis project.

[img]"http://tinyurl.com/97wdg"[/img]
Bij een stampede wordt er juist helemaal niet gespaard :)

En bij vorige stampedes was het juist de bedoeling dat je NIET op het project stemt waarop je flusht.

Ik stem btw op F@H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

smoking2000 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:45:
Mag poetische propaganda ook, AES?

Stampede nummer vijf,
staat bij F@H geschreven op het lijf,
Niet omdat ze zo hard heeft geprobeerd,
of omdat ze zo wordt gewaardeerd,
maar omdat het op haar arm is getattoeerd

:P
Crazy, ja natuurlijk. Loop ik even naar de wijnkelder, mis is ik zomaar jouw wonderschone post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

SoB ftw ffs... anders eis ik dat de volgende SoB wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

De reden dat je niet op je eigen project mag stemmen is devolgende:
Als de stampede op jouw eigen project gehouden wordt, ga je zowieso op dat project blijven crunchen. De poll is juist om bij de anderen te gaan vragen of ze het zien zitten om op een ander project te gaan crunchen.

In het ergste geval:
Stel dat projectX heel veel leden heeft (dus in de poll zou het dan winnen), maar niemand van de andere projecten ziet dat zitten, dan is projectX wel uitgekozen voor de stampede, maar heeft het geen enkel effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159695

Zeg maar voor welk project even gecrunshed moet worden?
Ik crunch nu zelf voor SETI dus een BOINC project zou voor mij persoonlijk het makkelijkste zijn.
Dus wanneer de beslissing eindelijk gevallen is gaarne even een mededeling bitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Wees gerust, dat zal zeker wel vermeld gaan worden hoor :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159695 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:30:
Zeg maar voor welk project even gecrunshed moet worden?
Ik crunch nu zelf voor SETI dus een BOINC project zou voor mij persoonlijk het makkelijkste zijn.
Dus wanneer de beslissing eindelijk gevallen is gaarne even een mededeling bitte.
Mark83 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:28:
[...]

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 10-01-2006 13:39 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste