Toch maar eens een andere sig bedenken :P
UD had veel problemen met de servers vorig jaar en daardoor zijn we veel members verloren, incl onze grootste teams Team BoGoH en De Prutsertjes. Ze doen nog wel mee, maar de output is _zwaar_ ingezakt. Als er één project is wat een stampede nodig heeft is het UD wel. Natuurlijk niet te vergeten dat UD voor kankeronderzoek is en dat het een langlopend project is.
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Dat was de genadeslag, ze moesten telkens als de servers offline waren geweest een paar honderd clients opnieuw activeren en daar word je ook niet blij van
Gelukkig hebben we die problemen achter ons met UD's nieuwe servers.
[ Voor 3% gewijzigd door PhoenixT op 11-01-2006 01:31 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Anoniem: 145925
Waar trouwens al alarm is geslagen
DPC to launch stampede on R@H or F@H!!!
Er is nog niet eens bekend welk project, wanneer of wat dan ook. Lijkt me een beetje voorbarig, maar ach... ze zijn er in ieder geval wel van geschrokkenAnoniem: 145925 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:10:
Folding@home lijkt mij een goede optie, treffen we de leden van XS weer eens een keer![]()
Waar trouwens al alarm is geslagen
DPC to launch stampede on R@H or F@H!!!
Psychologisch gaan ze er nu al aan onderdoor inderdaadMegaflix schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:25:
[...]
Er is nog niet eens bekend welk project, wanneer of wat dan ook. Lijkt me een beetje voorbarig, maar ach... ze zijn er in ieder geval wel van geschrokken
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Anoniem: 141104
Team4Fun.nl zal er met alle liefde aan meedoen !!!!
Sampede Kandidaten
Voel je vrij om hem aan te vullen en evt. te corrigeren, maar maak geen misbruik van deze service.
** Firewall aangepast, werkt nu wel

[ Voor 5% gewijzigd door Joghert op 12-01-2006 09:54 ]
1
2
3
| Could not connect to remote server You tried to access the address http://bob.selwerd.nl:2500/stampede/show/HomePage, which is currently unavailable |
Nice work!Joghert schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 09:32:
Voor de liefhebbers en de mensen die de eigenschappen van de verschillende projecten naast elkaar willlen zien, heb ik even een wiki gemaakt. Dit kan je keuze voor een project mischien vergemakkelijken. Een beetje overzicht heb ik bij de andere stampedes een beetje gemist namelijk.
Sampede Kandidaten
Voel je vrij om hem aan te vullen en evt. te corrigeren, maar maak geen misbruik van deze service.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Anoniem: 99022
Mooi gemaakt, alleen wel irritant die opmaak met 2 spaties als je een enter wiltJoghert schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 09:32:
Voor de liefhebbers en de mensen die de eigenschappen van de verschillende projecten naast elkaar willlen zien, heb ik even een wiki gemaakt. Dit kan je keuze voor een project mischien vergemakkelijken. Een beetje overzicht heb ik bij de andere stampedes een beetje gemist namelijk.
Sampede Kandidaten

Folding@home draait nog niet op grafische kaarten....Joghert schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 09:32:
Sampede Kandidaten
En een boinc versie is in de maak...
Geruchten zijn dat deze of volgende maand een open beta ervan begint.
Edit: kewl, pagina aangepast
[ Voor 3% gewijzigd door SandStar op 12-01-2006 14:00 ]
Dit blijft voor mij één van de betere posts in dit topic. Rationeel en behulpzaam. Om massaal DPC-ers mee te krijgen, lijkt mij een medisch project logischer. Dat is mss ook de reden dat SoB al vaker net tweede werd. Jammer, maar helaas.smoking2000 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 13:26:
Even een overzichtje van de positie van DPC binnen de verschillende projecten:
Project Overall positie Daily positie BOIC Seti@Home 32 ~21 Folding@Home 19 ~21 µFluids@Home 18 ~3 UD-Grid 4 ~6 FaD 4 ~2 D2OL 2 ~3 SoB 2 ~2 Rosetta@Home 2 ~2 OGR-25 1 ~3 DPAD 1 ~2 TSC 1 ~1 RC5-72 1 ~1
Als ik zo naar de gemiddelde daily positie binnen projecten kijk in verhouding tot de overall positie, zit er genoeg power in alle projecten behalve Folding@Home en BOINC Seti@Home.
Alle andere projecten hebben al genoeg liefde, dus de volgende Stampede moet naar mijn mening voor Folding@Home of BOINC Seti@Home
Back by dope demand!
Anoniem: 59888
Anoniem: 138731
Ja goed idee, we noemen het "mens erger je niet"Anoniem: 145925 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:36:
Eigenlijk he, eigenlijk zouden we met z'n allen dit jaar elke maand een ander project moeten draaien. Kijken of we overal nummer 1 kunnen worden
Kost wel veel werk om elke maand om te bouwen naar een ander project.
en daar zie je dat F@H met 37% bovenaan staat..
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Een officiele is er nog niet:Anoniem: 28736 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:02:
Wat is de tussenstand eigenlijkl voor de stampede?
Maar we hebben het adviserend referedum in de OPFuncracker schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:12:
[...]
Ik heb reeds gemerkt dat klungel contact met me zocht en jullie horen dan ook nog van ons!
[ Voor 0% gewijzigd door smoking2000 op 13-01-2006 15:20 . Reden: hmm.. Its_always_me was sneller ]
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Mark83 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:28:
[...]
Ik heb net gebeld met Funcracker en op de achtergrond zijn we even aan het kijken of de motoren nog willen lopenAan het eind van deze week volgt er een update
Niet te hard met de hoeven gaan trappelen in de tussentijd

Een paar uur geleden heb ik een uitermate gezellig onderonsje gehad met Funcracker, daarbij zijn de volgende zaken aan bod gekomen:
Een van de belangrijkste zaken is dat we een 3de stampede-crew lid mogen verwelkomen. Wie dit is? *tromgeroffel* ... Hij weet het zelf nog niet omdat ik z'n telefoonnummer niet bij me had, zodra hij het zelf weet zijn jullie de eerste die het weten!
Daarnaast heb ik net de PV'ers aan het werk gezet, ze kruipen nu collectief in hun pen (

Snel een volgende update!
* CowArt zet als de sodemieter zijn telefoon uit.Mark83 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:57:
* Mark83 zegt UPDATE
Een van de belangrijkste zaken is dat we een 3de stampede-crew lid mogen verwelkomen. Wie dit is? *tromgeroffel* ... Hij weet het zelf nog niet omdat ik z'n telefoonnummer niet bij me had, zodra hij het zelf weet zijn jullie de eerste die het weten!
Mark83 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:57:
* Mark83 zegt UPDATE
[...]
Daarnaast heb ik net de PV'ers aan het werk gezet, ze kruipen nu collectief in hun pen () en gaan een topstukje schrijven om hun project aan te prijzen als Stampede project.
[...]

Of naar mij als hoofd van die groep aangezien niet elk project is gezegend met een pv...
mail adressen zijn vrij simpel: nickname at dutchpowercows.org
En de eerste drol die iets stuurd naar nickname@dutchpowercows.org mag handmatig een wu naar keuze berekenen...
* tromgeroffel *
* nog meer tromgeroffel *
* nog meer meer tromgeroffel *
ELTEOR!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan als Stampede crew! Dat we er maar een wilde boel van mogen maken de komende tijd!
Verder zijn de eerste PV'ers al aan het werk geslagen, dus er komt schot in de zaak!
SandStar... ik zou graag die uitdaging aan willen gaan
Inderdaad gefeliciteerd met je nieuwe functie in de crew.Mark83 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:31:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan als Stampede crew! Dat we er maar een wilde boel van mogen maken de komende tijd!
Verder zijn de eerste PV'ers al aan het werk geslagen, dus er komt schot in de zaak!
Laat er maar snel schot in komen, dan kunnen we voorruit met de geit koe.
Dat Elteor goed bezig is!

Overigens ook hulde aan DJKlungel dat hij Elteor heeft overgehaald. Dat is DJKlungel natuurlijk op het lijf geschreven, mensen helemaal suf lullen totdat ze overal aan toegeven om maar van zijn gezwam af te zijn.
Wil je je ervaringen delen?CowArt schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:50:
[...]
Dat Elteor goed bezig is! [afbeelding]
Overigens ook hulde aan DJKlungel dat hij Elteor heeft overgehaald. Dat is DJKlungel natuurlijk op het lijf geschreven, mensen helemaal suf lullen totdat ze overal aan toegeven om maar van zijn gezwam af te zijn.
T'is een gaveCowArt schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:50:
Maar niet geheel waar
Stampede Crew is nu helemaal op sterkte......? Lets Rumble !!!
(ohnee, eerst poll-datum, dan poll-project, Stampede-Teams samenstellen en de Stampede stats maken.)
En dan zou heeel misschien F@H eseenkeertje de stampede mogen meemaken

* JohFraEl is benieuwd naar het vervolg ..........

Anoniem: 159695
Echter denk ik wanneer het F@H wordt dan (waaronder ik) niet volledig voor dat project gaan crunchen aangezien ons eigen project (SETI) al moeizaam verloopt. Maar we zullen ons steentje bijdragen.
kunnen we dit via de teamcaptains doen en op eigen fora (beschermd) kijken welke leden van het team intresse hebben in een project en welke!
en deze dan via de teamcaptains weer wordt teruggekoppeld wordt naar de Stampede-crew die dan de stand en poll bijwerkt en uiteraard de keuzes dan bekend maken aan de DPC leden als de einduitslag er is!!
just my 2 cents!!
Het zou inderdaad beter zijn, moest het achter gesloten deuren kunnen plaatsvinden...
Echter de praktische uitwerking is onhaalbaar.
=> Je idee om via de teamkapiteins te gaan, is niet realistisch. Ik denk dat er net zoveel individuele leden zijn, als mensen in subteams.
=> Je zou een apart forum kunnen opstarten, waar je enkel toegang tot krijgt, nadat je een e-mail naar iemand gestuurd hebt, met je nickname en project waarop je cruncht. Dit moet dan door iemand gevalideerd worden. Maar ook weer de vraag => hoe?
maw een goed idee, maar de uitwerking is niet haalbaar IMHO
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Daardoor krijg je reacties op andere fora, waar men dan een beetje "bang" worden van de kracht die DPC wellicht op dat project zal storten. Daardoor kunnen we lekker wat taunten en dat maakt de stampede voor mij erg leuk
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Ik zie een heel aantal mensen roepen dat er een stampede moet komen, en dat het op hun project moet zijn.
Maar dan wat verder vertellen ze dat ze enkel met de stampede "meedoen" als het op hun project is. Als het op een ander project is, dat ze dan geen power over zullen zetten...
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Maar je geeft andere teams daardoor wel de gelegenheid om voor de start van de stampede al xtra power naar dat project over te zetten (zoals FDC bij FaD bijvoorbeeld). ook zal het verassingseffect van een stampede weg zijn.iisschots schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:25:
Ik vind het ook wel leuk dat het publiek is, vele teams lezen hier.
Daardoor krijg je reacties op andere fora, waar men dan een beetje "bang" worden van de kracht die DPC wellicht op dat project zal storten. Daardoor kunnen we lekker wat taunten en dat maakt de stampede voor mij erg leuk
[ Voor 4% gewijzigd door Frentik op 17-01-2006 14:33 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Anoniem: 109360
Klopt, ik ben van mening dat als je straks stemt, je dan ook gewoon mee moet doen met het projekt dat op 1 eindigt.Kristof schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:29:
Als ik heel deze thread nog eens doorlees, heb ik echter een andere bezorgdheid.
Ik zie een heel aantal mensen roepen dat er een stampede moet komen, en dat het op hun project moet zijn.
Maar dan wat verder vertellen ze dat ze enkel met de stampede "meedoen" als het op hun project is. Als het op een ander project is, dat ze dan geen power over zullen zetten...
![]()
![]()
Als je iets dergelijks als onderstaande reaktie plaatst kun je ook verwachten dat een ander reageert met eenzelfde soort reaktie om desnoods een andere reden. Dus niet naar SETI komt.
Kan zelfs zo zijn dat men SETI (of een ander projekt) in het vervolg, vanwege dergelijke reakties, maar geheel links laat liggen bij een volgende Stampede.
Als je niet van plan bent om, ingeval je projekt niet op 1 eindigt, je projekt te verlaten, kun je mijns inziens beter in 't geheel niet stemmen.
Het kan zijn dat men wacht met stemmen om te zien welk projekt de grootste kans heeft om op 1 te eindigen.
Anoniem: 159695 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:04:Echter denk ik wanneer het F@H wordt dan (waaronder ik) niet volledig voor dat project gaan crunchen aangezien ons eigen project (SETI) al moeizaam verloopt. Maar we zullen ons steentje bijdragen.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 17-01-2006 14:43 ]
Als het het project is wat je al doet, dan wordt extra capaciteit lastig, als het een project wordt wat niet je default project is dan is het de bedoeling om er extra computers op te zetten. Het zal niet altijd voor iedereen mogelijk zijn om alle capaciteit voor 1 maand over te zetten, maar als er 300 man meedoet en die zetten allemaal 1 of 2 systemen over dan moet er op heel wat projecten toch een leuke boost kunnen komen.
Daarnaast is het ook een publiciteitsstunt, het is (zoals afgelopen keer mat de horde Fokschaapjes) altijd erg prettig om ook nieuwe leden erbij te krijgen.
Volgens mij is het uitgangspunt dat als je stemt voor de stampede je in ieder geval ook meedraaid op het uiteindelijk gekozen project, desnoods met 1 of 2 systemen tenzij dit om bijv. technische redenen niet mogelijk is.
Ik zie het voordeel wel in van een geheime stemming, maar praktisch lijkt het me niet... Al is het natuurlijk wel een mooie verassing als de concurrentie van niets weet, totdat het te laat is
[ Voor 13% gewijzigd door APClll op 17-01-2006 14:51 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Anoniem: 145681
Of is het daar niet zeer eenvoudig een subforum aan te maken dat enkel voor geregistreerde leden toegankelijk is.
Want dat zou dat probleem wel direct oplossen ...
Forum is voor iedereen te lezen. Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn.Anoniem: 145681 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:23:
Is het forum op www.dutchpowercows.org ook publiek toegankelijk ?
Of is het daar niet zeer eenvoudig een subforum aan te maken dat enkel voor geregistreerde leden toegankelijk is.
Want dat zou dat probleem wel direct oplossen ...
Anoniem: 98414
Eerst hoor je een zacht gerommel. Je (free-dc-er, xs-er, ta-er) denkt honger, bestelt een pizza en verknoeid nog meer cpu-cycles met gamen. Dan wordt het gerommel luider, je klaagt bij de buren, maar ziet dan ook een stofwolkje dat langzaam dichterbij en groter en groter wordt. Je denkt wat verder na, komt een aantal stats-runs later weer bij en het stofwolkje staat al aan de andere kant van je om snel uit het zicht te verdwijnen. Op je thuisforum lees je "DPC Stampede hit us".
Stel nu dat je hoort dat het gaat gebeuren, misschien wel op jouw favoriete project. Angst, vrees, blinde paniek, vijfde colonne, misschien dat ze toch op dat andere project los gaan. Tegen beter weten in hoop je dat het mee gaat vallen. Eerst hoor je (....) Snoekbaars heeft er nu al zin in en gaat 100% over.
Anoniem: 40595
dus als er behoefte is aan een beerhunters forum, of en andere naam is ook wel goed. dan hoor ik het wel
Anoniem: 109360
Daarom ook "iets dergelijks" en expliciet niet identiekAPClll schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:49:
@ MAB : Ik denk dat je nu de woorden "niet volledig" en "helemaal niet" door elkaar haalt. Ik lees het als "ik ben bereid om 75% voor de stampede in te zetten, en 25% voor mijn eigen project"
Maar ik begrijp wat je bedoelt
* Wortelsoep kan ook nog wel een phpbb kwijtAnoniem: 40595 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:29:
toevallig heb ik nog een nog een forumpje op mijn server staan van de vorige stampede.
dus als er behoefte is aan een beerhunters forum, of en andere naam is ook wel goed. dan hoor ik het wel
We zouden daarom die voorbereidingen voor de stampede eigenlijk in een private forum moeten bespreken, met alleen DPCers leden toegang.(tja ga dat maar eens controlleren).Anoniem: 98414 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:37:
Megaflushes zijn mooi als ze onverwacht (groot) zijn. De macht van de stampede ligt ook juist in het vooruitzien. Stel dat het "geheim" is:
Eerst hoor je een zacht gerommel. Je (free-dc-er, xs-er, ta-er) denkt honger, bestelt een pizza en verknoeid nog meer cpu-cycles met gamen. Dan wordt het gerommel luider, je klaagt bij de buren, maar ziet dan ook een stofwolkje dat langzaam dichterbij en groter en groter wordt. Je denkt wat verder na, komt een aantal stats-runs later weer bij en het stofwolkje staat al aan de andere kant van je om snel uit het zicht te verdwijnen. Op je thuisforum lees je "DPC Stampede hit us".
Stel nu dat je hoort dat het gaat gebeuren, misschien wel op jouw favoriete project. Angst, vrees, blinde paniek, vijfde colonne, misschien dat ze toch op dat andere project los gaan. Tegen beter weten in hoop je dat het mee gaat vallen. Eerst hoor je (....) Snoekbaars heeft er nu al zin in en gaat 100% over.
Ze zien op voorhand al op welk project we gaan flushen.
Juist dat surprise element maakt het zo spannend
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 17-01-2006 19:41 ]
Anoniem: 159695
Zo is het ook bedoelt....... zal 75% voor stampede gebruiken en 25% voor huidig project...dat doen we nu al als het huidige project niet lekker loopt, crunchen we als team voor een ander project (in dit geval rosetta).Anoniem: 109360 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:34:
[...]
Daarom ook "iets dergelijks" en expliciet niet identiek![]()
Maar ik begrijp wat je bedoelt
Anoniem: 63996
* Anoniem: 63996 begint elteor er dan alvast op te wijzen dat er een Bongo JR. bestaat en ik elteor zijn huis weet te wonenMark83 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:31:
Ik heb net contact gehad met Mr. X, en hij heeft nu geen keuze meer maar wordt een vaste pilaar in de stampede crew. Wie Mr. X is ...
* tromgeroffel *
* nog meer tromgeroffel *
* nog meer meer tromgeroffel *
ELTEOR!
Ik begin er wel steeds meer zin in te gaan krijgen, zien wat het dit jaar weer word.
Ik ga er wel vanuit dat wanneer er over crew word gespoken dat dat Stampede-Crew word bedoel en niet de DPC-Crew.
Verbluffende uitkomst! Why not?Megaflix schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:54:
Je zou het stemmen in plaats van via internet ook per reguliere post kunnen doenGewoon de naam van het project op een briefje, postzegel er op, en sturen maar
En dan maakt de crew wel bekend welk project het wordt
Briljant idee, aan de postzegel zie je of ie uit Nederland komt en omdat de resultaten niet zichtbaar zijn is het altijd een verassing. Poll draaien voor dit voorstel dan maar?Megaflix schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:54:
Je zou het stemmen in plaats van via internet ook per reguliere post kunnen doenGewoon de naam van het project op een briefje, postzegel er op, en sturen maar
En dan maakt de crew wel bekend welk project het wordt
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Beerhunters..... sugt....... die goede oude tijd.Anoniem: 40595 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:29:
toevallig heb ik nog een nog een forumpje op mijn server staan van de vorige stampede.
Wanneer gaan we beginnen?
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Stemmen doe ik niet, want mijn belang ligt bij F@H en als het project me niet aan spreekt (UD of boinc gestuurd), dan blijf ik het gras kort houden op F@H.
In welke maand gaat het hek van de wei?

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.
Phoe, dan moeten we alle koeien weer gaan overzetten naar een ander project zeker? Dat zijn we als Team Switch niet gewend, dat doen we anders nooit...
Ben wel heel benieuwd welk project het gaat worden.
En of het project na de Stampede nog een lang leven beschoren is. Van de vorige vier Stampede-projecten bestaat er nog maar eentje. Zou er een verband zijn?

Ik stel voor dat we KPZee ook weer in het leven roepen. De 31-daagse wiskunde-cursus die Klungel destijds in ons forum gaf hield op na 8 dagen, dus we hebben nog zo'n 23 lessen tegoed.
Anoniem: 68982
Ik zit net even naar m'n koetjes te kijken en zie dat ze voor de zoveelste keer weer eens niets te grazen hebben gekregen. Ohja....het is vandaag woensdag en dan moeten die prutsers bij Berkeley (dat lucht op) de boel weer eens uitzetten.
Ik heb gister eens even de FaH client getest (en m'n eerste WU gestort) en ik moet zeggen dat het een stuk eenvoudiger verliep dan de BOINC variant en ik verwacht ook weinig problemen met het groot uitrollen er van: FaH-exe, client.cfg, opstarten met -local en grazen maarrrrr!!!. Ik doe normaal gesproken mee met SETI, maar mijn Stampede-voorkeur gaat uit naar FaH dankzij de eenvoudige client.
Kijk ook eens naar de custom installers voor F@H.Anoniem: 68982 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:09:
Ik heb gister eens even de FaH client getest (en m'n eerste WU gestort) en ik moet zeggen dat het een stuk eenvoudiger verliep dan de BOINC variant en ik verwacht ook weinig problemen met het groot uitrollen er van: FaH-exe, client.cfg, opstarten met -local en grazen maarrrrr!!!. Ik doe normaal gesproken mee met SETI, maar mijn Stampede-voorkeur gaat uit naar FaH dankzij de eenvoudige client.
Onder andere FoldingAtWork is goed om F@H op meerdere Windows PCs in het netwerk te installeren.
En finstall is een erg complete installer voor diverse UNIX varianten.
http://fahwiki.net/index...._Contributions#Installers
Prima tekst! Ik doe nu een paar maanden mee met F@H en het bevalt me prima. Hoop dat het project steun krijgt. Medisch project en al aangetoonde resultaten moeten m.i. toch aanspreken.Anoniem: 68982 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:09:
Ja, hoe zit dat......komt er nog wat van ?!?!?!?
Ik zit net even naar m'n koetjes te kijken en zie dat ze voor de zoveelste keer weer eens niets te grazen hebben gekregen. Ohja....het is vandaag woensdag en dan moeten die prutsers bij Berkeley (dat lucht op) de boel weer eens uitzetten.
Hoever staat het bijv. met de Welk Project Gaat Het Worden Poll, compleet met de hiervoor in aanmerking komende kandidaten?
Division BrabanderT
Projectverhaaltjes zijn in de maak en de startpost is ook bijna af geloof ik...RoyalFlusher schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:28:
Is er al enige voortgang in het Stampede-wordt-voorbereid Traject?
Hoever staat het bijv. met de Welk Project Gaat Het Worden Poll, compleet met de hiervoor in aanmerking komende kandidaten?
Maar iemand uit de stampede crew kan daar wat specifieker op antwoorden.
Wat vinden jullie van het idee de officiële poll uitsluitend via mail te houden?
En dan bv het resultaat daarvan 1 dag voor het begin van de stampede te posten op /5?
Zodat overige Niet koeien geen mogelijkheid hebben te anticiperen op de aankomende koeien marathon?
Lijkt me machtig mooi dat verassings effect, jullie niet?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 22-01-2006 20:32 ]
onwerkbaar. mensen hebben voorbereidingstijd nodig om hun kuddes over te zetten en te testen.Anoniem: 138731 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:30:
Okay dan!
Wat vinden jullie van het idee de officiële poll uitsluitend via mail te houden?
En dan bv het resultaat daarvan 1 dag voor het begin van de stampede te posten op /5?
Zodat overige Niet koeien geen mogelijkheid hebben te anticiperen op de aankomende koeien marathon?
Lijkt me machtig mooi dat verassings effect, jullie niet?
Ja nee ik bedoel ook alleen maar voor de Poll, de mensen kunnen hun koeien wel alvast voorbereiden, en testen. Het stukje onzekerheid kan juist het andere team op de verkeerde been brengen. Op FaD was de output verhoging pas vanaf half mei merkbaar toen die 1 juni begon.SandStar schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:15:
[...]
onwerkbaar. mensen hebben voorbereidingstijd nodig om hun kuddes over te zetten en te testen.
Als de andere teams dit nu al weten, gaan ze er alles aan doen zoveel mogelijk op dat ene project te flushen, wat de stampede aanzienlijk minder spannend maakt!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 22-01-2006 21:26 ]
De mensen die meegedaan hebben aan de poll weten natuurlijk de uitslag gelijk al na het verstrijken van de poll, zodat ze voorbereidingen kunnen treffen.CowArt schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:39:
Mij ontgaat even hoe de mensen nu hun koeien alvast kunnen voorbereiden en testen als je de poll-uitslag pas 1 dag voor de aanvang van de stampede bekend wil maken.
Ik bedoel alleen dat het pas 1 dag van te voren publieklijk op /5 wordt gepost op welk project we gaan stampen zodat de niet DPCers er dan pas zekerheid hebben dat we op dat project gaan stampen.
Uit dit "natuurlijk" mag ik opmaken dat de poll-uitslag dan ook via de mail wordt teruggekoppeld naar de pollers? Daar heb ik dan schijnbaar in je eerdere posts overheen gelezen.Anoniem: 138731 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:49:
[...]
De mensen die meegedaan hebben aan de poll weten natuurlijk de uitslag gelijk al na het verstrijken van de poll, zodat ze voorbereidingen kunnen treffen.
De pollers weten dus schijnbaar al eerder wat het stamp-project gaat worden, dus die kunnen gericht gaan voorbereiden en testen. Je denkt dat onze collega-dc-teams de piek in de output die dat met zich brengt zullen missen? Zeker als wij alles zo sneaky mogelijk willen doen worden de stats extra scherp in de gaten gehouden natuurlijk.Ik bedoel alleen dat het pas 1 dag van te voren publieklijk op /5 wordt gepost op welk project we gaan stampen zodat de niet DPCers er dan pas zekerheid hebben dat we op dat project gaan stampen.
Ja die piek valt idd niet te missen, misschien dat we op een ander project een afleidingsflushje kunnen organiserenCowArt schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:59:
[...]
Uit dit "natuurlijk" mag ik opmaken dat de poll-uitslag dan ook via de mail wordt teruggekoppeld naar de pollers? Daar heb ik dan schijnbaar in je eerdere posts overheen gelezen.
[...]
De pollers weten dus schijnbaar al eerder wat het stamp-project gaat worden, dus die kunnen gericht gaan voorbereiden en testen. Je denkt dat onze collega-dc-teams de piek in de output die dat met zich brengt zullen missen? Zeker als wij alles zo sneaky mogelijk willen doen worden de stats extra scherp in de gaten gehouden natuurlijk.
* CowArt kan een lekkere poll op zijn tijd wel waarderen.
Alsnog niet te doen. Aangezien er ook een nieuwspost op tweakers.net komt die toch liefst iets van te voren er is zodat ook niet dpc figuren zich kunnen voorbereiden.Anoniem: 138731 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:25:
[...]
Ja nee ik bedoel ook alleen maar voor de Poll, de mensen kunnen hun koeien wel alvast voorbereiden, en testen. Het stukje onzekerheid kan juist het andere team op de verkeerde been brengen. Op FaD was de output verhoging pas vanaf half mei merkbaar toen die 1 juni begon.
Als de andere teams dit nu al weten, gaan ze er alles aan doen zoveel mogelijk op dat ene project te flushen, wat de stampede aanzienlijk minder spannend maakt!
Tevens lijkt het mij ook niet handig om alleen de mensen die aan poll meedoen te laten weten wat de uitslag is. Jan modaal die alleen om het stampen zelf meedoet komt zo niet aan de bak.
Tevens is het voor een buitenstaand team alsnog vrij makkelijk om ff mee te stemmen en zo de uitslag te weten.
Nou okay dan maar het andere uiterste zoveel mogelijk publiceren waar mogelijk,SandStar schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:15:
[...]
Alsnog niet te doen. Aangezien er ook een nieuwspost op tweakers.net komt die toch liefst iets van te voren er is zodat ook niet dpc figuren zich kunnen voorbereiden.
Tevens lijkt het mij ook niet handig om alleen de mensen die aan poll meedoen te laten weten wat de uitslag is. Jan modaal die alleen om het stampen zelf meedoet komt zo niet aan de bak.
Tevens is het voor een buitenstaand team alsnog vrij makkelijk om ff mee te stemmen en zo de uitslag te weten.
iedereen plakt een banner op zijn voorhoofd en doet zich voor als een koe die honger heeft
wie kan er tv en/of radio tijd fixen voor een leuk reclameblok?
Mij maakt het vrij weinig uit welk project het wordt zolang de client maar redelijk mee werkt.
Ik houd het wel in de gaten als er gestemd kan worden en als er subteams gemaakt worden.
No signature found
Action radio en dan de FOK radio uitzendingSandStar schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:21:
wie kan er tv en/of radio tijd fixen voor een leuk reclameblok?
Nieuwsberichten sturen naar conventionele media (alle dagbladen, internet-nieuwssites zoals Nu.nl, Fok, Geen Stijl), forums van computerbladen, enz enzAnoniem: 138731 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:28:
[...]
Action radio en dan de FOK radio uitzendinggewoon voor de leuk.
Daar wil ik wanneer het zover is wel eens achteraan gaanAnoniem: 138731 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:28:
[...]
Action radio en dan de FOK radio uitzendinggewoon voor de leuk.
Ja pcies, nu hebben we daar nog een beetje de tijd voor om voorbereidingen te treffen,Megaflix schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:52:
[...]
Nieuwsberichten sturen naar conventionele media (alle dagbladen, internet-nieuwssites zoals Nu.nl, Fok, Geen Stijl), forums van computerbladen, enz enz
Vorig jaar kwam dat pas tijdens het maken van teams aan de orde bijna.
Oei, sorry iischots ik voel een uitdaging aankomen voor je.iisschots schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:09:
[...]
Daar wil ik wanneer het zover is wel eens achteraan gaanWaarschijnlijk valt er ook een FP post op Fok te regelen
Maar het geeft wel een nieuwe dimensie aan de DPC stampede
[ Voor 111% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 23-01-2006 00:28 ]
Anoniem: 121521
hoezo 'nieuwe dimensie'. Met de FaD-stampede werd er ook al een newspost op Fok! frontpage geplaatst...Anoniem: 138731 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:24:
Oei, sorry iischots ik voel een uitdaging aankomen voor je.
Ja maar dan zoals Megaflix het zegt, het iets groter aan pakken, door op wat meer plaatsjes dan alleen FOK te publiceren. BvAnoniem: 121521 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:35:
[...]
hoezo 'nieuwe dimensie'. Met de FaD-stampede werd er ook al een newspost op Fok! frontpage geplaatst...
Webwereld?
Computable?
Spitsnet.nl? (Spits)
Clubmetro.nl? (Metro)
Automatiseringgids.nl?
Techzine.nl
Fnl.nl
Powerweb.nl
Pcmagazine.zdnet.nl
Pcmweb.nl
Computeridee.nl
Pc-active.nl
Gamerz.nl
Weblogs:?
Flabber.nl
Stierepoep.nl
Vkmag.com
Geenstijl.nl
Drijfzand.com
Attu.blogspot.com
Aardschok.net
Hersenscheet.nl
Dr-a.nl
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 23-01-2006 01:48 ]
Ik zou het niet beter kunnen typen, k hoop dat de crew er ook een beetje zo over denktMegaflix schreef op maandag 23 januari 2006 @ 02:13:
Kijk, dat is nog eens een lijst. Stel dat maar een paar van die mee zouden doen en een team zouden vormen als destijds Fok dat deed. Zou een aardige power uit voort kunnen komen. Dit moet gewoon een Stampede worden om nooit te vergeten
En anders ga ik zelf 5 miljoen pamfletten strooien vanuit een Antonov 225
Voor FoK FP kan ik met 90% zekerheid zeggen dat deze er komt. Voor de fokradio kan ik geen inschatting geven.Anoniem: 138731 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:24:
[...]
Oei, sorry iischots ik voel een uitdaging aankomen voor je.
Anoniem: 63996
* Anoniem: 63996 pakt zijn boek fries - nederlands erbij alvast