1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Ik zie geen radiator in die loop, dus misschien dat het daar aan ligt, dat hoop ik tenminste voor zeTommelMOD schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:31:
damn joh... prachtig!!... wat bedoel je trouwens met "jammer genoeg koelde het niet"?? wil je toch hoop ik niet zeggen dat t niet werkte ofwel??
Verder moet ik zeggen dat ik dit een hele mooie mod vind, vrij simpel opzich maar toch heel mooi, ga zo door!
was het eerste waar ik aan dacht toen ik het vlammetje op jullie res zag

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Succes verder
Irrelevant by default - rm -rf /
Echt, heel eerlijk, niet mijn stijl mod, vlammen, tribals etc. zijn absoluut niet mijn ding (meer) maar de afwerking zoals jullie hier laten zien verdient in mijn ogen gewoon een pluimpje dus bij deze

Ik heb niet het gehele topic post voor post doorgelezen, maar intenties voor het NKCM zodat we deze creatie irl kunnen aanschouwen?
* floriske.nl biedt zijn excuses aan voor het weinig posten in andere topics dan zijn eigen CIP, maar wil niet zeggen dat hij daarmee ook tweakers.net die hard af is en niet dagelijks even komt spieken, Druk druk druk hè
[ Voor 22% gewijzigd door floriske.nl op 20-03-2006 12:56 ]
Echt erg mooi!
Ik hoop hem ooit nog eens te kunnen bewonderen ergens bij een beurs ofsow
Hallo!
Ojah, controleer even of de lucht goed uit je reservoir kan, als je pomp flink water geeft kan je anders tegen hetzelfde probleem als mij aanlopen:
[rml][ WC]ontluchting in reservoir[/rml]
[ Voor 30% gewijzigd door _ferry_ op 20-03-2006 17:47 ]
@Allemaal, bedankt voor de leuke reply's
@TommelMod, er zit geen radiator en koelblok in de loop, dus koelt het niet
@Jacub86, jups idd
@Un1ty, da's niet bepaald de intentie van de mod
@floriske.nl, pluimpje terug voor de pluim!
@_ferry_, bij het testen van de pomp en het res hadden we idd al erg veel last van lucht in het water. Ook een schuimkraag enzo. Aangezien de loop uiteindelijk natuurlijk wel een heel stuk groter gaat worden zal dat hoop ik niet te erg worden. Zowel kijk ik iig terug in jouw topic. Thnxs!
Vandaag is de radiator eindelijk aangekomen, DHL bleek 5 dagen nodig te hebben om het hier te krijgen waardoor we dus een achterstand op hebben gelopen. Nu moeten we er voor zorgen dat alle gaten die geboord en gezaagd moeten worden in de bovenkant morgen klaar zijn want hij moet morgenavond naar de spuiter. (gratis paint-job in super hoogglans via een kennis van Kevin is altijd mooi mee genomen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 18:13 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 20:27 ]
Vandaag had het systeem naar de spuiter gemoeten. Helaas is daar niets van terecht gekomen omdat we een achterstand opliepen, met dank aan de DHL die 5 dagen nodig had om een pakketje hier te krijgen
Allereerst moest er natuurlijk een groot gat in de bovenkant worden gezaagd. Voor deze ene keer hebben we het met de slijptol gedaan omdat dit gat toch nog helemaal wordt ombouwt.

Het gat lijkt veel te groot, maar wees gerust dat is de bedoeling want de fans moeten 5 a 6 mm verzonken worden door de bodemplaat.

fannetjes op de radiator
De radiator moet worden opgehangen tussen de drivebays. Hiervoor moesten eerst een stel "armpjes" voor worden gemaakt. Buigen in 3 stappen
1.

Leg het plexi over de warm wordende draad
2.

Tussen een stel hoekprofielen stampen
3.

En gebogen! (lekker onzinnig dit, maar we hebben een beetje weinig foto's voor deze update
Deze "armpjes" komen dan aan de onderkant van de radiator gemonteerd.

De grote UVoranje plexiplaat gaat natuurlijk nog aangepast worden
De bovenkant waarvan we al eerder aan waren begonnen is nu ook qua basis klaar. Hierbij nog even een paar pics van hoe dat is geworden.

Dit wordt uiteindelijk eens stuk professioneler
Droogkloot.
inkoppertje
Haha lol achja kwam je dan later wel achterVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:04:
Komen idd wss UVleds
Goed dat julle het zeggen trouwens, waren we bijna vergeten
maar uhh, ik neem aan dat jullie die 'armpjes' nog wel even wat gaan polijsten aan randen?
voor de rest blijft t een topmod, leuk om te volgen ^^
Omdat de case dinsdag bij de spuiter moet zijn was het de afgelopen dagen hard doorwerken, geen tijd voor updates en vergeten foto's te maken. Omdat we nu zo'n beetje de belangrijkste dingen voor de spuiter klaar hebben konden we dan toch eens een update'tje geven.
Allereerst zijn we hard bezig geweest met het bouwen van de fanshroud. Deze is gemaakt van meshX om de fans heen gebogen. Daarbij komt nog UVoranje plexi er helemaal omheen.

Hop, daar is dus een fanshroud, helaas niet echt pics van het bouwen want daar waren we een beetje vergeten.

Dez kan dus heel mooi op de juiste plek geschoven worden. Perfect fit!

Achterste puntje UVoranje gaat nog goed opgelicht worden later.
Die grote bout die je op een stel van bovenste foto's kan zien is deze:

Dat wordt een fillport
Ook moest de boel in de plamuur:

Zodat ie voor de spuiter goed bewerkbaar is. (al gaat hij zelf nog ff beter plamuren want onze plamuur stinkt
Maargoed, als het goed is komt alles goed en kunnen we over een aantal dagen een update geven met de case gespoten.
[ Voor 92% gewijzigd door Ediejo op 27-03-2006 00:07 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:52:
Update 26 maart 2006
Ook moest de boel in de plamuur:
[afbeelding]
Zodat ie voor de spuiter goed bewerkbaar is. (al gaat hij zelf nog ff beter plamuren want onze plamuur stinkt)
Als je vriendin stinkt, breng je haar dan ook naar de spuiter om haar te laten plamuren, zodat hij haar beter kan bewerkenWeet je wat ik ook mooi vind? Een hele dure camera gaan kopen, en dan een paar dagen later terug brengen, en zeggen 'dattie' stinkt

//lama
Ziet er goed uit. Goede zet om het te _laten_ spuiten, geeft zeer waarschijnlijk een hele professionele finish. Inventieve manieren hebben jullie om een kast in elkaar te zetten, zodat de originele kast niet meer te herkennens is, enkel als frame. Petje af.
MSI GX660R for the win!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Mijn hele grote pet af voor de beide CM'ers
Niets meer dan respect
Ik als "super-uber-n00b" op het gebied van casemodden wil me er ook aan gaan wagen. Uiteraard weet ik zeker dat ik de TS nooit zal overtreffen maar ik ga toch mijn best doen.
Ik heb sinds afgelopen weekend namelijk een hele grote zolder tot m'n beschikking (ik ben verhuisd van een flat naar een eengezinswoning) en dus wil ik me als complete n00b gaan storten op het modden van cases/muisjes/monitoren en noem maar op. Uiteraard ga ik natuurlijk heel klein beginnen. Ik heb zelf een laptop (en daar ga ik dus NIET aan lopen knutselen) en dus ga ik me een goedkoop systeempje ergens op de kop tikken die ik dan stap voor stap wil gaan modden. En als er dan door mijn eigen stomme fout iets kapot gaat dan is dat niet zo'n ramp.
En als er wat mislukt....tja.. dan post ik dat wel in het daarvoor bestemde topic
[ Voor 11% gewijzigd door Qui-Gon Jinn op 28-03-2006 14:29 ]
@Egg, lol
@Qui-Gon Jinn, je hoeft niet te fluisteren hoor
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 14:46 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:45:
@Egg, lolWas toch van een caberetier. Kom ff niet helemaal op de persoon. Theo Maasen ofzo?
Hans Teeuwen

Maar waarom zitten hier de fans ondersteboven? Ze blazen nu naar beneden zoals ze er nu in zitten. Is dit definitief, of is het ff tijdelijk voor een foto?
misschien omdat de radiator eronder zitSpeedswitch schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:09:
Netjes gedaan de hele mod, het ziet er nu al goed uit
[afbeelding]
Maar waarom zitten hier de fans ondersteboven? Ze blazen nu naar beneden zoals ze er nu in zitten. Is dit definitief, of is het ff tijdelijk voor een foto?

Zuigt dus koude lucht aan en blaast dit op de warme radiator om die zo af te koelen.Speedswitch schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:09:
Netjes gedaan de hele mod, het ziet er nu al goed uit
[afbeelding]
.
.
.
.
.
denk ik
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Dat maakt niets uit. Ik heb mijn radiateur ook onder mijn 120mm fan hangen en ik laat deze de lucht naar boven blazen.
De spuiters waren zo vriendelijk om alvast wat foto'tjes te nemen. Binnen kort nog meer pics van de boel gespoten. Dit is nml. alleen nog maar wat voorwerk.

Als het goed is krijgen we binnenkort ook nog pics binnen van het gespoten resultaat, dus tot dan!
Verwijderd
Verwijderd
Er blijft altijd nog wel een kleine < 1 % kans dat er een zakker in komt ook al kun je nog zo goed spuiten. Er kan altijd iets lak in een randje hangen en dat ie er later toch begint te zakkenEdiejo schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:51:
[...]
Zou een slechte zaak als een prof spuiter er zakkers in spuit.
Autolak dat is duur. vanaf 35 euro tot ruim 100 euro de liter. Het gebruik van een spuitcabine kost ook wel wat ivm de stook kosten. Dan het uurloon van de spuiter nog.
Ik heb vorig jaar ook mijn kast gespoten en dat ziet er al een stuk mooier dan de standaard lak die erop zit. Voor de rest is het een geweldige case mod
Ga zo door!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 22:16 ]
Verwijderd
Dat zou nu toch echt moetenVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:07:
Ik moet er niet aan denken om dat te moeten betalen!
Maar fantastische mod, ziet er zeer strak uit.
Op the-party 4 kom ik zekers ff langslopen.
Ziet er goed uit!
Ici kann uw Werbung staan
* Jape is enigzins jaloers op deze modskills
Doh, beter al ga je na denken. Ik snap ook wel dat daar een rad onder zit, maar je kan beter de fans omdraaien zodat ze de lucht uit de kast zuigen, en die door de rad heen zuigen. Want... warme lucht stijgt op, dus als je eerst koude lucht van buiten de kast naar beneden blaast, door de rad heen, dan warmt het op > gaat opstijgen > kan niet uit de kast > kast warmt op. Dat willen we dus niet.misschien omdat de radiator eronder zit
Andersom: Lucht in de kast omhoog, door de rad heen, daar warmt het op en helpt nog een beetje met convectie, en vliegt vervolgens naar buiten
Das heel wat efficienter.
Ben ik het eigenlijk niet mee eens.Speedswitch schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:19:
[...]
Doh, beter al ga je na denken. Ik snap ook wel dat daar een rad onder zit, maar je kan beter de fans omdraaien zodat ze de lucht uit de kast zuigen, en die door de rad heen zuigen. Want... warme lucht stijgt op, dus als je eerst koude lucht van buiten de kast naar beneden blaast, door de rad heen, dan warmt het op > gaat opstijgen > kan niet uit de kast > kast warmt op. Dat willen we dus niet.
Andersom: Lucht in de kast omhoog, door de rad heen, daar warmt het op en helpt nog een beetje met convectie, en vliegt vervolgens naar buiten
Das heel wat efficienter.
Als je beter temps wil halen met je watercooling doe je het op deze manier. Want nu komt er koudere lucht door je rad heen. Het klopt warmte lucht gaat om hoog (algemeen bekend). Maar in zo'n kleine omgeving als een kast kan je best de lucht stroom forceren dat gaat met een paar 12cm fans prima. Als het dus via het rad in zuigt met 2x 12cm fans en met 1tje uit creeer je bovendruk druk in je kast de vraag of dat goed is een tweede want hierdoor ontsnapt lucht door alle gaten en kieren wat meer lawaai kan veroorzaken. Nu hopen dat ik een beetje op heb gelet met klimaatinstallatie lessen
Verwijderd
Klopt helemaal. Dus zorgen voor onderdruk (meer uit dan in (inclusief voeding)), dan komt het helemaal goed.gakkethijs schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:01:
[...]
Ben ik het eigenlijk niet mee eens.
Als je beter temps wil halen met je watercooling doe je het op deze manier. Want nu komt er koudere lucht door je rad heen. Het klopt warmte lucht gaat om hoog (algemeen bekend). Maar in zo'n kleine omgeving als een kast kan je best de lucht stroom forceren dat gaat met een paar 12cm fans prima. Als het dus via het rad in zuigt met 2x 12cm fans en met 1tje uit creeer je bovendruk druk in je kast de vraag of dat goed is een tweede want hierdoor ontsnapt lucht door alle gaten en kieren wat meer lawaai kan veroorzaken. Nu hopen dat ik een beetje op heb gelet met klimaatinstallatie lessen.

Ik wil toch even reageren op de opmerkingen van iedereen. Niet alleen over deze case, maar ook in het algemeen.
Iedereen vindt een beetje case al snel heel mooi en fantasties, gelukkig is dat allemaal persoonlijk. Neem de foto hierboven en kijk naar de bovenkant van de case. Heel veel vinden de case mooi gespoten, ik niet. Er zitten sowieso 3 lelijke spuit (of slecht geschuurd) plekken op de bovenkant, de naad van het opgezetten stuk (schuin aflopend stuk) is nog gewoon aluminium kleur. Uiteraard zal het veel te maken hebben met de kwaliteit van de camera, maar ik vind een perfecte case pas echt perfect als deze tot in het kleinste details netjes is gemaakt.
No offence naar deze case heren! Heel goed bezig, maar dit viel mij net even op en wilde het al langer vertellen in een CIP van Ediejo. Hij is erg goed bezig, maar laat soms ook wel eens wat details links liggen.
Kan je die spuitplekken wat duidelijker aanwijzen dan, ik zie ze nietVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:35:
[...]
Klopt helemaal. Dus zorgen voor onderdruk (meer uit dan in (inclusief voeding)), dan komt het helemaal goed.
[afbeelding]
Ik wil toch even reageren op de opmerkingen van iedereen. Niet alleen over deze case, maar ook in het algemeen.
Iedereen vindt een beetje case al snel heel mooi en fantasties, gelukkig is dat allemaal persoonlijk. Neem de foto hierboven en kijk naar de bovenkant van de case. Heel veel vinden de case mooi gespoten, ik niet. Er zitten sowieso 3 lelijke spuit (of slecht geschuurd) plekken op de bovenkant, de naad van het opgezetten stuk (schuin aflopend stuk) is nog gewoon aluminium kleur. Uiteraard zal het veel te maken hebben met de kwaliteit van de camera, maar ik vind een perfecte case pas echt perfect als deze tot in het kleinste details netjes is gemaakt.
No offence naar deze case heren! Heel goed bezig, maar dit viel mij net even op en wilde het al langer vertellen in een CIP van Ediejo. Hij is erg goed bezig, maar laat soms ook wel eens wat details links liggen.
en dat stuk aluminiumkleur is volgens mij de reflectie van de flitser
aluminium-kleur = eigenlijk staal volgens mij... ik neem ook aan dat het gewoon niet gespoten is. kortweg om de reden dat het toch niet in het zicht zit.DataGhost schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:54:
[...]
Kan je die spuitplekken wat duidelijker aanwijzen dan, ik zie ze niet
maarja, ieder natuurlijk zijn/haar eigen mening..
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Uhm, dat is reflectie van de flits.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:35:
[...]
Klopt helemaal. Dus zorgen voor onderdruk (meer uit dan in (inclusief voeding)), dan komt het helemaal goed.
[afbeelding]
Niet om het spuitwerk van de pro's af te kraken, maar ik heb ook wel eens spuitwerk gezien wat door een autobedrijf of "professionals" gedaan wat er ronduit bagger uitzag. Ik noem druipers, ik noem slecht gedekte stukken. Het woord professional is niet voor iedereen weggelegd, ik heb verder geen ervaring met jullie spuiters dus daar ga ik niet over oordelen, maar sommige mensen noemen zich een professional terwijl ze juist ver daarvan verwijderd zijn (en dit komt natuurlijk voor in elke (bedrijfs)tak)Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:41:
[...]
Uhm, dat is reflectie van de flits.Aangezien de boel door een stel pro's is gespoten zit het allemaal echt wel goed hoor.

op die foto ziet het er idd uit alsof het gewoon niet goed gespoten is.....waarom dan je smoel houden?

nee wachten op het eindresultaat zeg je, zitten er 3000 foutjes in.......ja en dan? kan je alles weer uit elkaar houden

[ Voor 26% gewijzigd door KillaZ op 30-03-2006 16:31 ]
K to the KillaZ
Verwijderd
Heren, heren! Mijn post van hierboven is bedoeld als opbouwende kritiek, geen whine! Whine zou te makkelijk zijn. De heren kunnen er wat aan hebben, mochten ze er prijzen mee willen gaan scoren. Twee zien meer dan één!!DataGhost schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:54:
[...]
Kan je die spuitplekken wat duidelijker aanwijzen dan, ik zie ze niet
Ik wil ook niet zeggen dat het zo perfect moet zijn als het door machines gemaakt wordt, maar veel modders zien die kleine details over het hoofd!

True, ik ook niet!Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:49:
Kritiek is idd handig. Zonder kritiek kom je er niet.En over de kwali van het spuiten kan ik zelf weinig zeggen. Heb het zelf nml. ook nog niet in het echt kunnen zien. Daarbij weet ik ook niet hoeveelste spuitlaag daar op de foto zit en of er nog bijgewerkt gaat worden enzo.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 17:36 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Ediejo op 30-03-2006 17:41 ]
Maar toch een scherp oog!
Verwijderd
Verwijderd
1 april zekerVerwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:57:
Ik moet jullue treurig mededelen dat vanochten de computer van Blackcrown in flammen is opgegaan.
De bestelde watercooling spulletjes zijn binnen!

Koelblokje en wat slangen en koppelingen.
En nu we dan eindelijk de gehele watercooling bijeen hebben konden we de boel eens lekker testen!

Gelijk wat UVrode watertoevoeging toegevoegd om te kunnen zien hoe dat eruit ziet. Op de foto lijkt het nergens op want de foto is erg slecht. Zolang we niet te veel UVrood toevoegen kunnen we het mooi oranje krijgen

Gaat het dan niet de rose kant op?Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:00:
Zolang we niet te veel UVrood toevoegen kunnen we het mooi oranje krijgen
[afbeelding]
[CiP] Le Régional Built To Last.
Lees het topic zou ik zo zeggenGoesiman schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:11:
Al die uv elemeten zien er wel rielekst uit. Heb je dat resevoir zelf gemaakt?
Antwoord is : ja
Verwijderd
Jouw kast is goed , maar het is vooral je lichteffecten die ik adembenemend vindVerwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:00:
Update 1 april 2006, kleintje
De bestelde watercooling spulletjes zijn binnen!
[afbeelding]
Koelblokje en wat slangen en koppelingen.
En nu we dan eindelijk de gehele watercooling bijeen hebben konden we de boel eens lekker testen!
[afbeelding]
Gelijk wat UVrode watertoevoeging toegevoegd om te kunnen zien hoe dat eruit ziet. Op de foto lijkt het nergens op want de foto is erg slecht. Zolang we niet te veel UVrood toevoegen kunnen we het mooi oranje krijgen
[afbeelding]
Ik wacht met spanning op updates
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
Aan het aantal typfouten zal het niet liggen lijkt meVerwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:57:
Ik moet jullue treurig mededelen dat vanochten de computer van Blackcrown in flammen is opgegaan.
OT: Mod ziet er zeer strak uit
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 19:42 ]
Verwijderd
kheb echt medelijden met je , kan me zo voorstellen dat het niet leuk is om te moeten leren terwijl je nog niet afgewerkte casemod daar staatVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:05:
Correctie: gespoten onderdelen zijn plotseling 10 minuten geleden al binnen gekomen!Heb alvast een hele hoop foto's gespoten welke ik over 1,5 uur zal gaan geven. Eerst ff proefwerkjes leren
Zoals wel al duidelijk was is het verfwerk binnen! Dus hierbij ff wat foto'tjes van het werk. Ik wil het heel graag allemaal in elkaar gaan gooien nu, maar ik moet toch echt eerst wachten op Kevin en die is helaas niet hier.

Het frame + de boven en rechter kant. De basis dus van binnen en buiten flashy zwart.

Zijpaneeltje ook...

...dubbelzijdig gepaint.
En alle andere klepjes en kleine dingetjes ook natuurlijk

Gelijk even het "puntje" op de bovenkant gelegd

Bij het linkerzijpaneel ook gelijk ff het raam en UVvlammen erbij gehouden voor een idee van het zijpaneel.

zonder flits

met flits

What the... geesten op ons zijpaneel
Dit weekend wordt ie hopelijk inelkaar gezet zodat we mooie piccies kunnen schieten voor de NKCM voorrondes.
Goed werk jongens en maak er wat moois van.
De afwerking is echt een pluspunt.
PS2 Snow White SRSM 20"
voor de duidelijkheid, orbs zijn vliegende bolletjes. Indien er iemand om wilt whinen heb ik nog wel een videotje van een LAN waar orbs op vliegen (dingen zijn snel)Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:56:
Zijn stofdeeltjes. En op de laatste foto zijn het orbsNah, zal wel wat op de lens zitten ofzo.
Ik denk dat die 2 weerspiegelingen ergens vandaan komen..
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Trouwens die Orbs zou ik ook wel eens willen zien op die video!
[ Voor 33% gewijzigd door peeter123 op 06-04-2006 17:56 ]
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
20'ste update
Vandaag had ik lekker een dagje vrij en dus mooi de tijd om te modden. Helaas is Kevin ziek maar gelukkig heeft ie met behulp van een stel pijnstillers het toch voor elkaar gekregen om wat te modden.
Allereerst hebben we maar eens de drives weer inelkaar geknutseld. Deze waren eerst UVblauw, dit is een stuk beter zo!

shiny
Ook het controllertje in elkaar gezet. Deze was eers zilver en niet echt mooi. Maar zo zwart is het opeens een heel verschil.

Met alle andere klepjes erbij.
Omdat na wat testen toch bleek dat het MeshX een zware turbilentie veroorzaakte (wel cool geluid btw, beetje straal jager achtig) hebben we mbv wat ringetjes en moertjes de fans zo'n 5mm afstand gegeven.

5mm lijkt dan misschien niet veel, maar qua geluids productie scheelt het heel wat dB's
Na beide fans goed gezet te hebben en alle UVoranje + zwart alu stripjes weer op het frame gemonteerd te hebben was het tijd voor foto's

Lettertjes "AFTERBURNED" er op geplakt. Lekker wit zodat ze goed opvallen, want zwart zie je niet

Ook het stukje met de USB porten e.d. ziet er zwart stukken beter uit.
Nog even een piccie van onderaf. Zo zien de fans er dus uit van de andere kant.

Morgen kunnen jullie weer een update verwachten. Dan zit ie ws weer wat verder in elkaar.
K to the KillaZ
Verder echt toppie!
Verwijderd
Misschien vlechten oid. ?Krizzie schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:21:
Als je de achterste fan nou draait kun je beide kabeltjes door 1 sleeve heen halen ziet er wat beter uit dan 2.
Verder echt toppie!
www.weefab.com
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Joejoe!
Voorzichtig zijn met het er af halen. Verf is natuurlijk alwel droog maar je zou hem nog kunnen beschadigen. Ik heb dit zelf aan der lijve ondervondenVerwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:34:
Pff, dus de letters stinken.Gaan we dus nog maar even naar kijken wat we daarmee gaan doen.

Verwijderd
Niet alles hoeft in een mod complex te zijn natuurlijk. Toch gaan we ff kijken of we nog wat leuks kunnen doen met de letters, maar we willen het gewoon niet te complex gaan doen op zo'n klein dingetje. Ff kijken hoe het met de tijd komt, anders komt het later nog wel.
Vanavond misschien een update. We hebben niet zo heel veel kunnen doen en werken momenteel maar op halve kracht want Kevin is ziekies
Verwijderd
volgens mij draait het bij een casemod toch nog altijd rond wat JIJ mooi vindVerwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 20:03:
Jee, toch nog mensen die de lettertjes wel mooi vinden.
Niet alles hoeft in een mod complex te zijn natuurlijk. Toch gaan we ff kijken of we nog wat leuks kunnen doen met de letters, maar we willen het gewoon niet te complex gaan doen op zo'n klein dingetje. Ff kijken hoe het met de tijd komt, anders komt het later nog wel.
Vanavond misschien een update. We hebben niet zo heel veel kunnen doen en werken momenteel maar op halve kracht want Kevin is ziekiesMorgen wel weer samen door rossen, hopenlijk krijgen we hem morgen al aardig af.