Toon posts:

[CIP] AfterBurned

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 7.351 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is prachtig

is jammer dat ik nog geen tijd heb
anders ging ik ook beginnen met mijn nieuwe koffermod

oude ziet er niet meer uit n.l.
:) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
pas op met dat anti alg spul, ik had het ook een keer samen met UV blauw toevoeging en dat anti alg ging dat kleurstof te lijf en kreeg allemaal blauwe harde korrels in mn loop. waarna ik dus vrolijk alle blokjes en slangen weer schoon kon gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, goed dat je het ff zegt. Gaan we dan eerst ff controleren of dat enige complicaties zou kunnen vormen.

@Toxic, klopt, zit iid geen blokje voor VGA. Die hadden we niet :P Maar persoonlijk vinden we het niet zo'n ramp en wel lekker bescheiden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 10:33

Krizzie

Progressive Music \o/

Waren de blokjes nou zelf gemaakt of niet? :?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NB wel. Maar dankzij dat ongeluk van Kevin had ie geen tijd meer om de CPU en VGA te fresen e.d. op school. Dus van de VGA is helaas niets meer gekomen en we hebben er wel een CPU blok bij gekocht, want die moet natuurlijk minimaal gekoeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:00

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 01:15:
hij is prachtig

is jammer dat ik nog geen tijd heb
anders ging ik ook beginnen met mijn nieuwe koffermod

oude ziet er niet meer uit n.l.
:) :) :) :)
same here about koffermod :P

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Laatst online: 13:47
Het eindtotaal is zeker mooi geworden! _/-\o_ Alleen nu nog foto's met UV :9~

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 17:14

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik moet zeggen dat ik hem ook erg netjes vind geworden!

Hulde voor de strakke afwerking hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan het begin twijfelde ik nog flink aan deze mod maar jullie hebben me helemaal over de streep getrokken! Wat een geweldig gave uitstraling heeft die kast joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 19:01

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

(jarig!)
w0w, ik denk dat als het zo doorgaat dat jullie dan zeker wel kunnen concureren met bekende CM'ers als Ediejo, Waterkoud en _Ferry_.

Ga zo door!

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update 16 arpil 2006

Nieuwe lettertjes!

Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/7505/dscn42671yq.jpg
Lettertjes met een leuk font uitgeprint en op een stukje UV plexi geplakt. Stel gaatjes geboord voor het figuurzaagje.

Eerst de kleine gaatjes eruit gezaagd
Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/9563/dscn42698uk.jpg

Al een aardig stukje gezaagd!
Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/1205/dscn42708vz.jpg

En helemaal gezaagd!
Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/8922/dscn42710xm.jpg

Best klein
Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/30/dscn42729ku.jpg

En erop gezet.
Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/2500/dscn42759zv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/5507/dscn42768ua.jpg

Foto's van het geheel helemaal klaar zal zo'n beetje morgen of overmorgen komen. Eerst moeten we al die focking ACRyan invertors gaan vervangen want die zijn langzaam aan allemaal aan het doorbranden. De rook komt er uit en dat is natuurlijk niet normaal, zelfs niet bij AfterBurned. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Inspire
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 09:49
Mooi mod, maar k vind het jammer dat jullie de letters op deze manier hebben bevestigd en niet met lijm ofzo. Verder vind ik het een erg mooie mod.

Good job boys!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Wow, dat ziet er ontzettend mooi uit! _/-\o_ gj! Jammer van die invertors die doorbranden maar daar kan je niet zoveel aan doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Lijkt net of er afterbumed staat. :P Maar wel knap dat je het uit hebt kunnen zagen! :D

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt idd op Afterbumed maar daar is weinig aan te doen. De letters moeten nml. wel nog aan elkaar blijven zitten. Gelukkig ga ik er niet vanuit dat sommige mensen zo dom zouden zijn dat ze denken dat er daadwerkelijk Afterbumed staat met een vlammen thema. Doesn't makes sence. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Neeeeeee jammer man! Shiiiit zeg, die letters had je moeten plakken man! Zonde, zonde, zonde! :/
Alles vet afgewerkt en dan 2 van die lelijke schroeven in de naam van het project! Want hij is echt focking gaaf, maar dit... :|

* DaViDoViTsCh vindt dit een van de vetste casemods/cip's ooit namelijk...

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kon die shit toch niet gaan lijmen? Is plexi dat krijg je gewoon weg niet voor elkaar om gewoon mooi smooth zonder plakresten te plaatsen. We hebben er wel over na gedacht, maar dit leek ons toch echt de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 10:12
Was niet z'n fan van de plak letters mede vanwegen het lettertype en omdat het plak letters zijn maar dit is erger.

Plaats de plak letters terug of redo die letters en mount ze op een andere manier of anders niet want dit is gewoon jammer.

[ Voor 5% gewijzigd door eltinio op 16-04-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

2 kleine druppeltjes hot-glue en klaar :)
die oplossing van nu, met die boutjes, is echt te fout! :X

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:44
Ik vind die schroeven ook niet zo mooi, heb je niet iets kleinere schroeven? Of misschien kun je ze met iets wat op tape lijkt erop plakken, dit is namelijk toch wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:43
Desnoods doe je het met een stukje dubbelzijdig plakband, dat is ook hartstikke sterk te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 65% gewijzigd door Ediejo op 16-04-2006 23:50 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Respect! _/-\o_ Super gedaan! (alleen idd die schroeven he... )

En wat moet ie kosten straks??
* Afterburner79 voelt zich wel erg vereerd met een "personal casemod"! :+

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 14:41

Stekeltje

Nothing to see here move along

Als je die letters nou in de aceton draait voor een paar seconden (net als bij die voetjes) dan zijn ze niet meer doorzichtig. En als je ze dan lijmt zijn ze misschien wel mooi. (ik weet niet of het werkt het is maar een idee dat me te binnenschiet)

Verder vind ik het een erg mooie mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

Ediejo schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:42:
edit:
Bij jou gaan de ac-ryan invertors dus ook kapot. Bedankt voor de info. In de Extreme Lian Li hebben ook al inverstors staan roken. Niet alleen het plexi van ac-ryan verkleurt maar ook de inverters zijn dus zwaar k*t. Moet er niet aan denken dat de Extreme Lian Li affikt door inverters van ac-ryan. :(
Ik ga ff bij Marcel langs kijken of die van ACE beter zijn. Slechter kan niet volgens mij.
offtopic:
Die van Marcel zijn niet zo'n topkwali, maar kunne er best mee door en zullen je kast zeker niet affikken, ik heb er groene en rode maar de rode zijn wel wat teveel naart roze volgens mij...

En idd jongens, dat bevestigingssysteem (wat een woord) doet wel afbreuk aan de rest :/
Maar omdat iedereen dit zegt word dit nog wel opgelost, nou waarmee ? :P

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Afterburner79 schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:04:
Respect! _/-\o_ Super gedaan! (alleen idd die schroeven he... )
sluit ik mij helemaal bij aan _/-\o_

alaaf :)

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, egt een super mod, maar die schroeven vielen mij ook hard tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooh, de kast is echt erg mooi geworden. Alleen jammer van de letters, al geloof ik dat je dat toch nog gaat veranderen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het niet druk deze week dus het zou nog kunnen. Maar in werkelijkheid vallen die schroefjes echt enorm mee. Vandaag eerst maar eens wat invertors verwisselen en nog ff kijken bij de fillport want daar moet ook nog wat mee gebeuren. Misschien dat de lettertjes nog een beetje veranderd zullen gaan worden maar da's niet compleet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dubbelzijdig tape kun je het er altijd nog afhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:22
kan je die schroeven niet oranje spuiten o.i.d. ?

verder echt respect voor jullie geduld

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik had julie al eerder een tip gegeven om juist de lettertjes niet uit plexie te halen, maar uit het aluminium. en daar een plaatje plexie achter vastzetten, wat verlicht kan worden van de achterkant.

maar dit ziet er ook wel leuk uit en je kan de scheiding tussen de lettertjes er altijd nog in grafferen. zo krijg je meer het idee van rn ipv m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:01

Just_I

What did you just say?

Gefeliciteerd jongens met het behalen van de finale @ NKCM. Ik hoop dat jullie hoog eindigen, maar zal wel moeilijk worden gezien de andere cases ook van hoge kwaliteit zijn. Succes in ieder geval _o_

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Inderdaad WSaeNoTSoCK, dat "sandwichen" geeft een heel mooi effekt. Ben het met mijn voorgangers eens dat dit een hele mooie mod is, maar dat die schroeven jammer zijn. Verder alleen maar lof. Ik moet niet teveel zeggen, want jullie zijn natuurlijk wel concurrenten van me op het NKCM ;) Tot volgende week jongens en veel succes met alle werkzaamheden die jullie nog moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woot, door :D

Tot volgende week dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Laatst online: 13:43

Soul__assasin

de Belbelg

congrats met jullie selectie voor het NKCM

jullie verdienen het

offtopic:
wel met beide voetjes op de grond blijven eh ;)

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:41:
Woot, door :D

Tot volgende week dan!
YEAH!!! winnen zal nu ook geen probleem meer zijn :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 15:18
Ten eerste, gefeliciteerd met de NKCM-finaleplek....

Second, de lettertjes. Er is al veel gezegd over dat het niet echt mooi is, maar wel een goed idee e.d., maar concrete verbeteringen blijven uit. Persoonlijk zou ik de zijkant van het plexi van de letters zwart maken en het plexi schuren... Verder zou ik dan zoals Ediejo al zegt het plexi met schroefjes van binnen uit bevestigen. Succes met de laatste loodjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 20:50
Ik vind het echt een supermod.. Voor het spuiten vond ik 'm nog mooier, maar dat is mijn smaak..

Wat betreft die letters.. Achterkant plexi zwartmaken en dan een druppeltje lijm? lijkt me een stuk makkelijker ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lettertjes worden niet meer veranderd. Die schroefjes vallen in werkelijkheid echt enorm mee en zijn echt niet zo lelijk. De boel is nu ingepakt en compleet ready voor het NKCM. We hebben nog een paar kleine veranderingen gedaan welke ik een dezer dagen nog wel ff zal updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Berichtje van piet_friet:(mede bouwer) De letters vallen inderdaat in het echt mee en in het geheel valt het niet eens zo veel op. We konden er ook niets meer aan doen omdat ik ik Harderwijk op school zit op kamers en @blackcrown in alphen aan den rijn. Ik ga eind van de week ook in een keer door naar het NKCM en ben daar precies om 6 uur.(hoop ik als de treinen op tijd rijden) Toch vind ik de oplossing van de tape erachter en daar weer dubbezijdige tape erachter nog een goed idee, maar daan moeten we de letters eerst weer helemaal opniew uitzagen en daar is niet de tijd voor. Evt kunnen we het vrijdag avond nog monteren daar als @blackcrown ze weer opniew uitzaagt van de week maar daar bel ik hem wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Hoe zit het eigenlijk met de zijkanten van de letters, wat voor textuur heeft dat oppervlak nu? Het lijkt erop dat het geschuurd is, maar houden jullie dat zo (of is het inmiddels veranderd)?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:15:
Berichtje van piet_friet:(mede bouwer) De letters vallen inderdaat in het echt mee en in het geheel valt het niet eens zo veel op. We konden er ook niets meer aan doen omdat ik ik Harderwijk op school zit op kamers en @blackcrown in alphen aan den rijn. Ik ga eind van de week ook in een keer door naar het NKCM en ben daar precies om 6 uur.(hoop ik als de treinen op tijd rijden) Toch vind ik de oplossing van de tape erachter en daar weer dubbezijdige tape erachter nog een goed idee, maar daan moeten we de letters eerst weer helemaal opniew uitzagen en daar is niet de tijd voor. Evt kunnen we het vrijdag avond nog monteren daar als @blackcrown ze weer opniew uitzaagt van de week maar daar bel ik hem wel over.
Ik ga eraan beginnen :D En nu dus ook met de A en D met een gat erin. (dit is zo raar om me zelf te quoten :S )

@Just_I, het opp. van de lettertjes heeft op het moment een geheel grove structuur waar je gewoon de "zaagsporen" ziet lopen. Dit leek ons beter om het vlammen effect wat meer uit te werken en de het scheelde enorm veel, haast onmogelijk schuur werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Misschien had het ook met een paar magneetjes gekunt.. Een paar erachter en een paar ervoor o.i.d... Voor de rest hele mooie mod en feli met de finaleplek

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe lettetjes zitten er nu op zonder schroefjes. :D Ben alleen vergeten foto's te maken en nu zit ie al ingepakt. :(

Na het NKCM komt er iig een update met alle uiteindelijke pics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:22:
Nieuwe lettetjes zitten er nu op zonder schroefjes. :D Ben alleen vergeten foto's te maken en nu zit ie al ingepakt. :(

Na het NKCM komt er iig een update met alle uiteindelijke pics!
Feli iig.
en ziet het er beter uit zonder schroefjes?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

M3rcury schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:28:
[...]

Feli iig.
en ziet het er beter uit zonder schroefjes?
Nee, nu ziet et er niet uit :+
Tuurlijk dat et nu beter is.Kan moeilijk anders, Sanders' plexiskills kennende ;)
Hoop dat jullie hoog eindigen en denk ook wel dat dat zal gebeuren!

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Godsha
  • Laatst online: 28-05 08:29
Hoog eindigen doen ze wel. Ik weet zeker dat of AlumaxX of Afterburned wint. Op wie ik mijn zinnen ga zetten, geen idee. Het zijn verschillende mods, maar het ontbreekt nergens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er top uit blackcrown, ik weet niet of het al gevraagd is maar hoe ga je dat vlammetje aande onderkant van je kast bij je 5.25" bays verlichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die vlammetjes aan de voorkant worden gewoon niet verlicht (je ziet ze wel in het donker). Deze zijn daardoor minder zicht baar maar dat is opzich niet zo'n probleem. Het is juist wat mooier als niet alle vlammen met dezelfde kracht oplichtten. Iets dat sowieso al haast onmogelijk was om echt goed voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

(jarig!)
Hey,

Wat een mooi eindresultaat zeg!

Die nieuwe lettertjes vond ik al mooi, maar jah, die schroefjes he :o

Ik denk dat ie nu echt mooi is! Gefeliciteerd met dit fantastische eindresultaat!

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XplodingForce schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:13:
w0w, ik denk dat als het zo doorgaat dat jullie dan zeker wel kunnen concureren met bekende CM'ers als Ediejo, Waterkoud en _Ferry_.

Ga zo door!
Sterker nog, hij wint gewoon...
Dit vind ik persoonlijk de mooiste mod op het moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:21:
[...]

Sterker nog, hij wint gewoon...
Dit vind ik persoonlijk de mooiste mod op het moment. :)
is ie ook.. althans, ik heb nog niet beter gezien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Laatst online: 23-09 11:09
Hm, ik ben juist van mening dat de AlumaxX van Waterkoud een hogere afwerkingsgraad heeft. Niet dat ik deze mod niet mooi vind ofzo (ik vind em zelfs prachtig), maar als je kijkt naar het detail wat waterkoud in de alumaxX heeft gestopt (alu randjes om de fans heen, kabels perfect wegwerken, mobo stealthen, dvd drives wegwerken achter een alu plaat, met een plexie plaat eroverheen die _precies_ uitkomt e.d.) dat zie helaas ik niet terug in de afterburned. Maja wat wil je ook, Waterkoud is in 2004? al begonnen aan de AlumaxX en heeft dus ruimschoots de tijd genomen om het hele spul inmekaar te draaien.

[ Voor 4% gewijzigd door Speedswitch op 21-04-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

(jarig!)
Jah, ik moet eerlijk zeggen dat ik de AlumaxX wel beter afgewerkt vind, maar die heeft er dan ook meer dan 1,5 jaar over gedaan!

Ik vind deze ook zeer mooi, het heeft ook een zeer mooie uitstraling met die vlammen ed, maar ik denk dat ie zeker wel naar de 2e of 3e plek kan dingen! Daar is ie zeker (IMO) goed genoeg voor.

Persoonlijk vind ik de AlumaxX dus nog net iets mooier, maar dat is mijn smaak.

(ps, wil je in al je posts met foto's even op check images klikken, nu duurt het zolang om te laden en verspringt de pagina steeds, met check image's heb je dat niet.)

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Godsha
XplodingForce schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:10:
Jah, ik moet eerlijk zeggen dat ik de AlumaxX wel beter afgewerkt vind, maar die heeft er dan ook meer dan 1,5 jaar over gedaan!

Ik vind deze ook zeer mooi, het heeft ook een zeer mooie uitstraling met die vlammen ed, maar ik denk dat ie zeker wel naar de 2e of 3e plek kan dingen! Daar is ie zeker (IMO) goed genoeg voor.

Persoonlijk vind ik de AlumaxX dus nog net iets mooier, maar dat is mijn smaak.

(ps, wil je in al je posts met foto's even op check images klikken, nu duurt het zolang om te laden en verspringt de pagina steeds, met check image's heb je dat niet.)
Speedswitch schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:50:
Hm, ik ben juist van mening dat de AlumaxX van Waterkoud een hogere afwerkingsgraad heeft. Niet dat ik deze mod niet mooi vind ofzo (ik vind em zelfs prachtig), maar als je kijkt naar het detail wat waterkoud in de alumaxX heeft gestopt (alu randjes om de fans heen, kabels perfect wegwerken, mobo stealthen, dvd drives wegwerken achter een alu plaat, met een plexie plaat eroverheen die _precies_ uitkomt e.d.) dat zie helaas ik niet terug in de afterburned. Maja wat wil je ook, Waterkoud is in 2004? al begonnen aan de AlumaxX en heeft dus ruimschoots de tijd genomen om het hele spul inmekaar te draaien.
Ik vind dat Afterburned een hogere afwerkingskwaliteit heeft, maar dat Alumaxx meer gemod is. Wat ik bij Afterburned vind, is dat het zo super is dat ze een Thema volleddig uitgewerkt hebben, gebruik makend van veel plexiglas en veel licht effecten.

AlumaxX heeft daarentegen weer een mod van hele andere kwaliteiten. Allés moet gemod en alles moet weggewerkt, de waterkoeling moet duidelijk zichtbaar zijn, en er moet een zo groot mogelijke loop gemaakt worden :9. Het ziet er spectaculair uit, en dat is het ook.

Ik denk dat het persoonlijke smaak is welke mod uiteindelijk zal gaan winnen, maar 1 ding is zeker, petje af voor beide kandidaten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

The Godsha schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:27:
[...]

[...]

Ik vind dat Afterburned een hogere afwerkingskwaliteit heeft, maar dat Alumaxx meer gemod is. Wat ik bij Afterburned vind, is dat het zo super is dat ze een Thema volleddig uitgewerkt hebben, gebruik makend van veel plexiglas en veel licht effecten.

AlumaxX heeft daarentegen weer een mod van hele andere kwaliteiten. Allés moet gemod en alles moet weggewerkt, de waterkoeling moet duidelijk zichtbaar zijn, en er moet een zo groot mogelijke loop gemaakt worden :9. Het ziet er spectaculair uit, en dat is het ook.

Ik denk dat het persoonlijke smaak is welke mod uiteindelijk zal gaan winnen, maar 1 ding is zeker, petje af voor beide kandidaten _/-\o_
mijn woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:27

t!mP

is inflatie gevoelig

The Godsha schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:27:
[...]

[...]

Goed gezegd

Prima afgewerkt beiden, respect voor het geduld en het perfectionisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, uiteindelijk dan 5e geworden met de 500ste post. Iets lager dan door veel mensen was voorspeld maargoed maakt niet zo heel veel uit. We hebben iig een hele stapel prijzen. CJ bedankt voor het organiseren! :D

Binnenkort komen nog ff foto's van het geheel maar heb het fototoestel ff niet.

Ondertussen zijn we gister in de auto gelijk begonnen met het bedenken van een nieuwe mod voor volgend jaar. We zitten nog een beetje te twijfelen of we eerst Blue Temjin af zullen maken of deze gewoon van de baan moeten gooien omdat Blue Temjin eigenlijk niet de hoge kwaliteit is dat we willen hebben. Blue Temjin is voor ons een goed oefen en test project geweest en heeft ons veel geleerd. We gaan dus ws binnenkort dus een nieuw project starten op dit keer een wat betere kast. Geen premods meer voor ons. :P Ik heb sinds vanmiddag iig al een hele bak met ideeen in m'n hoofd zitten welke ik nog moet gaan voorleggen aan kevin. Kevin zit op het moment in Parijs dus ik kan hem niet bereiken, maar zodra ie weer terug is gaan we aan de echte voorbereidingen beginnen.

Als alles goed gaat lopen met de planning staan we volgend jaar weer op het NK :D (volgende mod gaat minder plexi bevatten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Is er al eigen publiekelijk bekend gemaakt wie er nu heeft gewonnen op het NKCM, ik kan op CJ Live in ieder geval niks vinden? Toch wel jammer dat deze case vijfde is geworden, had wat mij betreft hoger gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_I schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:45:
Is er al eigen publiekelijk bekend gemaakt wie er nu heeft gewonnen op het NKCM, ik kan op CJ Live in ieder geval niks vinden? Toch wel jammer dat deze case vijfde is geworden, had wat mij betreft hoger gemogen.
Op het podium van the-party 4 is het bekend geworden en zijn de prijzen uitgedeeld.
Ik denk dat de crew even aan het bijkomen is van het weekend en daarom nog niets op de website heeft geplaatst.

AlumaxX van Waterkoud heeft trouwens gewonnen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
heb er een tijdje naar staan kijken..
Erg mooi! :)

Nu waren natuurlijk alle kasten op het NKCM erg mooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Gefeliciteerd Sander :)

Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe kast, maar ik vind dat je nog wel door moet gaan met Blue Temjin :9

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Godsha
Ik had de Top 10 graag anders gezien, maar het is allemala een kwastie van smaak, en dan nog zijn het stuk voor stuk leuke mod's :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
wat heb je allemaal gewonnen? ik wil het prakje wel eens bij-elkaar zien :p

ook verheug ik me nog op de final foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Laatst online: 13:47
Gefiliciteerd met de 5de plek! :9

Kan niet wachten op de foto's. :9~
Welke prijzen hebben jullie eigenlijk gewonnen B)

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Waar zijn de totaal pics nou? :P Wel nieuwe cip openen, maar nog geen totaal shots van deze hier neer zetten! tssk :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:38
Die hebben er al opgestaan.
Foto's van The Party (tenminste neem aan dat die af is). }:O

Volgens mij kan dit topic dan wel gesloten worden (8> aangezien iedreen de nieuwe gaat volgen??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 13:34
Krizzie schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:14:
Waar zijn de totaal pics nou? :P Wel nieuwe cip openen, maar nog geen totaal shots van deze hier neer zetten! tssk :+
Klikkerdeklikkerdeklik!

[ Voor 18% gewijzigd door Xghost op 10-05-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
Ja, op de ene foto zien we de kabels zonder watercooling die ook nog is beter moeten worden weggewerkt, op de andere foto's zien we watercooling zonder UV en zonder kabels..dus nog steeds geen totaal! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De foto's komen nog maar we zijn nu zoooooo druk bezig met het disign van de nieuwe mod en dan ben ik ook nog eens in londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Op die pics is nog niet alles werkend. ;) De pc zou het goed doen zonder de ATX stekker in het mobo. :p

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:29:
De foto's komen nog maar we zijn nu zoooooo druk bezig met het disign van de nieuwe mod en dan ben ik ook nog eens in londen.
Huh, wanneer heb ik dit gezegd? :/

Maargoed, er komen idd nog nieuwe eind shots maar we komen er alsmaar niet aan toe om foto's te nemen. We zien nog wel.

Ondertussen heb ik nog wel even iets anders: een filmpje! :D

Gemaakt door een oom van me die zondags met het NKCM een beetje had staan filmen. Het filmpje is voornamelijk rondom mij, Piet_Friet en Afterburned maar er komen ook nog wel een paar andere kleine dingetjes in voor. Kortom een vrolijk filmpje :P

Filmpje!

Videoproductie h.m.filius[at]zonnet[punt]nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Woaw! Ik ben onder de indruk! Volgend jaar ook maar heen :) Nu nog de overzichtfoto's hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Heel mooi filmpje en jongens kijk eens in de Veronica gids van deze week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnxs! Ik heb hem idd al gezien in de Veronica gids. Toch weer een leuk stukje en AB staat er ook weer klein in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Laatst online: 25-09 08:25

DonMetal

Doet Iets Met Media

Scan aub? :P heb geen veronica gids hier 8)7

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
klikt u maar

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/veronicagids1klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/veronicagids2klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/veronicagids3klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 14:41

Stekeltje

Nothing to see here move along

Hé dat stukje heb ik ook net gelezen. Leuk stukje alleen jammer dat ze die lelijke case zo groot zetten en de wat betere mods zo klein. Vooral AllumaxX had veel groter gemogen die staat maar ergens gepropt in de boven in de hoek.

[ Voor 3% gewijzigd door Stekeltje op 16-05-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie t ook net in de veronica. idd jmmr dat die lelijke case er zo groot staat. maa verder wel mooie cases ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje respect voor Scriptkiddie mag ook wel hoor. Ieder zijn meug, ik vind het een mooie kast en een groot deel van het stemmend publiek ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
Waterkoud, ik neem aan dat je het niet erg vindt, maar ik heb de linkje van je scans ook even op Casejunkies gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brinkdinges schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 19:48:
Waterkoud, ik neem aan dat je het niet erg vindt, maar ik heb de linkje van je scans ook even op Casejunkies gezet :)
Ik denk dat Veronica Magazine er meer moeite mee heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd (beetje laat, ik weet het :P ). Heel erg nette mod! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09 10:50

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:20:
Filmpje!
Videoproductie h.m.filius[at]zonnet[punt]nl
met welke codec hebben jullie het filmpje gemaakt? bij mij is het klote beeld :( kan ook wel omdat ik net windows heb geinstalleerd..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is zover ik weet momenteel gewoon een doodnormaal WMV bestand. De kwali is niet echt optimaal dus het kan ook maar zo lijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

ReseTTim schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:44:
[...]

met welke codec hebben jullie het filmpje gemaakt? bij mij is het klote beeld :( kan ook wel omdat ik net windows heb geinstalleerd..
VLC geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapster
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 21:55
windows miss even updaten?
met name media player? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Laatst online: 26-09 22:13

Jelte,89

Woodworking

Wapster schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:56:
windows miss even updaten?
met name media player? :D
Vind het opzich wel raar, ik heb em gewoon geopend met Wmp 9.0 terwijl ik altijd gewoon BSplayer dan wel VLC gebruik.. de meeste proggies zijn freeware, zoek andere naar de k-lite ++ codec pack, gebruik ik ook, en geen enkel bestand wat ik niet kan openen ;)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu ie toch weer hoog staat kan ik gelijk weer ff een minder nuttige reply geven.

Een dezer dagen komt dan dus de aller aller laatste update met totaal shots maar ook een beknopte opbouw en nog wat stuff online. Niet in dit topic, maar ergens anders. Maar daar link ik dan natuurlijk even naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:02

Osxy

Holy crap on a cracker

Wat waren de prijzen?

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van het NKCM?

Ga ik toch maar eens proberen een lijstje te maken.
-Sony 6GB mp-spelert
-Hyper TypeR 650W modular voeding
-Aspire X-Qpack
-Powerball (extra zwaar)
-Muismatje
-Noctua NH-U9 CPU cooler
-TT Hardcano 10
-Zalman Fatal1ty VF...nogwat gpu cooler
-Silentmaxx HDD cooler
-20x2 USB LCD
-Nog wat klein grut uit de loterij
-en ik vergeet volgens mij nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Wow das wel een aardig partijtje prijzen. met die qpack kan je weer verder modden voor volgend jaar. Kmoet toch ook maar eens gaan modden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Laatst online: 26-06 13:57
Leuk artikel btw

offtopic:
Ben het gehuil over de piramide ook wel een beetje moe; ik vond hem iig erg kwl;. voorkeur gaat zowiezo uit naar zelfbouw tov ombouw........
Maar goed; mensen bitchen altijd over dingen die ze zelf niet doen / kunnen....

Igg aardige basis voor volgende mod :P

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer leesvoer! Als echte afsluiting van AfterBurned een Caseview / FP artikel op Casejunkies!

http://www.casejunkies.co...php?upn=010001&hl_id=2945

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Laatst online: 13:43

Soul__assasin

de Belbelg

congrats man met de mod en met het FP artikel

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

trouwens,
ik heb ook hetzelfde muismatje als jullie.
echt top dingetje he!
(QPAD Pro Gaming Gear CT || XXL (white) )
heb em gekocht van Waterkoud.

ps.
succes met de volgende mod, hij is er al, maar in een ander topic.

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laatst hebben we nog een artikel in de PCFormat weten te scoren met AfterBurned. Nadat we via Bit-Tech werden benaderd door een van de editors van dit tijdschrift, met de vraag of we AfterBurned in hun tijdschrift wilden showen, hapten wij natuurlijk gelijk toe. Het heeft even geduurd, maar hieronder de betreffende scans:

Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/2228/artikelsanderinpcformatol6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
Ha eindelijk :) Leuk stukje om te lezen, en ook nog een redelijk lang stuk. Niet maar een kwart pagina ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 13:28

kakashi

respect my authoritah

zo dan een jaar na dato nog een stukje over afterburned _/-\o_ d:)b *O*

[ Voor 13% gewijzigd door kakashi op 26-04-2007 00:50 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste