Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:23:
Ik weet dat er mensen van Demon deze thread lezen, dus aan hun was de vraag eigenlijk gericht. Nu lees ik iig al in de threads van andere isps dat bbned moeilijkheden heeft met migraties, en dat verklaard dus al de afhoudende houding van Demon, maar sinds ik zowieso Demon al niet op de bbned site alsd adsl2 partner zie staan, vraag ik het me nog steeds wel af.
Toen ik mijn keuze heb doorgegeven aan Demon, kon ik
wel kiezen voor ADSL2,
en dat terwijl ik nu Demon heb via
BBNed (hoewel BabyXL hier ook leverbaar is).
Overgens heb ik niet gekozen voor ADSL2, maar voor "slechts" 6MB.
Ik neem aan dat je zowiso hetzelfde netwerk behoudt bij de verhoging.
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:40:
Niets dan problemen hier met het nieuwe modem.

Regelmatig is het modem niet meer bereikbaar en moet ik het ding resetten voordat het weer pingbaar is. (en dat zonder VOIP in gebruikt btw) Demon bedankt voor jullie aangepaste firmware!
ZyNOS F/W Version: V3.40(AJI.0)b1 | 02/13/2006
DSL FW Version:TI AR7 05.02.01.83
Die vorige modem had ik NOOIT iets mee, met deze nieuwe heb ik elke dag problemen met complete uitval. De helpdesk is niet kundig genoeg en stoot je gewoon af met deze problemen naar zyxel, lekker dan...

Ik heb hier ook een nieuw modem, maar dat werkt juist fantastisch.
Het uploaden gaat merkbaar sneller, verder gaat mijn netwerkverkeer ook beter.
Dat laatste heeft waarschijnlijk meer te maken met mijn oude router,
gezien ik mijn oude modem op bridge had laten staan,
en een losse router gebruikte (een Draytek Vigor 2200E,
waarvan bekend is dat die processor vrij traag is).
Nu heb ik van Demon een modem met ingebouwde router met 4 poorts switch.
RobbieDee schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:59:
[...]
Wat voor aanvragen jullie allemaal hebben ingestuurd weet ik niet zeker maar ik vermoed upgrade aanvragen. Ik heb op 19-02-2006 een NIEUWBOUWAANVRAAG ingediend voor mijn zus. Niks ADSL2+ gewoon plain old langzaam...
Met die aanvraag gaat het net zo traag. Er is geen statusverandering zichtbaar. "Demon heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner." etc. etc.
Ik weet dat ze dit soort aanvragen 7 dagen moeten vasthouden maar sinds maandag verwacht ik dat er e.e.a. zichtbaar wordt. Dinsdag (28-2) heb ik maar eens heel voorzichtig gebeld met Demon en er werd bevestigd dat er al wel iets zichtbaar zou moeten kunnen zijn. Aanvraag was al door naar BBNed maar kennelijk nog niets terug gekomen. Demon zou rappelleren maar vandaag staat er nog steeds niets nieuws. Zou de 'belemmering' bij KPN zitten? Daar mopper ik liever op dan op Demon en BBNed.
Inmiddels heb ik zo'n 30 to 40 keer Demon aangevraagd voor verschillende mensen.
Het is vrijwel altijd 2 of 3 weken (afkoelweek meegerekend).
Heb ook 2 keer een uitschieter gehad, 1 keer 5 weken, 1 keer 6 weken.
Overgens wacht ik tegenwoordig gewoon op die vooraankondigings e-mail.
Als ik die binnen heb duurt het nog maximaal een week voor oplevering.
[
Voor 70% gewijzigd door
cjdijk op 02-03-2006 20:36
]