Ervaringen Demon DSL-Express # 19

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:18:
het is vandaag dan eindelijk zover! Van 2mbit naar 6mbit :D

Downloaden met 800+kb/s en mijn upload is nog steeds iets van 98kb/s (maar dat schommelt nog wel eens in de testen) Al met al dus erg tevreden met deze nieuwe snelheden. :)
Dit lijken mij meer 8/1 mbit snelheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeeeeeh, er is wat gebeurd. Gister een mailtje uit de deur gedaan waarom mijn order blijft hangen sinds 19-02. Vandaag is het plotseling doorgezet naar BBNED.

Toevallig of niet, het gaat iig de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou bij mij is het nog steeds niets.... modem geeft 6,8mbit aan maar download met een overigens zeer stabiele 2mbit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:38:
jeeeeeh, er is wat gebeurd. Gister een mailtje uit de deur gedaan waarom mijn order blijft hangen sinds 19-02. Vandaag is het plotseling doorgezet naar BBNED.

Toevallig of niet, het gaat iig de goede kant op.
Mijne is de 23ste ingediend dus wie weet heb ik over 4 dagen beet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik zag hier een paar meldingen van mensen die een modem hebben die al op de nieuwe (hogere) snelheid intrained, maar die die snelheid nog niet daadwerkelijk halen. Zou iemand van deze mensen mij even een zijn of haar systeemnaam kunnen geven? Ik vermoed dat eea komt doordat er in ons netwerk iets nog niet is omgezet, maar ik zou het graag even willen controleren.

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:46
Oele_ kan ( en/of mag ;) ) jij bevestigen dat het 6mbit abbo eigenlijk stiekem gewoon uncapped adsl1 is?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oele_ schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:49:
Ik zag hier een paar meldingen van mensen die een modem hebben die al op de nieuwe (hogere) snelheid intrained, maar die die snelheid nog niet daadwerkelijk halen. Zou iemand van deze mensen mij even een zijn of haar systeemnaam kunnen geven? Ik vermoed dat eea komt doordat er in ons netwerk iets nog niet is omgezet, maar ik zou het graag even willen controleren.

bedankt!
systeemnaam:hp2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PRECIES na 4 weken:

16-03-2006 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.

Hoe lang nog vanaf hier? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:08:
PRECIES na 4 weken:

16-03-2006 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.

Hoe lang nog vanaf hier? :O
Bij mij duurde het een paar dagen (2), maar op mijn werk duurde het ruim een week vanaf die melding, terwijl op vrijwel hetzelfde moment de beide modems op een hogere snelheid gingen connecten.

Even iets heel anders.
Ik ga nu bezig met het nieuwe deeltje (20) en zal dus ook een samenvattinkje schrijven.
Wanneer er nog dingen in horen, kun je me mailen op Afbeeldingslocatie: http://got.td-er.nl/DemonTopic/mail-adres_TD-er.nl.gif

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
henkst schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:10:
[...]

Ik heb de ISDN versie van de Zyxel 650R hij traint bij mij op 6112 down en 800 up

download is 630 ~ 640 kb/s

dus mijn lijn is zeker niet uncapped
Hangt er vanaf of het BBned of BaByXL is. BaByXL heeft wel 6/1 profielen en dan zal je ook niet op 8/1 intrainen op je lijn. Als het BBNed is kan het ook zijn dat je lijn puur door lijnlengte niet op 8/1 verbindt en toevallig net op die 6Mbps terecht komt.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:20:
[...]

Dit lijken mij meer 8/1 mbit snelheden!
Download 813.5 KByte/sec (=6508 kbps)
Upload 100.9 KByte/sec (=807 kbps)

Dit haalde ik net uit speedtest, zou demon een foutje hebben gemaakt?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

18-02-2006 Ingediend. Demon heeft uw verzoek tot wijziging ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de verdere afhandeling van uw order naar u worden toegestuurd.
14-03-2006 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
16-03-2006 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden.

wanneer is nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:18

Dido

heforshe

Ik[...] zou het graag even willen controleren.
Systeemnaam: Dido

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Laatst online: 06-09 14:27
haha dat vraag ik me ook af.. ik zag deze status vanmiddag al bij mij account.. alleen nu duurt al zeker 5 uur.

p.s hoe kan je zien op welke snelheid je modem staat? heb een zyxel 650 serie.
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:09:
18-02-2006 Ingediend. Demon heeft uw verzoek tot wijziging ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de verdere afhandeling van uw order naar u worden toegestuurd.
14-03-2006 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
16-03-2006 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden.

wanneer is nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals ik in dit topic al had aangegeven heb ik besloten Demon de deur uit te doen. Ze zijn m.i. een stel dinosauriers onder de providers: duur en altijd de laatste met nieuwe ontwikkelingen. Vooral de prijs deed mij besluiten er een punt achter te zetten. Ik heb nu een andere provider en heb vandaag het Demon abonnement opgezegd. Ik hoop van harte dat Demon eens wat vlotter wordt met het aanpassen van het product of prijzen, anders ben ik toch bang dat er meer mensen weglopen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 09:44

smallboy

N/A

bedankt!
Hier nog steeds modem op 2048/832, maar snelheid 512.
Systeemnaam: bogert

Ik heb trouwens mijn verzoek ingediend op 17/2, dus verwacht eigenlijk wel 'ns een hogere snelheid :P

edit: de status staat net ook hier op 'bevestigd - de wijziging gaat nu uitgevoerd worden'

edit2: snelheid van je zyxel 650 kan je zien door dit te doen:
  • start - run - cmd [enter]
  • telnet [ip modem] (zal wel iets van 192.168.1.1 zijn)
  • kies 24 (system maintenance)
  • kies 1 (system status)
Bij WAN rechtsonder staan de snelheden die je zoekt

edit: ik was weer net te laat natuurlijk :P

[ Voor 27% gewijzigd door smallboy op 16-03-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Passie-m schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:55:
[...]
Telnetten naar je modem (in mijn geval lukt dat niet met een router ertussen). Dus "telnet 192.168.1.1" pwd: 1234 daarna optie 24 -> 1

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passie-m schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:55:
haha dat vraag ik me ook af.. ik zag deze status vanmiddag al bij mij account.. alleen nu duurt al zeker 5 uur.

[...]
ik heb een oeroude copperjet 800 usb modempie met een modem manager proggie dus kan het vrij makkelijk zien ;) zelfs met me voorgaande verbinding 8mbit werktie die fantastisch

wat ik alleen niet begrijp dat als iemand om een systeemnaam vraagt en dit krijgt niets meer laat weten, begrijp me niet verkeerd heb eigenlijk bijna nooit geen klachten over demon draait prima hier, en dat al ruim 3 jaar lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:05:
[...]

wat ik alleen niet begrijp dat als iemand om een systeemnaam vraagt en dit krijgt niets meer laat weten, [...]
Nounou, die gebruiker Oele_ zit hier in zijn eigen vrije tijd dit forum in de gaten te houden en heeft al tientallen abonnees hier geholpen door dingen in de administratie van zijn werkgever op te zoeken.
Dus wanneer hij niet binnen 10 mins reageert, is dat begrijpelijk.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:09:
[...]

Nounou, die gebruiker Oele_ zit hier in zijn eigen vrije tijd dit forum in de gaten te houden en heeft al tientallen abonnees hier geholpen door dingen in de administratie van zijn werkgever op te zoeken.
Dus wanneer hij niet binnen 10 mins reageert, is dat begrijpelijk.
rond 15:55 al doorgegeven lijkt me geen 10 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Oele_ als je ook even naar de gebruikersnaam vdpeet zou willen kijken, 04-03-2006 ingediend en nog steeds niks :? 2 ---> 3 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:12:
[...]

rond 15:55 al doorgegeven lijkt me geen 10 minuten
Allemaal bedankt voor het doorgeven van jullie systeemnamen; ze bevestigen helaas niet het vermoeden dat wij hadden. Het lijken losstaande problemen te zijn. Het enige dat ik kan aanraden is om als de nieuwe snelheid nog niet gehaald wordt op het moment dat je de oplever-bevestiging binnen hebt, aan de bel te trekken bij de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
RambOo schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:24:
Oele_ als je ook even naar de gebruikersnaam vdpeet zou willen kijken, 04-03-2006 ingediend en nog steeds niks :? 2 ---> 3 mbit.
Klopt, we kunnen bij BBNed maar relatief kleine batches tegelijk verwerken. Die van jou is nog niet aan de beurt geweest. Misschien morgen, anders wordt het (helaas) na het weekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Oele_ op 16-03-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt voor het checken, ik wacht de oficiele bevestiging even af voor ik bel

want dit....

[/quote]16-03-2006 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden.
[quote]

is geen oficiele bevestiging, en och ze zeggen geduld is een schone zaak hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Oele_ schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:31:
[...]

Klopt, we kunnen bij BBNed maar relatief kleine batches tegelijk verwerken. Die van jou is nog niet aan de beurt geweest. Misschien morgen, anders wordt het (helaas) na het weekend.
Oke, duidelijk. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Nu online

TwoR

Gekleurde stippen

RambOo schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:24:
Eigenlijk een beetje dezelfde vraag voor Oele_, zou je eens willen kijken naar systeemnaam rklomp deze moet worden veranderd van 512 naar 1mbit. Ik heb de aanvraag 26-2-06 ingediend maar nog niks gehoord of gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

ook een vraag aan Oele_ hoe zit dat dat een groot aantal mensen hier een 8/1 verbinding krijgen en andere een 6/1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Oele,

Ook ik heb last van een te trage verbinding.
Op 8 maart (de datum dat mijn upgradeverzoek naar 12 mbit doorgestuurd werd naar de DSL partner) merkte ik dat de download vanaf dat moment niet harder ging dan 225kB/s. Modem (nieuwe 2602R-61) staat keurig ingetraind op 1024/8064 maar harder ging het vanaf dat moment niet. In de support nieuwsgroep vroeg Lennart (ook van Demon) om het aan te geven als je er last van had, heb ik gedaan en sinds 13 maart was het weer in orde (dik 800kB/s).
Sinds vanochtend (16 maart) gaat het echter weer niet harder dan 225kB/s. Ik heb al in de nieuwsgroep aangegeven dat ik het probleem weer heb, maar omdat jij hier aanbiedt om er naar te kijken meld ik het hier ook.

Systeemnaam: jeskebastiaan
postcode: 3527VC

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien beetje erg offtopic maar ik vraag het toch, ik heb nu zo'n Copperjet 816-2P en wou ook ff kijken op welke snelheid die ingetraint staat, ik dus laptop rechtstreeks op modem aansluiten, mac adres aangevraagd, mac adres geaccepteerd en had internet, maar ik kan het modem maar niet bereiken met telnet.

Kheb nu telnet 192.168.1.1 geprobeert, daarnaast ook telnet 172.19.3.1 wat volgens de handleiding goed moet zijn maar ik krijg geen verbinding met het modem, ook het webmenu http://172.19.3.1 kan ik niet bereiken.

Iemand een oplossing? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Je moet je eigen pc het ip 172.19.3.2 geven en dan kan je via de webinferface de modem benaderen

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 12:30
Hoe kan je trouwens het beste opzeggen? Aangetekende brief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 12:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

spokje schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:25:
Via hun eigen site. Mijn account > inloggen > opzeggen :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

spokje schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:25:
niet vergeten je incasso-machtiging in te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:51
mwehh :'( idem hier, ook de 18e, babyXL, in mijn geval 1/0,5 naar 3/1.
Dat terwijl collegaatje 19e indiend en 2 weken later daadwerkelijk geupgrade is (ook babyXL). Wellicht dat er bij hem geen lijnmeting noodzakelijk was, hij had nl. eerder al 8mb gehad. Maar toch....
Hé, gisteren bericht; 16-03-2006 Verzonden. :-)
Bij thuiskomst gisteren werkte het al, 3/1 echter router upstream traint in op 736 kb/s.

[ Voor 3% gewijzigd door goof. op 17-03-2006 09:45 . Reden: typo ]

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkst
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 10:20
bjck schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:48:
[...]

Hangt er vanaf of het BBned of BaByXL is. BaByXL heeft wel 6/1 profielen en dan zal je ook niet op 8/1 intrainen op je lijn. Als het BBNed is kan het ook zijn dat je lijn puur door lijnlengte niet op 8/1 verbindt en toevallig net op die 6Mbps terecht komt.
MIjn lijn loopt via BBNED. Als ik de modem reset dan traint hij soms ook in op 6300. Maar dit is de hoogste waarde die ik heb gehad. Deze waarde schommelt. De snelheid van het downloaden varieert van 570 kb/s tot ongeveer 640 kb/s.Ik ga dit weekend ff kijken of de snelheid verbeterd als de modem rechtstreeks op het ISRA punt aan te sluiten dus zonder splitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
henkst schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:06:
[...]

MIjn lijn loopt via BBNED. Als ik de modem reset dan traint hij soms ook in op 6300. Maar dit is de hoogste waarde die ik heb gehad. Deze waarde schommelt. De snelheid van het downloaden varieert van 570 kb/s tot ongeveer 640 kb/s.Ik ga dit weekend ff kijken of de snelheid verbeterd als de modem rechtstreeks op het ISRA punt aan te sluiten dus zonder splitter
mijn modem traint ook in op 6000 zonder dat ik hem heb gereset.

ik heb een aanvraag gedaan van 2/1 naar 6/1.

Als ik hem nu ga resetten kan ik dan ook met 600 kb downloaden of?
want nu kan ik nog gewoon met 211kb per seconde downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
TwoR schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:41:
[...]

Eigenlijk een beetje dezelfde vraag voor Oele_, zou je eens willen kijken naar systeemnaam rklomp deze moet worden veranderd van 512 naar 1mbit. Ik heb de aanvraag 26-2-06 ingediend maar nog niks gehoord of gezien.
Zou je ook vorro mij willen kijken Oele_ ?

Ik heb een aanvraag ingediend van 2/1 naar 6/1
Mijn modem traint wel al in op 6/1 maar kan nog niet 6/1 downloaden.

mijn systeem naam is: famvisser

Alvast bedankt Oele_ :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Nimoleda op 17-03-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
aj viasco schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:36:
[...]

Zou je ook vorro mij willen kijken Oele_ ?

Ik heb een aanvraag ingediend van 2/1 naar 6/1
Mijn modem traint wel al in op 6/1 maar kan nog niet 6/1 downloaden.

Alvast bedankt Oele_ :-)
Een systeemnaam is dan wel handig voor Oele_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Dutch3men schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:44:
[...]

Een systeemnaam is dan wel handig voor Oele_ ;)
sorry, het staat er nu bij mijn post boven :-) iig bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aj viasco schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:33:
[...]

mijn modem traint ook in op 6000 zonder dat ik hem heb gereset.

ik heb een aanvraag gedaan van 2/1 naar 6/1.

Als ik hem nu ga resetten kan ik dan ook met 600 kb downloaden of?
want nu kan ik nog gewoon met 211kb per seconde downloaden.
ik heb het zelfde probleem trained in op 7mbit maar download met 211 tot 230 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:52:
[...]

ik heb het zelfde probleem trained in op 7mbit maar download met 211 tot 230 kb/s
Heb jij hem al eens gereset dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aj viasco schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:53:
[...]

Heb jij hem al eens gereset dan?
veelvuldig, alles wat ik kon bedenken wat van mijn kant het probleem zou kunnen zijn, niets helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

M55 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:54:
ook een vraag aan Oele_ hoe zit dat dat een groot aantal mensen hier een 8/1 verbinding krijgen en andere een 6/1 ?
Ligt eraan of je BabyXL of BBNed hebt.
BabyXL 10% overhead compensatie, dus 630KB/s.
BBNed 33% overhead compensatie, dus 800KB/s,
(ofwel gewoon geen compensatie maar de eerst bovenliggende waarde). :P
Altijd gedacht, jammer dat ik geen BabyXL heb van Demon... Tot gisteren >:)
Wel jammer dat ik nu constant last heb van een volle harddisk :D

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:33
Ik dacht eigenlijk dat juist BabyXL een grotere overheadcompensatie had.....But I was mistaken....

[ Voor 2% gewijzigd door Master FX op 17-03-2006 12:56 . Reden: typo ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 03-09 12:12
Moet wel zeggen dat sinds de upgrade de overhead aan de hoge kant is.
Van de 6mbit hou ik 638KB/s over en van de 1mbit upload 81KB/s...dat wil zeggen dat de overhead voor de download een kleine 130KB/s is en voor de upload 47KB/s.
Dit vind ik wel wat aan de hoge kant,dus als ze daar eens wat aan kunnen doen.

Ben verder wel tevreden over Demon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
TwoR schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:41:
[...]

Zelfde verhaal inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
M55 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:54:
Euh.... "Storing" ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:33:
Op 8 maart (de datum dat mijn upgradeverzoek naar 12 mbit doorgestuurd werd naar de DSL partner) merkte ik dat de download vanaf dat moment niet harder ging dan 225kB/s. Modem (nieuwe 2602R-61) staat keurig ingetraind op 1024/8064 maar harder ging het vanaf dat moment niet. In de support nieuwsgroep vroeg Lennart (ook van Demon) om het aan te geven als je er last van had, heb ik gedaan en sinds 13 maart was het weer in orde (dik 800kB/s).
Sinds vanochtend (16 maart) gaat het echter weer niet harder dan 225kB/s. Ik heb al in de nieuwsgroep aangegeven dat ik het probleem weer heb, maar omdat jij hier aanbiedt om er naar te kijken meld ik het hier ook.
Ons vermoeden was dat dit probleem optrad bij verbindingen die wij bij BBNed op ATM afnemen en dat eea kwam doordat de lijnen op het BBNed-netwerk al op de nieuwe snelheid stonden, maar op onze apparatuur nog niet.

Alle voorbeelden die ik heb langs zien komen zijn echter (oudere) verbindingen, die we op IP afnemen. Als er dus een probleem is, zal dit binnen het BBNed-domein vallen.

Het enige dat ik kan aanraden, is om even te wachten totdat je het mailtje met de opleverbevestiging van de nieuwe snelheid hebt ontvangen. Als eea dan nog niet naar behoren werkt, kan je het beste gewoon even bij Demon Support aankloppen, dan wordt er een ticket aangemaakt en wordt het uitgezocht.

Dit zelfde verhaal geldt voor "famvisser".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

In dat geval wil ik wel een storing aanvragen, ik kan ook wel 8/1 gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Nu online

TwoR

Gekleurde stippen

Oele_ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:16:
[...]

Zelfde verhaal inderdaad..
Bedankt voor je andwoord we wachten rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Master FX schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:56:
Ik dacht eigenlijk dat juist BabyXL een grotere overheadcompensatie had.....But I was mistaken....
BaByXL had en heeft altijd overhead compensatie gehad. Behalve op 6/1 en 8/1 verbindingen (wel op 2+ weer). BBned heeft het nooit gedaan, 2048 was 2048 gewoon en niet 2240 zoals BaByXL deed.

Nu lijkt alleen dat er bij 6/1 bestellen gewoon 8/1 geleverd wordt. Dat is een 'erg ruime' compensatie ;)

[ Voor 13% gewijzigd door bjck op 17-03-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanmorgen staat dit "De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden." op mijn persoonlijke pagina van Demon.

Houd "nu" in dat dat vandaag nog gaat gebeuren of kan daar nog een paar dagen overeengaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Ik snap de verwarring over het zinnetje "De wijziging gaat nu uitgevoerd worden" niet zo goed.

Ben ik de enige die dat leest als "Nu - op dit moment - is de status dat de wijziging uitgevoerd zal geen worden", in plaats van "De wijziging zal nu - stante pede, onmiddelijk, op het moment dat je dit leest" - uitgevoerd worden"?
Die tweede interpretatie raakt m.i. kant noch wal, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
Dido schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:24:
Ik snap de verwarring over het zinnetje "De wijziging gaat nu uitgevoerd worden" niet zo goed.

Ben ik de enige die dat leest als "Nu - op dit moment - is de status dat de wijziging uitgevoerd zal geen worden", in plaats van "De wijziging zal nu - stante pede, onmiddelijk, op het moment dat je dit leest" - uitgevoerd worden"?
Deze status heb ik al 1,5 dag.. en nog niks, :( nu is dus duidelijk niet meteen maar na het weekend zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Ja, bij mij staat die sinds gisteren verzonden naar BBNed. Gaan ze dit weekend mijn lijntje nog upgraden of kan ik gerust nog even mijn Emule/Utorrent opstarten? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Passie-m schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:31:
Deze status heb ik al 1,5 dag.. en nog niks, :( nu is dus duidelijk niet meteen maar na het weekend zeker ?
Nederlands is kennelijk een moeilijke taal :P

"Nu is het zo dat het gaat gebeuren" is niet hetzelfde als "Nu gebeurt het".
Let ook op het subtiele verschil tussen de toekomende en tegenwoordige tijd. Ik begrijp dat grammatica uit het moderne curriculum is geschrapt, maar in de taal bestaat het nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
LaptopRookie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:37:
Ja, bij mij staat die sinds gisteren verzonden naar BBNed. Gaan ze dit weekend mijn lijntje nog upgraden of kan ik gerust nog even mijn Emule/Utorrent opstarten? :-)
bij mij was hij maandag verzonden.. en gister middag kreeg ik status dat het goed was en het NU aangepast ging worden.. dus denk dat je gerust nog wel even je emule enzo kan aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passie-m schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:44:
[...]

bij mij was hij maandag verzonden.. en gister middag kreeg ik status dat het goed was en het NU aangepast ging worden.. dus denk dat je gerust nog wel even je emule enzo kan aanzetten...
erg verwarrend hoor maar begrijp NU dat nu ook ooit kan betekenen of zelfs nooit? kortom
heb me vraag maar gesteld aan demon suport via een mailtje, wellicht houden zij er een ander woordenboek er op na :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dido schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:24:

Je bent idd vast niet de enige die dat zo leest maar ik ben ook zeker niet de enige die het anders leest. Als je het leest zoals het er staat zijn ze daar idd op dat moment mee bezig. Als dit niet het geval is dan zou ik als ik Demon was de volgende zin hebben geschreven:
De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging zullen z.s.m. worden uitgevoerd.

Waarom zou je iets onduidelijk schrijven als het ook duidelijk kan. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dido schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:43:
[...]

Nederlands is kennelijk een moeilijke taal :P

"Nu is het zo dat het gaat gebeuren" is niet hetzelfde als "Nu gebeurt het".
Let ook op het subtiele verschil tussen de toekomende en tegenwoordige tijd. Ik begrijp dat grammatica uit het moderne curriculum is geschrapt, maar in de taal bestaat het nog ;)
Sjonge jonge jonge wat zijn we weer lekker bijdehand.
Dit is echt een zinvolle bijdrage waar we wat mee kunnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:16:
Sinds vanmorgen staat dit "De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden." op mijn persoonlijke pagina van Demon.

Houd "nu" in dat dat vandaag nog gaat gebeuren of kan daar nog een paar dagen overeengaan???
In mijn geval kreeg ik de verhoogde snelheid 6MB (eigenlijk 8MB) direct bij status Verzonden.
Officieel heb ik tot op de dag van vandaag 2MB, status is op dit moment Bevestigd.
Mij hoor je niet klagen, hoewel... Mijn download queue is momementeel leeg :P

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:16:

ik kreeg op 08/03 bovenstaand bericht. en op 15/03 kreeg ik een bericht met de volgende melding:

"Het technisch onderzoek is uitgevoerd en de nieuwe snelheid is mogelijk op uw adres. De nieuwe snelheid zal naar verwachting binnen twee weken worden opgeleverd."

het kan dus nog wel een week duren voordat het technisch onderzoek klaar is, en daarna wellicht nog 2 weken voordat de upgrade ook daadwerkelijk is uitgevoerd. dus, als je pech hebt dan zit je vanaf vandaag nog 3 weken op je oude snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 09:44

smallboy

N/A

In het eerste mailtje (17 februari) stond dit:
"Gemiddeld zal het uitvoeren van de wijziging 3 tot 4 weken in beslag nemen."

Waarom moet ik nou juist weer degene zijn die dat gemiddelde omhoog haalt :S
Vandaag: modem traint nog steeds in op 2048/832, maar snelheid is 512/256.

Tot zover heb ik nooit contact gehad met de support afdeling, maar ik denk dat ik maar ns een mail ga sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu...

-----Original Message-----
From: customer-service@nl.demon.net [mailto:customer-service@nl.demon.net]
Sent: vrijdag 17 maart 2006 17:07
To: changeservicett_vertraagd@nl.demon.net
Subject: Demon DSL wijziging - Vertraging wijziging snelheid

Geachte klant,

Als reactie op uw verzoek tot het wijzigen van de snelheid van uw DSL Express verbinding willen wij u mededelen dat er een nog onbekende vertraging heeft optreden bij de verwerking. Wij zullen u nauwlettend op de hoogte houden van de laatste status.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

--
Customer Service
Demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Nu online

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:42:
en nu...

-----Original Message-----
From: customer-service@nl.demon.net [mailto:customer-service@nl.demon.net]
Sent: vrijdag 17 maart 2006 17:07
To: changeservicett_vertraagd@nl.demon.net
Subject: Demon DSL wijziging - Vertraging wijziging snelheid

Geachte klant,

Als reactie op uw verzoek tot het wijzigen van de snelheid van uw DSL Express verbinding willen wij u mededelen dat er een nog onbekende vertraging heeft optreden bij de verwerking. Wij zullen u nauwlettend op de hoogte houden van de laatste status.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

--
Customer Service
Demon
Die had ik ook net gehad :D
Wachten we gewoon nog een weekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
en aangezien dit topic ook alweer ruim een dag over de 1000 posts zit, kunnen we hier verder:
Ervaringen Demon DSL-Express # 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

knip

[ Voor 99% gewijzigd door RobbieDee op 17-03-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Kijk, dat is mooi werk. Gaan we daar verder netjes.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.