ja niet goed lezen, sorry
Verwijderd
Voor geinteresseerden: bij c square gamestore in breda hangen nu 2 hard disks te koop.
Verder nog een vraagje:
Weet iemand toevallig waar ik een advanced scart kabel vandaan kan halen?
maakt niet uit of het een originele of niet is.
Verder nog een vraagje:
Weet iemand toevallig waar ik een advanced scart kabel vandaan kan halen?
maakt niet uit of het een originele of niet is.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 12:44 ]
Verwijderd
Het probleem van een kleine vertraging op het optische audio-signaal kan natuurlijk ook veroorzaakt worden door de versterker. Kan me indenken dat het signaal eerst door allerlei demultiplexers en DSP's en DAC's moet voordat het bij de speakers komt. Da's een langer pad dan een analoog signaal wat alleen nog maar analoog versterkt hoeft te worden.
De enige optie die mijn versterker biedt, is het geluid uit de centerspeaker iets vertragen. Dit omdat de 5 speakers in het optimale geval (en daar gaan ze bij het mixen van audio voor het masteren van een dvd wel vanuit, als het goed is) in een cirkel staan, maar meestal staan de voorste 3 speakers (front + center) op 1 lijn, zodat de centerspeaker iets te dichtbij staat t.o.v. het optimale geval. 1ms vertraging komt overeen met de centerspeaker 30cm vooruit verplaatsen of zo.
Maar dat laatste heeft weinig met dit probleem te maken... Geluid vertragen is digitaal gezien geen probleem, maar versnellen wel... Je weet niet wat een signaal is voordat je het hebt, zeg maar.
De enige optie die mijn versterker biedt, is het geluid uit de centerspeaker iets vertragen. Dit omdat de 5 speakers in het optimale geval (en daar gaan ze bij het mixen van audio voor het masteren van een dvd wel vanuit, als het goed is) in een cirkel staan, maar meestal staan de voorste 3 speakers (front + center) op 1 lijn, zodat de centerspeaker iets te dichtbij staat t.o.v. het optimale geval. 1ms vertraging komt overeen met de centerspeaker 30cm vooruit verplaatsen of zo.
Maar dat laatste heeft weinig met dit probleem te maken... Geluid vertragen is digitaal gezien geen probleem, maar versnellen wel... Je weet niet wat een signaal is voordat je het hebt, zeg maar.
DOA4...is dat morgen of volgende week vrijdag?
volgende week vrijdag dacht ik.
This space is occupied
Verwijderd
DOA4... hopelijk morgen!
Vraag me af of de PAL versie straks niet meer last heeft van die savegame bug.
Vraag me af of de PAL versie straks niet meer last heeft van die savegame bug.
lol da's dan 1 voor morgen en 1 voor volgende week
DOA4 is voorlopig niet; een flink aantal PAL-DVD's is verkeerd gedrukt en is teruggehaald. Stond gisteren volgens mij ook in dit topic van iemand die werd gebeld door de winkel om de game terug te brengen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heeft iemand al die Final Fantasy 11 beta gechecked? Die beta is namelijk sinds 5 januari ""gratis" verkrijgbaar in de UK (En door de betere boekhandel ook hier)
En bij welk blad krijg je hem er bij dan ?... want die wil ik heel graag ff uitproberen !ronwiel schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:23:
Heeft iemand al die Final Fantasy 11 beta gechecked? Die beta is namelijk sinds 5 januari ""gratis" verkrijgbaar in de UK (En door de betere boekhandel ook hier)
Heb hier alle boekenwinkels doorgezocht (die alle import bladen uit engeland verkopen) en nog nergens was de nieuwe met FFX beta te krijgen.
This space is occupied
Mocht je hem vinden kan je ajb laten weten ik wil hem ook heel graagTheEvilCuber schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:50:
Heb hier alle boekenwinkels doorgezocht (die alle import bladen uit engeland verkopen) en nog nergens was de nieuwe met FFX beta te krijgen.
Tis geen wonder dat jullie hem nog niet gevonden hebben want:
http://www.oxm.co.uk/arti...xm360_issue_04_out_monday!
En anders ff wachten want:
Het februari nummer van het 'Official Xbox 360 Magazine' geeft ook een betadisc van Final Fantasy XI.
On sale January 17th!
http://www.officialxboxmagazine.com/
Today marks the opening of the North American Xbox 360 beta! The free beta comes packaged inside the February issue of Official Xbox Magazine which hits stands on January 17th. Once you've gotten hold of the game, head over to the registration website to obtain the codes to activate your account. Our previous beta resulted in many strong friendships that carried over into the launch of the game in North America. We hope to achieve the same level of excitement with the Xbox 360 beta as well. See you in Vana'diel!
Zoeken naar het Britse 'Official Xbox360 Magazine'Please Note: Due to circumstances beyond our control Issue 04 of OXM360 will now be available on Thursday, January 12 - NOT Monday January 09 as previously advertised. We apologise for any inconvenience caused.
http://www.oxm.co.uk/arti...xm360_issue_04_out_monday!
En anders ff wachten want:
Het februari nummer van het 'Official Xbox 360 Magazine' geeft ook een betadisc van Final Fantasy XI.
On sale January 17th!
http://www.officialxboxmagazine.com/
Today marks the opening of the North American Xbox 360 beta! The free beta comes packaged inside the February issue of Official Xbox Magazine which hits stands on January 17th. Once you've gotten hold of the game, head over to the registration website to obtain the codes to activate your account. Our previous beta resulted in many strong friendships that carried over into the launch of the game in North America. We hope to achieve the same level of excitement with the Xbox 360 beta as well. See you in Vana'diel!
[ Voor 175% gewijzigd door fulgore op 12-01-2006 16:34 ]
Verwijderd
*ID83 is blij, morgen kan ik eindelijk van echt digitaal 5.1 geluid genieten...
Het was de laatste bij mijn leverancier, dus heb geluk!

specs: http://www.eu.aiwa.com/nl/productnew.php?name=uz-us501

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 16:06 ]
Mooie set, alleen ik zie "maar" 5 speakers. Is het dan een 4.1 set?Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:06:
*ID83 is blij, morgen kan ik eindelijk van echt digitaal 5.1 geluid genieten...![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Middenspeaker zit in de subwoofer kast ingebouwdatmoz schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:07:
[...]
Mooie set, alleen ik zie "maar" 5 speakers. Is het dan een 4.1 set?
Verwijderd
Nee het is een 5.1 setatmoz schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:07:
[...]
Mooie set, alleen ik zie "maar" 5 speakers. Is het dan een 4.1 set?
De frontspeakers zijn die hoge, zoals je ziet 2 speakers op elkaar. De centerspeaker is dus a.h.w. verdeeld over de twee speakers die onder de front speakers zitten.
In mijn geval optimaal want ik zou een centerspeaker niet onder de LCD kunnen plaatsen en erboven monteren is superlelijk
Ofwel 2 x 2 voor --> 4 boxen
2 x achter is 6 boxen
plus basbox is 7 boxen
En dat voor nog geen €60,- ? Kan nauwelijks kwaliteit uitkomen, maar goed, wat niet weet wat niet deert. Ik hou het bij mijn Yamaha set.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:06:
*ID83 is blij, morgen kan ik eindelijk van echt digitaal 5.1 geluid genieten...![]()
[afbeelding]
I
[ Voor 93% gewijzigd door JSTPS op 12-01-2006 16:48 ]
En ik bij me magnat 9900fulgore schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:15:
[...]
En dat voor nog geen €60,- ? Kan nauwelijks kwaliteit uitkomen, maar goed, wat niet weet wat niet deert. Ik hou het bij mijn Yamaha set.
Verwijderd
Kost gemiddeld op het internet ook 150 tot 250 Euro. Paradigit heeft gewoon een faillietpartij ofzo op de kop kunnen tikken. Overigens Aiwa = Sony zoals Amstel van Heineken is.fulgore schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:15:
[...]
En dat voor nog geen €60,- ? Kan nauwelijks kwaliteit uitkomen, maar goed, wat niet weet wat niet deert. Ik hou het bij mijn Yamaha set.
Gewoon goed spul dus en voor games zeker geschikt! Draait hier nog op mijn oude doos naar volle tevredenheid via optische kabel!
Verwijderd
Uit die aiwa set komt prima geluid. Zeker goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het is natuurlijk duidelijk dat het niet veel voorstelt als je het vergelijkt met het duurdere spul
Het is natuurlijk duidelijk dat het niet veel voorstelt als je het vergelijkt met het duurdere spul
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 17:00 ]
http://forums.planetxbox3...ngs-system.html#post49104
Downloaden van marketplace terwijl je speelt! helaas niet de echte bron, die stond niet in de post.
Downloaden van marketplace terwijl je speelt! helaas niet de echte bron, die stond niet in de post.
Was al een tijdje bekend, maar thnx voor het posten iig. Het is trouwens officieel aangekondigd tijdens CES. Wel relaxt, want ik trek nogsteeds niet superhoge snelheden met downloads via marketplace en als je ziet hoe groot sommige demo's zijn staat mn 360 soms een paar uur te downen terwijl ik best wat arcade games zou willen spelen. Weet niet hoe dit in combinatie met live games gaat hoor, ik zie alweer hele horden mensen zeuren over lag terwijl ze spul aan het downen zijn...Muthas schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:05:
http://forums.planetxbox3...ngs-system.html#post49104
Edit:
Ziet er goed uit man, kan je wat ervaringen posten over het geluid wat die set produceert. Ben namelijk al een tijdje op zoek naar een betaalbare oplossing wat betreft een encoder/speakerset voor DTS in films en mn 360. Voorlopig zit die Harman Kardon versterker die ik op het oog had er nog niet in (student weetje..) om nog maar te zwijgen over echte kwaliteits speakers. Ik heb al die ene logitech set bekeken met die twee wireless rearspeakers, maar dan kom ik nog op zo'n 2/300 euro uit.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:06:
[afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door Geengrenzuh op 12-01-2006 17:23 ]
PSN: Geengrenzuh
Nog even over die bug in CoD waar ik het laatst over had, ik heb nu de filmpjes van de telefoon af kunnen halen 
In het begin van D-Day, als je net omhoog bent geklommen aan het touw heb je rechts voor je een AA gun in een soort van klein betonnen bunkertje, als je er hier onder kruipt val je onder het level
Hier kan je gewoon wat Duitsers op hun eigen laffe manier neertikken, in de rug 
__________filmpje_________

Zoals ik al zei is het met een telefoon opgenomen dus is nogal crappy om te zien, maar ik zou zo zeggen probeer het zelf eens
In het begin van D-Day, als je net omhoog bent geklommen aan het touw heb je rechts voor je een AA gun in een soort van klein betonnen bunkertje, als je er hier onder kruipt val je onder het level
__________filmpje_________

Zoals ik al zei is het met een telefoon opgenomen dus is nogal crappy om te zien, maar ik zou zo zeggen probeer het zelf eens
[ Voor 28% gewijzigd door Neejoh op 12-01-2006 21:30 ]
Verwijderd
Het setje staat alweer 2 weken bij mij in huis en ik ben er zeker tevreden over. Ik heb alleen niet veel ervaring met Dolby Surround, dus kan niet zeggen of het te onder doet aan andere setjes. Ook bij Paradigit gehaald op advies van medeforummersVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:06:
[afbeelding]
En dan iets anders, over de 360 games ben ik tot nu toe nog niet echt te spreken.
Perfect Dark is een slechte titel, had veel meer sfeer van die game verwacht maar stelt echt zwaar teleur. Simpele missies, irritant knallen en ga zo maar door.Ook King Kong is maar een simpele game met irritante karakters erin. Kameo daarentegen is gewoon echt schoon en maakt goed gebruik van de kracht van de 360.
Ik ben zeer goed te spreken over de games hoor, CoD2 is van wereldklasse net als PGR... Het is maar net van wat voor games je houd en wat je eisen zijn natuurlijk.
Online is PD0 namelijk erg leuk, terwijl ik de singleplayer ook niet echt geweldig vind.
Online is PD0 namelijk erg leuk, terwijl ik de singleplayer ook niet echt geweldig vind.
[ Voor 22% gewijzigd door Neejoh op 12-01-2006 17:49 ]
Verwijderd
haha, ziet er grappig uit. ga ik ook is proberenNeejoh schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:16:
Nog even over die bug in CoD waar ik het laatst over had, ik heb nu de filmpjes van de telefoon af kunnen halen
In het begin van D-Day, als je net omhoog bent geklommen aan het touw heb je rechts voor je een AA gun in een soort van klein betonnen bunkertje, als je er hier onder kruipt val je onder het levelHier kan je gewoon wat Duitsers op hun eigen laffe manier neertikken, in de rug
______________________filmpje_______________________
[afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
er komt mooi geluid uit, beter als een al wat verouderde reciever en ongeveer vergelijkbaar met mijn z-5300 alleen komen de stemmen er op die aiwa beter uit en overheerst de bas niet zo.
Kortom top setje zeker voor de prijs.
Kortom top setje zeker voor de prijs.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 18:44 ]
Ik zou wel eens willen weten of die subwoofer lage tonen aankan. TRIL je echt als je de bass hard hebt staan? of is het gewoon een beetje gebrom?Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:37:
[...]
Het setje staat alweer 2 weken bij mij in huis en ik ben er zeker tevreden over. Ik heb alleen niet veel ervaring met Dolby Surround, dus kan niet zeggen of het te onder doet aan andere setjes. Ook bij Paradigit gehaald op advies van medeforummers. Ik had er nog wel een optische kabel bij gekocht, € 14,- voor 2m50. Je kunt hem ook op je PC aansluiten en dat werk ook prima.
En dan iets anders, over de 360 games ben ik tot nu toe nog niet echt te spreken.
Perfect Dark is een slechte titel, had veel meer sfeer van die game verwacht maar stelt echt zwaar teleur. Simpele missies, irritant knallen en ga zo maar door.Ook King Kong is maar een simpele game met irritante karakters erin. Kameo daarentegen is gewoon echt schoon en maakt goed gebruik van de kracht van de 360.
Ik vond PD0 ook erg tegenvallen en ben eind vorige week alsnog een keer begonnen, en als je je er even in vastbijt wordt het ineens wel erg leuk, ben al op missie 8 intussenNeejoh schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:49:
Ik ben zeer goed te spreken over de games hoor, CoD2 is van wereldklasse net als PGR... Het is maar net van wat voor games je houd en wat je eisen zijn natuurlijk.
Blijf wel soms het gevoel houden dat het niet overal helemaal af is, maar ja kan niet alles verwachten van de launch games
Verwijderd
Als jij gaat trillen als jouw subwoofer hard staat dat is ie aan het resoneren als een gek en dat betekend slechte kwaliteit.SOEDARKMASTER schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:14:
[...]
Ik zou wel eens willen weten of die subwoofer lage tonen aankan. TRIL je echt als je de bass hard hebt staan? of is het gewoon een beetje gebrom?
Maar we gaan er hier toch niet een patser topic van maken dat mijn 5.1 setje beter is dan de jouwe?
Misschien denk jij wel hoeveel te meer watt des te beter het geluid, nou niet dus!!!!
Niet crossposten, dat is niet netjes
[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 12-01-2006 22:05 ]
Crosspost? Ik weet niet of dit wel helemaal de bedoeling is....

[ Voor 44% gewijzigd door Crash op 12-01-2006 22:05 ]
Verwijderd
Ben ik even blij toch de ntsc versie genomen heb voor 59,95.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:18:
Volgens FRS kan DOA4 nog wel even duren; Release info: 01-01-2099
HAHAHA, ik vergelijk het met m'n Z-340 logitech setje van bij me pc, en dat is 2.1Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:46:
[...]
Als jij gaat trillen als jouw subwoofer hard staat dat is ie aan het resoneren als een gek en dat betekend slechte kwaliteit.
Maar we gaan er hier toch niet een patser topic van maken dat mijn 5.1 setje beter is dan de jouwe?
Misschien denk jij wel hoeveel te meer watt des te beter het geluid, nou niet dus!!!!
Verwijderd
Daar komt de aap dus al uit de mouw, jij zei dat je echt wel weet wat een echte bass is en dan koop je een setje van logitech???SOEDARKMASTER schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:05:
[...]
HAHAHA, ik vergelijk het met m'n Z-340 logitech setje van bij me pc, en dat is 2.1En die geeft soms wel mooie harde bass, maar voor ECHTE bass moet je toch wel een home cinema set hebben, en die staat niet bij de pc maar natuurlijk bij de tv
En ik weet heus wel iets van bass af hoor
Het gaat juist niet om het aantal watt maar meer om het HZ dat hij aan kan, en ik dacht alleen niet dat het bij die awaia set goed was, doordat bij mijn computer logitech boksjes in dezelfde prijsklasse ook niet erg goed is. duidelijk?? waarschijnlijk niet
Dus omdat de Aiwa in dezelfde prijsklasse zit als dat slechte logitech setje van jou dan is die Aiwa set ook maar slecht?
Als je het topic goed gevolgd had dan had je kunnen lezen dat die Aiwa set normaal ongeveer 200 Euro kost maar paradigt dumpt nu een grote partij.
Maar goed, geniet jij maar van jouw setje en laat je maar lekker trillen door die vette bass.
Oh en btw, ik heb zelf niet zo'n Aiwa setje maar ik denk dat er heel behoorlijk geluid uitkomt gezien de specs, trouwens heb je wel de moeite genomen om die te lezen?
Verwijderd
Dat had je natuurlijk even kunnen opzoeken als je weet hoe het spelletje werkt...SOEDARKMASTER schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:05:
[...]
HAHAHA, ik vergelijk het met m'n Z-340 logitech setje van bij me pc, en dat is 2.1En die geeft soms wel mooie harde bass, maar voor ECHTE bass moet je toch wel een home cinema set hebben, en die staat niet bij de pc maar natuurlijk bij de tv
En ik weet heus wel iets van bass af hoor
Het gaat juist niet om het aantal watt maar meer om het HZ dat hij aan kan, en ik dacht alleen niet dat het bij die awaia set goed was, doordat bij mijn computer logitech boksjes in dezelfde prijsklasse ook niet erg goed is. duidelijk?? waarschijnlijk niet
35 - 20.000 Hz
Zie voor de info ook deze website
http://www.hk.aiwa.com/eng/product/av/usb/uz-us501.html
Ik heb heus de moeite genomen om die te lezenVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:26:
[...]
Daar komt de aap dus al uit de mouw, jij zei dat je echt wel weet wat een echte bass is en dan koop je een setje van logitech???
Dus omdat de Aiwa in dezelfde prijsklasse zit als dat slechte logitech setje van jou dan is die Aiwa set ook maar slecht?
Als je het topic goed gevolgd had dan had je kunnen lezen dat die Aiwa set normaal ongeveer 200 Euro kost maar paradigt dumpt nu een grote partij.
Maar goed, geniet jij maar van jouw setje en laat je maar lekker trillen door die vette bass.
Oh en btw, ik heb zelf niet zo'n Aiwa setje maar ik denk dat er heel behoorlijk geluid uitkomt gezien de specs, trouwens heb je wel de moeite genomen om die te lezen?

En trouwens, ik zei dat mijn logitech, de grond kan laten meetrillen als je echt harde bass in een liedje hebt, maar in een heleboel liedjes heb je geen mooie bass met logitech boxjes van 60 euro
en ik heb niet gezegt dat de logitech mooie bass had, maar aiwa is toch geen A-merk? of zit ik nou fout
Laat trouwens effe zien waar je die aiwa set dan voor een duurdere prijs pas krijgt, want ik kom bij google steeds bij dezelfde site's uit

[ Voor 11% gewijzigd door JSTPS op 12-01-2006 22:45 ]
Verwijderd
Nog even een aanvulling voor dat Aiwa setje, 59 EUro is echt een koopje als je ziet dat via online kopen in Hong Kong (waar de prijzen voor dergelijke hardware meestal stukken lager ligt) de Hong Kong Dollars die gevraagd worden op de website hierboven gegeven, omgerekend ruim 105 Euro in waarde vertegenwoordigen.
Als iets daar 105 Euro kost, is het hier vaak al snel 150 Euro, wat weer overeenkomt met de minimale prijs als je 't ding algemeen online aanschaft in USD of Euro's
Als iets daar 105 Euro kost, is het hier vaak al snel 150 Euro, wat weer overeenkomt met de minimale prijs als je 't ding algemeen online aanschaft in USD of Euro's
Verwijderd
Dus volgens jou bepaald het aantal hertz de hardheid van het geluid?SOEDARKMASTER schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:42:
[...]
Ik heb heus de moeite genomen om die te lezentotal output 100 watt
. maar er stond niet bij hoe laag de frequentie is (HZ) dus nu weet ik nog steeds niet hoe hard die bass nou werkelijk is
![]()
En trouwens, ik zei dat mijn logitech, de grond kan laten meetrillen als je echt harde bass in een liedje hebt, maar in een heleboel liedjes heb je geen mooie bass met logitech boxjes van 60 euroen ik bedoelde dat een echte home cinema set van 700/800 euro daar niet mee te vergelijken was.
en ik heb niet gezegt dat de logitech mooie bass had, maar aiwa is toch geen A-merk? of zit ik nou fout
Laat trouwens effe zien waar je die aiwa set dan voor een duurdere prijs pas krijgt, want ik kom bij google steeds bij dezelfde site's uit

Voor mij is de discussie nu over.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 22:49 ]
Verwijderd
Niet gelezen dus, want Hz (niet HZ) staat er wel bij, zie link in mijn bericht boven.SOEDARKMASTER schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:42:
[...]
Ik heb heus de moeite genomen om die te lezentotal output 100 watt
. maar er stond niet bij hoe laag de frequentie is (HZ) dus nu weet ik nog steeds niet hoe hard die bass nou werkelijk is
![]()
En trouwens, ik zei dat mijn logitech, de grond kan laten meetrillen als je echt harde bass in een liedje hebt, maar in een heleboel liedjes heb je geen mooie bass met logitech boxjes van 60 euroen ik bedoelde dat een echte home cinema set van 700/800 euro daar niet mee te vergelijken was.
Zoals ook hierboven vermeldt, maar je hebt 't ook niet gelezen denk ik, Aiwa=Sony. Hardware is van goede kwaliteit. Tjaaaa.... 700/800 Euro setjes die prijs noem je nu, zojuist niet. Da's ook wel een best verschil natuurlijk. Een goede auto heb je ook voor 20.000 Euro, maar als je vervolgens gaat vergelijken met een Ferrari van het 8 voudige... tja wat moeten we daar nu van zeggen. Zo'n vergelijking trekt altijd scheef. Daar hoef je geeneens voor te gaan vergelijken
Sites waar 'ie duurder is (hoewel hij op een aantal net 20 Euro in prijs is gedaald, wellicht gaat het model eruit):
http://v2.webdistrib.com/...t-Totale--__p_112785.html
http://www2.computerunive...e.asp?a=90105182&w=normal
http://www.amazon.fr/exec...76LUO/403-8279094-1512407
de afgelopen 10 post horen in de hifi thuis en niet hier onder de 360

Verwijderd
Jongens, jongens, jongens... haal allemaal even rustig adem, en doe relaxed! Wat een gehap weer allemaal op elkaar zeg. Valt me trouwens vaker op dat Mr. Supernova (die volgens mij heel wat ouder is als de doorsnee GoT member op dit forum) nogal erg aanvallend over komt met zijn reacties. Misschien is het beter om dan gewoon rustig je mening te geven. Hierdoor ontstaat ook geen vijandige "Jerry Springer" sfeer.
Ik betaal morgen bij mijn leverancier overigens 69,- voor het setje.
Computerland had ze vorige week voor 49,99 (nu op)
Paradigit verkoopt ze op het moment voor 59,95
Verwijderd
hmmm aanvallend?Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:04:
Jongens, jongens, jongens... haal allemaal even rustig adem, en doe relaxed! Wat een gehap weer allemaal op elkaar zeg. Valt me trouwens vaker op dat Mr. Supernova (die volgens mij heel wat ouder is als de doorsnee GoT member op dit forum) nogal erg aanvallend over komt met zijn reacties. Misschien is het beter om dan gewoon rustig je mening te geven. Hierdoor ontstaat ook geen vijandige "Jerry Springer" sfeer.![]()
Ik vond juist dat Soedarkmaster aanvallend was tegen iemand die dat Aiwa setje gekocht had en die was er erg blij mee.
Maar misschien heb je wel gelijk, ik kan een behoorlijke scherpe tong hebben als iemand gewoon nonsens zit te lullen en iemand uitlacht om wat voor apparatuur die heeft.
Ik kan er niet tegen als iemand niet in zijn waarde gelaten wordt.
Maar ik weet zeker dat er meer behulpzame reacties van mij hier op GoT zijn dan aanvallende.
die laatste smilie had niet >
< moeten wezen maar >
<

Moet zeggen dat ik al een jaartje of 2 een Creative Inspire 5700 op de X-Box en nu ook de 360 heb aangesloten en bevalt nog steeds.
Zit een optische switch voor dus kan kiezen tussen X-box, 360 of Divx-speler.
Zit een optische switch voor dus kan kiezen tussen X-box, 360 of Divx-speler.
Verwijderd
Haha.WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:18:
die laatste smilie had niet >< moeten wezen maar >
<
Trouwens ik ben blij dat je nog een 360 hebt kunnen scoren.
ja en het was ook nog een echte mazzeltje op de dag voor kerst ook nogVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:38:
[...]
Haha.
Trouwens ik ben blij dat je nog een 360 hebt kunnen scoren.
ik ging gewoon met een fat wallet de stad in en de 1e shop vroeg ik of ze nog 1 hadden
eerst niet meer, maar toen ik vroeg wanneer ze weer verwacht werden kwam meneer toch met een premium op de proppen. (was een afgezegde pre-order) hij wou em eerst zelf houden maar heeft hem toch maar verkocht
Waar gaat dit over? Een console van ongeveer 400 Euro en dan gaan lopen miepen over kwaliteit & kosten van aangesloten audio (waarbij echte kenners al snel 5000 Euro uitgeven voor alleen een versterker of kabels van dik 100 Euro de meter).
Anyway, back on-topic:
FIFA: wat een ongelooflijk ruk-spel is dat. Kon het vandaag lenen van een collega. Heb met altijd goed vermaakt met vorige delen (niet allemaal) en was goed onder de indruk van UEFA Champions League. Maar toen ik RTWC opstartte: rillingen. Zo ontzettend slecht gemaakt en controls die ineens niet meer doen wat ze al jaren doen. Oftewel; 2 wedstrijden van elk 12 minuten gedaan, DVD eruit, in doosje en die gaat morgen retour naar kantoor.
En een vraag: snapt de XB het als ik een bluetooth toetsenbord wil gebruiken waarbij de dongle met USB in de XB wordt geplugd? Kan het niet testen, want moet nog aanschaffen maar speciaal voor de XB, vandaar mijn vraag.
Anyway, back on-topic:
FIFA: wat een ongelooflijk ruk-spel is dat. Kon het vandaag lenen van een collega. Heb met altijd goed vermaakt met vorige delen (niet allemaal) en was goed onder de indruk van UEFA Champions League. Maar toen ik RTWC opstartte: rillingen. Zo ontzettend slecht gemaakt en controls die ineens niet meer doen wat ze al jaren doen. Oftewel; 2 wedstrijden van elk 12 minuten gedaan, DVD eruit, in doosje en die gaat morgen retour naar kantoor.
En een vraag: snapt de XB het als ik een bluetooth toetsenbord wil gebruiken waarbij de dongle met USB in de XB wordt geplugd? Kan het niet testen, want moet nog aanschaffen maar speciaal voor de XB, vandaar mijn vraag.
USB toetsenborden worden niet ondersteund voor de besturing van hetspel, wel voor de input van text. of dat met bluetooth werkt.. geen idee maar ik denk van niet.
This space is occupied
ik denk niet dat de dongle werkt omdat je altijd bijbehoorende software moet installeren voordat bleutooth werkt.MAX3400 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:53:
ik denk dat je beter veer een oldskool draadloos tobo kan gaan
Verwijderd
Ik ben nu met Gun in het laatste levels bezig in die mijn van die kerel op insane.. jeetje mina zeg.. echt niet te doen bijna. De rest was wel koek en ei maar dit stuk daar ben ik nou al uren mee bezig, wordt echt chagrijnig van
ik wil me laatste gamerscore!
Inderdaad, maar ik vond dit niet echt een crosspost, aangezien ik niet de inhoud overnam: ik ben vnl. geinteresseerd of er hier ook mensen het advanced scart-probleem hebben, dus plaatste ik een linkje naar mij post in het Probleem-topic. Dit topic lijkt me nl. veel actiever dan het probleem-topic (gelukkig
Verwijderd
Dit ging over een goedkoop audiosetje met alle hardware decoders aan boord, die voor games zeker voldoet. Dus het Aiwa setje in combinatie met de 360 zou je voor rond de 450 a 460 Euro een betere beleving kunnen hebben van je games dan zonder. Da's de insteek.MAX3400 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:53:
Waar gaat dit over? Een console van ongeveer 400 Euro en dan gaan lopen miepen over kwaliteit & kosten van aangesloten audio (waarbij echte kenners al snel 5000 Euro uitgeven voor alleen een versterker of kabels van dik 100 Euro de meter).
Anyway, back on-topic:
'De echte kenners' staat als groep niet per definitie gelijk aan een groep gebruikers die grif 5.000 Euro neerleggen voor een versterker. Vaak zitten er onder die groep ook veel patsers, die het verschil in geluid van een set van 500 of 5.000 geeneens horen maar het o zo veel beter vinden.
Sowieso slaat die opmerking als een neushoorn op een koeievlaai, het betreft hier m.n. gamers die idd 400 Euro neerleggen voor een console en vaak enkel budget hebben voor een kleine/goedkope (in de ogen van pro's dan he, laten we zeggen tussen de 50 en 500 Euro) audioset. Dan is er een prijs/kwaliteitsverhouding, die onder meer gebaseerd is op het bereik in Hz, de baskwaliteit van de subwoofer, weergave van tonen, echt 5.1 surround geluid (de hardwaredecoders etc.), aansluitingen (in dit geval dus ook de optische, wat wel degelijk uitmaakt in geluid zelfs bij een goedkoper setje etc etc etc Blijft gewoon een feit dat je in de games gewoon goed geluid hebt, verspreidt over alle boxen, het geluid draait echt om je heen. Bezitters die een enorme audioset van duizenden euro's op hun 360 (of gewone doos) hebben zitten zijn in dit forum op een aantal vingers te tellen lijkt me. Vandaar informatie voor het gewone volk onder die kleine groep van elitegebruikers waar jezelf misschien onder valt (?)
Fifa RWTC is idd totaal ruk. Is gewoon zo'n snel tussenproduct, wat meer op de naam van het geheel wil meeliften in de verkoop. Rond het WK zal er wel weer zo'n fijne commerciële pruttitel komen.
Fifa 2006 van de gewone doos is wel ok voor zover ik 'em nu gespeeld heb, dus als Fifa 2005 c.q. 2006 op de 360 ook wil lopen, zou ik die gebruiken. Deze draaien sowieso ook in 720p ook via de oude doos als je een HD Pack hebt en de doos via modchip of via savegame in hebt kunnen stellen op HD
Mijn MS MCE keyboard werkt iig niet met de 360. Erg jammer, want het is verder een heerlijk keyboard.MAX3400 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:53:

Momenteel gebruik ik op de 360 het wireless keyboard wat standaard bij mijn MC PC werd geleverd. Die werkt vreemdgenoeg wel met de 360, maar het blijft irritant om steeds van keyboard te moeten switchen…
Als je overigens bang bent dat je geen USB slots meer over hebt om die randapparatuur op aan te sluiten (en je wilt, zoals ik, niets aan de voorkant van je 360 aansluiten) werkt een USB hubje op de achterkant perfect. Momenteel zijn de IR receiver voor het wireless keyboard en het docking station voor de iAudio X5 aan de achterkant van mijn doos aangesloten.
OMG serieus!?!?!??!?!Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:04:
[...]
Nopes, uitgesteld naar 27 Januari volgens Replay Eindhoven (Net gebeld).
Ik hoor de 20ste, maar 27ste kan maar zo.
Jammer
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Kwam nog wat leuks tegen (en dan hou ik op):
Spherex Xbox 5.1 Surround Sound System
Zag overigens dat Joytech erg vette faceplates heeft:
te koop bij o.a. Skiq.nl

te koop bij o.a. Skiq.nl

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 11:32 ]
Verwijderd
Koop Doa 4 anders lekker import man heb hem al tijdje, niks mis mee 2 tientjes duurder maar die zijn er echt al vanaf benut
Zit er geen regio beveiliging op?
This space is occupied
44 gulden! Uhm nee dankje, dan wacht ik wel 2 weken. of bedoel je 10 euro = 22 gulden?Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:30:
Koop Doa 4 anders lekker import man heb hem al tijdje, niks mis mee 2 tientjes duurder maar die zijn er echt al vanaf benut
*edit X360 op PAL 60hz is genoeg om NTSC versie DOA4 te spelen jah.
[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 13-01-2006 11:41 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
bij de MM was ie anders 65 euroVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:30:
Verwijderd
Ja oude trailer, beetje jammer. Maar ja Prey is ook een game die al in ontwikkeling is sinds mijn jonge jaren als gamer
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 11:52 ]
Verwijderd
Qua specs misschien leuk dat setje van Spherexinc, maar het design... past bij de xdoos misschien maar bij de 360? Dat zwart bij die maagdelijk witte console? Wat mij betreft een no-no maar ja da's smaak. Dan past dat Aiwa UZ-US501 setje er toch een stuk beter bijVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:28:
Kwam nog wat leuks tegen (en dan hou ik op):
te koop bij o.a. Skiq.nl
[afbeelding][afbeelding]
Verwijderd
Ja qua samesmelting met de 360 is hij idd niet echt geslaagd.
Anyway...mn maat belde net dat hij mn Aiwa setje net even heeft opgehaald voor me in Vlissingen.
Anyway...mn maat belde net dat hij mn Aiwa setje net even heeft opgehaald voor me in Vlissingen.
Het lijkt wel of het halve topic hier dat Aiwa setje heeft aangeschaftVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:31:
Ja qua samesmelting met de 360 is hij idd niet echt geslaagd.
Verwijderd
Gistere avond heb ik dit filmpje gemaakt van mijn E74 error met mijn xbox 360, gelukkig deed hij het weer na een reboot (dit is niet de eerste keer helaas)...
Filmpje 7,53MB:

Zet ook ff je geluid aan, lekker dramatischhhh achtergrond muziekje
(Met dank aan Rival24
)
Filmpje 7,53MB:

Zet ook ff je geluid aan, lekker dramatischhhh achtergrond muziekje
Verwijderd
Arme jij. Maar de muziek maakt het geheel wel afVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:42:
Gistere avond heb ik dit filmpje gemaakt van mijn E74 error met mijn xbox 360, gelukkig deed hij het weer na een reboot (dit is niet de eerste keer helaas)...
Filmpje 7,53MB:
[afbeelding]
Zet ook ff je geluid aan, lekker dramatischhhh achtergrond muziekje(Met dank aan Rival24
)
Laat hem nou maar gewoon ophalen door UPS, binnen hooguit 4 werkdagen heb je een splinter nieuwe. Ik weet dat het moeilijk is om afstand te doen van je paradepaartje, maar je moet het er even voor over hebben. Ik heb het ook meegemaakt (geen error dan, maar met mn dvd drive)
Succes!
Haha, toch maar gepost?Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:42:
Filmpje 7,53MB:
[afbeelding]
Zet ook ff je geluid aan, lekker dramatischhhh achtergrond muziekje(Met dank aan Rival24
)
Verwijderd
Na wat geklaag over King kong en PDZ moet ik toch zeggen dat Project Gotham Racing een formidabele game is. Je kunt merken dit hier veel tijd in heeft gezeten en het product is dan ook echt af. Ik snap dan ook niet dat iemand het spel 1 week na aankoop aan mij doorverkoopt voor € 45,-
Wat dan wel weer jammer is dat mijn xbox elke dag dat ik speel wel een keer vastloopt. Meestal tijdens het laden loopt maar ook tijdens het gamen heb ik regelmatig dat hij vastloopt. Niet dat dat heel erg is, want bij Kameo saved hij toch om de minuut en Perfect Dark Zero kan ik niet eens saven in een game, maar toch... beetje jammer.

Wat dan wel weer jammer is dat mijn xbox elke dag dat ik speel wel een keer vastloopt. Meestal tijdens het laden loopt maar ook tijdens het gamen heb ik regelmatig dat hij vastloopt. Niet dat dat heel erg is, want bij Kameo saved hij toch om de minuut en Perfect Dark Zero kan ik niet eens saven in een game, maar toch... beetje jammer.
Daar blijf je dan toch niet mee door spelen, gewoon bellen en om laten ruilen (zoals in de topic al meer gezegt wordt) je wilt toch een console die 100% werkt en niet 90 %
Verwijderd
Ik zie toch echt prijzen in dollars staan ipv Euro's dus zelf omgerekend?Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:33:
[...]
En via videogamesplus.com 54.66 inclusief verzending....
Ook de kosten hiervoor meegeteld?
Koop overigens liever een game bij een NL bedrijf, mocht er iets mis zijn verzendingskosten of evt. langs karren iets makkelijker...
Verwijderd
Iedereen heeft er toch last van lees ik hier. Ik kijk het nog even aan. Vind het ook jammer om het systeem nu terug te gaan sturen. Ben ik hem weer een tijdje kwijt, savegames weg... Hetzelfde geld krijg ik dadelijk een nieuwe en gebeurd het weer continu.
Ik hoop eerlijk gezegd dat het misschien aan de systeem software ligt en dat het met een update wel gefixed wordt, of is dat een stomme gedachte?
Ik hoop eerlijk gezegd dat het misschien aan de systeem software ligt en dat het met een update wel gefixed wordt, of is dat een stomme gedachte?
Als die vastlopers te maken hebben met de warmteontwikkeling, omdat het bij meerdere spellen gebeurd, geef ik je weinig kans. Ik kan me zo voorstellen dat (met de miljoenen consoles gemaakt), er vast een hoop tussen zitten waarbij de thermal pad (ik neem aan dat ze dat gebruiken) net niet lekker gemonteerd zit oid.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:17:
Echt masterlijk dat muziekje!Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:42:
Filmpje 7,53MB:
[afbeelding]
)
Maar wel kut dat je die error hebt natuurlijk, zou hem opsturen.

Verwijderd
Rechtsboven kun je currency veranderen. Heb 'm al besteld en geloof me: tis 54.66Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:15:
[...]
Ik zie toch echt prijzen in dollars staan ipv Euro's dus zelf omgerekend?
Ook de kosten hiervoor meegeteld?
Koop overigens liever een game bij een NL bedrijf, mocht er iets mis zijn verzendingskosten of evt. langs karren iets makkelijker...
Ik heb overigens al heel vaak besteld bij hun. Ze hebben een fantastische service. Een keer kwam een spel niet aan, een mailtje en ze stuurden 'm nog eens op. Normaal ligt het spel binnen een dag of 4 op je deurmat.
Ik heb mijne Xbox360 op de launch dag binnengehaald en hij is nog geen enkele keer gecrasht.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:17:
Iedereen heeft er toch last van lees ik hier.
Je moet er ook rekening mee houden dat juis de personen die er problemen mee hebben het hier posten.
Gewoon terug sturen dus
Verwijderd
[lui modus]
Weet er iemand een betrouwbare online elecktronica zaak, die goede optische kabeltjes heeft?
[/lui modus]
Weet er iemand een betrouwbare online elecktronica zaak, die goede optische kabeltjes heeft?
[/lui modus]
Verwijderd
lolXbox 360, Live Points, 2100 Points
Normale prijs: € 24,99
Op voorraad
Skiq prijs:
€ 27,35
edit: van de skiq site trouwens
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 15:57 ]
klikVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:56:
[lui modus]
[/lui modus]
Heb zelf daar meerdere malen iets besteld: sportgoedkoop en perfect spul, één keer iets verkeerds opgestuurd gekregen dat ik vervolgens mocht houden en de volgende dag alsnog het juiste snoertje ontvangen
Verwijderd
mikkelnl schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:58:
[...]
klik
Heb zelf daar meerdere malen iets besteld: sportgoedkoop en perfect spul, één keer iets verkeerds opgestuurd gekregen dat ik vervolgens mocht houden en de volgende dag alsnog het juiste snoertje ontvangen
offtopic:
Mijn dank is groot, sorry voor de one-liners Curry
edit:

N.CABLE-620/5* - Optische Kabel - € 4.50 inclusief BTW
Optische Kabel Toslink - Toslink 5 meter lang.
of:

N.CABLE-623/5* - Optische Kabel - € 6.00 inclusief BTW
Goed? Ik ben niet zo'n audio freak. Is voor mn "beroemde"
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 16:12 ]
Verwijderd
Net Paradigit Amsterdam gebelt maar ze hebben dat Aiwa setje niet meer 
Dan maar me oude Sony TA-VE150 neerzetten. Hoop dat het nog een beetje goed geluid geeft
Dan maar me oude Sony TA-VE150 neerzetten. Hoop dat het nog een beetje goed geluid geeft
Verwijderd
moet je paradigit utrecht bellen en vragen of ze hem willen opsturen. Zo heb ik de mijne ontvangen. Alle andere paradigits zeggen dat dat niet mogelijk is omdat het gaat om een op=op actie, behalve dus paradigit utrecht. Tenzij ze daar nu ook op zijnVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:25:
Net Paradigit Amsterdam gebelt maar ze hebben dat Aiwa setje niet meer
@ID83: Ik heb gewoon de goedkoopste kabels lopen... Heb namelijk nog geen overtuigend bewijs gevonden dat licht-signalen last kunnen hebben van interferentie van apparatuur in de buurt.
Verwijderd
ms zegt dat ik eerst even moet kijken of hij zonder de harde schijf dezelfde foutmelding geeft, jammer want ik had hem liever meteen opgestuurd. Aangezien de error random komt kan het lang gaan duren voordat ik het zeker weet
Vastlopers is niet normaal, ik heb erook nog nooit één gehad!Chaser2600 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:47:
[...]
Ik heb mijne Xbox360 op de launch dag binnengehaald en hij is nog geen enkele keer gecrasht.
Je moet er ook rekening mee houden dat juis de personen die er problemen mee hebben het hier posten.
Gewoon terug sturen dus
Verwijderd
SowiesoVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:27:
[...]
moet je paradigit utrecht bellen en vragen of ze hem willen opsturen. Zo heb ik de mijne ontvangen. Alle andere paradigits zeggen dat dat niet mogelijk is omdat het gaat om een op=op actie, behalve dus paradigit utrecht. Tenzij ze daar nu ook op zijn
Als ze nog op het hoofdkantoor staan, moet je even doorvragen.
Dat ze bij het filiaal niet meer staan, betekent niet dat ze niet meer kunnen bestellen. Toen ik de mijne begin december kocht bij Paradigit Deventer zei men dat er nog vele op het hoofdkantoor stonden. Nu zijn er inmiddels veel Tweakers dat ding gaan halen, maar ik zou er altijd ff naar doorvragen!
ik weet niet wat de ervaringen van anderen zijn maar de optische kabel die ik hier heb liggen past dus niet (van logitech z680 set), hij is rond en springt steeds eruitVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:01:
[...]
offtopic:
edit:
[afbeelding]
N.CABLE-620/5* - Optische Kabel - € 4.50 inclusief BTW
of:
[afbeelding]
N.CABLE-623/5* - Optische Kabel - € 6.00 inclusief BTW
Goed? Ik ben niet zo'n audio freak. Is voor mn "beroemde"AIWA setje
ik zou dus liever gaan voor de "vierkantere" optie. denk dat ik die zelf ook maar ga bestellen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik heb sinds 15 december toch best veel Halo 2 en Half-life 2 op mijn 360 gespeeld. Dat ging allemaal prima, zonder vastlopers. Ook met de demo's geen problemen gehad. Het begon eigenlijk pas met Perfect Dark Zero en Project Gotham Racing.wrcveen schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:12:
[...]
Vastlopers is niet normaal, ik heb erook nog nooit één gehad!
Maar die UPS-service bevalt me wel, dat er een doos wordt thuis gestuurd en dat je hem daar dan in doet en terug zendt. Ik lees dat je hem binnen enkele dagen weer terug hebt, dus misschien binnenkort maar terugsturen dan.
Dit topic is gesloten.