Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.093 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ponymaster schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:22:
Iemand ervaring met een repair order voor een kapotte 360?
Ja
Ik kwam vandaag thuis en er lag een briefje in de brievenbus van UPS. Daar staat op dat ze een reparatiedoos hebben aangeboden. Morgen komen ze weer op ongeveer hetzelfde tijdstip en dan is er iemand aanwezig.
Is het zo dat je de 360 dan meteen weer in die doos aan UPS kan meegeven?
Ja zorg dat je alles (adapter console etc) klaar hebt staan.
Als je het even aardig aan de UPS meneer vraagt of hij even een minuutje of 3 kan wachten dan kan hij direct weer mee.
In de doos zit een nieuwe sticker welke dan op de doos geplakt moet worden.
En kan je eventueel ook meteen een ander afleveradres opgeven voor als ie terugkomt? Ik ben namelijk overdag gewoon werken. Het zou leuk zijn als ik voor het weekend weer een nieuwe heb.
Ga er niet van uit de tickets en verzend stickers zitten al gedrukt in de doos en die kan voor zover ik weet de UPS man niet even wijzigen.

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
Ik had van Microsoft begrepen dat ik alleen mijn 360 moest versturen zonder de adapter, want die is goed. Die heb ik nog getest op een wel werkende 360.

Nu maar hopen dat die beste UPS man even geduld heeft, het is jammer dat ik er zelf niet even bij ben. Altijd vervelend dit soort dingen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hebben er nog meer mensen last met XBLive??

Ik blijf maar van PGR3-lobby naar lobby worden gezet en regelmatig zie ik dat er x aantal mensen per race disconnecten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:19:
[...]

Ha, ik wist niet dat zelf samenstellen ook nog kon, weer wat geleerd op die site ;)

Trouwens, iemand die de beste combinatie heeft gevonden? Volgens mij is de volgende de meest optimale met minste uitgave en aantal belminuten

Vodafone 22,50 Euro p/m voor 2 jaar, 150 belminuten p/m
Geen mobiel, wel 360 premium

Bijbetaling 23 Euri, geen verdere (verzend/aansluit)kosten

wel 4 maanden 50% korting op belkosten en 4 mnd 50% korting op SMS voordeel bundel

Ofwel rekensommetje:

20 x 22,50 = 450 Euro
4 x 11,25 = 45 Euro
Bijbetaling 23 Euro

Totaal 518 Euro -/- 399 xbox Premium, ofwel 119 Euro voor 2 jaar 150 belminuten per maand. Da's op zich geen gekke deal lijkt me zo en de MDA Compact gaat nog wel wat jaartjes mee :)
Iemand? Of is dit de beste keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornNatron
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09-2024
check voor de lol allemaal is http://www.naoneo.com/ daar word die ice chip zwaar de grond in gestampt :P wel ff ctrl-a drukken dat legt het allemaal uit :P

My Xbox360 Gamercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:15:
[...]

Denk dat dit inderdaad de beste keuze is. Heb zelf nog geen betere gevonden. Heb wel telefonisch contact gehad met deze winkel. Ze konden mij niet vertellen wanneer de xbox 360 premium leverbaar zou worden. Dit kon 2 weken maar ook 2 maanden duren. Zit nu te twijfelen of ik de premium of de core neem. De core is op zeer korte termijn leverbaar.

Succes met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:15:
[...]

Ik heb al 3 GSM's. En daarbij; de XB360 krijg je pas geleverd als zij 'm op voorraad hebben en dat kan soms wel ff duren.

*edit*
@hierboven: wat je zegt; de premium is zeeer slecht leverbaar; de core is wel makkelijk te krijgen maar daarvoor zou ik geen nieuwe GSM kopen.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 10-01-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Gaat het downloaden van Arcade games bij jullie ook zo ontzettend traaaag? Andere content op de marktplaats gaat wel vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:02:
[...]

Ik heb al 3 GSM's. En daarbij; de XB360 krijg je pas geleverd als zij 'm op voorraad hebben en dat kan soms wel ff duren.

*edit*
@hierboven: wat je zegt; de premium is zeeer slecht leverbaar; de core is wel makkelijk te krijgen maar daarvoor zou ik geen nieuwe GSM kopen.
Je koopt er in deze aanbieding ook geen GSM bij, wel een sim met belminuten ;)

Maar ja, de Premium krijg je pas als zij 'em op voorraad hebben, da's in de winkel echter ook zo. Maakt mij ook niet zoveel uit of dat over één of twee maanden is overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Dead or alive 4 is echt bloodmooi! maar ik weet niet of het me lang gaat boeie! moet me er nog meer in verdiepen. maar heb net cod2 vandaag gekregen en is toch leuker!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
darkphoenix schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:21:
Dead or alive 4 is echt bloodmooi! maar ik weet niet of het me lang gaat boeie! moet me er nog meer in verdiepen. maar heb net cod2 vandaag gekregen en is toch leuker!
Ik moet toch wachten op de NL versie..wheheh...mediamarkt zwolle had hem nog niet :(

Heb vandaag maar Forza Racing en Dead Or Alive 3 gekocht :) (de laatste voor 7euri) :) lekker old school xbox gamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

dus ik heb de import?!.... vaag. alle stemmen zijn in japans dat vond ik wel apart, maar laat ik dat nou net een beetje spreken. maar toch raar dan dat MM een import verkoopt.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
darkphoenix schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 07:20:
dus ik heb de import?!.... vaag. alle stemmen zijn in japans dat vond ik wel apart, maar laat ik dat nou net een beetje spreken. maar toch raar dan dat MM een import verkoopt.
ja kijk maar achter op je hoes ;) daar staat ook dat ie alleen voor ntsc systemen is :)

overigens heb ik gisteren de story mode helemaal uitgespeeld (1 keer met alle normale poppetjes en daarna nog 1 keer met Helena) dus wat dat betreft gaat het lekker snel ;) mis nu nog 1 poppetje :P vind het alleen een beetje vaag dat je niet alle extra poppetjes die je vrij speelt in story mode kan kiezen je kunt ze wel selecteren in VS mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
darkphoenix schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 07:20:
Dat is idd eeeeerrruggggggggg vaag. Maar goed, ik vraag hem wel op me verjaardag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Gamespot.com
A forum thread titled "WARNING: DOA4 has a major glitch" popped up on GameSpot's community. The original poster, gintheplacetobe, said that he had spent hours going through all the story modes and unlocking almost all the characters. "I played a few more sessions after that, and then booted up the game again only to find out that all of my [DOA4] save data was gone," wrote gintheplacetobe. "All of my unlocked characters, costumes, leader-board achievements, online ranking, ALL GONE!"

Was gintheplacetobe's experience an isolated case of bad luck, or a more widespread problem? After a several-day lag, a Tecmo rep indicated that there is a problem with some copies of the game. "We're aware of the issue you're referring to," the rep told GameSpot. "We're working to identify and resolve the potential problem with the technical folks at Microsoft." The rep said a patch would be coming soon.

So what can DOA4 players do in the meantime to ensure their hard-fought DOA4 victories don't vanish into thin air? Tecmo technical support says to do the following: (1) With your copy of DOA4 already inserted, turn on your 360 by pressing the "open tray" button. (2) Wait until all the information from your Gamer Profile is fully displayed on your Gamer Card, including achievements and other awards. (3) Close the tray again with DOA4 still inserted.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Waar alle COD'rs op zitten te wachten: _/-\o_

http://xbox360.ign.com/articles/680/680576p1.html
Since the title's release, almost everyone who'd tried out Call of Duty 2's for the Xbox 360 has been clamoring for an update to the online multiplayer component. Well, apparently the developers have been listening, or have known all along. According to a post by Infinity Ward on xbox.com, a multiplayer patch is indeed in the works.
According to the post, the patch will target persistent issues with lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal ook eens tijd worden.
Het is een prachtig spel maar van die lag wordt je af en toe kotsmisselijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 07:59:
[...]

ja kijk maar achter op je hoes ;) daar staat ook dat ie alleen voor ntsc systemen is :)

overigens heb ik gisteren de story mode helemaal uitgespeeld (1 keer met alle normale poppetjes en daarna nog 1 keer met Helena) dus wat dat betreft gaat het lekker snel ;) mis nu nog 1 poppetje :P vind het alleen een beetje vaag dat je niet alle extra poppetjes die je vrij speelt in story mode kan kiezen je kunt ze wel selecteren in VS mode.
de laatste pop haal je door timeattack met iedereen uit te spelen dacht ik
Tengu Beat Time attack for all characters, including unlockables staat op het xbox forum onder doa4

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:11:
[...]

de laatste pop haal je door timeattack met iedereen uit te spelen dacht ik
Tengu Beat Time attack for all characters, including unlockables staat op het xbox forum onder doa4
k zie dat mensen weer een walk true nodig hebben >:). Maat toch goed man zeker weer alle punten bijna ik begin achter te lopen met punten. Dit weekend wordt er weer goed gespeeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Hill: The movie
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2334 :9~

De officiele film van de game...can't wait. Erg vet dat ze ook in de film die film-grain filer gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The D schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:36:
[...]

k zie dat mensen weer een walk true nodig hebben >:). Maat toch goed man zeker weer alle punten bijna ik begin achter te lopen met punten. Dit weekend wordt er weer goed gespeeld _/-\o_
jij hebt 2 spellen gespeeld ik 5 ofzo, dus is niet zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de DOA 4 ook bij de Mediamarkt gekocht maar hij doet het niet :'(

Hij start gewoon op en dan is er zo'n credit filmpje dat ik niet kan onderbreken. Aan het einde van dat filmpje is er de melding "press start" maar wat ik ook doe hij gaat niet verder.
Ik kan met die controller wel de xbox uitzetten dus de controller doet het wel (ook in andere spellen).

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:44:

Hij start gewoon op en dan is er zo'n credit filmpje dat ik niet kan onderbreken. Aan het einde van dat filmpje is er de melding "press start" maar wat ik ook doe hij gaat niet verder.
Ik kan met die controller wel de xbox uitzetten dus de controller doet het wel (ook in andere spellen).

Iemand een suggestie?
Probeer eens:

- DVD in de console hebben.
- Console aanzetten middels je Eject-knop.
- Laten open laten staan tot je volledig signed-in bent (evt. ook op XBLive).
- Laatje dichtkwakken.
- Game starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:36
Hoewel voor vandaag beloofd zijn de premiums dus nog steeds nergens binnengekomen in Eindhoven grrrrr. Zag DOA4 trouwens niet in de MM hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:44:

Iemand een suggestie?
Bij de gameshop zeiden ze hij moet op 60hz staan, dus probeer dat even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik weet dus niet of ik nou ook een import-versie heb van DOA4, ik zit op m'n werk. Maar dat plaatje van DOA4 op de NRC is zo te zien wel Amerikaans, gezien de ESRB-rating linksonder. Kun je die dan wel spelen op Europese 360's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:21:
Hm, ik weet dus niet of ik nou ook een import-versie heb van DOA4, ik zit op m'n werk. Maar dat plaatje van DOA4 op de NRC is zo te zien wel Amerikaans, gezien de ESRB-rating linksonder. Kun je die dan wel spelen op Europese 360's?
Je hebt een NTSC versie, want de PAL is echt nog niet te koop, deze kun je gewoon spelen, maar als je geen HDTV hebt moet je je xbox instellen op 60hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Finwe schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:02:
Hoewel voor vandaag beloofd zijn de premiums dus nog steeds nergens binnengekomen in Eindhoven grrrrr. Zag DOA4 trouwens niet in de MM hier...
waar zijn ze beloofd? volgens mij komen ze op de 13e/14e ... volgens de logica van microsoft en mijn ervaringen van de afgelopen leveringen

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:23:
[...]

Je hebt een NTSC versie, want de PAL is echt nog niet te koop, deze kun je gewoon spelen, maar als je geen HDTV hebt moet je je xbox instellen op 60hz
Ik bedoelde meer: games zijn toch regio-locked? Afgezien van het PAL/NTSC-verschil, bouwen ze in consolegames toch altijd nog een extra regio-beveiliging in, zodat je US games niet in Europa kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:28:
[...]

Ik bedoelde meer: games zijn toch regio-locked? Afgezien van het PAL/NTSC-verschil, bouwen ze in consolegames toch altijd nog een extra regio-beveiliging in, zodat je US games niet in Europa kunt spelen?
de microsoft geeft de ontwikkelaars hier de vrije hand in vandaar dat je ridge racer en doa4 USA gewoon kunt spelen op een pal xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
ff een vraagje, ben NFS:MW demo aan t spelen

hapert die bij iedereen zo? althans haperen, framerate is superlaag, alles gaat met horten en stoten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:23:
[...]

waar in mn dashboard zit die optie verstopt om te kunnen switchen tussen 50Hz & 60Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:01:

hapert die bij iedereen zo? althans haperen, framerate is superlaag, alles gaat met horten en stoten
Is in het echte spel ook zo, zodra je de bochten omgaat gaat de framerate echt super omlaag, ik vind dat eigenlijk erg jammer en snappen ook niet dat ze het spel dan uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:09:
[...]

waar in mn dashboard zit die optie verstopt om te kunnen switchen tussen 50Hz & 60Hz?
Of ik ben nu heeeeel erg in de war maar zit dat niet bij je resolutie settings en anders moet het in te stellen zin in het spel en dan wordt het lastig als het spel direct vastloopt. Kan iemand even kijken of het op de xbox zelf in te stellen is of alleen in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:09:
[...]

Gewoon bij console instellingen, beeld instellingen en dan tv instellingen ofzo... je hebt daar maar 3 opties, dus niet echt ingewikkeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:30:
[...]

Gewoon bij console instellingen, beeld instellingen en dan tv instellingen ofzo... je hebt daar maar 3 opties, dus niet echt ingewikkeld ;)
Maar je ziet hem daar dus niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

nou ik ben eigenlijk niet echt blij met doa! het verveelt me echt snel al is het ubermooi maar mooi is maar even leuk, best jammer voor die 65.- maar het is niet dat ik hem al weg doe maar ik ruil/verkoop hem wel over een paar weken.

ryuu hayabusa is zoooo vet, als ze een ninja gaiden maken ben ik de eerste die hem koopt! naast hem vind ik ook dat ze veel meer detail in de achtergrond stoppen dan in de personages zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

MAX3400 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:02:
[...]

Probeer eens:

- DVD in de console hebben.
- Console aanzetten middels je Eject-knop.
- Laten open laten staan tot je volledig signed-in bent (evt. ook op XBLive).
- Laatje dichtkwakken.
- Game starten.
*Grin*

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Geldt de regel "bestellen en bidden" eigenlijk op dit moment nog steeds?

Daar heb ik namelijk echt een hekel aan, als ik beslis dat ik zo'n ding wil, dan wil ik naar de winkel gaan en blij terug komen :D

(oftewel; zijn de 360s op dit moment overal uitverkocht, of...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:46:
nou ik ben eigenlijk niet echt blij met doa! het verveelt me echt snel al is het ubermooi maar mooi is maar even leuk, best jammer voor die 65.- maar het is niet dat ik hem al weg doe maar ik ruil/verkoop hem wel over een paar weken.

ryuu hayabusa is zoooo vet, als ze een ninja gaiden maken ben ik de eerste die hem koopt! naast hem vind ik ook dat ze veel meer detail in de achtergrond stoppen dan in de personages zelf!
Ik vind hem nog steeds vet maar speel hem ook niet de hele dag, speel je hem wel online dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:36
TangLeFuzZ schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:49:
Geldt de regel "bestellen en bidden" eigenlijk op dit moment nog steeds?

Daar heb ik namelijk echt een hekel aan, als ik beslis dat ik zo'n ding wil, dan wil ik naar de winkel gaan en blij terug komen :D

(oftewel; zijn de 360s op dit moment overal uitverkocht, of...?)
Als je een premium wil hebben zal je nog steeds heeeel hard moeten zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:44

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:28:
[...]

Is in het echte spel ook zo, zodra je de bochten omgaat gaat de framerate echt super omlaag, ik vind dat eigenlijk erg jammer en snappen ook niet dat ze het spel dan uitbrengen
denk dat je is met de settings moet spelen, bij mij is dat dus helemaal niet het geval.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Finwe schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:56:
[...]

Als je een premium wil hebben zal je nog steeds heeeel hard moeten zoeken...
Dat hoef ik op zich niet... ik heb genoeg aan een core system, een extra controller en een HDTV kabel kan ik altijd nog wel los kopen. Live ga ik toch niet doen.

Maar ook die core systems kan ik zo op internet nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:56:
[...]

denk dat je is met de settings moet spelen, bij mij is dat dus helemaal niet het geval.
Welke settings bedoel je een andere resolutie ???? ik heb de vga hd kabel op een HDTV en die heeft geen response tijd van 2 minuten ofzo :) dat het daardoor dus zo terugvalt in frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:51:
[...]

Ik vind hem nog steeds vet maar speel hem ook niet de hele dag, speel je hem wel online dan?
nee niet online! maar het vecht systeem is ook heel anders dan ik gewent ben en die maffe eindbaas irriteert me matenloos! was iets van 40 keer achter elkaar verloren! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:02:
[...]

nee niet online! maar het vecht systeem is ook heel anders dan ik gewent ben en die maffe eindbaas irriteert me matenloos! was iets van 40 keer achter elkaar verloren! :(
Je moet dan als 1e move naar achteren ingedrukt houden en dan geel, daarna veel met de rechts onder knop drukken en combineren met geel dan kan je hem makkelijk pakken.

ik speel alleen nog maar online is veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:44

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:00:
[...]

Welke settings bedoel je een andere resolutie ???? ik heb de vga hd kabel op een HDTV en die heeft geen response tijd van 2 minuten ofzo :) dat het daardoor dus zo terugvalt in frames.
draai m zelf dus ook met de vga kabel op m'n 20" dell 2005fwp xbox ingesteld op res 1350x786? geloof ik zo uit me hoofd. heb iedergeval tijdens het spelen geen last van framedrops. iedergeval niet merkbaar. speel wel de full version btw ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Ik heb een vraag die niet goed gesteld is hier denk ik want ik heb dit topic al gevolgd van deel 1.ik heb een hd VGA kabel. Als ik mijn kabel in stel op 1024 bij 720 is het beeld heel er uitgerekt. Maar op 1024 bij 768 niet. Wat doen de spellen dan worden deze dan gestretched of blijft de output van de xbox360 op 720 p. Want mijn scherm staat iniedergeval vast op 1024bij 768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:10:
[...]

Bij de gameshop zeiden ze hij moet op 60hz staan, dus probeer dat even
Doa4 is (de pal versie dan) verkeerd gebrand en worden allemaal terug gestuurd. Ik had hem gekocht en kreeg die zelfde middag een de vraag hem terug tebreng zodat hij terug gestuurd kon worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Ook fijn, die heb ik ze doorgemaild van http://www.xboxic.com/news/52 :z

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The D schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:26:
Ik heb een vraag die niet goed gesteld is hier denk ik want ik heb dit topic al gevolgd van deel 1.ik heb een hd VGA kabel. Als ik mijn kabel in stel op 1024 bij 720 is het beeld heel er uitgerekt. Maar op 1024 bij 768 niet. Wat doen de spellen dan worden deze dan gestretched of blijft de output van de xbox360 op 720 p. Want mijn scherm staat iniedergeval vast op 1024bij 768.
Heb je een vestel hd tv scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:36:
[...]

Heb je een vestel hd tv scherm?
Kijk ik heb een philips lcd van 58cm

Niet iedereen moet zijn auto verkopen om een lcd tv van +-90 cm te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The D schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:44:
[...]

Kijk ik heb een philips lcd van 58cm

Niet iedereen moet zijn auto verkopen om een lcd tv van +-90 cm te kopen :P
haha let even op dat dit geen slowchat wordt, maar ik zou het dus niet weten ik moet hem juist weer instellen op 720 want als ik 768 kies is het beeld uitgerekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:46:

je weet aan wie je hem kwijt kan, of iig nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Phusebox schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:01:

Bij mij hapert hij helemaal niet (gewone CRT tv op 60Hz).
Vandaag nog ff op zoek geweest naar DOA4, maar inderdaad is hij hier nog nergens verkrijgbaar (ook import niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Grafzooi. Ik heb gisteren half nederland afgebeld (Haarlem, Beverwijk, Ijmuiden & Amsterdam) en gewoon nergens een xbox te krijgen, sommige winkels hebben wachtrijen van anderhalve maand. Wat een mazzelpikken zijn jullie toch, ik wou dat ik hem ook op de release had kunnen kopen maar op dat moment had ik mijn geld voor betere dingen nodig :Y)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Wekko schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:07:
[...]

Bij mij hapert hij helemaal niet (gewone CRT tv op 60Hz).
Vandaag nog ff op zoek geweest naar DOA4, maar inderdaad is hij hier nog nergens verkrijgbaar (ook import niet).
Bij mij hapert nfs niet als ik IN de auto zit, 3rd person wel enigzins in bepaalde delen van de omgeving. inderdaad wel jammer.. heeft de pc versie geen last van bij mij..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

KeaveXL schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:37:
Grafzooi. Ik heb gisteren half nederland afgebeld (Haarlem, Beverwijk, Ijmuiden & Amsterdam) en gewoon nergens een xbox te krijgen, sommige winkels hebben wachtrijen van anderhalve maand. Wat een mazzelpikken zijn jullie toch, ik wou dat ik hem ook op de release had kunnen kopen maar op dat moment had ik mijn geld voor betere dingen nodig :Y)
Als je echt moeite doet, zijn re nog genoeg te vinden, meld je ook aan bij de reservering lijst van bartsmit en e-plaza
Dit is geen mazzel hebben maar moeite voor iets doen en een questie van sparen!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

hm kan het kloppen dat je niet kunt kiezen tussen 50/60Hz als je composiet gebruikt als aansluiting? Of ik moet wel erg blind zijn en er dik overheen kijken..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Kan gewoon hoor, PAL 50 of Pal 60 heet het.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Underworld schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:20:
[...]

Als je echt moeite doet, zijn re nog genoeg te vinden, meld je ook aan bij de reservering lijst van bartsmit en e-plaza
Ik sta op zat reserverings lijsten en ik iedere winkel afgebeld, zelfs de kleine kut winkeltjes en winkels waarvan ik haast zeker van wist dat ze het niet zouden hebben (BCC , Expert , etc.). Als jij want beters weet hoor ik het graag :z En over dat sparen, ik heb geld "zat" alleen op dat moment even niet ( 8)7) omdat een auto best wel wat meer centjes als een xbox-je kost...

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou met mijn x360 gaat het ook niet echt geweldig meer, ik heb de volgende klachten:

- Eenmalig een E74 error gehad bij het opstarten (call ms support)
- Bijna altijd als ik hem aanzet moet ik hem daarna nog een keer opnieuw aanzetten (eerste keer doet hij niks)
- Halo 2 vastlopers (een keer verschillende op een avond) en een keer COD2 vastloper gehad...

Ik wil wel graag dat ms me een nieuwe stuurt, maar ik wil mijn save games niet kwijt, hoe zouden jullie dit aanpakken? Ikzelf dacht eraan om een memory unit te kopen en daar alles op te zetten, dan na een paar dagen als ik hem weer terug heb, alles op de schijf zetten en met de memory unit terug naar de winkel gaan en zeggen dat je niet tevreden bent en je geld terug wil :P Denken jullie dat dit kan? (soort 7 dagen niet goed geld terug garantie) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik zou zeggen vraag eerst in de winkel of je een Memorycard binnen een week zonder problemen kan ruilen. Als dat kan lijkt me dat inderdaad verreweg de beste oplossing ja (als je geen MC kan lenen van iemand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

TheEvilCuber schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:27:
en waar stel je dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

tussen de andere video options :? , ik kon het in een keer vinden bij de xbox van een vriend (die kende het nog niet) dus dan kan jij het ook :z

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:51:
Ik zou zeggen vraag eerst in de winkel of je een Memorycard binnen een week zonder problemen kan ruilen. Als dat kan lijkt me dat inderdaad verreweg de beste oplossing ja (als je geen MC kan lenen van iemand).
Ik ken wel wat mensen met een 360 hier in de buurt, maar die hebben allemaal een HD.

Dus dan maar even via hier: Zou iemand mij een Memorycardje van 64 mb kunnen uitlenen voor maximaal een week? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:41:
Nou met mijn x360 gaat het ook niet echt geweldig meer, ik heb de volgende klachten:

- Eenmalig een E74 error gehad bij het opstarten (call ms support)
- Bijna altijd als ik hem aanzet moet ik hem daarna nog een keer opnieuw aanzetten (eerste keer doet hij niks)
- Halo 2 vastlopers (een keer verschillende op een avond) en een keer COD2 vastloper gehad...

Ik wil wel graag dat ms me een nieuwe stuurt, maar ik wil mijn save games niet kwijt, hoe zouden jullie dit aanpakken? Ikzelf dacht eraan om een memory unit te kopen en daar alles op te zetten, dan na een paar dagen als ik hem weer terug heb, alles op de schijf zetten en met de memory unit terug naar de winkel gaan en zeggen dat je niet tevreden bent en je geld terug wil :P Denken jullie dat dit kan? (soort 7 dagen niet goed geld terug garantie) >:)
Als het niet aan de schijf kan liggen, hoeft de schijf niet mee terug naar microsoft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:20:
[...]

Als het niet aan de schijf kan liggen, hoeft de schijf niet mee terug naar microsoft. :)
En hoe kan ik erachter komen of hij wel of niet terug moet dan? :) Gewoon ff bellen morgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:24:
[...]

En hoe kan ik erachter komen of hij wel of niet terug moet dan? :) Gewoon ff bellen morgen? :)
Als die zonder schijf zal werken, maar dat zal je vast al wel geprobeerd hebben. Ik hoefde alleen voeding en 360 terug te sturen, en ik had 3 lampjes rood. Het zal wel aan je 360 zelf liggen dus...
Ik moet er wel bij vertellen dat in mijn geval het een core systeem was (schijf later bij gekocht), maar lijkt me weinig uit te maken want voor de rest hoefde ik ook geen enkel kabeltje mee te sturen.
Je kunt nu ook bellen, 0800 023 3894.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
TheEvilCuber schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:27:
als ik mn tv op pal60 instel dan heb ik geen volledig beeld (teveel naar rechts en onder een balk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

TheEvilCuber schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:08:
[...]

tussen de andere video options :? , ik kon het in een keer vinden bij de xbox van een vriend (die kende het nog niet) dus dan kan jij het ook :z
ik neem aan bij:

System > Console Settings > Display.....? Als ik daar kijk kan ik alleen HDTV Settings weizigen naar 480p, 720p en 1080i Vind nergens 50/60Hz settings.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
System > Console Settings > Display > PAL Settings > PAL-60 of PAL-50.
Via bijgeleverde kabels met scart blokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Wekko schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:55:
System > Console Settings > Display > PAL Settings > PAL-60 of PAL-50.
Via bijgeleverde kabels met scart blokje.
euhm... ik sluit m dus met deze kabel aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/D4DDF22B-AF7F-4CD4-ACF0-D39D24B720D9/0/ilmComponentHDAVCableinXbox360andStandaloneRetail.jpg

dus geen scart blokje :) zou dat et misschien kunnen zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

freekweb schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:06:
[...]

euhm... ik sluit m dus met deze kabel aan:

[afbeelding]

dus geen scart blokje :) zou dat et misschien kunnen zijn? :?
Nee! De optie is er ook met de HD-kabel maar, PAL 50 en PAL 60 is alleen een optie wanneer je niet HD draaid. En staat onder display in System.

*denk dat ik je probleem al weet :P wel even de knop op de hd-kabel op sdtv zetten en niet op HD. De knop of schuif zit op het blok waar ook de optische uitgang op zit.

[ Voor 15% gewijzigd door S2S op 11-01-2006 20:18 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

S2S schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:16:
[...]

Nee! De optie is er ook met de HD-kabel maar, PAL 50 en PAL 60 is alleen een optie wanneer je niet HD draaid. En staat onder display in System.

*denk dat ik je probleem al weet :P wel even de knop op de hd-kabel op sdtv zetten en niet op HD. De knop of schuif zit op het blok waar ook de optische uitgang op zit.
waarom zou ik die op TV willen zetten en niet op HDTV....? Heb een hdtv dus lijkt me logishe keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

freekweb schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:20:
[...]

waarom zou ik die op TV willen zetten en niet op HDTV....? Heb een hdtv dus lijkt me logishe keuze?
Dan weet ik je probleem :P Je kan geen PAL 50 of 60 als je HD draaid heeheheheheheheh. Het is 480p 720p en 1080i, PAL 50/60 is alleen mogelijk over composite, RGB en s-video volgens mij.

[ Voor 15% gewijzigd door S2S op 11-01-2006 20:25 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

S2S schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:23:
[...]

Dan weet ik je probleem :P Je kan geen PAL 50 of 60 als je HD draaid heeheheheheheheh. Het is 480p 720p en 1080i, PAL 50/6- is alleen mogelijk over composite, RGB en s-video volgens mij.
dan zijn we er uit:) joepie! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:58:
[...]

je weet aan wie je hem kwijt kan, of iig nu :p
Ik hou je warm aanbevolen als het zo ver is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Zow...ik heb de Joytech advanced scart binnen en ik moet zeggen dat het echt wel degelijk scheelt tov de composiet aansluiting. Scherper en helder beeld. Ik heb trouwens een gewone 50Hz standaard TV van alweer een paar jaar oud.
Wat ik wel een voordeel vindt van de Joytech scart tov die van Microsoft is dat deze gelijk ook een tulp snoer heeft om hem op je stereo/home cinema setje aan te sluiten. Aangezien ik op mn home cinema setje helaas geen optische ingang is, is dit dus de enige manier om wat meer power geluid te krijgen dan zo via de TV. (moet je hem wel goed aansluiten, zo op de Audio OUT doet hij vrij weinig, blijkt :+ ).

Dik tevreden dus!

Ohja, en over de Gold plated aansluitingen. Het is dus schijnbaar wel zo dat dit eerder zou kunnen gaan correderen als goud-goud of nikkel-nikkel of iets qua aansluiting. Maar zelf verwacht ik dat t echt wel meevalt, aangezien voor corrossie meer nodig is (vocht bv) dan alleen de aansluiting (kan ik me nog herinneren van Natuurkunde jaaaaren terug ;)). Dus mijn inschatting is dat dit te verwaarlozen is.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Nogmaals mijn vraag
The D schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:26:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:20:
[...]

Helaas wel, dit is verplicht en dus standaard procedure bij MS. Ik kan het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
hebben julie ook last van als je de optiche kabel gebruikt, dat je dan het geluid van de normale tv speakers een miliseconde eerder hoord dan over de boxjes van de dvd set van de optical?
ik zet nu altijd het geluid van de tv op 0, maar heb je dan niet een on-synchroon geluid bij alles?

tijdens PGR3 en PD0 valt het niet echt op maar wel als je in menuutjes zit te scrollen, dan hoor je niet het bliepje als je klikt maar net erna. dus zou het eigenlijk ook zo moeten zijn dat je het gun geluidje ook net na het daadwerkelijke schot hoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Battlefield 2: Modern Combat voor de Xbox360:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/DRA0100/200601/1137019927_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/DRA0100/200601/1137020133_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/DRA0100/200601/1137019927_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/DRA0100/200601/1137019927_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/DRA0100/200601/1137019927_3.jpg
Plaatjes komen van Gamer.nl :)

Ziet er wel aardig uit toch? al denk ik toch dat er nog veel meer power in de Xbox360 zit...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

http://en.wikipedia.org/wiki/SCART

Volgens mij had ik die al eens genoemd, maar ik denk dat de afweging corrosie vs. nieuwe TV + kabels (uitgedrukt in tijd) inderdaad wel mee zal vallen.

Desondanks waag ik me er niet aan; vind LCD's al duur genoeg en heb net een nieuwe.
Aap schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:33:
Battlefield 2: Modern Combat voor de Xbox360:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plaatjes komen van Gamer.nl :)

Ziet er wel aardig uit toch? al denk ik toch dat er nog veel meer power in de Xbox360 zit...
Zal wel flink ingeperkt worden of juist zwaar irritant te besturen. Hou me ten goede, maar de PC-versie van BF2 is soms al moeilijk te besturen en dan heb je een volledig toetsenbord + muis en/of joystick toe te kennen aan je controls.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 12-01-2006 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 17-09 01:49
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:09:
hebben julie ook last van als je de optiche kabel gebruikt, dat je dan het geluid van de normale tv speakers een miliseconde eerder hoord dan over de boxjes van de dvd set van de optical?
ik zet nu altijd het geluid van de tv op 0, maar heb je dan niet een on-synchroon geluid bij alles?

tijdens PGR3 en PD0 valt het niet echt op maar wel als je in menuutjes zit te scrollen, dan hoor je niet het bliepje als je klikt maar net erna. dus zou het eigenlijk ook zo moeten zijn dat je het gun geluidje ook net na het daadwerkelijke schot hoord.
Inderdaad dat heb ik dus ook. Vind het al irritant om het tvgeluid uit te moeten zetten steeds (anders hoor je alles dubbel), maar het is idd irritant dat het asynchroon loopt!
DVD's lopen ook asynchroon, hoewel het niet altijd evenveel lijkt op te vallen. Zeer irritant.
Iemand een idee of hier iets aan te doen is? Zo kan je toch met je 360 niet fatsoenlijk films kijken? :|

[ Voor 5% gewijzigd door Exar op 12-01-2006 10:15 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Exar_Kunn schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:14:
[...]

Inderdaad dat heb ik dus ook. Vind het al irritant om het tvgeluid uit te moeten zetten steeds (anders hoor je alles dubbel), maar het is idd irritant dat het asynchroon loopt!
DVD's lopen ook asynchroon, hoewel het niet altijd evenveel lijkt op te vallen. Zeer irritant.
Iemand een idee of hier iets aan te doen is? Zo kan je toch met je 360 niet fatsoenlijk films kijken? :|
Op de meeste redelijke versterkers heb je een optie om dit aan te passen zodat de output wel synchroon word. Als ik thuis ben zal ik eve kijken hoe deze optie op mijn denon versterker heet(ik dacht iets van offset of zo).

[ Voor 3% gewijzigd door The D op 12-01-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is het dan niet de bedoeling dat je je tv uitzet. Het is toch 5.1 niet 5.1 + stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:24:
[...]

Is het dan niet de bedoeling dat je je tv uitzet. Het is toch 5.1 niet 5.1 + stereo.
Gewoon die rode en witte tulp niet aansluiten heb je ook geen geluid uit je tv. alleen die optische voor je versterker. Want bv COD2 moet je wel 5.1 voor het geluid. Anders is het spel een stuk minder mooi. Je hebt de beleving van oorlog dan niet echt om je heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Laatst online: 16-09 13:49
je moet het tv geluid altijd uitzetten bij een losse 5.1 versterker/set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
[...]

Afgezien van dat ik geen idee heb van hoe jij aan asynchroon geluid komt is het natuurlijk wel de bedoeling zoals gezegd dat je je TV-geluid uitzet als je het via een versterker omleidt, anders ben je echt iedere notie van surround al per definitie compleet kwijt.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
playable, downloadable Full Auto demo on Xbox Live Marketplace on January 25, 2006.

dacht dat jullie dat wel wilden weten :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een ieder die nog een goedkope Media Center wil gaan scoren met XBMC erop:

"Analysts Chris Kwak and Jason Kraft of Susquehanna Financial Group analyzed the history of console price drops to determine that the PS2 is more than due a price drop (see graphic). They believe that there's a "very high probability" that the PS2 will be dropped in price this year, citing GameStop's Holiday 2006 sales conference call in which that company mentioned that Sony may drop the PS2 to $130 by E3 (second week of May) of this year.

Don't expect Microsoft to sit through a PS2 price drop quietly, though. The analysts expect the price of the original Xbox to fall by a third, from $150 to $100."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij DVD's afspelen moet je de 360 sowieso op PAL50 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Phusebox schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:37:
playable, downloadable Full Auto demo on Xbox Live Marketplace on January 25, 2006.

dacht dat jullie dat wel wilden weten :)
Hier een filmpje van de demo :
http://insidegamer.nl/e3mp.php?id=115

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Underworld schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:20:
[...]

Ik heb november vorig jaar besteld bij Wehkamp, nu duurt het nog 3 weken voordat ze hem leveren.
Overigens heb ik net mijn advanced scart kabel geannuleerd bij ze omdat de leverdatum onbekend was.
Ik sta al sinds halverwege december bij de BartSmit op de reservering lijst. Van hun ook nog niets gehoord.
Het is overigens niet alleen in Nederland drama, behalve in Japan is er nergens een Xbox360 te krijgen op dit moment. Lees de verschillende verhalen maar over de VS waar nog steeds wachtrijen zijn wanneer er weer eens een lading langskomt.
Een core lukt misschien nog wel, een premium is (haast) onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met z'n allen naar de site van Icemodchip want ze hebben een forum geopend, altijd leuk om even wat lastige vragen omtrent dat hele fake achtige verhaal op te pleuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is die full auto demo kan pas na 5 uur zelf proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer goed nieuws over games waar ik persoonlijk op zit te wachten...
Far Cry Instincts Predator brings both Far Cry Instincts and Far Cry Instincts Next Chapter to Xbox 360 owners. Predator will take full advantage of the 360s multicore architecture to provide not only massively enhanced graphics, but also more complex AI and gameplay depth.

Bron: http://www.farcrygame.com
Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2508/548_0003.jpg

Instincts was al meister op de gewone Xbox :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nieuwe gameplay elementen zo te zien :D. op de xbox heb ik er echt plezier mee gehad, koop hem op de xbox 360 gewoon weer :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:31:
hoe is die full auto demo kan pas na 5 uur zelf proberen
Misschien pas vanaf 25 januari...

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 12-01-2006 11:42 ]