Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.083 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Nope, die hebben hun eigen live abbo nodig.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:29:
Nope, die hebben hun eigen live abbo nodig.
Het moet dan zijn: Ja, maar ze hebben hun eigen abbo nodig :+
Want je kunt gerust met meerdere mensen op 1 xbox Liven (mits ze een eigen account hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Rox_NL schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:38:
[...]

Het moet dan zijn: Ja, maar ze hebben hun eigen abbo nodig :+
Want je kunt gerust met meerdere mensen op 1 xbox Liven (mits ze een eigen account hebben).
Ligt er een beetje aan... Bij PD0 kun je bijvoorbeeld met 2 live accounts splitscreen een potje knallen maar met PGR3 kan dit bijvoorbeeld niet.... Hangt dus van de game zelf af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
bij dixons staat dat dead or alive 4 tijdelijk uitverkocht is in de webwinkel, naar mijn weten betekend dat, dat hij al gereleased is of zie ik dat verkeerd. http://www.dixons.nl/De_o...360).SW05250/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

zal wel een foutje in de db zijn met de releasedate, 0 op voorraad en bijvoorbeeld dat hij al uit is (wat niet klopt natuurlijk) dan zegt ie op. Als de datum in de toekomst ligt maakt hij er reserveren van bijvooorbeeld.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
Ik krijg het niet voor elkaar om gamerpoints te kopen via creditcard :/ . Als ik een payment option add. Creditcard, vul alles netjes in, > payment option caanot be authorized choose diffrent payment option ...Iemand dit eerder gehad, mijn CC is fine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

BlowFish schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:47:
Ik krijg het niet voor elkaar om gamerpoints te kopen via creditcard :/ . Als ik een payment option add. Creditcard, vul alles netjes in, > payment option caanot be authorized choose diffrent payment option ...Iemand dit eerder gehad, mijn CC is fine.
Ik heb deze week mijn abo verlengd en gamerpoints gekocht via mijn CC. Ging perfect (hoewel ik een Amerikaans adres moest invullen...).
- Heb je je leeftijd goed ingesteld? Kan bijvoorbeeld zijn dat je minimaal een bepaalde leeftijd moet hebben om een CC te gebruiken. (het is niet waarschijnlijk, ik geef het toe ;) )
- Wordt je CC ondersteund? (geen Dinersclub bijvoorbeeld)
- Tijdelijke storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, een kameraad van mij heeft een 360 met de spellen CoD2, PDZ, Amped3, NFS:MW en King Kong.
Gisteren startte plotseling CoD2 niet op, alleen was de CD helemaal schoon. Na 2 pogingen pakte de Xbox m echter wel, en zijn we gaan gamen.
Nu keek hij vanmorgen naar de COD2 DVD, en bleek dat daar een barst in zat, en dan in dat middelste plastic waar nog niet op geschreven is. Hij is heel altijd heel voorzichtig met zijn spullen dus ik kan me bijna niet voorstellen dat dit door hem is gekomen. Weet iemand of de Xbox spellen kan laten barsten, zonder dat je de console beweegt tijdens het gamen (lijkt me sterk)? Of is het misschien mogelijk dat een Game zo uit de winkels komt? Niet dat hij denkt garantie te krijgen, maar hij wil ook niet het risico lopen dat dadelijk al zijn games een barst hebben. En aangezien de Xbox ook krassen veroorzaakt als je m rechtopzet tijdens gamen, dacht ik dat ik altijd even kon vragen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:49:
Niet dat hij denkt garantie te krijgen, maar hij wil ook niet het risico lopen dat dadelijk al zijn games een barst hebben. En aangezien de Xbox ook krassen veroorzaakt als je m rechtopzet tijdens gamen, dacht ik dat ik altijd even kon vragen voor de zekerheid.
Was het niet zo dat je in nederland legaal een backup van je eigen spel mag hebben en omdat die mogelijkheid er door beveiligingen niet is de leverancier verplicht is een regeling te treffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Killkees schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:11:
[...]

Ik heb deze week mijn abo verlengd en gamerpoints gekocht via mijn CC. Ging perfect (hoewel ik een Amerikaans adres moest invullen...).
- Heb je je leeftijd goed ingesteld? Kan bijvoorbeeld zijn dat je minimaal een bepaalde leeftijd moet hebben om een CC te gebruiken. (het is niet waarschijnlijk, ik geef het toe ;) )
- Wordt je CC ondersteund? (geen Dinersclub bijvoorbeeld)
- Tijdelijke storing?
neh gewoon mastercard, geen storing lukt me al een poos niet, hoezo amerikaans adres, gewoon random iets invullen.. ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de release in Europa van NBA 2k6 is?
Ik heb verschillende datums gezien, in januari, in februari, en in maart.
Maar welke is nou de echte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:53:
[...]

Was het niet zo dat je in nederland legaal een backup van je eigen spel mag hebben en omdat die mogelijkheid er door beveiligingen niet is de leverancier verplicht is een regeling te treffen?
Zou iemand dit kunnen beantwoorden? Dat zou namelijk wel weer €60 schelen. En hij heeft geen idee hoe die barst kan zijn ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees

Killkees

BlowFish schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:05:
[...]

neh gewoon mastercard, geen storing lukt me al een poos niet, hoezo amerikaans adres, gewoon random iets invullen.. ? :/
Op een of andere manier staat mijn gamertag geregisteerd als zijnde Amerikaans. Dit betekent dat ik alleen een Amerikaans billing-adress kan invullen. Dat heb ik idd random gedaan. (het is niet mogelijk om je land te veranderen |:( )

Ik heb trouwens ook een Mastercard en heb dus geen problemen. Al je nummers op de voorzijde ingevuld? Vervaldatum goed ingevuld? Je billing adress klopt? (allemaal open deuren, ik weet het :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, een kameraad van mij heeft een 360 met de spellen CoD2, PDZ, Amped3, NFS:MW en King Kong.
Gisteren startte plotseling CoD2 niet op, alleen was de CD helemaal schoon. Na 2 pogingen pakte de Xbox m echter wel, en zijn we gaan gamen.
Nu keek hij vanmorgen naar de COD2 DVD, en bleek dat daar een barst in zat, en dan in dat middelste plastic waar nog niet op geschreven is. Hij is heel altijd heel voorzichtig met zijn spullen dus ik kan me bijna niet voorstellen dat dit door hem is gekomen. Weet iemand of de Xbox spellen kan laten barsten, zonder dat je de console beweegt tijdens het gamen (lijkt me sterk)? Of is het misschien mogelijk dat een Game zo uit de winkels komt? Niet dat hij denkt garantie te krijgen, maar hij wil ook niet het risico lopen dat dadelijk al zijn games een barst hebben. En aangezien de Xbox ook krassen veroorzaakt als je m rechtopzet tijdens gamen, dacht ik dat ik altijd even kon vragen voor de zekerheid.
Als er een relatief onzichbaar klein barstje reeds in de DVD zat, kan door het spinnen van de DVD in de drive uiteindelijk dit onzichtbare barstje uitgroeien tot een grote barst. Het is nl. ook bekend dat bij CD spelers/branders die boven de 52 x speed gingen in het verleden veel (en vaak de goedkopere) CD schijfjes spontaan in stukken konden klappen IN de drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:14:
[...]

Zou iemand dit kunnen beantwoorden? Dat zou namelijk wel weer €60 schelen. En hij heeft geen idee hoe die barst kan zijn ontstaan.
Kijk maar even in het boekje op bladzijde 15 en 16.
Je hebt 90 dagen garantie zonder een cent bij te moeten betalen.
Na die 90 dagen en binnen 1 jaar kost het 12 engelse ponden.
Het adres waar je het heen moet sturen staat op bladzijde 16.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Is een bekend probleem. Het komt doordat het rondje in het dvd-hoesje (waar je de dvd instopt) te strak is. (klikje)
De leverancier wisselt als het goed is de game om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:14:
[...]

Gewoon ff bellen met het supportnummer wat vermeld staat in het boekje wat bij het spel zit en het verhaal even uitleggen. Dan weet je snel genoeg of je recht hebt op garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Killkees schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:27:
[...]

Op een of andere manier staat mijn gamertag geregisteerd als zijnde Amerikaans. Dit betekent dat ik alleen een Amerikaans billing-adress kan invullen. Dat heb ik idd random gedaan. (het is niet mogelijk om je land te veranderen |:( )

Ik heb trouwens ook een Mastercard en heb dus geen problemen. Al je nummers op de voorzijde ingevuld? Vervaldatum goed ingevuld? Je billing adress klopt? (allemaal open deuren, ik weet het :P )
Heb je toevallig je HOtmail adres gebruikt? ;) De kans is groot dat je daar een Amerikaans adres hebt ingevuld. Ik heb toevallig (om HOtmail LIVE!) te testen ook vorige week mijn adresgegevens verandert in een Amerikaans adres. Van 't weekend heb ik me Xbox LIVE weer eens geactiveerd en heej... hij gaf aan dat ik in Amerika woonde :) terwijl ik mijn cc gegevens al had ingevuld en met dus een NL adres.

Vreemd genoeg ging het gewoon goed, al kreeg ik gisteravond wel een bevestigingsmailtje in het Engels (kan me herinneren dat het bij de oude XBOX in het Nederlands was)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoD 2 blijft mij verbazen. Heb de Russische Campagne vorige week afgerond op Veteran, en ben nu bezig met de Engelse. Wat een prachtig moment als je in het laatste deel van de 1e Engelse Campagne richting dat dorpje rijdt in de woestijn. :9~

Ik vind wel, dat tot nu toe, de Engelse Campagne makkelijker aandoet als de Russische. Daar deed ik echt veel langer over de missies. Vooral het laaste deel van de Russen "Comrade Sniper" was een ware hel.

DOA4 spreekt mij persoonlijk niet zo aan. Had 3 voor de Xbox en was een goed spel. Maar ik heb het niet veel gespeeld. Fighting games zijn leuk, maar ik vind dat ze meestal niet zoveel diepgang hebben. Ik ben toch echt voor de goede singleplayer ervaring meestal. Dus ik laat deze even links liggen en wacht met smart op Gears of War & Splinter Cell 4 8)

Het aanschaffen van Gamerpoints is bij mij overigens ook gewoon goed verlopen. Had zo'n kaartje gehaald bij de MM in Middelburg. Code invoeren en klaar! Alleen een beetje jammer dat ik na de aanschaf van Bejewled 2 en Outpost Kaloki X en wat themes al bijna niks meer over heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees

Killkees

TheVisionMaster schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:38:
[...]

Heb je toevallig je HOtmail adres gebruikt? ;) De kans is groot dat je daar een Amerikaans adres hebt ingevuld. Ik heb toevallig (om HOtmail LIVE!) te testen ook vorige week mijn adresgegevens verandert in een Amerikaans adres. Van 't weekend heb ik me Xbox LIVE weer eens geactiveerd en heej... hij gaf aan dat ik in Amerika woonde :) terwijl ik mijn cc gegevens al had ingevuld en met dus een NL adres.

Vreemd genoeg ging het gewoon goed, al kreeg ik gisteravond wel een bevestigingsmailtje in het Engels (kan me herinneren dat het bij de oude XBOX in het Nederlands was)....
Had ik ook al gecontroleerd, Hotmail heeft bij mij gewoon een Nederlands adres. Heb alle mogelijkheden gecontroleerd en zelfs gebeld met de helpdesk. Het is niet meer te veranderen. OP zich niet zo heel erg, omdat de Amerikaanse prijzen lager zijn dan de Nederlandse. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:40:
CoD 2 blijft mij verbazen. Heb de Russische Campagne vorige week afgerond op Veteran, en ben nu bezig met de Engelse. Wat een prachtig moment als je in het laatste deel van de 1e Engelse Campagne richting dat dorpje rijdt in de woestijn. :9~

Ik vind wel, dat tot nu toe, de Engelse Campagne makkelijker aandoet als de Russische. Daar deed ik echt veel langer over de missies. Vooral het laaste deel van de Russen "Comrade Sniper" was een ware hel.

DOA4 spreekt mij persoonlijk niet zo aan. Had 3 voor de Xbox en was een goed spel. Maar ik heb het niet veel gespeeld. Fighting games zijn leuk, maar ik vind dat ze meestal niet zoveel diepgang hebben. Ik ben toch echt voor de goede singleplayer ervaring meestal. Dus ik laat deze even links liggen en wacht met smart op Gears of War & Splinter Cell 4 8)

Het aanschaffen van Gamerpoints is bij mij overigens ook gewoon goed verlopen. Had zo'n kaartje gehaald bij de MM in Middelburg. Code invoeren en klaar! Alleen een beetje jammer dat ik na de aanschaf van Bejewled 2 en Outpost Kaloki X en wat themes al bijna niks meer over heb. ;)
Bij CoD 2 is het einde van Comrade Sniper inderdaad een van de moeilijkste stukken (en dday), als je eenmaal bij die 2e wave bent krijg je een checkpoint, de truc is om dan vooral beneden te blijven, ook als ze op het einde vragen om die tank uit te schakelen, als je dat gaat doen komen ze namelijk ALTIJD weer van achteren. Je moet dat gewoon aan andere overlaten, even beneden blijven staan en het gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Killkees schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:27:
[...]

Waar is te zien op wat mijn gamertag is geregistreerd, kan best dat ik ook engels of amerikaan heb gedaan, 8)7

Bij nader inzien ik zie alles in EU/NL , dus postal address ipv zip code. denk dus niet dat ik als amerikaan op hotmail sta ingeschreven.

[ Voor 10% gewijzigd door BlowFish op 09-01-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Killkees schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:43:
[...]

Had ik ook al gecontroleerd, Hotmail heeft bij mij gewoon een Nederlands adres. Heb alle mogelijkheden gecontroleerd en zelfs gebeld met de helpdesk. Het is niet meer te veranderen. OP zich niet zo heel erg, omdat de Amerikaanse prijzen lager zijn dan de Nederlandse. :Y)
Hmm....jij ziet ook alles in dollars? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik heb ook zo'n barst vanuit de midden....maar weet dus niet of het van het vallen van de dvd komt, of ook van dat ie in de speler zit....nadeel is wel...ik heb natuurlijk geen aankoopbewijs meer :(
TheVisionMaster schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:35:
[...]

Gewoon ff bellen met het supportnummer wat vermeld staat in het boekje wat bij het spel zit en het verhaal even uitleggen. Dan weet je snel genoeg of je recht hebt op garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:44:
ik heb ook zo'n barst vanuit de midden....maar weet dus niet of het van het vallen van de dvd komt, of ook van dat ie in de speler zit....nadeel is wel...ik heb natuurlijk geen aankoopbewijs meer :(

[...]
Da's natuurlijk niet snugger. Maar wie weet kun je van iemand anders die dezelfde game heeft gekocht het bonnetje lenen voor een kopie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
freekweb schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:23:
[...]

mja dat dacht ik dus ook... maar zodra ik mn xdoos aansluit met die VGA kabel heb ik helemaal geen beeld en geluid.... Heb ff getest met mn xdoos aan te sluiten op mn pc monitor en dat werkt wel gewoon... 8)7 Wat doe ik verkeerd? Of is de VGA aansluiting van TV die ik net heb gekocht gewoon kaduuk?
Je verandert de source van je TV toch hé?

Als ik me niet vergis is het 3 keer op de source knop duwen en dan ga je naar het VGA beeld :)
(1ste keer op source is 1ste scart aansluiting, 2de keer is 2de scart en 3de keer VGA)

Source knop vind je op afstandsbediening en aan de rechterkant van tv zelf :)

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zow me hdd voor me xbox core systeempje is eindelijk onderweg :D lang leven dimensionplus :P

damn wat is het nog steeds lastig om die spullen te vinden in de winkel zeg..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TheVisionMaster schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:39:
[...]

Hmm....jij ziet ook alles in dollars? :p
Tis in ieder geval een stuk goedkoper.

Ik merk trouwens dat de online-community (na de eerste maand trial abo) een stuk volwassener begint te worden. Niet zozeer toegespitst op de GoT'ers maar vandaag heerlijk met een aantal Engelsen online gespeeld en alles in goed overleg gedaan zonder de piepstemmetjes van sommige mensen die je half december nog wel online hoorde. _/-\o_

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:36:
[...]

Da's natuurlijk niet snugger. Maar wie weet kun je van iemand anders die dezelfde game heeft gekocht het bonnetje lenen voor een kopie?
ze zullen vast wel begrijpen dat het spel niet ouder dan 90 dagen kan zijn....en op hun antwoord apparaat hoor ik niks over een bonnetje....denk dat ik hem gewoon op ga sturen, en dan zie ik wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:42:
[...]

Tis in ieder geval een stuk goedkoper.

Ik merk trouwens dat de online-community (na de eerste maand trial abo) een stuk volwassener begint te worden. Niet zozeer toegespitst op de GoT'ers maar vandaag heerlijk met een aantal Engelsen online gespeeld en alles in goed overleg gedaan zonder de piepstemmetjes van sommige mensen die je half december nog wel online hoorde. _/-\o_
geloof me bij pd0 zijn er nog genoeg van die stemmetjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOA4 ligt iig bij de MediaMarkt. Maar niet meer in Zoetermeer, want zo te zien had ik de laatste. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

En en en en? hoe is hij?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:59:
DOA4 ligt iig bij de MediaMarkt. Maar niet meer in Zoetermeer, want zo te zien had ik de laatste. :+
wtf? ik ga morgen meteen in de pauze bij me werk ff checken :D
dacht dat ie pas de 13e kwam?
en idd foto's? hoe is ie?

[ Voor 5% gewijzigd door Hubert op 09-01-2006 21:11 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige hebben het erover te wachten tot het wk met de aankoop van een lcd tv, maar hoeveel daalden de tv's dan ongeveer met het vorig WK? En waren dat alleen de topmodellen of ook de modellen in de prijscategorie onder de 900 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

[offtopic]
http://img.photobucket.co...Underworlds/xbox360-3.jpg
http://img.photobucket.co...Underworlds/xbox360-2.jpg
http://img.photobucket.co...Underworlds/xbox360-1.jpg

Wou ze toch maar ff plaatsen
Xbox360 Vs. Pundit ;)

allebij een 3,2 Ghz processor ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Underworld op 09-01-2006 21:38 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Ja, maar bij die PC zit de voeding ingebouwd, om het eerlijk te maken had je de 360 voeding erbij moeten leggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Die plaatjes boeien me niet; in ieder geval goed om te zien dat er meerdere mensen zijn die de 10-DVD Matrix box hebben staan. 8)
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:59:
WTF?? Ik had vandaag gewoon een halve vrije dag maar heb niks gehoord van mijn leverancier. Denk dat ik morgen... euh... ziek ben. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:27:
sommige hebben het erover te wachten tot het wk met de aankoop van een lcd tv, maar hoeveel daalden de tv's dan ongeveer met het vorig WK? En waren dat alleen de topmodellen of ook de modellen in de prijscategorie onder de 900 euro.
Half januari gaat de EU een extra importheffing op LCD schermen boven 20 inch met een DVI/computeraansluiting invoeren van 14%.

Reken maar uit hoeveel je dan moet gaan dalen met het WK om een voordeel te behalen. iig al die 14% en wat vind jij een flink verschil om te wachten? Ik verwacht geen daling van bijv. 40% en als de prijs eerst stijgt met 14% en pas over een half jaar op z'n hoogst 20% lager ligt door het WK, dan moet je jezelf afvragen of je voor 40 of 50 Euro wilt wachten tot die tijd met de aanschaf.

Zakt 't met minder dan 20% qua prijs na de stijging van de heffing, dan is 't al helemaal niet waard om te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:07:
[...]

Half januari gaat de EU een extra importheffing op LCD schermen boven 20 inch met een DVI/computeraansluiting invoeren van 14%.

Reken maar uit hoeveel je dan moet gaan dalen met het WK om een voordeel te behalen. iig al die 14% en wat vind jij een flink verschil om te wachten? Ik verwacht geen daling van bijv. 40% en als de prijs eerst stijgt met 14% en pas over een half jaar op z'n hoogst 20% lager ligt door het WK, dan moet je jezelf afvragen of je voor 40 of 50 Euro wilt wachten tot die tijd met de aanschaf.

Zakt 't met minder dan 20% qua prijs na de stijging van de heffing, dan is 't al helemaal niet waard om te wachten
Oftewel; als je geld hebt voor een LCD; nu een model 2005 kopen met flinke korting qua opruiming en vooruitlopend op de nieuwe heffingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

bedankt voor het melden _/-\o_ Dan ga ik deze week nog een tv halen voordat het te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, net even DOA gespeeld... Hij is méér dan de moeite waard, IMHO... Hoe zijden kleding etc over lichamen en in de wind danst, niet normaal meer... De arena's zijn ook gaaf, ik was vooral gecharmeerd van details (je motto van de gamer card scrolls langs bij de boksring, of auto's bij gambler's paradise rijden zo nu en dan beide spelers aan, ...).

De laadtijden zijn bij het character-screen en het arena-screen een tikje te lang, ik denk omdat dan al de complete animaties van de characters en de arena's worden ingeladen, want als je je keuze hebt gemaakt, zit je binnen een paar seconden in het spel.

Er is een photo-mode aanwezig waarbij je shots kan maken van gevechten tussen AI's, maar het is me niet gelukt dat op een memorystick of zo te zetten, sorry. Maar ik kan m'n lol weer op. Het is de jongens en meisjes bij Tecmo weer gelukt om de mooiste dames in polygonen neer te zetten.

Verder is het gewoon DOA als vanouds. :P Goeie aankoop geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:02:
Ok, net even DOA gespeeld... Hij is méér dan de moeite waard, IMHO... Hoe zijden kleding etc over lichamen en in de wind danst, niet normaal meer... De arena's zijn ook gaaf, ik was vooral gecharmeerd van details (je motto van de gamer card scrolls langs bij de boksring, of auto's bij gambler's paradise rijden zo nu en dan beide spelers aan, ...).

De laadtijden zijn bij het character-screen en het arena-screen een tikje te lang, ik denk omdat dan al de complete animaties van de characters en de arena's worden ingeladen, want als je je keuze hebt gemaakt, zit je binnen een paar seconden in het spel.

Er is een photo-mode aanwezig waarbij je shots kan maken van gevechten tussen AI's, maar het is me niet gelukt dat op een memorystick of zo te zetten, sorry. Maar ik kan m'n lol weer op. Het is de jongens en meisjes bij Tecmo weer gelukt om de mooiste dames in polygonen neer te zetten.

Verder is het gewoon DOA als vanouds. :P Goeie aankoop geweest.
OMG..OMG..OMG....die wil ik oooooook......ships man...had vandaag net 2 games gekocht :) whehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik heb nog een vraagje over PGR3. Er bestaat een badge for "Own a car for each group" en ik heb toch echt een klasse A,B,C.D en E wagen (wel 2 zelfs van ieder ;)) maar deze badge krijg ik niet? Wat mis ik nog? :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

belangrijker vraagje, is doa4 bij elke media markt te krijgen nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
Hubert schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:33:
belangrijker vraagje, is doa4 bij elke media markt te krijgen nu? :)
dat zou ik ook graag willen weten, dan ben ik namelijk ineens ziek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:07:
[...]
dat zou ik ook graag willen weten, dan ben ik namelijk ineens ziek ;)
Ben net in de MM in Eindhoven geweest daar hebben ze in ieder geval nog niets binnen.
Die MM Gast die ik gesproken had had uiteraard geen flauw idee wanneer die wel binnen zou komen.
Dus ik hou het voorlopig maar ff op de 13e dan maar weer. Tenzij iemand nog tips heeft waar DOA4 nu al te krijgen is in brabant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

Wat is je bron? De extra heffing was een voorstel wat naar mijn weten helemaal niet zeker is.

Edit:

De gisteren door Microsoft bekend gemaakte prijzen voor Hong Kong en Taiwan laat niet alleen zien dat de XBOX360 daar goedkoper zal zijn (what's new), men krijgt ook nog eens een draadloze controller bij het Core systeem!

[ Voor 26% gewijzigd door MaZo op 10-01-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat nu ook een vaag filmpje op Icemodchip website, lijkt alsof ze gewoon constant aandacht willen vestigen op de website, maar geen officiële modchip in handen hebben. Gewoon van die donkere fake filmpjes.

Overigens, krijg steeds meer het idee dat ook Sony fanboys over stappen naar de 360, sprak een aantal bekenden en ze zijn verdomde jaloers op XBOX Live en verwachten niet dat Sony een dergelijke online game dienst kan bieden. En het ouderwetse ik ga wel bij iemand op bezoek om te gamen is echt geweest, men wil gamen tegen wie dan ook all over the world. Dus de vraag welke machine de beste hardware zou hebben, gaat steeds meer naar de achtergrond. Op dat vlak ziet het er dus heel positief uit voor de 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik ga zo ff ook een mediamarkt een bezoek brengen! wil ook wel weten of dat ding er is! doa4

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat ook een demo van PGR3 op marketplace zag ik gisteren. Als dit al eerder was gemeld, excuses. ;)

DOA4: 20 januari (bij Bol.com) en die hebben er nog nooit naast gezeten.

Handel (daar valt ruilen ook onder) op GoT is niet toegestaan

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Media Markt Alkmaar heeft Doa4 iig niet liggen :'(

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:29

Pubbert

random gestoord

Je hebt mail ID83.

Zal straks ff kijken of DOA4 al in Duitsland ligt.

Raar dat MM in NL hem dus wel had, aangezien alle webshops de release naar de 20ste gegooid hebben ipv de 13de.

[ Voor 83% gewijzigd door Pubbert op 10-01-2006 11:42 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
Sorry maar ik hou het topic al weer een tijdje niet in de gaten, maar is er al een oplossing gevonden om geen uitgerekt beeld te krijgen als je op een normale pc tft monitor speeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Xbox 360 op 4:3 zetten zoals je ook zou doen op een normale tv?

[ Voor 47% gewijzigd door Collaborator op 10-01-2006 11:46 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
dan nog steeds uitgerekte lange poppetjes bij DOA3 en pgr heeft dan hele kleine auto's. Zet ik hem op widescreen dan wordt dit nog veel erger.

ik maak gebruik van de VGA kabel van Joytech, weet niet of dit nog verschil maakt?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

goed nieuws!!

Er liggen nog 2 exemplaren doa4 bij media markt den haag! en ik heb de derde ik ga hem nu ophalen! dus als je in de buurt woont!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Mogelijk dashboard-update voor "achtergrond" downloads

Ow, en je kan zeggen wat je wil over de zoveelste uitgave van €60.- voor een game, maar de XB360 Burnout ziet er wel erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

heb net met media markt gebeld bij de amsterdam arena. daar hebben ze doa4 niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhoeniXnr1 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:52:
dan nog steeds uitgerekte lange poppetjes bij DOA3 en pgr heeft dan hele kleine auto's. Zet ik hem op widescreen dan wordt dit nog veel erger.

ik maak gebruik van de VGA kabel van Joytech, weet niet of dit nog verschil maakt?!?
Nee, want ik heb hetzelfde met de originele MS-kabel. :( Kennelijk gaat de 360 er vanuit dat vanaf een bepaalde resolutie je automatisch breedbeeld hebt of zo, ook al is het een 4:3-resolutie. De breedbeeld-optie wordt gewoon genegeerd, en in PGR3 kreeg ik ook smalle hoge auto's.

Ik heb mijn 360 nu op een lagere resolutie gezet, beneden de resolutie van mijn monitor, en nu zijn de verhoudingen weer normaal. Weet ff niet welke resolutie (zit op m'n werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 06:16
Kan iemand me snel vertellen welk programma ik het beste kan gebruikem om DivXviD files om te zetten naar een formaat wat de 360 wel snapt? Blijft de kwaliteit een beetje behouden? en misschien handig om in de startpost te zetten Master Curry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaapstobbe schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:18:
Kan iemand me snel vertellen welk programma ik het beste kan gebruikem om DivXviD files om te zetten naar een formaat wat de 360 wel snapt? Blijft de kwaliteit een beetje behouden? en misschien handig om in de startpost te zetten Master Curry :)
Er zijn volgens mij maar twee manieren:

1) Converteer naar MPEG: Dit doe ik , Videora XBOX Converter werkt bijvoorbeeld prima

2) Realtime transcode met Media Encoder 9 , maak asx en stream op 360. Groot nadeel is dat je niet kunt spoelen. Voordeel is dat je niet hoeft te wachten tot je transcoding klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Weet iemad hoe het komt dat de pings van mensen in cod2 via live soms naar 999 omhoog schieten. Heel vaak krijg ik geen goede game te pakken. Heel af en toe lukt het wel en dan is het erg leuk om multiplayer online te spelen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

MAX3400 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:02:
[...]

Die plaatjes boeien me niet; in ieder geval goed om te zien dat er meerdere mensen zijn die de 10-DVD Matrix box hebben staan. 8)
Heb hem hier ook staan! Ook de 10-DVD box van LOTR, maar s een weekendje kijken weer.. :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:53:
goed nieuws!!

Er liggen nog 2 exemplaren doa4 bij media markt den haag! en ik heb de derde ik ga hem nu ophalen! dus als je in de buurt woont!
ik denk dat mm den haag ze zelf ergens anders koop als je begrijpt wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

yah schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:24:
Weet iemad hoe het komt dat de pings van mensen in cod2 via live soms naar 999 omhoog schieten. Heel vaak krijg ik geen goede game te pakken. Heel af en toe lukt het wel en dan is het erg leuk om multiplayer online te spelen.
Ja erg gaar idd, komt gewoon door de brakke netcode van het spel en het feit dat niet automatisch degene met de beste connectie het spel host, maar degene die bovenaan in de playerlist staat. Hoewel nog zeer onofficieel zijn er op het officiele xbox.com forum toezeggingen gedaan over het maken voor een fix voor de save-bug en wordt er gekeken naar mogelijkheden om de net-code/ het lobbysysteem te verbeteren. bron: http://forums.xbox.com/1663493/ShowPost.aspx (hopelijk 16 players en betere buddy opties) Dit spel heeft zeker potentieel op live maar het is gewoon te brak allemaal op dit moment.

Ben ik trouwens de enige die de FNR3 demo zwaar kick-ass vindt? Train zelf op de boksschool van mn oom (geen wedstrijdverband ofzo :D) en de pace van het spel vind ik zwaar realistisch. Zo vet dat het geheel hud-less is en je moet afgaan op de fysieke kenmerken van de bokser zelf voor zn status. Het enige wat ze moeten verbeteren is de impact van sommige stoten en de bugs wat betreft de camera in de replays. Die marketplace demo's hebben al voor een aantal games die me niet zoveel deden behoorlijk wat interesse opgewekt. (Condemned, FNR3)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
heeft het zin om de MM in bv. Zwolle te bellen om te vragen of ze hem nog hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:13:
[...]

Nee, want ik heb hetzelfde met de originele MS-kabel. :( Kennelijk gaat de 360 er vanuit dat vanaf een bepaalde resolutie je automatisch breedbeeld hebt of zo, ook al is het een 4:3-resolutie. De breedbeeld-optie wordt gewoon genegeerd, en in PGR3 kreeg ik ook smalle hoge auto's.

Ik heb mijn 360 nu op een lagere resolutie gezet, beneden de resolutie van mijn monitor, en nu zijn de verhoudingen weer normaal. Weet ff niet welke resolutie (zit op m'n werk).
Oke dus ik ga vanavond gewoon wat met de resolutie klote. Maar goed dan gaat het kwaliteit natuurlijk ook acheruit? hoewel ik de auto's op de resolutie die ik nu heb, best wel een gekarteld eruit zien :? toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

TheVisionMaster schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:04:
heeft het zin om de MM in bv. Zwolle te bellen om te vragen of ze hem nog hebben? :)
Ik denk het niet, MM amsterdam had ze namelijk ook niet en wist er nog nix vanaf. die had nog de 20ste in zijn systeem staan.
mocht het er wel ligen dan had ie er zelf al een gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
wel vaag dat hij wel bij diverse MediaMarkten ligt dan..en bij andere weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TheVisionMaster schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:21:
wel vaag dat hij wel bij diverse MediaMarkten ligt dan..en bij andere weer niet :(
Aangezien MM's een franchise zijn, kan het heel goed zo zijn dat de ene wel wilde leveren vandaag en de andere niet.

Volgens de laatste berichten is de release nog steeds de 13e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
TheVisionMaster schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:21:
heb mn broertje met een noodgang naar de MediaMarkt Den Haag gestuurd ;) hopen dat ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er op het moment een storing is op Live met het gebruik van creditcards? Als ik MS points probeer te kopen krijg ik "cannot connect now, try again later" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je al een xbox 360 premium in combinatie met een gsm abbo kunt afsluiten? Heb al wel gezien dat je dit kunt met een xbox 360 core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Donnie Darko schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:41:
[...]

heb mn broertje met een noodgang naar de MediaMarkt Den Haag gestuurd ;) hopen dat ik hem heb :)
ondertussen heeft mn broertje hem gehaald er lagen er nog 2 volgens hem nu :) dus doe er je voordeel mee hij is 65 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Nou ik heb hem binnen! ik wens mezelf veel plezier toe! had ik bijna de dure import versie gekocht!

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/3337/doa4medium2tt.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door darkphoenix op 10-01-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Donnie Darko schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:45:
[...]

ondertussen heeft mn broertje hem gehaald er lagen er nog 2 volgens hem nu :) dus doe er je voordeel mee hij is 65 euri.
65??? pfoe, ik ga echt niet meer dan 50 euro betalen voor een shallow vechtspelleke
dan maar wachten tot iedereen hem zat is en ie op ebay staat

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:45:
Nou ik heb hem binnen! ik wens mezelf veel plezier toe! had ik bijna de dure import versie gekocht!

[afbeelding]
Ik had hem zaterdag idd voor 80e gekocht maar die 15 euro is er wel vanaf benut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Voor de mensen met geld hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:19:
Weet iemand of je al een xbox 360 premium in combinatie met een gsm abbo kunt afsluiten? Heb al wel gezien dat je dit kunt met een xbox 360 core.
jazeker, heb ik ook gedaan. Heb hem overigens nog niet, ze zijn out of stock. Ze worden eind januari, begin februari verwacht.
Toch geinteresseerd? ---> www.gsm-shop.nl ; en dan zelf actie samenstellen
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:19:
Die was er wel tot 1 januari jl. bij gsm-shop.nl als ik me niet vergis, maar was zeer tijdelijke actie. Denk dat je even rustig een paar weken de verschillende sites moet volgen, ben ervan overtuigd dat er ook wel weer een premium 360 actie komt aangezien er net zoals in de shops daar de meeste vraag naar zal zijn i.c.m. een abonnement. Sterker nog, ik zoek 'em zelf ook, maar dan over een maandje of 3 want dan loopt m'n huidige abo af voor een T-Mobile MDA Compact die me na alle cashback maar 140 Euro netto heeft gekost, direct een navigatiesysteem in handen (Blue Tooth GPS erbij gekocht) met TomTom erop!

Dat heeft ook ff wat tijd gekost om juiste abo te scoren, da's hier net zo. Geduld is een schone zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Heeft iemand al die FFXI demo al gespeeld? Ben eigelijk best op zoek naar het blad hier in nl maar kan nergens vinden. Ze hebben overal alleen nog oudere versies van november/december. Is ie uitverkocht of komt deze versie neit in Nederland?

pgr3 demo downloaden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eqjim schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:44:
[...]

jazeker, heb ik ook gedaan. Heb hem overigens nog niet, ze zijn out of stock. Ze worden eind januari, begin februari verwacht.
Toch geinteresseerd? ---> www.gsm-shop.nl ; en dan zelf actie samenstellen
Succes
Dank je _/-\o_ ga hem ook bestellen dan maar een paar weken wachten.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:46:
[...]

Die was er wel tot 1 januari jl. bij gsm-shop.nl als ik me niet vergis, maar was zeer tijdelijke actie. Denk dat je even rustig een paar weken de verschillende sites moet volgen, ben ervan overtuigd dat er ook wel weer een premium 360 actie komt aangezien er net zoals in de shops daar de meeste vraag naar zal zijn i.c.m. een abonnement. Sterker nog, ik zoek 'em zelf ook, maar dan over een maandje of 3 want dan loopt m'n huidige abo af voor een T-Mobile MDA Compact die me na alle cashback maar 140 Euro netto heeft gekost, direct een navigatiesysteem in handen (Blue Tooth GPS erbij gekocht) met TomTom erop!

Dat heeft ook ff wat tijd gekost om juiste abo te scoren, da's hier net zo. Geduld is een schone zaak ;)
Dank je lees net dat deze aktie zelfs nog loopt alleen de xbox is dan niet op voorraad dus inderdaad een paar weekjes geduld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Muthas schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:51:
Heeft iemand al die FFXI demo al gespeeld? Ben eigelijk best op zoek naar het blad hier in nl maar kan nergens vinden. Ze hebben overal alleen nog oudere versies van november/december. Is ie uitverkocht of komt deze versie neit in Nederland?

pgr3 demo downloaden _/-\o_
OXM van januari komt pas eind januari in de winkel, nog even geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:02:
[...]

Dank je _/-\o_ ga hem ook bestellen dan maar een paar weken wachten.

[...]

Dank je lees net dat deze aktie zelfs nog loopt alleen de xbox is dan niet op voorraad dus inderdaad een paar weekjes geduld.
Ha, ik wist niet dat zelf samenstellen ook nog kon, weer wat geleerd op die site ;)

Trouwens, iemand die de beste combinatie heeft gevonden? Volgens mij is de volgende de meest optimale met minste uitgave en aantal belminuten

Vodafone 22,50 Euro p/m voor 2 jaar, 150 belminuten p/m
Geen mobiel, wel 360 premium

Bijbetaling 23 Euri, geen verdere (verzend/aansluit)kosten

wel 4 maanden 50% korting op belkosten en 4 mnd 50% korting op SMS voordeel bundel

Ofwel rekensommetje:

20 x 22,50 = 450 Euro
4 x 11,25 = 45 Euro
Bijbetaling 23 Euro

Totaal 518 Euro -/- 399 xbox Premium, ofwel 119 Euro voor 2 jaar 150 belminuten per maand. Da's op zich geen gekke deal lijkt me zo en de MDA Compact gaat nog wel wat jaartjes mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

[afbeelding]
lijkt wel een ontvoeringfoto met die krant er zo bij!!

Maar ik wens je ook veel plezier toe! Ik moet toch nog afwachten tot ik weer geld heb, dus hoef ik ook voorlopig nog geen moeite te doen :P

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychonikeo schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:45:
[...]

lijkt wel een ontvoeringfoto met die krant er zo bij!!

Maar ik wens je ook veel plezier toe! Ik moet toch nog afwachten tot ik weer geld heb, dus hoef ik ook voorlopig nog geen moeite te doen :P
Maar whow, 65 Pleuro... Eerst die 360 premium maar eens scoren bij mobiel abonnement en dan tzt via internet met lagere prijs die games aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Wat een ophef voor een vechtspelletje. Ik vind het persoonlijk niet echt een nextgen game. Diepgang is ook ver te zoeken volgens mij. Zal er vast mooi uitzien. Veel plezier er mee.

*ID83 had liever gehad dat ze Ninja Gaiden 2 uitbrachten ipv. DOA4 :+

Haha Mirik onze vriend van Xboxworld.nl zit al heel de dag Bejewled 2 Classic te spelen. Die gast is echt Achievement geil volgens mij ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige zijn wel licht geprikkeld zeg sta nu al 48% avoided. Ik ben er zeker van dat dat komt doordat ik sinds kort PGR3 online career aan het spelen ben. Af en toe knal je natuurlijk wel eens tegen je tegenstander aan, vooral wanneer diegene niet wil opschieten of als je iemand laat spinnen doordat hij zelf tegen je voorkant aan rijdt. Voorbeeld als zon gast de buitenbocht pakt en ik de binnenbocht waardoor ik tegen zijn achterkant aanknal is het zijn eigen schuld. Meestal zie je ze dan nog niet eens aankomen ook.

Maar sommige mensen lijken dit niet te begrijpen, vooral als het om hun ranking gaat. Als het nou met opzet is op een recht stuk ok, maar dit iemand zomaar avoiden is gewoon kinderachtig. Ik kan me niet voorstellen dat het hun zelf nooit overkomt, maar waarschijnlijk rijden ze dan verder met een trots gevoel...

Wat mij betreft had PGR 3 wel wat minder gevoelig mogen zijn voor de auto's van de tegenstander. Een erg groot minpuntje.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:02:
[...]

Wat een ophef voor een vechtspelletje. Ik vind het persoonlijk niet echt een nextgen game. Diepgang is ook ver te zoeken volgens mij. Zal er vast mooi uitzien. Veel plezier er mee.

*ID83 had liever gehad dat ze Ninja Gaiden 2 uitbrachten ipv. DOA4 :+

Haha Mirik onze vriend van Xboxworld.nl zit al heel de dag Bejewled 2 Classic te spelen. Die gast is echt Achievement geil volgens mij ;)
en het is ook nog een import versie ook
zins wanneer doet de media markt aan import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nogsteeds op een 360 premium pakket die mij kerst beloofd is door het bedrijf wat deze levert. Inmiddels heb ik al 5x een mail gekregen: Hij komt er deze week echt aan, beloofd. En ondertussen maar reclame maken voor de 360... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik zal morgen ook eens een XBOX360 halen, hoeduur issie eigenlijk? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

399,- Voor de versie die je moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Dennahz schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:24:
Ik zal morgen ook eens een XBOX360 halen, hoeduur issie eigenlijk? :)
299 voor de Core, en 399 voor de Premium (wat het verschil is moet je zelf even uitzoeken). En er gewoon een halen is misschien lastiger gezegd dan gedaan, aangezien ze nog steeds erg moeilijk verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Is ridge racer (non import) al gesignaleerd in NL :)
Daar wacht ik nou op.
Alleen niet voor 80 euro in den haag, 65 vind ik net leuk.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58

DoctorV64

Cosmopoliet

Vandaag eindelijk een RGB-scart kabel met optical gescoord bij de Dixons (of all shops :? . Beeld is wel wat scherper dus een mooie investering.

Zag ik nou net op die foto met DOA4 en NRC een groene makro-prijssticker? of zijn dat de mediamarkt prijsstickers?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
ErikRo schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:52:
Is ridge racer (non import) al gesignaleerd in NL :)
Daar wacht ik nou op.
Alleen niet voor 80 euro in den haag, 65 vind ik net leuk.
valt me eigenlijk tegen van de Media Markt als ze Dead or Alive 4 wel importeren kunnen ze ridge racer net zo goed ook importeren en zeker als ze hem voor 65 euro verkopen ;) daar kan ik hem zelf bijna niet eens voor importeren :) alhoewel (ik had hem voor 62 euri ;) bij cvg+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:06:
sommige zijn wel licht geprikkeld zeg sta nu al 48% avoided. Ik ben er zeker van dat dat komt doordat ik sinds kort PGR3 online career aan het spelen ben. Af en toe knal je natuurlijk wel eens tegen je tegenstander aan, vooral wanneer diegene niet wil opschieten of als je iemand laat spinnen doordat hij zelf tegen je voorkant aan rijdt. Voorbeeld als zon gast de buitenbocht pakt en ik de binnenbocht waardoor ik tegen zijn achterkant aanknal is het zijn eigen schuld. Meestal zie je ze dan nog niet eens aankomen ook.

Maar sommige mensen lijken dit niet te begrijpen, vooral als het om hun ranking gaat. Als het nou met opzet is op een recht stuk ok, maar dit iemand zomaar avoiden is gewoon kinderachtig. Ik kan me niet voorstellen dat het hun zelf nooit overkomt, maar waarschijnlijk rijden ze dan verder met een trots gevoel...

Wat mij betreft had PGR 3 wel wat minder gevoelig mogen zijn voor de auto's van de tegenstander. Een erg groot minpuntje.
Ik weet wat je bedoeld, tot nu toe heb ik alleen gezeik gehad met Engelsen. Wat ik wel is wil weten of ze 3rd person rijden of in de cockpit, ik rijd namelijk altijd in de cockpit-view en daardoor heb ik minder overzicht wat er om me heen gebeurd. Het is dus wel is voorgekomen dat ik dus iemand raakte, krijg direct gezeik en BS ik dus sorry zeggen en hup bad points....het is maar un spelletje daarom sta ik nu ook op recreation en niet pro.

BTW het verpest een beetje de game dat online-career denk ook niet dat ik die punten ga halen. Ik heb de game nu op silver ik ga nu voor goud/platinum ze bekijken het maar met online-career.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:06:

helemaal mee eens.. soms vind ik ze ook echt te gevoeling. Een klein tikje en je staat al rond.
Hoewel ik laatst op zo'n ellenlange brug reed in een van die cricuits en daar stond er een stil.

Kwam met zo'n 350 km/h aanzuilen en gelukkig werd tie heel ff doorzichtig. pfoe.. dat scheelde weinig. :P

Maar heel vervelend als je lekker een bocht instuurt en er net iemand veel te hard op een bocht afkomt en zijn auto in jouw zijkant zet :(
Moet trouwens ook maar eens met die ferrari f50 gt leren rijden. Die Mercedez Benz stuurt lekker, maar die ferrari's zijn toch elke keer net iets sneller |:(

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
Iemand ervaring met een repair order voor een kapotte 360?
Ik kwam vandaag thuis en er lag een briefje in de brievenbus van UPS. Daar staat op dat ze een reparatiedoos hebben aangeboden. Morgen komen ze weer op ongeveer hetzelfde tijdstip en dan is er iemand aanwezig.
Is het zo dat je de 360 dan meteen weer in die doos aan UPS kan meegeven?

En kan je eventueel ook meteen een ander afleveradres opgeven voor als ie terugkomt? Ik ben namelijk overdag gewoon werken. Het zou leuk zijn als ik voor het weekend weer een nieuwe heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Ponymaster op 10-01-2006 21:23 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.