Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.986 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

Donnie Darko schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:37:
als het goed is gaat vanaf vandaag de aanbieding van xbox360 spellen bij de mediamarkt in ik heb gisteren gekeken maar toen waren ze nog bijna allemaal 59,- heeft iemand ze ondertussen al daadwerkelijk voor 49,- gezien?
Als je gewoon ff op hun site kijkt zie je zelf staan (hoop ik) dat de actie loopt van 17-01-2006 tot en met 22-01-2006

plus:
Onze vestigingen zijn zelfstandige BV's die allemaal actief zijn in een eigen marktgebied en eigen concurrenten hebben. Dit betekent dat het assortiment, de prijzen van producten en de aanbiedingen per vestiging kunnen verschillen. Houd hier dus rekening mee bij het bekijken van de aanbiedingen en kies de Media Markt bij jou in de buurt!

[ Voor 29% gewijzigd door fulgore op 17-01-2006 13:51 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-06 16:05
fulgore schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:50:
[...]

Als je gewoon ff op hun site kijkt zie je zelf staan (hoop ik) dat de actie loopt van 17-01-2006 tot en met 22-01-2006

plus:

[...]
het is een nationale krant dus geld voor heel nederland ;)... maar ik loop vandaag wel weer langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:57

TheVMaster

Moderator WOS
Donnie Darko schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:53:
[...]

het is een nationale krant dus geld voor heel nederland ;)... maar ik loop vandaag wel weer langs :P
:p ik loop vanmiddag ook ff bij de lokale vestiging langs :) wil nog wel ff een game hebbuh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 15:31
Ik kon nergens een ruiltopic vinden maar heb kameo uitgespeeld en wilde die graag ruilen voor condemned, pg3, pd0, king kong.
Spel is verder onbeschadigd 0 krasjes, incl boekje, dvddoosje aankoopbon etc.
Als dit niet mag hier dan hoor ik het wel :Y)
Als het hier niet mag, waar is dit dan wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Nee, dat mag niet hier, je kunt het beter bij vraag en aanbod proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

OcNewB schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:44:
Ik kon nergens een ruiltopic vinden maar heb kameo uitgespeeld en wilde die graag ruilen voor condemned, pg3, pd0, king kong.
Spel is verder onbeschadigd 0 krasjes, incl boekje, dvddoosje aankoopbon etc.
Als dit niet mag hier dan hoor ik het wel :Y)
Als het hier niet mag, waar is dit dan wel mogelijk?
http://forum.xboxworld.nl

Wie trouwens nog Premiums wil: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=79643

[ Voor 1% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2006 15:37 . Reden: url ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
lol meer dan 440 betalen voor een premium is onzin! -> je kan namelijk voor 299 een core kopen + 100 voor hdd + 40 voor wireless controller en dan heb je ongeveer je premium :?

- Xbox 360 met zilveren DVD-lade (core: 299,-)
- 20GB Xbox 360 Hard Drive (100,-)
- Xbox 360 Wireless Controller (40,-)
- Xbox Live Headset
- HD/AV bekabeling met SCART adapter
- Ethernet kabel

De headset geloof ik wel en de ethernet kabel ook... dan is dat laatste kabeltje voor mij persoonlijk niet echt interessant omdat ik geen hd tv heb...

Of mis ik nou een reden om meer dan 440 te betalen?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lord_T schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:51:Of mis ik nou een reden om meer dan 440 te betalen?
Mensen die 440 nu willen betalen, is omdat ze nu alles ineens in huis willen hebben en niet, zoals nog 56898234 GoT'ers, bij allerlei winkels moeten gaan leuren voor onderdeel X of onderdeel Y met levertijd totaal onbekend.

*edit*
En als je dan ook nog eens om de hoek woont, handje contantje kan betalen en dergelijke, dan zie ik geen bezwaar om iets meer geld neer te leggen.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Lord_T schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:51:
lol meer dan 440 betalen voor een premium is onzin! -> je kan namelijk voor 299 een core kopen + 100 voor hdd + 40 voor wireless controller en dan heb je ongeveer je premium :?

- Xbox Live Headset
- Ethernet kabel

De headset geloof ik wel en de ethernet kabel ook... dan is dat laatste kabeltje voor mij persoonlijk niet echt interessant omdat ik geen hd tv heb...

Kan je er niet gewoon zelf een 200GBér indoen ofzo, is nog goedkoper ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 29-05 16:02
Bartjuh schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:00:
[...]

Kan je er niet gewoon zelf een 200GBér indoen ofzo, is nog goedkoper ook :P
Zoals al meerdere malen zelfs vandaag :? aan bod is gekomen kan er geen andere hdd in dan de door MS geleverde hdd's

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Pubbert

random gestoord

Spuit11

[ Voor 92% gewijzigd door Pubbert op 17-01-2006 16:03 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164848

Lord_T schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:51:

- Xbox Live Headset
- Ethernet kabel

Zucht, nu gaan we die discussie toch ook niet nog een keer hier houden he... ga dan maar in dat specifieke topic hierover posten.

Er is een tekort aan premiums, als een ander een core met aanvulling ook goed vindt dan mooi. Zo niet, dan zoek je jezelf of de tering voor 399 Euro, wacht een paar maand óf koopt van iemand die er klaarblijkelijk handel in ziet. Hoge vraag, laag aanbod, prijs omhoog. Zo gaat het met olie, zo kan het met 360 Premiums gaan. KLAAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 17:21
I'm with Stupid --^^ ;)

Het is een simpel gegeven, en sommige mensen zijn 'slim' genoeg om daar een slaatje uit te slaan.

[ Voor 10% gewijzigd door EQJim op 17-01-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 21:28

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

@ sneaky-fab

Ik heb eens verder onderzoek naar deze site gedaan waar jij en ik de X360 hebben besteld en stuite hierop

http://www.internetoplich...on=display;num=1136888380

Ik hoop zo dat het niet waar is.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SV3NNER schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:40:
@ sneaky-fab

Ik heb eens verder onderzoek naar deze site gedaan waar jij en ik de X360 hebben besteld en stuite hierop

Als ik jullie was, zou ik met de printouts van dat forum naar de politie gaan en aangifte doen. Lijkt me zo klaar als een klontje boter, als een ander z'n KvK nummer wordt gebruikt (een shop met 1 letter verschil welteverstaan), de telefoonnummers niet kloppen, het adres niet klopt, naam eigenaar niet juist is, noem maar op. Het bedrijf waarvan het KvK nummer wel is, heeft zelfs inmiddels ook aangifte gedaan. Dat moge duidelijk genoeg zijn lijkt me.

In dit geval heel jammer heren, maar het lijkt erop dat jullie zijn opgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

@ sneaky-fab

Oei, kijk die site es... BestPriced.nl ziet er best gelikt uit voor de niets vermoedende consument! Zou zo een PDA of dan-nog-maar-een-360-aan-1-heb-ik-niet-genoeg bestellen!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

Damn! Heb nu alle Achievements van Condemned behalve 1tje 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/rU/r4/1YCLiGJhbC9BCxoDG11TVkQyL2FjaC8wLzE1AAAAAOfn5-rXSrE=.jpg
Chief Investigator Award
You found every piece of evidence

Deze Achievement is niet moeilijk te halen, je moet gewoon alle bewijzen vinden met je "CSI" tools, maar naar mijn mening heb ik toch echt allemaal gevonden.

Ik had een tijdje terug een lijst gevonden, waar alle bewijzen die je moest hebben voor deze award op stonden, maar ik ben hem kwijt. Ik zoek me loos op internet :(

Op het officiele xbox 360 forum wordt er iets gezegt over aanwijzingen die je in Chapter 2 over het hoofd ziet, maar deze heb ik net nog even gehaald. Nog steeds geen award!

Help me. Heeft iemand een lijst van al het bewijsmateriaal hiervan?

edit:
Laat maar...Zie dat er net een nieuwe post op het forum van xbox.com staat. Wat een toeval :P
http://forums.xbox.com/1036243/ShowPost.aspx

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 17-01-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:50

S2S

@ sneaky-fab

Oo dat zou erg lullig voor jullie zijn.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Anoniem: 157893 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:12:
Damn! Heb nu alle Achievements van Condemned behalve 1tje 8)7

[afbeelding]
Chief Investigator Award
You found every piece of evidence

Deze Achievement is niet moeilijk te halen, je moet gewoon alle bewijzen vinden met je "CSI" tools, maar naar mijn mening heb ik toch echt allemaal gevonden.

Ik had een tijdje terug een lijst gevonden, waar alle bewijzen die je moest hebben voor deze award op stonden, maar ik ben hem kwijt. Ik zoek me loos op internet :(

Op het officiele xbox 360 forum wordt er iets gezegt over aanwijzingen die je in Chapter 2 over het hoofd ziet, maar deze heb ik net nog even gehaald. Nog steeds geen award!

Help me. Heeft iemand een lijst van al het bewijsmateriaal hiervan?

edit:
Laat maar...Zie dat er net een nieuwe post op het forum van xbox.com staat. Wat een toeval :P
http://forums.xbox.com/1036243/ShowPost.aspx
Heb je m ook helemaal met melee wapons uitgespeeld?? Lijkt me bijna onmogelijk als ze op je lopen te schieten en je hebt geen faser meer op het einde!!

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@ID83: http://vgstrategies.about...cheatsc/a/CondemnedCO.htm / http://xbox360achievements.com/content/view/27/70/ maar volgens mij beantwoord dat nog steeds je vraag niet...

*edit*
http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/926309.html

[ Voor 60% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[/quote]

Lanceerdatum Playstation 3 onzeker
Door Arie Jan Stapel - dinsdag 17 januari 2006 - 13:08 - Bron: MarketWatch - Views: 12.614
Het begint erop te lijken dat het Sony niet zal lukken de Playstation 3 spelcomputer in de Verenigde Staten volgens plan in het voorjaar van 2006 uit te brengen. Op de Consumer Electronics Show, die eerder deze maand in Las Vegas werd gehouden, hield Sony-topman Howard Stringer een toespraak, waarin hij niets zei over de lancering van de PS3 in de VS. Eveneens veelzeggend was dat op de grote Sony-stand de PS3 ergens achteraf achter glas was opgesteld. Spellen voor het apparaat had Sony nog niet, alleen een paar niet-speelbare demos. Volgens deskundigen zal de lancering in de VS waarschijnlijk pas in de tweede helft van 2006 plaatshebben en kan een Japanse versie mogelijk wel in het voorjaar uitkomen.

De vertraging is waarschijnlijk te wijten aan productieproblemen bij de complexe chips die gebruikt worden in de nieuwe machine. Volgens analisten zal Sony wel liever wachten tot de opbrengst van de fabricage een aanvaardbaar niveau heeft, in plaats van in alle haast het apparaat toch op tijd uit te brengen. Ook de spellen zullen een probleem vormen: de productietijd van een modern computerspel bedraagt gauw anderhalf jaar. Aangezien Sony nog geen enkel spel gereed had, lijkt het erop dat zelfs bij een vertraagde lancering de PS3 het aanvankelijk zal moeten doen met minder titels dan de Xbox 360 had.

[quote]

Waarom verbaast mij dit weer eens niet? Weer zo'n Sony glijer. En dan zeggen ze omdat ze anders productiecapaciteit missen bla bla. Ze gaan nu én vertragen en tzt ook te weinig kunnen leveren. Zoals het met de PSP ook gaat, zal het de PS3 ook vergaan

Dan liever een 360 op launch datum zoals afgesproken en wat tekorten door een grote vraag dan dit verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychonikeo schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:16:
[...]

Heb je m ook helemaal met melee wapons uitgespeeld?? Lijkt me bijna onmogelijk als ze op je lopen te schieten en je hebt geen faser meer op het einde!!
Yup, is super simpel. Je mag je taser gewoon blijven gebruiken en je haalt hem na Level 9 ;) Je kan hem ook gewoon op Easy zetten voor de 2e keer.

Heb al een lijst gevonden dus, voor de bezijsmaterialen, maar bedankt voor jullie reacties. Het zal toch in Chapter 2 zitten. Die ik net dus deed, maar je moet het complete level even uitspelen daarna. (had ik niet gedaan) Dus zal het vanavond nog weleens proberen...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 17-01-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
heeft iemand nog doa4 bij de bartsmit weten te halen??

Ik heb bij zowel de eplaza als de bart smit gezocht, maar heb niks kunnen vinden.
Hubert schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:24:
[...]

Wie heeft het erover dat ik het fijn vindt, ik vindt het gewoon goed dat je binnen 8 dagen daar kan ruilen.
Mits het artikel er natuurlijk nog goed uitziet. ruilen is imho not done als je artikel gewoon gebruikt eruit ziet.
Je kan daar ook alleen maar ruilen voor een andere game. dus je geld krijg je niet meer terug. wel zo goed ook eigenlijk :)
tis wel zo dat er altijd gebruikerskrassen ontstaan. Hoe zuinig je er ook mee omgaat. En eerlijk gezegd vind ik dat idee ook drie keer niks, bij de aanschaf van een "nieuwe" game.

[ Voor 77% gewijzigd door dikki dik op 17-01-2006 18:22 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ik zag dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door dikki dik op 17-01-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

S2S schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:15:
[...]

Oo dat zou erg lullig voor jullie zijn.
ja idd 404eutjes weg :'(
Maar ik ga morgen maar eens aangifte doen.
(sven besteld ook eens een keer iets via internet)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SV3NNER schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:40:
[...]

Of het echt al weg is, is vraag 2.

Doe het volgende, aangifte bij politie. Laat uitzoeken op wiens naam geregistreerd is (kan fake zijn, idd ook de host/provider factuur stuurt naar niet bestaand persoon op een willekeurig adres van een ander maar toch check het), geef het bij de bank aan dat het rekeningnr. waar je op hebt over gemaakt i.v.m. zwendel compleet geblokkeerd moet worden, met politierapport, daarnaast berichten van evt. BestpriceS.nl waarvan het KvK nr. gejat is (geen idee of dat kan op deze manier maar proberen kan je altijd) en beslag laten leggen op de rekening (voor het geval er nog iets opstaat)

En verder: check idd altijd eerst waar je exact koopt, kies m.n. de grotere internetshops waar je van andere mensen positieve berichten over hebt gehoord en heel simpel

www.kvk.nl

daar kun je een inschrijving checken bij het Online Handelsregister, hoewel dit ook geen 100% betrouwbaarheid geeft, maar toch.

Voor de rest hoop ik dat jullie op de één of andere manier je geld terug kunnen krijgen en alsnog een 360 kunnen aanschaffen. Anders toch maar zo'n mobiel abonnement scoren als je huidige verloopt met een Premium 360 erbij... Het blijft bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

SV3NNER schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:40:
[...]

Ik heb met hetzelfde bedrijf gemaild en gevraagd naar de voorraad. Woensdag zouden er genoeg apparaten binnen zijn (dus de bewering 3 op voorraaad klopte ook al niet). Uiteindelijk vroeg ik of ik kon bestellen onder de voorwaarde dat als er deze week niet geleverd zou worden ik onder de bestelling uit zou kunnen. Daarna nooit meer reactie gehad......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hubert schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:57:
[...]

Nou dat heb ik idd niet gezegt: zit namelijk zo dat je normaal idd alleen mag ruilen binnen 8 dagen.
Ik heb alleen gezegt dat ik hem graag voor doa4 zou willen ruilen (die eerst de 13e uit zou zijn en ik binnen me ruil periode zat.)
Mar omdat ie nu vertraagt is en ik geen andere game wilde hebben die nu uit is, heeft de verkoper bij de free mij toegezegt middels een aantekening op de bon dat ik hem alsnog mag inruilen als doa4 binnen is. Dit is uiteraard geen standaard procedure, maar omdat hij geen reservering kon maken nog en het spel eerst eerder al uit had moeten zijn maakte hij een uitzondering. _/-\o_
en ondertussen zit je wel lekker verder te spelen met het spel dat je niet leuk vind?
in dit geval hadden ze het spel moeten terug nemen en je een tegoed-bon moeten geven.

want nu loop je lekker de DVD te "be-usen"

(ik heb ook pgr3 en zonder nog maar 1 keer de DVD verkeerd te hebben behandeld (krassen/vingers)
zag ik tot mijn verbazing dat er in het midden (voor de kleine cd'tjes) een soort cirkel was gekomen. het was gelukkig geen kras, maar een soort vettige substancie (vast van nieuwigheid in de lade) want PGR3 was de eerste dvd die ik erin had gedaan. en bij PD0 heb ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Anoniem: 83846 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:12:
[...]

Ik heb met hetzelfde bedrijf gemaild en gevraagd naar de voorraad. Woensdag zouden er genoeg apparaten binnen zijn (dus de bewering 3 op voorraaad klopte ook al niet). Uiteindelijk vroeg ik of ik kon bestellen onder de voorwaarde dat als er deze week niet geleverd zou worden ik onder de bestelling uit zou kunnen. Daarna nooit meer reactie gehad......
Wees blij dat je daar niet besteld hebt.
Ik krijg ook geen mailtjes meer terug met vragen over mijn bestelling.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Het is toch mogenlijk om een toetsenbord aan te sluiten op de XBOX360? Of ben ik nou helemaal abuis?

Ik heb nog een draadloos toetsenbord liggen van Logitech en het is misschien wel makkelijk in combinatie met WMC2005 om te zoeken in je playlists enzo. Ik geloof dat ik ook kan MSN' en via WMC2005 maar daar ben ik nog niet uit.
Maar goed, eerst moet dat toetsenbord nog gaan werken.....

iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:24
Anoniem: 38669 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:46:
Het is toch mogenlijk om een toetsenbord aan te sluiten op de XBOX360? Of ben ik nou helemaal abuis?

Ik heb nog een draadloos toetsenbord liggen van Logitech en het is misschien wel makkelijk in combinatie met WMC2005 om te zoeken in je playlists enzo. Ik geloof dat ik ook kan MSN' en via WMC2005 maar daar ben ik nog niet uit.
Maar goed, eerst moet dat toetsenbord nog gaan werken.....

iemand tips??
Goede vraag. Prik eens een USB toetsenbord er in en kijk wat er gebeurd. Ben ik wel benieuwd naar...

Edit\ Tis ook handig voor media center extender kan je msn'en op je xbox 360 :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Banjy op 17-01-2006 18:54 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Banjy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:54:
[...]

Goede vraag. Prik eens een USB toetsenbord er in en kijk wat er gebeurd. Ben ik wel benieuwd naar...

Edit\ Tis ook handig voor media center extender kan je msn'en op je xbox 360 :*)
Precies wat ik bedoel met dat MSN.

Maarrrrr, ik heb geen USB-toetsenbord alleen maar dat draadloze Logitech-ding. De IR-ontvanger moet ik dus op de XB aansluiten en dan kan ik me toetsenbord opschoot houden, tenminste dat zou ik graag willen.
Maar het lukt me tot zover niet om die draaloze bende tot leven te wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129945

:'( :'( ik pleeg zelfmoord :( :(

AL MIJN SPAAR GELD< KWIJT

aangifte heeft toch geen zin, kut politie, doet geen f;ck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wireless keyboards doen het niet tot niet goed omdat er meestal een drivertje nodig is (zoals onder Windows) om de dongle en het keyboard met elkaar te laten babbelen.

USB-keyboard werkt vlekkeloos maar alleen in je Dashboard bij het tikken van een berichtje ofzo; je kan er dus niet mee gamen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:01:
Wireless keyboards doen het niet tot niet goed omdat er meestal een drivertje nodig is (zoals onder Windows) om de dongle en het keyboard met elkaar te laten babbelen.

USB-keyboard werkt vlekkeloos maar alleen in je Dashboard bij het tikken van een berichtje ofzo; je kan er dus niet mee gamen en dergelijke.
Mmmm, jammer zeg. Ik had gehoopt dat het wel zou gaan werken maar ik kan er op andere fora ook al niets over vinden.
Nou ja, dan maar geen MSN op de XBOX :P

@SneakyFab en lotgenoot:
Dat zuigt flink zeg! Ik zou toch aangifte doen van oplichting, hoe meer mensen deze zaak aangeven bij de politie hoe meer ze voor je kunnen doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

Anoniem: 129945 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:00:

jemig, echt erg die oplichters! wel gewoon aangifte doen, je weet maar nooit. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 38669 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:04:
[...]

Mmmm, jammer zeg. Ik had gehoopt dat het wel zou gaan werken maar ik kan er op andere fora ook al niets over vinden.
Nou ja, dan maar geen MSN op de XBOX :P
Beetje USB-keyboard met verlengkabel (ja, kabeltje) kost evenveel als een beetje wireless. Ik zie geen probleem behalve dan een kabeltje over de vloer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Anoniem: 157893 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:25:
[...]

Yup, is super simpel. Je mag je taser gewoon blijven gebruiken en je haalt hem na Level 9 ;) Je kan hem ook gewoon op Easy zetten voor de 2e keer.

Heb al een lijst gevonden dus, voor de bezijsmaterialen, maar bedankt voor jullie reacties. Het zal toch in Chapter 2 zitten. Die ik net dus deed, maar je moet het complete level even uitspelen daarna. (had ik niet gedaan) Dus zal het vanavond nog weleens proberen...
oooh oke dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SV3NNER schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:41:
[...]

Wees blij dat je daar niet besteld hebt.
Ik krijg ook geen mailtjes meer terug met vragen over mijn bestelling.
SV3NNER , ik ga morgen ochtend aangifte doen

Heb jij nog handige info ? bijv. tel nummers, namen etc. ?

neem ff contact met me op : sneaky-fab@hotmail.com ( MSN en mail )

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
niemand die vandaag op zoek is gegaan naar doa4??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06 18:27

Tja, nooit van te voren je geld geven aan de winkels voor als ze failliet gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

dikki dik schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:59:
niemand die vandaag op zoek is gegaan naar doa4??
Waarom? Die game is er toch pas 20ste of zelfs de 27ste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

S2S schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:06:
[...]

Is inderdaad pas 459897923x gepost voor de PAL-versie. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

MAX3400 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:01:

Volgens mij is er voor mijn logitech keyboard geen driver nodig hoor? (van de MX3100 set, een van de nieuwste) Heb het nog niet getest hoor, maar als ze er niet aan gedacht zouden hebben zou dat echt stom zijn, er kwam toch ook misschien een manier om op WLM (msn) in te gaan loggen?
Dan wil je toch vanuit je bankje een draadloos toetsebordje hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 97471 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:20:
[...]

Volgens mij is er voor mijn logitech keyboard geen driver nodig hoor? (van de MX3100 set, een van de nieuwste) Heb het nog niet getest hoor, maar als ze er niet aan gedacht zouden hebben zou dat echt stom zijn, er kwam toch ook misschien een manier om op WLM (msn) in te gaan loggen?
Dan wil je toch vanuit je bankje een draadloos toetsebordje hebben :P
Tuurlijk hebben ze eraan gedacht maar dan wel met een nieuw gelicenseerd Microsoft-logo. Duzze, dat komt nog wel.

Kan trouwens ook te maken hebben dat de XB360 geen wireless is maar custom-made wireless en niet precies op de 2.4GHz communiceert.

offtopic:
Tijd voor wat te eten... Shoarma is een goede bodem voor PGR3

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-06 08:14

Je moet juist stappen gaan ondernemen! Je laat je toch niet zomaar naaien?
Ik had daar bijna een Samsung le26m51b besteld maar ik kon geen telefoon/kvk nummer vinden en ook op detelefoongids.nl zag ik niks staan, dus ik vertrouwde het niet helemaal......gelukkig...

Als ik jouw was zou ik zeker actie ondernemen, zoals,
- aangifte doen,
- Marktplaats inlichten, tik maar eens in op marktplaats bestpriced en zie al die advertenties! (moet je wel aanvinken dat er ook in de beschrijving word gezocht, bij woonplaats staat er trouwens 'limburg, herten', en geen rotterdam :X .
- Kassa! inlichten
- opgelicht inlichten
- radar inlichten

en hopen dat ze je (jullie) probleem gaan onderzoeken, suc6 en sterkte!

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Laatst online: 02-04 14:29
GVD ik heb daar ook net besteld !!!
iemand een idee wat we moeten gaan doen?

[ Voor 38% gewijzigd door PunisherADF op 17-01-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

PunisherADF schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:06:
GVD ik heb daar ook net besteld !!!
iemand een idee wat we moeten gaan doen?
Heb je al betaald dan?

Zo ja probeer dan of je je geld nog terug kan krijgen via de bank, weet niet of dit kan maargoed.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen, waar is de xbox 360 premium nog op voorraad, ergens bij mediamarkt ? en zo waar

als iemand zon ding gespot heeft , plz , geef het hier door

Ik heb een mega pa die een xbox 360 voor mij koopt als troost :) voor oplichting

Weet iemand waar je hem nu kan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan inderdaad proberen je geld terug te laten halen door de bank.
En wat inderdaad ook al gemeld is; kassa, radar en dat soort programma's inlichten.
MAX3400 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:22:
[...]

Beetje USB-keyboard met verlengkabel (ja, kabeltje) kost evenveel als een beetje wireless. Ik zie geen probleem behalve dan een kabeltje over de vloer.
Is ook geen probleem hoor ;) Alleen ik had dat draadloze ding nog over dus het had mooi geweest als het daarmee was gelukt.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 38669 op 17-01-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
schnumi schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:09:
[...]

Heb je al betaald dan?

Zo ja probeer dan of je je geld nog terug kan krijgen via de bank, weet niet of dit kan maargoed.
Net gebeld dit gaat niet meer, wat gaat de rest nu ondernemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Voor alle opgelichten:

Ik ben van de zomer ook opgelicht. Jullie hebben een dikke kans dat jullie je geld terugkrijgen aangezien jullie gewoon geld hebben overgemaakt naar een rekeningnummer (dat neem ik aan tenminste) Je kunt moeilijk anoniem blijven achter een rekening, banken geven hun gegevens gewoon uit aan politie. Een groter probleem is het bij contante overboekingen via bijv Western Union oid.

Wat je ook kan proberen als je zelf iets wilt ondernemen, maar dat is een grijs gebied in de wet (niet illegaal overigens voor diegene die het probeert), is naar de bank in kwestie gaan en aan de baliemedewerker het verhaal uitleggen. Neem al je bewijzen zoals correspondentie en dingen van internet die de site aanwijzen als oplichters mee. Soms! mag je dan de gegevens inzien, maar zeker niet altijd! Dit is namelijk tegen de regels voor het personeel. (Wet bescherming persoonsgegevens) In mijn geval liep de man even weg en mocht ik op zijn scherm kijken. Zo was hij niet in de fout gegaan, en was ik achter de adresgegevens gekomen. Daarmee heb ik de politie opnieuw ingelicht en toen werden er pas stappen ondernomen. Mocht er alsnog niks gebeuren, kun je er ook voor kiezen om zelf achter je geld aan te gaan, maar dit raadt ik uiteraard absoluut niet aan met het oog op een slechte afloop.

Ik wens jullie veel succes toe, ik weet hoe het voelt, maar jullie moeten echt aangifte doen! Dat kost niks, en misschien krijg je je geld terug. Niet geschoten, altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:01:
[...]

Tja, nooit van te voren je geld geven aan de winkels voor als ze failliet gaan :?
Nooit iets via internet besteld zeker?! Het is vrij normaal dat je bij een internet winkel eerst geld overmaakt en dat ze na ontvangst van de betaling leveren. Dit is gewoon zwaar lullig, zeker omdat ze op de site ook het thuiswinkel waarborg logo gebruiken en als je dan op het logo klikt staat dat ze er nog niet bij aangesloten zijn (dan mogen ze het logo dus ook uberhaupt niet voeren 8)7 ). Maar het was natuurlijk een beetje aan te voelen, ik bedoel nergens zijn er meer premiums te krijgen en zij zouden er nog 3 hebben....Maar anyways suc6 @ gedubeerde en als ik jullie was zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met jullie bank zodat je misschien kunt proberen de betaling ongedaan te maken, of misschien zelfs nog te stoppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Xander84 op 17-01-2006 21:37 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
Dat gaat helaas niet vertelde de ABN bank mij, maarja niks aan te doen morgen maar aangifte doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Ik heb gelukkig geduld, ik wacht 'gewoon' 2 maanden op de Wehkamp 8)

Maar succes met het terughalen van jullie geld, ik zie jullie binnenkort wel op de tv in Kassa of Radar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
Zijn er nog mensen van plan om bij Kassa of Radar het te melden ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor de toetsenbord adepten:

Een collega van me heeft zijn zeer basic Dell toetsenbord aan de Xbox gehangen (1 jaar oud, model weet ik niet), hij werkte in 1 keer :)

Ik zal het eens vragen aan hem, van mij hoeft het niet zo, dus vandaar dat ik er niet eerder achteraan ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 08-06 11:38
Xander84 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:36:
[...]

Nooit iets via internet besteld zeker?! Het is vrij normaal dat je bij een internet winkel eerst geld overmaakt en dat ze na ontvangst van de betaling leveren. Dit is gewoon zwaar lullig, zeker omdat ze op de site ook het thuiswinkel waarborg logo gebruiken en als je dan op het logo klikt staat dat ze er nog niet bij aangesloten zijn (dan mogen ze het logo dus ook uberhaupt niet voeren 8)7 ). Maar het was natuurlijk een beetje aan te voelen, ik bedoel nergens zijn er meer premiums te krijgen en zij zouden er nog 3 hebben....Maar anyways suc6 @ gedubeerde en als ik jullie was zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met jullie bank zodat je misschien kunt proberen de betaling ongedaan te maken, of misschien zelfs nog te stoppen.
Geld overmaken voordat iets wordt verzonden? Neej echt nog nooit gedaan, beetje vreemd natuurlijk en al helemaal als je via internet besteld. Je gaat toch niet op "Goed vertrouwen" 400+euro storten met de gedachte van: dat bedrijf stuurt mn spulletjes wel.
Is deze webshop gevonden via marktplaats? gaan er dan geen lampjes branden?
Ik vind het echt heel lullig voor jullie, maar oplichting via marktplaats etc komt steeds vaker in het nieuws. Deze oplichters hebben vast gemerkt dat er een hoop ongeduldige mensen zijn die niet kunnen wachten tot er weer premiums in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
Ja helaas, hoe stom ook in een opwelling gedaan. Had ik nu maar de optie rembours gekozen, maarja achteraf praten is altijd makkelijk. Nu maar zorgen dat er wat wordt ondernomen door de politie hehe.

[ Voor 20% gewijzigd door PunisherADF op 17-01-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
S2S schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:06:
[...]

de import versie natuurlijk
MAX3400 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:13:
[...]

Is inderdaad pas 459897923x gepost voor de PAL-versie. O-)
Bij de bartsmit zouden ze hem hebben en dat is welgeteld pas 1 keer langsgekomen in dit topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

PunisherADF schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:47:
Zijn er nog mensen van plan om bij Kassa of Radar het te melden ? 8)7
Lees dit ff door
Hier kan je je aanmelden en gaan ze bijhouden wie er de dupe is.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

NEW PIX check dit FN3...het haar is insane...

http://www.ga-forum.com/s....php?t=81230&page=1&pp=50

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 17-01-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dikki dik schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:20:
[...]

de import versie natuurlijk

[...]

Bij de bartsmit zouden ze hem hebben en dat is welgeteld pas 1 keer langsgekomen in dit topic 8)7
Ik snap niet, maar dat is mijn mening, dat mensen zo snel mogelijk een import-versie willen hebben waaraan een paar haken en ogen zitten waaronder het bekende probleem dat je save-game niet of niet goed wordt opgeslagen en je je ook moet realiseren dat je een TV moet hebben die NTSC aankan want de conversie van NTSC naar PAL via het dashboard levert niet echt briljante resultaten.

En in beide gevallen; in deel 11 en 10 is al vaker langsgekomen dat de import bij bepaalde MediaMarkten, Bart Smit en Gameshops te krijgen zou zijn maar in erg beperkte mate. En alleen in dit deel is volgens mij al meer dan 2x medegedeeld dat de PAL is uitgesteld naar 27 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 15:22

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:14:
[...]

en ondertussen zit je wel lekker verder te spelen met het spel dat je niet leuk vind?
in dit geval hadden ze het spel moeten terug nemen en je een tegoed-bon moeten geven.

want nu loop je lekker de DVD te "be-usen"

(ik heb ook pgr3 en zonder nog maar 1 keer de DVD verkeerd te hebben behandeld (krassen/vingers)
zag ik tot mijn verbazing dat er in het midden (voor de kleine cd'tjes) een soort cirkel was gekomen. het was gelukkig geen kras, maar een soort vettige substancie (vast van nieuwigheid in de lade) want PGR3 was de eerste dvd die ik erin had gedaan. en bij PD0 heb ik het niet.
Om hier nog even op te reageren, nee ik ben het spel niet aan t be-usen, hij ligt in een plastic zakje veilig opgeborgen met bon en al.
Wou het spel ook achterlaten maar dat hoefde niet..,
en kan gellukig ook nog zeggen dat er nog geen gebruiks sporen op zitten. :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

dikki dik schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:20:

Nu voor de 2e keer :P

Kijk eens in deze folder links van FIFA06: http://www.bartsmit.com/f....phtml?id=202&idpage=1913
Lees nu wat er onder aan de pagina staat.

Ze hebben hem of gewoon nooit gehad (zoals wel vaker met lokkertjes) of hij is helaas al op en zul je nog even geduld moeten hebben. :z

EDIT: Wow, vette screens van FN3 indeed :9~ Die ene heeft trouwens wel z'n gebit-beschermer vergeten in te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door fulgore op 17-01-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03:29
het haar..
maakt dat de gameplay? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
die gasten die dus zijn opgelicht welke site was dat dan? ik lees veel posts daarover maar de naam van de nazi's is nog niet voorbij gekomen (of lees ik er over heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:47:
die gasten die dus zijn opgelicht welke site was dat dan? ik lees veel posts daarover maar de naam van de nazi's is nog niet voorbij gekomen (of lees ik er over heen)
Daar lees je idd overheen ja 8)7 Goed lezen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

jaapstobbe schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:45:
[...]

het haar..
maakt dat de gameplay? :p
dat zegt tie toch ook niet? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
MAX3400 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:37:
[...]

Ik snap niet, maar dat is mijn mening, dat mensen zo snel mogelijk een import-versie willen hebben waaraan een paar haken en ogen zitten waaronder het bekende probleem dat je save-game niet of niet goed wordt opgeslagen en je je ook moet realiseren dat je een TV moet hebben die NTSC aankan want de conversie van NTSC naar PAL via het dashboard levert niet echt briljante resultaten.

En in beide gevallen; in deel 11 en 10 is al vaker langsgekomen dat de import bij bepaalde MediaMarkten, Bart Smit en Gameshops te krijgen zou zijn maar in erg beperkte mate. En alleen in dit deel is volgens mij al meer dan 2x medegedeeld dat de PAL is uitgesteld naar 27 januari.
als die amerikanen er mee kunnen spelen waarom ik dan niet :) En ook ik weet dat het spel op 60 hz draait, dat kan de tv gewoon afspelen.

Dat hij op 27 januari uitkomt, weet ik jah. Ik vroeg ook niet naar de release van de pal versie, ik had het over de import versie. Ik spit dit topic elke dag door, tis wel intressant :>

Verder geen aanval op jouw. Misschien dat ik iets te vel reageerde op jouw, maar dat deed je ook op mij ;)
fulgore schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:39:
[...]

Nu voor de 2e keer :P

Kijk eens in deze folder links van FIFA06: http://www.bartsmit.com/f....phtml?id=202&idpage=1913
Lees nu wat er onder aan de pagina staat.

Ze hebben hem of gewoon nooit gehad (zoals wel vaker met lokkertjes) of hij is helaas al op en zul je nog even geduld moeten hebben. :z

EDIT: Wow, vette screens van FN3 indeed :9~ Die ene heeft trouwens wel z'n gebit-beschermer vergeten in te doen.
:9

Op=op......... das lastig.

[ Voor 20% gewijzigd door dikki dik op 17-01-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

psychonikeo schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:50:
[...]

dat zegt tie toch ook niet? B)
Idd...

Zal ik dan maar zeggen dat het haar er niet uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
S2S schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:53:
[...]

Idd...

Zal ik dan maar zeggen dat het haar er niet uit ziet?
vind het wel puik staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:47:
bestpriced.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:56
Was vandaag toevallig bij de mediamarkt Breda, zie ik 4 Premiums staan... Even opgetild om te checken en inderdaad, het waren echte. Nou had ik er niet op gerekend, dus besloot even te gaan lunchen en er nog eens over na te denken. Kom ik een uurtje later terug, staat er nog maar 1. Toch maar meegenomen :)
Met 2 spellen, een extra controller, draadloze wifi connector, play and charge kit denk ik dat Microsoft toch al aardig in de richting van winst komt bij mij. Bovendien heb ik nog een Advanced Scart in bestelling. Maar zo zie je maar, als je er niet naar op zoek bent loop je er tegen aan :P

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alle gedupeerden van BestpriceD.nl je kunt je ongenoegen natuurlijk ook kwijt op de website van dit bedrijf zonder KvK inschrijving onder reviews bij onder meer de XBOX 360 of op andere productplekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pwvliet schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:01:
Was vandaag toevallig bij de mediamarkt Breda, zie ik 4 Premiums staan... Even opgetild om te checken en inderdaad, het waren echte. Nou had ik er niet op gerekend, dus besloot even te gaan lunchen en er nog eens over na te denken. Kom ik een uurtje later terug, staat er nog maar 1. Toch maar meegenomen :)
Met 2 spellen, een extra controller, draadloze wifi connector, play and charge kit denk ik dat Microsoft toch al aardig in de richting van winst komt bij mij. Bovendien heb ik nog een Advanced Scart in bestelling. Maar zo zie je maar, als je er niet naar op zoek bent loop je er tegen aan :P
MS komt nog steeds niet richting winst hoor met de extra's die je gekocht hebt...

Ten eerste spreekt iedereen over min. 200 Euro die er verloren wordt per verkochte Premium, maar daar zie ik enkel altijd hardwarekosten staan nooit de kosten om het geheel in elkaar te zetten, transport en dan nog alle overheadkosten van dit project (ontwikkelingskosten, marketinguitgaven, programmeurs die er jaren mee bezig zijn...)

Voordat ze richting winst gaan komen voor een individu of voor elke koper van de 360, zijn we wel ff een tijdje verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Anoniem: 164848 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:07:
[...]

Voordat ze richting winst gaan komen voor een individu of voor elke koper van de 360, zijn we wel ff een tijdje verder ;)
Mja, voordat Bill zn geld op is kunnen ze er heel wat gratis weggeven ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 10-06 19:17
in maart komen er een boel leuke spellen uit...

dead rising
ghost recon
oblivion
gears of war

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:12
Heeft iemand ervaring met het nemen van een xbox premium bij een gsm abbonement? Zoals eerder in dit topic vermeld kan dat bij gsm-shop.nl , maar weet iemand iets over de levertijd en dergelijke?

Wel gaaf natuurlijk om in termijnen van 22,50 euro een xbox 360 premium te kopen, ben je over 2 jaar wel ongeveer 490 euro kwijt maar voor die 90 euro extra kun je wel elke maand 150min gratis bellen + sms'en ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hi-Sintar op 17-01-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
pwvliet schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:01:
welke games heb je genomen.

ik heb trouwens een premium met advanced scart, VGA kabel, extra wireless controller, 1 play&charge kit en 1 accu pack (zijn toch nooit tegelijk leeg) en PGR3+PD0

[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 17-01-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lowfi schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:18:
in maart komen er een boel leuke spellen uit...

...
oblivion
gears of war

:) :)
Hell yeah _/-\o_ weet alleen niet of GoW maart officieel gaat halen (?). Dat zou mooi zijn.

offtopic:
Nee, dat kunnen we niet :/

Ik leef met jullie mee dudes, dit is echt verrot. Waar gaat het heen...

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-01-2006 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik verheug me meer op Oblivion :9~

ik heb mijn oog op een HD LCD-TV van LG de RZ-26LZ55 maar dieheeft 15:9 beeldformaat
is dat niet verkeerd voor de 360? dat je dus een vertekend beeld krijgt.

hij heeft wel 1280x768 als beeld resolutie

[ Voor 76% gewijzigd door Bulls op 18-01-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Anoniem: 157893 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:53:
[...]

Hell yeah _/-\o_ weet alleen niet of GoW maart officieel gaat halen (?). Dat zou mooi zijn.

offtopic:
*knip*

Ik leef met jullie mee dudes, dit is echt verrot. Waar gaat het heen...
Ik ga maar snel op zoek naar een andere premium edition.
Anders heb ik PGR3 + afstandsbediening + Play&Charge Kit voor niks gekocht.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-01-2006 00:50 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

--

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 18-01-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Hi-Sintar schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:30:
Heeft iemand ervaring met het nemen van een xbox premium bij een gsm abbonement? Zoals eerder in dit topic vermeld kan dat bij gsm-shop.nl , maar weet iemand iets over de levertijd en dergelijke?
Ik heb besteld bij gsm-shop.nl op 27 december. Toen vertelden ze dat de levertijd rond eind januari, begin februari zou liggen. Toch zou het me niet veel verbazen moest het nog langer duren, niemand kan het met zekerheid zeggen. Als je nu besteld, denk ik dat je ook ongeveer moet uitgaan van 30 a 40 dagen voor hij geleverd wordt. Dit is uiteraard wel speculatie, het zou ook korter of langer kunnen duren... Als je meer wilt weten, moet je ze maar even mailen. Mailadres staat op de site, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:13:
[...]
(mij kan het niet boeien, want ten eerste kan ik wel wachten, en heb ik er geen tijd voor)
Als het je niks kan boeien, reageer er dan ook niet op. 8)7

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:56:
Ik verheug me meer op Oblivion :9~

ik heb mijn oog op een HD LCD-TV van LG de RZ-26LZ55 maar dieheeft 15:9 beeldformaat
is dat niet verkeerd voor de 360? dat je dus een vertekend beeld krijgt.

hij heeft wel 1280x768 als beeld resolutie
Ik zou niet doen de Component (Y/PB/PR) aansluiting is van dat type niet goed ik heb zelf een gehad iemand in dit topic heeft ook gehad als componet gebruikt krijg je paarse waaz op je sherm.
Voor de rest is het sherm wel goed alleen niet de componet aansluiting ze geven het zelf toe bij lg info lijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 18-01-2006 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
..............

[ Voor 99% gewijzigd door Bulls op 18-01-2006 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 111186 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:20:
[...]

Ik zou niet doen de Component (Y/PB/PR) aansluiting is van dat type niet goed ik heb zelf een gehad iemand in dit topic heeft ook gehad als componet gebruikt krijg je paarse waaz op je sherm.
Voor de rest is het sherm wel goed alleen niet de componet aansluiting ze geven het zelf toe bij lg info lijn.
oh dit is 100% zeker? hmm dan moet ik toch maar opzoek naar een ander model, helaas want deze leek me net mooi, goedkoop en goede recenties.
maar als het echt zo is dan kan ik beter een andere nemen.
samsung misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

offtopic:
Kunnen de kinders die elkaar betichten van verwennerij of betweterij weer lekker buiten gaan spelen; dan blijft dit topic mooi on-topic! Opvoedkundig gebabbel is op andere sites te vinden of valt dat hier ook onder "tweaken, overklokken & watercoolen"?

Ik vraag me trouwens af wat we kunnen verwachten van de release-data van alle games die de komende maanden zijn aangekondigd. Tot op heden is DOA4 al uitgesteld qua Europese release en sommige andere games lijken tegen te vallen bij een aantal mensen zoals NFS:MW en FIFA:RTWC. Het moet, eerlijk gezegd, niet gekker worden qua kwaliteit en beschikbaarheid van games & accesoires.
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:25:
[...]

oh dit is 100% zeker? hmm dan moet ik toch maar opzoek naar een ander model, helaas want deze leek me net mooi, goedkoop en goede recenties.
maar als het echt zo is dan kan ik beter een andere nemen.
samsung misschien?
Ligt er maar net aan wat je budget is, maar dat is weer off-topic. 32" LCD's heb je van een goede duizend tot dik 3000 Euro, dus ik denk dat je ff goed moet zoeken.

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 18-01-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:22:
[...]

wat is dit nou weer voor hoogmoedig gelul? jij plaatst jezelf wel heel erg op een voetstuk zeg, en zoals jezelf al zegt je hebt geen tijd voor een xbox360 danwel console danwel uberhaubt een Game (PC of niet) wat moet je hier dan? 8)7
en dat meneer een troost geschenk krijgt omdat hij zn zuur gespaarde centen is kwijt geraakt door een stel oplichters moet zn pa zelf weten. het is niet van jou rekening afgeschreven of wel soms. ga toch bij je vrouw zitten :w
Jij hebt anders ook niet de meest doordachte reply's op je naam staan.Of moet ik u aan uw eigen arrogante replies herinneren in de eerste afleveringen van dit topic. Ten andere zijn het inderdaad mijn zaken niet. Maar als je u zo laat scammen ben je gewoon imbeciel. Punt. Ik besef ook dat 400€ voor de meesten geen geld is, maar studenten zien dit als een verspilling, geteld in pintjes, en dat zijn er hier heel wat ;)
Die laatste zin zal ik maar negeren. En geen tijd betreft alleen dit semester door univ. Daarna volle bak console gamen voor mij ! :)
Anyway, gelieve uw post dan te editen en mij te unquoten graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Voor dit en andere topics geldt: Bij de Shop Survey op de frontpage kun je klagen over shops. Het is natuurlijk goed om mensen voor hun te waarschuwingen, maar hele discussies erover voeren hoort hier niet thuis.

Daarnaast wil ik iedereen verzoeken om eerst tot tien te tellen, hun post nog eens door te lezen en dan pas beslissen om op de 'Verstuur' knop te drukken voordat ze posten. Er is geen enkele reden om mensen aan te vallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-01-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gears of War , wat moet ik me daarbij voorstellen, Renegade 2 ? ( je weet wel van commmand en conquer )

Blijf posten als je xbox360 premiums ziet liggen ( zeker in de omgeving den haag )
bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 131051 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:51:
[...]

Jij hebt anders ook niet de meest doordachte reply's op je naam staan.Of moet ik u aan uw eigen arrogante replies herinneren in de eerste afleveringen van dit topic. Ten andere zijn het inderdaad mijn zaken niet. Maar als je u zo laat scammen ben je gewoon imbeciel. Punt. Ik besef ook dat 400€ voor de meesten geen geld is, maar studenten zien dit als een verspilling, geteld in pintjes, en dat zijn er hier heel wat ;)
Die laatste zin zal ik maar negeren. En geen tijd betreft alleen dit semester door univ. Daarna volle bak console gamen voor mij ! :)
Anyway, gelieve uw post dan te editen en mij te unquoten graag
maarja als jij liever 400 euro aan pilsjes wil besteden dan aan een tastbaar object waar je nog jaren plezier van kan beleven momet je zelf weten.
ik heb mij vorige flame verwijdert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
MAX3400 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:30:
offtopic:
Kunnen de kinders die elkaar betichten van verwennerij of betweterij weer lekker buiten gaan spelen; dan blijft dit topic mooi on-topic! Opvoedkundig gebabbel is op andere sites te vinden of valt dat hier ook onder "tweaken, overklokken & watercoolen"?

Ik vraag me trouwens af wat we kunnen verwachten van de release-data van alle games die de komende maanden zijn aangekondigd. Tot op heden is DOA4 al uitgesteld qua Europese release en sommige andere games lijken tegen te vallen bij een aantal mensen zoals NFS:MW en FIFA:RTWC. Het moet, eerlijk gezegd, niet gekker worden qua kwaliteit en beschikbaarheid van games & accesoires.

[...]

Ligt er maar net aan wat je budget is, maar dat is weer off-topic. 32" LCD's heb je van een goede duizend tot dik 3000 Euro, dus ik denk dat je ff goed moet zoeken.
het hoeft opzich geen 32" te zijn 26" is ook groot genoeg en hij moet ook nog in de huidige kast passen van 85 tot 90 cm breed :)
en die LG waar ik naar zat te kijken kost ongeveer 750 euro en dat is geen geld voor een HDTV.
alleen nu blijkt dat component niet zuiver is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05:06
Anoniem: 129945 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 08:01:
Gears of War , wat moet ik me daarbij voorstellen, Renegade 2 ? ( je weet wel van commmand en conquer )
Nee, het is een Third Person Action, Shooter, Platformer. Ik geloof iets in de richting van Resident Evil 4 maar dan met directere gameplay met platform elementen.

Ik denk niet dat je op maart hoeft te rekenen, volgens mij hanteren ze nu het "when it's done" beleid waardoor ik denk dat je hem pas ergens na de zomer kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 15:22

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zow gister toch iets raars gehad, xbox utgezet, wil ik hem daarna weer aan zetten branden er drie linker rooie ledjes op m'n ring of light. paar keer aan en uit gezet, vervolgens brand ie groen maar knippert het ledje op me controller.
Daarna weer uit en aan gezet en hij werkt weer 8)7

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 08:54:
[...]

het hoeft opzich geen 32" te zijn 26" is ook groot genoeg en hij moet ook nog in de huidige kast passen van 85 tot 90 cm breed :)
en die LG waar ik naar zat te kijken kost ongeveer 750 euro en dat is geen geld voor een HDTV.
alleen nu blijkt dat component niet zuiver is :|
voor 100 euro meer heb je een jvc lt-26a61 met perfecte beeldkwaliteit. Naar mijn mening veel realistischere kleuren en scherper in vergelijking met een samsung le32r41 (had vergeleken met de 32" versies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153331

Ik heb nu een gewone composiet kabel op me xbox aangesloten, maar volgens mij is er veel meer kwaliteit uit te halen. Ik heb namelijk ook nog een hd ready tv beneden staan en daarom dacht ik eraan om een hdtv kabel te halen. Maar nu het euvel, ik speel ook weleens ergens anders en wil ik eigenlijk ook gebruik kunnen maken van die kabel. Dus dacht ik eraan om een vga -> scart converter te halen (die zijn toch niet zo prijzig) en dan kan ik alsnog de kabel gebruiken. Werkt dit denken jullie naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 12, en daar wel weer vriendelijk houden aub ;)

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.