Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.082 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ponymaster schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:01:
Een maand zonder enige problemen met mijn Xbox 360 gespeeld.
Eergisteravond zette ik 'm uit met de controller zonder enige problemen. Gisteren wilde ik 'm aanzetten met de controller, maar er gebeurde helemaal niets. Controller ging wel aan maar mijn Xbox bleef uit. Toen maar even de aan en uitschakelaar op de doos zelf geprobeerd, ook niks.
Lampje op de voeding is rood, en is normaal gesproken oranje als de doos uit is en groen als de doos aan is.

Een maat van mij heeft ook de 360, dus ik mijn 360 en mijn voeding maar even meegenomen om te testen wat nu precies stuk was. De voeding of de 360. Het blijkt dus de 360 te zijn, zo dood als een pier.

Ik vanmorgen de service desk gebeld, kreeg ik natuurlijk een een nieuwe werknemer aan de lijn die nog niet zo bekend was met het systeem. Het duurde allemaal vrij lang, uiteindelijk stonden alle gegevens in het systeem van haar en kon ze de melding van mij doorgeven. Maar dat lukte blijkbaar ook niet, want haar systeem bleef hangen. Ze kon me garanderen dat de melding geplaatst is en dat ik een telefoontje zou krijgen van ups.

Ik vraag me af of dit allemaal wel klopt en of meerdere mensen hier ervaring mee hebben.
Bij mij is het goed verlopen na 2 keer. De 2e keer dat ik belde (omdat UPS nog niet langs was geweest) bleek de telefonist te melden dat mijn repair order niet goed was doorgegeven door zijn collega. Dus heeft hij nogmaals alles geregistreerd in het systeem. De volgende week kwam UPS hem ophalen op dinsdag, en die vrijdag (weekend voor oud- en nieuw) kreeg ik een splinternieuwe terug van UPS. Erg snel dus. :)

Ik ben dus niet gebeld door UPS. Dat was niet nodig, ze kwamen er gewoon om en brachten een nieuwe terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:34:
[...]

volgens mij dolby prologic nog niet eens

Sinds gister zoveel mogelijk dingen op platina proberen te halen, maar vond deze slide toch wel erg mooi.

http://media.putfile.com/P101008888
prologic 1/2 is zeer zeker mogelijk (de gamecube is er namelijk voor gebouwd) maar wat het uiteindelijk is, is het geluid van voor gesplits en over de 2 achterste kanalen verdeeld door de versterker.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik balen vandaag!

ben ik in de gameshop in den haag (schoolstraat) en vroeg ik of ze dead or alive 4 hadden en nee dus! maar ze hadden hem die ochtend wel in een filiaal van hun in de weimarstraat 1 liggen. ik daar langs is ie net verkocht! was wel import maar dat maakt niet uit!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
wil je nou dead hebben of wil je alive 4 :+
* DarkChylde kon het niet laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:24:
[...]

Iemand een idee hoe het komt dat media ecode iedere x vast loopt als ik een file laadt :/ .. regardless de grote of codecs die gebruikt worden :(
ik heb zelf geen vastlopers meegemaakt als ik een file laadt, af en toe dan duurt het wel wat langer. En ik heb een keer een DIVX gehad die ik wel op de PC kon afspelen maar niet vie Media Encode.
Als je verder die link volgt die enkele posts hierboven vermeld staat dan moet het goed komen.
Je hoeft in ieder geval niet de file-naam van de .ASX-file hetzelfde te noemen als je film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff opnieuw het filmpje geplaatst, want volgens mij werkte die niet

PGR3 filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Netjes hoor :P
Welke auto is dat eigenlijk? Ik ga zometeen denk ik ook maar weer eens wat cone challenges doen maar geen een auto bevalt me daar goed voor eerlijk gezegd. Met de auto's die ik nu heb (gebruik meestal de F50GT) kom ik amper verder dan 3000 Kudo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:26:
ff opnieuw het filmpje geplaatst, want volgens mij werkte die niet

PGR3 filmpje
mooie turn!

en trouwens hoe lang heb je over kameo gedaan?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
DarkChylde schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:23:
ik ben een stap verder. crashende windows media encoder komt waarschijnlijk door ffdshow.
wme9 crasht niet meer. alleen afspelen op de xbox lukt (nog) niet...
Het lukte mij eerst ook niet nu wel!

ipv mms:/ip-number:8080 heb ik >> http://computername:8080/

en het draait perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:29:
Netjes hoor :P
Welke auto is dat eigenlijk? Ik ga zometeen denk ik ook maar weer eens wat cone challenges doen maar geen een auto bevalt me daar goed voor eerlijk gezegd. Met de auto's die ik nu heb (gebruik meestal de F50GT) kom ik amper verder dan 3000 Kudo's.
dankje dankje :9 Het is de Panoz GTR-1 coupe. Rijd op zich wel lekker, maar heeft een beetje de neiging om snel te slippen. Zoals wel te zien is op dat filmpje :p
darkphoenix schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:29:
[...]

mooie turn!

en trouwens hoe lang heb je over kameo gedaan?
Heb hem ondertussen alweer doorverkocht :p , maar ik denk een week of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
BlowFish schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:49:
[...]

Het lukte mij eerst ook niet nu wel!

ipv mms:/ip-number:8080 heb ik >> http://computername:8080/

en het draait perfect :)
hmm, dat ga ik dan ook maar proberen.
bij mij lukt alles nu op mce, en als ik op start encoding druk speelt het filmpje af op mce.
maar de xbox zegt dat ie'm niet kan afspelen. hij ziet wel het bestand enzo.

vind mce er trouwens best gelikt uitzien via de xbox :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 08:03:
[...]

HUh, is dat zo? :D
Die knopinstellingen vlogen ook zo snel voorbij....

Met knoppen rammen lukt het iig ook prima :9
Werken met de stick voelt veel meer als echt boksen aan.

Moves:

Links slaan................Analoge stick schuin links omhoog
Rechts slaan.............Idem maar dan rechts
Linker hoek...............Analoge stick links, daarnaa kwart circel naar boven
Rechter hoek.............Idem maar dan rechts
Linker haymaker........Stick naar links, kwart cirkel naar beneden, halve cirkel omhoog
Rechter haymaker.....Je raad het al
Lage haymaker.........Idem, maar met de linker trekker ingedrukt
Uppercut..................Stick naar beneden, halve circel links of rechts
Uppercut haymaker...Stick naar beneden, kwart circel links (of rechts), halve circel andere richting

Uppercut haymaker is echt een te vette move, duurt alleen wat lang om uit te voeren. Dus je tegenstander kan je dan snel een hoek verkopen. Maar als die goed lukt heb je al bijna een knockdown te pakken. Je tegenstander is dan meteen verdwaast.

Ik hoop dat je het begrijpt, ik weet niet hoe ik het beter uit zou moeten leggen. Maar als je dit eenmaal door hebt is het vechten echt leuk. Je hebt het gevoel dat je alles zelf doet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:00:
Dudes...

Ik zoek een leuk 5.1 setje voor mij 360. Wil er niet al te veel voor uitgeven. Ik zoek een set met een optische ingang. Zodat ik hem direct op mijn 360 kan aansluiten.

Zat een beetje rond te neuzen op internet, vond een paar setjes, maar dit zijn echt duren dingen, bijvoorbeeld de Logitech® Z-5500 Digital (399,-) :o Dat geld heb ik er echt niet voor over. Zijn er geen goedkopere setjes met digitale ingang?

Andere goedkopere oplossing is:

[afbeelding]
Logitech® X-530

of:

[afbeelding]
Trust 5.1 Surround Speaker Set SP-6600A (wit past mooi bij de 360 :) )

Deze sets worden dan aangesloten via dit verloopstukje:
[afbeelding]
Vraag: (zie boven) Stereo links en rechts worden aangesloten op speaker (front l+r), (rear l+r), (sub), maar heb ik dan wel echt 5.1 geluid uit mijn boxen?

Sorry, ik ben niet echt een audio kenner, dus vandaar deze vragen.

Alvast bedankt
Ik zou voor de aiwa uz-us501 gaan http://www.eu.aiwa.com/nl/productnew.php?name=UZ-US501 . Als je geluk hebt kun je hem bij Paradigit nog krijgen voor 59,-. Dit is de goedkoopste set met optische aansluiting en ingebouwde decoder die ik tot nu toe gezien heb. Ik en een aantal andere mensen hier hebben hem zelf ook en ben er erg tevreden over (prijs/kwaliteit gezien is ie top, maar niet te vergelijken met bv Z-5500). Hij is gewoon ideaal als je 5.1 sound wilt op je xbox (en/of tv) zonder dat je er veel geld aan uit wilt geven :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Xander84 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:16:
[...]

Ik zou voor de aiwa uz-us501 gaan http://www.eu.aiwa.com/nl/productnew.php?name=UZ-US501 . Als je geluk hebt kun je hem bij Paradigit nog krijgen voor 59,-. Dit is de goedkoopste set met optische aansluiting en ingebouwde decoder die ik tot nu toe gezien heb. Ik en een aantal andere mensen hier hebben hem zelf ook en ben er erg tevreden over (prijs/kwaliteit gezien is ie top, maar niet te vergelijken met bv Z-5500). Hij is gewoon ideaal als je 5.1 sound wilt op je xbox (en/of tv) zonder dat je er veel geld aan uit wilt geven :P
Sluit me hier dik bij aan! Echt een topset! Geen geld! En werkt perfect! Vooral dat het set automatisch aangaat, best prima, scheelt mij weer een kostbare seconde uit mijn leven ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SquareHugo op 07-01-2006 17:42 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/carfreak01.jpg

Ik ben ook eindelijk online :*) dus voor de mensen die interesse hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb ff lopen goochelen met Windows Media Encoder 9 maar ik krijg het niet goed aan de praat.
Elke keer als ik op Start Encoding (oid) klik krijg ik deze foutmelding (ik heb dus een Duitse WMC, even voor de duidelijkheid). Ik krijg dit met elke avi dus het ligt niet aan het bestand zelf. Iemand enig idee wat er mis is?

[ Voor 6% gewijzigd door Wekko306 op 07-01-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 17:16:
[...]

Hartelijk dank! Is inderdaad niet duur. Niet echt mooi design, maar goed, dit is een ideale oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:34:
[...]

Bij mij is het goed verlopen na 2 keer. De 2e keer dat ik belde (omdat UPS nog niet langs was geweest) bleek de telefonist te melden dat mijn repair order niet goed was doorgegeven door zijn collega. Dus heeft hij nogmaals alles geregistreerd in het systeem. De volgende week kwam UPS hem ophalen op dinsdag, en die vrijdag (weekend voor oud- en nieuw) kreeg ik een splinternieuwe terug van UPS. Erg snel dus. :)

Ik ben dus niet gebeld door UPS. Dat was niet nodig, ze kwamen er gewoon om en brachten een nieuwe terug.
Toch nog een meevaller!
Ik kwam net thuis en luisterde even de voicemail af. Desbetreffende telefoniste heeft netjes mijn voicemail ingesproken en mijn nieuwe ID nummer doorgegeven van de repair order. Nu maar wachten op UPS. Het is alleen balen dat ik overdag altijd werken ben..........kom die gasten ook 's avonds?

[ Voor 8% gewijzigd door Ponymaster op 07-01-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n ouders hebben een Sony Bravia S32 LCD TV gekocht met HDMI ingang.

Ondersteunt de Xbox360 HDMI output? Want SCART is nog altijd analoog, dus dat schiet niet op een echte Next-Gen console. Ik weet wel dat de PS3 2x HDMI output krijgt en dus echt digitale kwaliteit levert. Waar koop ik de HDMI kabel voor de Xbox360 ??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:21:

Ondersteunt de Xbox360 HDMI output? Want SCART is nog altijd analoog, dus dat schiet niet op een echte Next-Gen console. Ik weet wel dat de PS3 2x HDMI output krijgt en dus echt digitale kwaliteit levert. Waar koop ik de HDMI kabel voor de Xbox360 ??
Uit de TS:
HDMI- en DVI-plugs zijn op dit moment nog niet ingepland maar komen wellicht wel op termijn beschikbaar.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 15:28
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:21:

Als je een beetje had gezocht dan was je wel te weten gekomen dat je 2 HD opties hebt: VGA of component. Ik zou als ik jouw was gaan voor VGA en dan op 1360*768 zetten, schijnt beter te zijn dan component op 720p, omdat je dan geen karteleffect krijgt omdat de tv het oprekt.

mooie tv trouwens, die bravia :9~

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje wat aan me knaagt.. stel ik zet de xbox360 met vga kabel op de native resolution van m'n prolite E431S 1280X1024 word het beeld dan verticaal opgerekt? of weet de 360 dat zo te scalen dat het on vervormd blijft en zonder zwarte balken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Je kan op je Xbox verschillende resoluties kiezen volgens mij.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 21:10:
Je kan op je Xbox verschillende resoluties kiezen volgens mij.
Ja dat klopt.. met de vga kabel idd dus je zou idd denken dat er dan niet gerekt of gesquashed word.

Heb hem overigens nog niet :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ponymaster schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:00:
[...]

Toch nog een meevaller!
Ik kwam net thuis en luisterde even de voicemail af. Desbetreffende telefoniste heeft netjes mijn voicemail ingesproken en mijn nieuwe ID nummer doorgegeven van de repair order. Nu maar wachten op UPS. Het is alleen balen dat ik overdag altijd werken ben..........kom die gasten ook 's avonds?
Helaas niet ze komen niet 's avonds. Als er niemand thuis is proberen ze het nog 2 keer de dagen daarna. Dit is geen vast tijdstip, bij mij kwamen ze rond 12 uur. Als er na 3 keer nog niemand thuis is, doen ze een briefje in de bus, waarna je contact met ze op moet nemen. Dan kan je op een dag afspreken dat je wel thuis bent.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:16:
[...]

Hier nog een tevreden gebruiker van die Aiwa set, zoals wellicht bekend, is eigenlijk van Sony!

Goed spul voor zeer weinig geld en ik ben blij dat de centerspeaker verdeeld zit over twee extra boxen bij de 2 front speakers, want m'n LCD op een centerspeaker zetten of deze erboven hangen nee bedankt!

Ofwel aanrader, als ze 'em nog maar hebben ;)
Bij Paradigit Apeldoorn waren ze er destijds door (hoofdkantoor had er nog wel voldoende), Deventer had ze standaard nog staan (heb het over ergens begin december)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22

Maximus

There is no substitute

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/MrMaximusNL.jpg

whiee ik heb PGR3 ook :D

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de premium nu eindelijk ook. Overgekocht van iemand via markplaats. Heb alleen CoD2 erbij maar echt een mooi spel. Ga hem zo eens proberen aan te sluiten op het internet. Abonnementje afsluiten en dan lekker online gamen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wekko schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 18:24:
Ik heb ff lopen goochelen met Windows Media Encoder 9 maar ik krijg het niet goed aan de praat.
Elke keer als ik op Start Encoding (oid) klik krijg ik deze foutmelding (ik heb dus een Duitse WMC, even voor de duidelijkheid). Ik krijg dit met elke avi dus het ligt niet aan het bestand zelf. Iemand enig idee wat er mis is?
Deze melding had ik in het begin ook. Dit kun je oplossen door ffdshow te verwijderen, daarna de Divx 6.1 codec en de laatste stable xvid codec te installeren. Krijg je dan nog steeds die foutmelding heb je waarschijnlijk een avi met ac3 geluid,dus ook ff de ac3filter installeren. Hierna waren bij mij alle problemen opgelost :)

Overigens, heeft iemand al een .ts file (vaak een mpeg stream van digisat) aan de praat gekregen op de 360 :? Deze zou volgens mij rechtstreeks afgespeeld moeten kunnen worden, zonder omzettingen. Maar mij lukt het niet, had gehoopt door de file te renamen naar .mpg het wel zou werken maar helaas :( Heb een aflevering van Lost in dit formaat, in een 720P resolutie van 4.2GB :P Wil dat wel eens bekijken op mijn HDTV :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Killkees.jpg

Ben ook online! Kan niet zo heel veel spelen, maar ben wel altijd in voor een potje CoD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb nog geen Gold, maar Silver werkt volgens mij ook niet echt... Ik heb nog een vraagje, hoe kan ik muziek van me mp3 speler overzetten naar die harde schijf? Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje wat ik niet kan vinden.. Bij de premium zat een kaart dat je xbox live gold 1 maand gratis kon, maar hoe doe je dat, want elke keer als ik probeer aan te melden moet ik gewoon betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je je Silver abonement bevestigt,krijg je van zelf de melding,dat je voor een maand X-box live Gold hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar krijg niet de melding voor Silver aan te melden? Heb in de handleiding gekeken maar staat niets in verder.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meld je gewoon aan,je krijgt echt de melding te zien. :)

In die handleiding moet je sowieso niet kijken,die is superslecht

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al gevonden, stond er gewoon tussen alleen moest je naar onder toe.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:53:
Ik heb het al gevonden, stond er gewoon tussen alleen moest je naar onder toe.... 8)7
Ja probeer ander eerst eens in plaats van meteen vragen te stellen B)

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:28
kazuka schreef op zondag 08 januari 2006 @ 09:49:
[...]

Overigens, heeft iemand al een .ts file (vaak een mpeg stream van digisat) aan de praat gekregen op de 360 :? Deze zou volgens mij rechtstreeks afgespeeld moeten kunnen worden, zonder omzettingen. Maar mij lukt het niet, had gehoopt door de file te renamen naar .mpg het wel zou werken maar helaas :( Heb een aflevering van Lost in dit formaat, in een 720P resolutie van 4.2GB :P Wil dat wel eens bekijken op mijn HDTV :9~
Dit heb ik voorelkaar gekregen met HDTVpump te installeren.. nu kan ik dus 720 en 1080 streamen
naar de Xbox.. zeer goede kwaliteit..

http://www.dvbportal.de/projects/hdtvpump/

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 10:45:
Hmm ik heb nog geen Gold, maar Silver werkt volgens mij ook niet echt... Ik heb nog een vraagje, hoe kan ik muziek van me mp3 speler overzetten naar die harde schijf? Is dat mogelijk?
Dat is niet mogelijk helaas. Je kan wel muziek luisteren vanaf een mp3 speler of mp3 CD of je PC, maar om het op de harde schijf te zetten moet je gewone audio CD's gebruiken. Erg jammer want op deze manier is het overzetten van muziek een stuk omslachtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Als iemand nog een harddisk zoekt,bij MM rotterdam centrum lagen er nog 4 in het rek gister.
Ps.nog "maar" 3 weekjes wachten op Wehkamp....jeuhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb een nadeel van het rechtopstaan van de xbox gevonden, vooral met laminaat vloer...
ik heb al een paar keer gehad dat wanneer ik een spel in de lade doet, hij er weer uit valt...met du het gevolg dat er een scheur in de dvd zit :? en dan nog eens mijn populairste spel need for speed.....
gelukkig doet ie het nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Mag ik zeggen dat ik die watercooling voor de 360 er nogal shabby uit vind zien?
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/watercooled/coolit_x360_large_2_s.jpg

Grotere versie

Lijkt me nogal veel stress en een kleine marge te zitten op die slangaansluitingen, zeker als je bedenkt dat je hiermee ook je garantie verliest.

Die gasten van die "modchip" hebben inderdaad ook wel weer hun 15 minutes of fame gehad. NEXT! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen nu een Static IP op me pc (aangezien ik connectable wil zijn met torrents) En nu kan ik niet meer op live :( Als ik Connectie test doe, dan zegt hij dat er iets fout is met me ip ofzo :( Weet iemand hoe ik gewoon op live kan met static IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:02:
Ik heb een paar dagen nu een Static IP op me pc (aangezien ik connectable wil zijn met torrents) En nu kan ik niet meer op live :( Als ik Connectie test doe, dan zegt hij dat er iets fout is met me ip ofzo :( Weet iemand hoe ik gewoon op live kan met static IP?
Misschien dat een ander apparaat al die IP heeft en daarom een conflict veroorzaakt?

Zorg dat iedere pc en je Xbox 360 een uniek ip adres hebben. :)

[ Voor 7% gewijzigd door magnifor op 08-01-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, even over dat lawaai van sommige xboxjes. Ik heb zelf ook een 360 die behoorlijk wat lawaai maakt. Hij staat bij mij in een gesloten kast van mijn tv-meubel. En nog kan ik hem overduidelijk horen tijdens het spelen van een spel. Nou was ik van plan de binnenkant van het kastje waarin hij staat te gaan bewerken met geluiddichtend materiaal maar voordat ik daar aan begin ben ik wel benieuwd of ik niet beter een nieuwe kan halen bij dixons ( kan nog even wachten volgens mij heb ik 1 jaar garantie ). Ik weet dat in hoeverre de geluidsproductie je dwars zit nogal persoonlijk ligt maar wat is nou aanvaardbaar? Weet dat hij misschien een dubieuze vraag is maar weet niet waarmee ik het goed kan vergelijken, hij is iig luidruchtiger dan elke pc ( met op volle toeren draaiende dvd-speler ) dan ik ooit heb gehoord.

Maar ook als de dvd-speler niet gebruikt word kan ik hem behoorlijk horen suizen. Zou het kunnen zijn dat ik mezelf in de weg zit door hem in een afgesloten kastje te zetten. Ik bedoel dat hij daardoor alleen nog meer lawaai gaat maken om zichzelf koel te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:19:
[...]

Misschien dat een ander apparaat al die IP heeft en daarom een conflict veroorzaakt?

Zorg dat iedere pc en je Xbox 360 een uniek ip adres hebben. :)
Sorry ik ben hier een beetje n00b in :P

Maar hoe kan ik elk apperaat een verschillend ip geven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik zou zeggen zet hem eens gewoon los neer, iig op een plaats met genoeg vrije ruimte er omheen. Mijn 360 staat nu op een plank met aan beide zijkanten 2.5cm vrije ruimte en voor en achter helemaal open, maar volgens mij maakt hij nu ook meer geluid dan toen hij nog helemaal vrij stond. Alsnog maakt hij minder lawaai dan mijn PC op volle toeren.

Net weer ff PGR3 gedaan, en die Ford GT90 Concept roelt echt voor de Cone Challenges. Voorheen haalde ik amper meer dan 4.000, nu 19.000 :P

[ Voor 28% gewijzigd door Wekko306 op 08-01-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Hey,

Ik heb enkele weken geleden een LCD HDTV gekocht (Samsung LE32R51), zodat ik de beste ervaring zou hebben met de Xbox360 (en mijn oude tv eigenlijk aan vervanging toe was).

Nu, op mijn Xbox360 heb ik prachtig beeld en loopt alles perfect.

Mijn ps2 daarentegen is heel wat anders:
Bij mijn ps2 is het beeld echt onzuiver, korrelig en je moet echt moeite doen om alles deftig te zien.
Nu heb ik al verschillende keren gelezen dat dit aan de standaard kabels van de ps2 zou liggen, die zijn namelijk niet echt bedoeld om te gebruiken bij HDTV's.
Daarom wil ik eens vragen aan de mensen die ook zo'n HDTV hebben welke kabel ze gebruiken voor hun ps2?
Component, S-Video?

Ik heb gelezen dat de component kabel voor het beste resultaat zou zorgen, maar...
de resolutie van mijn scherm is 1366x768 en bij de Xbox360 wordt het beeld uitgerekt als ik component gebruik, omdat die aan een resolutie van 1366x700 heeft en mijn scherm 1366x768. Dit heb ik echter kunnen oplossen door een VGA HD AV kabel te gebruiken, die 1366x768 perfect ondersteund.
Maar ga ik wanneer ik de component kabel op de ps2 gebruik ook uitgerekt beeld hebben?
Ga ik ook een duidelijke verbetering hebben tegenover de standaard kabel?

Alvast bedankt!

Ik heb al verschillende keren de search gebruikt zonder een duidelijk antwoord te vinden.
Ook heb ik een topic aangemaakt in de Hifi sectie van dit forum, maar ik denk dat ik hier meer reacties ga krijgen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Carreon op 08-01-2006 17:28 ]

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

hm probeer mn 360 via mn Xbox 360 VGA HD AV Cable aan te sluiten op mn Samsung LE32R51 maar krijg helemaal geen beeld en geluid.... Moet ik nog wat instellen op mn xdoos, neem aan dat et gewoon plug and pray is? Mijn Xbox 360 Component HD AV Cable geeft wel gewoon netjes beeld en geluid.... help? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carreon schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:27:
Hey,

Ik heb enkele weken geleden een LCD HDTV gekocht (Samsung LE32R51), zodat ik de beste ervaring zou hebben met de Xbox360 (en mijn oude tv eigenlijk aan vervanging toe was).

Nu, op mijn Xbox360 heb ik prachtig beeld en loopt alles perfect.

Mijn ps2 daarentegen is heel wat anders:
Bij mijn ps2 is het beeld echt onzuiver, korrelig en je moet echt moeite doen om alles deftig te zien.
Nu heb ik al verschillende keren gelezen dat dit aan de standaard kabels van de ps2 zou liggen, die zijn namelijk niet echt bedoeld om te gebruiken bij HDTV's.
Daarom wil ik eens vragen aan de mensen die ook zo'n HDTV hebben welke kabel ze gebruiken voor hun ps2?
Component, S-Video?

Ik heb gelezen dat de component kabel voor het beste resultaat zou zorgen, maar...
de resolutie van mijn scherm is 1366x768 en bij de Xbox360 wordt het beeld uitgerekt als ik component gebruik, omdat die aan een resolutie van 1366x700 heeft en mijn scherm 1366x768. Dit heb ik echter kunnen oplossen door een VGA HD AV kabel te gebruiken, die 1366x768 perfect ondersteund.
Maar ga ik wanneer ik de component kabel op de ps2 gebruik ook uitgerekt beeld hebben?
Ga ik ook een duidelijke verbetering hebben tegenover de standaard kabel?

Alvast bedankt!

Ik heb al verschillende keren de search gebruikt zonder een duidelijk antwoord te vinden.
Ook heb ik een topic aangemaakt in de Hifi sectie van dit forum, maar ik denk dat ik hier meer reacties ga krijgen :)
we zitten hier in het 360 topic niet in het ps2 topic ;)

Er staat zelfs al een stuk over in het ps2 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:01:
[...]

Sorry ik ben hier een beetje n00b in :P

Maar hoe kan ik elk apperaat een verschillend ip geven dan?
Ik neem aan dat je windows xp hebt. Start -> configuratiescherm (en dan instellen dat je klassieke weergave wilt) -> netwerkverbindingen -> lan-verbinding -> dubbelklikken ->eigenschappen - > Internet protocol (TCP/IP) selecteren en dan op eigenschappen klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:55:
Jongens, even over dat lawaai van sommige xboxjes. Ik heb zelf ook een 360 die behoorlijk wat lawaai maakt. Hij staat bij mij in een gesloten kast van mijn tv-meubel. En nog kan ik hem overduidelijk horen tijdens het spelen van een spel. Nou was ik van plan de binnenkant van het kastje waarin hij staat te gaan bewerken met geluiddichtend materiaal maar voordat ik daar aan begin ben ik wel benieuwd of ik niet beter een nieuwe kan halen bij dixons ( kan nog even wachten volgens mij heb ik 1 jaar garantie ). Ik weet dat in hoeverre de geluidsproductie je dwars zit nogal persoonlijk ligt maar wat is nou aanvaardbaar? Weet dat hij misschien een dubieuze vraag is maar weet niet waarmee ik het goed kan vergelijken, hij is iig luidruchtiger dan elke pc ( met op volle toeren draaiende dvd-speler ) dan ik ooit heb gehoord.

Maar ook als de dvd-speler niet gebruikt word kan ik hem behoorlijk horen suizen. Zou het kunnen zijn dat ik mezelf in de weg zit door hem in een afgesloten kastje te zetten. Ik bedoel dat hij daardoor alleen nog meer lawaai gaat maken om zichzelf koel te houden?
Mja, bij mij staat hij ook in een audio/video meubel, die aan alle kanten dicht is en op zich is het ook wel logisch dat hij in een kastje meer geluid maakt;
1. Omdat t kastje als een soort van klankkast werkt en geluid er dus harder uit lijkt te komen (lijkt mij dan ;))
2. In een kastje heeft hij minder koeling en moet hij gewoon wat harder werken zeg maar.

Bovendien staat ook in de handleiding dat je hem niet in een dergelijk meubel moet plaatsen, maarja ik vind t nou eenmaal mooier :)

Nog even iets anders, ik had de xbox eerst via t scart blokje op mijn tv aangesloten. Gisteren eens geprobeerd hem aan te sluiten op de video-in van mn home-cinema setje en vandaar uit met weer een kabel op t scartblokje weer terug de tv in. Nu blijkt t beeld ineens een stuk scherper. Hoe ken da? ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
freekweb schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:42:
hm probeer mn 360 via mn Xbox 360 VGA HD AV Cable aan te sluiten op mn Samsung LE32R51 maar krijg helemaal geen beeld en geluid.... Moet ik nog wat instellen op mn xdoos, neem aan dat et gewoon plug and pray is? Mijn Xbox 360 Component HD AV Cable geeft wel gewoon netjes beeld en geluid.... help? :)
Je moet dat zwarte plugje gebruiken (dat bij je VGA HD AV kabel zit in apart groen pakje) en daar die rode en gele kabel insteken, vervolgens het plugje insteken net naast de VGA aansluiting op je tv :)

Had net hetzelfde probleem met net dezelfde tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:44:
[...]

we zitten hier in het 360 topic niet in het ps2 topic ;)

Er staat zelfs al een stuk over in het ps2 topic
In ps2 topic heeft bijna niemand een LCD HDTV

Ik heb trouwens al verschillende malen gezocht daar, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ben net even de CompUsa binnen gelopen, en heb deze op de kop getikt:

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/xbox-hardware/ss/47/1136584469.jpg

Ze waren hem net aan het uitpakken toen ik binnen liep. Hij ziet er erg goed uit O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
PWM schreef op zondag 08 januari 2006 @ 19:33:

[afbeelding]

Ze waren hem net aan het uitpakken toen ik binnen liep. Hij ziet er erg goed uit O+
En dan niet even vertellen hoe duur hij was? :P Had je niet al een AB bij je premium gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
dudee die ik ziek :o

Hmm zal wel duur zijn, maar van de Logitech site:

Pricing and Availability
The Harmony for Xbox 360 remote control will be available in the U.S. beginning in late November for a suggested retail price of $129.99 in the U.S. If purchased with the Xbox 360 before March 31, 2006, there is a $30 manufacturer´s mail-in rebate available.

Maar voor die $30 is het wel te doen :o, wil toch nog een Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Roamor schreef op zondag 08 januari 2006 @ 19:35:
[...]

En dan niet even vertellen hoe duur hij was? :P Had je niet al een AB bij je premium gekregen?
Ja, maar deze is mooier :) Heb er $44,99 + 8% tax voor betaald. Volgens mij klopt die prijs niet, maar zoals gezegd, ze haalden hem net uit de doos. Beetje Mediamarkt verhaal 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 08-01-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 21:08:
Nog een vraagje wat aan me knaagt.. stel ik zet de xbox360 met vga kabel op de native resolution van m'n prolite E431S 1280X1024 word het beeld dan verticaal opgerekt? of weet de 360 dat zo te scalen dat het on vervormd blijft en zonder zwarte balken ?
Ik ben er achter gekomen dat dat per spel verschilt. Bij Amped 3 en PDZ ziet het er op 1280x1024 totaal niet gesquashed oid uit, maar gewoon goed. Maar bij pgr3 is dat een ander verhaal. Op 1280x1024 is dat echt enorm gesquashed, en op 1024x768 ietsje geshquashed. Alleen op 640x480 ziet het er normaal uit :/
En op 640x480 ziet het er _niet_ mooi uit. Elke 2de beeldlijn is weggegooit oid, waardoor de alles enorm gekartelt is, en de cijfers in de snelheids- en toerenteller er echt enorm zuur uitzien :/

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:09:
[...]

Mja, bij mij staat hij ook in een audio/video meubel, die aan alle kanten dicht is en op zich is het ook wel logisch dat hij in een kastje meer geluid maakt;
1. Omdat t kastje als een soort van klankkast werkt en geluid er dus harder uit lijkt te komen (lijkt mij dan ;))
2. In een kastje heeft hij minder koeling en moet hij gewoon wat harder werken zeg maar.

Bovendien staat ook in de handleiding dat je hem niet in een dergelijk meubel moet plaatsen, maarja ik vind t nou eenmaal mooier :)

Nog even iets anders, ik had de xbox eerst via t scart blokje op mijn tv aangesloten. Gisteren eens geprobeerd hem aan te sluiten op de video-in van mn home-cinema setje en vandaar uit met weer een kabel op t scartblokje weer terug de tv in. Nu blijkt t beeld ineens een stuk scherper. Hoe ken da? ;)
Is toch allemaal te gek voor worden voor een nieuw produkt?! Nog even en de consoles worden nog kleiner met 6 van die processors naast me kaar, en meegeleverde wind turbine anders kan de nieuwe technologie niet goed werken...Ik moet zeggen dat op dit gebied nintendo goed bezig is, die weten altijd met een gebalanceerd systeem te komen. (kracht/prijs/afwerking enz.)
Het is ook zo lullig als je een 360 vanaf dag 1 neem, en mensen die m over een jaar ofzo halen hebben wel een goed afgewerkt systeem. Consoles worden altijd op kleine fronten verbeterd, maar nu heb je het over rot herrie.
Maar goed, microsoft heeft als eerst zn niewe console op het slachtveld gebracht van console makers. Daar ging het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Voor degene die moeite had met CoD2 de "Comrade Sniper" opdracht: Veteran walkthrough.
atmoz schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:17:
Shit, die battle bij Caen (cod2) is echt TE moeilijk voor me (op veteran). Ik ben nu sinds zondag iedere avond verschillende uren ermee bezig, en nog GEEN checkpoint verder. Wie logt effe in op mijn account en haalt het effe verder? Wordt zo langzamerhand moe ervan. Steeds dezelfde scene....
Als je even aangeeft welke missie en welke objective schrijf ik het wel even uit :)
PWM schreef op zondag 08 januari 2006 @ 19:50:
[...]

Ja, maar deze is mooier :) Heb er $44,99 + 8% tax voor betaald. Volgens mij klopt die prijs niet, maar zoals gezegd, ze haalden hem net uit de doos. Beetje Mediamarkt verhaal 8)7
Heej kun je d'r nog een halen? Ik bied 60 euro :D

[ Voor 21% gewijzigd door curry684 op 08-01-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:28:
[...]

Is toch allemaal te gek voor worden voor een nieuw produkt?! Nog even en de consoles worden nog kleiner met 6 van die processors naast me kaar, en meegeleverde wind turbine anders kan de nieuwe technologie niet goed werken...Ik moet zeggen dat op dit gebied nintendo goed bezig is, die weten altijd met een gebalanceerd systeem te komen. (kracht/prijs/afwerking enz.)
Het is ook zo lullig als je een 360 vanaf dag 1 neem, en mensen die m over een jaar ofzo halen hebben wel een goed afgewerkt systeem. Consoles worden altijd op kleine fronten verbeterd, maar nu heb je het over rot herrie.
Maar goed, microsoft heeft als eerst zn niewe console op het slachtveld gebracht van console makers. Daar ging het om.
sja, ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee, mijn herrie (ook in de kast) is zeer zeker niet hinderlijk...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
GRMBL....

Net geometry wars zitten spelen en bijna een nieuwe achievement unlockt.. (500.000 points)

ga ik dood op 499.950 punten..

nog 50 puntjes..
1 zielig vliegend dingetje hoefde ik nog maar te raken. :'(

Kon de controller wel wegsmijten hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:28:
[...]

Ik heb eigenlijk ook nergens last van behalve dat de drive soms wel wat luid is bij het spelen van een spel. Maar over het algemeen is ie stiller dan mijn oude xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
OcNewB schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:42:
[...]

Ik heb eigenlijk ook nergens last van behalve dat de drive soms wel wat luid is bij het spelen van een spel. Maar over het algemeen is ie stiller dan mijn oude xbox.
Ik hoor dat lawaai van die drive alleen als hij net een spel aan het booten is, daarna is ie enorm stil?
* Tonio snapt al dat gezeur over het lawaai niet...

@Hieronder:
Welkom in de realiteit. Tuurlijk gaat het om het zo veel mogelijk spellen verkopen, en de concurentie af te troeven. Men wilt verdienen, niet een filantroop spelen die de wereld van fantastische spellen voorziet. Als het grote publiek spellen blijft kopen, die vol met bugs e.d. zitten, waarom dan de release datum uitstellen en de developers meer betalen om die bugs er uit te halen?
Het grootste deel van de spellen worden namelijk gekocht door mensen die geen reviews lezen, en puur op de naam, licentie, beschrijving op de achterkant, etc afgaan. Dat is de hele strategie van bijv EA. Film licentie kopen, spel erbij bakken, zo snel mogelijk, veels te strakke deadlines, en dan in de winkels knallen. Het is treurig, maar ja, zo werkt het nou eenmaal tegenwoordig.
Tuurlijk is het niet altijd zo erg, maar het is wel de algemene trend.

[ Voor 50% gewijzigd door Tonio op 08-01-2006 21:38 ]

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:42:
[...]

Het gaat niet alleen om de herrie, maar om de gehele afwerking. Is toch belachelijk hoeveel mensen een oververhit systeem hebben. Ik heb gewoon sterk het idee als de console iets minder krachtig was of wat later werd uitgebracht dat er meer kwaliteit kon zijn. Ik vindt de 360 gewoon geen goed afgewerkte systeem. Hij is wel mooi en zwaar maar hij voelt helaas niet zo stevig. Toen ik m voor t eerst in me handen had was ik onder de indruk, omdat die mooi is. Maar ik had ook zoiets van, ik hoop dat deze console jaren mee gaat.
Consoles gaan steeds meer om technologie strijd om de andere fabriekant te "verslaan" en zo flink te verkopen, ipv goeie games verkopen het systeem. En hierbij lijkt het niet zo veel uit te maken of er veel kapotte systeempjes komen of niet.
Maar goed, ik kijk zeker wel naar een aantal games uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Carreon schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:18:
[...]

Je moet dat zwarte plugje gebruiken (dat bij je VGA HD AV kabel zit in apart groen pakje) en daar die rode en gele kabel insteken, vervolgens het plugje insteken net naast de VGA aansluiting op je tv :)

Had net hetzelfde probleem met net dezelfde tv :P
rode en witte tulpjes bedoel je neem ik aan? klopt dus dat je geen beeld hebt als je sound niet hebt aangesloten? ff pic voor de zekerheid ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/90F17A7A-4E55-4F6D-9E2D-10706E2FD2E3/0/ilmVGAHDAVCableFullStandaloneRetail.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 08-01-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

laat maar :+

[ Voor 96% gewijzigd door Nikooos op 08-01-2006 21:48 . Reden: te vroeg gereageerd ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tonio schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:05:
[...]

Ik ben er achter gekomen dat dat per spel verschilt. Bij Amped 3 en PDZ ziet het er op 1280x1024 totaal niet gesquashed oid uit, maar gewoon goed. Maar bij pgr3 is dat een ander verhaal. Op 1280x1024 is dat echt enorm gesquashed, en op 1024x768 ietsje geshquashed. Alleen op 640x480 ziet het er normaal uit :/
En op 640x480 ziet het er _niet_ mooi uit. Elke 2de beeldlijn is weggegooit oid, waardoor de alles enorm gekartelt is, en de cijfers in de snelheids- en toerenteller er echt enorm zuur uitzien :/
Owwww ok... toch nog wat addertjes onder het malse gras :X

Tsja ik zat al te denken... alles wat in breedbeeld geprogt is moet toch wat kwijt in de breedte op een niet breedbeeld monitor, of er moet echt gecropped worden dus echt stukken van de zijkant weggooien maarja da's ook niet echt de bedoeling.

Dat word dus zoeken naar de snelste breedbeeld pc tft... lcd hdtv is natuurlijk ook leuk maar die zijn allemaal eigenlijk nog te traag en niet ghosting vrij wat toch resulteert in blurr en in een racegame mis ik toch liever niet een afslag omdat ik hem niet zag door die zelfde blurr :/

Over blurr gesproken pgr3 komt er bij mij überhaupt niet in... het spel draait maar 30 frames per seconde heb ik gezien.. over blurr gesproken 8)7 en daarbij opgeteld de blurr van hd lcdtv ghosting :X

Maar bedankt voor de info iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ik vind die blur bij pgr3 juist een toegevoegde waarde hebben. 'T snelheidsgevoel wordt er bij mij groter door. En ik speel met m'n xbox op een tft met een reactietijd van 25ms, en ik heb bij de spellen eigelijk geen last van ghosting. Maargoed, ik ben waarschijnlijk gewoon neit zo veeleisend, en valt het me niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

freekweb schreef op zondag 08 januari 2006 @ 21:36:
[...]

rode en witte tulpjes bedoel je neem ik aan? klopt dus dat je geen beeld hebt als je sound niet hebt aangesloten? ff pic voor de zekerheid ;)

[afbeelding]
Je kan gewoon gebruik maken van de VGA aansluiting zonder dat je de geluids tulpjes hoeft te gebruiken :)
Ik heb alleen de VGA aansluiting op me beamer aangesloten en werkt perfect :*)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tonio schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:01:
Ik vind die blur bij pgr3 juist een toegevoegde waarde hebben. 'T snelheidsgevoel wordt er bij mij groter door. En ik speel met m'n xbox op een tft met een reactietijd van 25ms, en ik heb bij de spellen eigelijk geen last van ghosting. Maargoed, ik ben waarschijnlijk gewoon neit zo veeleisend, en valt het me niet op :P
Zucht.... ik wou dat ik net als jou was ;( ...... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
PWM schreef op zondag 08 januari 2006 @ 19:33:

[afbeelding]

ik heb deze maar dan met blauw licht enzo, werkt tzelfde, ook kun je er je xbox360 mee bedienen

ziet er gelikt uit maar:
- voelt cheap aan
- usb aansluiting erg cheap verwerkt
- installatie is lastig en slecht

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:06:
[...]

Zucht.... ik wou dat ik net als jou was ;( ...... ;)
Waar ligt je probleem?? Een 16ms scherm moet meer dan voldoen voor de XB360 want hij gooit maximaal PAL-60 eruit en 16x60 = afgerond 1 seconde.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi effe een vraagje over cod2:
Ik heb nu een keer of 5 battle for caen uitgespeeld (normal mode), alle opties geprobeerd maar ik kom hierna niet in een volgend level maar steeds weer in het beginlevel terecht (Russisch).
Hij slaat vanalles op en sluit het level af, als volgend level krijg ik dus het allereersterussische level.
Is mijn spel of mijn 360 kapot of moet je na de engelse levels eerst weer alle russische levels door?
Er zitten geen krassen op de DVD.
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:45

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 21:52:
[...]

Owwww ok... toch nog wat addertjes onder het malse gras :X

Tsja ik zat al te denken... alles wat in breedbeeld geprogt is moet toch wat kwijt in de breedte op een niet breedbeeld monitor, of er moet echt gecropped worden dus echt stukken van de zijkant weggooien maarja da's ook niet echt de bedoeling.

Dat word dus zoeken naar de snelste breedbeeld pc tft... lcd hdtv is natuurlijk ook leuk maar die zijn allemaal eigenlijk nog te traag en niet ghosting vrij wat toch resulteert in blurr en in een racegame mis ik toch liever niet een afslag omdat ik hem niet zag door die zelfde blurr :/

Over blurr gesproken pgr3 komt er bij mij überhaupt niet in... het spel draait maar 30 frames per seconde heb ik gezien.. over blurr gesproken 8)7 en daarbij opgeteld de blurr van hd lcdtv ghosting :X

Maar bedankt voor de info iig ;)
Hmmm kweet niet wat je allemaal loopt te klagen over blurr en ghosting maar ik heb hier pgr3 draaien op me xbox360 aangesloten via vga kabel op de dell 2005FPW en t ziet er perfect uit. geen blurr of ghosting te bekennen..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Vraagje:

er er ergens een import versie van Dead or alive 4 te vinden? ik kan niks vinden !
En is er een datum voor de europese versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
freekweb schreef op zondag 08 januari 2006 @ 21:36:
[...]

[afbeelding]
Yep, die bedoel ik.

Als je die niet gebruikt heb je geen geluid maar zou je wel beeld moeten hebben (door de VGA kabel).

Het rode en witte plugje moet je in de audio plug (zie plaatje) steken en deze vervolgens in je tv naast de VGA kabel.
Afbeeldingslocatie: http://carreon.wff-clan.com/Xbox360/audio_stereo_plug.jpg

Als je de officiele VGA HD AV kabel hebt gekocht van Microsoft zit die audio plug er normaal bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
darkphoenix schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:29:
Vraagje:

er er ergens een import versie van Dead or alive 4 te vinden? ik kan niks vinden !
En is er een datum voor de europese versie?
Hij is niet region-locked, Amerikaanse werkt gewoon op PAL als je kunt importeren. GC-shop heeft ergens de afgelopen dagen helaas release-date gewijzigd van 13 naar 20 januari :(

http://wiki.xboxic.com/Region-free_Xbox_360_Games

[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 09-01-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

curry684 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:55:
[...]

Hij is niet region-locked, Amerikaanse werkt gewoon op PAL als je kunt importeren. GC-shop heeft ergens de afgelopen dagen helaas release-date gewijzigd van 13 naar 20 januari :(
ik baal man ik had hem(import) zaterdag al kunnen hebben maar was net te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 20e is ook onder voorbehoud.
veel gamestores zeggen dat het wel eens de 31e kan worden
uitstel uitstel.

heeft iemand trouwens al een controller kapot gesmeten?

ik bijna tijdens kameo
wat een misselijke besturing heeft die game zeg. >:)
maarja wil hem wel uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 01:00:
de 20e is ook onder voorbehoud.
veel gamestores zeggen dat het wel eens de 31e kan worden
uitstel uitstel.

heeft iemand trouwens al een controller kapot gesmeten?

ik bijna tijdens kameo
wat een misselijke besturing heeft die game zeg. >:)
maarja wil hem wel uitspelen
hehe nee nog niet moest wel lache toen ik dit las! ik heb een nintendo 8bit 2 keer gesloopt! en ik heb in totaal 4 x een snes gekocht! en vele controlers vernield! dit was voordat ik yoga deed! :+
en ohja pas een ps2 joystick gelagen en zat een gat in! best knap want die krengen zijn echt hard! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MAX3400 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:30:
[...]

Waar ligt je probleem?? Een 16ms scherm moet meer dan voldoen voor de XB360 want hij gooit maximaal PAL-60 eruit en 16x60 = afgerond 1 seconde.
Werkt dat op die manier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op maandag 09 januari 2006 @ 02:37:
[...]

Werkt dat op die manier :?
Nee. Allereerst is de vraag of die 16ms de grey-grey waarde is of de white-black waarde, en of het een rise&fall of enkel de rise is, en zo nog wat dingen.

Dat daargelaten, stel dat je in 60 frames omstebeurt de pixel wit of zwart kleurt. In principe haalt ie dan volgens genoemde logica continu net de goede kleur op tijd voordat ie weer moet veranderen naar een andere kleur. In de praktijk is de pixel dus continu in beweging van wit naar zwart of vice versa. Dit zal je waarnemen als grijs dat afwisselt tussen licht en donker. Met een respons van 8ms zou ie 50% van de tijd op de goede kleur zitten waardoor je ogen een betere polarisatie, "zuiverder wit" en "zuiverder zwart" waarnemen.

Maar dit hierboven is allemaal theorie, voor een normale mens met normale ogen is 16ms meer dan genoeg, zeker voor gamen. Ghostingrampen zijn verhalen uit de tijd van 40ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Ik zou graag eens willen dat er wat meer games kwamen, want in jan-feb hoeven we nou niet echt veel te verwachten. DOA hou ik niet van dus komt er eigenlijk helemaal niks uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 22:22

Maximus

There is no substitute

er zit altijd even een ledige periode na de release van een console maar gewoon kopen is mijn devies, je neemt de games die je leuk vind en daarna koop je gewoon even niets, bedenk wel dat je alvast geld achteruit legt omdat er teveel toppers nog aankomen :p :X

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Carreon schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:34:
[...]

Yep, die bedoel ik.

Als je die niet gebruikt heb je geen geluid maar zou je wel beeld moeten hebben (door de VGA kabel).

Het rode en witte plugje moet je in de audio plug (zie plaatje) steken en deze vervolgens in je tv naast de VGA kabel.
[afbeelding]

Als je de officiele VGA HD AV kabel hebt gekocht van Microsoft zit die audio plug er normaal bij :)
mja dat dacht ik dus ook... maar zodra ik mn xdoos aansluit met die VGA kabel heb ik helemaal geen beeld en geluid.... Heb ff getest met mn xdoos aan te sluiten op mn pc monitor en dat werkt wel gewoon... 8)7 Wat doe ik verkeerd? Of is de VGA aansluiting van TV die ik net heb gekocht gewoon kaduuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

curry684 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 03:01:
[...]

Nee. Allereerst is de vraag of die 16ms de grey-grey waarde is of de white-black waarde, en of het een rise&fall of enkel de rise is, en zo nog wat dingen.

Dat daargelaten, stel dat je in 60 frames omstebeurt de pixel wit of zwart kleurt. In principe haalt ie dan volgens genoemde logica continu net de goede kleur op tijd voordat ie weer moet veranderen naar een andere kleur. In de praktijk is de pixel dus continu in beweging van wit naar zwart of vice versa. Dit zal je waarnemen als grijs dat afwisselt tussen licht en donker. Met een respons van 8ms zou ie 50% van de tijd op de goede kleur zitten waardoor je ogen een betere polarisatie, "zuiverder wit" en "zuiverder zwart" waarnemen.

Maar dit hierboven is allemaal theorie, voor een normale mens met normale ogen is 16ms meer dan genoeg, zeker voor gamen. Ghostingrampen zijn verhalen uit de tijd van 40ms.
Kort door de bocht komen we dus op hetzelfde neer dat een scherm van 16ms meer dan voldoende is om mee te gamen aangezien het menselijk oog het al bijna niet kan waarnemen en dat de schermen de laatste tijd zo "goed" zijn dat ghosting bijna niet meer waar te nemen is.

Wat hieraan ook opvallend is; men roept vaker dat "mijn TFT-scherm te langzaam is om normaal mee te gamen", maar je oude/gewone CRT televisie is stukken langzamer op 50Hz en daar klaagt nooit iemand over.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 14:46

ini

Life is what you make of it

Zijn er al mensen die HDTV content op de 360 via windows MCE hebben werken, wat zijn de ervaringen en waar moet je op letten?

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Laatst online: 24-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:54:
Hoi effe een vraagje over cod2:
Ik heb nu een keer of 5 battle for caen uitgespeeld (normal mode), alle opties geprobeerd maar ik kom hierna niet in een volgend level maar steeds weer in het beginlevel terecht (Russisch).
Hij slaat vanalles op en sluit het level af, als volgend level krijg ik dus het allereersterussische level.
Is mijn spel of mijn 360 kapot of moet je na de engelse levels eerst weer alle russische levels door?
Er zitten geen krassen op de DVD.
Tim
Dan heb ik heel erg slecht nieuws voor jou! Ik had hetzelfde en hoefde nog maar 2 missies of zo. Er zit een vette fout in COD2 die ervoor zorgt dat je savegame verneukt raakt. Je kunt dus opnieuw beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinovenator
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 13:24
Phusebox schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:12:
[...]

ik heb deze maar dan met blauw licht enzo, werkt tzelfde, ook kun je er je xbox360 mee bedienen

ziet er gelikt uit maar:
- voelt cheap aan
- usb aansluiting erg cheap verwerkt
- installatie is lastig en slecht
Je kan ook je orginele WIindows MCE remote gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:19
Weet er iemand nog een premium versie te staan in zuid holland?

Voor een collega van me.. Omg zuid holland..

[ Voor 100% gewijzigd door ilovetechno op 09-01-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ini schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:37:
Zijn er al mensen die HDTV content op de 360 via windows MCE hebben werken, wat zijn de ervaringen en waar moet je op letten?
Ik heb van het weekend een aflevering van Lost in 720P formaat op de 360 gekeken en dat ziet er echt ongelooflijk strak uit! Let erop dat de codec ondersteund wordt; ik had de aflevering als .ts file (digisat stream, 4.2GB) binngehaald. Deze wordt niet supported door de 360, dus omgezet naar mpeg2 formaat. Dit werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb doa 4 zaterdag gekocht, hij was import te koop bij de gameshop in de stad van den haag. Ze hadden er maar een paar dus weet niet of die nog te koop is.

Het is een erg vet spel, ziet er enorm mooi uit en blijft leuk omdat je hem ook online kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:08:
Ik heb doa 4 zaterdag gekocht, hij was import te koop bij de gameshop in de stad van den haag. Ze hadden er maar een paar dus weet niet of die nog te koop is.

Het is een erg vet spel, ziet er enorm mooi uit en blijft leuk omdat je hem ook online kan spelen.
ik ben bang dat jij net voor mij de laaste in de weimarstraat hebt weggenomen? heb je hem daar toevallig ook gehaalt? bofkont?

En is het echt next-gen of wel mooi maar na een paar dagen toch maar een fightinggame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:03:
[...]

ik ben bang dat jij net voor mij de laaste in de weimarstraat hebt weggenomen? heb je hem daar toevallig ook gehaalt? bofkont?

En is het echt next-gen of wel mooi maar na een paar dagen toch maar een fightinggame?
ik wist al donderdag dat ze hem vrijdag zouden krijgen, dus vandaar denk ik.
Ja ik dacht hij zal wel snel saai worden, maar heb hem toch al meer dan 10 uur gespeeld, zowel online, story als 1 tegen 1. En vooral met vrienden blijft het uren leuk. Ik moet nog veel unlocken en heb hem eigenlijk meer gekocht voor de graphics. En die zijn dus echt next gen (op een hdtv).

Er is een level met dinosaurussen en dan zie je dus een T-rex en allemaal andere beesten lopen. Dat ziet er echt het mooiste uit op de 360 tot nu toe.

Mijn eerste spel was condemned die heb ik snel uitgespeeld en snel geruild, toen kocht ik PGR 3 die speel ik nog steeds veel online, toen PDZ gekocht vind ik ook een erg vet spel zowel campain als online, toen heb ik COD2 gekocht vind ik ook een mooi spel maar heb bijna dirct daarna DOA4 gekocht.
Ik heb NFS van een vriend geleend. Ik moet over alle spellen nog zoveel unlocken maar heb niet heel veel tijd. Dus ik moet nu echt kiezen welk spel ik eerst speel en online spelen geeft je niet in elk spel achievments, en je raadt het al die keuze gaat voor mij op dit moment voor 100% naar DOA 4.

Ik denk niet dat hij je tegen zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

super dan koop ik hem!

ik moet zeggen dat ik veel ruil en koop via marktplaats en soms vertrouw ik het niet helemaal maar er is veel te vinden over personen op internet. als ik eenmaal iemand adress en gegevens heb kijk ik echt goed alles na wil ik hem versturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:32:
super dan koop ik hem!

ik moet zeggen dat ik veel ruilen en koop via marktplaats en soms vertrouw ik het niet helemaal maar er is veel te vinden over personen op internet. als ik eenmaal iemand adress en gegevens heb kijk ik echt goed alles na wil ik hem versturen!
Ok dan, succes ermee (we kunnen niet te veel replies geven anders wordt het weer een slow chat haha). Maar by the way ik stuur niks op, ik houd voorlopig alle spellen met een sterke online mogelijkheid. En zal alleen spellen ruilen die niet online te spelen zijn of die echt saai worden.
Heb condemned toen geruild en ga CD02 ook ruilen als ik hem uitgespeeld heb denk ik.

mijn gamertag is timsmits dus add me maar als buddy dan kunnen we straks doa4 tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn eigen tag op xboxlive,
kan ik nog een andere tag op live krijgen?
want ik heb nog 2 mensen hier die online willen met hun profiel.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.