Bij mij is het goed verlopen na 2 keer. De 2e keer dat ik belde (omdat UPS nog niet langs was geweest) bleek de telefonist te melden dat mijn repair order niet goed was doorgegeven door zijn collega. Dus heeft hij nogmaals alles geregistreerd in het systeem. De volgende week kwam UPS hem ophalen op dinsdag, en die vrijdag (weekend voor oud- en nieuw) kreeg ik een splinternieuwe terug van UPS. Erg snel dus.Ponymaster schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:01:
Een maand zonder enige problemen met mijn Xbox 360 gespeeld.
Eergisteravond zette ik 'm uit met de controller zonder enige problemen. Gisteren wilde ik 'm aanzetten met de controller, maar er gebeurde helemaal niets. Controller ging wel aan maar mijn Xbox bleef uit. Toen maar even de aan en uitschakelaar op de doos zelf geprobeerd, ook niks.
Lampje op de voeding is rood, en is normaal gesproken oranje als de doos uit is en groen als de doos aan is.
Een maat van mij heeft ook de 360, dus ik mijn 360 en mijn voeding maar even meegenomen om te testen wat nu precies stuk was. De voeding of de 360. Het blijkt dus de 360 te zijn, zo dood als een pier.
Ik vanmorgen de service desk gebeld, kreeg ik natuurlijk een een nieuwe werknemer aan de lijn die nog niet zo bekend was met het systeem. Het duurde allemaal vrij lang, uiteindelijk stonden alle gegevens in het systeem van haar en kon ze de melding van mij doorgeven. Maar dat lukte blijkbaar ook niet, want haar systeem bleef hangen. Ze kon me garanderen dat de melding geplaatst is en dat ik een telefoontje zou krijgen van ups.
Ik vraag me af of dit allemaal wel klopt en of meerdere mensen hier ervaring mee hebben.
Ik ben dus niet gebeld door UPS. Dat was niet nodig, ze kwamen er gewoon om en brachten een nieuwe terug.