Ik las dat het zeker is dat er ook grotere disks komen, dit jaar nog. Zit nu serieus een core te overwegen, omdat ik een hd toch niet direct nodig heb en ik die wireless controller ook niet zo nodig hoef, net als de andere accessoires...
Vraagje over PGR3:
Weet iemand misschien welke auto's er precies nodig zijn voor de Exotic car club achievement?
Je moet 7 auto's hebben, 5 ervan zijn de McLaren F1 LM, Shelby GT 500, Ford GT40 MK I en de Corvette ZR1.. 2 mis ik dus nog
Weet iemand misschien welke auto's er precies nodig zijn voor de Exotic car club achievement?
Je moet 7 auto's hebben, 5 ervan zijn de McLaren F1 LM, Shelby GT 500, Ford GT40 MK I en de Corvette ZR1.. 2 mis ik dus nog
Ja, ik wil niet veel zeggen, maar MAX3400 en Phusebox zijn toch echt 2 verschillende mensen hoor.S2S schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:59:
Headset is gaaf, ik heb soms ook van die buien, mooi dom praten. Gister had ik ook zo'n bui, he MAX 3400
Heb me wel vermaakt alleen ik moet nog steeds een pauze-knop op mijn sigaret hebben; niet handig spelen zo!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb wat lopen ''snuffelen'' in de instellingen van mijn Router (Sitecom WL-018) en heb het IP-Adress (xxx.xxx.0.6) nu, als het ware, ''geforceerd'' in de instelling van mijn Router.curry684 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:55:
[...]
Dat moet je router niet doen, die moet je X360 nemen. System blade -> Network Settings -> Advanced.
Mijn router kent nu uit zichzelf geen IP-Adres meer toe aan mijn 360, maar stelt meteen het bovenstaande adres in.
Bij deze wil ik jullie, MAX3400 en Curry684, bedanken voor jullie snelle hulp
[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 06-01-2006 16:07 ]
-Callaway Sledgehammer Twin TurboGimbooze schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:01:
Vraagje over PGR3:
-Corvette ZR1
-Ford GT-40 MK 1
-Mclaren F1 LM
-Ruf CTR "Yellow Bird"
-Shelby GT 500
-TVR Cerbera Speed Twelve
Damn, Topspin 2 uitgesteld naar 7-4-2006
(volgens gcshop.nl)
Misschien voor in de startpot, een pdf met alle aansluitingen:
http://www.lookenlisten.nl/img/producten/pdf/xbox360.pdf
http://www.lookenlisten.nl/img/producten/pdf/xbox360.pdf
Anoniem: 164848
Ook niet de HD kabel?Finwe schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:00:
Ik las dat het zeker is dat er ook grotere disks komen, dit jaar nog. Zit nu serieus een core te overwegen, omdat ik een hd toch niet direct nodig heb en ik die wireless controller ook niet zo nodig hoef, net als de andere accessoires...
thanks!MAX3400 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:05:
[...]
-Callaway Sledgehammer Twin Turbo
-Corvette ZR1
-Ford GT-40 MK 1
-Mclaren F1 LM
-Ruf CTR "Yellow Bird"
-Shelby GT 500
-TVR Cerbera Speed Twelve
Koop gewoon alle 81 auto's tegelijk; haal je 3 achievements en een paar badges.
Hehehhehhe, kep er gewoon te veel in mn lijst, ik dacht al wat zegt ie weinig terugMAX3400 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:03:
[...]
Ja, ik wil niet veel zeggen, maar MAX3400 en Phusebox zijn toch echt 2 verschillende mensen hoor.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik had visite...S2S schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:54:
[...]
Hehehhehhe, kep er gewoon te veel in mn lijst, ik dacht al wat zegt ie weinig terug
Anoniem: 38669
Ik heb sinds vannacht ook eindelijk Media Center 2005 aan de praat gekregen maar door al het gedoe met installeren en opnieuw installeren ben ik wat vergeten.
Hoe kun je ook alweer DIVX kijken op je XBOX? Ik weet dat je er wat voor moest omzetten ofzo maar ik ben het vergeten. ik weet dat het hier langs is gekomen maar om 10 XBOX360 topics te doorzoeken is ook wat veel.
Dus iemand die mij even opweg helpt?
Hoe kun je ook alweer DIVX kijken op je XBOX? Ik weet dat je er wat voor moest omzetten ofzo maar ik ben het vergeten. ik weet dat het hier langs is gekomen maar om 10 XBOX360 topics te doorzoeken is ook wat veel.
Toch maar ff een aanpassing hierop, heb ff gemaild naar die jongens van LiThIum hoe dat nu zit:Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:42:
Die modchip van LiThium geloof ik echt helemaal niks van Curry. Ze hebben paar weken terug ook een zogenaamde boot disc gedropped in de newsgroepen die op basis van de Demodisk gemaakt zou zijn.
Was ook fake, neem aan dat ze gewoon geilen op al die valse publiciteit die ze nu krijgen
"Hello there,
Is this modchip you say that is coming for real?
Because the boot disc which was made from the Demodisk, also signed with the name LiThIum was fake...
When will your website be online with more information?"
en kreeg het volgende antwoord:
"www.icemodchip.com shall be up and running today, tomorrow, and that rls team has no connection with the I.C.E. Team"
Wie weet dus een nachtje slapen en er is meer bekend?
Je bedoeld slecht... stonden een week of 2 geleden nog 3 XBOX 360 spellen in de top 30.S2S schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:56:
Laatste Jap sales, ziet er goed uit voor DOA4:
1 (PS2) Naruto Narutimate Hero 3
12 (GBA) Pokemon Fushigi no Dungeon Red
13 (360) Dead or Alive 4
14 (PSP) Super Robot Taisen MX Portable
15 (DS) Daredemo Asobi Taizen
16 (PSP) Monster Hunter Portable
17 (PS2) Tales of the Abyss
18 (GC) Mario Party 7
19 (DS) Slime Morimori Dragon Quest II
20 (DS) Dragon Ball Z
21 (PS2) Ryu Ga Gotoku
22 (PS2) Momotarou Dentetsu 15
23 (PS2) biohazard 4
24 (GBA) Rockman EXE 6 Graygar
25 (DS) nintendogs Shiba
26 (GBA) Final Fantasy IV Advance
27 (PS2) Metal Gear Solid 3 Subsistence
28 (DS) Mushiking DS
29 (DS) nintendogs Dach
30 (DS) nintendogs Chihuahua
Met andere woorden, wat een japanner niet kent koopt ie niet.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
PGR3 wordt met de week erger, eerst had ik nergens last van, nu hangt bijna elke online game vast,of in de lobby, of tijdens het laden van de race
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Overigens welke week zijn die cijfers van?
Hier zijn namelijk ook cijfers en daar zie ik DOA4 niet bijstaan.
Hier zijn namelijk ook cijfers en daar zie ik DOA4 niet bijstaan.
Media Create Sales 12/26-01/01
1. NDS Brain Training 2 414,556 NEW
2. NDS Animal Crossing DS 205,119 (1,382,228)
3. NDS Mario Kart DS 168,680 (836,478)
4. PS2 Kingdom Hearts 2 156,837 (884,428)
5. NDS Brain Training 153,189 (1,157,870)
6. PS2 Front Mission 5 146,209 NEW
7. NDS Mario & Luigi 2 132,726 NEW
8. NDS Gentle Brain Training 82,789 (935,535)
9. NDS Tamagotchi 63,433 (784,537)
10. NDS Pokemon Mysterious Dungeon: Blue Rescue Force 61,154 (572,858)
DS - 390,181
PSP - 110,741
PS2 - 78,646
GBASP - 15,998
GC - 12,579
Xbox360 - 12,300
GBM - 11,234
GBA - 447
Xbox - 121
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik had gisteren ook heel vaak met COD2 dat die niet connectte of dat de ping bij iedereen 999 was. Vaag. Soms gaat het perfect, soms moet je 10 keer opnieuw proberen online te spelen.
ola
Klopt, je moet ze converten naar WMV of MPEG. Ik gebruik Videora Xbox360 Converter hiervoor. Ik gebruik de MPEG-2/720x480/16:9/2 Mbps Stereo/192kbps optie en het geeft prima kwaliteit.Anoniem: 38669 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:04:
Ik heb sinds vannacht ook eindelijk Media Center 2005 aan de praat gekregen maar door al het gedoe met installeren en opnieuw installeren ben ik wat vergeten.
Nogal logisch, een PAL dvd is 25fps, dat past precies, bij PAL60 moeten er extra frames gegenereerd worden, maar dat doet de xbox360 niet, deze past een soort pulldown effect toe wat ook met NTSC films gebeurt, daardoor loopt het beeld niet meer stabiel op gelijke snelheid maar moeten er korte rustpauzes ingelast worden om die 25beelden als het ware te stretchen naar 30. Alleen in spellen heb je wat aan PAL60 mits je TV dit ondersteunt, Zo kan je op een PAL tv toch 60 beelden per seconde zien in een game (of 30 in het geval van een 'halfrate' game, waarbij dit bij PAL maar 25fps is). Voor NTSC films kan PAL60 wel uitkomst bieden omdat dit beter synchroniseert maar in dat geval zou ik gewoon naar NTSC schakelen mits je TV het NTSC signaal ondersteunt. Dat laatste zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn op een ongemodde xbox360, of wel...Anoniem: 75179 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:09:
Heeft iemand met een normale crt-tv ook dat z`n dvd vaag stotterd als ie op Pal-60 staat? en op Pal-50 niet? Ik heb deze vraag wel eens eerder voorbij zien komen maar er nooit een antwoord op gezien, en hebt aardig wat posts doorgekeken van dit topic. Het is ook soms zo dat het audio en video spoor niet gelijk loopt...nee ik ben een beetje teleurgesteld wat het dvd gedeelte betreft, zou m`n drive niet goed zijn ofzo?
[ Voor 19% gewijzigd door BruT@LysT op 06-01-2006 17:56 ]
[/quote]
Volgens de website TG Daily heeft de ontwikkeling van Blu-ray-spelers ernstige averij opgelopen. Een speciale Java-variant, die Blu-ray Java of BD-J genoemd wordt, zou ontwikkelaars in staat moeten stellen om de interactiviteit van de media zo ingrijpend en innovatief te maken, dat gebruikers het verschil tussen bijvoorbeeld een film en de menustructuur daaromheen niet of nauwelijks nog zouden kunnen herkennen. Volgens anonieme bronnen van de website is BD-J echter nog lang niet geschikt om in spelers verwerkt te worden en zou in eerste instantie zelfs Blu-ray-apparatuur worden uitgebracht die helemaal niet interactief is. In afwachting van de Java-code zouden voorlopig alleen zogenaamde 'player-only'-spelers op de markt worden gebracht, en pas bij het verschijnen van 'full profile'-spelers zouden consumenten de beschikking krijgen over het volledige interactieve potentieel van de Blu-ray-standaard.
[quote]
Het HD DVD kamp zal weer hardop lachen. Zag ook de prijs van een Blue Ray speler, zo niet te zuinig. Bill en 360 met HD gaan het aardig maken denk ik zo.
Volgens de website TG Daily heeft de ontwikkeling van Blu-ray-spelers ernstige averij opgelopen. Een speciale Java-variant, die Blu-ray Java of BD-J genoemd wordt, zou ontwikkelaars in staat moeten stellen om de interactiviteit van de media zo ingrijpend en innovatief te maken, dat gebruikers het verschil tussen bijvoorbeeld een film en de menustructuur daaromheen niet of nauwelijks nog zouden kunnen herkennen. Volgens anonieme bronnen van de website is BD-J echter nog lang niet geschikt om in spelers verwerkt te worden en zou in eerste instantie zelfs Blu-ray-apparatuur worden uitgebracht die helemaal niet interactief is. In afwachting van de Java-code zouden voorlopig alleen zogenaamde 'player-only'-spelers op de markt worden gebracht, en pas bij het verschijnen van 'full profile'-spelers zouden consumenten de beschikking krijgen over het volledige interactieve potentieel van de Blu-ray-standaard.
[quote]
Het HD DVD kamp zal weer hardop lachen. Zag ook de prijs van een Blue Ray speler, zo niet te zuinig. Bill en 360 met HD gaan het aardig maken denk ik zo.
Denk niet dat de HD-DVD add-on een succes gaat worden hoor voor de Xbox360.
Zie alle vorige add-ons voor consoles. En dan mag deze wel alleen voor films zijn maar dan koop ik liever een standalone player en dat zullen de meeste mensen doen. Bovendien moet HD-DVD dan eerst echt doorbreken en zolang het goede rondom Blu-ray vs HD-DVD niet is opgelost zal niemand die gok wagen.
Zie alle vorige add-ons voor consoles. En dan mag deze wel alleen voor films zijn maar dan koop ik liever een standalone player en dat zullen de meeste mensen doen. Bovendien moet HD-DVD dan eerst echt doorbreken en zolang het goede rondom Blu-ray vs HD-DVD niet is opgelost zal niemand die gok wagen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Had je onzinnige reactie dan laten staan, want:
1. je zegt dat de PS3 beter is dan de 360, goh dat hoorden we ook altijd van de PS2 en de normale doos, terwijl we weten welke grafisch betere games liet zien, vloeiender, zelfs al in HD resoluties en dat was niet het product van Sony.
Daarnaast, die PS3 waar je over roept, de specs zijn nog geeneens 100% gegarandeert, daarnaast een proefmodel draaiende met daadwerkelijke games zijn nog nooit gepresenteerd. Dus jij als Sony Fanboy moet nog een paar nachtjes, weekjes, maandjes, wel min. een jaar slapen voor je in de natte droom mag ontwaken en erachter kan komen of de PS3 nu daadwerkelijk geweldig is (en belangrijker, voor welke hoge prijs...)
2. Blue Ray kan technisch wel beter zijn, maar duurder, te hoge kosten voor licenties en er vallen steeds meer partijen af, zoals de grote jongens als HP...
Denk dat de 360 toch aardig gaat meeliften met de HD DVD die je eraan kunt koppelen en het doorbreken van dit formaat op de PC voordat Sony z'n console heeft klaar staan
Anoniem: 75298
hoi ik heb dolby digital versterker met een optische ingang. heeft de 360 net als de ps2 een optische uitgang?
Ja, maar dat had je ook in de startpost kunnen lezen...Anoniem: 75298 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:08:
hoi ik heb dolby digital versterker met een optische ingang. heeft de 360 net als de ps2 een optische uitgang?
Bedankt, ik heb hier even naar gekeken maar dat duurt lang voordat een DIVX omgezet is zeg.Wekko schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:32:
[...]
Klopt, je moet ze converten naar WMV of MPEG. Ik gebruik Videora Xbox360 Converter hiervoor. Ik gebruik de MPEG-2/720x480/16:9/2 Mbps Stereo/192kbps optie en het geeft prima kwaliteit.
Is er niet een snellere manier?
Wat heb je dan met je "Billing Adress" gedaan? Zomaar een willekeurig adres ingevoerd? Daar gaat je bonnetje namelijk naartoe. Wel een beetje vaag als een stel amerikanen mijn gegevens krijgen. toch?Benn0 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:51:
Goedkope Microsoft Points!
n.a.v. de posts van MAX3400 over het betalen van zijn Xbox live abo in dollars (zie laaste pagina's van deel 10) ben ik eens aan het prutsen geslagen.
Als je een extra live account aanmaakt (silver, dus gratis) wat je koppelt aan een hotmail account op een Amerikaans adres kun je de Microsoft Points in dollars aanschaffen en ben je zo'n 15% voordeliger uit.
Alles wat je download met Microsoft Points (Arcade games, Themes, Gamer Pictures enz) is beschikbaar voor alle accounts op je Xbox.
point, dollars, omgerekende prijs, normale Europrijs:
0500 $06.25 E05.17 E6
1000 $12.50 E10.33 E12
2000 $25.00 E22.66 E24
5000 $62.50 E51.66 E60
(je bank zal misschien nog een paar Eurocent rekenen voor de valuta conversie. De Postbank rekent b.v. 11 Eurocent)
Deze grap lijkt me niet mogelijk voor de Xbox live abo's tenzij je je bestaande gamertag aan een ander (nieuw gemaakt Amerikaans) hotmail adres kunt koppelen of je geen waarde hecht aan je huidige ganertag omdat je b.v. nog in je gratis Xbox Live Gold periode zit en nog niet zoveel achievements hebt enzo.
Doe er je voordeel mee en misschien valt er nog wel meer uit te halen.
(Heb zelf namelijk ook Amerika als land ingevoerd (wat dus om onbegrijpelijke redenen niet veranderd kan worden
Anoniem: 69767
Let op.: Ik reageer op iemand anders die op iemand anders reageerde...Ik ben niet de starter van deze 'troll'.
De Xbox werd gereleased *na* de PS2. Dus als we jouw theorie mogen geloven zal nu dus de PS3 die later gereleased worden ook betere grafische games te laten zien.Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:08:
[...]
1. je zegt dat de PS3 beter is dan de 360, goh dat hoorden we ook altijd van de PS2 en de normale doos, terwijl we weten welke grafisch betere games liet zien, vloeiender, zelfs al in HD resoluties en dat was niet het product van Sony.
In de tussentijd speel ik wel fijn Doom 3 in hogere resoluties dan 720p. Daarnaast zijn er nog helemaal geen innovatieve games voor de 360, dus nee ik hoef er niet gelijk een te hebben en kan best wachten.Daarnaast, die PS3 waar je over roept, de specs zijn nog geeneens 100% gegarandeert, daarnaast een proefmodel draaiende met daadwerkelijke games zijn nog nooit gepresenteerd. Dus jij als Sony Fanboy moet nog een paar nachtjes, weekjes, maandjes, wel min. een jaar slapen voor je in de natte droom mag ontwaken en erachter kan komen of de PS3 nu daadwerkelijk geweldig is (en belangrijker, voor welke hoge prijs...)
Idd. Ik denk dat HD-DVD voor de consument beter was geweest, maar ja Sony he.2. Blue Ray kan technisch wel beter zijn, maar duurder, te hoge kosten voor licenties en er vallen steeds meer partijen af, zoals de grote jongens als HP...
Denk dat het wel mee valt. Het gemiddelde huishouden heeft nog steeds geen HD-TV. Dus wat moet je dan met een HD-DVD speler? Een Xbox360 kan ik wel begrijpen (mooiere beelden, Xbox live) etc. Bij de PS3 krijg je de Blueray er standaard bij. Dus zullen developers er eerder gebruik van maken dan een add-on voor de Xbox360 (kip-en-ei probleem).Denk dat de 360 toch aardig gaat meeliften met de HD DVD die je eraan kunt koppelen en het doorbreken van dit formaat op de PC voordat Sony z'n console heeft klaar staan
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-01-2006 18:19 ]
Blu-Ray is technisch gezien de superieure standaard, maar de meeste consumenten zullen hier waarschijnlijk niets vanaf weten. Ik denk dat de meeste consumenten zullen wachten op spelers die beide formaten aan zullen kunnen.schnumi schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:00:
Denk niet dat de HD-DVD add-on een succes gaat worden hoor voor de Xbox360.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik las het ook ja. Een modchip kan volgens mij behoorlijk bijdragen aan de populariteit van een console, volgens mij deed de Xbox het nog redelijk goed omdat hij zo makkelijk en goedkoop te chippen was tov een PS2. Maar denk toch dat het nu zeker niet de bedoeling van MS was dat hij zo makkelijk te kraken zou zijn. Als ze slim zijn hebben ze nog een paar beveiligingstroeven achter de hand, dus dat ze als de console gekraakt is bij nieuwe spellen een nieuwe beveiliging kunnen aanbrengen. Als je een paar van die mechanismen hebt zorg je ervoor dat minder mensen aan een chip beginnen, omdat de hack dan alleen geldt voor tot dan toe uitgebrachte spellen.curry684 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 01:58:
Modchip aangekondigd die backups kan afspelen.
Als dit waar is kunnen er een paar mensen bij MS op zoek naar een nieuwe baan
Anoniem: 128210
We discussieren hier op een normale manier
[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-01-2006 20:54 ]
Het duurt inderdaad erg lang helaas. Ik heb nog een paar andere freeware programma's geprobeerd maar die vond ik niet beter (duurde ook lang, en er was weinig in te stellen of de kwaliteit was slecht) dus gebruik ik deze maar. Jammer dat divx en xvid niet ondersteunt worden maar als ik m'n PC af en toe een nachtje aan moet staan voor het converten vind ik dat ook niet zo'n ramp.Anoniem: 38669 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:12:
[...]
Bedankt, ik heb hier even naar gekeken maar dat duurt lang voordat een DIVX omgezet is zeg.
Is er niet een snellere manier?
Wat doen al die ps2 fanboys hier? Vervelen ze zich met hun oude ps2 ofzo...Anoniem: 128210 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:33:
[...]
Ojee,
Hier hebben we weer een xbox fan boy whahahaha
PS2 is veel meer verkocht omdat de console gewoon beter is. Trouwens de Xbox 360 word in Nederland echt niet goed verkocht, elke winkel waar ik in loop hebben ze wel een paar core versies op voorraad, dat zal je met ps3 echt niet zien
. Verder ga jij maar lekker je middelmatige games spelen whahaha, ik heb pdz gespeeld bij een vriend en wat een jaggies. Nee, geef mij maar mijn pc en ps3
Hey als jij mij kan vertellen waar een premium 360 staat laat je het maar even weten

pfoe heb ik eens een tijdje niet echt online gegamed met pg3 krijg ik gewoon ass-whoopings van rookies en novices...
daar gaat mijn ranking
Ik heb nu 1 film omgezet maar als ik deze op mijn PC wil afspelen dan werkt dat niet omdat Media Player een codec mist. Moet ik deze nog ergens vandaan toveren? Of gaat het op de XBOX wel werken?Wekko schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:46:
[...]
Het duurt inderdaad erg lang helaas. Ik heb nog een paar andere freeware programma's geprobeerd maar die vond ik niet beter (duurde ook lang, en er was weinig in te stellen of de kwaliteit was slecht) dus gebruik ik deze maar. Jammer dat divx en xvid niet ondersteunt worden maar als ik m'n PC af en toe een nachtje aan moet staan voor het converten vind ik dat ook niet zo'n ramp.
MPEG-2 codec installeren doet wonderen

Maar de beeldkwaliteit met de instellingen die jij noemde zijn echt super slecht hoor. Niet normaal meer.
Maar goed, het werkt zo te zien allemaal netjes, nu maar verder rommelen met de instellingen!
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 38669 op 06-01-2006 19:08 ]
Hmmm dat zou ik zelf niet weten aangezien het bij mij gewoon werkte onder XP. Op WMC heb ik meteen een compleet codec pack geinstalleerd en daarna pas een video gestreamed naar mijn 360.
Die instellingen super slecht? Ik heb een paar films van ongeveer 900MB per stuk (divx geloof ik) naar 1.4GB MPEG geconvert, en dat zag er allemaal retestrak uit, op zowel mijn computer als tv (gewone CRT) zag het er prima uit en op mijn computer zag ik geen verschil tussen de 2.
Die instellingen super slecht? Ik heb een paar films van ongeveer 900MB per stuk (divx geloof ik) naar 1.4GB MPEG geconvert, en dat zag er allemaal retestrak uit, op zowel mijn computer als tv (gewone CRT) zag het er prima uit en op mijn computer zag ik geen verschil tussen de 2.
[ Voor 45% gewijzigd door Wekko306 op 06-01-2006 19:14 ]
Anoniem: 9704
Vraagje aan de mensen hier die gamen met de xbox 360 op een hd lcd tv... hebben jullie ghosting?
Ik zeg expres niet "last van ghosting" omdat er zat mensen gamen met ghosting maar er geen last van hebben
Ik zeg expres niet "last van ghosting" omdat er zat mensen gamen met ghosting maar er geen last van hebben

wat wil je horen dan....Anoniem: 9704 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:14:
Vraagje aan de mensen hier die gamen met de xbox 360 op een hd lcd tv... hebben jullie ghosting?
Ik heb zelf geen ghosting opgemerkt... denk niet dat je veel aan mijn antwoord hebt omdat het in het verlengde van de opmerking in je vraagt ligt.
als je een hd op usb aansluit kan je er dan hetzelfde mee als de interne?
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Nee, dan kan je er alleen muziek op zetten.
This space is occupied
En foto's...
Bonnetje?? Zolang je credit-card gegevens kloppen (naam, nummer, verval-datum en security-code), kraait niemand naar een adres.Killkees schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:12:
[...]
Wat heb je dan met je "Billing Adress" gedaan? Zomaar een willekeurig adres ingevoerd? Daar gaat je bonnetje namelijk naartoe. Wel een beetje vaag als een stel amerikanen mijn gegevens krijgen. toch?
(Heb zelf namelijk ook Amerika als land ingevoerd (wat dus om onbegrijpelijke redenen niet veranderd kan worden)
Ik moet na het scherm met de creditcardgegevens ook nog een billing adress invoerenMAX3400 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:38:
En foto's...
[...]
Bonnetje?? Zolang je credit-card gegevens kloppen (naam, nummer, verval-datum en security-code), kraait niemand naar een adres.
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:15:
Let op.: Ik reageer op iemand anders die op iemand anders reageerde...Ik ben niet de starter van deze 'troll'.
[...]
De Xbox werd gereleased *na* de PS2. Dus als we jouw theorie mogen geloven zal nu dus de PS3 die later gereleased worden ook betere grafische games te laten zien.
De xbox werd een paar jaar na de ps2 gereleased. Dat is een behoorlijk stuk langer (vooral in de technische wereld) dan een half jaar. Bovendien is de PS3 laat vanwege vanwege de nieuwe ontworpen technieken, de xbox combineerd reeds bestaande. Of die techniek in combinatie met de " verouderde" GPU dezelfde grafische kracht kan leveren als de 360, moeten we nog maar afwachten (ik weet dat de Cell processor ook een rol speelt in het tot leven wekken van graphics). Daarnaast hebben sommige developers nu al aangegeven dat ze de structuur van de cell processor misschien wel te complex is. Vooral bij multiplatform spellen kan dit een nadelig effect hebben, de spellen moeten snel geport worden en hebben daarom vaak geen zin om het uiterste uit de console te halen, geld speelt hier weer een rol.
[...]
In de tussentijd speel ik wel fijn Doom 3 in hogere resoluties dan 720p. Daarnaast zijn er nog helemaal geen innovatieve games voor de 360, dus nee ik hoef er niet gelijk een te hebben en kan best wachten.
Verwacht je die bij de release van de ps3 wel dan?
[...]
Idd. Ik denk dat HD-DVD voor de consument beter was geweest, maar ja Sony he.
[...]
Denk dat het wel mee valt. Het gemiddelde huishouden heeft nog steeds geen HD-TV. Dus wat moet je dan met een HD-DVD speler? Een Xbox360 kan ik wel begrijpen (mooiere beelden, Xbox live) etc. Bij de PS3 krijg je de Blueray er standaard bij. Dus zullen developers er eerder gebruik van maken dan een add-on voor de Xbox360 (kip-en-ei probleem).
Met name de early adoptors kochten toendertijd een ps2, omdat hij goedkoop was en er een dvd speler in zat. Je kan er vanuit gaan dat die early adoptors ondertussen ook al een hdtv hebben en daar een bijpassende hd speler bij willen. Wat dat betreft is sony goed bezig.
aaah hoe stom kun je zijn, 'win' ik van iemand met een vele hogere ranking, vergis ik me 1 rondje, dus ik ga 360 over de finish... moest ik nog een rondje... zucht
Ten eerste dat weet je niet en ten tweede zal er dan wel sprake zijn van een slechte levering. Dat ter zijde ik zou ook geen core moetenAnoniem: 128210 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:33:
[...]
Ojee,
PS2 is veel meer verkocht omdat de console gewoon beter is. Trouwens de Xbox 360 word in Nederland echt niet goed verkocht, elke winkel waar ik in loop hebben ze wel een paar core versies op voorraad, dat zal je met ps3 echt niet zien
. Verder ga jij maar lekker je middelmatige games spelen whahaha, ik heb pdz gespeeld bij een vriend en wat een jaggies. Nee, geef mij maar mijn pc en ps3
lolPhusebox schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:45:
aaah hoe stom kun je zijn, 'win' ik van iemand met een vele hogere ranking, vergis ik me 1 rondje, dus ik ga 360 over de finish... moest ik nog een rondje... zucht
[ Voor 20% gewijzigd door dikki dik op 06-01-2006 19:49 ]
Dat die PS2 van je meer is verkocht dan de Xbox is niet zo heel gek heAnoniem: 128210 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:33:
[...]
Ojee,

Dat is MS haar eerste console, en draaide dus nog helemaal niet mee in die branche

Men kende al de PS1, aangezien dat er daarna een 2 kwam zou je wel verwachten dat ie weer beter is dat zijn voorganger.
Dus dat Sony weer geleerd heeft van haar fouten en dat allemaal (hopelijk) 2 keer zo goed heeft gedaan in de PS2.
Sony draait al veel langer in die branche mee als MS niet zo heel gek dat de PS2 dan ook beter verkoopt dan de Xbox.
Ps1 kende men wel en dan heb jem ook wel een beeld van wat je kan verwachten.
Xbox was nieuw.. Wat kan je daarvan verwachten?
En dat je zegt dat hij "niet" zogoed verkoopt en wat je dan als argument geeft slaat natuurlijk nergens op..
Hij is gewoon uitverkocht.. Dat zegt toch juist wat dat hij misschien WEL goed verkoopt?

En zit je nu al te blaten over de PS3, terwijl er haast niets van bekend is.. Behalve het uiterlijk van de console zelf, en natuurlijk de krom gebogen dildo als controller

En dat jij nu al weet dat er geen teweinig Ps3`s bij de release zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Onno_Devine op 06-01-2006 19:56 ]
Anoniem: 69767
Onzin! De PS1 verkocht BETER dan de Nintendo 64. Was ook Sony's EERSTE gaming console en Nintendo en Sega hadden al een lang gevestigde naam en ervaring, maar deed het toch beter dan de reeds bestaande consolebouwers. Jouw redenering klopt dus niet als je naar de geschiedenis kijkt.Onno_Devine schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:53:
[...]
Dat die PS2 van je meer is verkocht dan de Xbox is niet zo heel gek he :x. (dit is toch ook geen vergelijking man?)
Dat is MS haar eerste console, en draaide dus nog helemaal niet mee in die branche![]()
Men kende al de PS1, aangezien dat er daarna een 2 kwam zou je wel verwachten dat ie weer beter is dat zijn voorganger.
Dus dat Sony weer geleerd heeft van haar fouten en dat allemaal (hopelijk) 2 keer zo goed heeft gedaan in de PS2.
Sony draait al veel langer in die branche mee als MS niet zo heel gek dat de PS2 dan ook beter verkoopt dan de Xbox.
Ps1 kende men wel en dan heb jem ook wel een beeld van wat je kan verwachten.
Xbox was nieuw.. Wat kan je daarvan verwachten?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-01-2006 20:00 ]
Ook de PS1 ging pas naar 1 - 1,5 goed verkopen, en ooit was Nintendo nummer 1. Kortom de wonderen zijn de wereld nog niet uit!Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:58:
[...]
Onzin! De PS1 verkocht BETER dan de Nintendo 64. Was ook Sony's EERSTE gaming console en Nintendo en Sega hadden al een lang gevestigde naam en ervaring, maar deed het toch beter dan de reeds bestaande consolebouwers. Jouw redenering klopt dus niet als je naar de geschiedenis kijkt.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
nintendo is ook geen concurrent als je het mij vraagt. Waarom denk je dat de laatste paar jaar de games pas echt beginnen aan te slaan, omdat ze serieuzer worden lees volwassener. Dit sprak de mensen aan en laat dat soort spellen nou vooral op sony's console verschijnen. Nu de xbox al een paar jaar op de markt is, heeft sony er een echte concurrent bij gekregen. Het is aan ms om marktaandeel van ze af te snoepen.Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:58:
[...]
Onzin! De PS1 verkocht BETER dan de Nintendo 64. Was ook Sony's EERSTE gaming console en Nintendo en Sega hadden al een lang gevestigde naam en ervaring, maar deed het toch beter dan de reeds bestaande consolebouwers. Jouw redenering klopt dus niet als je naar de geschiedenis kijkt.
Wat loppen jullie kinders toch weer zo te miepen zeg...
Laten we hier toch mee ophouden zeg.....krijgen we nu ook op tweakers dit nutteloze en kinderachtig gezeur over welke console er krachtiger en meer verkoopt dan een ander.....stelletje zielepieten....
Laat iedereen nu eens in hun waarde en laat mensen nu toch lekker genieten van hun (met zuurverdiende centjes aangeschafte) console. We zijn toch gamers en geen derderangs afzeikers....wat maakt het dan toch uit welke console je hebt zolang je maar lekker kunt genieten van de games die je mooi vindt.
Laten we hier toch mee ophouden zeg.....krijgen we nu ook op tweakers dit nutteloze en kinderachtig gezeur over welke console er krachtiger en meer verkoopt dan een ander.....stelletje zielepieten....
Laat iedereen nu eens in hun waarde en laat mensen nu toch lekker genieten van hun (met zuurverdiende centjes aangeschafte) console. We zijn toch gamers en geen derderangs afzeikers....wat maakt het dan toch uit welke console je hebt zolang je maar lekker kunt genieten van de games die je mooi vindt.
Anoniem: 108360
Nee, alleen muziek en foto's????SPEEDDRAGON schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:33:
als je een hd op usb aansluit kan je er dan hetzelfde mee als de interne?
Wat kan een interne meer dan, dan een externe usb HD? Moet toch hetzelfde kunnen????
Ik heb nl. een core gekregen bij mijn mobiele telefoon abonnement. Ik had geen keuze tussen een premium of core en wou echt geen PS2

Hahahaha jij bent echt geweldig waarom zal je geen PS3 in de shops zien? Omdat Sony de productie nooit op orde heeft.Anoniem: 128210 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:33:
[...]
Ojee,
Die PSP bijvoorbeeld, best in trek hoor, maar ook weer niet zo enorm en toch... Elke shop waar ik inloop, nee sorry die hebben we niet, ja sorry Sony kan niet leveren, uh ja we hebben er maar een paar gehad bla bla bla
PS2 is meer verkocht omdat Sony nu eenmaal qua marketing langer op de markt is met een console en dat weet jij ook. Zet hetzelfde spel maar grafisch op een PS2 en XBOX tegenover elkaar, dan wint de XBOX (ik heb het vanzelfsprekend over de 1e versie) het met gemak.
Helemaal aangezien de gewone xdoos ook al HD resoluties eruit poept. Hoe erg ik moet lachen als ik de ps fanboys Burnout Revenge met vage beelden zie spelen en ik op m'n LCD in HD dezelfde game superscherp op beeld heb, prachtig gewoon
www.xboxworld.nl
Street Fighter 2 als Live Arcade gamePeter Moore, de vice-president van Microsoft’s entertainment zaken was op de jaarlijkse Consumer Electronic’s Show te vinden met zijn presentatie over de Xbox 360. Naast de gebruikelijke praat over hoe fantastische machine wel niet is, wat hij uiteraard ook daadwerkelijk is in onze mening, had hij wat interessante feitjes te delen over de toekomst van de console en de prestaties die tot nu toe geleverd zijn. Peter Moore was zelfverzekerd met het claimen dat Microsoft eind juni 4.5 tot 5.5 miljoen Xbox 360’s zou verkopen. Wat de verschillende analisten die hun rekenkundige gave op de 360 losgelaten hebben waarschijnlijk verrast. Reden hiervoor is dat Microsoft een derde elektronicafabrikant heeft aangetrokken om 360’s te produceren voor wereldwijde distributie. Dit houdt natuurlijk in dat er meer 360’s gemaakt kunnen worden en daardoor meer verkocht. Hopelijk betekend dat dan ook dat er snel een eind is aan alle tekorten die de wereld plagen.
Naast dit mooie nieuws kon Peter ook vertellen dat elke console tot nu toe gemiddeld verkocht werd met 4 games en 3 accessoires en dat er al ruim 4 miljoen Xbox Live marketplace dowloads zijn geschiedde. Dat zijn mooie cijfers voor een beginnende console en voorspellen veel goeds voor de toekomst. Betreffende deze toekomst werd duidelijk dat Microsoft in maart zo’n 20 Xbox Live Arcade games beschikbaar wil hebben, waaronder enkele nieuwe titels zoals Street Fighter II, Texas Hold’em en Marble Blast Ultra, plus dat er 50 Xbox 360 titels beschikbaar zullen zijn in juni van dit jaar. Momenteel is er een klein tekort aan releases, maar dat probleem hoopt Microsoft snel op te lossen.
heeft ook veel te maken met de games! playstation had er gewoon veel meer en soms ook beter! en nintendo had geen cd systeem(beprekt geheugen).Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:58:
[...]
en natuurlijk meer factoren. maar alles is koffiedik kijken! en je kan er wel sterk van overtuigd zijn maar dat zegt ook helemaal niks! de 360 heeft sterke kanten en zwaktes en de ps3 idem, al verkoop ps3 of 360 er 20 miljoen meer dan de ander vind ik totaal niet boeiend tenzij ik sony of MS zelf ben.
[ Voor 17% gewijzigd door darkphoenix op 06-01-2006 21:20 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Tsja je gaat rare vragen stellen als je er achter wilt komen welke hd lcd tv absoluut geen ghosting heeft...BlowFish schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:31:
[...]
wat wil je horen dan....
Ik heb zelf geen ghosting opgemerkt... denk niet dat je veel aan mijn antwoord hebt omdat het in het verlengde van de opmerking in je vraagt ligt.
Ik zit er aan te denken om de Samsung SyncMaster 930BF (19", 4ms) te kopen en daar op te gaan gamen.. het lijkt me gewoon de snelste lcd opt moment... is er iemand die weet of de ps3 ook vga uit heeft?
Oh bedoel je dat je de X360 echt kan aansporen om op 1366*768 het scherm aan te sturen? Doet hij zelf dan de scaling? Ik dacht dat de ouput altijd 1280*720 was. Heb namelijk ook een Samsung lcd en wou ook een vga kabel gaan gebruiken, wel belangrijk dat dat beetje goed uitziet..Anoniem: 60781 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:23:
Heb mijn xbox 360 aan een Dell 2005FPW hangen (met vga kabel)
Beeld is super hierbij zie je echt de potentie van deze console
Maar even voor dikkie dik
wanneer ik op een resolutie van 1280 * 720 draai (HDTV 720)
Dan heb ik inderdaad laas van een witte waas
Maar zet ik daarentegen de output op 1366 * 768
Dan heb ik een superbeeld op mijn breedbeeld tft monitor (dus zonder witte waas)
Ja, als je een VGA kabel gebruikt kan je de 360 op verschillende resoluties instellen. Even uit mijn hoofd: 640x480, 800x600, 1024x768, 1280x1024, 1280x720 en 1366x760 (of 1360x768). De 360 zal alle scaling afhandelen.Finwe schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:23:
[...]
Oh bedoel je dat je de X360 echt kan aansporen om op 1366*768 het scherm aan te sturen? Doet hij zelf dan de scaling? Ik dacht dat de ouput altijd 1280*720 was. Heb namelijk ook een Samsung lcd en wou ook een vga kabel gaan gebruiken, wel belangrijk dat dat beetje goed uitziet..
Bij een Samsung heb je dan volgens mij ook nog de mogelijkheid op je VGA ingang op "1:1 pixel mapping" te zetten. Als je de 360 dan op 1280x720 zet heb je nergens scaling (wel een paar zwarte balkjes natuurlijk).
Meer info hier: http://hardware.teamxbox....x-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/
[ Voor 7% gewijzigd door PeterPan op 06-01-2006 21:51 ]
Ok thanx man... da's interessante infoBenn0 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:42:
[...]
Ja, als je een VGA kabel gebruikt kan je de 360 op verschillende resoluties instellen. Even uit mijn hoofd: 640x480, 800x600, 1024x768, 1280x1024, 1280x720 en 1366x760 (of 1360x768). De 360 zal alle scaling afhandelen.
Bij een Samsung heb je dan volgens mij ook nog de mogelijkheid op je VGA ingang op "1:1 pixel mapping" te zetten. Als je de 360 dan op 1280x720 zet heb je nergens scaling (wel een paar zwarte balkjes natuurlijk).
Net eens Fight Night gedownload en geprobeerd, talking about a crap game. Jezus, daar is toch geen bal aan he. Geef mij maar Def Jam. Stukken leuker dat knokken.
dat stukje klopt niet helemaal; want 1280x768 wordt bij mij niet weergegeven als optie, terwijl dat de enige juist zou zijn voor mijn breedbeeld tftBenn0 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:42:
[...]
Ja, als je een VGA kabel gebruikt kan je de 360 op verschillende resoluties instellen. Even uit mijn hoofd: 640x480, 800x600, 1024x768, 1280x1024, 1280x720 en 1366x760 (of 1360x768). De 360 zal alle scaling afhandelen.
hmm heb wat veranderd en nu opeens wel... maar mijn monitor geeft aan dat:
1280x768 = 1280x768 @ 60hz
1360x768 = 1280x768 @ 50 hz
dus het verschil zit in de refresh rate en niet de resolutie
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 06-01-2006 22:21 ]
Volgens mij komt DJFFNY 3 voor de XB360 inderdaad uit...Albinoraptor schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:08:
Net eens Fight Night gedownload en geprobeerd, talking about a crap game. Jezus, daar is toch geen bal aan he. Geef mij maar Def Jam. Stukken leuker dat knokken.
*edit*
http://www.gamespot.com/x...m3/index.html?q=def%20jam
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 06-01-2006 22:31 ]
Ja, maar zoals ik al eens eerder aangaf: mijn adres valt niet te veranderen. Ergens staat dat ik in de US woon en zowel op de XB als Hotmail als de SSL voor member-info, valt het niet te veranderen.Killkees schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:41:
[...]
Ik moet na het scherm met de creditcardgegevens ook nog een billing adress invoerenJij niet dus?
Maar ondertussen vreet XBLive gewoon mijn CC + naam, dus mij hoor je niet klagen.
Ik heb 'm even gedownload voor de graphics. Game was geen bal aan nee, ik won de eerste 2 games terwijl ik geen ruk snap van boksen en bovendien het scherm met de uitleg van de controls VEEL te snel verdwijntAlbinoraptor schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:08:
Maar ziet er wel vet uit
Huh dat kan je bij hotmail toch gewoon veranderen bij Options?MAX3400 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:34:
[...]
Ja, maar zoals ik al eens eerder aangaf: mijn adres valt niet te veranderen. Ergens staat dat ik in de US woon en zowel op de XB als Hotmail als de SSL voor member-info, valt het niet te veranderen.
Maar ondertussen vreet XBLive gewoon mijn CC + naam, dus mij hoor je niet klagen.
Zo deed ik het toen ook voor het extra geheugen in het hotmail account...
[ Voor 60% gewijzigd door Underworld op 06-01-2006 22:43 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Hmm ik vind sowiso die demo's erg waardeloos, je kan niet eens ff lekker een potje biljart uit spelen het gaat echt allemaal op tijdcurry684 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:39:
[...]
Ik heb 'm even gedownload voor de graphics. Game was geen bal aan nee, ik won de eerste 2 games terwijl ik geen ruk snap van boksen en bovendien het scherm met de uitleg van de controls VEEL te snel verdwijnt
Maar ziet er wel vet uit
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Anoniem: 108360
Anoniem: 108360 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:49:
[...]
Nee, alleen muziek en foto's????
Wat kan een interne meer dan, dan een externe usb HD? Moet toch hetzelfde kunnen????
Ik heb nl. een core gekregen bij mijn mobiele telefoon abonnement. Ik had geen keuze tussen een premium of core en wou echt geen PS2Moet nu de core opbouwen. Dacht aan Scart-kabel (heb nog geen HDTV), extra controller, HD 20GB en een paar games. Als de HD minder kan, neem ik een 64MB memorykaart. Graag advies gevraagd!!
Het is niet nodig om al je divx of xvid films te converteren om ze te kunnen zien op je 360:Wekko schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:08:
Hmmm dat zou ik zelf niet weten aangezien het bij mij gewoon werkte onder XP. Op WMC heb ik meteen een compleet codec pack geinstalleerd en daarna pas een video gestreamed naar mijn 360.
Ik heb zelf Windows Media Encoder 9 geinstalleerd en de divx en xvid codec op mijn MCE2005 pc. Vervolgens gewoon een streaming.asx filetje in m'n my videos gedropped met daarin de text: mms://ipvanjepc:8080
Daarna in WME9 kiezen voor een custom session en in plaats van een conversie kiezen voor streamen. Op de 360 start ik dan gewoon die asx file en ik kan elke film zonder kwaliteitsverlies (kies voor high definition streaming!) 'on the fly' bekijken op m'n 360
Dit gebruik ik dan maar als workaround tot dat er een xvid/divx afspeelmogelijkheid komt voor de 360
De HD die speciaal voor de xbox360 is wordt niet bedoeld met 'externe HD'.... ze bedoelen een standaard HD op USB aansluiten!Anoniem: 108360 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:49:
[...]
Nee, alleen muziek en foto's????
Ik heb nl. een core gekregen bij mijn mobiele telefoon abonnement. Ik had geen keuze tussen een premium of core en wou echt geen PS2Moet nu de core opbouwen. Dacht aan Scart-kabel (heb nog geen HDTV), extra controller, HD 20GB en een paar games. Als de HD minder kan, neem ik een 64MB memorykaart. Graag advies gevraagd!!
Als jij een xbox360 HD erbij koopt kan je hetzelfde als met de Premium versie, want dan heb je ook dezelfde HD!
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
On-ge-lo-ve-lijk wat is die demo van Fight Night gaaf zeg! Ik had de filmpjes al gezien online, maar als je het zelf speelt
Genieten met een hoofdletter G!
Kan me voorstellen dat als je er niet even voor gaat zitten en de controls doorhebt dat het dan een stuk minder leuk is.
Ik heb deel 1 en 2 vaak gespeeld en dus de controls had ik zo weer onder de knie. De gameplay is wel iets veranderd omdat je nu niet een HUD hebt, wat ik extreeeeem gaaf vind
Zo valt het camerawerk nog meer op.
Verder speelde ik hem tegen mijn huisgenoot die er ook wel aardig wat van kan, dat maakt het een stuk spannender en uitdagender. Ik kan iig niet wachten op de full, ik ben d'r een die hem wél gaat kopen
Al zit ik ook wel op Def Jam te wachten hoor, daar hou ik ook wel van
Ik snap niet dat mensen dit niet leuk vinden maar goedcurry684 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:39:
[...]
Ik heb 'm even gedownload voor de graphics. Game was geen bal aan nee, ik won de eerste 2 games terwijl ik geen ruk snap van boksen en bovendien het scherm met de uitleg van de controls VEEL te snel verdwijnt
Maar ziet er wel vet uit
Ik heb deel 1 en 2 vaak gespeeld en dus de controls had ik zo weer onder de knie. De gameplay is wel iets veranderd omdat je nu niet een HUD hebt, wat ik extreeeeem gaaf vind
Verder speelde ik hem tegen mijn huisgenoot die er ook wel aardig wat van kan, dat maakt het een stuk spannender en uitdagender. Ik kan iig niet wachten op de full, ik ben d'r een die hem wél gaat kopen
[ Voor 80% gewijzigd door Neejoh op 06-01-2006 23:45 ]
Anoniem: 100320
Dead or Alive 4 is regiovrij! en werkt dus prima op PAL apparaat.
Heb hem hier nu liggen werkt prima in HD...(ook in Pal60 op gewone tv's)
Heb hem hier nu liggen werkt prima in HD...(ook in Pal60 op gewone tv's)
Hehe, zelfde reactie inderdaad: mooie graphics maar verder? Beetje op de knoppen rammen en je wint... had niet het idee dat er een systeem in zatcurry684 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:39:
[...]
Maar ziet er wel vet uit
En ik vond het vrij traaaaaaaaaaaaaaaaag....
Maar ja, misschien dat ie cool is tegen echte tegenstanders...
[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 07-01-2006 00:56 ]
Ik heb de demo sinds gisteren gedownload en hij bijvalt ook mij zeer goed.Neejoh schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:40:
On-ge-lo-ve-lijk wat is die demo van Fight Night gaaf zeg! Ik had de filmpjes al gezien online, maar als je het zelf speelt![]()
![]()
Genieten met een hoofdletter G!
[...]
Ik snap niet dat mensen dit niet leuk vinden maar goedKan me voorstellen dat als je er niet even voor gaat zitten en de controls doorhebt dat het dan een stuk minder leuk is.
Ik heb deel 1 en 2 vaak gespeeld en dus de controls had ik zo weer onder de knie. De gameplay is wel iets veranderd omdat je nu niet een HUD hebt, wat ik extreeeeem gaaf vindZo valt het camerawerk nog meer op.
Ik was al bekend met de hele Fight Night-Franchise, maar het kon mij, tot nu toe, niet echt boeien. Ik was niet zo tevreden met het ''Punch-System''.
Nu heb ik de Demo al een lange tijd zitten spelen en ik moet zeggen dat ik mijn mening over het ''Punch System'' toch moet bijschaven, ik vind het namelijk geweldig.
Dit is weer eens wat anders dan vecht-games als: Dead or Alive, Mortal Kombat en Def Jam.
Alleen Winter 2006, dat duurt nog zo lang.....
[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 07-01-2006 00:56 ]
Maybe is de moeilijkheidsgraad wat te laat tegen de CPU (ik heb alleen 2 player gedaan), maar geloof me... Het kan beroerd moeilijk worden
Met buttonbashen kom je er écht niet. Je moet ontzettend goed kunnen blokken en timen, vergt echt wel wat ervaring wil je het spel lekker uitspelen. Wellicht dat ze de demo zo gemaakt hebben dat het wat gemakkelijk is om wat games te trekken (al pakt dat blijkbaar niet goed uit
)
Heel fijn. Weken wachten op de scartkabel bij Bol.com en Wehkamp, gewoon even bellen met de Replay in Leiden. "Maar natuurlijk meneer, de laatste. Kopen?" Hoppa. Eindelijk mijn scart!
Wat een verbetering zeg!
Wat een verbetering zeg!
[ Voor 11% gewijzigd door SquareHugo op 07-01-2006 14:22 ]
Ik kwam bij het googlen deze link tegen, omdat ik andere meningen wilde horen over het feit of het zin had om op 1280x 1024 te draaien op een 32" TFT ipv lager. .
Is misschien een informatieve link voor anderen, de link betreft een High Def. FAQ voor de 360.
Voor degenen op zoek naar een VGA kabel, geef niet op. Ik liep laatst op de pc-dumpdag, stond daar een vent met een stapel van die dingen. Heb er meteen een gescoord omdat ik net de week er voor heel Amsterdam al had afgebeld en overal te horen kreeg, "nee meneer, ze zijn op en we weten niet wanneer ze weer komen."
Is misschien een informatieve link voor anderen, de link betreft een High Def. FAQ voor de 360.
Voor degenen op zoek naar een VGA kabel, geef niet op. Ik liep laatst op de pc-dumpdag, stond daar een vent met een stapel van die dingen. Heb er meteen een gescoord omdat ik net de week er voor heel Amsterdam al had afgebeld en overal te horen kreeg, "nee meneer, ze zijn op en we weten niet wanneer ze weer komen."
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
Anoniem: 130889
Knoppen rammen?? Je moet de rechter analoge stick gebruiken man.matthijst schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:54:
[...]
Hehe, zelfde reactie inderdaad: mooie graphics maar verder? Beetje op de knoppen rammen en je wint... had niet het idee dat er een systeem in zat
En ik vond het vrij traaaaaaaaaaaaaaaaag....
Maar ja, misschien dat ie cool is tegen echte tegenstanders...
HUh, is dat zo?Anoniem: 130889 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 02:21:
Knoppen rammen?? Je moet de rechter analoge stick gebruiken man.
Die knopinstellingen vlogen ook zo snel voorbij....
Met knoppen rammen lukt het iig ook prima
link is online zal is kijken wat er te melden is 
lol de helft van die site werkt nog niet en veel info geven ze niet wel paar pics van prototype
maar volgens mijn is het gewoon de zoveelst hoax maar we zien wel over 2 weken.
lol de helft van die site werkt nog niet en veel info geven ze niet wel paar pics van prototype
[ Voor 52% gewijzigd door CornNatron op 07-01-2006 10:01 ]
ik ben er zeker van dat dit geen hoax is, aangezien infinitymods de chip ook al heeft aangekondigd en dat doen ze niet zomaarCornNatron schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 09:51:
[ Voor 45% gewijzigd door dikki dik op 07-01-2006 10:29 ]
wow, als het echt waar is hebben ze dat verdomd snel gekraakt!CornNatron schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 09:51:

En een blow voor bill...
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 07-01-2006 10:05 ]
Kijk maar even de kat uit de boom.
Straks brengt microsoft een Dashboard update uit om de omgebouwde boxen te kunnen herkennen en word de console gebanned van Live
Straks brengt microsoft een Dashboard update uit om de omgebouwde boxen te kunnen herkennen en word de console gebanned van Live
[ Voor 138% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 07-01-2006 10:20 ]
Turn it off and on again.
waarschijnlijk zit dat er al in, net als bij de eerste xbox.SmokeyTheBandit schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:15:
Kijk maar even de kat uit de boom.
Met een modchip moet je gewoon niet online komen. Tenzij je hem kan uitschakelen, wat bij deze chip zo te zien nog niet mogelijk is.
Dat was inderdaad wat ik vergeten waskazuka schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:18:
[...]
Het is niet nodig om al je divx of xvid films te converteren om ze te kunnen zien op je 360:
Ik heb zelf Windows Media Encoder 9 geinstalleerd en de divx en xvid codec op mijn MCE2005 pc. Vervolgens gewoon een streaming.asx filetje in m'n my videos gedropped met daarin de text: mms://ipvanjepc:8080
Daarna in WME9 kiezen voor een custom session en in plaats van een conversie kiezen voor streamen. Op de 360 start ik dan gewoon die asx file en ik kan elke film zonder kwaliteitsverlies (kies voor high definition streaming!) 'on the fly' bekijken op m'n 360
Dit gebruik ik dan maar als workaround tot dat er een xvid/divx afspeelmogelijkheid komt voor de 360

Nou maar ff opzoek naar Windows Media Encoder dus
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 38669 op 07-01-2006 10:59 ]
wat ik me afvraag, kan je er met die manier ook nog ondertiteling onder krijgen?kazuka schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:18:
[...]
Het is niet nodig om al je divx of xvid films te converteren om ze te kunnen zien op je 360:
Zie http://www.xboxic.com/news/46dikki dik schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 09:58:
[...]
ik ben er zeker van dat dit geen hoax is, aangezien infinitymods de chip ook al heeft aangekondigd en dat doen ze niet zomaar. Oftewel ze hebben hem al in handen gehad.
Tis op z'n zachtst gezegd opvallen dat www.icemodchip.com als mailadres sales@infinitymods.com heeft.....
Anoniem: 162960
kan je van dat divx streamen een handleiding maken alles klinkt goed
maar heb geen idee hoe het moet zet eens een voorbeeld neer
bij voorbaat dank david
bij voorbaat dank david
Inderdaad, dit merk ik dus ook.Phusebox schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:14:
[...]
dat stukje klopt niet helemaal; want 1280x768 wordt bij mij niet weergegeven als optie, terwijl dat de enige juist zou zijn voor mijn breedbeeld tft
hmm heb wat veranderd en nu opeens wel... maar mijn monitor geeft aan dat:
1280x768 = 1280x768 @ 60hz
1360x768 = 1280x768 @ 50 hz
dus het verschil zit in de refresh rate en niet de resolutie
Als ik namelijk de resolutie 1280x768 kies voor mijn TV (deze kan max 1366x768) dan zie ik 2 smalle zwarte balken.
Kies ik op de Xbox360 de resolutie 1360x768 dan blijven die balken zichtbaar en even breed, ondanks dat mijn TV deze resolutie dus full screen zou moeten kunnen weergeven.
Erg jammer, want 1280x720 (de HD resolutie) is minder scherp op mijn TV en dus speel ik met 2 kleine zwarte balken en lichte vervorming
Ik hoop er dan maar op dat dit met een update te fixen valt en dat hij snel komt
David kun je me ff mailen of MSN'en? Email adres staat in mijn profiel, tenksAnoniem: 162960 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:19:
kan je van dat divx streamen een handleiding maken alles klinkt goed
bij voorbaat dank david
Anoniem: 104748
Leuk bericht voor de mensen die blij zijn met hun goed werkende 360...
Ik heb er vele uren op gegamed, hij was geen 1 keer vastgelopen en uren lang gamen was geen probleem. Nu komt het, gister heb ik m aangezet en na 1 minuut valttie uit en 3 knipperende rode lampjes. dood.
Ik heb er vele uren op gegamed, hij was geen 1 keer vastgelopen en uren lang gamen was geen probleem. Nu komt het, gister heb ik m aangezet en na 1 minuut valttie uit en 3 knipperende rode lampjes. dood.
Iemand een idee hoe het komt dat media ecode iedere x vast loopt als ik een file laadtAnoniem: 38669 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 11:30:
[...]
David kun je me ff mailen of MSN'en? Email adres staat in mijn profiel, tenks

ik heb hetzelfde prob met de wme9 oplossing. net nog geprobeerd, en crasht weer 
heb wel een url gevonden met een heldere beschrijving....
http://forums.xbox.com/1211048/ShowPost.aspx
heb wel een url gevonden met een heldere beschrijving....
http://forums.xbox.com/1211048/ShowPost.aspx
Anoniem: 157893
Dudes...
Ik zoek een leuk 5.1 setje voor mij 360. Wil er niet al te veel voor uitgeven. Ik zoek een set met een optische ingang. Zodat ik hem direct op mijn 360 kan aansluiten.
Zat een beetje rond te neuzen op internet, vond een paar setjes, maar dit zijn echt duren dingen, bijvoorbeeld de Logitech® Z-5500 Digital (399,-)
Dat geld heb ik er echt niet voor over. Zijn er geen goedkopere setjes met digitale ingang?
Andere goedkopere oplossing is:

Logitech® X-530
of:

Trust 5.1 Surround Speaker Set SP-6600A (wit past mooi bij de 360
)
Deze sets worden dan aangesloten via dit verloopstukje:

Vraag: (zie boven) Stereo links en rechts worden aangesloten op speaker (front l+r), (rear l+r), (sub), maar heb ik dan wel echt 5.1 geluid uit mijn boxen?
Sorry, ik ben niet echt een audio kenner, dus vandaar deze vragen.
Alvast bedankt
Ik zoek een leuk 5.1 setje voor mij 360. Wil er niet al te veel voor uitgeven. Ik zoek een set met een optische ingang. Zodat ik hem direct op mijn 360 kan aansluiten.
Zat een beetje rond te neuzen op internet, vond een paar setjes, maar dit zijn echt duren dingen, bijvoorbeeld de Logitech® Z-5500 Digital (399,-)
Andere goedkopere oplossing is:

Logitech® X-530
of:

Trust 5.1 Surround Speaker Set SP-6600A (wit past mooi bij de 360
Deze sets worden dan aangesloten via dit verloopstukje:

Vraag: (zie boven) Stereo links en rechts worden aangesloten op speaker (front l+r), (rear l+r), (sub), maar heb ik dan wel echt 5.1 geluid uit mijn boxen?
Sorry, ik ben niet echt een audio kenner, dus vandaar deze vragen.
Alvast bedankt
Een maand zonder enige problemen met mijn Xbox 360 gespeeld.
Eergisteravond zette ik 'm uit met de controller zonder enige problemen. Gisteren wilde ik 'm aanzetten met de controller, maar er gebeurde helemaal niets. Controller ging wel aan maar mijn Xbox bleef uit. Toen maar even de aan en uitschakelaar op de doos zelf geprobeerd, ook niks.
Lampje op de voeding is rood, en is normaal gesproken oranje als de doos uit is en groen als de doos aan is.
Een maat van mij heeft ook de 360, dus ik mijn 360 en mijn voeding maar even meegenomen om te testen wat nu precies stuk was. De voeding of de 360. Het blijkt dus de 360 te zijn, zo dood als een pier.
Ik vanmorgen de service desk gebeld, kreeg ik natuurlijk een een nieuwe werknemer aan de lijn die nog niet zo bekend was met het systeem. Het duurde allemaal vrij lang, uiteindelijk stonden alle gegevens in het systeem van haar en kon ze de melding van mij doorgeven. Maar dat lukte blijkbaar ook niet, want haar systeem bleef hangen. Ze kon me garanderen dat de melding geplaatst is en dat ik een telefoontje zou krijgen van ups.
Ik vraag me af of dit allemaal wel klopt en of meerdere mensen hier ervaring mee hebben.
Eergisteravond zette ik 'm uit met de controller zonder enige problemen. Gisteren wilde ik 'm aanzetten met de controller, maar er gebeurde helemaal niets. Controller ging wel aan maar mijn Xbox bleef uit. Toen maar even de aan en uitschakelaar op de doos zelf geprobeerd, ook niks.
Lampje op de voeding is rood, en is normaal gesproken oranje als de doos uit is en groen als de doos aan is.
Een maat van mij heeft ook de 360, dus ik mijn 360 en mijn voeding maar even meegenomen om te testen wat nu precies stuk was. De voeding of de 360. Het blijkt dus de 360 te zijn, zo dood als een pier.
Ik vanmorgen de service desk gebeld, kreeg ik natuurlijk een een nieuwe werknemer aan de lijn die nog niet zo bekend was met het systeem. Het duurde allemaal vrij lang, uiteindelijk stonden alle gegevens in het systeem van haar en kon ze de melding van mij doorgeven. Maar dat lukte blijkbaar ook niet, want haar systeem bleef hangen. Ze kon me garanderen dat de melding geplaatst is en dat ik een telefoontje zou krijgen van ups.
Ik vraag me af of dit allemaal wel klopt en of meerdere mensen hier ervaring mee hebben.
Via tulp kom je niet verder dan dolby pro logic 1/2.0 of sterio. Geen digitaal geluid en 5.1.
This space is occupied
ik ben een stap verder. crashende windows media encoder komt waarschijnlijk door ffdshow.
wme9 crasht niet meer. alleen afspelen op de xbox lukt (nog) niet...
wme9 crasht niet meer. alleen afspelen op de xbox lukt (nog) niet...
volgens mij dolby prologic nog niet eensTheEvilCuber schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:02:
Via tulp kom je niet verder dan dolby pro logic 1/2.0 of sterio. Geen digitaal geluid en 5.1.
Sinds gister zoveel mogelijk dingen op platina proberen te halen, maar vond deze slide toch wel erg mooi.
http://media.putfile.com/P101008888
Dit topic is gesloten.