Hahaha, en andersom wordt er anders ook niets gegunt hoor. Zie de oneindige threads op fora over raiders vs non-raiders.RaseriaN schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:46:
Mensen die niet helpen @ AQ opening en ervan profiteren:
"Ikke ikke ikke, en de rest kan stikken..."
Baal van die mensen die alles easymode/way moeten krijgen
Totdat meneer lvl60 word, in een kleine guild zit en bij een grote guild wil die MC/BWL op farm status hebben. Je moet eens weten hoeveel epic whores er nu een application invullen op ons forum nu we na maanden MC deze op farmstatus hebben.
Dit vind ik dus echt vette "bull". Ik zie mezelf ook als casual player. Raid slechts 2 soms 3 avonden in de week en dat hoeven echt geen elle lange avonden te zijn. Toch ben ik al redelijk epic behangen.En ja, ik vind ook dat casuals wat meer kans moeten krijgen op echte goede epics, maar dat daar dan ook een fatsoenlijke hoeveelheid "werk" tegenover moet staan. Een class-dungeon (of voor duo's voor mijn part) waar je mooie items uit kan halen, maar die je in sessies van 2 uur kunt doen. En om het farmen te voorkomen, mag ie van mij bijv. een resettijd hebben van 3 weken ofzo. Maak het moeilijk, maak het uitdagend, maak het leuk, en geef de casualgamers ook wat meer aandacht. Hun zijn tenslotte toch de groep waar de meeste inkomsten uit komen.
ps. wordt het niet eens tijd voor lvl...eeehhh...deel61. Normaal weet men niet hoe snel men een nieuw deel moet aanmaken.
[ Voor 7% gewijzigd door Bulligan op 18-01-2006 13:08 ]
Mjah credits voor jullie dat er 4van ons dood waren bij jullie eerste payback:) (al lag de focus van ons iig eerst bij die duke en daarna bij jullie).Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:38:
[...]
6v2 tweede keer
jullie pullen 5-10 mobs en die helpen wij killen, aimed shot, dots etc als bedank
als ik personen ging ganken omdat ik ooit door die guild ben gegankt en dan vooral in brm...
tweede poging erbij vertellen dat wij 2-4 van jullie dood hadden
hunter fd verliest aggro in cenarion hold
was idd best leuk op het eindniet meer doen he!
Over het algemeen respecteren wij de pais en vree die er in Sili hangt ook gewoon, iedereen is met hetzelfde bezig, asap die poorten open en dat is goed voor ons allemaal.
Alleen kwam nu dus de frustratie van eerder die avond (wipe/wipe/wipe op vael en jullie gank op onze pala) eruit.
Ach het was fun:) (vind world pvp nog steeds leuker dan Bg's for that matter)
Verwijderd
lol, hebben wij ook.Hooli-gan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:05:
[...]
Totdat meneer lvl60 word, in een kleine guild zit en bij een grote guild wil die MC/BWL op farm status hebben. Je moet eens weten hoeveel epic whores er nu een application invullen op ons forum nu we na maanden MC deze op farmstatus hebben.
Zijn nu halverwege BWL en de applications schieten als paddestoelen uit de grond.
Zelfs lvl 55 sjappies willen bij de guild
Het is bij mij een Beetje 50/50 soms zet ik het op Ah en soms lever ik het in net waar ik zin in hebVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:42:
[...]
Kijk, als jij dus dat alles inlevert bij zo'n ventje krijg je daar wat xp en een doos met itempjes voor, plus signets. Met 30 van die signets kun je naar de warcommander, dan heb je kans op lvl 40-55 of zo BoE blue's die je met een beetje geluk al voor 40g per stuk kan verkopen.
Ik had dus zoals ik al aangaf, voor 45 minuutjes werk de Stockades farmen een Stoneraven in dat kistje, plus de BoE greens uit de inleverdoosjes. Kassa! En je helpt je servergenoten er nog mee ook.
Meestel staat het er op en dan denk ik Oja ik had het ook in kunnen leveren
Meneer hier heeft al 2 lvl60's.Hooli-gan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:05:
Het gaat mij niet om de epics, het gaat mij om de lol en het spel. Maar vergeet niet, zolang de überguilds de niet-members behandelen en zien als minderwaardige spelers wordt de relatie tussen beide groepen nooit geweldig.
Toen ik voor het eerst in een guild zat wat naar MC was er al 1 uur nodig om uberhaupt in Blackrock Mountain te komen met zn 40-en. Vervolgens nog een half uur voor de eerste pull, en dan duurde het 3 uur voordat we bij Luficron waren... Geen idee of dat bagger is voor een beginnend guild, maar het worden natuurlijk pas echt "normale" avonden als het guild al wat verder (ook qua organisatie) is en de spelers weten wat ze moeten doen.Dit vind ik dus echt vette "bull". Ik zie mezelf ook als casual player. Raid slechts 2 soms 3 avonden in de week en dat hoeven echt geen elle lange avonden te zijn. Toch ben ik al redelijk epic behangen.
Helemaal mee eens. Onlangs nog een discussie in /1 Westfall gehad, iemand vroeg wat de level requirements waren voor de deadmines. Ik zei 18+. Reageerde iemand dat 't met level 14 ook goed te doen was. Ja, maar die knakker ging wel mee met 2 level 40 spelers. No shit. Die kunnen 't solo.Thijs schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:23:
Dat vind ik juist supersaai, is toch geen uitdaging dan? Gister heb ik Deadmines gedaan met m'n warrior en het was heel erg leerzaam.In het begin bakte ik er geen drol van, maar later ging het al stukken beter. Vlak voor VC (bij het schip) verliet iemand de party en kregen we een high lvl die ons wel even zou helpen... nou ja, het maakte dus geen fuck meer uit of ik nog iets ging tanken ja of nee, hij pwnde toch de shit uit alles. Hoe kan je, als je altijd maar solo't en wordt geholpen door lvl 60ers in instances, in godsnaam leren om je class te spelen? Ja ok, ik weet wat een warrior theoretisch moet doen (sunder armor, revenge, bla bla bla), maar het daadwerkelijk uitvoeren is toch nog even een tikkeltje lastiger.
Je moet de deadmines niet doen met high-level guildies. Het is een makkelijke, redelijk korte, instance. En hardstikke leuk! "You landlubbers are tougher than I thought, I'll have to improvise!"
Euh, nee. 10 AGI = 20 ATP. 20 ATP != 10 agi. AGI boost namelijk je critrate ook, en daar profiteren ook je special shots van. ATP boost alleen je autoshots. 60ATP is helemaal niet bijzonder, en absoluut niet vergelijkbaar met 30 agi.Miles Teg schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:33:
62 ATP ~ 31 agi. Als er 31 agi op een wapen zit is het *drool, das een hunterweapon*. 5.1 DPS is onderdeel van je DPS, is dus gewoon lekker meegenomen. Bovendien komt er dan nog een enchant op van +15 agi. Ofwel, dat wapen voegt toe aan je dps, alleen niet zo veel als andere combinaties.
Dat bedoelde ik dus. En waarom zou je je ranged DPS gaan nerfen alleen voor een iets hardere eerste mep. Als je in een instance aggro hebt van een mob wil je die echt niet extra pissig maken.Een crittende raptorstrike die 1100 damage (instant, want eerste, en enige melee-aanval) doet, is op dat moment dps-wise bijna 2x zo hoog als een Aimed Shot crit van 2k.
Je sustained melee DPS is in vergelijking met je sustained ranged DPS gewoon schijt natuurlijk.
Ja, en weet je wat nog slechtere Hunters zijn...zo kunnen we door blijven gaan. Het ging erom dat je als Hunter primair een ranged damage dealer bent. En je ranged DPS je primaire concern is. Als je voor PvP een 2-hander wil prima, maar neem dan gewoon 2 DEs erbij voor instances. Daar melee je praktisch nooit.Weet je wát (imho uiteraard) trouwens slechte hunters zijn? Degene die hun melee-skills compleet negeren en in hun pogingen range te houden andere mobs agro'en.
In end game instances is Hunter puur ranged DPS, niks meer.De vraag is, denk ik, wát is nu precies een hunter? Puur ranged? Nee, dat is een mage, diens spells kunnen op iedere afstand worden afgeschoten en ze hebben bagger armor. Is het puur melee? Nee, ranged dps is een stuk beter. Zou het misschien een combinatie van beiden kunnen zijn, waarbij de focus op ranged ligt (immers, je ranged dps is hoger, doch je hebt enkele meleeskills, plus een aspect voor 8% dodge, plus mail armor)?
Een 'hele trage' meenemen voor aimed shots is ook niet nuttig, sowieso kun je 't beste een trage boog meenemen zodat je minder munitie verspilt, maar uit eindelijk gaat 't gewoon om de DPS en de stats van dat ding. Aimed shot voegt ook gewoon weapon damage toe.Nogmaals, het gaat mij om optimalisatie voor verschillende situaties. Bergen hunters hebben 2 bogen bij zich, 1 voor "normaal" en 1 hele trage, speciaal voor de Aimed Shots. Waarom zou je dan geen melee wapens meenemen voor 2 compleet verschillende situaties (namelijk niet gebruiken, vs wel gebruiken)?
[ Voor 52% gewijzigd door Hydra op 18-01-2006 13:29 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Hey Shinobu is het dusWiebbe schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:38:
[...]
w00t, gefeliciteerd mensen!
Wij zelf zijn op deathwing EU (alliance dan) nog bezig met major domo, maar hebben ony wel al down
Als jullie een Shinobu van Undutchablez zien rond lopen /hi me maar even
Had al gehoord dat er een paar hpr leden op tweakers zaten.
Inmiddels hebben we Domo al down, alleen eerste poging Ragnaros is niet gelukt (80% dacht ik), we hebben wat meer dps nodig.
Hopen dat het binnenkort gaat gebeuren (liefst nadat ik mijn gamecard binnen heb
-Homunoculus ne priest (Regia Victoria)
Tja, de organisatie van een raid kan soms lang duren.In onze guild hebben we een -dkp systeem voor niet optijd op komen dagen. Het is overigens nog nooit toegepast.Miles Teg schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:17:
[...]
Meneer hier heeft al 2 lvl60's.
Het gaat mij niet om de epics, het gaat mij om de lol en het spel. Maar vergeet niet, zolang de überguilds de niet-members behandelen en zien als minderwaardige spelers wordt de relatie tussen beide groepen nooit geweldig.
[...]
Toen ik voor het eerst in een guild zat wat naar MC was er al 1 uur nodig om uberhaupt in Blackrock Mountain te komen met zn 40-en. Vervolgens nog een half uur voor de eerste pull, en dan duurde het 3 uur voordat we bij Luficron waren... Geen idee of dat bagger is voor een beginnend guild, maar het worden natuurlijk pas echt "normale" avonden als het guild al wat verder (ook qua organisatie) is en de spelers weten wat ze moeten doen.
Alle begin is moeilijk en wij deden in het begin ook heel lang over om bij Luci te komen en die te downen. Nu zijn we in 3 uur zo goed als bij Golemagg. Het kan nog sneller maar loot verdelen duurd soms lang en mensen willen altijd een korte break van 15 minuten na het killen van een x aantal bazen.
Ben blij dat ik vanaf het begin mee ben gegaan en we al lerende door MC zijn gegaan. Scheelt echt een hoop als iedereen weet wat en wanneer uit te voeren. Bovendien is iedereen al behoorlijk behangen met epics. MC hoeft niet 6 uur te duren.
[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 18-01-2006 14:18 ]
Ja, dat is lang. Bij ons krijg je DKP voor op tijd zijn, en dat betekent dus dat je om 19:30 in de instance bent. ben je er niet, dan krijg je een paar DKP minder. Niks ernstigs, maar we willen wel om 19:30 beginnen, en dat doen we dan ook.Miles Teg schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:17:
Toen ik voor het eerst in een guild zat wat naar MC was er al 1 uur nodig om uberhaupt in Blackrock Mountain te komen met zn 40-en. Vervolgens nog een half uur voor de eerste pull, en dan duurde het 3 uur voordat we bij Luficron waren... Geen idee of dat bagger is voor een beginnend guild, maar het worden natuurlijk pas echt "normale" avonden als het guild al wat verder (ook qua organisatie) is en de spelers weten wat ze moeten doen.
Verwijderd
MROE DRAHMA PLXRaseriaN schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:46:
Mensen die niet helpen @ AQ opening en ervan profiteren:
"Ikke ikke ikke, en de rest kan stikken..."
Baal van die mensen die alles easymode/way moeten krijgen
Dit kan toch ook worden omgedraaid naar de überguilders? Gechargeerd: als men het zo graag wil, waarom zou de rest dan moeten meewerken? Waarom easymode voor de überguilds? Das toch net zo'n flauwekul opmerking?
IMHO zijn MC en Epix echt een waterscheiding: de belevingswereld met de rest van de populatie wordt niet meer gedeeld. En ik heb nergens zulke egoistische, greedy, freebooting mensen gezien als in raidguilds (let op, dat zijn dus enkele personen, niet iedereen).
We hadden het over de hoeveelheid dps die het toevoegd. 30 Agi levert qua critrate ook geen zak op.Hydra schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:21:
Euh, nee. 10 AGI = 20 ATP. 20 ATP != 10 agi. AGI boost namelijk je critrate ook, en daar profiteren ook je special shots van. ATP boost alleen je autoshots. 60ATP is helemaal niet bijzonder, en absoluut niet vergelijkbaar met 30 agi.
Nope, dan moet ie dood.Dat bedoelde ik dus. En waarom zou je je ranged DPS gaan nerfen alleen voor een iets hardere eerste mep. Als je in een instance aggro hebt van een mob wil je die echt niet extra pissig maken.
En als hunter wil ik soms wel 's graag agro houden hoor, tank die niet oplet, healer die daardoor agro krijgt, dan wil je toch dat die mob zich even met jou bezighoudt.
En als daarna Feign Dead word geresist ben je de sjaak, maar he, dat was toch al zo.
Zucht.... Je weet dat je tussen de gevechten kunt swappen van gear he?Ja, en weet je wat nog slechtere Hunters zijn...zo kunnen we door blijven gaan. Het ging erom dat je als Hunter primair een ranged damage dealer bent. En je ranged DPS je primaire concern is. Als je voor PvP een 2-hander wil prima, maar neem dan gewoon 2 DEs erbij voor instances. Daar melee je praktisch nooit.
Zelfde discussie, ga ik niet eens op in.Een 'hele trage' meenemen voor aimed shots is ook niet nuttig, sowieso kun je 't beste een trage boog meenemen zodat je minder munitie verspilt, maar uit eindelijk gaat 't gewoon om de DPS en de stats van dat ding. Aimed shot voegt ook gewoon weapon damage toe.
Verwijderd
Klein vraagje nog over mijn rogue
ik heb nu net mijn eerste 2 poisons geleerd, opzich zijn niet zo duur om te maken, maaaar, wanneer gebruiken jullie ze nu ?? Alleen in pvp alleen bij bosses, of hoe ??
Ik wil niet vervelend doen, maar jij bent Drama Queen No#1 met je rogues kunnen geen dps doenVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:38:
[...]
MROE DRAHMA PLX
![]()
Dit kan toch ook worden omgedraaid naar de überguilders? Gechargeerd: als men het zo graag wil, waarom zou de rest dan moeten meewerken? Waarom easymode voor de überguilds? Das toch net zo'n flauwekul opmerking?
IMHO zijn MC en Epix echt een waterscheiding: de belevingswereld met de rest van de populatie wordt niet meer gedeeld. En ik heb nergens zulke egoistische, greedy, freebooting mensen gezien als in raidguilds (let op, dat zijn dus enkele personen, niet iedereen).
Ik zou zoiets hebben van, guilds moeten zich inschrijven dat ze mee willen werken aan AQ opening.
Na de opening mogen hun er gewoon onbeperkt in met hun guild voor 1 maand lang (hence, zo lang ben je wel bezig met farmen) En de rest die te lam is om te farmen of geld wilt verdienen kunnen na de opening dus een maand lang er niet in
Scheer aub niet iedereen over 1 kam gaarne, wij helpen op onze server ook 1 uberguild met het farmen voor AQ/Scepter. Als return helpen ze eventueel met outdoorraid-bosses en ruilen we BoE epics uit MC om zodat iedereen blij is. Waarom wilt niemand ooit werk verrichten en toch alle voordelen hebben?
En ik weet zeker, zodra AQ open is en de 20 man gedaan kan worden, dat al deze zeikerds en moraal ridders hier als eerste naar binnen gaan en profiteren van het werk dat de "uberguilds" gedaan hebben. FYI, wij zijn niet uber en profileren ons niet zo.
Kap toch eens met de zielige n00b uithangen... "help ons wij zijn casual!"
AQ gaat toch wel open dus als je hem eerder open wilt moet je er wat voor doen vind ik, ik probeer er gewoon zoveel mogelijk aan te verdienen nu. Alle prijzen sky high zo lang het gekocht word.
En maak je niet zo druk dat iedereen moet helpen omdat ze anders niet mogen profiteren das toch onzin. Wil jij AQ snel open en ervoor betalen dan doe je dat maar.
Ik zelf heb ook al een paar 100 runecloth ingeleverd maar alleen voor eigen gewin hoor niks om die AQ open te maken.
En maak je niet zo druk dat iedereen moet helpen omdat ze anders niet mogen profiteren das toch onzin. Wil jij AQ snel open en ervoor betalen dan doe je dat maar.
Ik zelf heb ook al een paar 100 runecloth ingeleverd maar alleen voor eigen gewin hoor niks om die AQ open te maken.
[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 18-01-2006 13:48 ]
Heb er een alt, horde.jjwa schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:37:
Zit er trouwens niemand anders hier op Quel'Thalas? Aardig nieuwe server, maar daar lijken toch ook best veel 'veteranen' op af te komen.
Verwijderd
Dat hele AQ verhaal begint me nu ook de strot uit te komen. We proberen nu al enkele dagen iedereen eraan laten meewerken, maar sommige mensen vinden hun epic mount gewoon belangrijker.
Ik vind bovendien dat de 'kleinere' guids die nu niet mee werken dan ook niet de nieuwe instance in mogen. Want uiteindelijk profiteren die er ook van als ze ZG farmen of na bwl ook toe zijn aan de nieuwe stap. Bovendien, er is meer dan alleen een nieuwe instance. Er komt gewoon een hele nieuwe lore. De worldevent moet groots zijn.
Het irriteert me gewoon mateloos dat players van grote guilds boven de markprijs verkopen.
Ik vind bovendien dat de 'kleinere' guids die nu niet mee werken dan ook niet de nieuwe instance in mogen. Want uiteindelijk profiteren die er ook van als ze ZG farmen of na bwl ook toe zijn aan de nieuwe stap. Bovendien, er is meer dan alleen een nieuwe instance. Er komt gewoon een hele nieuwe lore. De worldevent moet groots zijn.
Het irriteert me gewoon mateloos dat players van grote guilds boven de markprijs verkopen.
Hoe wij het (succesvol) doen:Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:32:
Gisteren de eerste serieuze Onyxia attempt gedaan. We hadden al twee maanden geleden eerder twee keer met 20-25 man lopen experimenteren (en rap gemerkt dat Aggro "delicaat"is). Maar goed, we hadden nu wel 40 man met sleuteltjes.
Onze priests hadden massaal RL verplichtingen, dus met 2 priests, 2 doodas en 8 shammies aan de slag.
Poging 1
Fase 1 wands+arrows (+tranq totems..volgens mij erg fijn)
Fase 2 full dps -> Geen Deepbreath!
Fase 3 OMG chaos!!! WIPE
Poging 2
Dankzij een DC speler die weer inlogte toen we net weer naar binnen gingen een wipe *teleport wipe ftw*
Poging 3
Adds niet meer met rogues aanvallen, maar met mages. 1 priest,mage meer, 2 warlocks+1 hunter weg
Fase 1 wands + arrows + warrior die ff wat wil proberen tegen alle orders in > Priest dood door draaiende Nyxia
Fase 2 Melee DPS op Onyxia+AOE op adds > Rogues hebben grote moeite Onyxia te raken (we konden haar haast niet vinden, misschien camera op max zetten? Gebrek aan priests, dus shammies moeten mages healen>mages vallen om (gebrek aan shield) > 2-3 deep breaths -> 2/3 van de raid op zijn rug
Fase 3 Chaos+wipe
Poging 4
Fase 1 wands+arrows
Fase 2 Melee DPS op adds, mages op Onyxia> Rogues krijgen adds wel neer zonder casualties, maar duurt lang> Te weinig dots op Onyxia, dus 3-4 Deep breaths, 1/3 raid op zijn rug
Fase 3 Ietsiepietsie beter, maar toch weer redelijk snel wipe.
Al met al leerzaam![]()
Enkele voorzichtige opmerkingen/conclusies:
1. Tranq totem is waanzinnig goed
2. Deepbreaths LIJKEN te maken te hebben met aantal Debuffs OF met de hoeveelheid DPS. We zijn noobs, dus onze inschatting hier is natuurlijk niet echt gebaseerd op veel observaties. In ieder geval is veel dps goed omdat ze hoe dan ook minder tijd in fase 2 hangt om DB's te doen.
3. Fase 2 naar fase 3 is erg lastig. Zou een Undead warrior met WOTF hierbij helpen?
We kwamen tot 35% op de twee beste pogingen, maar volgens mij is ze eigenlijk direct dood als je de transitie 2-3 onder de knie hebt.
Fase 1: Tank aggro laten pakken, 2-3 priests in healing rotation. Tank 1-20 seconden aggro laten pakken, melee/ranged/casters alleen met normal attacks laten aanvallen. Om de 10% stoppen met DPS en MT weer even aggro laten opbouwen. Iedereen op de randen, uiteraard.
Fase 2: Goede spread over de hele zaal, rogues en heel eventueel mages welps laten pakken, pallie/druid erbij om te healen. Overigens kan je ook warrior gebruiken om ze te offtanken, werkt prima. Verder volle ranged DPS en altijd volle debuffslots. Deep breath komt voort uit of te weinig DPS, te weinig debuffs, of slechte spread door de zaal (mensen die te dicht op elkaar staan). Dots niet renewen vlak voordat ze naar fase 3 gaat - laatste 5-8% eraf kanllen met pure DPS dus. MT alvast naar plek laten lopen waar ze land. (als alliance casten wij altijd fear ward op MT tegen die fear van dr)
Fase 3: Zelfde als fase 1, constant fear ward blijven casten (ik weet niet wat horde ertegen heeft maar vast wel wat). Langzaam DPSen als on fase 1 met als enig verschil géén melee damage, alleen ranged en allemaal op de rand zodat je niet door de zaal gefeared wordt.
Verwijderd
Beste Arathor alliance spelers,
Sinds 16-01-2006 bestaat de guild De PvP Sletjes.
Nu ben ik (Vuurvlam) opzoek naar members voor de guild,
dus vind je het leuk om horde te killen en ben je niet hoger dan lvl 19 join dan De PvP Sletjes.
Voor een guild invite kun je terecht bij mij (Vuurvlam), Edgemaster of Lolmaker.
Zodar je in de guild zit kun je op deze site terecht De PvP Sletjes
Cya around,
Vuurvlam
dus vind je het leuk om horde te killen en ben je niet hoger dan lvl 19 join dan De PvP Sletjes.
Voor een guild invite kun je terecht bij mij (Vuurvlam), Edgemaster of Lolmaker.
Cya around,
Vuurvlam
waarom moet iedereen 1 lijn volgen bij ons zijn er mensen die joinen niet met de mc run omdat ze liever bg doen nou best toch. Niet iedereen heeft hetzelfde doel voor ogen.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:48:
Dat hele AQ verhaal begint me nu ook de strot uit te komen. We proberen nu al enkele dagen iedereen eraan laten meewerken, maar sommige mensen vinden hun epic mount gewoon belangrijker.
Wat maakt het uit dat er boven de marktprijs word verkocht tis toch allemaal vraag en aanbod.
Tja, iedereen betaald hetzelfde (13 euro per maand, sommige minder door abbo's), dus hoe je die tijd invult mag je he-le-maal zelf invullen vind ik. Heb je er geen problemen mee om te farmen voor die gates? Prima, have fun, ik hoop dat je nog een epic vind ondertussen. Heb je gewoon een hekel aan "dat saaie farmen", prima, doe je het niet. Niets mis mee.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:48:
En ja, mij irriteert het ook dat grote guilds boven de marktprijs verkopen, BoE SetItems voor 1200g bijvoorbeeld.
hehe de Sletjes...Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:53:
Cya around,
Vuurvlam
Het is vrijwillig, mensen mogen zelf bepalen of meedoen. Mensen mogen dan voor woekerprijzen verkopen, er zijn blijkbaar ook mensen die dat ondersteunen c.q. aanmoedigen, want het word allemaal verkocht. Als ik een stack runecloth voor 3g op de veiling gooi ben ik die meestal al na 20 minuten kwijt. Ik draag een klein steentje bij door wel mijn thickleather in te leveren, maar die runecloth brengt gewoon zo lekker veel opVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:48:
Verwijderd
Helemaal mee eensRaseriaN schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:43:
[...]
Ik wil niet vervelend doen, maar jij bent Drama Queen No#1
Maar dat heb ik nou net nooit gezegd! Ik heb wel gezegd dat de rol van Rogues in MC redelijk makkelijk kan worden overgenomen door DPS Warriors en Hunters. mijn klacht tov rogues is dat hun plaats wordt geusurpeerd door andere classes, terwijl die classes voordelen hebben die rogues missen (in MC). AFAIK deelde je die mening voor een groot deelmet je rogues kunnen geen dps doen
Tsja, dat zou een prima oplossing zijn. Maar zolang dat niet zo is en dan te gaan lopen brullen dat er mensen profiteren.. meh. Luxeprobleem FTW.Ik zou zoiets hebben van, guilds moeten zich inschrijven dat ze mee willen werken aan AQ opening.
Na de opening mogen hun er gewoon onbeperkt in met hun guild voor 1 maand lang (hence, zo lang ben je wel bezig met farmen) En de rest die te lam is om te farmen of geld wilt verdienen kunnen na de opening dus een maand lang er niet in
Die voordelen zijn er voor heel veel mensen niet of nauwelijks, zeker in vergelijking wat de uberguilds ervoor krijgen. Spin it all you want; voor het gros van de mensen is MC al heel wat, laat staan BWL en AQ. Instances als ZG zijn bepaald niet makkelijker en zullen heel wat mensen hebben afgeschrikt.Scheer aub niet iedereen over 1 kam gaarne, wij helpen op onze server ook 1 uberguild met het farmen voor AQ/Scepter. Als return helpen ze eventueel met outdoorraid-bosses en ruilen we BoE epics uit MC om zodat iedereen blij is. Waarom wilt niemand ooit werk verrichten en toch alle voordelen hebben?
Zolang ik niet weet hoe lastig AQ 20 is durf ik niks te zeggen. Als ZG de maatstaf is dan is dat weer het speelterrein van de MC guilds.En ik weet zeker, zodra AQ open is en de 20 man gedaan kan worden, dat al deze zeikerds en moraal ridders hier als eerste naar binnen gaan en profiteren van het werk dat de "uberguilds" gedaan hebben.
AFAIK hebben jullie MC (grotendeels) op farm staan. Dan ben je echt wel in de top 5% van je server, tenzij alle anderen weggemigreerd zijn.FYI, wij zijn niet uber en profileren ons niet zo.
Hell no. Ik leid een van de grootste Dutch speaking guilds (wellicht de grootste), waarbij we MC behalve Rag op farm hebben staan. Onze server is redelijk veteran, ook al doordat de migratie de "casuals" onze lag-bak hebben verlaten, maar dan nog weet ik dat ik praat vanuit de luxe positie van een gearriveerd guild. Ik zal nooit claimen dat ik casual benKap toch eens met de zielige n00b uithangen... "help ons wij zijn casual!"
Verwijderd
Helaas geen Fear-Ward, wel sinds kort tranqtotems (en daarom veel minder aggro problemen). IIk dacht zelf aan een UD warrior met WOTF om de eerste fear te cancelen zodat hij direct dik aggro heeft.
Enne, geen Melee DPS? Zullen de warriors en rogues blij mee zijn
Bedankt voor de tips;) keep them coming!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 14:13 ]
niet hoger dan lvl 19, en dan horde ganken met grote groepen van lvl 19's??
dan lijkt me best wel interessant
dan lijkt me best wel interessant
Eh? Slecht geslapen?Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:42:
Nog zo'n zwartkijker "whaa whaa ik ben een casual ik verdien net zoveel epics als die raiders!". Ik zal het je ff uitleggen waarom het voor jou loont (naast het feit dat het gvd een event is waar je als casual ook mee kan werken, wereldwijd je steentje bijdragen om de server verder te helpen -voor zover ik begreep was dat een de klachten "dat er op lvl 60 niks te doen was" als je geen superguild hebt. Grappig hoe dat werkt niet waar? Wat ga je doen als Outland geopend met worden met een zelfde soort quest in de Expansion "Laat maar das toch alleen maar voor lvl 70-ers"??):
-Naast een 40 man raid dungeon is er ook nog een 20 man zul'gurub achtig equivalent. Dat ging op de testserver met 19 random idioten nog prima, dus dat zal op een live server ook wel prima te doen zijn voor de kleinere guilds en pick-ups.
-Er hoeft niet alleen geraid te worden; bij het openen van de Gates wordt Silithus een stuk groter als questhub. Je kan zgn. Assignments aannemen met een bepaalde opdracht als breng me zoveel artifacts of kill x van die AQ bugs. Prima solo en 5 man groep content, met bijzonder goeie Rare en Epic rewards.
Ik viel even bijzonder uit tegenover de idioten die op de realmforums gaan lopen zwepen met "waar zijn m'n goedkope epics want eerder doe ik lekker geen fluit". Dat soort chantage valt bij mij bijzonder slecht namelijk, al helemaal als eerdere pogingen om het enthousiasme wat op te rakelen worden afgekraakt met bovenstaande argumenten. Wij hebben uiteindelijk een deal met de top Alliance guild op mijn server gemaakt dat zij onze carapaces maar kregen om iig zsm die Champion op poten te zetten (we hebben dus inmiddels de Scepter al, jaja), want van Horde kant was mijn Guild de enige die er ook maar remotely in geinteresseerd was. En dan tussentijds alle prijzen verdriedubbeld terwijl je enorm goeie items en rep uit die inleverquests krijgt. Het zal voor jou wel anders liggen, maar ik krijg daar het verkeerde soort kippevel van.
Ik schrijf nergens dat ik goedkope epics "verdien" en ook nergens dat ik zo erg om nieuwe content mbt solo lvl 60 sta te springen hoor
Sowieso snap ik dan flamen meteen al helemaal niet. Enne als wij "de casual player" jou niet boeien, waarom moeten ons jou iets boeien?
Ikzelf speel op mn gemak en mij bevalt de casual rol best, mij hoor je niet klagen (en het spijt me ook dat ik je 'superguild' niet aanbid
Ik heb in elk geval alle tijd om op t openen van de gates te wachten, net als blijkbaar vele anderen, hou aub op met het opleggen van taken aan mensen die niet eens lid zijn van je superguild, je hebt niets te zeggen en te roepen, als ik als casual player geld wil verdienen aan de event doe ik dat gewoon. Net zoals "jullie" geld verdienen aan "makkelijk" (voor jullie dan) verkregen epics.
Blijkbaar is t zo dat de "superguilds" alleen maar willen raiden in Onyxia, ZG, BWL, MC etc, als je zelf die poortjes snel open wil doe je dat maar zelf door linnen te gaan grinden in plaats van raiden van highend content.
Nothing to see here
valt me trouwens de laatste op dat er weer fscking veel kutbeggars rondlopen in de grote steden
van de week nog geen 10 mins ingelogd en al 6x whsipers van een of andere irri kutgast die om gold vraagt

van de week nog geen 10 mins ingelogd en al 6x whsipers van een of andere irri kutgast die om gold vraagt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik help de wareffort overigens net zo goed door de dingen op AH te zetten, jij koopt t en leverd t in, netto poorttjes even snel open.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:42:
[...]
Kijk, als jij dus dat alles inlevert bij zo'n ventje krijg je daar wat xp en een doos met itempjes voor, plus signets. Met 30 van die signets kun je naar de warcommander, dan heb je kans op lvl 40-55 of zo BoE blue's die je met een beetje geluk al voor 40g per stuk kan verkopen.
Ik had dus zoals ik al aangaf, voor 45 minuutjes werk de Stockades farmen een Stoneraven in dat kistje, plus de BoE greens uit de inleverdoosjes. Kassa! En je helpt je servergenoten er nog mee ook.
Nothing to see here
daarom heb ik in IF altijd generalchat uit staan
Verwijderd
Ach ja, misschien wil ik dat event gewoon iets te graag zien. Ik vind ook niet dat je verplicht bent om te grinden. Zeker niet. En als je in een kleinere guild zit, ja dan is het waarschijnlijk wel te begrijpen dat je probeert een slaatje eruit te slaan. Maar het draait mij om die high level guilds die thorium grinden en deze boven de marktprijs verkopen. Ach, iedereen moet het spel spelen zoals hij wilt, maar de hebzucht die zoveel spelers hebben irriteert mij gewoon. Ook met andere gevallen natuurlijk (50g+mats voor een dawns edge bv)
edit:
die easy epic mentaliteit ergert me ook idd. We hebben nu 2 warriors zijn weggegaan omdat ze met hun groene gear niet de voorkeur kregen boven iemand met blauwe gear en het vertikten het te verbeteren. Een beetje aandacht aan je gear besteden voordat je naar mc gaat vind ik niet meer dan normaal
edit:
die easy epic mentaliteit ergert me ook idd. We hebben nu 2 warriors zijn weggegaan omdat ze met hun groene gear niet de voorkeur kregen boven iemand met blauwe gear en het vertikten het te verbeteren. Een beetje aandacht aan je gear besteden voordat je naar mc gaat vind ik niet meer dan normaal
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 14:42 ]
Nope, fase 3 geen melee DPS. Kijk, elke warrior en elke rogue heeft ook wel een boog, dan doen ze maar even DPS meeVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:12:
[...]
Helaas geen Fear-Ward, wel sinds kort tranqtotems (en daarom veel minder aggro problemen). IIk dacht zelf aan een UD warrior met WOTF om de eerste fear te cancelen zodat hij direct dik aggro heeft.
Enne, geen Melee DPS? Zullen de warriors en rogues blij mee zijn![]()
Bedankt voor de tips;) keep them coming!
Je moet je voorstellen dat, afgezien van fase 2, je vrijwel oneindig lang over Onyxia kan doen. Echt harde DPS is alleen in fase 2 erg belangrijk, in 1 en 3 gewoon langzaam die procentjes eraf tikken.
Je wil trouwens ook niet dat iemand overaggro pakt terwijl die op de kant staat - 9 van de 10x een firebreath en dat is meestal 10 man dood als je geen MC ge-equipte chars mee hebt.
Of zoals net, vriend van me vraag een guildie om een small brilliant shard... 10g, kon ie 'm krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:40:
Ach ja, misschien wil ik dat event gewoon iets te graag zien. Ik vind ook niet dat je verplicht bent om te grinden. Zeker niet. En als je in een kleinere guild zit, ja dan is het waarschijnlijk wel te begrijpen dat je probeert een slaatje eruit te slaan. Maar het draait mij om die high level guilds die thorium grinden en deze boven de marktprijs verkopen. Ach, iedereen moet het spel spelen zoals hij wilt, maar de hebzucht die zoveel spelers hebben irriteert mij gewoon. Ook met andere gevallen natuurlijk (50g+mats voor een dawns edge bv)

wat bedoelen jullie daar nou mee casual players ? Ik zelf ben totaal nog niet echt bezig met die hoge Instance's. Ben daar ook veelste laag voor en het duurd ook een eeuwigheid bij mij voor ik lvlits_me schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:27:
[...]
Eh? Slecht geslapen?
Ik schrijf nergens dat ik goedkope epics "verdien" en ook nergens dat ik zo erg om nieuwe content mbt solo lvl 60 sta te springen hoorEn wtf heeft de expansion hiermee te maken, hij is nog niet eens uit en als casual plyer zal ik ongetwijfeld lvl 70 ook kunnen solo'en (als ik dat zou willen).
Sowieso snap ik dan flamen meteen al helemaal niet. Enne als wij "de casual player" jou niet boeien, waarom moeten ons jou iets boeien?
Ikzelf speel op mn gemak en mij bevalt de casual rol best, mij hoor je niet klagen (en het spijt me ook dat ik je 'superguild' niet aanbid).
Ik heb in elk geval alle tijd om op t openen van de gates te wachten, net als blijkbaar vele anderen, hou aub op met het opleggen van taken aan mensen die niet eens lid zijn van je superguild, je hebt niets te zeggen en te roepen, als ik als casual player geld wil verdienen aan de event doe ik dat gewoon. Net zoals "jullie" geld verdienen aan "makkelijk" (voor jullie dan) verkregen epics.
Blijkbaar is t zo dat de "superguilds" alleen maar willen raiden in Onyxia, ZG, BWL, MC etc, als je zelf die poortjes snel open wil doe je dat maar zelf door linnen te gaan grinden in plaats van raiden van highend content.
Ik vraag alleen aan me guildies of (als ik ze niet heb) zelf de Reagents te kopen dan doe ik de rest !Miles Teg schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:41:
[...]
Of zoals net, vriend van me vraag een guildie om een small brilliant shard... 10g, kon ie 'm krijgen.
Dat hele AQ gebeuren, ik heb niet zo'n zin om er iets voor te doen atm. We beginnen komende zondag met BWL, en voordat we NEF dood hebben zijn we ook wel weer een maandje verder. Dan zie ik ook wel weer hoe het met die gates staat.
Kijk, als high end guild ze open willen hebben, dan moeten ze zelf gewoon hard aan de bak. Het is natuurlijk volkomen kul om andere mensen te verplichten ook te gaan farmen, puur omdat de high end guild zo graag als eerste AQ in wil
Kijk, als high end guild ze open willen hebben, dan moeten ze zelf gewoon hard aan de bak. Het is natuurlijk volkomen kul om andere mensen te verplichten ook te gaan farmen, puur omdat de high end guild zo graag als eerste AQ in wil
Verwijderd
@ -=BoKKiE=-
Simpele manier om van beggars af te komen is het volgende, ik hanteer het in ieder geval wel en in veel gevallen loopt het ook af zoals hier onder.
Beggar - Plz m8 can you give me some G?
Ik - No sorry.
Beggar - Plz plz plz
Beggar opened Trade Window.
Ik close Trade Window.
Ik - Sorry dude, I'm broke too, can you give me some coins?
Beggar yells: You $#%^& Tauren cow!
Ik laughs at Beggar!
Simpele manier om van beggars af te komen is het volgende, ik hanteer het in ieder geval wel en in veel gevallen loopt het ook af zoals hier onder.
Beggar - Plz m8 can you give me some G?
Ik - No sorry.
Beggar - Plz plz plz
Beggar opened Trade Window.
Ik close Trade Window.
Ik - Sorry dude, I'm broke too, can you give me some coins?
Beggar yells: You $#%^& Tauren cow!
Ik laughs at Beggar!
trade openen met 15G erin en ff drinken halen en bio break.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:33:
valt me trouwens de laatste op dat er weer fscking veel kutbeggars rondlopen in de grote steden![]()
Wedden dat ie je de volgende keer met rust laat.
Vorige keer dat geintje met een maat van me samen gedaan hij die trade openen met 10G erin en gezegt dat ie toch wilde stoppen met spelen maar niet op trade klikken.
Ik ondertussen hem vragen: trade me dan dan geeft ik je wel 1G en dan zeggen schiet nou eens op ik ga niet wachten.
Daarna bij mij openen laten staan en mn maat laten zeggen wat doe je nou wil je het niet. Toen was ie het toch redelijk snel zat maar wat een heerlijk gevoel al zie je al die whispers pls click trade, are u messing me, give i really need
Ik had het laatst precies andersom. Loop ik als lvl-10 rond, krijg ik zomaar van iemand 1G toegestopt. Een vrouwelijke character heeft toch wel voordelen-=BoKKiE=- schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:33:
valt me trouwens de laatste op dat er weer fscking veel kutbeggars rondlopen in de grote steden![]()
- This line is intentionally left blank -
Ik zie een casual player als een speler die niet "genoeg" tijd kan/wil spelen per avond/week om instances als MC / BWL etc te clearen. Je moet een redelijk dedicated speler zijn om binnen de beschikbare resettijd een instance te kunnen clearen. Ook verwachten de grotere guilds dat je redelijk vaak meegaat voordat je mee mag doen in de guild en of raids. (Terecht als je het mij vraagt overigens).Hom3r schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:42:
[...]
wat bedoelen jullie daar nou mee casual players ? Ik zelf ben totaal nog niet echt bezig met die hoge Instance's. Ben daar ook veelste laag voor en het duurd ook een eeuwigheid bij mij voor ik lvl
Dat er een verschil is in gear etc is tussen deze dedicated-players en casual players is niet meer dan logisch, mij hoor je daarover niet klagen.
Waar je mij wel over hoort klagen is als die dedicated-players beginnen te janken dat casual-players niet genoeg tijd beschikbaar stellen om de poortjes open te maken. (items grinden kost tijd en die hebben de casual players niet veel, dat de casual-player zoveel mogeijk geld wil verdienen in die tijd om gear te kunnen kopen is dus logisch). het verhaal dat de poorten sneller open gaan door ze zelf in te leveren is onzin overigens, als ik ze verkoop koopt een ander t zowat meteen en leverd t in, die 5 min doe t m niet.
Een nieuwe slogan past wel bij die AQ gates, learn2pay
Nothing to see here
hehe geweldig al die luie mensen die geen zin hebben om geld teverdienen en die dan op hun nummer gezet worden. Leuk om te lezen hoe jullie dat aanpakken. Ik heb gewoon block trade aanstaan en lees de chat niet in IF SW
Verwijderd
Ik heb zojuist een windows reinstall gehad en ben vergeten mijn ui te backuppen, nu heb ik alle addons ed terug maar mijn scale wil inet meer zoals het was
. Nu kloppen mijn buttons wel maar mijn schermpjes niet (character scherm bv). Weet iemand een addon waarje dat soort schermen apart mee kutn scalen ??
Verwijderd
ik negeer ze gewoon. Al worden ze creatiever. Heb ooit 10 minuten met iemand gewhispered, was best geinig en toen vroeg ie op het laatst: can I have 1 gold please. Ach ja, je blijft ze houden.
Ik heb ze nog te goed van je
sighHTT-Thalan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:58:
[...]
Sirdalord loopt ook altijd te beggen. Plx, need 15 gold, giev plz
Ik heb ze nog te goed van je
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 15:00 ]
Joh, 'slechts' 0.56% crit...Miles Teg schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:41:
We hadden het over de hoeveelheid dps die het toevoegd. 30 Agi levert qua critrate ook geen zak op.
Ik zou vast na gaan denken over een nieuwe guildnaam.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:53:
Dat heeft niks met hebzucht te maken. Als iemand zo stom is 50g + mats voor een DE te betalen (ik heb er zelf zo'n 45 gold per stuk aan mats voor betaald) is 'ie niet goed snik. Zelfde geldt voor mensen die RC verkopen voor 3 gold. 'Vroeger' was een stack RC 5 gold waard, dat is toen ingezakt naar 1.2 gold, en nu zit het tenminste op de normale prijs. Bovendien is een stack RC kwa items die je krijgt meer waard dan 3 gold. Disenchanten FTW.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:40:
[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 18-01-2006 15:02 ]
Sirdalord loopt ook altijd te beggen. Plx, need 15 gold, giev plzMantaMania schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:49:
[...]
trade openen met 15G erin en ff drinken halen en bio break.
Wedden dat ie je de volgende keer met rust laat.
Vorige keer dat geintje met een maat van me samen gedaan hij die trade openen met 10G erin en gezegt dat ie toch wilde stoppen met spelen maar niet op trade klikken.
Ik ondertussen hem vragen: trade me dan dan geeft ik je wel 1G en dan zeggen schiet nou eens op ik ga niet wachten.
Daarna bij mij openen laten staan en mn maat laten zeggen wat doe je nou wil je het niet. Toen was ie het toch redelijk snel zat maar wat een heerlijk gevoel al zie je al die whispers pls click trade, are u messing me, give i really need
wat vind je dan als je zonder guild rondloopt met bv een alt hoe vaak krijg je dan niet zo een guild chart in je gezicht gegooit word er helemaal gek van.
ik weet het, ken alle truukjesVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:48:
@ -=BoKKiE=-
ook die van manta
ach een guildie van me kwam van de week met een andere methode
binnen /g even de naam van de speler doorgeven en all guildies naar hem laten whisperen voor gold
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Oh! Jij elitaire klootzak!Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:40:
Euh, waarom zou 'ie die dingen gewoon weg moeten geven dan?Miles Teg schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:41:
Of zoals net, vriend van me vraag een guildie om een small brilliant shard... 10g, kon ie 'm krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 18-01-2006 15:06 ]
Mwah valt mee, bij ons word ook verwacht dat je je classet of eventueel net zon goede gear hebt (iedereen weet dat DM en andere instances hele goede gear bevatten) voordat je MC ingaat.
FR gear was heel lang ook een belangrijk punt en is nu een beetje afgezwakt, maar mits het nodig is moet je het wel hebben
Hmmm, toch wel elitair tho

jaa goed idee of gewoon in /1 das idd wel geinig zo kan je iemand helemaal gek maken.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:59:
[...]
ik weet het, ken alle truukjes
ook die van manta
ach een guildie van me kwam van de week met een andere methode
binnen /g even de naam van de speler doorgeven en all guildies naar hem laten whisperen voor gold
Hou altijd wel van dat soort geintjes ook altijd leuk is om zeggen: oke meet me at the bank en dan gewoon lekker bij de ah staan.
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=677MantaMania schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:58:
wat vind je dan als je zonder guild rondloopt met bv een alt hoe vaak krijg je dan niet zo een guild chart in je gezicht gegooit word er helemaal gek van.
Damn. Ik moet die post even editten misschien om het duidelijker te maken:RaseriaN schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:06:
Mwah valt mee, bij ons word ook verwacht dat je je classet of eventueel net zon goede gear hebt (iedereen weet dat DM en andere instances hele goede gear bevatten) voordat je MC ingaat.
FR gear was heel lang ook een belangrijk punt en is nu een beetje afgezwakt, maar mits het nodig is moet je het wel hebben
Was niet serieus dus
[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 18-01-2006 15:08 ]
tuurlijk niet gewoon logisch hoor je kan gewoon niet in crap gear mc doen.RaseriaN schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:06:
[...]
Hmmm, toch wel elitair tho![]()
Wij hebben ook mensen die net 60 zijn en denken dat ze gelijk door kunnen lopen naar mc om van groen naar paars te gaan nou dat kunnen ze dus wel vergeten. Wij hebben allemaal onze gear bij elkaar moeten verzamelen.
Ah, de guild-return whisper tactiek bij beggars is altijd erg leuk. Verstevigd ook het saamhorigheidsgevoel in de guild. Laatst was er een beggar die dreigde met het instaleren van spyware als er geen geld zou worden gegeven. Tja, als dan 20 man "GIEF ME SPYWARE PLXX!!!11!!" naar zo'n gast whispert, is het eigenlijk allemaal weer heel erg grappig
Paling Terran & Shaman
Al doe je geen Mc dan nog is het een must goeie gear tehebben. Ben sinds ik Plate kan dragen weer wat groen aan maar het blauw komt hier en daar al weer terug. Groen armor wel vol gepompt met enchants
Inderdaad. Onze raid alliance is nu een extra groep aan 't opzetten, en daar schrijven zich massa's mensen voor in die nog geen level 60 zijn. Het idee is dat het een op zichzelf staande groep gaat worden, ben benieuwd in hoeverre dat gaat lukkenMantaMania schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:09:
tuurlijk niet gewoon logisch hoor je kan gewoon niet in crap gear mc doen.
Wij hebben ook mensen die net 60 zijn en denken dat ze gelijk door kunnen lopen naar mc om van groen naar paars te gaan nou dat kunnen ze dus wel vergeten. Wij hebben allemaal onze gear bij elkaar moeten verzamelen.
MC e.d. zijn nogal een step up vanaf UBRS enzo hoor. Eerste keer in MC stond ik ook te zweten met m'n priest.Hom3r schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:12:
Al doe je geen Mc dan nog is het een must goeie gear tehebben. Ben sinds ik Plate kan dragen weer wat groen aan maar het blauw komt hier en daar al weer terug. Groen armor wel vol gepomt met enchants
[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 18-01-2006 15:13 ]
Persoonlijk ga ik pas moeite doen met mooie gear als ik lvl60 ben.Hom3r schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:12:
Al doe je geen Mc dan nog is het een must goeie gear tehebben. Ben sinds ik Plate kan dragen weer wat groen aan maar het blauw komt hier en daar al weer terug. Groen armor wel vol gepompt met enchants
Als je ver daaronder bent ga je het toch weer vrij rap vervangen. Alleen wapens wil ik wel perse blauw, aangezien die gewoon meer dps leveren.
I maek joek!Hydra schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:08:
[...]
Damn. Ik moet die post even editten misschien om het duidelijker te maken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was niet serieus dus
Bij mij stond op het eind ook een
Achja, ik wist dat het een grapje van je was
ach ik vindt het wel belangerijk goeie gear helemaal als warrior ongeacht welk lvl je bent
Werkt idd erg goed in /1, heb dat ook al meerdere malen bij beggers gedaan.MantaMania schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:07:
[...]
jaa goed idee of gewoon in /1 das idd wel geinig zo kan je iemand helemaal gek maken.
Hou altijd wel van dat soort geintjes ook altijd leuk is om zeggen: oke meet me at the bank en dan gewoon lekker bij de ah staan.
/1 (beggersname) is giving away free gold, /w (beggersname) or open trade with him.
Je kunt er zelfs een macro van maken; /1 %target is giving away free gold, /w %target or open trade with him
[ Voor 15% gewijzigd door Bulligan op 18-01-2006 15:22 ]
Verwijderd
Vooral de priest class heeft zoveel mogelijkheden wat betreft gear. Je kan kiezen voor +healing gear, +intel gear, +spirit gear of +mana/sec gear. Vooral het laatste fascineert mij waardoor ik begonnen ben mijn priest te levelen. Niet als bedoeling om molten core en zo te doen(zal wel leuk zijn trouwens) maar voornamelijk om lekker wat gear bij elkaar te sprokkelen met mana/sec gearHydra schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:12:
[...]
Inderdaad. Onze raid alliance is nu een extra groep aan 't opzetten, en daar schrijven zich massa's mensen voor in die nog geen level 60 zijn. Het idee is dat het een op zichzelf staande groep gaat worden, ben benieuwd in hoeverre dat gaat lukkenKijk, een green hier en daar is niet zo'n ramp, dat had ik ook toen ik begon, en ik heb afgelopen weekend eindelijk m'n laatste groene items weggedaan (een ring), maar in je level 40 blues aangevuld met AH greens MC gaan doen gaat niet echt werken.
Grote harde lariekoek. Wat is je talent spec dan? Seal fate dagger, combat dagger of combat swords met gelijke gear en je staat gegarandeerd in de damagemeters en vrijwel zeker op 1, 2 or 3. Andere classes doen ook DPS ja en vrij veel soms ook, maar als je naar een hele MC run kijkt is de rogue gewoon #1.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:09:
Maar dat heb ik nou net nooit gezegd! Ik heb wel gezegd dat de rol van Rogues in MC redelijk makkelijk kan worden overgenomen door DPS Warriors en Hunters. mijn klacht tov rogues is dat hun plaats wordt geusurpeerd door andere classes, terwijl die classes voordelen hebben die rogues missen (in MC). AFAIK deelde je die mening voor een groot deel
Gelukkig is er altijd nog BWL waar aggro van z'on belang is dat wij mages/warriors ver achter ons laten
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Verwijderd
http://forums.worldofwarc...867&p=1&tmp=1#post6696867
Dat vind ik een goeie post, die ik eigenlijk nog op de EU boards wilden maken. Dat is zo'n beetje mijn punt samengevat.
Dat vind ik een goeie post, die ik eigenlijk nog op de EU boards wilden maken. Dat is zo'n beetje mijn punt samengevat.
Verwijderd
is we_are_borg er niet ofzo.. meestal doet hij niet vaak mee aan de discussie maar is er wel als de kippen bij om een nieuw deel aan te maken
+dmgVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:21:
[...]
Vooral de priest class heeft zoveel mogelijkheden wat betreft gear. Je kan kiezen voor +healing gear, +intel gear, +spirit gear of +mana/sec gear. Vooral het laatste fascineert mij waardoor ik begonnen ben mijn priest te levelen. Niet als bedoeling om molten core en zo te doen(zal wel leuk zijn trouwens) maar voornamelijk om lekker wat gear bij elkaar te sprokkelen met mana/sec gear
heerlijk als priest kan je idd lekker veel gear verzamelen dus vaak rollen. Nadeel is wel dat ik nu pas op de helft ben kwa gear en al zeker 2 16 bags vol heb (misschien bewaar ik ook teveel).
Mana regen gear heb ik nog niet heel veel helaas maar opzich red ik me wel met intel en spi gear.
In instances met meerdere healers gewoon spi gear en in normale instances is int gear goed genoeg met voldoende mana kan je je groep goed inleven houden.
kan je niet beter dat geld gebruiken om blauw te kopen dan?Hom3r schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:12:
[ Voor 17% gewijzigd door MantaMania op 18-01-2006 15:48 ]
Verwijderd
Grote harde lariekoek? Bij ons pwnen de hunters de damage meters in MC en staan de DPS warriors er vrolijk tussen. En wij zijn niet het enige guild die dit ziet.Imodium schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:26:
[...]
Grote harde lariekoek. Wat is je talent spec dan? Seal fate dagger, combat dagger of combat swords met gelijke gear en je staat gegarandeerd in de damagemeters en vrijwel zeker op 1, 2 or 3. Andere classes doen ook DPS ja en vrij veel soms ook, maar als je naar een hele MC run kijkt is de rogue gewoon #1.
Gelukkig is er altijd nog BWL waar aggro van z'on belang is dat wij mages/warriors ver achter ons laten
Dit is ook een beetje uit zijn verband gerukt, dit stamt oorspronkelijk af uit een topic een paar draadjes geleden waar ik aangaf dat ik als raidleader in MC liever een paar extra warriors+hunters meeneem dan een fragiele rogue. Ik kan me prima een MC raid zonder rogues voorstellen... dat geld niet voor de andere classes.
En voordat we dat weer oprakelen: Ja ik weet dat in BWL rogues belangrijk zijn. Ja ik sta ook wel eens top 3 damage. Ja, liever een goede rogue dan een slechte hunter/warrior.
Het is alleen een beetje zuur dat een DPS warrior EN kan tanken als het moet en DPSen alsof hij een rogue is, met als grote voordeel zijn HP+armor. Hunters zijn met hun ranged en FD spam ongeveer de veiligste DPS die er is (geen healing nodig!). De meerwaarde van een rogue is in vergelijking (te?) klein in MC.
Dat moet er dan wel op staanMantaMania schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:45:
kan je niet beter dat geld gebruiken om blauw te kopen dan?
Mensen, haal toch eens die damagmeter uit je addon en doe gewoon je job. Iedereen kicked zo op die damage en wil nummer 1 staan in de lijst dat dit nog wel eens fout afloopt.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:46:
[...]
Grote harde lariekoek? Bij ons pwnen de hunters de damage meters in MC en staan de DPS warriors er vrolijk tussen. En wij zijn niet het enige guild die dit ziet.
Dit is ook een beetje uit zijn verband gerukt, dit stamt oorspronkelijk af uit een topic een paar draadjes geleden waar ik aangaf dat ik als raidleader in MC liever een paar extra warriors+hunters meeneem dan een fragiele rogue. Ik kan me prima een MC raid zonder rogues voorstellen... dat geld niet voor de andere classes.
En voordat we dat weer oprakelen: Ja ik weet dat in BWL rogues belangrijk zijn. Ja ik sta ook wel eens top 3 damage. Ja, liever een goede rogue dan een slechte hunter/warrior.
Het is alleen een beetje zuur dat een DPS warrior EN kan tanken als het moet en DPSen alsof hij een rogue is, met als grote voordeel zijn HP+armor. Hunters zijn met hun ranged en FD spam ongeveer de veiligste DPS die er is (geen healing nodig!). De meerwaarde van een rogue is in vergelijking (te?) klein in MC.
Besides, in onze raids staan meestal de mages bovenaan.
Verwijderd
Hey WoW mensjes, misschien wel een lekkere newbie
vraagje maar kon het nergens vinden;
Ik speel voor de duidelijkheid WoW (nog) niet. Speel wel een andere mmprog momenteel. Maar ik zie hier vaak diverse afkortingen en andere speltermen langskomen(voorbeelden: looten, agro, MC en ga zo maar door)
De vraag: Is er ergens een site waar er een mooi soort woordenboekje is gamaakt met wat het allemaal betekent. Dus wel WoW gerelateerd?
thnx already

Ik speel voor de duidelijkheid WoW (nog) niet. Speel wel een andere mmprog momenteel. Maar ik zie hier vaak diverse afkortingen en andere speltermen langskomen(voorbeelden: looten, agro, MC en ga zo maar door)
De vraag: Is er ergens een site waar er een mooi soort woordenboekje is gamaakt met wat het allemaal betekent. Dus wel WoW gerelateerd?
thnx already
das waar volgens mij is er nog wel aardig wat te koop maar oke onze ah staat altijd propvol.
BTW waarom heb je 2 warriors?
idd bij ons zijn de mensen ook trigger happy zeg maar.Hooli-gan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:20:
[...]
Mensen, haal toch eens die damagmeter uit je addon en doe gewoon je job. Iedereen kicked zo op die damage en wil nummer 1 staan in de lijst dat dit nog wel eens fout afloopt.
[ Voor 44% gewijzigd door MantaMania op 18-01-2006 16:23 ]
Ik zit ook op de maelstrom... Benedict lvl 60 Warlock...Zal eens kijken of ik wat namen tegenkom van dit forum.
Omdat we als groep nieuwe alts begonnen waren. Het is trouwens een warrior die rested is tot lvl 60 volgens mijMantaMania schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:21:
das waar volgens mij is er nog wel aardig wat te koop maar oke onze ah staat altijd propvol.
BTW waarom heb je 2 warriors?
Verwijderd
recruit eens wat rogues die niet afk gaan, bij ons is de nummer 1 altijd een rogue.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:46:
[...]
Grote harde lariekoek? Bij ons pwnen de hunters de damage meters in MC en staan de DPS warriors er vrolijk tussen. En wij zijn niet het enige guild die dit ziet.
Hij outdamaged iedereen met dik 300k ( hele MC run ).
Nummers 2 t/m 4 is altijd 1 rogue, ik en nog een hunter.
De enigste reden waarom ik en die andere hunter er bij staan is omdat wij allebei full GS en rhok'delar hebben. De nummer 2 rogue heeft 4 epics en heeft geen moeite om mij en de andere hunter bij te benen. Daarna altijd 3 of 4 rogues met een enkele dps warrior.
Dat kan je voor elke class wel zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:29:
[...]
recruit eens wat rogues die niet afk gaan, bij ons is de nummer 1 altijd een rogue.
Verwijderd
Ja, maar rogues die out damaged worden in MC doen gewoon hun werk niet, zo simpel is dat.
Verwijderd
Wat is dan volgens jou de job van een rogueHooli-gan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:20:
[...]
Mensen, haal toch eens die damagmeter uit je addon en doe gewoon je job. Iedereen kicked zo op die damage en wil nummer 1 staan in de lijst dat dit nog wel eens fout afloopt.

Verwijderd
Misschien moet jij betere pijlen kopenVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:34:
[...]
Ja, maar rogues die out damaged worden in MC doen gewoon hun werk niet, zo simpel is dat.
Zo simpel is dat....
Knappe rogue die na de corehound packs en de imps me nog kan inhalen met damage. In mijn guild zitten er niet veel iig.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:34:
[...]
ontzichtbaar wordenVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:45:
[...]
Wat is dan volgens jou de job van een rogue
Het is de rogue zijn job dat hij damage doet, hij KAN NIKS ANDERS. Damage meters zijn dus zeker relevant. Ik kan je guildleader aanraden je rogues te vervangen.Hooli-gan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:20:
[...]
@Tuschinski, een MC run zonder rogues? Ja als je langer dan 5 uur binnen wil zitten. Ik neem liever 10 rogues dan 10 hunters mee.
Gaat me helemaal niet om wie wat doet en wat hun taak zou moeten zijn. Het gaat me om die eeuwige schreeuwende discussie "IK ben de BESTE, want ik doe IMBA damage".Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:45:
[...]
Wat is dan volgens jou de job van een rogue
@Imodium, dus omdat ik en meerdere mages de meeste rogues outdamagen in MC moeten we nieuwe rogues gaan zoeken....hahahaha...Misschien moeten jullie nieuwe mages aanschaffen.
Aangezien dit toch toch een nutteloze discussie word laat ik het hierbij.
[ Voor 31% gewijzigd door Bulligan op 18-01-2006 16:55 ]
Verwijderd
*nods*Hooli-gan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:47:
[...]
Knappe rogue die na de corehound packs en de imps me nog kan inhalen met damage. In mijn guild zitten er niet veel iig.
En dan nog Geddon en Shazrah waar je als rogue burst dpsjes doet ivm AOE van boss. Ik zal nogmaals zeggen dat het "probleem" gewoon is dat warriors en hunters ook genoeg DPS eruit kunnen pompen, in veel gevalen genoeg om een rogue te vervangen. Een rogue daarentegen zal nooit 1 op 1 een andere class kunnen vervangen.
Verwijderd
Mja, maar nu draai ik het om: een MC run zonder hunters of warriors?Imodium schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:49:
[...]
Het is de rogue zijn job dat hij damage doet, hij KAN NIKS ANDERS. Damage meters zijn dus zeker relevant. Ik kan je guildleader aanraden je rogues te vervangen.
@Tuschinski, een MC run zonder rogues? Ja als je langer dan 5 uur binnen wil zitten. Ik neem liever 10 rogues dan 10 hunters mee.
DAT is dus het hele punt. Ik wil best 8 warriors meenemen. NIET 8 rogues. En laat Rogue nu net De populairste class zijn.
Verwijderd
Gaat nogal lastig als ik al thorium arrows gebruikVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:47:
[...]
Misschien moet jij betere pijlen kopen![]()
Zo simpel is dat....
En bij de corehoud packs/imps, kom op zeg, misschien als je na magmadar stopt. Anders haalt een beetje rogue je zonder enige problemen in, tenzij ze afk gaan.
"I'm so overpowered I'm 2nd, 3rd AND 4th on the damage meters!"Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:29:
Nummers 2 t/m 4 is altijd 1 rogue,
(Ik moest die zin 2 keer lezen, interpreteerde 'em eerst verkeerd
Daarnaast hebben rogues nog eens flink wat healing nodig omdat ze over 't algemeen in AoE range staan, en daar niet ff uit kunnen lopen. Als healer sta ik bij Magmadar bijvoorbeeld net binnen AoE range, en zorg ik dat ik voor de fear net even buiten bereik ben. Een Hunter of mage kan dat ook, een rogue niet. Gaat je DPSVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:55:
DAT is dus het hele punt. Ik wil best 8 warriors meenemen. NIET 8 rogues. En laat Rogue nu net De populairste class zijn.
[ Voor 52% gewijzigd door Hydra op 18-01-2006 17:09 ]
maar bij geddon en shazzrah word jij dan weer ingehaald.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:57:
[...]
Gaat nogal lastig als ik al thorium arrows gebruik
En bij de corehoud packs/imps, kom op zeg, misschien als je na magmadar stopt. Anders haalt een beetje rogue je zonder enige problemen in, tenzij ze afk gaan.
Mja. Een rogue die niet doorheeft dat 'ie de bom is, dikke pretMantaMania schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:09:
maar bij geddon en shazzrah word jij dan weer ingehaald.
en een behoorlijke noobHydra schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:11:
[...]
Mja. Een rogue die niet doorheeft dat 'ie de bom is, dikke pret
Verwijderd
en bij sulfuron, golemagg, domo's adds en alle trashmobs lopen ze weer uitMantaMania schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:09:
[...]
maar bij geddon en shazzrah word jij dan weer ingehaald.
Verwijderd
Ik heb wel es geld gegeven aan iemand.Hooli-gan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:20:
[...]
Werkt idd erg goed in /1, heb dat ook al meerdere malen bij beggers gedaan.
/1 (beggersname) is giving away free gold, /w (beggersname) or open trade with him.
Je kunt er zelfs een macro van maken; /1 %target is giving away free gold, /w %target or open trade with him
Was een lvl 10 ofzo in stormwind die me 7 copper vroeg omdat ie anders de gryph niet kon nemen
Ik dat gegeven en hij super blij
Beggars geef ik niks verschrikkelijk die lui, ik ga weleens naar elwyn en geef low lvl tailor gear weg met enchants, das altijd genietenVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:57:
[...]
Ik heb wel es geld gegeven aan iemand.
Was een lvl 10 ofzo in stormwind die me 7 copper vroeg omdat ie anders de gryph niet kon nemen
ps ibtl
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Dat is wat anders dan iemand die gelijk 1 of meer goud vraagt.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:57:
[...]
Ik heb wel es geld gegeven aan iemand.
Is er een mod of iets dergelijks die er voor zorgt dat je niet automatish gedisconnect word? Als ik bijvoorbeeld in de qeue sta voor AV wil ik graag eens gaan sporten, maar als ik dan terug ben ben ik altijd gedisconnect......
Hieruit blijkt maar weer dat je vrij weinig van class verdeling afweet. Als de mages boven je rogues staan moet je nieuwe gaan zoeken ja. Als je druids beter tanken dan je warriors moet je nieuwe warriors zoeken. Als je shamans beter healen dan je priests moet je nieuwe priests zoeken. Als je druids meer damage doen dan hunters, moet je nieuwe hunters zoeken.Hooli-gan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:49:
[...]
Gaat me helemaal niet om wie wat doet en wat hun taak zou moeten zijn. Het gaat me om die eeuwige schreeuwende discussie "IK ben de BESTE, want ik doe IMBA damage".
@Imodium, dus omdat ik en meerdere mages de meeste rogues outdamagen in MC moeten we nieuwe rogues gaan zoeken....hahahaha...Misschien moeten jullie nieuwe mages aanschaffen.
Aangezien dit toch toch een nutteloze discussie word laat ik het hierbij.
Snap je het een beetje?
Nee, maar ik ben blij dat jij het wel snapt, leg het nog eens uit.Imodium schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:05:
[...]
Hieruit blijkt maar weer dat je vrij weinig van class verdeling afweet. Als de mages boven je rogues staan moet je nieuwe gaan zoeken ja. Als je druids beter tanken dan je warriors moet je nieuwe warriors zoeken. Als je shamans beter healen dan je priests moet je nieuwe priests zoeken. Als je druids meer damage doen dan hunters, moet je nieuwe hunters zoeken.
Snap je het een beetje?
Ligt niet per definitie aan je vrouw-zijn hoor.Knutselsmurf schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:52:
[...]
Ik had het laatst precies andersom. Loop ik als lvl-10 rond, krijg ik zomaar van iemand 1G toegestopt. Een vrouwelijke character heeft toch wel voordelen
Verwijderd
Ik ben nieuw.
Mijn vraag is: Als je een account registreerd, is er dan een demo periode waarin je het spel kunt uittesten? (Al dan niet met limieten?)
Mijn vraag is: Als je een account registreerd, is er dan een demo periode waarin je het spel kunt uittesten? (Al dan niet met limieten?)
Ja, de 1e maand is gratis en kan je als demo zien.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:57:
Ik ben nieuw.
Je zal dan wel een account moeten aanmaken met een Credit Card of misschien via een overboeking.
Vind je WoW niks, of kan je PC het niet goed draaien, dan annuleer je meteen weer de betaling en is het over.
Er zijn dan verder geen limieten aan verbonden, je kan dus alles doen.
[ Voor 7% gewijzigd door RollieBollie op 18-01-2006 20:11 . Reden: extra info toegevoegd ]
Verwijderd
qftVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:26:
[...]
Fang of the Faceless + Hakkari mainhand is de beste PVE set wat een hunter kan krijgen, flikker er 2 +15 agi enchants en het kan niet beter.
Voor PVP is het idd beter om een 2h te hebben, dat kleine beetje melee wat je doet kun je beter goed en wat hoge crits er uit pompen.
onze beste hunter heeft al fang of the faceless, maar de hakkari slayer wil maar niet droppen. De staff gebruikt hij niet eens en toch leuk dat een resto shaman boos werd dat hij bood op de fang omdat hij al epic hunter staff zou hebben.... Omgekeerde wereld imo, de hunter moet juist pissed dat de shaman erop bied terwijl hij die waarschijnlijk nooit zal gebruiken.
Wie was jij, mijn naam is zelfde ingame dus makkelijk. En jullie laten whipen op de boss was niet onze bedoeling, anders hadden we wel mt aangevallen en/of healer. Meer dan even irritant vond ik het niet (lopen naar corpse etc) maar het was wel na ganken na event bij AQ deur door suburban, ganken door pala + rogue in cenarion hold als ik mail stuur, wel even tijd voor een gankpayback.Routed schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:09:
[...]
Mjah credits voor jullie dat er 4van ons dood waren bij jullie eerste payback:) (al lag de focus van ons iig eerst bij die duke en daarna bij jullie).
Over het algemeen respecteren wij de pais en vree die er in Sili hangt ook gewoon, iedereen is met hetzelfde bezig, asap die poorten open en dat is goed voor ons allemaal.
Alleen kwam nu dus de frustratie van eerder die avond (wipe/wipe/wipe op vael en jullie gank op onze pala) eruit.
Ach het was fun:) (vind world pvp nog steeds leuker dan Bg's for that matter)
Dit topic is gesloten.