Ik had 16v deurbakken gehaald om de speakers beter in te bouwen, maar aangezien ik handbediende ramen heb, kan de slinger net een 3 kwart draaien, dat schiet niet op dus.
Aangezien de originele bevestigingen in de deur aardig verkloot zijn door de vorige eigenaar moest ik wat anders verzinnen.
Een plaatje hardboard gehaald (omdat je daar makkelijk in kan schroeven), binnen cirkel en buiten cirkel afgetekend met de covers van de speakers.
De buitenste cirkel ruim afgetekend en gaten afgetekend, middelste gat eruit gehaald, en passen met de speaker en bijvijlen tot hij er netjes in paste. Dan krijg je zoiets:
Toen de ring achter het deurpaneel gekit met montage kit (die komt niet meer los), van te voren even het gat bijgetikt om de speakers iets naar beneden te kunnen plaatsen zodat de raamslinger langs de speaker kapjes zou komen (dat was het lastigste).
Ring volspuiten met montage kit, loskomen is geen optie meer:

De ring op zijn plek:

Speaker met kapje:

En toen zat de speaker eindelijk netjes en stevig!

Beide kanten zit nu een schroef op de hoek, de zijpanelen waren al niet stevig meer en begonnen te klapperen, dan maar een schroef erin. Zie je toch bijna niet maar het zit wel stevig nu.
Paar foto's van het interieur nu:
Dus dat zit weer goed nu, die mtx'jes blijven goed klinken trouwens, ik hoorde laatst een duurdere pioneer compo set spelen maar die had echt teveel hoog erin, te scherp.