GH45T heeft echt een hobbybob ice installatie in zijn corsatje van 14 jaar oud
JVC radio welke CD af kan spelen en 4 x 45 watt versterker aan boord heeft, type weet ik zo niet en ben te lui om het frontje er bij te pakken, display is kapot en ik heb hem voor 10 euro gekocht
Verder een Heytune 2x250 watt versterker welke gebrugd is naar 500 watt. Deze versterker heb ik geruild met iemand die geen RCA aansluitingen meer vrij had tegen een 2x100 watt supertech ding.
Aan deze versterker hangt de geliefde (

) Marquant 440 watt PMPO, 200 watt RMS red alert baspijp
Voorin heb ik de JVC CS-V424 (25 watt RMS, 150 watt PMPO) speakers in de deuren gebouwd
achterin de hoedenplank zitten 2 CS-V624's. (65 watt RMS, 200 watt PMPO)
De baspijp is op de Heytune versterker aangesloten en de JVC speakers zitten rechtstreeks op de radio.
Kosten:
JVC radio € 10,-
JVC CS-V424 € 29,95
JVC CS-V624 € 39,95
Marquant Red Alert € 49,99
Versterker € 29,95
Kabelsetje voor versterker € 29,95
Kom je in totaal op € 189,79 uit voor de ICE. Het is geen state of the art spul, maar het klinkt toch nog vrij aardig, je moet alleen de bas niet té ver open draaien want dan gaat hij vervormen. Hij kan echter wel zo hard dat in mijn autotje allerlei interieurdelen beginnen te rammelen en te klapperen dus echt een tekort aan vermogen heb ik niet.
Ik ben van plan om er binnenkort een keer een nieuwe headunit tegenaan te gaan gooien omdat ik er graag een heb met RCA line in aansluitingen, daarbij begint de JVC op dit moment toch erg vaak over te slaan bij het draaien van een CD'tje (moet nog altijd een keer mijn CD cleaning disc meenemen als ik ga autorijden

) en de opslagcapaciteit van 1 enkel CDtje begint steeds beperkter aan te voelen als je vergelijkt met radio's welke MP3's afspelen of zelfs MP3's vanaf een DVD kunnen lezen. Ook het display begint langzamerhand te irriteren, ik kan nog net lezen hoe hard het volume staat
Leuk detail is overigens dat ik nog precies 1 kratje bier in mijn kofferbak kwijt kan, de baspijp zit in een zelfgebouwd "bruggetje" omdat hij eerst constant door de kofferbak rolde en schoof en als ik een kratje bier er langs zet dan klemt de baspijp samen met de krat bier precies tussen de twee wielkassen in.
Ik zal binnenkort als ik tijd heb eens wat foto's schieten met mijn K750i.
Voor zover mijn bijdrage aan dit topic
[
Voor 21% gewijzigd door
GH45T op 28-06-2006 11:16
]