Ondertussen ben ik maar eens begonnen met het upgraden van mijn systeem.
Alle voorgaande audio is uit mijn auto gehaald (door mijzelf, gelukkig) en heb de hele lading verkocht.
Ben nu begonnen aan het opnieuw opbouwen van de audio, echter, door vele problemen met mijn oldtimer heb ik het maar opgegeven om veel geld overal in te steken en ben gegaan voor een wat lichtere versie van alle spullen die ik eerst had.
Mijn keuze blijft bij Ground Zero kwa speakers, aangezien de prijs/kwaliteit dichter bij elkaar ligt, goede prijs voor goede kwaliteit.
Ik heb nu net nieuw een set 6x9 hoedenplank speakers gehaald van de Radioactive serie :
Ook een B-52 1,5 Fahrad condensator
enne, deze versterker :
Met daar dus op aangesloten de bovenstaande speakers en deze sub :
Maaaaar....omdat ik uiteraard mijn oude sub-kist niet meer kon gebruiken voor deze nieuwe subwoofer (meer vermogen, dus moet er ook een betere kist komen) ben ik dus begonnen met het customizen van mijn nieuwe kist.
Deze ligt al in delen klaar, is een gepoorte kist met 1 poort die schuin naar boven "blaast".
Verder is de versterker, condensator en speakers wel al gemonteerd en de oude sub ligt nu nog in de auto wegens het ontbreken van de nieuwe subkist

de oude sub is wel al verkocht, echter had de koper geen haast en komt deze na dit weekend pas ophalen

dus heb ik de hele week + het weekend nog de tijd voor alles.
Foto's komen zodra het ligt (en deze keer bouw ik het wel netjes in, omdat dat eigenlijk gewoon moet gebeuren bij zo'n systeem).
Verder : voorin komt helemaal niets, dit in verband met de nieuwe deurpanelen die ik binnenkort ga monteren en welke ik helemaal origineel wil laten (3x4 speakers heb je alleen in 60w max

dus dat klinkt niet

).
Foto's komen echt heel snel