Zo, tijd om hier weer eens te posten.
Alles is ingebouwd, netjes weggewerkt en afgesteld. Vanwege een toekomstige parrot die nog ingebouwd gaat worden heb ik de voor en achter speakers gewoon op de radio aangesloten. Achter zitten 13cm pioneer's, en voorin een wat luxere boschmann serie die ik eigenlijk zo snel mogelijk eruit wil hebben en een fatsoenlijk compo setje voor in de plaats wil hebben. Liefst ook pioneer maar ben nog aan het ronkijken.
Pioneer deh-2920

Op het dashboard nog een plek zoeken voor de parrot en het netjes kunnen ophangen van het display...
Speakers in voordeuren (vervormen echt mega snel en klinken erg rottig...)

Overzichtje:
Subkist (kicker c10 in gesloten kist) staat overdwars in de kofferbak, naar voren richten gaat niet (mede omdat ik de versterker erop heb geschroefd omdat bv op de achterbank niet gaat vanwege een stalen plaat en verder geen mogelijkheid is), richting kofferklep rammelt als de ziekte en de spoiler stuiterde er op los...
Dus zo staat ie het beste:

2 blokjes met klittenband eronder om de sub vast te houden.

En dit is de jbl gto 75.4 versterker.
Links onder de bank komt een 10mm2 voedingskabel, rechts komt de signaal kabel en de rca kabel (high quality ding en stukken dikker en beter afgeschermd als caliber spul of zelfs necom!). Aan de een bout boven de veerpoot zit de massa.
Ben er erg blij mee, subje klinkt goed, gaat ook nog best wel erg hard. Achterspeakers klinken goed, voorspeakers zijn een ramp, verder binnenkort de parrot erin stampen en dan is het goed zo.
1 tip met afstellen, pleur alle instelling op 0 en reset je radio, begin dan met een vrij fors volume langzaam af te stellen. Ik zat eerst te kloten met bij te stellen op de radio en dan de versterker weer iets, dat was hopeloos, bass liep achter en plopte. Toen alles op 0 en langzaam gaan draaien, toen ging het wel!
[
Voor 7% gewijzigd door
Joopieboy op 01-03-2009 15:37
]