Tijd voor een nieuwe sig..
Ow, dus je bedoelt dat je beelt van de DVD speler op het schermpje van je iPod ziet? (dat is voorzover ik weet niet mogelijk).Koffie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 15:45:
Eigenlijk vooral om de output van de DVD speler in de auto aan te sluiten, zodat ik kan zien welk menu ik moet kiezen voor de kleine
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
is dit niet aan te raden. ZIjn er dan meer mogenlijkheden, wie heeft dit al geprobeerd?
Ik zie niet helemaal in wat het nut is. Maar het heeft even geduurd voordat linux beschikbaar was voor de 4G (color), dus voor de 5G zal ook nog wel even duren. Het werkt niet perfect, de normale firmware is vele male stabieler. Voordeel is dat je beide kunt draaien op de iPod. De enige functies die het toe zou kunnen voegen is ondersteuning voor meer spellen en bijv. meer videoformaten.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:36:
is het mogenlijk om linux op de iPod 5G te zetten of niet,
is dit niet aan te raden. ZIjn er dan meer mogenlijkheden, wie heeft dit al geprobeerd?
[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 14-01-2006 16:39 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
zat nog enigsinds te twijfelen tussen de 30gb en de 60gb(verschil tussen wel alle muziek op de ipod kunnen zetten of net niet) heb ik toch voor de 30gb gekozen. vind het jammer dat het topmodel tegenwoordig geen dock meer heeft. ook het ontbreken van een adapter vind ik jammer aangezien mn oude 10gb 3g die wel gewoon had.
maar verder wel een top apparaat gewoon, wel ff wennen dat click-wheel, toch weer ff anders dan de oude touch-wheel met knoppen erboven.
het "os" op het schermpje is erg mooi, mooi in apple stijl en dergelijke. verder is ie ook weer wat dunner dan die 3g die ik gehad heb.
de ipod is zelfs iets platter dan mijn gsm(motorola V3) en die vond ik al erg plat
mooi gedaan vind ik dat als ie afspeelt en je haalt de koptelefoon kabel los dat ie dan automatisch op pauze springt. gebeurd toch wel eens dat je hem per ongeluk los trekt, uiteraard net op dat extreem toffe stukje
al met al tot nu toe een tevreden ipodder terug
Verwijderd
En wie kan mij vertellen of de ipod video 30gb in een dock voor de ipod 4th gen 40gb past?
Op 1e vraag ja dat kan, je kunt wel gewoon opladen via firewire --> dock kabel. De dock connector is verder niet veranderd. Hij past wel in het dock, maar toch ook niet. De 4G heeft afgeronde hoeken en is iets minder breed, de 5G niet. Dus hij zit er strak in en je kunt je iPod krassen, maar het kan wel.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 13:37:
Ik ben van plan om ook een ipod video te kopen omdat mn 4th gen ipod de geest heeft gegeven. Kan ik wel gewoon mijn oude adapter (die nog met die firewire aansluiting werkt) gebruiken om de ipod video op te laden? De connector van de lader zelf (voor onder in de ipod) is niet veranderd toch?
En wie kan mij vertellen of de ipod video 30gb in een dock voor de ipod 4th gen 40gb past?
« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »
Heb de ipod nu een aantal weken in gebruik samen met Itunes op mijn laptop. Het leek mij ook wel handig om vanaf mijn vaste pc muziek e.d. op de iPod te zetten, dus daar ook Itunes op gezet. Als ik hem nu opstart ziet hij dat de ipod gekoppeld is aan een andere Itunes-muziekbibliotheek (die van me laptop). En door deze koppeling te verwijderen zou ik alles op mijn iPod wissen.
Is er een manier om met 2 Itunes en 1 iPod te werken?
Of is het beter om bijv Anapod op mijn vaste pc te gebruiken?
In het programma zelf kan ik alleen muziek en foto's overzenden enzo. Als ik dan op 'n mp4 bestand ga staan en ik dan op kopieren naar druk staat er ook 'windows iPod' tussen, naja okee ik klik daarop, bestand wordt verzonden. Maar daarna kan ik het nergens meer terugvinden in Anapod en ook niet op de iPod zelf. Hij speelt toch gewoon elk .mp4 bestand af of moet dit ook weer aan allerlei regels voldaan?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dan moet je automatisch syncen uit zetten.Focus schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:08:
Vraagje:
Heb de ipod nu een aantal weken in gebruik samen met Itunes op mijn laptop. Het leek mij ook wel handig om vanaf mijn vaste pc muziek e.d. op de iPod te zetten, dus daar ook Itunes op gezet. Als ik hem nu opstart ziet hij dat de ipod gekoppeld is aan een andere Itunes-muziekbibliotheek (die van me laptop). En door deze koppeling te verwijderen zou ik alles op mijn iPod wissen.
[afbeelding]
Is er een manier om met 2 Itunes en 1 iPod te werken?
Of is het beter om bijv Anapod op mijn vaste pc te gebruiken?
En we gaan door in deel 3: [rml]Hoedje in "[ iPod] iPod 5G Ervaringen & Discussie De..."[/rml]
Dit deel is snel tot een einde gekomen, omdat ik de policy had overtreden, dit is aangepast door een modje. Als een post eenmaal aangepast is door een modje, dan kun je niet meer editten. Het nieuwe deel geeft mij weer de mogelijkheid de startpost up-to-date te houden!
[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 15-01-2006 20:37 ]
On with the show then
Dit topic is gesloten.