Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.770 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh dacht ik misschien begrijpen ze me hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@marz: het ligt eraan. ik heb 1 middenvelder die hoger pm heeft(en dus 10% minder is relatief meer verlies van pm) en een ander die veel hogere passing skill heeft(wat de aanval behoorlijk versterkt). het ligt er dus aan of je de nadruk wilt leggen op de aanval(of verdediging) of op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:15:
@marz: het ligt eraan. ik heb 1 middenvelder die hoger pm heeft(en dus 10% minder is relatief meer verlies van pm) en een ander die veel hogere passing skill heeft(wat de aanval behoorlijk versterkt). het ligt er dus aan of je de nadruk wilt leggen op de aanval(of verdediging) of op het middenveld.
Dat zou het bij hem ook wel kunnen zijn. Ze stonden wel beiden aanvallend. Alleen had hij al zijn andere spelers zo gezet dat ze zijn middenveld versterkten dus ik denk het niet. Vleugels stonden naar het midden en zijn verdediger stond aanvallend.

Wat bij mij trouwens wel goed uitpakt is een verdedigende middenvelder op zondag opstellen als aanvallende verdediger. Alleen vanaf volgende week heb ik hem nodig als middenvelder, dus dan kan het niet meer :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ook lekker die tussentijdse veranderingen na een wedstrijd:

ervaring +1
positiespel -1

..... wat een ballenweek

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er nog geen friendly? daag me even uit aub. grootste stadion speelt thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op tijd gemotst gisteren. Vaardigheid van mijn coach is naar zwak gezakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:14
10-1 gewonnen (niet eens tegen een bot-team), dus zo goed als zeker van promotie ;) De komende 10 weken alleen nog bots als tegenstander, en dan weer 2 echte wedstrijden. Kan ik me eens een seizoen concentreren op de GoT-cup :)

Helaas gaan de blessures ook weer lekker, misschien dat ik toch maar eens wat meer fysiotherapeuten in dienst neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Beter laat dan nooit...

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de Maand : Odan

Afbeeldingslocatie: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/LogoTeam508039.JPG

Odan, eigenaar van E.V.V. Phenix, houdt er zijn eigen systeem op na wat betreft Hattrick. Waar iedereen op tactiek en training na hetzelfde doet kan je met één blik op zijn team zien waar het verschil ligt. Odan vond training nooit belangrijk, iets wat ook in deze 8-bit terugkomt. Dat er nu langzaam begonnen wordt met het opzetten van een training kan liggen aan het feit dat het vanaf de start redelijk stroef is verlopen. Het team is begonnen in de 9e divisie, waarna het snel degradeerde naar de 10e. Vanaf dit seizoen is het team echter terug in de 9e divisie en daar kan het alle steun goed gebruiken. Spam zijn gastenboek dus helemaal vol, want Odan is user van de maand!.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Het is de naam van de voetbalclub waar ik al sinds mijn 4e bij speel. En omdat ik gewoon een stukje in mijn hart voor die club heb. Was het logisch om deze naam te kiezen.

2. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Niet echt veel vreugde moment maar dat ik dit seizoen ga promoveren was toch wel een erg leuk moment. En het moment dat ik op nummer 1 kwam was ook goed. En niet te vergeten het kampioenschap wat ik binnengehaald heb.

3. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Een kameraad smsjes laten sturen terwijl ik op een bruiloft was.

4. Wat verwacht je van de nieuwe tactiek die dit seizoen is ingevoerd (creatief spelen), ga je hem zelf gebruiken/uitproberen?

Het is misschien een aardige tacktiek, maar enkel voor de rijke mensen onder ons. Ik heb hem 1 keer gebruikt in een friendly. Maar heb er sowieso de spelers niet voor. Dus ga het niet vaak gebruiken.

5. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?

Meteen goede jonge spelers kopen. En goede ervaren spelers op de niet trainingsplekken.

6. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Ik denk dat hattrick nog wel even doorgaat. Ik denk dat ikzelf eerder met hattrick zal stoppen als hattrick.

7. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?

H31n omdat het zo’n “geweldige” manager is :P. nee ik denk dat ik jaloers ben op Xanathorn aangezien hij het al zo vergeschopt heeft in hattrick.

8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum?

Ik vind het erg jammer dat de toto is verdwenen, ik zou graag zien dat die terugkeert. Verder is het gewoon de beste federatie in heel hattrick

De wisselvraag van de vorige week

Wat is jouw tactiek van trainees verkopen? Verkoop je er een stuk of 3 of maar 1 per seizoen, spreid je de verkopen over het seizoen of zo gauw ze poppen naar een bepaald level? In hoeverre “werkt” deze manier van verkopen voor jou?

Deze vraag is niet echt voor mij bestemd aangezien ik nogal een verouderd elftal heb. Maar vanaf volgend seizoen ga ik ook een aantal trainees kopen om wat winst te gaan maken. De verkopen zullen wel gewoon 2 of 3 van alle trainees per seizoen eruit. Zodat je toch wat winst maakt om weer betere en nieuwe trainees te kopen om weer meer winst te maken.

De nieuwe wisselvraag

Wat zou jij vinden van de toevoeging van de volgende opties bij het supportersaccount:
Een clublied, een clubwapen of verzin eventuele andere toevoegingen.

Volgende maand is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Mils
Wil jij net als Odan de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819

Uiteraard is de 8-bits ook weer te bekijken op onze fed-site: http://gottrick.bitxs.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
gisteren verloren met 3-1 terwijl ik beide helften meer balbezit had :(

Het ergste komt nog. Mijn tegenstander stuurt me vanmorgen een HT-mail vanaf een ander account met hetzelfde IP adres. Het is dus gewoon een vuile cheater. Direct maar aangegeven bij de GM.
Hij heeft 2 weken een team en vanaf het begin was het voor mij al verdacht omdat hij al zijn aankopen direct goed deed en een perfect team wist neer te zetten.

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

-CKY2K- schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:38:
Woei 0-1 gewonnen bij een van de titelkandidaten! Beiden net zoveel kansen, ik 1 counter gemist, maar uit een corner gescoord...eerste 3 punten zijn binnen! :P
Feli! Aan de ene kant zal mijn huisgenoot blij zijn nu zijn concurrent verloren heeft, aan de andere kant heeft ie nu vast wel enige >:) Bibbers... :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Quintus schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:21:
[...]

Feli! Aan de ene kant zal mijn huisgenoot blij zijn nu zijn concurrent verloren heeft, aan de andere kant heeft ie nu vast wel enige >:) Bibbers... :D
Huisgenoot? Wie is dat dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word gedemoniseerd in de 8bits! schande! odan gaat op ignore deze week... hmpf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:05:
ik word gedemoniseerd in de 8bits! schande! odan gaat op ignore deze week... hmpf!
:) Ik dacht al dat je het leuk zou vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

wow vorige week voor het eerst sinds lange tijd verloren in de competitie. Speelde op de counter 532 en krijg een tegengoal uit een COUNTER !!!.
Ik denk dat het ligt aan het midd dat te sterk was, ik had 48 % balbezit. En hierdoor kon de counter niet goed worden uitgevoerd.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:27:
[...]

:) Ik dacht al dat je het leuk zou vinden ;)
vind ik ook leuk. ik ben aandachtsgeil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wist ik ook wel ;)

Voor de mensen die nog niet in alltidhattrick stonden: Het is weer helemaal up-to-date. Mis je je team, HT-mail me dan ff. Hier op het forum raak ik namelijk meldingen kwijt :)

Zit er trouwens over te twijfelen om een maandelijkse versie van de groentjes (zoals in de YGM vroeguh) te maken. Zijn er überhaupt mensen die het leuk vinden dit te lezen of is het kansloos om ermee te beginnen (de 8-bits gaat toch weer teug naar de oude eigenaar, dus ik hoop wat tijd over te hebben :)

[ Voor 44% gewijzigd door Pewwy op 16-01-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:32:
Wist ik ook wel ;)

Voor de mensen die nog niet in alltidhattrick stonden: Het is weer helemaal up-to-date. Mis je je team, HT-mail me dan ff. Hier op het forum raak ik namelijk meldingen kwijt :)
jeej, ik sta bovenaan in de fictieve tabel! haha..wel leuk om toch ergens mee bovenaan te staan in de fed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:10:
[...]

vind ik ook leuk. ik ben aandachtsgeil :)
Je divisie is wel haar status kwijt als moeilijke VI nu ;) Altijd lekker, één bot team en je gemiddelde is weg. Mijn te zware divisie staat nu op 20 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet gekeken naar alltid dit seizoen, maar dat ie niet meer in de top 10 stond vermoedde ik al ja. hijskraan is weg en leyden is botteam geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16-01-2006 Je ontvangt voor deze speler: 40 €. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Da's een ouwe :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
40 hele euro's :) Schiet lekker op. Ben benieuwd wanneer mijn oude spelers weer eens doorverkocht worden, dat kan nog een leuke duit opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt 't nou aan mij of ligt hattrick er al een tijdje uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:37:
Ligt 't nou aan mij of ligt hattrick er al een tijdje uit?
Dat moet dan helaas aan jou liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn broer gevonden in Hattrick :P

Ik heb hem al spelen in mijn team, maar dit is een andere speler. ff een berichtje gestuurd naar de eigenaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:38:
[...]

Dat moet dan helaas aan jou liggen...
Ow, vreemd... thx iig voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als een zonnetje hoor wub. moet aan jou liggen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:14:
als een zonnetje hoor wub. moet aan jou liggen dus ;)
Het kan nooit aan mij liggen... hooguit aan m'n computer/verbinding. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee wub het ligt aan JOU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel pech met m'n oudjes dit seizoen, m'n ene opa van 35 2 week geblesseerd, m'n andere van 35 is 2x in positiespel gedaald en m'n 3e opa van 33 is ook 1 level in positiespel gehaald. Gevolg kleine kapitaalvernietiging + kan op zoek naar nieuw opa's :9. Zal na een aankoop weer +- 200 K in het rood staan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer verandert je status van je jeugdopleiding? Bij mij is het nu langer dan een week geleden en hij staat nog steeds op het laagste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

koop dan ook geen opa's.
Bij mijn team dat nog steeds in opbouw is, hanteer ik de regel: aankopen op niet-trainingsplekken tussen de 22 en 24 en verkoop na 27e verjaardag. Meestal zit er nog wel een update van conditie in of gewoon een hogere vorm, waardoor ze op hun 27e nog net zoveel of iets meer opleveren dan de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:38:
Ik heb zojuist mijn broer gevonden in Hattrick :P

Ik heb hem al spelen in mijn team, maar dit is een andere speler. ff een berichtje gestuurd naar de eigenaar :)
Ik zag mezelf ook al ergens spelen. Heb hem gebookmarked, en zou hem best willen kopen, maar je mag er niet te veel voor bieden dus ik wacht maar tot hij ooit verkocht wordt en dan bied ik lekker mee :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, maar dat doe je niet in divisie IX of X waar je helemaal geen geld hebt. Ik heb vorig jaar zelfs nog opa's gekocht en stap daar pas dit seizoen vanaf omdat er een leuke cash-flow is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:37:
Tsja, maar dat doe je niet in divisie IX of X waar je helemaal geen geld hebt. Ik heb vorig jaar zelfs nog opa's gekocht en stap daar pas dit seizoen vanaf omdat er een leuke cash-flow is.
Ach ja, ik heb er nog drie rondlopen (2 in b-team). Deze spelers van 34/35/36 zijn toch niet meer te verkopen dus ik laat ze maar doorspelen tot ze er bij neervallen. Er speelt er nog een in mijn a-team en die wordt dit of volgend seizoen vervangen. Dat ligt er even aan hoe veel geld ik over houd na aanschaf van trainees, een keeper een verdediger en een stadionuitbreiding (en natuurlijk of hij geen blessure krijgt).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik ook alweer de info vinden als ik bijna tegen failisement aanzit.... (wat te doen om de schade zo beperkt mogelijk te houden )
Een maat van me heeft nog 4 logins tegoed....dus graag wat info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:18:
Heb wel pech met m'n oudjes dit seizoen, m'n ene opa van 35 2 week geblesseerd, m'n andere van 35 is 2x in positiespel gedaald en m'n 3e opa van 33 is ook 1 level in positiespel gehaald. Gevolg kleine kapitaalvernietiging + kan op zoek naar nieuw opa's :9. Zal na een aankoop weer +- 200 K in het rood staan :(.
vreemd mijn opa's van 36 stijgen om de zoveel weken in skill en bij +5 zijn ze binnen een week weer fit....

gemiddelde leeftijd in mijn team is nu 23. vind ik wel prima. paar oudjes, maar die zijn expendable zoals dat zo mooi heet...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:41:
Waar kan ik ook alweer de info vinden als ik bijna tegen failisement aanzit.... (wat te doen om de schade zo beperkt mogelijk te houden )
volgens mij had de weetjewat federatie een mooi stukje over faillissement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:41:
www.weetjewat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een nieuwe trainee gekocht en dan zijn mijn trainingsplaatsen weer gevult met 18/19 jarige. Ben eigenlijk best tevreden met mijn aankoop en hij kan mooi morgen nog meespelen in de friendly.

Ion Sava (91448425)
Conditie: redelijk
Positiespel: goed
Passen: goed

Nog een 1m over om te investeren even kijken wat ik nog nodig heb. Stadion is nog niet uitverkocht en met deze selectie word ik fluitend kampioen (hoop ik). Dus even kijken wat we voor volgend seizoen nodig hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo gisteren een hoog redelijk verdedigen met goed passen gekocht...17 jaar dus lekker duur, maar dat betaalt zich wel weer terug....twee skilltrades er weer uitgegaan dus 700k op de rekening....hopelijk gaat er vrijdag weer 1 naar goed verdedigen (17jr) zodat die skilltrade er ook weer uitkan. :9~
Cashflow is wel aardig dit seizoen....volgende skilltrades zullen wat duurdere spelers worden denk ik...daar bieden wat minder mensen op mee... :)
Nog ... nachtjes slapen en dan ga ik eindelijk een echte spits kopen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

-CKY2K- schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:27:
Zo gisteren een hoog redelijk verdedigen met goed passen gekocht...17 jaar dus lekker duur, maar dat betaalt zich wel weer terug....twee skilltrades er weer uitgegaan dus 700k op de rekening....hopelijk gaat er vrijdag weer 1 naar goed verdedigen (17jr) zodat die skilltrade er ook weer uitkan. :9~
Cashflow is wel aardig dit seizoen....volgende skilltrades zullen wat duurdere spelers worden denk ik...daar bieden wat minder mensen op mee... :)
Nog ... nachtjes slapen en dan ga ik eindelijk een echte spits kopen! _/-\o_
hoe kan je zien of iemand redelijk hoog verdedigen is? Aan het salaris ofzo toch? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
De meesten weten wel dat ik continu bezig ben met het maken van plannen om het anders te doen dan andere :)

Het is tijd denk ik om het gewoon anders te gaan doen :p

plan:

Einde dit seizoen verkoop ik alle 6 de midtrainees. Deze zijn dan 2x20jaar 3x21 jaar en 1x22 jaar dacht ik zo uit mijn hoofd :p

Met dit bedrag koop ik 6 talent volle trainees weer terug voor op het middenveld van 17 jaar. Dit is natuurlijk geen echt super plan ofzo maar na 3 jaar (misschien 4) verkoop ik er 2 of 3 en ga ik over op spitsen voor 3 seizoenen. Dit plan is al vaker geopperd door mij maar ik kijk er nu anders naar.

Mijn doel is om zo hoog mogelijk te komen en ander mans doelen zullen gebasseerd zijn op het maken van winst. Toch denk ik dat het binnen een periode van 6 seizoenen onmogelijk is om over de spelers te beschikken die ik dan zelf opgeleid heb.
De winst die ik zal gaan verkrijgen is vele malen minder dan de winst die ik krijg als ik mij wel aan de bekende trainings tijd houd. Maar ach het is slechts 6 seizoenen en je moet toch wat :)

Ik zie dat in de 3 week goed/redelijk mids erg goed haalbaar zijn dus daar zal mijn focus op liggen begin volgend seizoen.

Natuurlijk hoort er bij zo'n soort plan ook een gedrufte belofte ;) en die zal ik dan ook maken :)
Nu speel ik in de VII en promoveer misschien eindelijk naar de VI. Volgend seizoen zal ik dus degraderen en weer VII spelen :)
Ik voorspel/beweer dat ik binnen de komende 7 seizoenen in de IV speel :) Dus het is nu seizoen 16 en ik beweer dus voor dat het seizoen 24 is dat ik in de IV speel.

Nu weet ik dat dit met de normale trainings mogelijkheid ook mogelijk is dus wil ik iemand in de VII of VI hebben die beweert dat hij met de normale trainings tacktiek ook in de IV speelt voor seizoen 24 ;)

Kortom H3!N geef je op!;) Bookmark deze post en zet het in je agenda!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:58:
Nu weet ik dat dit met de normale trainings mogelijkheid ook mogelijk is dus wil ik iemand in de VII of VI hebben die beweert dat hij met de normale trainings tacktiek ook in de IV speelt voor seizoen 24 ;)
Peanuts, ik speel voor seizoen 24 in de IV. En dat volledig op de counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:03:
[...]

Peanuts, ik speel voor seizoen 24 in de IV. En dat volledig op de counter.
Ik bookmark dit he ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik denk dat ik wel eerder dan 7 seizoenen in de IV zit hoor...

over je plan: ik vrees kansloos. als je al je mids verkoopt en er 6 17 jarige voor terug koopt met goed pm (dus AL je geld in je trianees steekt, niks in versterking) zakt je mid zo ver terug(je haalt dan zwak/matig (oud) mid) dat je zeker 2x achter elkaar degradeert, misschien wel 3x aangezien de lagere divisies ook langzaam sterker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je gaat je gang maar. Ik ben het namelijk met Hein eens, je gaat de komende seizoenen zwaar op je plaat met deze tactiek. Divisie 7 en 8 worden alleen maar sterker, dus zonder mid ga je het niet redden. Als je dit met spitsen of defs zou doen dan zou ik je nog wat kansen geven, maar met mids is het gedoemd te mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:10:
[...]

Je gaat je gang maar. Ik ben het namelijk met Hein eens, je gaat de komende seizoenen zwaar op je plaat met deze tactiek. Divisie 7 en 8 worden alleen maar sterker, dus zonder mid ga je het niet redden. Als je dit met spitsen of defs zou doen dan zou ik je nog wat kansen geven, maar met mids is het gedoemd te mislukken.
Hmmm :p Ik weet het nog niet hoor :p hahaha ik denk dat het juist erg goed is schoonschip te maken :p

ps stel ik haal slechts 6x 2 mil op dus 12 miljoen koop er 6 voor terug á 1,5 mil zeg maar dat is dan 3 miljoen over nou dan heb ik wel 2 leuke spitsen voor eventueel. Niet dat ik deze nodig heb.
Tevens zijn het wel mids met goede bij stats he :)

[ Voor 19% gewijzigd door Swanfield op 17-01-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:07:
nou ik denk dat ik wel eerder dan 7 seizoenen in de IV zit hoor...
Eerst zien, dan geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Bookmark dit ook maar....Ik speel over 7 seizoenen met 5-3-2 counter in de IVde! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:32:
[...]

nou, mijn feestje is wel voorbij hoor :S had een feestje moeten hebben vanaaf.... blijkt een van je beste vrienden met accute leukemie in het ziekenhuis te liggen.... lekker weekend iedereen..... :S :(
lameeuw zijn de initialen van die vriend toevallig S.V.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:14:
Bookmark dit ook maar....Ik speel over 7 seizoenen met 5-3-2 counter in de IVde! :P
Komt bij mij meteen weer het idee naar boven borrelen om alle doelstellingen die mensen zich stellen aan het begin van het seizoen op gottrick te zetten en dan te vergelijken met de daadwerkelijk behaalde doelen aan het einde van het seizoen.

Dit zou natuurlijk ook over meer seizoenen kunnen gaan.

(dit is een serieuse post)

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 17-01-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ineens schrikken een serieuse post hier :P

Ben binnen een seizoen of 5 terug in de 6e nadat ik ben afgezakt naar de 8e

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Mijn doel is komend seizoen in de VIII spelen. Extra promotie door samenvoegen divisies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doel 1: dit seizoen direct promoveren naar de IV
Doel 2: volgend seizoen niet direct weer degraderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Doel dit seizoen, handhaving in de VIde en verder bouwen aan mijn counterploeg. Ronde 3 beker was ook de bedoeling maar dat is helaas (weer) bij ronde 2 opgehouden... :)

Is een leuk id hoor Sandy! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen bedankt voor de site met info over saneren _/-\o_

Misschien dat me maat het nog redt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht het niet lukken kan hij altijd nog een nieuw team aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje vertrouwen hebben in mij hé :)

mijn doelstelling omtrent de beker is niet zo'n succes geworden :) maarja lang doorbekeren als pm trainer is zowieso niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lang doorbekeren met een degelijk trainingsprogramma is al moeilijk :) Ik vlieg er morgen ook uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt, maar als def of spitsenteam is het makkelijker omdat je dmv pics(hogets) en goeie mids een erg hoog middenveld kan halen en desnoods met gelukjes kan winnen.

als mijn b-mids spelen in de beker haal ik met veel moeite een goed/uitstekend middenveld misschien.

ach die paar tonnetjes die het oplevert staat niet in verhouding met het geld wat je verdiend met goeie trainees dus wat dat betreft heb je gelijk. trainen is en blijft het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:53:
ja klopt, maar als def of spitsenteam is het makkelijker omdat je dmv pics(hogets) en goeie mids een erg hoog middenveld kan halen en desnoods met gelukjes kan winnen.

als mijn b-mids spelen in de beker haal ik met veel moeite een goed/uitstekend middenveld misschien.

ach die paar tonnetjes die het oplevert staat niet in verhouding met het geld wat je verdiend met goeie trainees dus wat dat betreft heb je gelijk. trainen is en blijft het belangrijkst.
Ehm je hoeft geen def of spitsentrainer te zijn om met gelukjes te kunnen winnen hoor! ;)
Ik kan doordeweeks en in het weekend wel een aardig team op de been brengen idd...alleen zal de competitie altijd belangrijker zijn natuurlijk....tenzij je in de beker heel ver kunt komen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:16:
[...]

lameeuw zijn de initialen van die vriend toevallig S.V.?
Nope, initialen gaat ik overigens ook niet neerzetten ook. Magoei, hij woont niet eens in NL....

Doelen voor dit seizoen ?? Kampioen worden / promoveren en dan door de "grote schoonmaak" meteen maar door naar de IX of VIII :p En de doelen voor de komende seizoenen: overstappen van keepers naar mids trainen eind dit seizoen als ik voor ongeveer 1 a 1,5 mil aan keepers verkocht heb. Tevens moet er dan (mits er wat over blijft) een betere spits bij maar dat is voor later zorg :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn doel was 2e ronde beker(gefaalt :( ), verdediging versterken (al gehaalt ;) ) en promoveren (wordt moeilijk maar we doen ons best :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Doelen voor dit seizoen waren niet al te scherp:
-3e ronde beker
-handhaving (blijft moeilijk, maar toch)
-versterking vleugels en mid (als mijn wonderbaarlijk spits weer hersteld is gaat mijn briljant spits weg en kan ik mijn vleugels versterken :) Daarbij gaat één wonderbaarlijk def rond week 8 weg en heb ik weer geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mijn doel is kampioen worden.

En moet ook makkelijk gaan lukken. Er is er maar een die ongeveer mijn ratings haalt, en die heeft er al een verloren...

Jammer dat diegene niet Jonkman United is, wat ook een GoT'ter is lees ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn doelen voor dit seizoen waren:
- minimaal tweede plaats in competitie
- versterken verdediging
- uitbreiden stadion naar 51000 plaatsen
- behalen derde bekerronde (lag er na tweede ronde uit :P
- tien nieuwe vlaggen op het logo (nu 29)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn doel is niet promoveren en ook niet degraderen....
Ik heb tenslotte een abbonement op deze klasse.....

Ik wil eerst wat winst maken en dan er goede spelers voor terug halen, maar dat heeft wat tijd nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel lekker als je al een tijdje speelt. Laatste weken verdien ik steeds aan original club en previous club percentages. Toch al snel een ton per week. Zijn er hier mensen die daarop inspelen en daarop dus ook hun inkomsten begroten? Kan er een groot deel van mijn salaris van betalen dus het is wellicht de moeite waard om er eens naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:02:
Toch wel lekker als je al een tijdje speelt. Laatste weken verdien ik steeds aan original club en previous club percentages. Toch al snel een ton per week. Zijn er hier mensen die daarop inspelen en daarop dus ook hun inkomsten begroten? Kan er een groot deel van mijn salaris van betalen dus het is wellicht de moeite waard om er eens naar te kijken.
Lijkt me niet goed als je hier rekening mee gaat houden als vaste inkomsten, ik zie het meer als extraatje.

Je kan natuurlijk mazzel hebben en een paar weken achter elkaar een paar ton krijgen (en das best leuk ;) ) maar je moet er niet van uit gaan, want voor hetzelfde geld krijg je een seizoen lang niks.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:02:
net zoals goede jeugdpulls begroten is dit vrij kansloos imo :Y)

@ Hein, zit je nou nog steeds met die oude ratings te klooien? *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:33:
[...]

net zoals goede jeugdpulls begroten is dit vrij kansloos imo :Y)

@ Hein, zit je nou nog steeds met die oude ratings te klooien? *zucht*
Nou ja het is wel zo dat het naar mate je langer speelt het structureler wordt. Elke week worden er wel oud spelers verkocht en dat wordt natuurlijk steeds meer. Is toch wel wat anders dan gokken op jeugdpulls. Ben gewoon benieuwd wat voor inkomsten de day/skilltraders daaraan ontvangen en de teams die al 20 seizoenen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik merk de laatste tijd ook dat er steeds meer oud spelers van mijn team doorverkocht worden.
Dat zijn nog geen schokkende bedragen, meestal de spelers uit mijn eerste seizoenen van hattrick.
Ik speel nu toch al een seizoen of 7, als straks mijn eerste miljoenen verkochte spelers doorverkocht gaan worden dan zal het wel meer gaan opleveren. Tot nog toe ga ik daar niet rekening mee houden. Als ik 20k krijg ben ik al blij :D

@ Doelstellingen

Iets van 4e ronde beker
Beter dan vorig seizoen in de competitie presteren. (Minimaal 2e dus)
Team verder prepareren (zoals gewoonlijk)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:27:
[...]

beetje vertrouwen hebben in mij hé :)
Ik heb ook wel vertrouwen hein, maar ik heb in den lijve ondervonden dat de IV toch wel een heel verschil is met de VI. En dat ik denk dat hij bijna onmogelijk is om binnen 6 seizoenen deze twee divisie's te doorlopen tenzij je zeer gelukkig bent. Dit i.v.m. de bottleneck in league opbouw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Doelstelling dit seizoen: kampioen (moet wel een keer!)
Doelstelling volgend seizoen: keihard degraderen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Die plannen van grote schoonmaak, zijn die gebaseerd op dit team: Ekvilibristerne (404098)
Even naar clubgeschiedenis kijken leert ons het volgende:
Datum Gebeurtenis
18-12-2005 Ekvilibristerne eindigde als nummer 1 in II.4 seizoen 27
30-11-2005 In het 27e seizoen bereikte de ploeg de 12e ronde van de beker.
28-08-2005 Ekvilibristerne eindigde als nummer 1 in III.8 seizoen 26
08-06-2005 In het 26e seizoen bereikte de ploeg de 3e ronde van de beker.
08-05-2005 Ekvilibristerne eindigde als nummer 1 in IV.50 seizoen 25
23-02-2005 In het 25e seizoen bereikte de ploeg de 4e ronde van de beker.
16-01-2005 Ekvilibristerne eindigde als nummer 1 in V.161 seizoen 24
10-11-2004 In het 24e seizoen bereikte de ploeg de 5e ronde van de beker.
26-09-2004 Ekvilibristerne eindigde als nummer 1 in VI.486 seizoen 23
06-06-2004 Ekvilibristerne eindigde als nummer 1 in VII.429 seizoen 22
10-03-2004 De club veranderde van eigenaar toen Fireball33 het roer overnam en de naam van de club veranderde in Ekvilibristerne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nog eens als een raket omhoog schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TheKeeper schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 01:07:
Die plannen van grote schoonmaak, zijn die gebaseerd op dit team: Ekvilibristerne (404098)
Even naar clubgeschiedenis kijken leert ons het volgende:

[...]
Nope maar zou wel leuk zijn als ik het zelfde kon bereiken. Ik heb mijn tacktiek volledig uitgewerkt nu met fictieve getallen dat wel maar al met al lijkt het er op dat ik niet veel winst of verlies maak met het toepassen van mijn tacktiek. Sterker nog de kans is zeer groot aanwezig dat mijn manier beter is omdat je dus na een tijdje een goede middenveld heb en een goede aanval. Het is zo dat dadelijk je middenveld en je aanval bestaat uit wonderbaarlijke spelers. Daarnaast train in dus in het tussen seizoen passen wat voor beide linies weer intressant is. Dus maximale rendement volgens mij.

Ik ben alleen onbekend met het 3-4-3 systeem. Is er meer info over te lezen welke de beste manier van aanpak is en welke tacktiek ik het beste kan nemen tegen bepaalde tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vroeg mij af wat jullie een betere 3-4-3 opstelling vinden: ik speel momenteel met een centrale verdediger als extra aanvaller, en mijn vleugels naar het midden om mijn middenveld wat te versterken. Een andere optie zou zijn om die CV als extra centrale middenvelder te zetten, en een vleugelspeler als extra aanvaller. M'n middenveld is dan wat sterker, maar m'n vleugel is daar dan echt hopeloos.

Ik moet zondag spelen tegen een team dat 3-5-2 speelt, met z'n beide vleugels naar het midden. Hij heef ook geen geweldige vleugelverdedigers. Hij heeft daarom een degelijk middenveld (slecht hoog). Doe ik er nu verstandig aan om mijn aanvallers op "naar de vleugels" te zetten, en ook m'n vleugels laten staan (aanvallend/naar het midden?), zodat ik zijn zwakke punt op de vleugels uit te kunnen buiten? Of krijg ik door mijn zwakkere middenveld (slecht laag) daar de kans niet voor, en moet ik dus die alternatieve 3-4-3 opstelling proberen met 3 centrale middenvelders? Of nog iets heel anders? :) Het matchid is 65288291.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf speel ik 343 vrijwel altijd met 3 centrale middenvelders, anders haal je nooit een middenveld overwicht (behalve tegen bot teams ;))
Inderdaad met een CD als extra mid en een vleugel als extra aanvaller.
Als je middenveld echt beter is en zijn vleugelaanval echt slecht zou je misschien nog de extra aanvaller van de vleugelverdediger kunnen halen, dan kan je vleugel aanvallend, of naar het midden, afhankelijk van waar je hem het meest nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:49:
Zelf speel ik 343 vrijwel altijd met 3 centrale middenvelders, anders haal je nooit een middenveld overwicht (behalve tegen bot teams ;))
Als je middenveld echt beter is en zijn vleugelaanval echt slecht zou je misschien nog de extra aanvaller van de vleugelverdediger kunnen halen, dan kan je vleugel aanvallend, of naar het midden, afhankelijk van waar je hem het meest nodig hebt...
Hoe zit dat met je vleugel aanvals sterkte? Deze krijgt dan een behoorlijke deuk lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
yes een nieuwe trainee, heb me een beetje mee laten slepen in een bidwar maar hoop dat het een goeie koop is. Wat vinden jullie ervan?

Arne Gijssel (91676708)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 640 €/week

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:45:
[...]

Hoe zit dat met je vleugel aanvals sterkte? Deze krijgt dan een behoorlijke deuk lijkt mij?
Als je zowel je extra aanvaller als je extra middenvelder uit de verdediging haalt, heb je 3 IMs en 2 wingers, dan kan je je het misschien veroorloven om 1WTM en 1 winger aanvallend te zetten, eventueel met een FTW naar diezelfde wing.
Maar de meer traditionele 343 strategie is inderdaad alles op het middenveld en alles op de centrale aanval, met AIM.

Edit: Wacht...343 met 3 IMS en 2 Wingers?? |:( 8)7 Ik zeg voorlopig even niks meer :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Wceend schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:58:
yes een nieuwe trainee, heb me een beetje mee laten slepen in een bidwar maar hoop dat het een goeie koop is. Wat vinden jullie ervan?

Arne Gijssel (91676708)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 640 €/week

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
netjes hoor, 218k... maar vrees wel voor je dat ie laag redelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
TheKeeper schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:02:
[...]

netjes hoor, 218k... maar vrees wel voor je dat ie laag redelijk is.
klopt maar binnen 6 weken is hij goed en aangezien dat nu helemaal niet te betalen is ben ik er tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hoe kan je voor verdedigers zien of iemand laag redelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier eens http://wiki.hattrick.org/Helper_Applications . Misschien dat er eentje tussen staat die je kan helpen om dat te bepalen (PsicoTSI als je firefox of Mozilla gebruikt). Ik doe zelf verder niet aan skilltrading, maar als je het goed doet is het heel lucratief. Maar de geeft geloof ook nog niet geheel duidelijkheid.

@ Damien: Waarom staat de hattrick versie van wikipedia eigenlijk niet in de OP?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ Damien: Waarom staat de hattrick versie van wikipedia eigenlijk niet in de OP?
?? linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://wiki.hattrick.org

maar die had je ook kunnen afleiden uit de link in mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rojasangre probeerde het met lange ballen naar voren, maar de verdediging van de bezoekers had er geen moeite mee
Is dit een soort SE? Of wat wordt hier mee bedoeld? Een kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:55:
Kijk hier eens http://wiki.hattrick.org/Helper_Applications . Misschien dat er eentje tussen staat die je kan helpen om dat te bepalen (PsicoTSI als je firefox of Mozilla gebruikt). Ik doe zelf verder niet aan skilltrading, maar als je het goed doet is het heel lucratief. Maar de geeft geloof ook nog niet geheel duidelijkheid.

Eeej top man, lijkt wel goed tewerken dat psicoTSI. De info die hij geeft klopt iig met eigen spelers waarvan ik weet dat ze net gepopt zijn/moeten poppen. Jammer alleen dat ie maar 30dagen werkt...

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:37:
http://wiki.hattrick.org

maar die had je ook kunnen afleiden uit de link in mijn vorige post.
Sorry beetje afwezig :)

Komt in de OP :p effe onthouden heb nu geen tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:49:
Thanks, hoe zou jij zondag spelen in als je mijn team in beheer had? :) Ik zit te denken om te spelen met 3 IM's, maar dat gaat ten koste van een vleugel, en daar ligt nu juist de zwakte in zijn verdediging.. lastig! :?

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 18-01-2006 15:43 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk toch 3 IM, en dan 1 vleugel als extra aanval en 1 vleugel aanvallend. Dan heb je waarschijnlijk een ongeveer even sterk middenveld (je laatste keer thuis had je toch ook slecht-hoog?)
en 2 sterke aanvalskanten, terwijl zijn aanval eigenlijk niks voorstelt tegenover jouw verdediging. Aan de kant met de vleugelspeler misschien ook nog de vleugelback normaal of aanvallend zetten, als 'ie wat vleugelspel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het nou slim is om voor alles een tooltje te gebruiken. zo ontwikkel je nooit het welbekende spitzenfingergefuhl. selecteer veel spelers met om en nabij dezelfde skills en vergelijk behaalde sterren/loon/tsi enz enz dan weet je het namelijk ook voor de volgende keer en zo wordt je er steeds handiger in.

zo ontwikkel je een beetje een natuurlijk tool voor spelers die denk ik beter is. zelfde geldt voor opstellingen enzo.

@sandy: ik bedoelde binen 7 seizoenen de IV bereiken. niet daar kampioen worden ofzo :) moet in principe wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@sandy: ik bedoelde binen 7 seizoenen de IV bereiken. niet daar kampioen worden ofzo :) moet in principe wel kunnen.
Uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:30:
ik weet niet of het nou slim is om voor alles een tooltje te gebruiken. zo ontwikkel je nooit het welbekende spitzenfingergefuhl..
[mierenneukmodus]
Was dat niet het 'fingerspitzengefühl' :P
[/mierenneukmodus]
Iedereen iig die nog in de beker zit, veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
van hetzelfde :)

vanavond op bezoek bij een 4-3-3 gastje, weer in de regen :/

*Joss kijkt naar zn middenveld. Oonk :9

Carlos Echeandia TSI = 93 620, 24 jaar, matig in vorm
Bert Kleus TSI = 49 320, 23 jaar, redelijk in vorm

[ Voor 55% gewijzigd door Joss op 18-01-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:06:
[...]

[mierenneukmodus]
Was dat niet het 'fingerspitzengefühl' :P
[/mierenneukmodus]
Iedereen iig die nog in de beker zit, veel succes!
wub ga jij eens even heel snel een tennisbal door een tuinslang zuigen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

wtf lig gewoon uit de beker door weer zo'n domme actie van die matchengine :S

Ben op elk front beter, maar nee hoor toch verliezen :S

Nu maar kampioen worden ofzo :|

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.