Woei, beetje onterecht door in de beker, cool
in extratijd nog wel
[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 18-01-2006 19:46 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 18-01-2006 19:46 ]
[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 18-01-2006 19:50 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Anoniem: 135680
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 18-01-2006 19:55 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 18-01-2006 20:14 ]
Unknown
Anoniem: 17731
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 36141
Dat hij een kans krijgt is wel bijzonder..maar dat je er zelf geen een maakt komt toch ook wel een beetje omdat je aanval niet zo denderend is...Je moet het geluk wel een handje helpen natuurlijk.Anoniem: 17731 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:47:
Ik ben echt vreselijk genaaidgeen woorden voor. Waarom zit die random factor in hattrick?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 36141 op 18-01-2006 21:14 ]
Echt mooi kut voor je. Maar die random factor zit er natuurlijk in omdat RBC ook wel eens van PSV wint ook al is PSV de hele wedstrijd beter. Maar ik ken je gevoel maar wat goed. Gewoon overal beter zijn, tegen de 80% balbezit en dan verliezen met 1 - 0...Anoniem: 17731 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:47:
Ik ben echt vreselijk genaaidgeen woorden voor. Waarom zit die random factor in hattrick?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 7533
Anoniem: 26445
Je kan een tool in het begin wel gebruiken om te kijken of je gevoel over een bepaalde speler een beetje klopt. Voorkomt in het begin waarschijnlijk een aantal miskopen. Als je dan het fingerspitzengeguhl een beetje hebt ontwikkeld kan je het achterwegen laten.Anoniem: 7533 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:30:
ik weet niet of het nou slim is om voor alles een tooltje te gebruiken. zo ontwikkel je nooit het welbekende spitzenfingergefuhl. selecteer veel spelers met om en nabij dezelfde skills en vergelijk behaalde sterren/loon/tsi enz enz dan weet je het namelijk ook voor de volgende keer en zo wordt je er steeds handiger in.
zo ontwikkel je een beetje een natuurlijk tool voor spelers die denk ik beter is. zelfde geldt voor opstellingen enzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 18-01-2006 22:01 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 133390
Precies, net als met het "echte" voetbal blijf je hier soms ook maar napraten over sommige wedstrijden....dat hebben ze goed gedaan dus met die engine!lameeuw schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 08:54:
Die random zit er in zodat er hier ook nog wat te lachen valtZeg nou eerlijk, als die random er niet in zou zitten en iedereen wint/verliest alles zoals verwacht..... dan wordt dit topic binnen de kortste keren saaaiiiiii
Ja dan had je maar wakker moeten blijven natuurlijk. Slapen kan natuurlijk niet belangrijker worden dan hattrick.Pewwy schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:25:
Crap. vannacht een mooie 17 jarige trainee gemist op 13.000 Euro
/▌
Pewwy is 30, en heeft een bijzonder spannende jeugd gehad. Helaas betekende de drank en de vrouwen dat school niet zo'n goede keuze wasAnoniem: 7533 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:07:
school? pewwy was toch al wat ouder? het zou wel een hoop verklaren als ie 16 is ja
Pewwy is toch pas als oude man weer met een avondopleiding of zo begonnen?Anoniem: 7533 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:07:
school? pewwy was toch al wat ouder? het zou wel een hoop verklaren als ie 16 is ja
Inderdaad, was ook in eerste instantie de bedoeling, maar ik kon het niet opbrengenAnoniem: 7533 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:58:
bikkels gaan 's nachts hun bed uit om trainees te kopenbeetje hart voor de zaak hebben heet dat...
Broekie!Anoniem: 7533 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:29:
Aah ok nou ik ga ook mijn studie vervolgen en deeltijd studeren. Bedrijfseconomie. Gaan we eens even flinke kostencalculaties op mijn begroting loslaten. Het rammelt aan alle kanten namelijk
die magische grens duurt bij mij nog ruim 5 jaar
Pfff ik heb toevallig wel een high-tec lightgewicht alluminium rollator ja! Kost wat maar dan heb je ook wat! (serieus die dingen bestaan, wegen 3kg of zo...kwam een patient van me pas mee naar de praktijk!Anoniem: 7533 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:10:
hey opa rustig aan hé? anders mag je in het vervolg je karretje zelf gaan duwen
Anoniem: 147312
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 147312 op 19-01-2006 12:53 ]
de gotcup begint volgende week. maar dan moet je je wel aanmelden bij de fed voordat je eraan mee kan doen.Anoniem: 147312 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:49:
even quick vraagje
ik ben net begonnen met een nieuw team (FC Inventuras)
Bij economie, wanneer krijg je sponsorgeld en wat houd financieel voordeel in?
oh en wie wil er een friendly spelen. - FC Inventuras (811352)
[ Voor 9% gewijzigd door Mils op 19-01-2006 13:27 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Dag, welkom.Anoniem: 147312 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:49:
even quick vraagje
ik ben net begonnen met een nieuw team (FC Inventuras)
Bij economie, wanneer krijg je sponsorgeld en wat houd financieel voordeel in?
oh en wie wil er een friendly spelen. - FC Inventuras (811352)
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
ik snap de vraag niet. "heeft de fed nut? antwoord: knvb beker"Mils schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:25:
Poll: Heeft deze fed echt nut?
• knvb beker
• GoT-Cup
• heeft geen zin in de cup
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Anoniem: 147312
Hoeveel sponsorgeld kan ik verwachten als je net begint?Sandyman538 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:39:
[...]
Dag, welkom.
Sponsorgeld krijg je elke week. Hoe gelukkiger jij je sponsors maakt hoe mee geld je krijgt (gelukkig worden ze door te winnen). Je kunt ook wat woordvoerders huren, zodat die een beetje op je sponsors in kunnen praten, maar dit kost ook geld. Voor een beginnend team misschien 1 aannemen? /patsmode ON zoals de rest hier heb ik er uiteraard 10 /patsmode OFF
Financieel voordeel kun je krijgen als je veel in de plus staat, meer dan 500k. Als je dan een econoom in dienst neem krijg je financieel voordeel (zeg maar rente). Maar een econoom heeft pas zin als je dus meer dan 500k in de plus staat of meer dan 200k in de min (niet doen overigens).
Je hebt ook loon te betalen, dusse zorg dat je gemiddeld over 2 weken (thuis en uitwedstrijd) quitte draait of winst maakt voor je aan versterkingen gaat denken anders dan trainees.Anoniem: 147312 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:55:
[...]
Hoeveel sponsorgeld kan ik verwachten als je net begint?
kan ik reken houden met eventueele aankoop
Unknown
duh... dat heb ik ook gedaan, maar dan snap ik het nog niet.Mils schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:50:
lees het begin stukje dan ff
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 19-01-2006 14:22 ]
Ik denk dat een iets uitgebreidere uitleg zou zijn:Anoniem: 7533 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:46:
[...]
ik snap de vraag niet. "heeft de fed nut? antwoord: knvb beker"
enlighten me please....
Ik zeg ook niet dat de cup weg moet, maar hij zal dan wel aangepast moeten worden. De opzet die we nu hebben is voor een groot aantal spelers bedoeldAnoniem: 7533 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:21:
[...]
duh... dat heb ik ook gedaan, maar dan snap ik het nog niet.
bedoel je of de CUP nut heeft? in de vraag staat de fed. wat bedoel je preciesik ben blond en dom
[edit] ik vind absoluut dat de cup moet blijven. ook al doen er leden mee met andere cups dat geeft niks. een klein cupje is net zo gezellig als een grote.
Weet je dat zeker dat het genoeg is. Vaak hoor ik mensen op HT dat ze er spijt van hebben dat ze niet in 1 klap meer plaatsen erbij hadden gemaakt dan ze gekozen hebben. Op het oog is 10k een mooie uitbreiding. Als je de vaste bouwkosten erbij neemt en de snelle groei van supporters. Dan is het veel rendabeler dat je in jouw geval je stadion verdubbeld of iets dergelijks. Hangt natuurlijk ook beetje af van het kapitaal dat je nu hebt-CKY2K- schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:16:
Zo ik ga idd mijn stadion verbouwen...even met de arenasizer zitten spelen en ga er 10k plaatsen bijbouwen naar 35k...kan ik weer even vooruit lijkt me zo!(heb de aangeraden waarde tussen badrun en average run maar genomen in dat tooltje aangezien ik gewoob voor lijfsbehoud ga dit seizoen)...
Hehehe kapitaal laat dat niet toe, verdubbeling zou beetje overkill zijn imho en de vaste bouwkosten zijn bijna niets meer tegenwoordig dus dat maakt niet uit....als ik die 35k dit seizoen nog uitverkocht krijg dan wordt er eind van het seizoen weer een grote uitbreiding gedaan! Maar hierna eerst mijn eerste spits kopen!Anoniem: 133390 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:29:
[...]
Weet je dat zeker dat het genoeg is. Vaak hoor ik mensen op HT dat ze er spijt van hebben dat ze niet in 1 klap meer plaatsen erbij hadden gemaakt dan ze gekozen hebben. Op het oog is 10k een mooie uitbreiding. Als je de vaste bouwkosten erbij neemt en de snelle groei van supporters. Dan is het veel rendabeler dat je in jouw geval je stadion verdubbeld of iets dergelijks. Hangt natuurlijk ook beetje af van het kapitaal dat je nu hebt
Vaste kosten waren toch volledig verdwenen? Of iig hooguit 10k (tegenover 50k vroeger geloof ik). Dus maakt volgensmij weinig uitAnoniem: 133390 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:29:
[...]
Weet je dat zeker dat het genoeg is. Vaak hoor ik mensen op HT dat ze er spijt van hebben dat ze niet in 1 klap meer plaatsen erbij hadden gemaakt dan ze gekozen hebben. Op het oog is 10k een mooie uitbreiding. Als je de vaste bouwkosten erbij neemt en de snelle groei van supporters. Dan is het veel rendabeler dat je in jouw geval je stadion verdubbeld of iets dergelijks. Hangt natuurlijk ook beetje af van het kapitaal dat je nu hebt
thnx joss. My bad! Opzich ook wel logisch en beter natuurlijkJoss schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:44:
[...]
De verbouwkosten zijn tot 2x toe verdubbeld ja, maar om kleine verbouwing te "stimuleren" zijn de "vaste lasten" toen verlaagd...
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 19-01-2006 14:56 ]
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
De verbouwkosten zijn tot 2x toe verdubbeld ja, maar om kleine verbouwing te "stimuleren" zijn de "vaste lasten" toen verlaagd...Anoniem: 133390 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:42:
Nu weer verdwenen ja? Hadden ze toch tot 2 keer toe verdubbeld? Nu ben ik even in de war. Aangezien ik al een tijd niet meer aan me stadion heb gezeten meer.
Waren het nou de startkosten of de verbouwingskosten zelf?
mocht ik fout zitten. Excusez-moi!
Hoeveel ?? pfff, meestal ergens tussen de 18000 en 20000 dacht ik.Anoniem: 147312 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:55:
[...]
Hoeveel sponsorgeld kan ik verwachten als je net begint?
kan ik reken houden met eventueele aankoop
Anders zou je bij de finales in de knoei komen. Er zijn toch 16 teams nodig voor de kwart finales.Anoniem: 26445 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:34:
Waarom zou je de cup aanpassen. Het enige wat er veranderd is dat er wat minder poules zijn. Maar volgens mij kan dit systeem nog steeds werken.
Oke dan pas je alleen de regels iets aan. Laat je de poules de posities bepalen in de kwart finales. Dan is het van hoe beter je in de poule speelt des te "makkelijker" de tegenstander is in de kwart finale.Mils schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:51:
[...]
Anders zou je bij de finales in de knoei komen. Er zijn toch 16 teams nodig voor de kwart finales.
Als je dan te weinig poules hebt zou bijna iedereen gewoon door kunnen stromen naar de finales en is het spelen van de poules eigelijk alleen maar een formaliteit.
goedkoop imo. komt wellicht door de conditie? iig nette prijs, daar gaan ze bij mij niet voor weg dat is zekerTerrestra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:42:
Vanochtend maar mijn middenveld versterkt ( ff pronken ) , helaas is het wel een duitser
Urs Weißmüller
Pussy19-01-2006
BeerZ United weigerde jouw aanbod voor een vriendschappelijke wedstrijd.
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Anoniem: 107235
[ Voor 58% gewijzigd door Spypiet op 19-01-2006 15:51 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Mils op 19-01-2006 15:40 ]
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Dit is ook echt de reden voor mij geweest om supporter te worden, die extra functies interesseerden me niet zoveel.Anoniem: 26445 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:44:
Idd een mooie reden om supporter te worden en fed lid.
beetje late reactie maar: middenvelders hebben geen passing skills en mijn super winger stond te koop en moet hem verkopen omdat zijn salaris te hoog is. Daarom liet ik hem niet spelen. Je hebt gelijk dat de aanval niet denderend is, maar de ratings was even hoog als zijn verdediging. Dan zou je dus denken dat er altijd wel 1 kans gemaakt moet worden bij zoveel balbezit.Anoniem: 36141 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:10:
[...]
Dat hij een kans krijgt is wel bijzonder..maar dat je er zelf geen een maakt komt toch ook wel een beetje omdat je aanval niet zo denderend is...Je moet het geluk wel een handje helpen natuurlijk.
Waarom bv niet 1 of 2 mids aanvallend zetten, en je winger aanvallend, ipv WTM?
rabobankieren en hoppa supporterSpypiet schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:33:
Ik las het net op de vorige pagina iddJammer dat niet-supporters niet mee mogen doen..
//edit
Eerst kon je toch alleen Supporter worden met CC?Ik zat net weer te kijken bij het supporter kopje (al heeeel lang niet meer gedaan) en nu zie ik dat je ook via een Bankoverschrijving geld over kan maken.... hoe lang is dat nu al?
Vervang je RBC door Heracles en winnen door puntverlies, dan ben je er ook!Anoniem: 17731 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:58:
[...]
beetje late reactie maar: middenvelders hebben geen passing skills en mijn super winger stond te koop en moet hem verkopen omdat zijn salaris te hoog is. Daarom liet ik hem niet spelen. Je hebt gelijk dat de aanval niet denderend is, maar de ratings was even hoog als zijn verdediging. Dan zou je dus denken dat er altijd wel 1 kans gemaakt moet worden bij zoveel balbezit.
Opmerking over RBC: Bij mijn weten heeft RBC nog nooit van PSV gewonnen. Random factor is miscshien in het echt leuk maar in hattrick echt niet. En als ze het er al in doen dan liever niet dat het zo vaak voorkomt. Het lijkt nu echt heel vaak voor te komen. Kost gewoon super veel als je zo vroeg uit de cup ligt. Inkomsten dalen, moet dure verkopen en TS lager waardoor de prestaties veel lager zullen zijn. Wellicht dat ik me toch maar eens een paar league's laat terugzakken en dan aan een superteam werken.
Anoniem: 129220
Dan moet je dat bij je persoonlijke gegevens even aanpassenAnoniem: 129220 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:16:
Net ingeschreven voor de cup en ik krijg het volgende te zien:
_abZ_ De absurdoz IX.919
Maar ik zit niet meer in de 9de divisie. Dat klopt dus niet.
[ Voor 12% gewijzigd door -TheNose- op 19-01-2006 16:27 ]
Je hebt nog steeds je ogen niet open gedaan vandaag zeker? Of je bent je bril vergeten, kan ook
Anoniem: 129220
Het is dat je me voor bent. Kan het ook nergens vinden-CKY2K- schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:20:
[...]
Dan moet je dat bij je persoonlijke gegevens even aanpassen
Edit: dat zeg ik nu wel, maar waar kan je dat eigenlijk aanpassen op de site?
Ik ben nu ook SupporterBedankt voor Uw bestelling bij Hattrick
Heb het inmiddels gevonden....klik op GoT teams en bovenaan staat dan wijzig hier je gegevens...heb de mijne ook weer geupdate....Anoniem: 129220 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:30:
[...]
Het is dat je me voor bent. Kan het ook nergens vinden
ik heb mijn ogen wel open, maar ik lees de posts gewoon nietJoss schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:21:
[...]
Je hebt nog steeds je ogen niet open gedaan vandaag zeker? Of je bent je bril vergeten, kan ook![]()
Volgensmij is het inmiddels overigens alweer 1.5 jaar Spypiet
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 19-01-2006 16:55 ]
Nu nog even inschrijven voor de Cup en dan zijn we waar we moeten zijnSpypiet schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:31:
Ik kan me nog herinderen dat ik had gelezen dat het alleen via CC kon. In Nederland was er dan iemand waar je 20,- naartoe moest boeken, hij zou er dan voor zorgen dat je supporter werd via zijn CC. Alleen leek mij dit nooit echt een goed plan![]()
Maarja,
[...]
Ik ben nu ook Supporter
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Anoniem: 112223
Maar je staat i.i.g wel op de warn-list dat klopt dus wel..Anoniem: 129220 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:16:
Net ingeschreven voor de cup en ik krijg het volgende te zien:
_abZ_ De absurdoz IX.919
Maar ik zit niet meer in de 9de divisie. Dat klopt dus niet.
Daarbij geldt overigens wel dat goed passen redelijk wat meer doet dan redelijk passen in de verkoop. Onder redelijk maakt het al helemaal geen ruk meer uit. Maar de voordelen zijn dan ook wel weer overduidelijkAnoniem: 7533 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:04:
ja eigenlijk wel ja en het levert uiteindelijk als je ze later verkoopt ook amper iets meer op(tenzij de passing skills heel hoog zijn). voordeel is dat je een hoge counterskill kan halen en dus ook 10 trainees per week akn trainen.
elk nadeel heP zijn voordeel zeg maar
Je kan ook naar verdedigers met playmaking kijken, erg populair op het moment volgens mij. Dan kun je hem als aanvallende verdediger zetten en wordt het middenveld versterkt. Mijns inziens interessanter dan counter verdedigers trainen.Flipm0de schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:51:
ik ben nu aan het scouten voor defs met passen. ( goed passen redelijk def) Ik vraag me alleen af of dit eigenlijk wel zoveel zin heeft. Het is een stuk duurder dan trainees zonder passen iig. Maar als je ze verkoopt, worden ze gekocht door een team dat niet op de counter speelt en dus niks aan de passen skills heeft.......toch? Dus je betaalt nu extra om alleen maar de counter beter te kunnen uitvoeren.
Ik zou voor de combinatie gaan: Een aantal counteraars, twee man die je aanvallend in de verdediging kan zetten op de woensdagen, en op de zondagen gewoon op je middenveld.Anoniem: 17731 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:02:
[...]
Je kan ook naar verdedigers met playmaking kijken, erg populair op het moment volgens mij. Dan kun je hem als aanvallende verdediger zetten en wordt het middenveld versterkt. Mijns inziens interessanter dan counter verdedigers trainen.
ja ook een favoriete taktiek van mij. scheelt soms wel 2 niveau's qua middenveld. het ligt wel een beetje aan je tegenstander of je het ook moet gebruiken. maar nu met de optie om een wingback als extra centrale def neer te zetten wordt het steeds interessanter. zo kan je 3-5-2 spelen met 2 aanvallende CD's en 1 normale.Anoniem: 17731 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:02:
[...]
Je kan ook naar verdedigers met playmaking kijken, erg populair op het moment volgens mij. Dan kun je hem als aanvallende verdediger zetten en wordt het middenveld versterkt. Mijns inziens interessanter dan counter verdedigers trainen.
Anoniem: 161338
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 161338 op 19-01-2006 22:11 ]
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Mjah, op het moment dat je nog halfbezopen wakker wordt, inlogd op hattrick en denkt GLOEIENDEGODVERPIEP waar zijn me centen heen dan is het zondag en is je financiële situatie geupdate....of je mot natuurlijk iets teveel hebben uitgegeven de afgelopen weekAnoniem: 153091 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:51:
de financiele update is toch zondag,s ?
[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 20-01-2006 07:18 ]
/▌
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq