Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 5.616 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Woehoe! Gewonnen van het beste team in mijn competitie. Wel enorm geflatteerd, het werd 4-0 en alle 7 gerapporteerde kansen waren voor mij. En dat met maar 53% en 54% balbezit. Dus van de 10 kansen heb ik er minimaal 7 gehad, dat lijkt mij een foutje van de matchengine in mijn voordeel ;) (geen SE's in mijn wedstrijd volgens mij)

wedstrijd: 65299435

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

1-3 overwinning, maar als ik deze wedstrijd had verloren had ik werkelijk waar voor de trein gesprongen. Die gozer komt opdagen met 10 man (inclusief de reserves). Ze kregen het wel voor elkaar om mijn vleugelspeler er voor vijf weken uit te schoppen. Nu met volle moed door naar de eerste GOT-cup wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 00:15

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik heb mijn 6punten wedstrijd gewonnen met 2-0. Pff.
Als ik had verloren ws het seizoen over....

Was echt lachen er barstte een compleet persbericht offensief uit voor en tijdens de wedstrijd over de rellen bij het stadion. :)

Helaas net geen stats record slechts 198.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662

Wel grappig die bot-teams, 9-0 gewonnen 2e helft 97% balbezit, goed voor het doel saldo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:24

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Bot teams...

Vorige week "maar" 4-0. Deze week kom ik zelfs eerst met 0-1 achter, daarna gelukkig toch 4-1.
Terwijl ik echt veel meer stats heb... Valt me een beetje tegen, maar ja. Dan maar geen topscorer dit seizoen...

[ Voor 4% gewijzigd door majoh op 23-01-2006 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

OsseMaarten schreef op maandag 23 januari 2006 @ 07:41:
Bot teams...

Vorige week "maar" 4-0. Deze week kom ik zelfs eerst met 0-1 achter, daarna gelukkig toch 4-1.
Terwijl ik echt veel meer stats heb... Valt me een beetje tegen, maar ja. Dan maar geen topscorer dit seizoen...
Tja, topscoorder. Ik heb eind vorig jaar een aanvaller gekocht met veel betere eigenschappen dan wat ik had en die gast heeft nog niet gescoord dit seizoen. Mijn aanval is wel duidelijk verbeterd.

Mijn andere veel slechtere aanvaller heeft gisteren drie keer gescoord en mijn topscoorder is een middenvelder. Best vaag, maar die nieuwe aanvaller heeft ook nog pas een kans gehad ofzo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104588

afgelopen vrijdag nog teleurgesteld dat er geen pops waren, nu dan toch wat goedmakertjes

jeugdopleiding eindelijk naar uitstekend, en meteen een 17jr goed verdedigen :)

verder 2 spelers ervaring erbij, waaronder mijn toekomstig coach. goed ervaring

trouwens, ik heb nu een gast op de tl gezet, is 999999 euri teveel gevraagd?
22jaar
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 104588 op 23-01-2006 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-01 13:58

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

2-1 gewonnen, maar wel 4 spelers gebleseerd geraakt!!! gelukkig niet al te ernstig, de ergste heeft +2 :'(

[ Voor 4% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 23-01-2006 09:32 ]

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

3-0 gewonnen. Sta weer 1ste in de competitie. Volgende week tegen de beste uit mijn competitie. Dat wordt voor de 1ste keer verdedigen":) Kijken of ik zo van hem kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan mooi piccen de komende twee wedstrijden tegen bot-teams en dan voluit in de GOT-cup. Sta na 3 gewonnen wedstrijden nog steeds maar 3e. Heb nog geen bot teams gehad terwijl de nummer 1 en 2 al een keer uitmochten halen. Dus volgende week sta ik gewoon eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Gister in een derby eindelijk eens gewonnen van een titelkandidaat :) Nu heerlijk 2e in de III. Kijken of we dit eens kunnen vasthouden. Had wel nieuwe middenveld record :) magnificient(low) Dit moet nog hoger kunnen. TS nog niet optimaal en net een ET middenvelder verkocht :)

Zoek nog een trainbare middenvelder. Enige vereisten: In de klasse van 18 tot 21 jaar, Nederlands, en moet al minimaal passable(redelijke) stamina(conditie)(liefst al excellent). Mochten hier nog mensen die goed willen verdienen en hebben leuke trainees(minimaal formidable in stat). het is geen probleem als ze al enkele weken hebben. Ik betaal goed :) plz mail me dan even met de stats. mail is in me profiel te vinden :)

ps. Is dit een transferad? zoja dan edit me post zo wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor dit is gewoon een inzamelingsactie: Help een fedmember de winter door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

lekker genaaid door de match-engine, sterker op alle punten, 106 tegen 91 hatstats en gvd met 4-2 verliezen :(

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Anoniem: 133390 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:40:
Gister in een derby eindelijk eens gewonnen van een titelkandidaat :) Nu heerlijk 2e in de III. Kijken of we dit eens kunnen vasthouden. Had wel nieuwe middenveld record :) magnificient(low) Dit moet nog hoger kunnen. TS nog niet optimaal en net een ET middenvelder verkocht :)

Zoek nog een trainbare middenvelder. Enige vereisten: In de klasse van 18 tot 21 jaar, Nederlands, en moet al minimaal passable(redelijke) stamina(conditie)(liefst al excellent). Mochten hier nog mensen die goed willen verdienen en hebben leuke trainees(minimaal formidable in stat). het is geen probleem als ze al enkele weken hebben. Ik betaal goed :) plz mail me dan even met de stats. mail is in me profiel te vinden :)

Wat mij betreft is dit geen transferad hoor...lekker laten staan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

-CKY2K- schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:26:
[...]

Wat mij betreft is dit geen transferad hoor...lekker laten staan... ;)
Ok thnx :P Nu nog reacties :+ . Nogmaals ik wil best meer betalen dan normaal :) Komt puur door feit dat ik zelden online kan zijn bij deadlines :( En vooral zoeken op NL trainees die ook nog eens interressant zijn wordt al snel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi

Ik ken sinds kort tomattrick.org. Is de trainingtool daar een beetje nauwkeurig??

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Ai, 2-2 geworden, met 2 punten uit 3 wedstrijden + 7 andere goede ploegen kan ik wel eens degraderen uit de VII e :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Volgende deel 46hier

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 133390 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:40:
Mochten hier nog mensen die goed willen verdienen en hebben leuke trainees(minimaal formidable in stat). het is geen probleem als ze al enkele weken hebben. Ik betaal goed :) plz mail me dan even met de stats. mail is in me profiel te vinden :)

Effe bij Hein kijken, die heeft er een aantal staan volgens mij.

Oeps, nieuw topic :)

[ Voor 34% gewijzigd door Pewwy op 23-01-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.