-
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 12:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Hein?H2opoloër schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:49:
wow er heeft zonet iemand 820k geboden op mijn trainier,
vorige week stond hij er voor 800k op nu voor 499k erop gezet en 820k geboden
en hij loopt pas om 18:41 af
Verwijderd
Verwijderd
Dat ga ik dus ook niet meer doen nadat m'n (laatste) eerste generatie verdedigers weg zijn. Probeer om alleen nog maar op wereldklasse te verkopen, aangezien de bedragen voor zulke verdedigers (nog) niet zijn gekelderd.Pewwy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:57:
Briljant is te weinig, ik ga ook zeker geen verdedigers meer onder wonderbaarlijk verkopen.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Heb wel afgelopen seizoen 2 17 jarigen gekocht met uitstekend verdedigen + matig passen. Maar dat kan niet echt "uit". Wanneer je op 17 jarige leeftijd 2 goed (gemiddeld/hoog) verdedigen + redelijk passen koopt (voor +- 400 t/m 550 K in het midden van het seizoen), zullen die wanneer ze 21 zijn wereldklasse worden. Ik train dus iets langer door.Flipm0de schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:52:
wat voor defstrainees koop je dan?uitstekend def goed passen? Damn dat is wel duur man.....
hmm, ik heb voor dit seizoen 3 nu 18jarige redelijk def/ goed passen gekocht. Voor 100k ps. Die zou ik dus kunnen doortrainen tot wonderbaarlijk, ervan uitgaand dat ze 2x per seizoen poppen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 14:01:
[...]
Heb wel afgelopen seizoen 2 17 jarigen gekocht met uitstekend verdedigen + matig passen. Maar dat kan niet echt "uit". Wanneer je op 17 jarige leeftijd 2 goed (gemiddeld/hoog) verdedigen + redelijk passen koopt (voor +- 400 t/m 550 K in het midden van het seizoen), zullen die wanneer ze 21 zijn wereldklasse worden. Ik train dus iets langer door.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 21:59 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwacht natuurlijk wel spectaculaire foto's. Maar je zou toch een berg naast je clubhuis neerzetten voor een leuk watervalletje en conditietrainingen.H2opoloër schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:57:
welkom!
mooie post voor in het begin
mijn speler uiteindelijk voor 956k
wel dom, hij had hem kunnen krijgen voor 800
Boer Harmsen kondigde vandaag de verkoop van een speler aan. De penningmeester was uitzinnig door het nieuws. "Het geld was hard nodig! Eindelijk kunnen we de tuin naast het clubhuis afwerken."
wat een tuin zal dat worden
Verwijderd
14-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 550 640 € ontvangen.
14-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 907 360 € ontvangen.
13-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 65 100 € ontvangen.
Kapitaal: 2 142 030 € (4 813 863) €
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 23:58 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 15-01-2006 00:08 ]
Verwijderd
2 uitmuntend keeps van 19 jaar, de duurste met een tsi van 15 380, en de goedkoopste had een tsi van 8 540. Ik had de goedkoopste gelist voor 1 miljoen toen 'ie nog formi was, maar gister ging 'ie naar uitstekend omdat z'n vorm slecht wasMils schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 23:59:
Wat voor speler heb je verkocht paused?
Ik mocht niet van m'n portomonee, daar kon ik mezelf wel in vinden, maarja was eventjes vergeten hoe saai dat was. En dan te bedenken dat iedereen nu op een heerlijk minimal feestje staat
nou, mijn feestje is wel voorbij hoorMils schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:23:
[...]
Ik mocht niet van m'n portomonee, daar kon ik mezelf wel in vinden, maarja was eventjes vergeten hoe saai dat was. En dan te bedenken dat iedereen nu op een heerlijk minimal feestje staat
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Sterkte dan, nu je dit hoort denk ik ook, waar zeur ik over.lameeuw schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:32:
[...]
nou, mijn feestje is wel voorbij hoorhad een feestje moeten hebben vanaaf.... blijkt een van je beste vrienden met accute leukemie in het ziekenhuis te liggen.... lekker weekend iedereen.....
![]()
Mjah, we zitten wel op SGD, maar ik maak me ff wat te druk over deze jongen, ik zou misschien een topic moeten/kunnen openen op SG maar daar staat me kop ff niet naarMils schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:42:
[...]
Sterkte dan, nu je dit hoort denk ik ook, waar zeur ik over.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit nog hopelijk een tijdje in de hattrick cup maar als ik er op tijd uit lig dan doe ik mee.Mils schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 23:42:
Welkom terug
Kan ik je ook gelijk verwelkomen in de GoT Cup, of is dat nog eventjes iets teveel voor je. Kan het begrijpen hoor, tis natuurlijk wel een heel iets
Sterkte jong....lameeuw schreef op zondag 15 januari 2006 @ 07:50:
Mjah, en na een K*T-nacht (met weinig slaap enzow) uiteraard ook een kluiten-pull maar weer..... voor de zoveelste keer weer 20 jaar, waardeloos keepen, geen TSI.....
Het maakt niet zo veel uit hoe je hem op de tl zet. De meeste mensen zoeken toch op vaardigheden in plaats van op middenvelder/aanvaller.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 04:49:
lekker pull, jammer alleen van zijn conditie:
TSI = 1 840, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
voor hoeveel zou deze eruit gaan??? ik schat 4 ton ofzo, verkopen als aanvaller of mid?? gezien conditie miss beter om als spits te verkopen lijkt me
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 10:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 10:59 ]
Verwijderd
Ik heb een vergelijkbare pull. Bij mij geeft ie ongeveer 1k0-20k aan als verkoopprijs. Alhoewel jouw passing 1 stapje hoger is en de TSI stukje hoger denk ik meer iets van 30-40k max dat je er voor zult krijgen.H2opoloër schreef op zondag 15 januari 2006 @ 10:58:
mijn 3e verkoopbare yp van dit seizoen ik heb mzzl dit seizoen![]()
afwachten wat ik volgende week krijg![]()
Joe Karpershoek
TSI=400, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
transfer vergelijking geeft geen hits ik zet hem denk ik voor 49k erop
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 11:01 ]
Ik zou hem er gewoon voor 0 opzetten.H2opoloër schreef op zondag 15 januari 2006 @ 10:58:
mijn 3e verkoopbare yp van dit seizoen ik heb mzzl dit seizoen![]()
afwachten wat ik volgende week krijg![]()
Joe Karpershoek
TSI=400, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
transfer vergelijking geeft geen hits ik zet hem denk ik voor 49k erop
/▌
Zoiets ja, maar ik vind de marge tussen op reusachtig verkopen en een skill hoger trainen niet zo groot.Marzman schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:06:
[...]
Heeft die van jou dan ook zijn volgende update in week 11/12? Twee weken later is het seizoen namelijk afgelopen en dan ligt de TL op zijn gat.
Unknown
Verwijderd
Verwijderd
ligt eraan wat voor middenveld je hebt. Als je verwacht met 3-4-3 al heel veel balbezit te halen dan zou ik dat doen. Dan heb je dus meer aanvallende kracht (met 3 spitsen) en zul je meer kansen maken. Als je bv nog een hele goede winger hebt dan is 3-5-2 weer interessant.H2opoloër schreef op zondag 15 januari 2006 @ 13:25:
wat denken jullie dat je het beste kan doen tegen counter teams.
Ik speel meestal 3-5-2 maar mijn ervaring met 3-4-3 is goed.
mij lijkt het beste om 3-4-3 te spelen met 3 middenvelders
hoe denken jullie hier over?
Verwijderd
Verwijderd
Zou ik inderdaad dan ook doen. Je creeert in beide gevallen genoeg kansen, maar met 3-4-3 zul je een veel sterkere aanval halen.H2opoloër schreef op zondag 15 januari 2006 @ 13:44:
ik train positiespel dus haal met 3-4-3 nog steeds hoog middenveld en ik speel thuis
ik ga denk ik voor 3-4-3
/▌
Damn, dat soort dingen komen toch veel te vaak voorlameeuw schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:32:
[...]
nou, mijn feestje is wel voorbij hoorhad een feestje moeten hebben vanaaf.... blijkt een van je beste vrienden met accute leukemie in het ziekenhuis te liggen.... lekker weekend iedereen.....
![]()
Verwijderd
Op bedaard halveert hij ook volgens mij. Hij kan alleen onder bedaard wel omhoog gaan zonder te piccen.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:05:
Denk erover om te gaan motsen vanavond, hierbij ga ik uit van een halvering van je TS na de wedstrijd en dat op bedaard je TS automatisch blijft staan (tenzij je verliest natuurlijk) weet iemand of dit klopt?
/▌
Verwijderd
Staat er (bij m'n vorige post) niet helemaal correct, mijn TS staat nu op Content (hoog), dus die zal dan Geirriteerd worden.Marzman schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:06:
[...]
Op bedaard halveert hij ook volgens mij. Hij kan alleen onder bedaard wel omhoog gaan zonder te piccen.
Verwijderd
Ik zou zeggen bekijk mijn aanvalsratings maar eens van de laatste wedstrijden.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:15:
Wat is jullie ervaring met scoring towards wing spelers? En dan met spitsen met lage wing rating. Heeft het veel effect op de hoogte van de wingrating?
Verwijderd
Idd, MOTS is altijd halvering van je TS. Alleen onder bedaard gaat je TS automagisch omhoog (je TS beweegt altijd richting bedaard), hoe snel hij weer herstelt hangt van de leiderschap van je coach af (en vor de gelovige, ook van een clownMarzman schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:06:
[...]
Op bedaard halveert hij ook volgens mij. Hij kan alleen onder bedaard wel omhoog gaan zonder te piccen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 15-01-2006 20:40 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Mils op 15-01-2006 20:45 ]
ik heb em voor 200 k op de TL gezet of ben ik een beetje tè enthousiast geweest?Herbert Ekker (91744168)
17 jaar, redelijk in vorm
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 660 €/week
Eigenaar: NMNH
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
We've got that ring of confidence
/▌
Verwijderd
Verwijderd
zelfde probleem...lameeuw schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:56:
Godverdepiep, ik kom hattrick niet eens op ?? stomme shit weer.....
Verwijderd
Verwijderd
Dat lijkt maar zo, al degene die niks melden hadden een baggerpullVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:27:
0-7 voor met rust (bot) en een YP goed keeper - weliswaar van 20, maar dat zijn toch leuke dingen. Het lijkt wel een opvallend goed YP weekend voor de fed trouwens.
/▌
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
/▌
Verwijderd
heeft er niks mee te maken. het gaat om totale teamervaring en de leiderschap/ervaring skills van je aanvoerder en de ervaring met de formatie. 1 goed ervaring speler maakt niks uit als de rest rampzalig is hé?Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:27:
Verwarring, met een goed ervaring in de opstelling? + 0-1 achter...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 21:47 ]
Verwijderd
De ervaring met de formatie is goed, en m'n aanvoerder heeft ook voldoende ervaring..Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:45:
[...]
heeft er niks mee te maken. het gaat om totale teamervaring en de leiderschap/ervaring skills van je aanvoerder en de ervaring met de formatie. 1 goed ervaring speler maakt niks uit als de rest rampzalig is hé?
10-0! jeej! en toch is het een bagger seizoen nu al
Teamgeest: paradijs op aarde!
Verwijderd
Het gaat er toch om hoe vaak je in een bepaalde opstelling speelt? Volgens mij kan je bv met 4-4-2 nooit verwarring krijgen omdat je ervaring daarmee altijd uitstekend is. Maakt niet uit hoe (on)ervaren je spelers zijn.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:45:
[...]
heeft er niks mee te maken. het gaat om totale teamervaring en de leiderschap/ervaring skills van je aanvoerder en de ervaring met de formatie. 1 goed ervaring speler maakt niks uit als de rest rampzalig is hé?
Hier hetzelfde, 8 - 0 gewonnen...Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:11:
Mmm, verschil tussen de IV en de V is toch behoorlijk...
Sta nu al 0-5 voor
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
/▌
Je hebt een ervaring die je kunt halen met een opstelling en een totale spelers ervaring. Staat volgens mij onder dat plaatje op Hattrick dat je opstelling laat zien van een wedstrijd die al gespeeld is.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:52:
[...]
Het gaat er toch om hoe vaak je in een bepaalde opstelling speelt? Volgens mij kan je bv met 4-4-2 nooit verwarring krijgen omdat je ervaring daarmee altijd uitstekend is. Maakt niet uit hoe (on)ervaren je spelers zijn.
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik lig er ook weer uit. Volgens HT Ratings had ik het met 1-3 moeten winnen, maar het werd 2-1. Met pic had ik nog een veel beter middenveld als hij met mots, beetje drama die beker en mijn team.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:27:
nog meer GoTers die al uit de beker zijn? ik wil wel een friendly spelen nog. daag me maar uit.
ik baal nog steeds van die bagger beker. stadion is af komende week, ts op paradijs op aarde en wat heb ik eraan? geen ene fuck.... maargoed deze overwinning verzacht de pijn weer iets
/▌
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 22:47 ]
/▌
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 23:08 ]
Je was wel iets beter, maar zwaar onrecht zou ik het niet willen noemen. Als je nou met 0-10 verloren had ofzo, dan was het zwaar onrechtVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:07:
K^%$#%
Zie altijd jullie mopperen hier... Nou echt waar dit is pas onrecht
65454617
Oh trouwens, ben nieuw hier, vorig seizoen gepromoveerd met FC Rops Deventer naar de 10e divisie. Volg dit draadje al een tijd
/▌
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq