Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.769 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:29:
nog steeds 1-1 :(

als ik nu al uit de beker vlieg is dit nu al een kansloos seizoen geworden :) eis ik de aad de mos trofee ook meteen op.
Verlenging! Spannend!

Als ik nog een verlenging uit mijn 0-4 achterstand weet te slepen dan gaan we met de fed een dagje zuipen op mijn kosten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

m'n team krijgt weer duidelijk voetbal les :'( als ze d'r nou ook eens iets van opsteken, dan heb ik volgend jaar in de beker misschien meer kans :(

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe onterecht... matchid: 66999440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:51:
Hoe onterecht... matchid: 66999440
Jij bent echt ver@&*$)t das niet zo mooi! Alhoewel Hein wel blij zal zijn met uitschakeling van een counterteam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fc snickers - BeerZ United (97 minuten gespeeld) 1 - 1

zucht als het op penalty's aankomt vlieg ik eruit ben ik bang :(
Coca-Cola schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:52:
[...]

Jij bent echt ver@&*$)t das niet zo mooi! Alhoewel Hein wel blij zal zijn met uitschakeling van een counterteam ;)
ja alsof dat me ook maar 1 seconde boeit :)

ik ben nu eventjes meer op mijn eigen wanvertoning aan het letten

[edit]

GVD krijg je een kans in de 100e minuut gaat ie er niet in! kneuzen!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Als jij die Per Nilsson nou eens dood zou schoppen, die staat een beetje in de weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:55:
Als jij die Per Nilsson nou eens dood zou schoppen, die staat een beetje in de weg ;)
het leuke is dat dat volgens zijn 'beste wedstrijd' een aanvallende winger is?

2-1 over en uit :(

jezus wat ontzettend slecht....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

H2opoloër schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:52:
ik denk dat je het niet haalt :+
en met penaltys eruit gaat :9 >:)
0-3 gewonnen, das wel beter dan die penaltys van vorige week.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Ik vraag me al een tijdje af of een verlies in een friendly veel invloed heeft op de teamgeest en de sponsors. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

friendly's hebben geen invloed. op niks.

ik kan de helft van mijn doelstellingen alweer schrappen zo'n beetj. nieuwe doelstelling: niet degraderen....

Aad de mos here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Mijn Pull van afgelopen zondag is verkocht

Cleem Warmenhoven (90579075)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 800 €/week
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

3 904 995 € door DizzyRascals
toch netjes dacht ik

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Terrestra schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:42:

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

toch netjes dacht ik
:( grmble :( mazzelaar :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit!

Met 0-1 verloren van een 4de klasser. Toch netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

0-6 gewonnen :O :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

3-2 verloren. Had ik nu toch maar normaal gespeeld ipv gepiced. Ik was wel beter op het middenveld (59%), maar zijn aanval en verdediging waren beter. Met nog iets meer kansen had ik waarschijnlijk wel gewonnen :)

Volgens ham ed, had ik nu trouwens ook al moeten winnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 11-01-2006 20:03 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Terrestra schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:42:

<KNIP>

toch netjes dacht ik
En, welk deel van je team ga je versterken? Defense of een Midje.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
kielekiele gewonnen, 0-2 :)
Helaas wel een blessure van 3 weken voor mn A-spits :/ en 2 pleistertjes

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 11-01-2006 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
Quintus schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:12:
[...]

En, welk deel van je team ga je versterken? Defense of een Midje.
verdediging en keeper zijn echt aan vervanging toe, dus ik denk een keeper en 1 verdediger

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
GVD, rode kaart, blessure van een trainee (+2 18 jaar moet misschien wel lukken in een week met 10 doktoren) en op penalties eruit (6-7), zwaar onterecht als je het mij vraagt! :(
Wel gratis training door die blessure maar goed...def ratings werden er ook niet beter op na die rode kaart...zucht. WEER geen 3de ronde beker, wordt er een beetje schijtziek van. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Er zijn nog maar 2 gezondheidsupdates voor de training, dus ik hoop maar dat hij naar +1 gaat... anders helaas geen gratis training :(

Ik ben er uit met 0-4... volkomen terecht. Zelfs mijn verdediging was minder goed dan zijn aanval...
Leuk zo'n tegenstander: 51*, 191 hatstats en matig(laag) middenveld. Zijn slechtste speler op het veld had meer TSI dan mijn beste (in heel mijn team), sterker nog zijn slechtste speler had meer TSI dan mijn hele elftal ongeveer... altijd lachen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Coca-Cola op 11-01-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:31:
GVD, rode kaart, blessure van een trainee (+2 18 jaar moet misschien wel lukken in een week met 10 doktoren) en op penalties eruit (6-7), zwaar onterecht als je het mij vraagt! :(
Wel gratis training door die blessure maar goed...def ratings werden er ook niet beter op na die rode kaart...zucht. WEER geen 3de ronde beker, wordt er een beetje schijtziek van. :'(
je kan het ook ZWAAR overdrijven :9 Ik vind niet echt dat je een winst had verdient, het enige wat aan jouw kant goed was, was je verdediging (doh)... hij heeft het gewoon verspreid over zn team, niet veel aan af te dingen dacht ik... sorry :P het blijft kut dat je er al uit ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nou de eerste Thuiswedstrijd in de beker is ook binnen, en wel tegen een VI club die afgelopen zondag 168 ratings haalde. Beker 141 ( Ik 175 en 147 mijn beide PIC uiteraard)
Hopen dat we door thuis te spelen voordeel trekken op de gelijke balans na vanavond door te trekken in mijn voordeel....
En dan weer een thuiswedstrijd?.... YUM !!

EDIT: Er wordt bijna de nr 8 van de Zweedse Allsvenskan uitgeschakeld met penalty's tis al 15-15

Tis nog 17-16 geworden ook.

[ Voor 27% gewijzigd door Quintus op 11-01-2006 22:19 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Kom net thuis, 1-0 gewonnen. Die gast had echt een muur van een verdediging staan, hij speelt alleen zonder tactiek, beetje raar als de rest van je team ruk is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, op alle drie de linies beter.. en toch verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer rondje verder in de beker, vandaag 1-6 gewonnen :)

ik ben na hectische periode, verhuizen en nieuwe studie, weer terug, dit betekent ook een terugkeer van de 8-bit, welke ik in een grijs verleden elke week heb verzorgd, mocht je nu interesse hebben om de 8-bit in te vullen, stuur dan even een ht mailtje naar team id 362199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:37:

ik ben na hectische periode, verhuizen en nieuwe studie, weer terug, dit betekent ook een terugkeer van de 8-bit, welke ik in een grijs verleden elke week heb verzorgd, mocht je nu interesse hebben om de 8-bit in te vullen, stuur dan even een ht mailtje naar team id 362199.
Psst, we (ik dus) waren al weer verder gegaan met de 8-bits, omdat we niet meer wisten wie hem deed. Ik moet er nog één plaatsen, daarna wilde Mils er één invullen. Ik zorg in ieder geval dat de 8-bits die ik heb liggen vandaag geplaatst wordt. HT Mail me anders ff, dan heb je in ieder geval de nieuwe wisselvraag. Ga ik wel kijken of ik iets anders kan doen voor de fed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:37:
Er zijn nog maar 2 gezondheidsupdates voor de training, dus ik hoop maar dat hij naar +1 gaat... anders helaas geen gratis training :(

Ik ben er uit met 0-4... volkomen terecht. Zelfs mijn verdediging was minder goed dan zijn aanval...
Leuk zo'n tegenstander: 51*, 191 hatstats en matig(laag) middenveld. Zijn slechtste speler op het veld had meer TSI dan mijn beste (in heel mijn team), sterker nog zijn slechtste speler had meer TSI dan mijn hele elftal ongeveer... altijd lachen ;)
Hehe klopt idd, gelukkig ging hij vanmorgen naar +1 dus wel gratis training! :)
Nu alles maar op de GOT cup aangezien ik daar vorig seizoen in de voorrondes er al uit ging...hoop dat ik weer tegen dat ene opa team mag! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:37:

De 8-bit wordt inmiddels alweer een tijdje verzorgd door Pewwy! :?
@Reggie: Ik vind gewoon dat ik altijd de betere ploeg ben! :P
* -TheNose- mompelt iets over snel spitsen aanschaffen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Weer een lekkere overwinning gehaald... of zoals ze in het enegels zeggen: pictory.
De 3e op rij alweer en ik denk dat ik zondag ook wel weer kan gaan PIC-en. Mijn tegenstander logt al 3 weken niet meer in en heeft niet echt een heel goed team staan (op een beetje middenveld na dan). Maar ik heb thuisvoordeel en ga het dus gewoon proberen.

Volgende week woensdag een thuiswedstrijd, waarin ik misschien wat kansjes heb. Gewoon even zien hoe het vrijdag en zondag allemaal loopt, dan weten we meer. Het is echt plannen op de dag zelf. Maar 3 wedstrijden thuis achter elkaar zou fijn zijn voor de inkomsten zeg maar... had nu in de uitpot al 70k inkomsten.. lekker lekker... zou ik dan heel misschien toch een beetje voor het kampioneschap kunnen gaan? Het team wat 2 keer op rij de titel pakte bij ons is in de 2e ronde hard onderuit gegaan (5-2), dat zal hem flink pijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

70k voor een uit pot? Damn heb je daar even geluk. Ben al blij met 30-40k per uit pot die ik in de beker tegenkom.

Gister een simpele 0-6 overwinning met overwegend een B-elftal. Op naar de volgende ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me filtert alle posts die ook maar IETS met de beker te maken hebben

hmm weinig posts ineens... ;)

iedereen succes volgende ronde!

ik ga lekker tegen een IXe klasser met 0-5 het schip in ofzo... ben depressief aan het worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Haha, maar jij speelt ook tegen lager geplaatste teams en die hebben natuurlijk nog niet zo'n groot stadion. Mijn stadion van 17500 was gister ook uitverkocht en dat is maar 130k, waarvan ik 2/3 krijg. Dus mijn tegenstander kreeg maar 43k.

Iedereen die door is in ieder geval FELI! Ik ga weer lekker vlaggetjes verzamelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
even een beginners vraagje ;

Als ik mijn opstelling maakt kan ik dan beter naar de ah points kijken ipv de sterren die ze zouden halen.

Ik heb bijv bij een hoge ah point minder sterren ,

bv

ah 168
sterren 40

sterren 52
ah 140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eerst naar punten kijken ja. Als jij een 'sterren' team hebt en laat zo niet als team voetballen dan verlies je in reallife ook. Dus ook hier teambelang gaat voor dus naar je punten kijken. Sterren is "slechts" een weergave van hoe de speler speelt op da moment(meer individueel dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:39:
Dus eerst naar punten kijken ja. Als jij een 'sterren' team hebt en laat zo niet als team voetballen dan verlies je in reallife ook. Dus ook hier teambelang gaat voor dus naar je punten kijken. Sterren is "slechts" een weergave van hoe de speler speelt op da moment(meer individueel dus)
duidelijk , thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:25:
[...]

verdediging en keeper zijn echt aan vervanging toe, dus ik denk een keeper en 1 verdediger
Had je niet beter je mid kunnen versterken? daar verlies je volgens mij je laatste wedstrijden op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt niks uit hoor. met een veel beter mid kan je alsnog vrolijk verliezen.... en ik kan het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister briljant middenvelder verkocht
nu ff op zoek naar briljant verdediger,
en uitmuntend als ik mijn yp verkoop ik hoop dat ik het haal qau koste het wordt krap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:09:
maakt niks uit hoor. met een veel beter mid kan je alsnog vrolijk verliezen.... en ik kan het weten :)
Die gast heeft gewoon succesvol gecounterd tegen je! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

right :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ja echt en dan was dit nog maar een triest counterteam met uitstekend counterattackratings en een brakke verdediging! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo verdediger is er briljant verdediger voor 1,6 milj kan denk ik wel 5,5 ster halen :)
nu wordt het wel heel moeilijk om nog een uitmuntend te halen maar we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
H2opoloër schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:30:
zo verdediger is er briljant verdediger voor 1,6 milj kan denk ik wel 5,5 ster halen :)
nu wordt het wel heel moeilijk om nog een uitmuntend te halen maar we zullen zien
Grr, ik heb er vorige week 2 voor minder verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
H2opoloër schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:30:
Hoe oud? Ik wil er volgende week 1 verkopen van 21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die leeftijd is goed maar ervaring?
en hij mag max 1milj koste want ik heb nie veel geld :+

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

formidabele def verkocht voor 740k. Heb nu 990k op de bank. Waar kan ik dat het best in investeren denken jullie? Uitmuntende spits zonder bijstat (waardeloos passen)?

teamID 769777

[ Voor 5% gewijzigd door Flipm0de op 12-01-2006 18:09 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Zow, 180k gekregen voor mijn laag goed keeper YP van 19 jaar. Ik zag net op de Transfervergelijk dat hij max 120-130k waard was, maar aan het begin van de week stond dat nog hoger en had ik 'm dus ook hoger gelist. Er heeft ook maar 1 iemand geboden, maar mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Coca-Cola schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:47:
Zow, 180k gekregen voor mijn laag goed keeper YP van 19 jaar. Ik zag net op de Transfervergelijk dat hij max 120-130k waard was, maar aan het begin van de week stond dat nog hoger en had ik 'm dus ook hoger gelist. Er heeft ook maar 1 iemand geboden, maar mij hoor je niet klagen :)
Keepers zijn volgens mij duur op dit moment. Ik heb dagen geprobeerd om een hoog goed keeper te krijgen (21+ jaar) voor onder de 100.000 euro, het was gewoon niet mogelijk. Uiteindelijk een keeper op de kop getikt voor 120000, wat een stuk goedkoper was als een hoop andere keepers waarop ik had geboden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmmm, toch nog 135k gekregen voor mn YP van deze week, had maar de helft verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

ph4ge schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:50:
[...]

Keepers zijn volgens mij duur op dit moment. Ik heb dagen geprobeerd om een hoog goed keeper te krijgen (21+ jaar) voor onder de 100.000 euro, het was gewoon niet mogelijk. Uiteindelijk een keeper op de kop getikt voor 120000, wat een stuk goedkoper was als een hoop andere keepers waarop ik had geboden.
Keepers zijn altijd duur :p daar kun je er maar 2 van trainen per week, de overige posities kun je er minimaal 6 trainen..... Daarbij ben ik nog geen enkele goed keeper tegengekomen onder de 100000 behalve dan misschien in de tussenweken. Kijk naar bijvoorbeeld een FlipmOde die net voor 740k een formidabel verdediger heeft verkocht.... een formidabel keeper doet al snel 1 mil.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, daar gaat mijn bekerverhaal, hele vorm van mijn b-team naar de klote
TSI: -230 (+2180/-2410)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Vorm: -8 (+1/-9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TSI: 7640 (+8610/-970)
Middenveld: 2 (+2/-)
Vorm: -3 (+3/-6)

Een middenvelder gaat er uit. Volgens de TL gaat ie weg voor 3,5 tot 4 mln, dus ik kan eindelijk mijn verdediging eens aan gaan sterken :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Geen update maar een downgrade lijkt het wel :p

Vorm: +2 / -8
TSI: +520 / -900
Keepen +1

19 jarig keeper in 2 weken gezakt van goed vorm naar slecht..... das 2 weken achterelkaar -2 voor die zak hooi :(

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei verdedigen +4, 2 skilltrades en 2 die ik nog niet verwacht had (1 zelfs 3 weken te vroeg?). Skilltrades gaan de lijst op, 1 skilltrade van twee weken geleden is nog niet gepopt met klaverjassen dus die speelt mee woensdag in de friendly, wordt er daarna voor 6ton een nieuwe trainee gehaald en heb ik bijna geld voor een spits! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
+ 2 positiespel, beide verwacht :)

Vorm ook redelijk en nu haal ik dus uit ook nog eens een middenveld raiting van matig (laag).
Al met al dus zeer tevreden :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
yes mijn eerste uitmuntend vleugel :) Tijd om te incasseren en betere trainees te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorm: -5
verdedigen: +2

tijd dat de economische update komt, wil mijn stadion uitbreiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:16

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Vorm: +2
PM: +1 (mijn eerste uitstekend, helaas is de beste man al 30)
TSI: -460

Mijn A-team vrijwel helemaal in vorm gedaald; dat wordt dramatisch a.s. zondag. Ik heb weliswaar een zwakke tegenstander, maar het is een uitwedstrijd. PIC spelen heeft invloed op je teamgeest, maar gaat je vorm er ook van vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
!&*#^)# Volgens Hattrick Organizer mijn slechtste vorm ooit:
Vorm: +2/-11 (+2 zijn coach en clown... bij die -11 zit mijn top verdediger met -2)
Verdedigen: +2 (21 jaar briljant, 20 jaar formidable)
TSI: +2110/-1750.

Gem vorm is 5.55. Er zitten spelers bij die nog nooit een wedstrijd hebben gemist in hun leven die nu al 3 weken achter elkaar dalen... In mijn hele verdediging kan ik 1 speler met vorm goed opstellen... 2 van mijn 3 spitsen hebben nu zwak vorm... Dat wordt lachen zondag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 2 weken conditie trainen is de vorm nog niet echt denderend iets van +5/-5 A-elftal bijna allemaal in TSI gestegen dus vooral b-team is gedaan en dat boeit niet.

PM +1 19jr naar uitstekend. hij heeft wel uitstekend passen/matig verdedigen als bijstats, maar ik vind hem toch wel best oud voor slechts uitstekend pm. ik ga eens kijken wat ik voor kan krijgen. verder heb ik mijn wingertje maar tekoop gezet voor 899k kijken of ie eruit gaat. pak ik toch weer 100-150k ofzo. stadion verbouwing is bijna afgerond(van 25k -> 35k) en mijn coach bevalt uitstekend, houdt mijn TS(in de wolken) erg lang vast ;) zondag weer piccen(botteam) dus dan is het paradijs op aarde mensen :)

helaas heb ik er allemaal geen fuck aan allemaal omdat ik uit de beker lig..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste echte trainee is nu een briljante spits! Het wordt wel moeilijk om afscheid van hem te nemen :'(
Maar hij moet nu toch plaatsmaken voor iemand die wel een beetje kan passen, om echt geld mee te gaan verdienen. Deze zal wel voor 1.5 - 1.75 miljoen weggaan (?) Ook wel lekker, alleen heb ik nog helemaal geen ervaring met dat soort bedragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:22:
na 2 weken conditie trainen is de vorm nog niet echt denderend iets van +5/-5 A-elftal bijna allemaal in TSI gestegen dus vooral b-team is gedaan en dat boeit niet.

PM +1 19jr naar uitstekend. hij heeft wel uitstekend passen/matig verdedigen als bijstats, maar ik vind hem toch wel best oud voor slechts uitstekend pm. ik ga eens kijken wat ik voor kan krijgen. verder heb ik mijn wingertje maar tekoop gezet voor 899k kijken of ie eruit gaat. pak ik toch weer 100-150k ofzo. stadion verbouwing is bijna afgerond(van 25k -> 35k) en mijn coach bevalt uitstekend, houdt mijn TS(in de wolken) erg lang vast ;) zondag weer piccen(botteam) dus dan is het paradijs op aarde mensen :)

helaas heb ik er allemaal geen fuck aan allemaal omdat ik uit de beker lig..... :(
Die stijgt toch nog wel 2 keer dit seizoen? Dan is hij uitmuntend EN nog trainbaar dus heel duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies 2x als ie alles traint. dan zou ie eind 20/begin 21 wonderbaarlijk zijn met uitstekend passen. is ook nog wel te doen, maar ik had eigenlijk als doelstelling jongere trainees te nemen. uitstekend passen(en matig def) maakt hem alleen wel bijna een miljoentje extra waard bovenop de pm skill denk ik. dus dan zou ie 3,5m waard zijn ofzo

ik zal er eens even over nadenken.

mijn nieuwe trainee is niet in 1x gepopt, maar ik had toch al besloten hem te houden omdat ik nu nooit meer zo'n goeie trainee terug koop voor dat geld en hij al erg hoge conditie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22-jarige mid is gepopt naar uitmuntend. Had vorige jaar geen geld om hem te vervangen en nu heb ik samen met deze transfer 2.2m. Dus nu moet het wel lukken :P.

Ik denk dat ik ga voor 18-jarige met bijstat. Positiespel goed/uitstekend en Passen redelijk. Dan zijn al mijn trainees 19 of jonger. Dan kunnen we weer even twee seizoenen door trainen. Voordat het echte grote geld binnen gaat stromen :D.

Verder kan ik de TU nog niet zien. Nadeel dat je niets mag installeren op het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Memstick met Hattrick Organizer doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem jij geen vrij op de dag van de update? :P

ik sta er vrijdags altijd 5min eerder voor op, 05.40 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:47:

Ik denk dat ik ga voor 18-jarige met bijstat. Positiespel goed/uitstekend en Passen redelijk.
die 22 jarige zou ik inderdaad snel verkopen. zonde van je trainingsplek.

ik denk dat je voor het geld van die uitmuntende 1 trainee kan kopen(tenzij ie hoge bijstats heeft),
18jr goed pm/redelijk passen gaat al richting de miljoen, vooral als het een YP van deze week is met hoge tsi dan ga je denk ik al richting de 1,5m

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:55:

Dat vind ik het idee van Coca-Cola toch een beter idee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:55:

5.40? Dat betekent dat ik er 5 min later voor naar bed zou moeten gaan, nou laat maar zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5:45? wat zijn dat voor bouwvakkerstijden man?!

ik lig lekker te knorren tot kwart over 8 / half 9 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vorm: -6/+2 (zonder conditietraining, wederom)
Verdedigen: +3 (mn 17jarige meteen naar uitstekend :) + 2x 18j formidabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn ook wel erge studententijden H3!N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zijn mijn werktijden hoor :) mijn studententijden zijn opstaan tussen 14:00 en 16:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook nog opzoek naar een nieuwe baan, moet ook maar eens kijken of ik er een kan vinden met die tijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik begin tussen 9:15 en 9:30 en woon om de hoek bij mijn werk. 10 minuten fietsen en 15 minuten met trein en taxibus(wat ik altijd doe :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:47:

Ik denk dat ik ga voor 18-jarige met bijstat. Positiespel goed/uitstekend en Passen redelijk.
ik heb nog wel eentje voor je, mijn yp van deze week:

Remco Immerzeel (90579818)

18 jaar tsi van 2540

Conditie: matig
Spelmaken: goed
Passen: redelijk
Scoren: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar vang je minimaal 2m voor denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm 2m ???
ik heb hem voor 800k erop gezet zondag en nu gerelist voor 500k
hij is 18j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nou dan koop ik hem wel :) die is echt VEEL meer waard dan 500k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
H3!N wordt pas om 20.00 wakker, dus let maar niet op hem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hein wil toch graag 2 miljoen bieden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:34:
haha nou dan koop ik hem wel :) die is echt VEEL meer waard dan 500k :P
deal voor 2m??? :9 ;)

dan kan ik zeker wel een uitmuntend verdediger hale wonderbaarlijk miss wel >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zo blut als de tyfus... ik koop helemaal niks :)

als jij nou op mijn winger biedt, bied ik op jouw YP. deal? mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo'n slechte speler hoef ik niet ;)
tegen die afzet prijzen :X

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is niet slecht. het zijn wel afzet prijzen ja :) ik moet ook aan geld komen. ik krijg nooit goeie YP's!

ik keek trouwens verkeerd. ik dacht dat ie redelijk verdedigen had. dat is dus scoren. dat scheelt een flinke slok op een borrel en toch heeft ie hoog loon dus wel hoog goed pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
H2opoloër schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:36:
[...]

deal voor 2m??? :9 ;)

dan kan ik zeker wel een uitmuntend verdediger hale wonderbaarlijk miss wel >:)
Briljant lukt je zeker voor 2 miljoen, wonderbaarlijk lijkt me op dit moment ook nog mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

briljant is toch maar 1,5m? ;) wonderbaarlijk moet trouwens echt makkelijk lukken voor 2.1 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die gaan zo te zien net boven de 2 weg inderdaad :) Briljant is te weinig, ik ga ook zeker geen verdedigers meer onder wonderbaarlijk verkopen. De laatste 2 waren gewoon te oud om nog verder door te trainen, en met mijn nieuwe planning (2 van 17, 2 van 18 enzovoorts) moest ik gewoon de 2 minst belangrijke verkopen. Dat heb ik gedaan, alleen leverden ze wat weinig op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm (+2/-8)
PM (-1)
Def (+2)
TSI (-290)

Toch vreemd dat in ham niet wordt aangegeven dat een spelr training heeft gekregen die toch echt is gepopt :?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

me eerste speler van bijna een miljoen gekocht !!!
918k uitmuntend scoren/zwak passen. Misschien dat ik me 3 andere spitsen ook verkoop en er 1 goeie voor terughaal. Heb nog een uitstekend/redelijk lopen, al is ie zwak in vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:57:
Die gaan zo te zien net boven de 2 weg inderdaad :) Briljant is te weinig, ik ga ook zeker geen verdedigers meer onder wonderbaarlijk verkopen. De laatste 2 waren gewoon te oud om nog verder door te trainen, en met mijn nieuwe planning (2 van 17, 2 van 18 enzovoorts) moest ik gewoon de 2 minst belangrijke verkopen. Dat heb ik gedaan, alleen leverden ze wat weinig op ;(
ja en toch snap ik de 'verontwaardiging' niet zo. je traint als def trainer gewoon 10 mensen dus dan is het logisch dat de prijzen lager liggen. je moet die prijzen niet gaan vergelijken met mids of spitsen waar je stuk minder mensen traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Volgens mij liggen de prijzen van spitsen en middenvelders zonder bijstats wel in de buurt van de verdedigers. Alleen spitsen en middenvelders met bijstats zijn veel meer waard en leveren ook meer op per week training. Ik kan ook een kale uitmuntende mid of spits kopen voor 800k-1000k. En voor die prijs kan je een verdediger toch wel ongeveer kwijt?
Volgens mij is verdedigers trainen meest winstgevende training (als je het goed aanpakt) alleen zijn je resultaten een stuk minder dan als je gewoon 3-5-2 of 3-4-3 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:19:
[...]

ja en toch snap ik de 'verontwaardiging' niet zo. je traint als def trainer gewoon 10 mensen dus dan is het logisch dat de prijzen lager liggen. je moet die prijzen niet gaan vergelijken met mids of spitsen waar je stuk minder mensen traint.
Het gaat niet zozeer om verontwaardiging over het minder waard zijn dan mids, maar om het feit dat de prijzen dik 3 ton lager zijn dan vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

wat kan je het beste doen als je tegenstander vleugelaanval speelt en je zelf 532 speelt? Een Cm repositioneren als def? Zodat je 2 mensen op de wings houdt? Moet je ook je beste defs als vleugeldef instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flipm0de schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:20:
wat kan je het beste doen als je tegenstander vleugelaanval speelt en je zelf 532 speelt? Een Cm repositioneren als def? Zodat je 2 mensen op de wings houdt? Moet je ook je beste defs als vleugeldef instellen?
Zelf pas ik mijn team daar niet op aan. Ik denk dat mijn team het sterkst is in de opstelling zoals ik die speel en om die te gaan verslechten omdat de tegenstander over de vleugels speelt zie ik niet zo zitten. Ik speel altijd maar met drie verdedigers en het enige waar ik naar zou kijken is of ik een vleugelverdediger of centrale verdediger opoffer als extra middenvelder. In jou geval met vijf verdedigers lijkt me dat niet relevant. De vraag of je wel of niet met normale vleugelspelers gaat spelen lijkt me interesanter (omdat jij daar de spelers mist, wat ik heb op de verdediging).

Een warrig verhaal samengevat: ik zou met een 532 opstelling niks veranderen in de verdediging ;)

Wat deden de prijzen van spelers eigenlijk vorig seizoen in week 11/12? Ik zit te twijfelen of ik mijn reusachtig middenvelder nu verkoop of in week 11/12. Hem nog ff houden is ook wel lekker, want er gaan nog twee middenvelders weg dit seizoen.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 13-01-2006 18:47 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Daar ben ik ook benieuwd naar, ik heb er ook straks (2 weken) zo een lopen. Een reusachtige mid

De TU was leuk. 3 onverwachte pops die volgende week hoorden te poppen. Ik mag neit klagen

2 wonderbaarlijk pm en 1 wereldklasse pm

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 13-01-2006 19:02 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:01:
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik heb er ook straks (2 weken) zo een lopen. Een reusachtige mid

De TU was leuk. 3 onverwachte pops die volgende week hoorden te poppen. Ik mag neit klagen

2 wonderbaarlijk pm en 1 wereldklasse pm
Heeft die van jou dan ook zijn volgende update in week 11/12? Twee weken later is het seizoen namelijk afgelopen en dan ligt de TL op zijn gat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 20:41

odan

The dark side is within all!

Pewwy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 07:37:
[...]

Psst, we (ik dus) waren al weer verder gegaan met de 8-bits, omdat we niet meer wisten wie hem deed. Ik moet er nog één plaatsen, daarna wilde Mils er één invullen. Ik zorg in ieder geval dat de 8-bits die ik heb liggen vandaag geplaatst wordt. HT Mail me anders ff, dan heb je in ieder geval de nieuwe wisselvraag. Ga ik wel kijken of ik iets anders kan doen voor de fed :).
psst, waar blijft die dan? of heb je hem zo goed verstopt ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
odan schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:56:
[...]

psst, waar blijft die dan? of heb je hem zo goed verstopt ;)
Heb vandaag 8 uur aan een gare computer zitten sleutelen, dus het was een beetje chaotisch 8)7 Moet hem nog effe omzetten en dan plaatsen, ben ik nog wel ff mee bezig helaas :(.

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 13-01-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 20:41

odan

The dark side is within all!

Pewwy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 20:17:
[...]

Heb vandaag 8 uur aan een gare computer zitten sleutelen, dus het was een beetje chaotisch 8)7 Moet hem nog effe omzetten en dan plaatsen, ben ik nog wel ff mee bezig helaas :(.
maar nu heb je het over vandaag en je zou hem gister posten ;)

we zullen met spanning wachten O-)

Pulse mee voor GoT!

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.