ik zou zorgen dat ik geen trainees heb die 22 zijn en dan pas formidabel. oftewel een gezonder trainingsprogramma. dit schiet niet op.
ja deze had ik niet echt goed ingekocht, heeft ook nog veel op het midd gespeeld. Kocht me 1e paar trainees zonder veel gelezen te hebben. Speel ook pas 'slechts' 3seizoenen
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Waarom niet:Wceend schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:51:
[...]
http://netherlands.alltid...stats/17/0/eng/index.html
@ -CKY2K- : nee natuurlijk bestaat er geen lastige X
http://netherlands.alltid.../stats/17/0/nl/index.html ?
net een speler gekocht met een buitenaardse SH voor 1000. Stel hem op als midd, wel drama natuurlijk maar maakt voor de counter niet uit toch
Verwijderd
telaag middenveld is dacht ik ook niet echt goed want balbezit ideaal was dacht ik dat jij 40% hebt
ik kan t ook mishebben
alltid hattrick federaties doet het weer goed
edit: zo te zien heeft elk Dreamteam een rode kaart gekregen
ik kan t ook mishebben
alltid hattrick federaties doet het weer goed
edit: zo te zien heeft elk Dreamteam een rode kaart gekregen
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 15:03 ]
Moet nog een paar mensen toevoegen die nieuw zijn, dat gebeurt vandaag. De rest is waarschijnlijk netjes teruggezet
Kun je mij ook toevoegen dan? Ik ben al een aardig tijdje lid maar ik sta er niet tussen?Pewwy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:58:
Moet nog een paar mensen toevoegen die nieuw zijn, dat gebeurt vandaag. De rest is waarschijnlijk netjes teruggezet
teamid: 817982
DoneWceend schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:05:
[...]
Kun je mij ook toevoegen dan? Ik ben al een aardig tijdje lid maar ik sta er niet tussen?
teamid: 817982
Uiteraard komt ie op de lijst... kwas het gisteren alleen vergetennexus schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:05:
[...]
Ga je die nog verkopen? ik ben op zoek naar een vervangende trainee omdat de mijne er met +6 is afgeschopt (gelukkig inmiddels +5) en volgens mij is hij wel redelijk goed op weg naar uitstekend pm
heeft er hier iemand trouwens ervaring met het huren van 12 dokters want dan weet ik zeker dat mijn +5 trainee over 2 weken op woensdag kan spelen (en dus maar 2 weken training mist)
Verwijderd
Het viel me ineens op dat er in Nederland nu 12 divisies zijn. Is het toevoegen van de XII-divisie niet heel onlogisch met het oog op de komende reorganisatie. Ze gaan de lage divisies toch verbreden dan komt die divisie helemaal niet vol.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 15:20 ]
Is met het oog op de wachtlijst gedaan denk ik. Als je nu geen plek meer hebt voor teams moeten mensen 16 weken wachten voordat ze een team krijgen en dat is wel erg lang natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:20:
Het viel me ineens op dat er in Nederland nu 12 divisies zijn. Is het toevoegen van de XII-divisie niet heel onlogisch met het oog op de komende reorganisatie. Ze gaan de lage divisies toch verbreden dan komt die divisie helemaal niet vol.
Verwijderd
Hmm, de VII e waarin ik zit, staat op de 5e plek van beste VII e klassers. Daarbij zit ik ook nog bij het beste team van de VII e in (en nee dat ben ik niet
).
ik vraag me af hoe de andere counter teams spelen; met 3 CM of bijv. 1CM en 2 wingers?
De wingers zorgen voor de vleugelaanval maar de CM zorgen ervoor dat de CA sterker wordt. Wat is eigenlijk het belangrijkst bij counter?
De wingers zorgen voor de vleugelaanval maar de CM zorgen ervoor dat de CA sterker wordt. Wat is eigenlijk het belangrijkst bij counter?
Kun je dan mijn oude team weghalen ??Pewwy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:58:
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Op gottrick weghalen kan wel maar is voor de site niet verstandig aangezien veel wordt gelinkt tussen pagina's.lameeuw schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:56:
[...]
Kun je dan mijn oude team weghalen ??id: 508801 (FC Railrunner Lupo) staat ook nog steeds op gottrick in de lijst.
Dus laat ik de oude teams nog wel even staan...vooralsnog...:)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Eindelijk vandaag mijn laatste ontbrekende puzzelstukje kunnen aankopen (4M, niet extreem goedkoop maar een goeie prijs):
Peter Paulsson (21450481)
24 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 90 480
Loon: 93 432 €/week inclusief een 20% bonus
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: zwak
Hiermee komt m'n middenveld (3-4-3 met 1 aanvallende vleugel en de andere vleugel als extra spits) op: mythisch/zwak, reusachtig/zwak en buitenaards/zwak.
Ga ik eindelijk de ratings halen die ik vorig seizoen eigenlijk moest halen om in de IV te blijven.
Peter Paulsson (21450481)
24 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 90 480
Loon: 93 432 €/week inclusief een 20% bonus
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: zwak
Hiermee komt m'n middenveld (3-4-3 met 1 aanvallende vleugel en de andere vleugel als extra spits) op: mythisch/zwak, reusachtig/zwak en buitenaards/zwak.
Ga ik eindelijk de ratings halen die ik vorig seizoen eigenlijk moest halen om in de IV te blijven.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 18:03 ]
Verwijderd
had ik dat maar voor in mijn b teamVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:02:
Verwijderd
Zat net even te zoeken op spelhervatters van divine. Die kosten ook geen drol, omdat de meeste geen goede hoofdskills hebben.Flipm0de schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:29:
net een speler gekocht met een buitenaardse SH voor 1000. Stel hem op als midd, wel drama natuurlijk maar maakt voor de counter niet uit toch
Ok, dan moet ik misschien maar eens PICcen.-CKY2K- schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:51:
[...]
Derde seizoen in de XI?? Wat is je teamnaam? Misschien dat wij eens naar je team kunnen kijken aangezien je toch inmiddels wel minimaal in de IXde had mogen zitten...
TS is belangrijk voor je midrating trouwens
Mijn teamnaam is trouwens FC Bal op het Dak
waarom sloop je je stadion? Zoveel kosten is dat nou toch ook weer niet?CookiePower schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:08:
[...]
Ok, dan moet ik misschien maar eens PICcen.
Mijn teamnaam is trouwens FC Bal op het Dak(814986). Het probleem dat ik heb, is dat ik in het begin zonder er echt naar te kijken mijn stadion gesloopt heb naar 2500 plaatsen. Dat kostte een hoop geld. Er werden nauwelijks inkomsten gegenereerd en uiteindelijk kon ik het uitbreiden naar 4000 door mijn beste speler te verkopen. Ik heb dus ook geen geld gehad voor fatsoenlijke trainees, dus ik modder maar wat aan. De uitdaging is zo wel groter dan gewoon overnieuw te beginnen. Ik ben overigens twee keer als derde geëindigd, dat was wel zuur.
Beginnersfout waarschijnlijk, ik heb zelf toen ik net begonnen ben mijn halve team ontslagen omdat ik dacht dat ze slecht waren. Ik wist toen echter nog niks van opstellingen en wat spelers daar voor nodig hebben, dus ik kan alleen maar hopen dat ik toen niet te veel geld heb weggegooidFlipm0de schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:41:
[...]
waarom sloop je je stadion? Zoveel kosten is dat nou toch ook weer niet?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat meende ik ergens gelezen te hebben. Zonder echt op te letten op de knop "Ja" gedrukt toen waarschijnlijk het berichtje kwam dat het om en nabij de anderhalve ton kostte. Het is niet zo dat ik er blij mee ben verder.Flipm0de schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:41:
[...]
waarom sloop je je stadion? Zoveel kosten is dat nou toch ook weer niet?
[ Voor 7% gewijzigd door CookiePower op 09-01-2006 20:53 ]
Verwijderd
Ik deed het precies andersom... Ik breidde mijn stadion te ver uit zodat ik 500k rood stond.
Is op zich ook knap
Best leuk om te zien wat een "domme" beginnersfouten we allemaal maken.
ik heb in mijn eerste seizoen mijn midratings flink verknalt door mids met veel passen op te stellen ipv met veel positiespel. Gelukkig waren het maar 7 weken en werd ik nog derde
afgelopen seizoen ging het een stuk beter
Verwijderd
Ik heb ook 2 seizoenen lang gewoon elke dag mijn training veranderd omdat ik dacht dat het iets zou helpen. ik kwam er een beetje laat achter dat het spelletje toch op een heel andere manier gespeeld moest worden 
sc Lochem (205711)
Zit in de V 8.. heeft een stadion van 500k toeschouwers. Is dat een oud actief speler?
Edit: Wat zou ik voor mijn coach kunnen vragen mocht ik een andere coach aannemen?
A passable trainer who is defence-minded
A controversial person who is temperamental and honest.
Has solid experience and passable leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 90
Wage: 560 €/week
Owner: De Absurdoz
Warnings: 0
Injuries: Bruised
Stamina: excellent Goalkeeping: wretched
Playmaking: inadequate Passing: wretched
Winger: weak Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: excellent

sc Lochem (205711)
Zit in de V 8.. heeft een stadion van 500k toeschouwers. Is dat een oud actief speler?
Edit: Wat zou ik voor mijn coach kunnen vragen mocht ik een andere coach aannemen?
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 22:14 ]
denk dat je er geen 1000 voor krijgt....Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:36:
Ik heb ook 2 seizoenen lang gewoon elke dag mijn training veranderd omdat ik dacht dat het iets zou helpen. ik kwam er een beetje laat achter dat het spelletje toch op een heel andere manier gespeeld moest worden
sc Lochem (205711)
* lameeuw kijkt snel de andere kant op...Wceend schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:28:
ik heb in mijn eerste seizoen mijn midratings flink verknalt door mids met veel passen op te stellen ipv met veel positiespel. Gelukkig waren het maar 7 weken en werd ik nog derdeafgelopen seizoen ging het een stuk beter
Waar ken ik dat toch van met m'n eerste team

Ik denk het ook niet,je kunt je coach (of een speler die coach is geweest) niet eens verkopen.Je kunt hem houden of ontslaan.
16. De coach
Als je een nieuwe coach aanstelt, wordt hij de coach van je team (ongeveer één minuut nadat je hem officieel aangesteld hebt) en de oude coach blijft in je team (voor het geval je hem wilt houden als speler). Als je hem niet meer wilt, zul je hem moeten ontslaan. Hij kan nooit voor een tweede keer coach worden! Tevens kun je een speler, die coach is geworden, niet verkopen. Dit is belangrijk, omdat anders mensen coaches gaan verhandelen en dat is niet het soort systeem dat we willen. Alle nieuwe teams krijgen om te beginnen een coach met dezelfde coachvaardigheid (zwak).
[ Voor 53% gewijzigd door Marzman op 09-01-2006 23:19 ]
/▌
Ik moest bijna 3 maanden wachten voordat ik daadwerkelijk een team kreeg. In die tussentijd wel het een en ander gelezen en dus neit echt hele grote beginnersfouten gemaakt.. Misschien wel wat te dure spelers gekocht, maar meestal liep het wel goed af.
Als je een speler hebt die je wilt verkopen waar kun je deze dan het beste promoten ( en waar het mag ). Behalve op hattrick zelf
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
zoals ik al aangaf behalve op de hattrick sitePewwy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:54:
Advertentiefora op Hattrick
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Dan weet ik het ook niet.Terrestra schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:11:
[...]
zoals ik al aangaf behalve op de hattrick site
Verwijderd
ps. Alltid is weer gereset dus de Federatie staat er niet meer in. Heeft de gene die dit onderhoud hier hulp bij nodig om dit alles weer in te vullen? Zijn er maar 160 maar toch :p[/quote]
> waar kan ik me aanmelden zodat mijn tiem ook in Alltid voor komt. Ben natuurlijk al wel lid vd federatie.
> waar kan ik me aanmelden zodat mijn tiem ook in Alltid voor komt. Ben natuurlijk al wel lid vd federatie.
Effe je teamnaam droppen in mijn Hattrick mailbox.
Verwijderd
OK zal ik vanavond even doen....ben benieuwd hoe ik scoor tov de andere IXe GoTersPewwy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:50:
Effe je teamnaam droppen in mijn Hattrick mailbox.
RiVer's El Mas Grande (763745) voor als je niet kan wachten tot vanavond....
Reteirritant dat ik op het bedrijfsnetwerk niet kan inloggen op HT. Ach waarschijnlijk ook wel beter, want anders .....

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 13:21 ]
Hi
Ik zit nu in de 10 divisie. En ik heb een vraag over de woordvoerders. Ze bepalen de mood van je sponsors en trekken nieuwe supporters aan. Ik heb er twee.en ik ben al 23 wedstrijden ongeslagen
. Mijn vraag is dus of ik een woordvoerder kan ontslaan? Maakt het dan veel uit voor mijn inkomen?
Ik zit nu in de 10 divisie. En ik heb een vraag over de woordvoerders. Ze bepalen de mood van je sponsors en trekken nieuwe supporters aan. Ik heb er twee.en ik ben al 23 wedstrijden ongeslagen
realityalways start as a dream
Verwijderd
Afgelopen zondag ook gewonnen tegen een bot team. Nu maar hopen dat mijn team zo door kan gaan tegen de normale teams en dan ben ik ook tevreden.
@river1974
Hmm niet in kunnen loggen op je werk? Dat heb ik dus ook…gehad. Misschien moet je eens proberen op zo’n link naar een ht team van iemand onder zijn post klikken. Bij mij werkte dat toevallig bij ziggy007
@river1974
Hmm niet in kunnen loggen op je werk? Dat heb ik dus ook…gehad. Misschien moet je eens proberen op zo’n link naar een ht team van iemand onder zijn post klikken. Bij mij werkte dat toevallig bij ziggy007
Verwijderd
Zou ik niet doen...scheelt je 1.5K per week. Als je daar van afhankelijk bent, kun je beter een andere hobby zoeken...Ik zou eerder wat meer woordvoerders aanstellen. Op de lange termijn zul je hier zeker een payoff voor genererenDFC-Neo schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:49:
Hi
Ik zit nu in de 10 divisie. En ik heb een vraag over de woordvoerders. Ze bepalen de mood van je sponsors en trekken nieuwe supporters aan. Ik heb er twee.en ik ben al 23 wedstrijden ongeslagen. Mijn vraag is dus of ik een woordvoerder kan ontslaan? Maakt het dan veel uit voor mijn inkomen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 14:04 ]
Verwijderd
Internet Security Notification:Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:52:
@river1974
Access Denied
--------------------------------------------------------------------------------
Access to the requested site has been denied by zsts161014 due to URL restrictions.
If you have a business requirement to access this page, please click here and fill out the form.
Kansloos dus...zolang Hattrick geen klant wordt gaat het niet lukken

Verwijderd
Is GoT dan wel een klant??Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:59:
[...]
Internet Security Notification:
Access Denied
--------------------------------------------------------------------------------
Access to the requested site has been denied by zsts161014 due to URL restrictions.
If you have a business requirement to access this page, please click here and fill out the form.
Kansloos dus...zolang Hattrick geen klant wordt gaat het niet lukken
Verwijderd
Ben je al begonnen met het opzetten van het grote internet verzetVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:13:
[...]
> Nee maar schijnbaar nog niet aangemeld bij de grote Internet gestapo
DoneVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:15:
[...]
OK zal ik vanavond even doen....ben benieuwd hoe ik scoor tov de andere IXe GoTers
RiVer's El Mas Grande (763745) voor als je niet kan wachten tot vanavond....
Reteirritant dat ik op het bedrijfsnetwerk niet kan inloggen op HT. Ach waarschijnlijk ook wel beter, want anders .....
Mijn hattrick thuis doet het best, geen prxy niks
[ Voor 23% gewijzigd door Pewwy op 10-01-2006 15:41 ]
Verwijderd
[quote]Pewwy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:37:
[...]
Done
Als je jezelf niet ziet ff de cache verversen.
Vroeguh, in het bedrijfje waar ik zelf systeembeheer deed, waren sites als hattrick gewoon toegestaan
Geen rare fratsen met verboden zooi, en tijdens het overwerken 's nachts kon ik gewoon spelers kopen :)[/quote]
Thanks.
Heb sinds gisteren een vario en kan nu dus gewoon HT-en op pda. Niet optimale resolutie maar het werkt....kan iig spelers kopen. Zal wel te veel gevraagd zijn om ook Foxtrick erop te krijgen
[...]
Done
Thanks.
Heb sinds gisteren een vario en kan nu dus gewoon HT-en op pda. Niet optimale resolutie maar het werkt....kan iig spelers kopen. Zal wel te veel gevraagd zijn om ook Foxtrick erop te krijgen

Net mijn nieuwe spits gekocht, hopen dat hij mijn geblesseerde spits kan doen vergeten
Als die weer terug is gaat mijn minste spits eruit voor een nieuwe mid 
Jean-Claude Demers (45417862)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
TSI 16 720, Passen: zwak, Scoren: wereldklasse
Jean-Claude Demers (45417862)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
TSI 16 720, Passen: zwak, Scoren: wereldklasse
[ Voor 39% gewijzigd door Pewwy op 10-01-2006 16:23 ]
dat is best een goeie, hoeveel betaal je nou voor een wereldklasse? Ik zitnu aan de uitstekend/redelijk in de VIIe
Anders kijk je even bij zijn transfer geschiedenis, weet je het ookFlipm0de schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:10:
dat is best een goeie, hoeveel betaal je nou voor een wereldklasse? Ik zitnu aan de uitstekend/redelijk in de VIIe
Pfff nog aardig aan de prijs Pewwy! ik ga voor 2x briljant + zwak passen waarschijnlijk dit seizoen...
[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 10-01-2006 18:16 ]
ja man, zijn loon is bijna de helft van mijn totale loon.....en hij speelt maar 1 divisie hoger
Zal dus veel moeten veranderen bij mij
In de VIde begint het allemaal pas, sommige teams in de VIde zijn sterker dan teams in de Vde...verschil VIde en VIIde is best groot!Flipm0de schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:20:
ja man, zijn loon is bijna de helft van mijn totale loon.....en hij speelt maar 1 divisie hogerZal dus veel moeten veranderen bij mij
Eehm, dit is mijn duurste speler, de rest komt (nog) niet in de buurt van zijn salaris. Helaas wordt het salaris dat je betaald aan je spelers alleen maar meer. Ik ging geloof ik met 30.000 naar de VI. Zit nu boven de 60.000Flipm0de schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:20:
ja man, zijn loon is bijna de helft van mijn totale loon.....en hij speelt maar 1 divisie hogerZal dus veel moeten veranderen bij mij
Ik zat vanaf gisteravond mis te grijpen en was het ff zat. Iets te veel uitgegeven, maar het valt nog best mee. Ik had vorig seizoen 1 briljant en 1 wonderbaarlijk verkocht, die briljant gaat weg zodra die wonderbaarlijke is hersteld van zijn blessure en zijn vorm terug heeft. Daarna kan ik aan versterkingen gaan denken.-CKY2K- schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:13:
[...]
Anders kijk je even bij zijn transfer geschiedenis, weet je het ook
Pfff nog aardig aan de prijs Pewwy! ik ga voor 2x briljant + zwak passen waarschijnlijk dit seizoen...
ik zie dat je ook op de counter speelt. Of je met 3 CM of wingers speelt, laat je dat afhangen van de tegenstander? Bijvoorbeeld als hij 352 speelt met wingers spelen omdat hij dan geen backs heeft? Of juist 3CM en zo je CA zo sterk mogelijk maken?Pewwy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:32:
[...]
Eehm, dit is mijn duurste speler, de rest komt (nog) niet in de buurt van zijn salaris. Helaas wordt het salaris dat je betaald aan je spelers alleen maar meer. Ik ging geloof ik met 30.000 naar de VI. Zit nu boven de 60.000
Meestal kijk ik naar zijn ratings en probeer ik toch 35-40 % balbezit te halen zodat mijn spelhervatter ook nog kan scoren. Dit lukt overigens aardig
Als ik echt kansloos lijk dan ligt het aan de vorm van mijn spelers. Om mijn team echt te bouwen zoals ik wil heb ik nog minstens 1 wonderbaarlijk middenvelder en 1 vleugelspeler nodig.
Heb je mij wel goed toegevoegd? ik kan Rivers wel zien maar mezelf nog nietPewwy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:37:
[...]
DoneAls je jezelf niet ziet ff de cache verversen.
Mijn hattrick thuis doet het best, geen prxy niksVroeguh, in het bedrijfje waar ik zelf systeembeheer deed, waren sites als hattrick gewoon toegestaan
Geen rare fratsen met verboden zooi, en tijdens het overwerken 's nachts kon ik gewoon spelers kopen
hmm, ik dacht juist dat je voor de counter een drama midd kon hebben en je genoeg zou hebben aan 2 goeie wingers en nog betere spitsen....Pewwy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:49:
Meestal kijk ik naar zijn ratings en probeer ik toch 35-40 % balbezit te halen zodat mijn spelhervatter ook nog kan scoren. Dit lukt overigens aardigAls ik echt kansloos lijk dan ligt het aan de vorm van mijn spelers. Om mijn team echt te bouwen zoals ik wil heb ik nog minstens 1 wonderbaarlijk middenvelder en 1 vleugelspeler nodig.
Gisteren al.Wceend schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:54:
[...]
Heb je mij wel goed toegevoegd? ik kan Rivers wel zien maar mezelf nog niet
Misschien ff Damien vragen of dit in de OP kan, dan weet iedereen me op hattrick te vinden. Ik kijk het nog ff na voor je.
Was inderdaad wat mis gegaan, maar nu moet het werken. Kijk het ff na, klopt het niet, drop dan ff een ht-mail.
[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 10-01-2006 19:03 ]
Dat hebben de meesten die counteren, ik ben echter nog aan het bouwen en heb nu het liefst eerst een degelijk middenveld om toch nog wat kansen te krijgen. Daarna zie ik wel verder.Flipm0de schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:56:
[...]
hmm, ik dacht juist dat je voor de counter een drama midd kon hebben en je genoeg zou hebben aan 2 goeie wingers en nog betere spitsen....
Het klopt nu ja. ThanksPewwy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:01:
[...]
Gisteren al.
Misschien ff Damien vragen of dit in de OP kan, dan weet iedereen me op hattrick te vinden. Ik kijk het nog ff na voor je.
Was inderdaad wat mis gegaan, maar nu moet het werken. Kijk het ff na, klopt het niet, drop dan ff een ht-mail.
Ik ga voorlopig ook voor het drama mid om te counteren, optimaal zou zijn 35-40%bbz...maar dat is voor laterPewwy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:04:
[...]
Dat hebben de meesten die counteren, ik ben echter nog aan het bouwen en heb nu het liefst eerst een degelijk middenveld om toch nog wat kansen te krijgen. Daarna zie ik wel verder.
Even een post plaatsen hoor, het topic stond bijna onderaan in spielerij! 
Iedereen succes vanmiddag in de beker! Ikzelf hoop eindelijk eens ronde 3 te halen!
Iedereen succes vanmiddag in de beker! Ikzelf hoop eindelijk eens ronde 3 te halen!
Grom, zit vanavond tot 21.00 op school in Utrecht. Verwacht pas rond 22.30 thuis te zijn
Gelukkig is het maar twee maanden op woensdag en daarna op dinsdag, kan ik tenminste weer westrijden volgen
Verwacht je nog zo lang in de beker te zitten dan;)Pewwy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:22:
Grom, zit vanavond tot 21.00 op school in Utrecht. Verwacht pas rond 22.30 thuis te zijnGelukkig is het maar twee maanden op woensdag en daarna op dinsdag, kan ik tenminste weer westrijden volgen
/▌
Verwijderd
Ik ga binnenkort skieen, maar heb wel even gechecked of er internet in het huisje is. Even tweaken; Foxtrick erop en we kunnen ook nog eens scouten. Zou een ramp zijn een week niet inloggenPewwy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:22:
Grom, zit vanavond tot 21.00 op school in Utrecht. Verwacht pas rond 22.30 thuis te zijnGelukkig is het maar twee maanden op woensdag en daarna op dinsdag, kan ik tenminste weer westrijden volgen
Nope, misschien vlieg ik er vandaag al uit, maar volgend seizoen wil ik het gewoon "live" kunnen volgen. Net als de GoT cup overigens, die volg ik ook als ik de tijd hebMarzman schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:43:
[...]
Verwacht je nog zo lang in de beker te zitten dan;)
Goed plan, misschien hebben ze wel Wi-Fi op schoolVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:43:
[...]
Ik ga binnenkort skieen, maar heb wel even gechecked of er internet in het huisje is. Even tweaken; Foxtrick erop en we kunnen ook nog eens scouten. Zou een ramp zijn een week niet inloggen
Verwijderd
Idd iedereen succes vandaag in de beker, maar ik verwacht eigenlijk dat ik me vanavond in kan schrijven voor de GOT-cup. De tegenstander is een stuk sterker dus maar hopen dat er een paar counters goed vallen. Ik zie het wel als ik thuis kom. Ben onderweg van werk naar huis als er gespeeld word.
Ik zie dat ik 2 clowns heb, wil iemand misschien 1 clown kopen?
Of heeft het dubbel effect 2 clowns

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Geen dubbel effect 
Maar heeft 1 clown Misschien een beetje exp? Dan zou ik wel interresse hebben.
Ook van mij iedereen succes in de beker. Voor mij zal het niet al te lastig moeten zijn. Speel met half B-elftal gedwongen door diverse blessures
Ook van mij iedereen succes in de beker. Voor mij zal het niet al te lastig moeten zijn. Speel met half B-elftal gedwongen door diverse blessures
Hmmm... ik zou heel graag door willen in de beker, maar ik ben bang dat ik totaal geen kans maak vanavond, matchid=66995795 . ik speel thuis. Iemand nog tips?
We've got that ring of confidence
Piccen, counteren en biddenYukkie schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:47:
Hmmm... ik zou heel graag door willen in de beker, maar ik ben bang dat ik totaal geen kans maak vanavond, matchid=66995795 . ik speel thuis. Iemand nog tips?
Hehehe idd, niets aan toe te voegen!
Verwijderd
Dan maar hopen dat er niet te veel mensen hier bidden, want anders word dadelijk die eerste ronde van de GOT-Cup zo saai
Verwijderd
ik ga voor een wonderbaarlijk mid met pic 
even een reserve opa gehaald voor vanavond. ik had ook maar 5 verdedigers dus 1 extra kon wel
Sérgio Lampreia Gomes
TSI = 350, 33 jaar, matig in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend
Verdedigen: goed
even een reserve opa gehaald voor vanavond. ik had ook maar 5 verdedigers dus 1 extra kon wel
Sérgio Lampreia Gomes
Voor de mensen die nu denken...wauw H3!N is mijn nieuwe leider, hij haalt met PIC zo'n enorm hoog middenveld....H3!N leeft nog in het jaar 0 en gebruikt nog steeds oude ratings...Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:22:
Sérgio Lampreia Gomes
Verwijderd
Nog redelijk hoge TSI, heeft hij nog andere bijstats? en wat heb je er voor betaald?Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:22:
Sérgio Lampreia Gomes
En 2 seizoenen geleden wilde hij al overstappen, maar ja als je ouder wordt raak je vastgeroest in je gewoonten hè?-CKY2K- schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:31:
[...]
Voor de mensen die nu denken...wauw H3!N is mijn nieuwe leider, hij haalt met PIC zo'n enorm hoog middenveld....H3!N leeft nog in het jaar 0 en gebruikt nog steeds oude ratings...![]()
Ben je van plan binnenkort toch nog over te stappen H3!N? Of zijn de oudere hogere ratings egostrelend?
@ vanavond
Hopen dat we doorgaan. Tis een vleugeltrainer dus zijn mid zal wel aardig gelijkwaardig zijn aan de mijne als ik zijn A team zo bekijk.
Ik ben al blij als ik de pennals haal en die win.
Unknown
Hmm ik ben anders ietsjes ouder dan H3!N dacht ik en gebruik gewoon de nieuwe ratings hoor....Quintus schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:44:
[...]
En 2 seizoenen geleden wilde hij al overstappen, maar ja als je ouder wordt raak je vastgeroest in je gewoonten hè?![]()
Ben je van plan binnenkort toch nog over te stappen H3!N? Of zijn de oudere hogere ratings egostrelend?(Oei dat was wel een erg flauwe opmerking
)
@ vanavond
Hopen dat we doorgaan. Tis een vleugeltrainer dus zijn mid zal wel aardig gelijkwaardig zijn aan de mijne als ik zijn A team zo bekijk.
Ik ben al blij als ik de pennals haal en die win.
@H3!N: Leuke opa.
Dacht ik ook een keer orgineel te zijn
Ik ben er na vanavond ook uit. Mijn tegenstander haalde in beker en in de competitie resp. 48.5* en 52.5*, 170 en 212 hatstats en matig (heel laag) en uitstekend (laag) middenveld. Ik haal max (zonder PIC) zwak (zeer hoog). Maar dan moet ik 4-4-2, met mijn A-team (zonder trainees dus) spelen. Een klein kansje op de volgende ronde beker is het risico op blessures en het verlies van 5 trainingsplekken + minder resultaat in de competitie mij niet waard...
Verwijderd
oude ratings zijn voor echte mannen. de nieuwe voor knulletjes en knaapjes.....
ja prima opa idd. 90k slechts. beste mid is geblesseerd en 1 na beste rood.
Verwijderd
dit is wel een argument waar jij je vaak achter verschuilt en ik kom hier nog niet zo lang...Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:59:
Ik vind een virtueel voetbal spel meer iets voor knulletjes en knaapjes en echt voetballen iets voor echte mannenVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:59:
Wel dapper dat jij je op jouw leeftijd nog zo makelijk op die razendsnelle digitale snelweg begeeft
Verwijderd
welk argument? ik reageer gewoon met een domme opmerking op een andere nog dommere opmerking...Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:20:
[...]
dit is wel een argument waar jij je vaak achter verschuilt en ik kom hier nog niet zo lang...
ik twijfel of ik ga piccen trouwens. zondag speel ik tegen een botteam dus kan ik zowieso al piccen. 'normaal' spelen is dus ook een optie. moet ff snel beslissen
lichamelijk ben ik 75 en geestelijk 5 gemiddeld dus 40 en dat vind ik best oud alCoca-Cola schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:36:
[...]
Ik vind een virtueel voetbal spel meer iets voor knulletjes en knaapjes en echt voetballen iets voor echte mannen
Wel dapper dat jij je op jouw leeftijd nog zo makelijk op die razendsnelle digitale snelweg begeeft
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 16:43 ]
Succes iedereen weer
(ik heb het gehouden op 5 trainees, 3 A-mids, 1 A-spits en 1 B-spits incl PIC, mn tegenstander speelt met een volledig A-team)
Edit: we staan alweer voor, ik ga met een gerust hart eten... zie vanavond wel wat het is geworden
(ik heb het gehouden op 5 trainees, 3 A-mids, 1 A-spits en 1 B-spits incl PIC, mn tegenstander speelt met een volledig A-team)
Edit: we staan alweer voor, ik ga met een gerust hart eten... zie vanavond wel wat het is geworden
[ Voor 49% gewijzigd door Joss op 11-01-2006 17:15 ]
Verwijderd
toch maar gepicced die gast haalt hooguit een matig/redelijk middenveld dus zou zonde zijn. counterteam met behoorlijk def ratings dus we gaan eens even kijken hoe dat uitpakt.
voorlopig staat het 0-1 met een goaltje van de coach himself om even het goede voorbeeld te geven
[edit]
oh fuck vergeten penaltynemers op te stellen en dat tegen een counterteam.... hmm... nouja hopen dat we ze niet nodig hebben dan maar
voorlopig staat het 0-1 met een goaltje van de coach himself om even het goede voorbeeld te geven
[edit]
oh fuck vergeten penaltynemers op te stellen en dat tegen een counterteam.... hmm... nouja hopen dat we ze niet nodig hebben dan maar
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 17:28 ]
Verwijderd
Ook maar gepict, sta overigens met 1-0 voor dankzij een counter. @Hein, had nou maar die penaltynemers ingesteld... (1-1)
Verwijderd
goeie tip man! thanks! wacht ik zet even de wedstrijd op pauze en dan stel ik ze alsnog inVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:33:
@Hein, had nou maar die penaltynemers ingesteld... (1-1)
Nou 0-3 achter, tegenstander heeft ook al 1 kans gemist, en ik heb nog geen kans of counter gehad... dat wordt dus een eitje
Verwijderd
Graag gedaan,Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:39:
[...]
goeie tip man! thanks! wacht ik zet even de wedstrijd op pauze en dan stel ik ze alsnog in

Verwijderd
nog steeds 1-1 
als ik nu al uit de beker vlieg is dit nu al een kansloos seizoen geworden
eis ik de aad de mos trofee ook meteen op.
als ik nu al uit de beker vlieg is dit nu al een kansloos seizoen geworden
De een is 29 (redelijk verdedigen) de ander is 30 en ze hebben allebei zwak ervaring. Als er een liefhebber is zet ik ze er wel iets goedkoper op dan dat clowns normaalgesproken zijn, bespaart jullie ook weer.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:28:
Geen dubbel effect
(
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
foei, das cheatenph4ge schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:34:
[...]
De een is 29 (redelijk verdedigen) de ander is 30 en ze hebben allebei zwak ervaring. Als er een liefhebber is zet ik ze er wel iets goedkoper op dan dat clowns normaalgesproken zijn, bespaart jullie ook weer.
Majah, ik heb een normale friendly, tegen mijn competitietegenstander van zondag..... wordt dus weer een eitje, sta met 6-0 voor
Nu nog een friendly tegen de enige echte tegenstander regelen (die heeft wel 16 spelers dus niets wat op een B-team kan lijken) en dan weet ik wat de verhoudingen zijn
Dit topic is gesloten.