ik weet alvast dat 1280*1024 gaat, maar ik wil nog eens kijken. tegen morgen weet ik je dat wel te zeggen. nu zou ik beter in mijnen nest kruipen
willy

willy
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die is: 2048x1536 bij een s262, ik heb het zelf getest tot 1920x1440.xychix schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:46:
wat is de max resolutie op de VGA aansluiting ? (wil er mogelijk een gaan aanschaffen maar dan moet ik er wel met zoveel mogelijk letters op een scherm mee kunnen programmeren)
ALB-Computer en hun Service Partner Archtec Service hebben de laptop ondertussen laten ophalen door een UPS koerier. Ik ben benieuwd hoe snel ik iets van ze hoor, en hoe snel ik m'n S270 weer in werkende staat terugheb...oNNoZeLe schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:03:
MSI-NL was snel maar heb nu toch al een tijdje niets meer vernomen...
FYI
Geachte,
Dat u een barebook (in Duitsland) heeft gekocht heeft de consequentie dat het samengestelde eindprodukt dat u gekocht heeft geen MSI produkt is.
Tevens worden barebooks verkocht aan distributeurs onder speciale condities, en wel dat deze zelf de garantie op zich nemen. Hierdoor blijft de prijs van zo'n product dus laag.
Heeft u nu dus een probleem met het eindprodukt dan dient u hiermee bij uw levarancier aan te kloppen aangezien deze midddels koopovereenkomst verplichting heeft om u garantie/service te verlenen. De leverancier dient dan te bepalen welk(e) component(en) defect is/zijn en deze te vervangen.
Mocht dit het barebook zelf betreffen dan dient hij deze bij zijn distributeur (NIET MSI dus) om te ruilen.
Nog even ter illustratie : Als u een nieuwe Renault koopt met een Bosch startmotor daarin, gaat u dan terug naar uw Renault dealer of naar Bosch voor garantie ???????
Aan de andere kant, had u in Nederland bij een MSI dealer een MSI MegaBOOK (MSI eindprodukt) gekocht dan had u wel iets meer betaald maar tevens volledige service van MSI genoten inclusief gratis pickup en return.
U heeft dus een keuze gemaakt op basis van prijs en niet service.
Het moge, zo hopen wij in elk geval, duidelijk zijn dat uw dealer dus het aanspreekpunt voor garantie is.
Wij nemen aan u voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Support Team
Zoals ik ook verwachtte. Ik ben blij dat ALB uiteindelijk nog positief reageerde. Ben benieuwd naar de afhandeling!oNNoZeLe schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:47:
Ik had het bericht hier eerder moeten schrijven.. haha.. ik heb reactie van ze.. maar blij wordt ik er niet van.. <? but complies with expected behavior.?>
[...]
somehow, i don't know why, but it sounds like i have heard that before...willy486 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:06:
Nutrius heeft eindelijk terug gemaild. hij zegt dat ik voor het opstartprobleem bij msi NL moet zijn![]()
en die zeggen dat het geen officieel MSI Product is dus dat ik dat moet bij hem regelen voor de garantie
ik heb dan ook jouw mail gebruikt als antwoord tegen hemoNNoZeLe schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:46:
[...]
somehow, i don't know why, but it sounds like i have heard that before...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 17:34 ]
Kan ik uit je bericht concluderen dat de MD 95712 geheel van plastic is?Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:43:
Sinds vandaag ben ik het bezit van de plastic versie van de MSI S2x0, namelijk de Medion MD 95712. Standaard is er een enorme batterij bijgeleverd. Graag zou ik ook een kleinere willen hebben. Nou had ik uit eerdere posts begrepen dat er voor de MSI een 4-cell batterij verkrijgbaar is. Zou deze ook passen op de Medion-versie?
Dit is al eens eerder in dit topic langsgekomen, behuizing is van alle S2x0 series gelijkEstuera schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:15:
[...]
Kan ik uit je bericht concluderen dat de MD 95712 geheel van plastic is?
Ging er van uit dat alle klonen dezelfde magnesium behuizing als de originelen hadden.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:08:
Ik zie op de plaatjes van de MSI dat de grote batterij in een hoek aan de laptop vastzit. Bij mij loopt ie gewoon recht. Vandaar dat ik me afvroeg of de bevestiging misschien ook anders is.
Ik las ook eerder in het topic dat de Cybermaxx SIM2000 met twee 4-cell batterijn werd geleverd. Indien iemand er één van de twee aan mij wil verkopen, graag! Dan kun je zelf redelijk goedkoop een 8-cell kopen....
Slechte eigenschap.. zeer slecht..willy486 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:24:
De winkels zoals ALB en Nutrius zeggen blijkbaar wel vaker dingen die niet kloppen. hier word aan gewerkt om dit duidelijk te maken voor onze duitse vrienden.
Geef niet op om door te vragen bij Nutrius zou ik zeggen.
kun je denk ik beter ook in de V&A zetten, GoT is geen marktplaatsVerwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:44:
Hoi,
Ik heb zelf een Cybermaxx en onlangs een 8-cell batterij gekocht. Ik heb nog een ongebruikte 4-cell liggen. Mail me even: pjmbour@hotmail.com
Groet,
BB
[...]
7400 Wp op het dak
Verwijderd
Nou, die Medion van mij is geheel van plastic. De afwerking is ook niet van de hoogste kwaliteit (ongelijke naden, "muis"knoppen zitten een beetje scheef), maar het functioneert allemaal prima.Rave17 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:48:
[...]
Dit is al eens eerder in dit topic langsgekomen, behuizing is van alle S2x0 series gelijk
Verwijderd
Ik weet niet, maar bij mijn broertje. Die heeft die ook, is nergens wat aan te merken. Zeer mooi afgewerkt, en alles werkt naar behoren. BInnenkort 512 erbij en gaan met die banaan!Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:55:
[...]
Nou, die Medion van mij is geheel van plastic. De afwerking is ook niet van de hoogste kwaliteit (ongelijke naden, "muis"knoppen zitten een beetje scheef), maar het functioneert allemaal prima.
Verwijderd
Nee, helaas kan die er niet in, MSI is toekomst gericht bezig geweest met de S271 en S262, want je kunt er alleen de opvolger van PCMCIA in doen, ik weet niet precies hoe dat heet, maar het is de opvolgerPshyto schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:04:
wat ik nu niet precies snap is, kan er nu gewoon een pcmcia kaartje in de s271?
zit te denken aan de mogo mouse
http://www.newtonperipherals.com/
Op 11 augustus zie ik een bericht in dit topic dat dit mogelijk is met een bios-update...Solvanora schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:37:
Zou de nieuwe merom proc's (core 2 duo) werken in de s262?
Bijvoorbeeld de T7200 lijkt me erg leuk om er in te zetten.
Lex_brugman schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:35:
Goed nieuws, nieuwe bios met merom ondersteuning voor de s262 :D: http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=618&kind=11
[ Voor 28% gewijzigd door 996 op 30-08-2006 22:21 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Solvanora op 31-08-2006 00:18 ]
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Vind dit wel een goed idee, denk dat ik ook maar zoiets ga doen. Core2Duo's zijn nu nog net iets te duur. Maar weet je zeker dat dat computeruniverse.net een beetje betrouwbaar is? Zijn er al meer mensen hier die daar iets besteld hebben? Ik hoor voornamelijk nutrius en alb.Solvanora schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:34:
Thnx! Dat is goed nieuws.
Ik denk dat ik er dan eerst een Celeron M 410 in zet, even kijken hoe bruikbaar dat is en dan rustig afwachten totdat de T7200 onder de 200 euro gaat.
Mijn studie gerichte setup wordt dan
*Barebone S262 e 608 -------> www.computeruniverse.net (Duitsland)
*Celeron M410 e 52
*1 GB 667 mhz e 91
*Spinpoint 100gb e 77
tot. e 828
Nog geen rekening gehouden met verzendkosten.
Kritiek is welkom![]()
Het beste systeem voor het minste geld is immers de sport.
Verwijderd
?Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:33:
Kun je met de ATI® Mobility Radeon Xpress 200 videokaart die in de medion laptop 12" (MD95712) zit spellen zoals battlefield 1942 en gta san andreas goed spelen op een fatsoenlijke resolutie?
Naar wat ik begrijp zit bij computeruniverse zelfs al een dvd brander erin. Of ze betrouwbaar zijn weet ik niet. En nutrius en alb staan in de beginpost dus die zijn het bekendste onder ons tweakers.SuperBoswachter schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:16:
[...]
Vind dit wel een goed idee, denk dat ik ook maar zoiets ga doen. Core2Duo's zijn nu nog net iets te duur. Maar weet je zeker dat dat computeruniverse.net een beetje betrouwbaar is? Zijn er al meer mensen hier die daar iets besteld hebben? Ik hoor voornamelijk nutrius en alb.
En die barebone van hen, ze hebben wel staan dat er alleen nog harddisk cpu en geheugen in moet, maar dat betekend dus dat die andere winkels dat allemaal uit de barebone halen, want daar moet je voor dvd, wlan, bluetooth bijbetalen.
Het moet wel zeker zijn dat die zaken er gewoon inzitten als je het daar besteld, want je bent toch al in een keer 624 euro verder.
Het enige dat ik kan zeggen is dat CS1.6 goed werkt met alles op high, voor de rest speel ik geen spellen. Mijn benchmark staat overigens in de database van Aikeleer
Verwijderd
Met welk programma flashe jullie je bios? Want MSI Liveupdate werkt hier nietThe_Dart schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:14:
http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=618&kind=11
Nieuwste BIOS is uit, versie 2.30 weinig spannends.
Celceron C3 Support
EC update to 1.4
Ik ga hem zo meteen flashen.
Heeft iemand al de nieuwe Core 2 Duo erin zitten?
[ Voor 16% gewijzigd door lennard87 op 02-09-2006 10:42 ]
usb-stick format /s en dan de flash.bat en de rest erop en opstarten vanaf usb-deviceVerwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:51:
[...]
Met welk programma flashe jullie je bios? Want MSI Liveupdate werkt hier niet.
Groeten
Zie inderdaad de oplossing met de USB drive, of brand in nero een bootable CD-ROM en sleep dan die bestanden ook nog erbij op de CD-ROM.Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:51:
[...]
Met welk programma flashe jullie je bios? Want MSI Liveupdate werkt hier niet.
Groeten
get rich or die try'in
Verwijderd
Oke thanks, ik heb de optie met de USB stick nu gereed, ik heb mijn USB stick een keer geformateerd, ik kon alleen uit FAT of FAT32 kiezen en heb voor FAT32 gekozen, dus nu moet ik opstarten vanaf mijn USB stick en dan flash.bat doen?ModmaN schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:39:
[...]
Zie inderdaad de oplossing met de USB drive, of brand in nero een bootable CD-ROM en sleep dan die bestanden ook nog erbij op de CD-ROM.
Vervolgens start je vanaf de cd-rom en typ je flash.bat :-)
Ik ga er voor al mijn PC materiaal, en het is toch een goeie 40 km rijden voor mij. Ooit een kapotte voeding binnengebracht, kreeg direct een nieuwe mee. Met verzendingen heb ik geen ervaring.Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 02:57:
Iemand ervaring met tones.be ?
is daat veel te duur. ik ben zelf belg en heb hem daarom speciaal niet daar gekocht...Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 02:57:
Iemand ervaring met tones.be ?
Durf erheen te rijdenwilly486 schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:30:
gij ook al
kben mij redelijk kwaad aant maken eigenlijk
[ Voor 9% gewijzigd door GeeMoney op 04-09-2006 00:04 ]
Naast je mousepad aan de rechterkant daar zit je hard disk.Pshyto schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:24:
staat wel iets over dat er een pdf bestand moet zijn maar kan die nergens terug vinden, alleen dat het veeeel werk is om hem uit elkaar te krijgen en dat het geheugen onder het toetsenbord zit.
maar hardeschijf kan ik echt niet vinden....
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 21:16 ]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
[ Voor 105% gewijzigd door salutem op 05-09-2006 00:29 ]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Waar is de witte s271 te koop? Kom alleen maar de oranje versie tegen.Pshyto schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:26:
msi s271 is grafische beter,
http://www.hardware.info/...Duo_vs_AMD_Turion_64_X2/2
staat dat wel eigeniljk.
cpu van de s262 is dus wel sneller. maar heb zelf de s271 wit.
980 euro dus binnen jouw budget, wel een 80gb schijf maar is te veranderen. mischien bij 4 launch of salland voor een hd update kiezen... geloof dat dat daar kan...
vind het zelf heel mooie laptop, maar niet echt desktop vervanger voor mij.
heb hem zelf ook om mee te nemen naar school vooral. autocad zal er ook op komen. programma waar jij het over had ken ik verder niet. maar het scherm is mooi en de resolutie is echt goed te doen op 12 inch.
[ Voor 184% gewijzigd door salutem op 05-09-2006 12:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
De s271 barebook heeft Pata en geen Sata, misschien is er een nieuwere versie (misschien wel de door MSI zelf uitgebrachte Megabook S271)?Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:55:
Heb de s271 met Turion. Heeft iemand al ervaring met de 3.00 BIOS? Er staat bij dat deze alleen geschikt is voor SATA. Is deze dan geschikt voor de standaard s271?
De BIOS staat overigens hier: http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=622&kind=11
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Let erop!!winkelwagen schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:39:
Nee, je kan bij ALB ook gewoon om een US-international toetsenbord vragen (tegen meerbetaling)
Vraag jezelf alleen af of je wel de witte wilt, want de eerste paar weken is hij ook nog wit, maar daarna wordt hij wat geliger. Volgens de winkels hoort dat en is dat parel ofzo.
En ik zit nooit met vuile handen te typen, maar er blijft toch aardig wat spul, huid enzo op zitten, en dat zie je ook erg goed. Maar laat me je niet weerhouden.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 16:13 ]
Verwijderd
Nou ik kan bevestigen dat ALB een erg betrouwbare zaak is... mijn laptop was 2 dagen nadat ik het geld had overgemaakt al verstuurd! Op email reageren ze snel en ook het nasturen van wat MSI logo's was geen probleem. Moet zeggen dat er weinig webshops zijn die zo'n snelle en goede service hebben!SuperBoswachter schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:37:
bij computeruniverse.net bestellen doe ik nu toch maar niet meer (die kunnen geen toetsenbord omwisselen). Heb nu wel een aanbieding van alb binnen
1 Stck 001057B-SKU9 MSI S262 Barebone white 450.07579 450.08
12.1" WXGA Intel Core Duo Napa
FSB667 / DDR2 RAM / Intel945GM
inkl. Netzteil - Bluetooth
1 Stck 001001-DVDDUAL DVD Double Layer Drive 61.26391 61.26
Slim Line DVD +/- 8x
1 Stck AL0010015 Garantie 24 Monate
ALB Computer
+++++++++++++++++++++
1 Stck S91-0300033-SB3 4 Zellen Batterie 2.200 mAh 33.36983 33.37
S260/S262/S270
Weiß
2 1 Stck N11365 Axega RAM SO 1024MB DDR667 82.70992 82.71
PC5300 (1GB)
3 1 Stck S11-00US030-SA0W MSI Keyboard - US Layout white 16.25811 16.26
f. S260/S270/S262/S271/S280
4 1 Stck VERS0037 UPS Versand AT/NL/BE/LU 19.25564 19.26
Voor 769 euro totaal.
Dan moet ik nog een harddisk (7200rpm hitachi 60 gig, snelheid vind ik belangrijker dan opslag)
een wlan mini pci-e kaartje à 30 euro bij informatique
en dan nog een processor, zag dat alternate duitsland al een t7200 binnen 24h kon leveren, maar ik vind 299 toch nog wel aardig veel geld, denk dat het voor mij toch eerst maar een celeron m 410 gaat worden tot de merom wat in prijs daalt.
Kan iemand me nog ff een keer bevestigen dat dat alb een vertrouwelijke zaak is (is echt tering ver weg rechtsonder in duitsland) en hoe lang duurt het ongeveer voordat ze iets hebben opgestuurd naar NL?
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
ik heb mijne (wit)besteld bij zercom, 8cells accu en turion cpu met nette prijs.Estuera schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:39:
[...]
Waar is de witte s271 te koop? Kom alleen maar de oranje versie tegen.
[ Voor 19% gewijzigd door Pshyto op 06-09-2006 23:52 ]
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
That's the way the cookie crumbles.
Verwijderd
bedankt,Moneta schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:27:
een standaard kensington lock past niet als je een 8 cell battery hebt.
Je hebt daar een andere voor nodig.
Deze van belkin past bijvoorbeeld wel: http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=167080
I Koen,
we are currently negotiating with MSI NL and MSI Germany to find a way to persuade NL they have to do that. The service does not depend on the price you paid / we sold – this is totally stupid! If there is something, MSI has to change the purchase-price is not relevant. I do not know what kind of problem the guys from MSI NL have but if the will not do their job, MSI Headquarter has to reorganize the concept.
Mit freundlichen Grüßen
Is mij inderdaad ook 1 keer gebeurd, probleem was over door accu los te koppelen even de laptop dus zogenaamd aanzetten (zonder accu en stroom voorziening). daarna accu weer aankoppelen en toen deed die het bij mij weer goed.Pshyto schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:16:
probleem met de accu,
laptop viel uit ivm met lege accu wat ik niet zag aankomen omdat er nog steeds 99% stond.
ennu weer opnieuw aant opladen en t lijkt allemaal over te zijn.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 00:01 ]
Met een figuurzaag en een soldeerbout komt je vast een heel eind...Knoc schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 01:03:
Ben zelfs sinds enkele weken in bezit van de MSI S262 (zwarte uitvoering) met 1024mb ram. Heerlijk systeem moet ik zeggen, ik vroeg me echter het volgende af. Volgens de specificaties van de Intel 945GM chipset zou het mogelijk moeten zijn een extra videokaart in te bouwen. Kan iemand dit bevestigen?
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
€995,- 10 dagen geleden. Dat was trouwens bij Take it Now.scorelord schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:04:
Hmmz die MSI Megabook S271W-021NL hou ik nu een weekje in de gaten omdat mijn interesse er naar uit gaat. Maar in dat weekje is hij al bijna 40 euro in prijs gestegen. Hoe duur is ie geweest? Ik kan op pricewatch geen grafiekje hier van vinden. Wat hebben jullie betaald?
kan wel een express slot vullen met een videokaart, dan mischien extern scherm eraan hangen, maar achteraf had je dan misch. beter voor de s271 kunnen gaan want die is grafische sneller.Atomsk schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 02:04:
[...]
Met een figuurzaag en een soldeerbout komt je vast een heel eind...![]()
Maar serieus: het chipset zal dat best ondersteunen, maar aangezien er geen ruimte en/of connectors voor een videokaart zijn op een s262, heb je daar weinig aan. De S262 is bedoeld voor doorsnee multimedia/internet/office gebruik, voor games zul je een 15" notebook moeten aanschaffen met een "echte" videokaart.
Verwijderd
Verwijderd
Kun je dat niet beter aan ALB computers vragen? Die kunnen het zo even uitproberen, als ze dat al niet gedaan hebben. Zo aan de afmetingen te zien past het qua diepte. Breedte past net. Op grond van afmetingen is het altijd wat lastig inschatten, omdat veel B5 (12") skins bijna uit hun naden scheuren wanneer je er een megabook + 8cells accu in wil proppen. Deze is een 13" skin, dus dat moet wel passen lijkt me. Maar misschien ook niet..Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:26:
Ik ben van plan een S262 te nemen met een T7200 @ALB computers, nu ze bieden daar een perfect skin tas aan (Dicota PerfectSkin 12" - Schwarz) Heeft iemand ervaring met deze? ik heb de topic doorlezen (ergens eind augustus) en toen was ik het nergens tegen gekomen.
Ik ga een 8 cellen Accu nemen dus mijn vraag is door het uisteken van de Accu pas hij er dan in? want ik heb geen zin om een laptop te hebben zonder een tas
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Ik heb die skin erbij, S270 met 8cell accu past perfect!Atomsk schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:44:
[...]
Kun je dat niet beter aan ALB computers vragen? Die kunnen het zo even uitproberen, als ze dat al niet gedaan hebben. Zo aan de afmetingen te zien past het qua diepte. Breedte past net. Op grond van afmetingen is het altijd wat lastig inschatten, omdat veel B5 (12") skins bijna uit hun naden scheuren wanneer je er een megabook + 8cells accu in wil proppen. Deze is een 13" skin, dus dat moet wel passen lijkt me. Maar misschien ook niet..
Verwijderd
morgen zal ik het is op de chat vragen van alb, Ik hoop dat het met een s262 ook gaatJainoxi schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:13:
[...]
Ik heb die skin erbij, S270 met 8cell accu past perfect!
De behuizing is hetzelfde, dus het zou mij verbazen als het niet zou passen..Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:02:
[...]
morgen zal ik het is op de chat vragen van alb, Ik hoop dat het met een s262 ook gaat
Verwijderd
het is maar voor de zeker heid héLex_brugman schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:19:
[...]
De behuizing is hetzelfde, dus het zou mij verbazen als het niet zou passen..
Verwijderd
bij mij is net hetzelfde gebeurd vandaag.SuperBoswachter schreef op maandag 11 september 2006 @ 17:12:
Heb mijn barebone bij alb besteld, heb contact via mail gehad en geld over gemaakt via iban nummer, gaan ze nu gewoon verzenden, of krijg je ook nog een bevestiging van de verzending per mail?
Ah dan was jij die kerel in het locale argentabureau die met vreemde duitse papieren rondliepVerwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:47:
[...]
bij mij is net hetzelfde gebeurd vandaag.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Grundsystem: MSI S262 Barebone black 555,00 EUR Prozessor: Intel Core 2 Duo "Merom" T7200 329,00 EUR Festplatte: 2.5 Harddrive 100GB PATA 5400rpm 105,00 EUR Arbeitsspeicher: 2x SO 1024MB PC667 DDRII RAM 156,00 EUR Laufwerk: Slim Line DVD-Brenner 8x 75,01 EUR Wireless LAN: Intel PRO/Wireless 3945ABG Mini-PCI Express - 54M/Bit 68,86 EUR 8 Zellen Batterie 4.400 mAh S260/S262/S270 82,38 EUR MSI S2xx Series Black Keyboard FR 19,00 EUR Tasche: Dicota PerfectSkin 12" - Schwarz 18,04 EUR Service: Warranty PICK-UP Service 24 months for AT/BE/NL/LU 29,00 EUR + ----------------- Total 1437,29 EUR |
ALB Computer - Vertrieb
aan mij
Meer opties 18:30 (48 minuten geleden)
Dear Frederick,
thanks for your information. Have a nice weekend!
Best regards
ALB Computer
Florian Müller
[ Voor 7% gewijzigd door systemfan op 11-09-2006 20:26 ]
The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq