[Ervaringen] MSI Megabook S2x0 series (deel 3) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.902 views sinds 30-01-2008

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
ik weet alvast dat 1280*1024 gaat, maar ik wil nog eens kijken. tegen morgen weet ik je dat wel te zeggen. nu zou ik beter in mijnen nest kruipen :z

willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
MSI-NL was snel maar heb nu toch al een tijdje niets meer vernomen...

FYI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 21:04
xychix schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:46:
wat is de max resolutie op de VGA aansluiting ? (wil er mogelijk een gaan aanschaffen maar dan moet ik er wel met zoveel mogelijk letters op een scherm mee kunnen programmeren)

:)
Die is: 2048x1536 bij een s262, ik heb het zelf getest tot 1920x1440.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:35
oNNoZeLe schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:03:
MSI-NL was snel maar heb nu toch al een tijdje niets meer vernomen...

FYI
ALB-Computer en hun Service Partner Archtec Service hebben de laptop ondertussen laten ophalen door een UPS koerier. Ik ben benieuwd hoe snel ik iets van ze hoor, en hoe snel ik m'n S270 weer in werkende staat terugheb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Ik had het bericht hier eerder moeten schrijven.. haha.. ik heb reactie van ze.. maar blij wordt ik er niet van.. <? but complies with expected behavior.?>
Geachte,

Dat u een barebook (in Duitsland) heeft gekocht heeft de consequentie dat het samengestelde eindprodukt dat u gekocht heeft geen MSI produkt is.
Tevens worden barebooks verkocht aan distributeurs onder speciale condities, en wel dat deze zelf de garantie op zich nemen. Hierdoor blijft de prijs van zo'n product dus laag.

Heeft u nu dus een probleem met het eindprodukt dan dient u hiermee bij uw levarancier aan te kloppen aangezien deze midddels koopovereenkomst verplichting heeft om u garantie/service te verlenen. De leverancier dient dan te bepalen welk(e) component(en) defect is/zijn en deze te vervangen.
Mocht dit het barebook zelf betreffen dan dient hij deze bij zijn distributeur (NIET MSI dus) om te ruilen.

Nog even ter illustratie : Als u een nieuwe Renault koopt met een Bosch startmotor daarin, gaat u dan terug naar uw Renault dealer of naar Bosch voor garantie ???????

Aan de andere kant, had u in Nederland bij een MSI dealer een MSI MegaBOOK (MSI eindprodukt) gekocht dan had u wel iets meer betaald maar tevens volledige service van MSI genoten inclusief gratis pickup en return.
U heeft dus een keuze gemaakt op basis van prijs en niet service.

Het moge, zo hopen wij in elk geval, duidelijk zijn dat uw dealer dus het aanspreekpunt voor garantie is.

Wij nemen aan u voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
oNNoZeLe schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:47:
Ik had het bericht hier eerder moeten schrijven.. haha.. ik heb reactie van ze.. maar blij wordt ik er niet van.. <? but complies with expected behavior.?>

[...]
Zoals ik ook verwachtte. Ik ben blij dat ALB uiteindelijk nog positief reageerde. Ben benieuwd naar de afhandeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Nutrius heeft eindelijk terug gemaild. hij zegt dat ik voor het opstartprobleem bij msi NL moet zijn |:(
en die zeggen dat het geen officieel MSI Product is dus dat ik dat moet bij hem regelen voor de garantie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
willy486 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:06:
Nutrius heeft eindelijk terug gemaild. hij zegt dat ik voor het opstartprobleem bij msi NL moet zijn |:(
en die zeggen dat het geen officieel MSI Product is dus dat ik dat moet bij hem regelen voor de garantie |:(
somehow, i don't know why, but it sounds like i have heard that before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds vrijdag heb ik de MSI S271-044NL (met oranje klep) in bezit. Prachtig ding _/-\o_ .

Het mooie is, dat MSI vrijwel geen troep meegeeft in Windows :*) , alleen noodzakelijke drivers en install files van PowerDVD & Norton Internet Security.

Recoveren via hd gaat ook bijzonder snel, ong. 5 minuutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
oNNoZeLe schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:46:
[...]

somehow, i don't know why, but it sounds like i have heard that before...
ik heb dan ook jouw mail gebruikt als antwoord tegen hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik het bezit van de plastic versie van de MSI S2x0, namelijk de Medion MD 95712. Standaard is er een enorme batterij bijgeleverd. Graag zou ik ook een kleinere willen hebben. Nou had ik uit eerdere posts begrepen dat er voor de MSI een 4-cell batterij verkrijgbaar is. Zou deze ook passen op de Medion-versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Ja, want het is gewoon de zelfde barebone.

Dunkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op de plaatjes van de MSI dat de grote batterij in een hoek aan de laptop vastzit. Bij mij loopt ie gewoon recht. Vandaar dat ik me afvroeg of de bevestiging misschien ook anders is.

Ik las ook eerder in het topic dat de Cybermaxx SIM2000 met twee 4-cell batterijn werd geleverd. Indien iemand er één van de twee aan mij wil verkopen, graag! Dan kun je zelf redelijk goedkoop een 8-cell kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard87
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-08 23:06
Ik heb een vraagje aan de mensen die al een megabook van de s2xx serie hebben.
Ik heb zelf intressen in een S271 met een Amd Turion x2 TL-56 (1,8 Ghz).

Nou word deze laptop vooral gebruikt voor schoolwerk en wat autocad en
inventor, maar is het ook mogelijk om op zon laptop bijvoorbeeld een hdtv(op 720p max.)
film af te spelen?
En kun je deze dan op een of andere manier op je lcd scherm krijgen, aangezien
er geen dvi en hdmi aansluiting opzit.

Lennard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met de ATI® Mobility Radeon Xpress 200 videokaart die in de medion laptop 12" (MD95712) zit spellen zoals battlefield 1942 en gta san andreas goed spelen op een fatsoenlijke resolutie?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estuera
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:43:
Sinds vandaag ben ik het bezit van de plastic versie van de MSI S2x0, namelijk de Medion MD 95712. Standaard is er een enorme batterij bijgeleverd. Graag zou ik ook een kleinere willen hebben. Nou had ik uit eerdere posts begrepen dat er voor de MSI een 4-cell batterij verkrijgbaar is. Zou deze ook passen op de Medion-versie?
Kan ik uit je bericht concluderen dat de MD 95712 geheel van plastic is?

Ging er van uit dat alle klonen dezelfde magnesium behuizing als de originelen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:36
Estuera schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:15:
[...]

Kan ik uit je bericht concluderen dat de MD 95712 geheel van plastic is?

Ging er van uit dat alle klonen dezelfde magnesium behuizing als de originelen hadden.
Dit is al eens eerder in dit topic langsgekomen, behuizing is van alle S2x0 series gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Beste,

U zou kunnen proberen de Bios te updaten. (Wat u misschien ook kunt proberen is de Bios van een full system er in flashen. Deze kunt vinden op de website van MSI, Let wel, dit is op eigen risico.)
Heeft u misschien de beschikking over een andere 4 of 8 cell? Het kan goed zijn dat of de connector naar batterij niet goed is of de batterij zelf.
Echter in beide gevallen moet U voor garantie bij de leverancier zijn (dit zal U al wel weten) en Nutrius regelt het dan weer met hun distributeur. De winkels zoals ALB en Nutrius zeggen blijkbaar wel vaker dingen die niet kloppen. hier word aan gewerkt om dit duidelijk te maken voor onze duitse vrienden.

Geef niet op om door te vragen bij Nutrius zou ik zeggen.

mail van MSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb zelf een Cybermaxx en onlangs een 8-cell batterij gekocht. Ik heb nog een ongebruikte 4-cell liggen. Mail me even: pjmbour@hotmail.com

Groet,

BB
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:08:
Ik zie op de plaatjes van de MSI dat de grote batterij in een hoek aan de laptop vastzit. Bij mij loopt ie gewoon recht. Vandaar dat ik me afvroeg of de bevestiging misschien ook anders is.

Ik las ook eerder in het topic dat de Cybermaxx SIM2000 met twee 4-cell batterijn werd geleverd. Indien iemand er één van de twee aan mij wil verkopen, graag! Dan kun je zelf redelijk goedkoop een 8-cell kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
willy486 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:24:
De winkels zoals ALB en Nutrius zeggen blijkbaar wel vaker dingen die niet kloppen. hier word aan gewerkt om dit duidelijk te maken voor onze duitse vrienden.

Geef niet op om door te vragen bij Nutrius zou ik zeggen.
Slechte eigenschap.. zeer slecht.. :(

Ik denk dat ik er gewoon eens op een zaterdag heen ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 09:28

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:44:
Hoi,

Ik heb zelf een Cybermaxx en onlangs een 8-cell batterij gekocht. Ik heb nog een ongebruikte 4-cell liggen. Mail me even: pjmbour@hotmail.com

Groet,

BB

[...]
kun je denk ik beter ook in de V&A zetten, GoT is geen marktplaats :)

het is zeker geen witte accu??

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
moest ik dat kunnen...ik mag nog niet eens met de auto rijden :P

--
Beste,-

Ja U kunt Liveupdate gebruiken om Bios te flashen, ik zou echter eerder aanraden gewoon een CD of floppy te gebruiken. Risico dat er iets verkeerd gaat is groter met liveupdate. Een full system bedoel ik mee de S2x0 biossen. Deze worden niet gebruikt voor barebones.

Echter, ik betwijfel het dat een bios update U probleem oplost en grote kan dat het erger word. Eerlijk gezegd zou ik er niet aan beginnen en gewoon U garantie claimen bij U dealer.

Ik zie deze mail graag tegenmoet op tweakers ;)
--

tot zover de mail van msi, met vraag of ik mijn bios kon updaten met liveupdate.
ze lezen tweakers ook precies _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rave17 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:48:
[...]

Dit is al eens eerder in dit topic langsgekomen, behuizing is van alle S2x0 series gelijk :)
Nou, die Medion van mij is geheel van plastic. De afwerking is ook niet van de hoogste kwaliteit (ongelijke naden, "muis"knoppen zitten een beetje scheef), maar het functioneert allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:55:
[...]

Nou, die Medion van mij is geheel van plastic. De afwerking is ook niet van de hoogste kwaliteit (ongelijke naden, "muis"knoppen zitten een beetje scheef), maar het functioneert allemaal prima.
Ik weet niet, maar bij mijn broertje. Die heeft die ook, is nergens wat aan te merken. Zeer mooi afgewerkt, en alles werkt naar behoren. BInnenkort 512 erbij en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvanora
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06-2021
Zou de nieuwe merom proc's (core 2 duo) werken in de s262?

Bijvoorbeeld de T7200 lijkt me erg leuk om er in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
  • Laatst online: 12-03-2020
wat ik nu niet precies snap is, kan er nu gewoon een pcmcia kaartje in de s271?

zit te denken aan de mogo mouse

http://www.newtonperipherals.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pshyto schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:04:
wat ik nu niet precies snap is, kan er nu gewoon een pcmcia kaartje in de s271?

zit te denken aan de mogo mouse

http://www.newtonperipherals.com/
Nee, helaas kan die er niet in, MSI is toekomst gericht bezig geweest met de S271 en S262, want je kunt er alleen de opvolger van PCMCIA in doen, ik weet niet precies hoe dat heet, maar het is de opvolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
de expresscard dus...
http://www.x86-secret.com/pics/cpu/lga775/expresscard.png
dit verklaard denk ik wel genoeg
wel jammer, vind het wel een mooie muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Laatst online: 12-09 22:14

996

Solvanora schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:37:
Zou de nieuwe merom proc's (core 2 duo) werken in de s262?

Bijvoorbeeld de T7200 lijkt me erg leuk om er in te zetten.
Op 11 augustus zie ik een bericht in dit topic dat dit mogelijk is met een bios-update...

[ Voor 28% gewijzigd door 996 op 30-08-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvanora
Thnx! Dat is goed nieuws.

Ik denk dat ik er dan eerst een Celeron M 410 in zet, even kijken hoe bruikbaar dat is en dan rustig afwachten totdat de T7200 onder de 200 euro gaat.

Mijn studie gerichte setup wordt dan

*Barebone S262 e 608 -------> www.computeruniverse.net (Duitsland)
*Celeron M410 e 52
*1 GB 667 mhz e 91
*Spinpoint 100gb e 77
tot. e 828

Nog geen rekening gehouden met verzendkosten.

Kritiek is welkom _/-\o_

Het beste systeem voor het minste geld is immers de sport.

[ Voor 3% gewijzigd door Solvanora op 31-08-2006 00:18 ]

• jakob
veel kritiek kan ik daar niet op geven he, maar wat doe je dan met die celeron als je een merom steekt?

• Solvanora
Voor 2 tientjes verkopen op marktplaats, en anders gooi ik hem gewoon de ouwe-computer-meuk-kast in. Kan ie daar fijn spelen met de 386's en pentium II's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik was ook op zoek naar de logo's voor mijn s262 barebone. MSI nederland deed ze niet meer weg..
Toen heb ik contact opgenomen met ALB en twee dagen later (vandaag) had ik het setje in huis.
(MSI logo voor op de klep, MSI logo onder het scherm, MEGA BOOK S262 logo) ziet er nu toch wat leuker uit! Alleen die op de klep doe er niet op...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 20:20
Solvanora schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:34:
Thnx! Dat is goed nieuws.

Ik denk dat ik er dan eerst een Celeron M 410 in zet, even kijken hoe bruikbaar dat is en dan rustig afwachten totdat de T7200 onder de 200 euro gaat.

Mijn studie gerichte setup wordt dan

*Barebone S262 e 608 -------> www.computeruniverse.net (Duitsland)
*Celeron M410 e 52
*1 GB 667 mhz e 91
*Spinpoint 100gb e 77
tot. e 828

Nog geen rekening gehouden met verzendkosten.

Kritiek is welkom _/-\o_

Het beste systeem voor het minste geld is immers de sport.
Vind dit wel een goed idee, denk dat ik ook maar zoiets ga doen. Core2Duo's zijn nu nog net iets te duur. Maar weet je zeker dat dat computeruniverse.net een beetje betrouwbaar is? Zijn er al meer mensen hier die daar iets besteld hebben? Ik hoor voornamelijk nutrius en alb.
En die barebone van hen, ze hebben wel staan dat er alleen nog harddisk cpu en geheugen in moet, maar dat betekend dus dat die andere winkels dat allemaal uit de barebone halen, want daar moet je voor dvd, wlan, bluetooth bijbetalen.
Het moet wel zeker zijn dat die zaken er gewoon inzitten als je het daar besteld, want je bent toch al in een keer 624 euro verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:33:
Kun je met de ATI® Mobility Radeon Xpress 200 videokaart die in de medion laptop 12" (MD95712) zit spellen zoals battlefield 1942 en gta san andreas goed spelen op een fatsoenlijke resolutie?
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvanora
SuperBoswachter schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:16:
[...]

Vind dit wel een goed idee, denk dat ik ook maar zoiets ga doen. Core2Duo's zijn nu nog net iets te duur. Maar weet je zeker dat dat computeruniverse.net een beetje betrouwbaar is? Zijn er al meer mensen hier die daar iets besteld hebben? Ik hoor voornamelijk nutrius en alb.
En die barebone van hen, ze hebben wel staan dat er alleen nog harddisk cpu en geheugen in moet, maar dat betekend dus dat die andere winkels dat allemaal uit de barebone halen, want daar moet je voor dvd, wlan, bluetooth bijbetalen.
Het moet wel zeker zijn dat die zaken er gewoon inzitten als je het daar besteld, want je bent toch al in een keer 624 euro verder.
Naar wat ik begrijp zit bij computeruniverse zelfs al een dvd brander erin. Of ze betrouwbaar zijn weet ik niet. En nutrius en alb staan in de beginpost dus die zijn het bekendste onder ons tweakers.

Mijn grootste zorg is toch of de celeron m410 wat klaar kan spelen of het echt 3x niks is. Een benchmark heb ik nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08
http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=618&kind=11

Nieuwste BIOS is uit, versie 2.30 weinig spannends.
Celceron C3 Support
EC update to 1.4

Ik ga hem zo meteen flashen.
Heeft iemand al de nieuwe Core 2 Duo erin zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Het enige dat ik kan zeggen is dat CS1.6 goed werkt met alles op high, voor de rest speel ik geen spellen. Mijn benchmark staat overigens in de database van Aikeleer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Dart schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:14:
http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=618&kind=11

Nieuwste BIOS is uit, versie 2.30 weinig spannends.
Celceron C3 Support
EC update to 1.4

Ik ga hem zo meteen flashen.
Heeft iemand al de nieuwe Core 2 Duo erin zitten?
Met welk programma flashe jullie je bios? Want MSI Liveupdate werkt hier niet :( .

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard87
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-08 23:06
Heb een probleempje met mijn S271,

Heb vrijdag net mijn S271 van ALB ontvangen,

Specs:
1,8Ghz turion x2
2048MB
100GB Hd

Als ik via het netwerk bestanden ga kopieren(redelijk grote) maakt de harde schijf
een best hard piepend geluid.
Heb al gekeken of het ergens anders vandaan kon komen, maar het komt
dus alleen voor als de harde schijf bestanden aan het wegschrijven is.

Nou vroeg ik me dus af of meer mensen hier last van hadden..

EDIT: Heb nog even weer wat geprobeerd maar als de netvoeding is
aangesloten is het geluid minder hard, eigenlijk wel zo dat et niet
meer zozeer stoort.

[ Voor 16% gewijzigd door lennard87 op 02-09-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:51:
[...]

Met welk programma flashe jullie je bios? Want MSI Liveupdate werkt hier niet :( .

Groeten
usb-stick format /s en dan de flash.bat en de rest erop en opstarten vanaf usb-device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:51:
[...]

Groeten
Zie inderdaad de oplossing met de USB drive, of brand in nero een bootable CD-ROM en sleep dan die bestanden ook nog erbij op de CD-ROM.
Vervolgens start je vanaf de cd-rom en typ je flash.bat :-)

get rich or die try'in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ModmaN schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:39:
[...]

Zie inderdaad de oplossing met de USB drive, of brand in nero een bootable CD-ROM en sleep dan die bestanden ook nog erbij op de CD-ROM.
Vervolgens start je vanaf de cd-rom en typ je flash.bat :-)
Oke thanks, ik heb de optie met de USB stick nu gereed, ik heb mijn USB stick een keer geformateerd, ik kon alleen uit FAT of FAT32 kiezen en heb voor FAT32 gekozen, dus nu moet ik opstarten vanaf mijn USB stick en dan flash.bat doen?

Want ik snap niet echt wat je met dit bedoeld: usb-stick format /s ?? Bedoelde hij daarmee eerst formateren? En hoe kan ik een save maken van mijn oude bios :D Straks gaat er iets fouts :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met tones.be ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozen_fire
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik ga er voor al mijn PC materiaal, en het is toch een goeie 40 km rijden voor mij. Ooit een kapotte voeding binnengebracht, kreeg direct een nieuwe mee. Met verzendingen heb ik geen ervaring.

Zelf was ik ook aan het kijken voor een S262 bij Tones. Je kan er zelf een samenstellen. Het enige probleem is dat die barebooks enkel in het zwart te krijgen zijn. Tenminste, zo staat het op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
is daat veel te duur. ik ben zelf belg en heb hem daarom speciaal niet daar gekocht...
er is wel een witte verkrijgbaar trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozen_fire
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Bij Tones bestaat er zoiets als Laagste-Prijs-Garantie. Vind je hem elders in België goedkoper, dan stuur je een mailtje naar hen en ze passen de prijs aan. Nuja we zijn wel offtopic aan het gaan, maar ik wou dit toch even melden :)

Die witte is inderdaad verkrijgbaar, maar die is dan niet zelf samen te stellen. Op deze pagina ( http://www.tones.be/shop_configs3.php?code=1057-B ) kan je hem wél zelf samenstellen en er staat duidelijk bij "Zwarte robuuste behuizing".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
vorige maand was een wel een witte...

en die LPG geldt niet in duitsland e slimme ;)
ik heb zelf atm een t-shirt van tones.be aan :)

bon, het scheelde in elk geval genoeg van prijs om de diesel te betalen en dan had ik nog overschot

willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Nou.. het is onderhand alweer een tijdje geleden maar even snel een update over het feit dat ik dus niets meer van onze beste Kai Schomacher (nutrius.de) vernomen heb..

toedels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
gij ook al

kben mij redelijk kwaad aant maken eigenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
willy486 schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:30:
gij ook al

kben mij redelijk kwaad aant maken eigenlijk :(
Durf erheen te rijden :?
Voor zoveel geld stond ik daar allang al op de stoep.
Toevallig heb ik mijn barebone ook bij hem vandaan, maar dat verliep toch allemaal prima en snel ik heb op de laatste dag van onze afspraak zelfs het geheugen nog kunnen wijzigen en heb bij hem ter plekke tijdens een kop koffie een pixel check uitgevoerd.
Niets aan de hand dus, wel zat het bedrijf op een vreemd stuk terrein, maar ook dat is niet ongewoonlijk bij die duitsers.
(BTW ik moest dus vanuit Den Helder naar deze duitser wat dik 3 uur rijden was en weer 3 uur terug en nog hield ik er geld aan over :) )

[ Voor 9% gewijzigd door GeeMoney op 04-09-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik zit nog op school, ik kan niet eventjes naar duitsland rijden hoor...
en ja ik ga nog een boze mail sturen. als ik nog een keer geen antwoord krijg volgt er nog een boze telefoon en dan lp ik hem nog iets aan zn broek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
once agian I did not receive an answer from you!

the boot problem is with the new 2.30 bios not solved and so I guess I need a new laptop. I would like to arrange warranty. yesterday It didn't boot after an hour of trying and disconnecting the battery. I'm sick of having this problem and a manufacturer that doesn't reply my emails!!!

this is the last warning, and don't say you did not receive my emails, because I am not the only customer. I am talking with MSI too so there's a chance that you won't be allowed to sell barebones anymore if you still continue like this...

Ye be warned...

Jakob Herreman

vind ik wel redelijk stoer van mezelf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
ik heb de msi s271 en vraagme toch echt af hoe ik de hardeschijf kan vervangen, achter de dvd drive zittie niet. verder zou ik niet weten wat ik open zou moeten schroeven ervoor oid. wil ook nog wel garantie houden.
zit zeker onder het toetsenbord oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
hier zal wel ergens een gids staan

mijn stand-by en slaapstand probleem krijgt een andere wending: het gaat allemaal als ik mij nog niet aangemeld heb, dus is er een programma dat dat tegen houdt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
staat wel iets over dat er een pdf bestand moet zijn maar kan die nergens terug vinden, alleen dat het veeeel werk is om hem uit elkaar te krijgen en dat het geheugen onder het toetsenbord zit.
maar hardeschijf kan ik echt niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Pshyto schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:24:
staat wel iets over dat er een pdf bestand moet zijn maar kan die nergens terug vinden, alleen dat het veeeel werk is om hem uit elkaar te krijgen en dat het geheugen onder het toetsenbord zit.
maar hardeschijf kan ik echt niet vinden....
Naast je mousepad aan de rechterkant daar zit je hard disk.
De complete bodem moet wel van de notebook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben als student zijnde ook op zoek naar een mooi laptopje. De laptop zal ik dagelijks mee moeten nemen naar school en zal ik gebruiken voor de standaard office taken en misschien een beetje kloten in de trein. Verder zou het handig zijn als ik zo nu en dan met Solid Edge zou kunnen werken (3D Cad).
De kleine 12 inch laptopjes staan mij zeker aan, vooral in het wit. Er is alleen altijd het dilemma van wat ik nou moet nemen... Algemene config weet ik al een beetje alleen ik twijfel nog tussen een 271 met waarschijnlijk een TL-52 X2 of een 262 met een T2400.
Oorspronkelijk was mijn bedoeling om te wachten op de Core 2 Duo, echter is mijn budget niet al te hoog en zal ik dus met wat minders genoegen moeten nemen.

Mijn vraag aan jullie is dan ook of er echt veel verschil zit in de 2 verschillende typen laptops; niet alleen qua processor, maar ook met X300 vs integrated zooi.
Een tweede vraag is aan degene die bij ALB een barebone hebben gekocht: hoe hebben jullie dit geregeld? Via de mail een offerte op gevragen of via de configurator op de site?

Alvast bedankt!

EDIT: mijn budget ligt rond de 1200 euro. Verdere config: 1gb ram, 100gb 5400, 8 cell accu.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 17:03
Welke kleur vinden jullie het mooist ? nouja kleur :P zwart wit en oranje kan je kiezen !

Ik vind zelf oranje wel een gave kleur !

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
dubbel

[ Voor 105% gewijzigd door salutem op 05-09-2006 00:29 ]

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
msi s271 is grafische beter,
http://www.hardware.info/...Duo_vs_AMD_Turion_64_X2/2
staat dat wel eigeniljk.

cpu van de s262 is dus wel sneller. maar heb zelf de s271 wit.
980 euro dus binnen jouw budget, wel een 80gb schijf maar is te veranderen. mischien bij 4 launch of salland voor een hd update kiezen... geloof dat dat daar kan...

vind het zelf heel mooie laptop, maar niet echt desktop vervanger voor mij.
heb hem zelf ook om mee te nemen naar school vooral. autocad zal er ook op komen. programma waar jij het over had ken ik verder niet. maar het scherm is mooi en de resolutie is echt goed te doen op 12 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estuera
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
Pshyto schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:26:
msi s271 is grafische beter,
staat dat wel eigeniljk.

cpu van de s262 is dus wel sneller. maar heb zelf de s271 wit.
980 euro dus binnen jouw budget, wel een 80gb schijf maar is te veranderen. mischien bij 4 launch of salland voor een hd update kiezen... geloof dat dat daar kan...

vind het zelf heel mooie laptop, maar niet echt desktop vervanger voor mij.
heb hem zelf ook om mee te nemen naar school vooral. autocad zal er ook op komen. programma waar jij het over had ken ik verder niet. maar het scherm is mooi en de resolutie is echt goed te doen op 12 inch.
Waar is de witte s271 te koop? Kom alleen maar de oranje versie tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Pricewatch ?

[ Voor 184% gewijzigd door salutem op 05-09-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de s271 met Turion. Heeft iemand al ervaring met de 3.00 BIOS? Er staat bij dat deze alleen geschikt is voor SATA. Is deze dan geschikt voor de standaard s271?

De BIOS staat overigens hier: http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=622&kind=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties!
Ik ben iig op zoek naar een witte versie. Ik zat zelf te denken om er een bij ALB te bestellen aangezien ik dan een iets betere processor en meteen een 8 cell accu erin kan.
Ik heb iig op pricewatch geen versie gezien met een wat grotere hd en betere proc.

Ik neem aan dat als ik een voorgeconfigureerde MSI laptop bestel bij ALB er een duits toetsenbord in zit en ik dus aan een geconfigureerde barebone vast zit?

Blijft leuk om een leuke laptop te zoeken.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Nee, je kan bij ALB ook gewoon om een US-international toetsenbord vragen (tegen meerbetaling)

Vraag jezelf alleen af of je wel de witte wilt, want de eerste paar weken is hij ook nog wit, maar daarna wordt hij wat geliger. Volgens de winkels hoort dat en is dat parel ofzo.

En ik zit nooit met vuile handen te typen, maar er blijft toch aardig wat spul, huid enzo op zitten, en dat zie je ook erg goed. Maar laat me je niet weerhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 19:07
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:55:
Heb de s271 met Turion. Heeft iemand al ervaring met de 3.00 BIOS? Er staat bij dat deze alleen geschikt is voor SATA. Is deze dan geschikt voor de standaard s271?

De BIOS staat overigens hier: http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=622&kind=11
De s271 barebook heeft Pata en geen Sata, misschien is er een nieuwere versie (misschien wel de door MSI zelf uitgebrachte Megabook S271)?

Ik zou het in ieder geval niet flashen. Je hebt geen garantie dan (bij de barebook)....

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
winkelwagen schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:39:
Nee, je kan bij ALB ook gewoon om een US-international toetsenbord vragen (tegen meerbetaling)

Vraag jezelf alleen af of je wel de witte wilt, want de eerste paar weken is hij ook nog wit, maar daarna wordt hij wat geliger. Volgens de winkels hoort dat en is dat parel ofzo.

En ik zit nooit met vuile handen te typen, maar er blijft toch aardig wat spul, huid enzo op zitten, en dat zie je ook erg goed. Maar laat me je niet weerhouden.
Let erop!!

Ik dacht dat ook te vragen, echter kreeg een UK toetsen bord.. Het is even aanpassen maar had toch liever een US gehad.. Dus let erop als je besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Ik ben zeer geinteresseerd in zo'n hele fijne witte S262 maar ik kan geen voorgeconfigureerde vinden die aan mijn wensen voldoet dus wil ik er wel eentje zelf bouwen. Nu heb ik echter nog wat extra informatie nodig en ik hoop dat men hier antwoorden voor me heeft.

Ten eerste maar even, als ik zo'n barebone koop, zit daar dan een aantal standaardcomponenten in of verschilt dat per winkel? Dan heb ik het vooral over adapter, accu en toetsenbord, moeten die allemaal los?

Verder vraag ik me af hoe ik van tevoren weet of iets past? En dan heb ik het met name over de processor, tobo en CD-speler? Is een 'Core Duo T2300' bijvoorbeeld altijd een mobile die ik er zo in kan zetten?

En nog een kort vraagje: moet ik een wireless miniPCI of miniPCIe kaart kopen? :)

En als laatste, heeft iemand goede ideeën waar ik componenten voor zo'n ding (wit dus) het beste kan kopen of bestellen, in Nederland?

-Edit-
Hmm, ik kan in Nederland nergens een witte vinden, dat is wel erg jammer. Uit Duitsland bestellen vind ik toch niet erg handig. Maar mijn andere vragen blijven, vooral die over miniPCI/e en het toetsenbord. Ik denk dat zelf 4launch de beste keuze is om te bestellen (overal de goedkoopste zal niet het goedkoopste worden ivm verzendkosten).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met bestellen bij Alternate Duitsland? Kan dat eventueel ook via de Nederlandse, ofzoiets? Ik kwam namelijk deze tegen en die wil ik echt graag hebben, maar ik heb nog zo m'n twijfels.

En is zo'n duits toetsenbord erg irritant? Of zijn enkel de Y en de Z omgedraaid (wat met OS instellingen te fixen is...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
bij computeruniverse.net bestellen doe ik nu toch maar niet meer (die kunnen geen toetsenbord omwisselen). Heb nu wel een aanbieding van alb binnen
1 Stck 001057B-SKU9 MSI S262 Barebone white 450.07579 450.08
12.1" WXGA Intel Core Duo Napa
FSB667 / DDR2 RAM / Intel945GM
inkl. Netzteil - Bluetooth
1 Stck 001001-DVDDUAL DVD Double Layer Drive 61.26391 61.26
Slim Line DVD +/- 8x
1 Stck AL0010015 Garantie 24 Monate
ALB Computer
+++++++++++++++++++++
1 Stck S91-0300033-SB3 4 Zellen Batterie 2.200 mAh 33.36983 33.37
S260/S262/S270
Weiß
2 1 Stck N11365 Axega RAM SO 1024MB DDR667 82.70992 82.71
PC5300 (1GB)
3 1 Stck S11-00US030-SA0W MSI Keyboard - US Layout white 16.25811 16.26
f. S260/S270/S262/S271/S280
4 1 Stck VERS0037 UPS Versand AT/NL/BE/LU 19.25564 19.26

Voor 769 euro totaal.
Dan moet ik nog een harddisk (7200rpm hitachi 60 gig, snelheid vind ik belangrijker dan opslag)
een wlan mini pci-e kaartje à 30 euro bij informatique
en dan nog een processor, zag dat alternate duitsland al een t7200 binnen 24h kon leveren, maar ik vind 299 toch nog wel aardig veel geld, denk dat het voor mij toch eerst maar een celeron m 410 gaat worden tot de merom wat in prijs daalt.

Kan iemand me nog ff een keer bevestigen dat dat alb een vertrouwelijke zaak is (is echt tering ver weg rechtsonder in duitsland) en hoe lang duurt het ongeveer voordat ze iets hebben opgestuurd naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
SuperBoswachter schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:37:
bij computeruniverse.net bestellen doe ik nu toch maar niet meer (die kunnen geen toetsenbord omwisselen). Heb nu wel een aanbieding van alb binnen
1 Stck 001057B-SKU9 MSI S262 Barebone white 450.07579 450.08
12.1" WXGA Intel Core Duo Napa
FSB667 / DDR2 RAM / Intel945GM
inkl. Netzteil - Bluetooth
1 Stck 001001-DVDDUAL DVD Double Layer Drive 61.26391 61.26
Slim Line DVD +/- 8x
1 Stck AL0010015 Garantie 24 Monate
ALB Computer
+++++++++++++++++++++
1 Stck S91-0300033-SB3 4 Zellen Batterie 2.200 mAh 33.36983 33.37
S260/S262/S270
Weiß
2 1 Stck N11365 Axega RAM SO 1024MB DDR667 82.70992 82.71
PC5300 (1GB)
3 1 Stck S11-00US030-SA0W MSI Keyboard - US Layout white 16.25811 16.26
f. S260/S270/S262/S271/S280
4 1 Stck VERS0037 UPS Versand AT/NL/BE/LU 19.25564 19.26

Voor 769 euro totaal.
Dan moet ik nog een harddisk (7200rpm hitachi 60 gig, snelheid vind ik belangrijker dan opslag)
een wlan mini pci-e kaartje à 30 euro bij informatique
en dan nog een processor, zag dat alternate duitsland al een t7200 binnen 24h kon leveren, maar ik vind 299 toch nog wel aardig veel geld, denk dat het voor mij toch eerst maar een celeron m 410 gaat worden tot de merom wat in prijs daalt.

Kan iemand me nog ff een keer bevestigen dat dat alb een vertrouwelijke zaak is (is echt tering ver weg rechtsonder in duitsland) en hoe lang duurt het ongeveer voordat ze iets hebben opgestuurd naar NL?
Nou ik kan bevestigen dat ALB een erg betrouwbare zaak is... mijn laptop was 2 dagen nadat ik het geld had overgemaakt al verstuurd! Op email reageren ze snel en ook het nasturen van wat MSI logo's was geen probleem. Moet zeggen dat er weinig webshops zijn die zo'n snelle en goede service hebben!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
Estuera schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:39:
[...]

Waar is de witte s271 te koop? Kom alleen maar de oranje versie tegen.
ik heb mijne (wit)besteld bij zercom, 8cells accu en turion cpu met nette prijs.
maar weet niet of ik dit nu hier neer mag zetten of dat dit onder reclame oid valt

ik heb dus de s271 met 8cells accu, maar wat nu als ik een slot wil bevestigen, moet ik daarvoor een speciaal slot hebben oid, kan het niet terugvinden op de msi site

[ Voor 19% gewijzigd door Pshyto op 06-09-2006 23:52 ]

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 19:07
Er past gewoon een standaard laptopslot in. Geen probleem dus.

Tip: Veel succes bij Zercom... Mijn ervaringen zijn zeer slecht. Als je toch in Einhoven wil shoppen, koop dan bij 4Launch. Zelfde prijzen en betere en vriendelijkere service. (en nee, ik werk er niet)

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
een standaard kensington lock past niet als je een 8 cell battery hebt.
Je hebt daar een andere voor nodig.

Deze van belkin past bijvoorbeeld wel: http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=167080

That's the way the cookie crumbles.

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Hmmz die MSI Megabook S271W-021NL hou ik nu een weekje in de gaten omdat mijn interesse er naar uit gaat. Maar in dat weekje is hij al bijna 40 euro in prijs gestegen. Hoe duur is ie geweest? Ik kan op pricewatch geen grafiekje hier van vinden. Wat hebben jullie betaald?

Verwijderd

Ik ga er hoogstwaarschijnlijk eentje bij ALB kopen (of misschien Alternate.de omdat ik met Alternate.nl ook goede ervaring heb) die volledig aan mijn eisen voldoet. Ik heb ze even gemeeld of ze ook in een standaardmodel een toetsenbord kunnen vervangen voor een US versie. Zoniet, kan ik dat ook nog wel zelf doen. Weet iemand of er aan zo'n duitse veriant nog andere dingetjes raar zijn?

• Pshyto
Moneta schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:27:
een standaard kensington lock past niet als je een 8 cell battery hebt.
Je hebt daar een andere voor nodig.

Deze van belkin past bijvoorbeeld wel: http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=167080
bedankt,

4launch is ook goeie winkel, zercom nog geen negatieve ervaringen mee... maar dit is meer voor de shop survey.

ik heb mijne voor 980euro aangeschaft.
en nu ik zo kijk lijkt die idd schaars te zijn dus de prijs stijgt.

heb nu mijn s271 geinstalleerd met xp pro, alleen nu geeft die de accuduur niet lekker meer weer, blijft op 99% staan en werkt nog 3 minuten...

iemand enig idee wat ik hiermee moet?
daarvoor deed die het goed.

• oNNoZeLe
Hi all,

even een kleine update van Kai. En aangezien MSI-NL hier ook wel eens mee leest zal het volgens mij wel spannend worden..

Hier zijn laatste bericht van daarnet:
I Koen,

we are currently negotiating with MSI NL and MSI Germany to find a way to persuade NL they have to do that. The service does not depend on the price you paid / we sold – this is totally stupid! If there is something, MSI has to change the purchase-price is not relevant. I do not know what kind of problem the guys from MSI NL have but if the will not do their job, MSI Headquarter has to reorganize the concept.

Mit freundlichen Grüßen

• Pshyto
probleem met de accu,
laptop viel uit ivm met lege accu wat ik niet zag aankomen omdat er nog steeds 99% stond.
ennu weer opnieuw aant opladen en t lijkt allemaal over te zijn.

• GeeMoney
Pshyto schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:16:
probleem met de accu,
laptop viel uit ivm met lege accu wat ik niet zag aankomen omdat er nog steeds 99% stond.
ennu weer opnieuw aant opladen en t lijkt allemaal over te zijn.
Is mij inderdaad ook 1 keer gebeurd, probleem was over door accu los te koppelen even de laptop dus zogenaamd aanzetten (zonder accu en stroom voorziening). daarna accu weer aankoppelen en toen deed die het bij mij weer goed.
Sindsdien niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor deel 4 al een tijdje TS? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Ben zelfs sinds enkele weken in bezit van de MSI S262 (zwarte uitvoering) met 1024mb ram. Heerlijk systeem moet ik zeggen, ik vroeg me echter het volgende af. Volgens de specificaties van de Intel 945GM chipset zou het mogelijk moeten zijn een extra videokaart in te bouwen. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Knoc schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 01:03:
Ben zelfs sinds enkele weken in bezit van de MSI S262 (zwarte uitvoering) met 1024mb ram. Heerlijk systeem moet ik zeggen, ik vroeg me echter het volgende af. Volgens de specificaties van de Intel 945GM chipset zou het mogelijk moeten zijn een extra videokaart in te bouwen. Kan iemand dit bevestigen?
Met een figuurzaag en een soldeerbout komt je vast een heel eind... :P

Maar serieus: het chipset zal dat best ondersteunen, maar aangezien er geen ruimte en/of connectors voor een videokaart zijn op een s262, heb je daar weinig aan. De S262 is bedoeld voor doorsnee multimedia/internet/office gebruik, voor games zul je een 15" notebook moeten aanschaffen met een "echte" videokaart.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorelord schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:04:
Hmmz die MSI Megabook S271W-021NL hou ik nu een weekje in de gaten omdat mijn interesse er naar uit gaat. Maar in dat weekje is hij al bijna 40 euro in prijs gestegen. Hoe duur is ie geweest? Ik kan op pricewatch geen grafiekje hier van vinden. Wat hebben jullie betaald?
€995,- 10 dagen geleden. Dat was trouwens bij Take it Now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
Atomsk schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 02:04:
[...]

Met een figuurzaag en een soldeerbout komt je vast een heel eind... :P

Maar serieus: het chipset zal dat best ondersteunen, maar aangezien er geen ruimte en/of connectors voor een videokaart zijn op een s262, heb je daar weinig aan. De S262 is bedoeld voor doorsnee multimedia/internet/office gebruik, voor games zul je een 15" notebook moeten aanschaffen met een "echte" videokaart.
kan wel een express slot vullen met een videokaart, dan mischien extern scherm eraan hangen, maar achteraf had je dan misch. beter voor de s271 kunnen gaan want die is grafische sneller.
hier staan wat benchmarks, maar is wel een andere configuratie, met 512mb geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Medion 12" md 95712 besteld en wil nu een sleeve kopen voor deze notebook.

Deze notebook heeft dezelfde afmetingen dan een msi s271.

Bij deze notebook zit een 8 cells accu meegeleverd en deze steekt een beetje uit aan de achterkant.

Heeft iemand toevallig een zelfde soort laptop met uitstekende 8 cells accu en hiervoor een 12" sleeve gevonden, die goed past zonder al te veel spanning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
Ik gebruik voor mijn s262 met 8 cell accu een Targus second skinz 12" gekocht bij de mycom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een S262 te nemen met een T7200 @ALB computers, nu ze bieden daar een perfect skin tas aan (Dicota PerfectSkin 12" - Schwarz) Heeft iemand ervaring met deze? ik heb de topic doorlezen (ergens eind augustus) en toen was ik het nergens tegen gekomen.

Ik ga een 8 cellen Accu nemen dus mijn vraag is door het uisteken van de Accu pas hij er dan in? want ik heb geen zin om een laptop te hebben zonder een tas |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:26:
Ik ben van plan een S262 te nemen met een T7200 @ALB computers, nu ze bieden daar een perfect skin tas aan (Dicota PerfectSkin 12" - Schwarz) Heeft iemand ervaring met deze? ik heb de topic doorlezen (ergens eind augustus) en toen was ik het nergens tegen gekomen.

Ik ga een 8 cellen Accu nemen dus mijn vraag is door het uisteken van de Accu pas hij er dan in? want ik heb geen zin om een laptop te hebben zonder een tas |:(
Kun je dat niet beter aan ALB computers vragen? Die kunnen het zo even uitproberen, als ze dat al niet gedaan hebben. Zo aan de afmetingen te zien past het qua diepte. Breedte past net. Op grond van afmetingen is het altijd wat lastig inschatten, omdat veel B5 (12") skins bijna uit hun naden scheuren wanneer je er een megabook + 8cells accu in wil proppen. Deze is een 13" skin, dus dat moet wel passen lijkt me. Maar misschien ook niet.. :X

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan een barebone te kopen bij ALB, eerste offertes zijn al binnen en de S271 is toch wel interessant. Ik vroeg bij de offerte ook om een Dicota Perfectskin, ALB melde echter dat de sleeve bij een 4 cell accu wel goed paste maar bij een 8 cell niet. Ik denk dat ik dus maar op zoek ga naar een andere.
Verder zit ik ook nog ff te twijfelen tussen processors :P
Core 2 Duo krijgen ze bij ALB deze week ook al een lading van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Atomsk schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:44:
[...]

Kun je dat niet beter aan ALB computers vragen? Die kunnen het zo even uitproberen, als ze dat al niet gedaan hebben. Zo aan de afmetingen te zien past het qua diepte. Breedte past net. Op grond van afmetingen is het altijd wat lastig inschatten, omdat veel B5 (12") skins bijna uit hun naden scheuren wanneer je er een megabook + 8cells accu in wil proppen. Deze is een 13" skin, dus dat moet wel passen lijkt me. Maar misschien ook niet.. :X
Ik heb die skin erbij, S270 met 8cell accu past perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:13:
[...]

Ik heb die skin erbij, S270 met 8cell accu past perfect!
morgen zal ik het is op de chat vragen van alb, Ik hoop dat het met een s262 ook gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:02:
[...]

morgen zal ik het is op de chat vragen van alb, Ik hoop dat het met een s262 ook gaat
De behuizing is hetzelfde, dus het zou mij verbazen als het niet zou passen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lex_brugman schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:19:
[...]

De behuizing is hetzelfde, dus het zou mij verbazen als het niet zou passen..
het is maar voor de zeker heid hé ;) , gisteren is er gemailed om mijn S262 te bestellen.

T7200
2gb ram
80 gb hd
zwart s262

dit is het zo wat de rest weet je wel wireless kaartje enz...

Dus hopelijk heb ik hem dan de week na de week dat nu komt of hopelijk zelfs eerder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
Weet iemand waar je een witte S262 in NL kunt bestellen?

Ik zie overal alleen maar de zwarte staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
Heb mijn barebone bij alb besteld, heb contact via mail gehad en geld over gemaakt via iban nummer, gaan ze nu gewoon verzenden, of krijg je ook nog een bevestiging van de verzending per mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperBoswachter schreef op maandag 11 september 2006 @ 17:12:
Heb mijn barebone bij alb besteld, heb contact via mail gehad en geld over gemaakt via iban nummer, gaan ze nu gewoon verzenden, of krijg je ook nog een bevestiging van de verzending per mail?
bij mij is net hetzelfde gebeurd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 14:13
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:47:
[...]
bij mij is net hetzelfde gebeurd vandaag.
Ah dan was jij die kerel in het locale argentabureau die met vreemde duitse papieren rondliep ;)

neways, Heb vandaag samen met spaarlamp de mijne besteld @ ALB maar betaling moet nog aanvaard worden door een van m'n ouders omdat ik geen 18 ben :X (nog een kleine 3 maandjes :p)

spec's:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Grundsystem: MSI S262 Barebone black                                                  555,00 EUR
Prozessor: Intel Core 2 Duo "Merom" T7200                                              329,00 EUR
Festplatte: 2.5 Harddrive 100GB PATA 5400rpm                                        105,00 EUR
Arbeitsspeicher: 2x SO 1024MB PC667 DDRII RAM                                  156,00 EUR
Laufwerk: Slim Line DVD-Brenner 8x                                                         75,01 EUR
Wireless LAN: Intel PRO/Wireless 3945ABG Mini-PCI Express - 54M/Bit     68,86 EUR
8 Zellen Batterie 4.400 mAh S260/S262/S270                                             82,38 EUR
MSI S2xx Series Black Keyboard FR                                                         19,00 EUR
Tasche: Dicota PerfectSkin 12" - Schwarz                                                  18,04 EUR
Service: Warranty PICK-UP Service 24 months for AT/BE/NL/LU                  29,00 EUR
                                                                                                           + -----------------
Total                                                                                                      1437,29 EUR

Heb er gelijk maar bijgezet dat ik die stickertjes ook moet hebben.. :p Die duitsers hebben wel een heel andere cultuur, hun weekend begint morgen
ALB Computer - Vertrieb
aan mij
Meer opties 18:30 (48 minuten geleden)

Dear Frederick,

thanks for your information. Have a nice weekend!

Best regards

ALB Computer

Florian Müller
;)

Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/products/MBL-012/image_small1124998829.jpeg

M'n tas is 'n Crumpler McBains Medium (small is nét te klein)

[ Voor 7% gewijzigd door systemfan op 11-09-2006 20:26 ]

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik bezit nu ongeveer een half jaar mijn MSI S260 (wit, centrino en 1024 MB), ben hier erg tevreden over, alleen lijkt de accu de laatste paar weken minder goed mee te gaan (in de zuinige stand nog maar een uurtje). Iemand hier last van?

Bij mij zit geen Bluetooth ingebouwd, nu kan ik zo'n sticky kopen maar weet iemand of het mogelijk is om deze Bluetooth-chip naderhand in het apparaat in te bouwen is?
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.