[Ervaringen] MSI Megabook S2x0 series (deel 3) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:32
willy486 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:50:
die kerel van nutrius is zalig.
basisprijs S262 white v1.61: 1179
prijs qwerty tobo: 29
ik betaal: 1200

ik krijg extra: een gratis upgrade van T2300 naar T2400 :Y)

dus zeker een aanrader die winkel!
Dus je hebt nu eigenlijk, als ik het goed begrijp deze laptop:
http://81.169.162.205/sho...&hkat=1&proid=582&skat=40

-Inclusief QWERTY toetsenbord, verzending, tas en 2e accu

Voor 1200 euro.

Hoe heb je dat kunnen regelen? Ik ben ook zeer geinteresseerd :)
Moet je trouwens ook nog ergens anders rekening mee houden omdat het Duits notebook is. (Duitse AC adapter??)

[ Voor 11% gewijzigd door MyTi op 05-07-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
MyTi schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 00:37:

Moet je trouwens ook nog ergens anders rekening mee houden omdat het Duits notebook is. (Duitse AC adapter??)
Die werkt hier prima hoor. Zelfde eurostekker als in NL.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
MyTi schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 00:37:
[...]

Dus je hebt nu eigenlijk, als ik het goed begrijp deze laptop:
http://81.169.162.205/sho...&hkat=1&proid=582&skat=40

-Inclusief QWERTY toetsenbord, verzending, tas en 2e accu

Voor 1200 euro.

Hoe heb je dat kunnen regelen? Ik ben ook zeer geinteresseerd :)
ik heb gewoon wat gezaagd dat ik het echt dom vond en een gebrek aan service etc dat je dat tweede toetsenbord erbij moest nemen. maar je moet zeker niks vermelden van die upgrade, dat gaat zeker niet pakken :)

succes.
ik ga er dus vrijdag ter plaatse om, en je kan testen met Bart's PE en knoppix volgens hem. ik zal nog wat laten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

swarthur schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:10:
[...]

Ja, haal de batterij en de stroom er eens vanaf en probeer het na 5 minuten nog eens (het booten) waarschijnlijk werkt hij dan wel.!
Thanks! Is dat vaker voorkomend bij deze (of andere) laptop(s)?

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swarthur
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 19:29
Positron schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:37:
[...]

Thanks! Is dat vaker voorkomend bij deze (of andere) laptop(s)?
Volgens mij alleen bij MSI dat ik het mee maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
-

[ Voor 100% gewijzigd door Mentox op 10-07-2006 21:19 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik heb net mijn 262 een weekje binnen en ik heb er 3 uur achter gezeten en ik verkoop hem. Ik ben net 5 maanden van mijn RSI af (aan beide onderarmen) en heb binnen 10 minuten last als ik met touchpath werk :'( :'( :'(

Witte 262 met rode deksel!
100Gb HD
2Ghz duocore
1GB intern geheugen
8 cellen accu
us layout toetsenbord
windows xp prof multilangual
enz.

1409 euro voor betaald bij ALB computer (bon krijg je erbij)

3 uur achter gezeten dus zit uiteraard geen enkel krasje of vlekje op!

voor 1200 vaste prijs mag je hemin haarlem ophalen
rob @ osairis.nl

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 09:28

Theo

moederbord

Als ik jou was zal je net nieuwe s262 niet verkopen. Als je er echt vanaf wilt zou ik eens een mailtje sturen richting ALB, misschien dat zij hem wel terug willen nemen.

Het maakt trouwens niet uit wat voor laptop je heb, alle touchpads werken hetzelfde, en als je er met één niet overweg kan, dan kun je dat met geen enkele eigelijk. het is zonde om nu je s262 weg te doen en een andere laptop voor terug te kopen, ook hier kun je niet goed mee omgaan.

Als ik jou was zal ik je s262 gewoon houden en er een goede muis of trackball bij halen

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb net mijn S262 besteld bij ALB-Computers, werd keurig door Mareike te woord gestaan, ( via de e-mail )

Heb het volgende besteld:
MSI S262
Intel T2600
2 GB Intern geheugen
60 GB Harddisk
DVD Brander
LAN + Bluetooth
US-Layout keyboard
2 x 8 cellen accu
Pixelgarantie + Verzekering + verzendkosten + aan deur betalen =
1655,- euro's

vind ik een goede prijs en hoop er veel plezier van te hebben :D !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik heb de mijne ook ondertussen, zeer mooi toestel, enkel bij nutrius besteld en er staat nergens een merk op, precies of ik heb een laptop van de witte producten ;(
trouwens an diegene boven mij, je koopt zon zware laptop qua onderdelen, en dan maar een 80 gieg schijfje?

willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:31
willy486 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:59:
ik heb de mijne ook ondertussen, zeer mooi toestel, enkel bij nutrius besteld en er staat nergens een merk op, precies of ik heb een laptop van de witte producten ;(
trouwens an diegene boven mij, je koopt zon zware laptop qua onderdelen, en dan maar een 80 gieg schijfje?

willy
Meer ruimte wil niet zeggen meer snelheid?
Het is een laptop geen newsleech machine >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy486 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:59:
je koopt zon zware laptop qua onderdelen, en dan maar een 80 gieg schijfje?

willy
Nou willy dat zal ik je proberen uit te leggen;

1.: De laptop wordt niet sneller als ik er bv 100 of 120 gig in zou stoppen, het is al een 7200 RPM schijfje.
2.: Als ik kijk naar mijn huidige schijf van 250 gig, dan gebruik ik met alles er op en er aan, een kleine 25 gig, dus geen 20 gig en ook geen 20 gig maar rond de 25 gig. Ik heb dan alle programma's er op staan die je maar kunt bedenken van Dreamweaver tot Intellicad en Microstation.
3.: Ik zie niet snel gebeuren dat het op loopt naar de 60 gig, het wilt wel is voorkomen dat er 50 gig op staat ( op mijn huidige pc ) maar dan zijn het films enzo en die back up ik gelijk op DVD.
4.: Ik hoefde niet te bezuiningen op iets, maar het leek me volkomen nutteloos om een 120 gig schijf te nemen, daarom heb ik gekozen voor een T2600 inplaats van een T2500 die ik eerst had.

Hopelijk heb ik mijn keuze goed tegelicht ;)

Groeten, wacht met smart op mijn laptop. Zal er een aantal mooi pics van maken en een duidelijke review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik ga ook eens aan de mijne beginnen

en je hebt mij nu goed ingelicht, ik vond het gewoon raar, en ik weet ook el dat dat niet sneller is :P
dit spelgoedje wordt na 5 uur wel vershrkkelijk heet zeg, als ik een avi converteer naar een dvd-bestand(duurde 2 uur voor LOTR :r )en dan nog eens generals erbij :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een 262 aangeschaft met (los) extra RAM (DDR2 SODIMM) en een HDD (2.5"). Heeft er iemand ervaring met het installeren van deze onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:11:
Ik heb net een 262 aangeschaft met (los) extra RAM (DDR2 SODIMM) en een HDD (2.5"). Heeft er iemand ervaring met het installeren van deze onderdelen?
Nee heb geen idee, wel een vraag voor je. Welke processor heb jij erin zitten? Ik zie maar weining mensen een T2600 en ook daar zijn maar weining benchmarks voor, dus daarom zou ik graag mensen willen horen of die hem ook hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechts een puny T2300 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:11:
Ja :) wat wil je weten?
Ik denk dat je hier wel mee uit de voeten kunt?
http://www.msicomputer.com/product/notebook/MS-1057IG.pdf

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Het inbouwen valt best wel mee, het kost alleen best veel tijd (30 minuten) . Ik heb pas in mijn s260 (is dan wel geen s262, maar zoveel zal het niet verschillen) extra geheugen bijgeplaatst en de HD vervangen. Als je de pdf volgt die dieFX gepost heeft is het zeer goed te doen. Wel een kleine tip; leg een (hand)doek onder je laptop als je hem omgedraaid heb, zo voorkom je krassen op de achterkant.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties, het zijn dat soort tips die ik zocht. De procedure zag (ziet) er redelijk lang uit en het is handig om te weten waar de moeilijkheden zitten. Ik ben wel wat gewend met desktop pc's, maar dit soort gepriegel met kleine, dure en vooral moeilijk vervangbare onderdelen maakt me best zenuwachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat vind jij zelf van de snelheid? Hoe snel gaat windows opstarten etc. ? Ik hoor erg veel goede verhalen over de snelheid van de Core duo, dat hij erg rapt is, maar ik ben een AMD 3500 gewend, dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
mijn t2400 start in elk geval lekker snel op, en werkt vlotjes, niks op aan te merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is toch goed om te horen, je leest dan wel reviews enzo.. maar als je het hoort van mensen "om je heen" dan is dat toch wel vertrouwder. Heb jij nog vergelijkings materiaal met een desktop in hoevere je de Tserie sneller vindt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
vind ik ook
ik heb een a64 3000 plus staan ter vergelijking, maar als ik met mn s262 opstart zie ik bijna direct het windhoos-balkje en verder gaat het ook rap
maar hij wordt toch heel erg warm, zelfs als ik enkel maar zit te surfen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

wat wordt er warm?? De hd of de cpu???

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
de hele rechteronderkant, na een half uurtje op mn blote benen had ik rode benen, zonder in de zon te liggen :P
dus als je nog plaats over hebt in je budget koop je best een notebook cooler bij(imho)

willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

willy486 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:05:
de hele rechteronderkant, na een half uurtje op mn blote benen had ik rode benen, zonder in de zon te liggen :P
dus als je nog plaats over hebt in je budget koop je best een notebook cooler bij(imho)

willy
Ik zou hier mee uitkijken. De lelijke rasters die je hiervan in je benen kan krijgen gaan op een gegeven moment niet meer weg. Zogenaamde kachelbenen. Tot zover deze huishoudelijke mededeling :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

willy486 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:05:

willy
Of koop een zuinigere HD, want volgens mij zit daar je HD :)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Laatst online: 11-09 19:11
Ja ook ik moet melden dat hij echt erg warm wordt.

Ik had hiervoor een toshiba 1ghz en vond deze al warm..

Ik krijg er zelfs een extreem warme rechterhand van, aangezien hij zijn warmte rechts eruit blaast..
Daardoor zit ik soms "wijdbeens" met mijn armen uit elkaar achter de laptop.. 8)7

Heeft er trouwens al iemand Vista werkend zonder de hibernate en sleep problemen? zoja hoe?

[ Voor 16% gewijzigd door oNNoZeLe op 17-07-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Kun je de core duo niet undervolten zoals dat wel kan metd ePentium-m cpu's?? Dat kan zomaar 50% aan warmte van de cpu schelen!

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 21:04
theodouma schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:05:
Kun je de core duo niet undervolten zoals dat wel kan metd ePentium-m cpu's?? Dat kan zomaar 50% aan warmte van de cpu schelen!
Volgens mij is het de hardeschijf die zo warm wordt, die zit namelijk ook rechtsvoorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik zit eraan te denken om een laptop van dit type te kopen. Grootste eis bij mij is een degelijke behuizing. Als werk repareer ik laptops, echter zijn dit altijd business notebooks van zo'n 3/4 jaar oud. Dus ik weet niet precies hoe het met de degelijkheid van huidige laptops zit.
Weet iemand of deze laptop qua degelijkheid te vergelijken is met de Compaq EVO N6xx / zakelijke Armada's / Dell Latitude CSx / IBM T23?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Laatst online: 06-08 21:04
Speedfight schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:22:
Ik zit eraan te denken om een laptop van dit type te kopen. Grootste eis bij mij is een degelijke behuizing. Als werk repareer ik laptops, echter zijn dit altijd business notebooks van zo'n 3/4 jaar oud. Dus ik weet niet precies hoe het met de degelijkheid van huidige laptops zit.
Weet iemand of deze laptop qua degelijkheid te vergelijken is met de Compaq EVO N6xx / zakelijke Armada's / Dell Latitude CSx / IBM T23?
Ik weet niet hoe de MSI qua degelijkheid is in vergelijking met de door jou genoemde modellen, maar ik kan je wel zeggen dat de MSI zeer degelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik heb laatst in een Apple Store een Mac Mini gekocht, hier heb ik 1GB in laten zetten.

Nu vraag je je af waarom ik dit hier post, dit doe ik omdat ik het standaard geheugen terug heb gekregen. Dit zijn twee banken DDR2 en hier heb ik verder niets aan omdat ik ze nergens in kan stoppen. Mocht er dus iemand wezen die een MSI notebook gaat samenstellen met DDR2 geheugen dan kan hij/zij goedkoop dit geheugen overnemen.

Het gaat om twee repen Hynix geheugen van 256MB ieder en is "PC2-5300 CAS 5" snel. Dit geheugen komt van Apple en verkoop ik voor slechts 20 euro. Mail: Laurensbot333{A)msn.com

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Voor verkoop kun je beter in de V&A zijn :)
oNNoZeLe schreef op maandag 17 juli 2006 @ 08:29:
Ik krijg er zelfs een extreem warme rechterhand van, aangezien hij zijn warmte rechts eruit blaast..
Lex_brugman schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:07:
[...]
Volgens mij is het de hardeschijf die zo warm wordt, die zit namelijk ook rechtsvoorin.
En de HD blaast ook lucht weg :Y)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik heb bij msi belgium die stukjes met het typenummer op(Megabook S262) en het logo bij msi belgium gevraagd, en ze komen mijn richting uit. die laptop als barebook is nogal kaal anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy486 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:36:
ik heb bij msi belgium die stukjes met het typenummer op(Megabook S262) en het logo bij msi belgium gevraagd, en ze komen mijn richting uit. die laptop als barebook is nogal kaal anders ;)
Zo beter, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

De mijne is binnen en ben nu bezig met alles installeren etc..
Mijn eerste indruk: WOW wat een scherm :| !!!!! En wat een compliment aan ALB, hoe goed hun alles voor elkaar hebben, netjes een mapje erbij met informatie over jou systeem, wat er getest is etc..

Ik zal later vandaag of morgen wat foto's posten en een review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:43:
[...]

Zo beter, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

De mijne is binnen en ben nu bezig met alles installeren etc..
Mijn eerste indruk: WOW wat een scherm :| !!!!! En wat een compliment aan ALB, hoe goed hun alles voor elkaar hebben, netjes een mapje erbij met informatie over jou systeem, wat er getest is etc..

Ik zal later vandaag of morgen wat foto's posten en een review
Welke config heb je besteld, en nog met extra service? en hoe lang was de levertijd. Ik zit er ook zwaar over te denken bij ALB te bestellen... Bij Nutrius zijn ze wel goedkoper en er is een aanbieding met gratis accu en sleeve erbij, maar na 24 uur nog geen reactie op mijn email voor een offertje en bij ALB kreeg ik na een uurtje direct een nette offerte.
Zijn er nog mensen die ervaring met Nutrius hebben?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, die ervaring had ik dus ook bij Nutrius, ondanks dat ze misschien een paar tientjes goedkoper zijn heb ik toch alles bij ALB besteld,
Ik heb het volgende besteld:

MSI S262 - White
Intel T2600
2 GB intern geheugen
60 GB - 7200 RPM
WLAN + Bluethooth
SLime line DVD Brander +/-

2 x 8 cell accu
Pixelgarantie ( geen defecte pixels gagarandeerd )
2 Jaar pick up and return
Bezorgen bij NL + Betalen in Nederland

Totaal + BTW = 1655 euro

En geloof me als je ziet hoe gaat ALB alles heeft ingepakt en boekjes enzo erbij, een keurig mapje van ALB zelf met allerlei informatie over je systeem, dat ze het getest enzo hebben en een rapportje erbij dat alles is goedgekeurd enzo, echt een top service !!!

En dan !! WAT een laptop :| Hij verslaat bij Normale desktop in alles ( behalve video dan ) Maar geheugen benchmarks enzo :| het beeld is geweldig,

Verdere review komt nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:55:
Idd, die ervaring had ik dus ook bij Nutrius, ondanks dat ze misschien een paar tientjes goedkoper zijn heb ik toch alles bij ALB besteld,

MSI S262 - White
Intel T2600
2 GB intern geheugen
60 GB - 7200 RPM
WLAN + Bluethooth

2 x 8 cell accu

Totaal + BTW = 1655 euro

En geloof me als je ziet hoe gaat ALB alles heeft ingepakt en boekjes enzo erbij, een keurig mapje van ALB zelf met allerlei informatie over je systeem, dat ze het getest enzo hebben en een rapportje erbij dat alles is goedgekeurd enzo, echt een top service !!!

En dan !! WAT een laptop :| Hij verslaat bij Normale desktop in alles ( behalve video dan ) Maar geheugen benchmarks enzo :| het beeld is geweldig,

Hmm..klinkt goed :). Zit dan ook te wachten op je review ;). 'k hoor wel meer goede ervaringen met ALB

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:55:

MSI S262 - White
Intel T2600
2 GB intern geheugen
60 GB - 7200 RPM
WLAN + Bluethooth

2 x 8 cell accu

Totaal + BTW = 1655 euro

Hmm dan heb je dus ook nog wel een leuke korting gekregen, ik kom duurder uit bij het samenstellen. Zal het nog zin hebben als ik aangeef dat ik student ben? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
hier ook bij nutrius, zeer vriendelijke kerel, heeft een mega mini-racebaan staan :) , koffie gekregen en zo.

voor die stukjes:

Beste,

Het is altijd goed om te horen dat iemand blij is met onze product. De logo's is geen probleem om deze op te sturen. Ze komen er aan in ieder geval.
Ik wil nog wel benadrukken dat de laptop die U heeft waarschijnlijk een Barebone betreft (Reden waarom deze geen logos heeft) Dit betekent eigenlijk dat een laptop kaal word gelevered en dan door bedrijven zelf in elkaar word gezet. Hierdoor word alle garantie verzorgt door de leverancier en niet door MSI.

Best regards,

Support Team

From: jakob Herreman [mailto:ikdewilly@yahoo.com]
Sent: Friday, July 14, 2006 2:37 PM
To: Support Team MSI
Subject:

Geachte,

ik heb eind vorige week een msi s262 gekocht in duitsland, een laptop die zelf samengesteld is.
deze notebook is helemaal wit en er hangt niet eens logo van msi op. mijn vraag nu is of ik nog een stukje of logo kan krijgen voor die laptop. daarvoor is plaats voorzien onder het scherm en daaronder op het vast gedeelte van de notebook. ik ben zeer tevreden over deze laptop maar ik vind het wel erg jammer dat het er zo als een merkloos product uitziet...

hoogachtend,

[naam en adres]
en o ja, kan iemand dan eens de officiele wallpaper eens online gooien of mailen naar mij? mijn fotosoep trekt op niet zoveel :P

[ Voor 6% gewijzigd door jakob op 18-07-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy486 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:51:
en o ja, kan iemand dan eens de officiele wallpaper eens online gooien of mailen naar mij? mijn fotosoep trekt op niet zoveel :P
http://www.msi.com.tw/html/support/freedownload/index.htm

Kijk is aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Zou iemand eens een foto willen maken als de laptop op een a4tje ligt, zodat ik ongeveer weet hoe groot het in mijn schooltas is?

Ik denk dat ik de eerste week van september ga kopen, aangezien ik hem nu toch nog niet nodig heb en ik neem aan dat de prijzen alleen maar zullen zakken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
303(L) X 225(D) X 26-28(H)mm: (Uit de starterspost)

Een A4 is ongeveer 28 bij 18 ?

[ Voor 4% gewijzigd door GeeMoney op 19-07-2006 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:20
Ik heb een paar foto's gemaakt met mijn webcam.
De kwaliteit is om te huilen :'( ;(

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Afbeeldingslocatie: http://img45.imagevenue.com/loc587/th_81722_Foto_1_587lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img18.imagevenue.com/loc447/th_81733_Foto_2_447lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img125.imagevenue.com/loc322/th_81743_Foto_3_322lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img120.imagevenue.com/loc310/th_81749_Foto_4_310lo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img149.imagevenue.com/loc553/th_81754_Foto_5_553lo.jpg

Als ik een A4 helemaal links leg, is de laptop iets dan een halve centimeter langer.
En als ik hem helemaal voorop leg, dan steekt hij nog een paar centimeter uit aan de achterkant (de laptop)

Ik zal wel even wat betere foto's maken, maar intussen heb je dit dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
winkelwagen schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:55:
Ik heb een paar foto's gemaakt met mijn webcam.
De kwaliteit is om te huilen :'( ;(

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Als ik een A4 helemaal links leg, is de laptop iets dan een halve centimeter langer.
En als ik hem helemaal voorop leg, dan steekt hij nog een paar centimeter uit aan de achterkant (de laptop)

Ik zal wel even wat betere foto's maken, maar intussen heb je dit dan :P
Thnx! ik ben ook weer te lui om het formaat om een a4tje op te zoeken 8)7 maar het formaat is dus wel ideaal voor in de schooltas met een mooie sleeve eromheen :Y)

Zijn er mensen die ervaring hebben van het overstappen van een 14/15/17inch laptop naar 12 inch?
Ik heb zelf namelijk altijd gebruik gemaakt van een 14inch met 1024x768 en ben benieuwd of mensen het mee of tegen vinden vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Alleen waar je misschien wel op moet letten is dat de standaard 8cells accu wat naar onder uitsteekt achterin. Want dan komt alles schuin in je tas te zitten :P

Ik weet ook niet wat voor schooltas je hebt, maar ik heb een laptoptas gekocht waar ook nog schoolboeken in kunnen. Wat ik wel handig vond bij mijn tas is dat er een apart laptop tas in zit. Nadeel hiervan is dat er wel tot 17" laptops in kan, dus dat hij wat speling heeft. Maarja, de tas is zelf van topkwaliteit (Samsonite). En er is zat ruimte voor multomappen en boeken &c.

Edit: en nu wat betere foto's (mocht iemand ze ooit nodig hebben :Y) )

Afbeeldingslocatie: http://img144.imagevenue.com/loc570/th_83113_IMGP1032_570lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img132.imagevenue.com/loc426/th_83124_IMGP1033_426lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img151.imagevenue.com/loc355/th_83172_IMGP1034_355lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img101.imagevenue.com/loc383/th_83178_IMGP1035_383lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img34.imagevenue.com/loc442/th_83219_IMGP1037_442lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img25.imagevenue.com/loc360/th_83226_IMGP1038_360lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img149.imagevenue.com/loc431/th_83268_IMGP1039_431lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img37.imagevenue.com/loc530/th_83275_IMGP1040_530lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img124.imagevenue.com/loc545/th_83283_IMGP1041_545lo.JPG

Nog steeds niet echt subliem, maar ik neem aan dat iedereen hier het formaat van een A4 en van een RJ45 connector weet...

[ Voor 60% gewijzigd door winkelwagen op 19-07-2006 10:24 . Reden: Plaatchen voor de dorst en voor de toekomst zodat mensen die dit nuttig vinden er wat aan hebben,, ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de logo's van MSI gekregen, ze worden deze week opgestuurd !! Dat maakt de MSI nog vetter !!! Mijn verdere bevindingen volgen !!! Ben nu bezig met alles overzetten etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik had ze vandaag in de bus. er zijn zilveren lettertjes bij(MSI) en 2 klevertjes voor onder het scherm(zwart en wit) spijtig genoeg geen voor op het vaste gedeelte :(
fotos volgen nog, ik zit nl van op het toilet te surfen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

En daar kan je geen foto's maken? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Coenen op 19-07-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
kunnen wel, maar ik heb niet de gewoonte van mijn fototoestel mee te nemen naar het toilet :)
fotos komen eraan...

komt er eigenlijk een vierde deel van de topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2027.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2028.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2030.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2031.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2032.jpg
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/s262/normal_HPIM2033.jpg

ga ik gebruiken in mijn review

willy

[ Voor 59% gewijzigd door jakob op 19-07-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Maar heb je dan geen sticker voor boven de aan knop?
Want dat is bij mij ook zo'n lege ruimte.

Verder moet ik zeggen dat ik hem zonder stickers toch mooier vind :x

Trok ik zo vanmiddag mijn ATI radeon sticker eraf, zit er een lichtere plek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Eindelijk is Msi slim geworden. mijn S260 heeft geen ventilatiegaten onder de HD. Die wordt met dit weer dus ook gewoon bijna 50 graden :(

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
winkelwagen schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:23:
Maar heb je dan geen sticker voor boven de aan knop?
Want dat is bij mij ook zo'n lege ruimte.
Er zou in principe iets onder moeten kunnen, maar dat transpante plastic ding zit muurvast. Ik heb het nog via het gaatje in de accuhouder proberen eruit te duwen, maar dat ging ook niet. Alleen het verflaagje aan de onderkant van dat ding heeft nu een kleine beschadiging. :(
theodouma schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:28:
[...]
Eindelijk is Msi slim geworden. mijn S260 heeft geen ventilatiegaten onder de HD. Die wordt met dit weer dus ook gewoon bijna 50 graden :(
Het helpt weinig tot niks. De temp van de HD in m'n S262 liep op tot 51°C woensdag (en de fuji hd mag max 55°C hebben).

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Heb een offerte van Nutrius binnen, na twee dagen:
Dear Mr. Raben,

thank you for your message. I can offer the S262 V 1.83 with a small discount to
you:

S262 Nutrius V 1.83
Intel Core Duo T2400
1 x 1024MB DDR2 667 RAM
80GB 5400 U/min
DVD-Dual Doublelayer burner
WLAN / BT
4- and 8-Cell battery
Targus Bag
Keyboard exchanged to English QWERTY

Total Price 1210,- EUR - Shipment to NL costs 29,- EUR.

The individual machines do not have MSI Brandings, this is only available on the
few fixconfigurations.

But there is only one version of the S262 available - The Frame around the
display is complete white. Maybe you have seen an S260, because there is a grey
line below the display where the speakers are behind.

Mit freundlichen Grüßen

Kai Schomaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Atomsk schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 03:57:
[...]

Er zou in principe iets onder moeten kunnen, maar dat transpante plastic ding zit muurvast. Ik heb het nog via het gaatje in de accuhouder proberen eruit te duwen, maar dat ging ook niet. Alleen het verflaagje aan de onderkant van dat ding heeft nu een kleine beschadiging. :(
[...]
lol ik heb dat er al uit gekregen hoor
met mijn leatherman wave(heel scherp mes)een klein wipje en het was eruit.
tot ik in de brievenbus keek en zag dat er zo geen stukje in zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
updeet:

Ik moet U helaas teleurstellen, deze logo’s hebben wij momenteel ook niet. U zou dit eventueel kunnen navragen bij U leverancier.

De logos die we nu gestuurd hebben is gedaan bij hoge uitzondering aangezien er op onze barebones geen logos mogen staan van MSI.

We moedigen dit ook niet aan via forums etc. Normaal doen we dit dus zoiezo niet.

Best regards,

Support Team

From: jakob Herreman [mailto:ikdewilly@yahoo.com]
Sent: Thursday, July 20, 2006 12:02 PM
To: Support Team MSI
Subject: Re:

ik heb ze nu gekregen, maar er zit geen stukje bij voor net boven de powerknop, dat vind ik juist het jammerste dat dat er niet is. daar staat normaal Megabook S262.
zou ik dat nog kunnen krijgen?

ik heb dus nog een wit stukje, als ik daar iemand een plezier kan mee doen(als je de verzendkosten vergoedt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Zoww heb nu mooie offerte van ALB met wat studentenkorting ;)

MSI S262 Wit
Dual Layer DVD Brander
8-cell accu
T2500 2Ghz
1024MB Ram
80GB 5400RPM
12" perfect skin
2 jaar PICK-UP garantie
Pixel garantie
US-Keyboard
UPS Verzending
Testen van alles

Totaal voor €1299, dus goedkoper dan Nutrius :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:14

996

Lekker uitgebreid systeem, veel power en toch een scherpe prijs. Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol gistere gevraagd aan msi of ik ze kon krijgen, tot mijn verbazig lagen er vandaag 2 prachtige MSI logo's !!! Wat een service van MSI, ben overgens nog druk bezig met testen van het systeem, ik plaats van het weekend mijn review, moet hem wel eerst testen he !!! 1 ding kan ik wel zeggen, hij wordt idd erg warm rechts onder. niet dat het hinderlijk is ofzo, maar je voelt het wel, oja ook het toetsenbord is ff wennen, dan vooral het formaat !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:20:
Lol gistere gevraagd aan msi of ik ze kon krijgen, tot mijn verbazig lagen er vandaag 2 prachtige MSI logo's !!! Wat een service van MSI, ben overgens nog druk bezig met testen van het systeem, ik plaats van het weekend mijn review, moet hem wel eerst testen he !!! 1 ding kan ik wel zeggen, hij wordt idd erg warm rechts onder. niet dat het hinderlijk is ofzo, maar je voelt het wel, oja ook het toetsenbord is ff wennen, dan vooral het formaat !!!
Dus het toetsenbord is kleiner dan een "standaard" notebook toetsenbord? Hoeveel cm breed is het toetsenbord dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
28,4 cm

ik heb er voral last mee dat sommige letters niet goed doorkomen, je moet de toetsen blijkbaar redelijk diep indrukken

[ Voor 3% gewijzigd door jakob op 20-07-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy486 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:47:
28,4 cm

ik heb er voral last mee dat sommige letters niet goed doorkomen, je moet de toetsen blijkbaar redelijk diep indrukken
oh dat heb ik dus helemaal niet, ik vind het juist veel soepeler vergeleken met mijn logitech multimedia keyboard.

Hij is idd kleiner, maar het is wel fijn moet ik zeggen, maar het is gewoon wenne !! Dat is ook zo met de muis, ik dacht dat ik in het begin veel mooite met het scherm zou hebben, maar dat is totaal niet aan de orde, een heerlijk glas helder scherm !! Zo veel beter als mijn 17" TFT scherm van Benq !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Welk design bij de speakertjes krijg je bij ALB nu precies? met die losse gaatjes aan beide kanten vindt ik namelijk een stuk lelijker dan geheel horizontaal, als jullie begrijpen wat ik bedoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:20:
Welk design bij de speakertjes krijg je bij ALB nu precies? met die losse gaatjes aan beide kanten vindt ik namelijk een stuk lelijker dan geheel horizontaal, als jullie begrijpen wat ik bedoel...
Die krijg je toch echt bij ALB,maar lelijk is het niet hoor, ik zou het lelijker vinden als hij helemaal door zou lopen hoor !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:49:
[...]

Die krijg je toch echt bij ALB,maar lelijk is het niet hoor, ik zou het lelijker vinden als hij helemaal door zou lopen hoor !!
Hmm wellicht dat het er dan in het echt beter uit ziet :)
Weet iemand of er nog waardige alternatieven zijn voor de S262 (12,1 tot 14,1inch met Magnesium/alluminium behuizing)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 22:15
willy486 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:47:
28,4 cm

Had ik ook. Raak je na een tijdje wel gewend aan. Ook lijkt het toetsenbord net wat soepeler geworden na een paar maandjes.

Al zie je nog steeds iedereen stuntelen zodra ze iets moeten typen op jouw lappie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
inderdaad, en als je dan nog eens qwerty koopt in een gebied waar azerty standaard is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm ik heb dan nu toch mijn eerste probleem,

dat is het volgende: Ik heb een Acer TFT scherm 17", als ik dit aansluit dan kan ik gemakkelijk kiezen bij de intel settings welk scherm hoe will hebben, echter is het niet mogelijk om het scherm scherp te krijgen, hij wilt alleen op 1280x 800 staan, waardoor het scherm niet echt te lezen is, weet iemand een oplossing? Hebben jullie hier ervaring mee?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik ga dat eventjes proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
mijn settings waarmee het perfect gaat:

Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/screenshots/MWSnap035.bmp
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/screenshots/MWSnap036.bmp
Afbeeldingslocatie: http://willy.salens.net/coppermine/albums/screenshots/MWSnap037.bmp

toch geen probleem dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Dit scherm probleem is eerder aangedragen dat de maximum resolutie niet in te stellen is op sommige S262 notebooks. Probeer even de laatste drivers van Intel en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik gebruik de drivers van op de cd, 6.14.10.4497

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Er zijn nieuwere dan wat er op cd staat of de MSI website zelfs. Zie [rml]Atomsk in "[ Ervaringen] MSI Megabook S2x0 series (d..."[/rml]

Beetje jammer wel dat het scherm niet goed te kalibreren is met de Intel settings. Je kunt de gammawaarde namelijk niet lager zetten.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik download die toch niet hoor

gouden regel:

if it aint broken, dont fix it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey ik heb het nu dus werkend gekregen bedankt voor de tip Willy, dit is echt ideaal met tekenen zo, ik heb het nu ingesteld dat mijn laptop scherm de menu's van microstation op het scherm heeft en dat ik op mijn andere scherm wat een 21 inch wordt mijn tekeningen kan lezen en maken !! super werkt dit !!! thanks !!! En btw had de laatste drivers etc.. allemaal al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Weet iemand of deze laptop bij Mediamarkt Arnhem te bewonderen is? Wil na veel lezen dit dingetje wel eens in het echt aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
die van mij gaat morgen met UPS richting MSI
s270 black

dvd drive doet gaar :/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ben vandaag bij de Mediamarkt geweest, en ze hadden hem niet... Wel een stuk of 30 andere laptops maar daarvan voldeed er géén één aan mijn eisen: tussen 12,1 en 14,1 inch en een Magnesium/Aluminium behuizing... Woont er toevallig iemand in de buurt van Doetinchem met een S2XX waar ik hem wel kan bewonderen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
kwil hem wel eens showen voor mijn webcam :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
willy486 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:00:
kwil hem wel eens showen voor mijn webcam :Y)
Plaatjes kan ik al wel genoeg vinden :P Maar waar heb jij de jouwe gekocht? Ben benieuwd welke winkel het type met die S vorm bij de touchpad leverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
nutrius, en is die s-vorm niet standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, het heeft even geduurd, maar dan toch gevonden.

Accu: 4400 mAh voor mijn SIM2000 van Cybermaxx (Trekpleister) Medion 95264 = MSI S250. (ZILVERKLEURIG!)

Waar? Gewoon bij Medion in Nederland.
Kost? 64,90 Incl. verzendkosten.
Hoe? Via website van Medion, de Medionshop. Bestelnummer is:

40011063

Zondag besteld, dinsdag in huis!

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Nou de mijne is besteld bij ALB 8)

Witte S262
Core Duo T2500 2Ghz
2GB DDR667 Ram
100GB 5400RPM HDD
Intel 3945ABG wireless
DVD 8x Dual Layer Brander
8 cellen accu
12inch PerfectSkin hoes
US keyboard
2 jaar pick-up service
dodepixel garantie
Verzending naar Nederland
2 netvoedingen

Voor een totaalbedrag van €1399,-
Toch €100 meer dan ik wilde uitgeven, maarja dan heb ik wel 100GB HDD en 2GB Ram in plaats van 80GB/1GB. De levering zou binnen een week zijn, spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Nou ben ik ook geinteresseerd geraakt in deze laptop. Helaas zijn we hier (belgie) Azerty gewoon. En ik had hem wel graag in Duitsland gehaald. Nu zag ik in de pricewatch toetsenborden staan voor MSI-laptops.

Maar is dit mogelijk om er een Azerty toetsenbord in te stoppen, en dit zonder de garantie te verliezen?
Of moet ik leren typen met qwerty? Lijkt me eigenlijk vrij moeilijk :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Speedfight schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:10:
Nou de mijne is besteld bij ALB 8)

Witte S262
Core Duo T2500 2Ghz
2GB DDR667 Ram
100GB 5400RPM HDD
Intel 3945ABG wireless
DVD 8x Dual Layer Brander
8 cellen accu
12inch PerfectSkin hoes
US keyboard
2 jaar pick-up service
dodepixel garantie
2 netvoedingen

Voor een totaalbedrag van €1399,-
Toch €100 meer dan ik wilde uitgeven, maarja dan heb ik wel 100GB HDD en 2GB Ram in plaats van 80GB/1GB. De levering zou binnen een week zijn, spannend :D
Aantal leuke lapjes hier in dit topic, voor een aantrekkelijke prijs. Alleen vraag ik me af hoe zwaar die dingen nou zijn. Ik vind mobiliteit best belangrijk en heb geen zin om met een laptop van 4 kilo te reizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Dat staat toch gewoon in de TS :? --> Gewicht 1.9kg met een 4-cells accu, 2.15kg met een 8-cells.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
NaZ- schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:26:
[...]

Aantal leuke lapjes hier in dit topic, voor een aantrekkelijke prijs. Alleen vraag ik me af hoe zwaar die dingen nou zijn. Ik vind mobiliteit best belangrijk en heb geen zin om met een laptop van 4 kilo te reizen :P
Zo´n dingetje weegt nog geen 2kg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Laatst online: 11-09 19:11
......................
12inch PerfectSkin hoes
US keyboard
2 jaar pick-up service
dodepixel garantie
2 netvoedingen
Wat moet je nu met 2 voedingen?

Iets wat ik trouwens wel jammer vind is dat je de accu's niet op kunt laden met de netvoeding.

Dus als ik lekker met mijn 8 cell in de tuin zit dat mijn 4 cel kan opladen in de lader..

Daarnaast begin ik nu al steeds meer kleurverschillen waar te nemen. Mijn vriendin werkt in de kunstof kleuren industrie en geeft aan dat ze voor die barebone duidelijk geen strenge eisen hebben over de kleur echtheid van de verschillende kapjes/delen.

Zelfs voor mijn oog beginnen al dingen 'geel' te worden, erug jammer.. na ~ 1 maand.

trouwens nog iets, ik zie dat iedereen het over US keyb heeft, echter ik heb een UK. Zijn er mensen met een US?

[ Voor 11% gewijzigd door oNNoZeLe op 26-07-2006 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
oNNoZeLe schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 08:46:
[...]

Wat moet je nu met 2 voedingen?

Iets wat ik trouwens wel jammer vind is dat je de accu's niet op kunt laden met de netvoeding.

Dus als ik lekker met mijn 8 cell in de tuin zit dat mijn 4 cel kan opladen in de lader..

Daarnaast begin ik nu al steeds meer kleurverschillen waar te nemen. Mijn vriendin werkt in de kunstof kleuren industrie en geeft aan dat ze voor die barebone duidelijk geen strenge eisen hebben over de kleur echtheid van de verschillende kapjes/delen.

Zelfs voor mijn oog beginnen al dingen 'geel' te worden, erug jammer.. na ~ 1 maand.

trouwens nog iets, ik zie dat iedereen het over US keyb heeft, echter ik heb een UK. Zijn er mensen met een US?
één adapter voor in de tas op school en één die op mijn bureau kan blijven liggen.
Maar erg jammer van die verkleuring, gebruik je ook een hoes eromheen?

MSI Nederland wil overigens geen logo's meer opsturen :'( Ik heb nu MSI Duitland een email gestuurd en ALB zelf ook nog, even afwachten...

[ Voor 8% gewijzigd door Speedfight op 26-07-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
MSI Duitsland:
Hello Mr. Raben !

At the Moment we dont have the Logo for your Barebon Notebook S262.I can send
you a general MSI-Sticker. Hoppefully you are also sadisfied.

Your MSI Team
Daar zit ik op te wachten.. natuurlijk ben ik niet satisfied :P
ALB gaaf aan binnen twee tot drie weken weer een logo setje te kunnen leveren, dus het daar maar doen straks.

Zijn er mensen die de witte MSI al langere tijd hebben, en hebben jullie last van verkleuring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

Ik heb iij kast van verkleuring en heb mijne nu 2 maanden oid.
Maar goed het is een gebruiksvoorwerp als ie mooi moet blijven laat je hem in de doos natuurlijk :P

[ Voor 45% gewijzigd door ModmaN op 26-07-2006 18:22 ]

get rich or die try'in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik denk dat ik de eerste was die logo's aangevraagd heeft :Y)
ze komen ook van nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Speedfight schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:06:
[...]

Zo´n dingetje weegt nog geen 2kg....
Ah thanks, had het niet in de TS opgemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben geinteresseerd in de S271 met X2 Turion. Nu zie ik deze bij ALB, Nutrion en Alternate (en een Belgische site) alleen met de langzaamst mogelijke X2 staan, zonder mogelijkheid tot upgraden. Zou ik op een snellere kunnen wachten nu de prijsdalingen van AMD zijn begonnen, of zijn er andere redenen (warmteproductie bv) dat er geen snellere processor inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:07
Ik wil een laptop aan gaan schaffen en ik zit er over te denken om de S271 te nemen.
Met dit warme weer is het binnen achter de pc niks natuurlijk dus ik zou eigenlijk wel met mijn laptop naar buiten willen.
Maar is dat een beetje te doen met dit type scherm? Ik werk nu regelmatig op de dell van mijn pa (Inspiron 6400) en dit gaat prima onder het luifel, maar gaat dit met zo'n WXGA scherm een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:07
Tijsje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:01:
Ik wil een laptop aan gaan schaffen en ik zit er over te denken om de S271 te nemen.
Met dit warme weer is het binnen achter de pc niks natuurlijk dus ik zou eigenlijk wel met mijn laptop naar buiten willen.
Maar is dat een beetje te doen met dit type scherm? Ik werk nu regelmatig op de dell van mijn pa (Inspiron 6400) en dit gaat prima onder het luifel, maar gaat dit met zo'n WXGA scherm een beetje?
Kan iemand me wat meer vertellen?
Sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar wil hem vanmiddag gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Tijsje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:14:
[...]

Kan iemand me wat meer vertellen?
Sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar wil hem vanmiddag gaan halen...
Volgens mij staat in de startpost wel wat informatie over de leesbaarheid van het scherm...

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.