hier ook bij nutrius, zeer vriendelijke kerel, heeft een mega mini-racebaan staan

, koffie gekregen en zo.
voor die stukjes:
Beste,
Het is altijd goed om te horen dat iemand blij is met onze product. De logo's is geen probleem om deze op te sturen. Ze komen er aan in ieder geval.
Ik wil nog wel benadrukken dat de laptop die U heeft waarschijnlijk een Barebone betreft (Reden waarom deze geen logos heeft) Dit betekent eigenlijk dat een laptop kaal word gelevered en dan door bedrijven zelf in elkaar word gezet. Hierdoor word alle garantie verzorgt door de leverancier en niet door MSI.
Best regards,
Support Team
From: jakob Herreman [mailto:ikdewilly@yahoo.com]
Sent: Friday, July 14, 2006 2:37 PM
To: Support Team MSI
Subject:
Geachte,
ik heb eind vorige week een msi s262 gekocht in duitsland, een laptop die zelf samengesteld is.
deze notebook is helemaal wit en er hangt niet eens logo van msi op. mijn vraag nu is of ik nog een stukje of logo kan krijgen voor die laptop. daarvoor is plaats voorzien onder het scherm en daaronder op het vast gedeelte van de notebook. ik ben zeer tevreden over deze laptop maar ik vind het wel erg jammer dat het er zo als een merkloos product uitziet...
hoogachtend,
[naam en adres]
en o ja, kan iemand dan eens de officiele wallpaper eens online gooien of mailen naar mij? mijn fotosoep trekt op niet zoveel
[
Voor 6% gewijzigd door
jakob op 18-07-2006 19:14
]