BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Ik heb Corsair en ik zie net dat die C5 zijn ipv C4 zoals ik eerder zei. Maar goed dat mag hooguit een mb/s of 300 schelen maar geen 3000 dacht ik zoJvdBosch schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:05:
[...]
Ik zal als de mijne binnen is ook eens benchen. Draai je die bench in DOS of in Windows? Welk merk geheugen heb je eigenlijk? Ik heb MDT gekocht, omdat die goedkoop was en een van de enige CL4's op 667Mhz en op wat duitse fora las ik er goede verhalen over icm MSI.
Verder heb ik echt geen klagen over dit notebookje hij is echt super, alleen dat Dual Channel zit me gewoon even dwars. Ik bench onder Windows.
(ik ben ook wel een zeikerd met pc's hoor gehe)
[ Voor 16% gewijzigd door GeeMoney op 18-06-2006 01:21 ]
Verwijderd
Met welke intel proc. kan je de TL-50 vergelijken?
http://81.169.162.205/sho...&hkat=1&proid=601&skat=57
Ik heb het touchpad al schoon gemaakt, en ik heb al opnieuw de drivers geinstalleerd..
Weet iemand wat ik nog kan proberen? Want met een externe muis schijn ik het niet te hebben.
Verwijderd
http://www.hardware.info/..._vs_AMD_Turion_64_X2_/646
Hoe ervaren jullie de 1,66 GHZ? Is hij snel te noemen? Als je kijkt naar bijvoorbeeld programma's laden etc?? Is hij dan snel en zo ja, waar kun je hem mee vergelijken op het gebiedt van desktop systemen?
Ik begrijp niet waarom je al zolang met het probleem loopt en niet gewoon de notebook onder garantie laat nakijken. Voor dat geld moet het gewoon goed zijn je moet zelf niet lopen rommelen....winkelwagen schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:21:
Ben ik hier de enigste met een lopende muis
Ik heb het touchpad al schoon gemaakt, en ik heb al opnieuw de drivers geinstalleerd..
Weet iemand wat ik nog kan proberen? Want met een externe muis schijn ik het niet te hebben.
Maarja, ik zal dan toch maar eens contact met ze opnemen.
Naar wat ik heb begrepen en opgezocht zijn ze ongeveer even snel, alleen heeft de Intel iets betere low-power modes om stroom te sparen (1 core uitzetten bv). En je kunt straks gewoon een Merom erin knikkeren, om 64 bits te krijgen. De AMD daarentegen is natuurlijk ook up te graden met een toekomstige 65nm X2 CPU, die dan ook een stuk zuiniger en sneller is waarschijnlijk. Beetje lood om oud ijzer denk ik. Voordeel van de AMD is wel de snellere videokaart. Dat hij sneller was wist ik, maar niet dat het zoveel uitmaakt... Ik ga maar eens kijken of ik mijn bestelling nog kan veranderen, want die AMD/ATI combi trekt me wel!!Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:24:
Ik heb een revieuw gevonden![]()
http://www.hardware.info/..._vs_AMD_Turion_64_X2_/646
Hoe ervaren jullie de 1,66 GHZ? Is hij snel te noemen? Als je kijkt naar bijvoorbeeld programma's laden etc?? Is hij dan snel en zo ja, waar kun je hem mee vergelijken op het gebiedt van desktop systemen?
Maar dan doe ik er wel een TL-52 in. Iets duurder, maar 2x zoveel cache.
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Lees de bovenstaande postings eens.Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 16:59:
Ik heb gister VISTA Beta 2 geprobeerd op me S260...
Maar dat is geen aanrader ... problemen met wifi en Airo wil ook niet.
Jammer....
Aero werkt goed (met lakeport WDDM), en wifi ook.. Eigenlijk draait vista met aero best lekker.
Mijn excuses..
[ Voor 28% gewijzigd door oNNoZeLe op 19-06-2006 11:46 ]
Helemaal waar, maar als je er een groter scherm aan hangt is het wel weer fijn als je een snellere grafische kaart hebt. Je kunt ook net wat langer mee de komende tijd met spellen en OS-en. En aangezien ik hem ook ga gebruiken voor 3D Studio werk vind ik iedere verbetering van de grafische kaart wel prettig.The_Dart schreef op zondag 18 juni 2006 @ 23:16:
De reden waarom ik heb gekozen voor de Intel was om de upgrade mogelijkheden waar je 90% van bent verzekerd, de Intel doet ook langer op de accu (zo'n 30min) en laten we nou eerlijk wezen, gamen op een 12" schermpje... nee hoor die kaart boeit me niet
En ik vind 3:08u op een 4cell accu ook al lang genoeg hoor (zie russische review)
Maar het is gewoon niet zo'n groot verschil tussen de twee, wat het kiezen moeilijk maakt...
Het geheugen op de AMD presteert wel weer beter waarschijnlijk.
3:08 Op een 4-cells accu haal je never nooit als je hem gebruikt, ik heb 8-cells accu en daar haal ik kleine 4:15 mee en dan gebruik ik hem gewoon voor internet/email/photoshop en muziek.JvdBosch schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:19:
[...]
Helemaal waar, maar als je er een groter scherm aan hangt is het wel weer fijn als je een snellere grafische kaart hebt. Je kunt ook net wat langer mee de komende tijd met spellen en OS-en. En aangezien ik hem ook ga gebruiken voor 3D Studio werk vind ik iedere verbetering van de grafische kaart wel prettig.
En ik vind 3:08u op een 4cell accu ook al lang genoeg hoor (zie russische review)
Maar het is gewoon niet zo'n groot verschil tussen de twee, wat het kiezen moeilijk maakt...
Het geheugen op de AMD presteert wel weer beter waarschijnlijk.
Nadeel van de AMD is dat er nog gewoon DDR ingaat en bij de Intel DDR2.
Maar het is inderdaad lastig kiezen, ik ben toch voor de Intel gevallen voor de punten die ik boven aanhaalde.
Tis maar net wat je ermee gaat doen
Tja, ik weet het ook niet, maar de review spreekt van 3:08 (met Battery Eater 2005). En er gaat wel DDR2 in hoor, zie de specs.The_Dart schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:12:
[...]
3:08 Op een 4-cells accu haal je never nooit als je hem gebruikt, ik heb 8-cells accu en daar haal ik kleine 4:15 mee en dan gebruik ik hem gewoon voor internet/email/photoshop en muziek.
Nadeel van de AMD is dat er nog gewoon DDR ingaat en bij de Intel DDR2.
Maar het is inderdaad lastig kiezen, ik ben toch voor de Intel gevallen voor de punten die ik boven aanhaalde.
Tis maar net wat je ermee gaat doen
Het blijft lastig kiezen, maar als mijn duitse webshop mee wil werken, koop ik toch de AMD. Misschien kunnen we dan straks een vergelijkende test doen tussen de 262 en 271?
Verwijderd
Ik kan me allemaal erg in jullie meningen vinden, ik heb zelf ook een AMD nu en het bevalt me super. Maar waarom ik waarschijnlijk voor de Intel ga is de Core Dou 2 waar je waarschijnlijk naar kunt upgrade, dat kan waarschijnlijk ook wel met AMD, maar ik heb het gevoel dat dit keer toch Intel heeft gewonnen, als je daar over kunt spreken, verder heeft de AMD idd een betere videokaart, maar op de Intel kun je nog steeds een 21 inch TFT op aan sluiten, als je kijkt naar de overige test resultaten valt de AMD mij een beetje tegen, dus het wordt wikke en wegen,

dit is de strakste case die ik tot nu toe heb kunnen vinden.
http://shinza.com/product_info.php?products_id=45
of zijn er nog pimperdere cases in omloop!?
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
ik kijk ook al uit naar zon witte of zwarte S262, ben er nog altijd niet uit
http://www.crumpler.nl heeft wel aardige sleeves en tassen, maar allemaal erg prijzig. Die zeroshock lijkt me echter ook wel wat. Aangezien het een Japans merk is (elecom) en ik binnenkort daar heen ga, koop ik em daar denk ik..RobbyNitroz schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:19:
[afbeelding]
dit is de strakste case die ik tot nu toe heb kunnen vinden.
http://shinza.com/product_info.php?products_id=45
of zijn er nog pimperdere cases in omloop!?
_██_
(ಠ_ృ)
[ Voor 5% gewijzigd door jakob op 21-06-2006 13:28 ]
Zélfs geen tas
Bij mij zat in het doosje:
Voedingskabel + adapter
Originele Windows installeer CD + sticker
RJ11 (zo heten die telefoon aansluitingen toch
En een boekje.
Niet zo spectaculair dus.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
7400 Wp op het dak
kdenk van hem bij tones te kopen, ik moet daar toch nog eens naartoe, geen 29 euro verzending en als je het vraagt kan je hem ook zonder windows krijgen, ik heb toch al een retail xp prof liggen
edit:
nietd us, scheelt bijna 200 eurols

[ Voor 7% gewijzigd door jakob op 21-06-2006 18:56 ]
Eergisteren besteld en morgen in huis als het goed is.
config-->
1 1 Stck 1057B-SKU15 MSI S262 Barebone white/red
12.1" WXGA Intel Core Duo Napa
FSB667 / DDR2 RAM / Intel945GM
inkl. Netzteil - Bluetooth
1 Stck 001001-DVDDUAL DVD Double Layer Drive
Slim Line DVD +/- 8x
1 Stck 1380222 Intel PRO/Wireless
Mini-PCI Express , 54M/Bit
802.11b, 802.11a, 802.11g
1 Stck AL0010015 Garantie 24 Monate
ALB Computer
8 Zellen Batterie 4.400 mAh Weiß
2 1 Stck 1378532 Intel Prozessor Mobil - T2500 301.91092 301.91
Core Duo 2.00 GHz (667MHz)
478-pin Micro FCPGA - L2 2 MB
MEMORY SO 1024MB DDR2 PC 667 CL 4.0
FUJITSU Mobile MHV2100AH Festplatte - 100 GB - intern
2.5" - ATA-100 - IDC 44-polig 5400 rpm - Puffer: 8 MB
MSI Keyboard - US Layout white
Microsoft Windows XP Professional w/SP2 OEM - CD
International - Multilingual
1409 euro inclusief verzenden
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Controleren zij dat automagisch? Of moet je daar nog iets van een garantie voor afsluiten? Want in dat geval zou ik dat wel doen

Werkt allemaal prima. Geen dode pixels ofzo. Alleen zit er geen MSI logo op het deksel, beetje kaal, maar er valt wel mee te leven..
Bevalt goed. Minpuntje is wel het BT bereik: dit is misschien 5 meter ofzo. Wifi is ook niet al te gevoelig, maar ik heb een goede verbinding (met een open accespoint in de buurt
_██_
(ಠ_ృ)
7400 Wp op het dak
en ik heb nu al wat meer info ingewonnen, gemaild naar nutrius etc. hoe zit dat met de afhaling daar? want pappie wil chauffeur spelen(uit belgië 275 kilometer

grtz, willy
ik dachtd at ook, zo ergens nog een paar rode accenten zou ideaal geweest zijn. ziet er nu nogal goedkoop uit imo...maar vanbinnen is hij wel fijntheodouma schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:56:
Ik vind de kleurcombinatie wel heel erg apart, de klep is rood, maar verder helemaal niets van de laptop. Ik had wel verwacht dat er op de laptop zelf ook wel iets roods was te vinden
ik ga voor de witte v1.61 gaan
geen msi logo is ook wel voordeel....kan je zelf nog bestickeren als je wil
jaaah zipje van alle bestanden zou top zijn
Voor een driverzipje heb ik geen ruimte en bovendien verouderd dat ook maar. Ik kan wel wat links geven:
- Intel VGA: http://downloadfinder.int...ilter.aspx?ProductID=2301
- Intel chipset: http://downloadfinder.int...Filter.aspx?ProductID=816
- Realtek Audio : http://www.realtek.com.tw...ies=2004061&Software=True
- Realtek LAN: http://www.realtek.com.tw...ies=2004111&Software=True
- Intel® PRO/Wireless: http://support.intel.com/support/wireless/wlan/pro2915abg/
- Bluesoleil Bluetooth: http://www.bluesoleil.com....asp?topic=bluesoleil_edr
[ Voor 8% gewijzigd door Atomsk op 22-06-2006 14:47 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Waar heb jij je laptop gekocht? Ik vind het eerlijk gezegd wel baluh dat je geen mooi MSI logo hebt, je wilt toch ook beetje showe met je laptop en nu mis je het mooi logo van MSI.
Wel mooi zo met dat rood
hij heeft hem bij alb computers gekocht, in duitslandVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:15:
Yo Atomsk,
Waar heb jij je laptop gekocht? Ik vind het eerlijk gezegd wel baluh dat je geen mooi MSI logo hebt, je wilt toch ook beetje showe met je laptop en nu mis je het mooi logo van MSI.
Wel mooi zo met dat rood, ik ga denk ik toch wel voor de witte.
Verwijderd
Maar het is volgens mij een International-English keyboard layout. Althans die heb ik, en zulke toetsenborden heb ik tot nu toe altijd gehad.
Ik heb ook een Crumpler Gimp 12" en Slip 12" gekocht. Dan blijft hij mooi veilig!
Verwijderd
Verwijderd
Is het mogelijk om er een azerty (be punt) toetsenbord op te zetten?
Wegens tijd gebrek heeft spaarlamp de ganse topic nog niet kunne doorlezen
enkel scheelt de prijs van de laptops wel nogal veel, kan makkelijk 100 euro zijn. als je het speciaal vraagt kan je de barebooks zonder windows krijgen(gaat dus nog 89 euro af van de prijs)
je kan daar dus ook andere modelletjes samenstellen, maar op moment van schrijven de S271 nog niet denk ik.
grtz, willy
Ja bij: http://www.laptops4u.nlVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:43:
Buiten bij alb of Nutrius kan je hem nog ergens zo custom samen stellen? in nederland of belgië?
Is het mogelijk om er een azerty (be punt) toetsenbord op te zetten?
Wegens tijd gebrek heeft spaarlamp de ganse topic nog niet kunne doorlezen
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Bedankt voor de replys
http://www.tones.be/shop_configs3.php?code=1057-B
deze voor de S262, de andere laptops kan je ook wel vinden via LAPTOPS, en dan intel of amd
Ik zou als ik jullie was toch eens een config laten maken door een Duits bedrijf.willy486 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:26:
tones heeft een gemakkelijke laptop configurator hoor
http://www.tones.be/shop_configs3.php?code=1057-B
deze voor de S262, de andere laptops kan je ook wel vinden via LAPTOPS, en dan intel of amd
Via jou tones.be kwam mijn notebook met dezelfde specs en alles op €1597,-
terwijl ik hem uit Duitsland had voor: €1329,- excl. 29 euro verzendekosten. Maar incl. Pixel garantie.
[ Voor 3% gewijzigd door GeeMoney op 23-06-2006 16:27 ]
tis goeie winkel maar scheelt natuurlijk veel 16 buiten 21% BTW...
en heb je van jouw bedrag 89 euro afgetrokken voor windows?
en ja ik ga daar veel in die winkel, ik ga niet voor niks 275 kilometer gaan rijden naar duitsland he
http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=618&kind=11
* dirkie hoopt heel hard op de video fix en gaat weer even een boot cd in elkaar fixen
Edit:
Nou update gedaan maar geen video fix
Ben benieuwd wat er wel nieuw is in deze bios... Misschien handig als ze de update description invullen
[ Voor 35% gewijzigd door dirkie op 23-06-2006 20:09 ]
Eat my shorts !
Zou je kunnen kijken of dualchannel prestaties van het geheugen nu beter zijn? zou wel mooi zijn als die scores wat 'normalere' zouden zijn.dieFX schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:30:
Bios versie 2.10 voor de s262 is uit !!
http://www.msi.com.tw/pro...etail.php?UID=618&kind=11
* swarthur hoopt heel hard op de video fix en gaat weer even een boot cd in elkaar fixen
Edit:
Nou update gedaan maar geen video fix
Ben benieuwd wat er wel nieuw is in deze bios... Misschien handig als ze de update description invullen
Zou ik graag willen doen, maar helaas heb ik maar 1 geheugen module in m'n s262 zitten dus wordt dat wat lastigswarthur schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:25:
[...]
Zou je kunnen kijken of dualchannel prestaties van het geheugen nu beter zijn? zou wel mooi zijn als die scores wat 'normalere' zouden zijn.
Eat my shorts !
Inmiddels al wat meer bekend? Ik heb nu mijn 2e MSI S262 en ook deze blijft hangen bij het opstarten. De 1e heb ik teruggebracht omdat ik die dichtbij heb gekocht. Deze heb ik vanaf Nutrius.de over laten komen dus dat is wat lastiger.Etienne74 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:23:
[...]
Hallo, kun je vertellen wat je uiteindelijke gedaan hebt? Ik heb het zelfde probleem. Op het system zat een duitstalige windows die je moest activeren, dus tot zover bootte hij wel. Ik heb heb toen de partitie gewist en geprobeerd windows xp engelstalig te installeren. Hij format wel en copieert de files ook, maar booten van het apparaat om windows verder te installeren gaat niet.
Ligt het aan drivers of echt hardware probleem? enige reactie gehad van ALB?
Bedankt, etienne
UPDATE: Inmiddels al wat wijzer geworden. Schijnt dat meerdere modellen laptops van MSI blijven hangen op de driver BTHidMgr.sys. Onduidelijk nog wat het probleem is en wat de echte oplossing zou moeten zijn. Nu is het alleen op te lossen om de batterij los te maken en dan weer terug te plaatsen. Werkte in ieder geval bij mij, maar vind het niet echt een goede oplossing.
Dus als iemand iets beters weet...
[ Voor 21% gewijzigd door CrashHouse op 24-06-2006 12:06 ]
Macoholic & Mavic
Verwijderd
Met een T2400 en 2Gb Ram.
nu probeer ik vista aero werkend te krijgen maar het wilt voor geen mter lukken, mijn systeem score is 1, mijn graphics score is 2, en mijn gaming score is 1 en er staat bij not detected
ik heb de drivers van de intel site gehaald gewoon de windows xp drivers dat zou toch goed moeten zijn, en wat is dat lakeport wat ik iedereen hoor zeggen?
bedankt
BT.. klinkt als bluetooth. Probeer de standard drivers van BlueSoleil eens. Misschien dat dat het oplost.CrashHouse schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:50:
[...]
UPDATE: Inmiddels al wat wijzer geworden. Schijnt dat meerdere modellen laptops van MSI blijven hangen op de driver BTHidMgr.sys. Onduidelijk nog wat het probleem is en wat de echte oplossing zou moeten zijn. Nu is het alleen op te lossen om de batterij los te maken en dan weer terug te plaatsen. Werkte in ieder geval bij mij, maar vind het niet echt een goede oplossing.
Dus als iemand iets beters weet...
_██_
(ಠ_ృ)
Macoholic & Mavic
AMSTERDAM, NL 27.06.2006 6:02 OUT FOR DELIVERY
ik kan vanmiddag beginnen met "prutsen"
vista cdtje ligt klaar
Kijk wel uit met de accubevestiging trouwens. Bij mij kun je deze er niet gewoon opklikken maar moet je eerst de "release" schuif verplaatsen. Normaal zou je dat alleen bij het eraf halen moeten doen. Probeer je de accu er gewoon op te duwen, verbuig je de klemmetjes..
_██_
(ಠ_ృ)
mmh accu er gewoon opgeklikt..nix geen schuifjes
heb vista nu draaien; met alt-windowskey kon je toch je windows 3d doorbladeren....werkt niet bij mij!?
moet je wel een goede performance score hebben van minimaal 3. en je moet de lakeport WDDM driver instellen als video driver..RobbyNitroz schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:34:
heb hem binnen...:)
mmh accu er gewoon opgeklikt..nix geen schuifjes![]()
heb vista nu draaien; met alt-windowskey kon je toch je windows 3d doorbladeren....werkt niet bij mij!?
heb wddm driver ingesteld...
ik moet nu performance test doen en eerst een 3 halen voor het gaat werken?...winSAT runnen dus...mmh waar staat dat ff zoeken
ok in control panel: Refresh My Rating Now
of winsat.exe in command prompt
mmh graphics een 2
en gaming graphics (not detected) en dus een 1
rest van de waardes is 3.4 en hoger (cpu een 5)
te laag voor aero dus

[ Voor 61% gewijzigd door RobbyNitroz op 27-06-2006 15:07 ]

[ Voor 99% gewijzigd door RobbyNitroz op 27-06-2006 22:23 ]
Drivers zijn netjes geinstalleerd.
Ik kan gewoon connectie maken met mijn accesspoint en de verbinding is excellent.
Maar als ik vervolgens een internetpagina opstart komen de bytes en packages zo langzaam binnen dat ik na 5 minuten een halve voorpagina geladen heb. Met mijn andere laptop werkt het als een kogel. Als ik een website ping is het ook gewoon normaal (10ms naar planet.nl) iemand een idee!?
te netelig dit
7400 Wp op het dak
Je moet helemaal geen performancescore heben van drieRobbyNitroz schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:58:
thanx oNNoZeLe
heb wddm driver ingesteld...
ik moet nu performance test doen en eerst een 3 halen voor het gaat werken?...winSAT runnen dus...mmh waar staat dat ff zoeken
ok in control panel: Refresh My Rating Now
of winsat.exe in command prompt
mmh graphics een 2
en gaming graphics (not detected) en dus een 1![]()
rest van de waardes is 3.4 en hoger (cpu een 5)
te laag voor aero dushoe krijg ik die gaming graphics detected

Xpress200 en IGM950 zijn geschikt.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Nu heb ik een paar vraagjes, als je de specs bekijkt staat er een 1024x768 resolutie bij dit model. Is dit correct of hebben ze een foutje gemaakt? Want ik dacht dat ALLE s262's een widescreen resolutie hebben van 1280x800?
Verder zou ik nog jullie mening willen of er echt performance verschil is tussen die 1,6duo of een 2,0duo(aloude discussie, maar toch graag een mening hierover) of denken jullie dat dit te verwaarlozen is? Ik denk zelf dat het wel meevalt wat performance betreft.....
Groetjes!
bij nutrius betaal je 1179, met verzending naar NL of BE bij 1208 euro voor de witte S262(ja ze hebben allemaal 1280*800) met 80 gieg 5400 rpm, 1 gieg ram, T2300. veel goedkoper dus en je krijgt extra batterij en sleeve gratis. denk toch maar nog eens na over je aankoop bij alternate
edit: je hebt dan wel nog geen windhoos, maar toch is hij goedkoper in duitsland...
[ Voor 12% gewijzigd door jakob op 29-06-2006 20:06 ]
Verwijderd
thanks willy, ik ga er zeker naar kijken, voor dat geld heb ik inderdaad liever een snellere jawilly486 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:05:
neen je koopt hem daar NIET
bij nutrius betaal je 1179, met verzending naar NL of BE bij 1208 euro voor de witte S262(ja ze hebben allemaal 1280*800) met 80 gieg 5400 rpm, 1 gieg ram, T2300. veel goedkoper dus en je krijgt extra batterij en sleeve gratis. denk toch maar nog eens na over je aankoop bij alternate
edit: je hebt dan wel nog geen windhoos, maar toch is hij goedkoper in duitsland...
maar je moet dus goed opletten wat je besteld bij ze zie ik? want anders stoppen ze er weer rare toetsenbordjes in en dergelijke meen ik?
en heb het topic beetje gevolgd wat betreft garantie, maar mij wordt niet helemaal
duidelijk hoe het nou zit. Stel er gaat iets kapot ofzo binnen de garantie? Moet ik hem dan weer naar duitsland sturen? of kan ik hem hier in nederland aanmelden voor reparatie?
Bij mij zei ALB dat in het geval ik garantie wil claimen, dat ik dan hun moest bellen/mailen en dat er dan een afspraak wordt gemaakt voor een UPS koerier die de laptop dan op komt halen. Deze gaat dan richting MSI Duitsland ter reparatie.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:24:
en heb het topic beetje gevolgd wat betreft garantie, maar mij wordt niet helemaal
duidelijk hoe het nou zit. Stel er gaat iets kapot ofzo binnen de garantie? Moet ik hem dan weer naar duitsland sturen? of kan ik hem hier in nederland aanmelden voor reparatie?
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
maar ik zal dat wel ergens op ebay kwijt raken
normaal ga ik volgende week vrijdag
Heb je ten eerste niet dat je hem er zelf in moet zetten,
en ten tweede staat een azerty zo dom
en er zit standaard een qwertz in, maar ik steek een qwerty(ook al ben ik van belgië en tikte ik tot voor 2 maand geleden alleen maar op azerty
Ik heb vanmiddag wat zitten meten en dacht dat de meetwaardes wel interessant genoeg waren om hier te publiceren. Bootverbruik: maximaal 35W, idle 27W, officegebruik/surfen 32W, gamen (3dMark2003) 47W met 49,8W als absolute piek.
Just because you're a certified paranoid does not mean there is no one after you
7400 Wp op het dak
Zou je je scores ook hier willen posten?100kb schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:43:
Ten eerste: iedereen die aan deze tread heeft bijgedragen hartelijk dank voor alle informatieIk heb sinds gisteren ook een MegaBook en wel een S270 Turion MT-30 met 512MB en een 80 GiB 5400 rpm HD en ik ben 100% tevreden. De belangrijkste reden waarom ik voor deze laptop heb gekozen is het feit dat ik persé onder de 1000 euro wilde blijven en minimaal WXGA zocht.
Ik heb vanmiddag wat zitten meten en dacht dat de meetwaardes wel interessant genoeg waren om hier te publiceren. Bootverbruik: maximaal 35W, idle 27W, officegebruik/surfen 32W, gamen (3dMark2003) 47W met 49,8W als absolute piek.
Een beetje vergelijken enzo
- Goede toetsenbord indeling
- Engelse XP (home)
Dat zijn de dingen waar ik op gelet had cq. gewezen was door de mannen van Nutrius.
En dat je een stevige tas koopt - die krijg je er niet bij - want het zou zonde zijn als je hem sloopt door een verkeerde tas..
Verwijderd
Weet je zeker dat je bij nutrius een 2e accu erbij krijgt, en is dat dan een 4 of 8 cell?willy486 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:05:
neen je koopt hem daar NIET
Yoost
Verwijderd
Komt duo 2 core ook in de msi (en komt de S425 nog met een duo core?)
Groeten Joost
Iemand enig idee?
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Je krijgt er alleen een 8cell accu bij ipv een 4 cell volgens mij.Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:48:
[...]
Weet je zeker dat je bij nutrius een 2e accu erbij krijgt, en is dat dan een 4 of 8 cell?
Yoost
is er echt zo'n groot risico op dode pixels?winkelwagen schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:18:
- Dode pixel garantie
- Goede toetsenbord indeling
- Engelse XP (home)
Dat zijn de dingen waar ik op gelet had cq. gewezen was door de mannen van Nutrius.
En dat je een stevige tas koopt - die krijg je er niet bij - want het zou zonde zijn als je hem sloopt door een verkeerde tas..
en toetsenbord is bijbesteld, en XP heb ik een retail van liggen hier.
je krijgt een 4 cell en een sleeve bijVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:48:
[...]
Weet je zeker dat je bij nutrius een 2e accu erbij krijgt, en is dat dan een 4 of 8 cell?
Yoost
S262 Aktion: Lieferung inklusive zwei Akkus und Neopren-Schutzhülle
Bestellen Sie jetzt ein MSI S262 Nutrius mit Core Duo Prozessor und erhalten Sie das Gerät mit zwei Akkus (4- & 8-Zellen) + Targus Neopren-Schutzhülle!
Ja, haal de batterij en de stroom er eens vanaf en probeer het na 5 minuten nog eens (het booten) waarschijnlijk werkt hij dan wel.!Positron schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:09:
Pas geleden m'n S270 maar eens compleet leeggehaald om een schone WinXP SP2 erop te zetten. Installatie verliep prima, maar na de eerste reboot bleef 'ie hangen op het XP-opstartscherm en doet dan ook helemaal niets meer. Vervolgens de bijgeleverde recovery-cd gebruikt; installatie ging wederom goed, maar vervolgens bij het opstarten van windows weer hetzelfde probleem. Zelfs Knoppix start niet op en WinXP is er nu met de normale cd nieteens meer op te installeren. Vista Beta ook al geprobeerd, zowel de 32- als de 64-bit-versie; lukt niet, loopt bij de installatie al vast.
Iemand enig idee?
Verwijderd
Graag zoveel mogelijk informatie, (zie ook mijn post hiervoor.)
Groeten en bedankt Joost
Ik begrijp zoiezo niet waarom je met dat MSI Live Update niet zelf een BIOS file kan selecteren dat ie die dan gaat checken en updaten net als bij Asus.
Verwijderd
Verder zijn ze ook nog eens zuiniger met energie.
Corrigeer me als ik het fout heb.
Het verschil is helemaal niet zo groot. Ze zijn niet zo gek veel sneller 10 tot 20 %. Maar ze zijn wel weer zuiniger en ondersteunen 64 bit extenties.Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:07:
jep, ik dacht dat de core 2 duo zelfs 4 keer zo snel waren dan de hedendaagse core duo processors.
Verder zijn ze ook nog eens zuiniger met energie.
Corrigeer me als ik het fout heb.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je kunt een bootcd maken, althans zo heb ik het gedaan. Het is wel wat gedoe inderdaad en ook niet meer van deze tijd om te eisen dat een update vanuit msdos wordt gedaan. Zie deze pagina: http://homepage.ntlworld.com/hiren.thanki/bootablecd.htmlThe_Dart schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:14:
Ik wil de nieuwe BIOS update graag proberen, maar heb geen bootable floppy bij me.
Ik begrijp zoiezo niet waarom je met dat MSI Live Update niet zelf een BIOS file kan selecteren dat ie die dan gaat checken en updaten net als bij Asus.
Wellicht kun je ook booten van een usbstick, maar die heb ik nog niet.
_██_
(ಠ_ృ)
Het risico is niet groot.willy486 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:11:
[...]
is er echt zo'n groot risico op dode pixels?
en toetsenbord is bijbesteld, en XP heb ik een retail van liggen hier.
Maar mochten ze er wel zijn, dan zul je je wellicht kapot ergeren aan die ene dode (sub)pixel, en dat is wat mij betreft wel die 29e waard. (het feit dat ze het dan allemaal doen)
[ Voor 6% gewijzigd door winkelwagen op 04-07-2006 19:51 ]
basisprijs S262 white v1.61: 1179
prijs qwerty tobo: 29
ik betaal: 1200
ik krijg extra: een gratis upgrade van T2300 naar T2400
dus zeker een aanrader die winkel!
Ik zal zo wel even kijken of mijn 8-cells accu het alweer doet. (in BIOS 2.00 zou het oplaad probleem verholpen zijn echter mijn 8-cells accu doet hier niets nakkes nada).
Memory is iets hoger maar dit is verwaarloosbaar.
Nee accu probleem is of nog steeds niet opgelost of mijn 8-cells accu is gewoon echt f*cked up.
Wel lijkt de backlight feller te kunnen. (zwart kan dus meer naar wit worden gezet) (helderheid)
[ Voor 27% gewijzigd door GeeMoney op 04-07-2006 22:09 ]
Dit topic is gesloten.