voor zover ik weet is een TT one niet meer dan een simpele processor met een linux based OS. naar mijn idee inderdaad niet veel anders dan een pc of bv een popcornhour mediaspeler of elk andere hardware die OS based dingen uitvoert. Maar goed ik heb dan ook geen verstand van zaken gelukkig.....
De SE variant is voor mij dan ook niet meer dan een grafische aanpassing in zijn geheel. het voegt wat menu opties toe of veranderd dat zelfde menu maar niet de mogelijkheden die gewoon bepaald worden door de hardware.
Jij hebt het maar over de weigering van garantie en de naar de rechter gaan. Schijnbaar vindt je dat heel wat of zo. Als ik mijn TT (die trouwens al lang buiten garantie is maar goed) stuk zou zijn binnen een half jaar bijvoorbeeld mag TT aantonen dat dit door verkeerde software zou komen. Dan wens ik hun veel succes. Na dat half jaar gelden er weer andere regels maar als ik het ding in stuur met de originele sd card erbij verwacht ik geen enkel probleem. Overigens is er op alle bekende TT forums geen enkel geval bekend waar een aangepaste navcore voor hardware problemen heeft gezorgd.
Ik roep hier helemaal niet op voor (mis)bruik van alternatieve navcore versies overigens.(natuurlijk weet ik ook dat er naast de grafische aanpassing ook andere zaken unlocked zijn, waar waarschijnlijk jou pijn meer zit is mijn vermoeden) Ik reageer enkel op je stelling dat een aangepaste versie zou leiden tot defecten en verlies van garantie.
waarom ik een aangepaste versie heb? Nou ik kreeg van de zaak een nieuw gekochte versie 8 kaart en die draait nou eenmaal niet op een one zonder aanpassing.
maar goed zo is het ook weer mooi geweest. dit is tweakers en wellicht op de rand van de policy alhier en de mensen die weten hoe en wat met SE versies zullen toch niet reageren want daar zijn andere forums voor.
[
Voor 12% gewijzigd door
Ray op 21-02-2009 11:31
]