Kickje, en vraagje
Vandaag was het een zeer mooie dag. En dan ook nog eens mijn auto ophalen

Sommigen die het Show je auto topic volgen, hebben de pics misschien al gezien, anderen nog niet, dus bij deze:

En meer fotos @ mijn
foto album
Alleen ik heb een vraag, of eigenlijk meerdere, maar ze hebben allemaal te maken met audio in dit geval
Radio inbouwen was zo gedaan.
Het vinden van de juiste plaats voor de stroomkabel van de versterker, ging al wat lastiger. Kon eerst geen geschikt gat vinden, uiteindelijk toch gevonden, door het rubber gestoken en de kabel lag in de auto.

Wegwerken van de kabel, ook prima, stukje onder het dashbord door, daarna onder de bekleding/beschermkappen.
De stroomkabel loopt nu door tot achter de voorstoel. En daar zit ik even klem.
Ik wil die kabel via een gat in het chassis naar de kofferbak laten lopen. via dit gat lopen al wat kabels, o.a. kofferbak/tankklep en waarschijnlijk de verlichting.
Nu heb ik zitten kijken met een trekveer, maar volgens mij rolt die zich op/loopt ergens op vast.
Nu ben ik "bang" dat het zijpaneel eraf moet, en dat ik er dan wel bij kan. Iemand die dit weet?
En, nog steeds met de audio, een versterker heeft ook l+r en een remote kabeltje nodig.
Die wil ik op dezelfde manier als de stroomkabel laten lopen, alleen nu aan de rechterkant.
Dus daar zit ik met hetzelfde probleem.
Echter heb ik nog een probleem. Ik krijg de kabel niet omhoog door het dashboard!
In mijn Swift was het zo open, dat was geen enkel probleem (En de radio zat laag..) Bij de Toyota heb je veel meer kabels en weet ik veel wat lopen achter het dashboard.
Dus nu heb ik weer het slimme idee, om het handschoenen kastje eruit te halen, zodat ik hopelijk dan wel zie waar ik de kabels doorheen kan halen.
Tenzei iemand een beter idee heeft?
Dus samengevat:
- Hoe trek ik de kabels door het chassis heen?
- Hoe trek ik de audiokabels door het dashbord naar boven?