wat vinden jullie de beste auto in pgr3 om mee te racen?
ik heb 8,5 miljoen credits maar weet niet welke autos echt het beste zijn om te kopen.
ik heb 8,5 miljoen credits maar weet niet welke autos echt het beste zijn om te kopen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door irmscher op 28-12-2005 23:15 ]
Ikzelf vind de Ferrari F50 erg goed rijden, vooral in de bochten, maar ik heb eigenlijk in elke klasse wel een favoriet qua rijgedragVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:12:
wat vinden jullie de beste auto in pgr3 om mee te racen?
Verwijderd
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
tja, de f50 kan ik dus nauwelijks op de weg houden.. gebruik zelf liever de ferrari enzo..Yonix schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:16:
[...]
Ikzelf vind de Ferrari F50 erg goed rijden, vooral in de bochten, maar ik heb eigenlijk in elke klasse wel een favoriet qua rijgedrag
Maar voor dit soort discussies kun je bij het Project Gotham Racing 3 GoT Series 2005 Topic terecht.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
tja... maar dan zit je wel met een b-klasse auto, neem dan de panoz als je van grip houdadj schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:45:
[...]
tja, de f50 kan ik dus nauwelijks op de weg houden.. gebruik zelf liever de ferrari enzo..
Of de RUF Super concept carVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:47:
[...]
tja... maar dan zit je wel met een b-klasse auto, neem dan de panoz als je van grip hou
Verwijderd
Heb hem sinds vorige week. Zeker de moeite waard als je van filmische games houdt. Vooral spelen met Kong is echt geweldig. Maar met Jack (grootste deel van de game) komt het echt neer op overleven, en dat hebben ze erg goed in beeld gebracht! Geluid is ook dik in orde overigens. En ja die graphics...daar heb ik maar 1 woord voor: KWIJL!dadj schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:44:
hm, net de king kong demo een tijd met spanning zitten spelen en dat is wel een ERG gaaf spel zeg! Helemaal wanneer je hem groot op de beamer speelt! Heeft iemand dit spel helemaal en is het inderdaad het geld waard of valt het verder tegen?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 00:16 ]
Verwijderd
Zou ik mogen vragen bij welke zaak die aanbieding geld? Toevallig bij Aabeco Teleshop?eqjim schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:34:
Ik krijg bij mijn telefoonabonnement een nieuwe xbox 360 premium. Nu heb ik nagevraagd wanneer deze komt, en deze komt rond eind januari begin februari weer bij hun binnen. Wel hebben ze core versies op voorraad. Nu hadden ze voor mij het aanbod om een core versie te nemen ipv een premium, en dat er dan bij de core een extra spel geleverd wordt naar eigen keuze.
Wat raden jullie mij aan om te doen, of met andere woorden, waarmee krijg ik het meeste waar voor mijn geld? Beide aanbiedingen zijn trouwens gratis voor mij.
[ Voor 90% gewijzigd door kiddyl op 29-12-2005 01:35 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
wel jammer dat je alleen maar foto's hebt van screens en niet waar de hele setup goed te zien isVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:15:
Ik ben nieuw hier dus dacht post wat pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's zijn van een plasma lg-rzpx12x en mijn nieuwe aanwistop 720p
King Kong demo? Die is toch (nog?) niet te downloaden he?dadj schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:44:
hm, net de king kong demo een tijd met spanning zitten spelen en dat is wel een ERG gaaf spel zeg! Helemaal wanneer je hem groot op de beamer speelt! Heeft iemand dit spel helemaal en is het inderdaad het geld waard of valt het verder tegen?
[ Voor 12% gewijzigd door Atmoz op 29-12-2005 09:20 ]
De F50 is toch echt een C-Klasse (net als de F40 en de F430, de laatste is mijn favoriet voor cone challenges).Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:47:
[...]
tja... maar dan zit je wel met een b-klasse auto, neem dan de panoz als je van grip hou
De King Kong demo staat op die gelekte kiosk demo-disc, samen met nog een zut demo's en filmpjes.atmoz schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:19:
[...]
King Kong demo? Die is toch (nog?) niet te downloaden he?
Of bedoel je in de winkel gespeeld?
[...]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Playable demo staat op de kiosk demo disc.atmoz schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:19:
[...]
King Kong demo? Die is toch (nog?) niet te downloaden he?
Of bedoel je in de winkel gespeeld?
[edit]
[ Voor 5% gewijzigd door dadj op 29-12-2005 10:38 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik heb die van mij voor de kerst daar gekocht.robpol schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:44:
Voor degene die nog een premium zoeken: ik kreeg net het volgende mailtje van dixons:
Geachte Meneer XXX,
U heeft gevraagd om op de hoogte gehouden te worden over de levering van: MICROSOFT Xbox 360 console
Hierbij laten wij u weten dat dit artikel weer is binnengekomen in ons internetmagazijn. Wees er snel bij want de voorraad is beperkt!
Met vriendelijke groet,
Dixons B.V.
Denk dat de internetsite nog niet is bijgewerkt, want daar staat hij nog op uitverkocht, maar ik zou het toch zeker in de gaten houden.
[ Voor 17% gewijzigd door sinovenator op 29-12-2005 11:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Is het niet beter een switch te kopen? Dan kun je een bestaande UTP kabel die nu aan de router is verbonden aan die switch aansluiten en de xbox360 kabel ook. Zo heb je geen extra aansluiting op de router nodig en kun je de xbox360 wired connecten op de router.Dutch3men schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:07:
Hallo allemaal ik heb sinds zaterdag nu een Xbox 360 Premium, maar nu hebben wij dus geen ruimte meer in onze router om onze xbox erop aan te sluiten. Nu is dus mijn vraag is de "Wireless network adapter" een beetje een goed ding. Hij zou hier 1 muur moeten door kunnen en een meter of 4.
Dus iemand die ervaring heeft met ding dit. En weet of ze bijv. bij de Bart Smit verkrijgbaar zijn en welke prijs.
ola
Nee, ik heb de mijne bij www.gsm-shop.nl besteld. Ik zie echter nu dat het bij aabeco nog voordeliger is... beetje jammer. En ik dacht nog wel dat ik goed gezocht had.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:18:
[...]
Zou ik mogen vragen bij welke zaak die aanbieding geld? Toevallig bij Aabeco Teleshop?
Verwijderd
Inderdaad, gewoon een switch er tussen gooien. Heb ik ook gedaan, werkt prima!Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:27:
[...]
Is het niet beter een switch te kopen? Dan kun je een bestaande UTP kabel die nu aan de router is verbonden aan die switch aansluiten en de xbox360 kabel ook. Zo heb je geen extra aansluiting op de router nodig en kun je de xbox360 wired connecten op de router.
Ik zit normaal gesproken ongeveer een meter van m'n xbox af, maar ik hoor hem eigenlijk nooit. En ik kan nou niet echt zeggen dat ik het geluid altijd zo hard heb staan. De voeding blijft gewoon lauw en de achterkant van de xbox wordt een beetje warm, maar niet echt heel warm (m'n centrino laptop wordt warmer). Volgens mij verschilt het gewoon per xbox hoe veel herrie hij maakt, en moet je gewoon geluk hebben.yah schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:40:
De grootste nadeel zoals al meerdere malen is aangegeven vind ik het lawaai dat die maakt. Als je zonder een spel start dan hoor je alleen de ventilator. Afhankelijk van hoe warm die is draait die meer of minder, maar je hoort m toch duidelijk. Maar zodra je er een spel in stopt zoals cod2, dan draait die op volle toeren. Dus je krijgt er gewoon het geluid bij van een op volle toeren draaiende dvd speler, zoals in een pc. Hij maakt volgens mij net iets meer geluid dan de oude xbox. Ik heb enkele malen gelezen dat sommigen er eerst een hadden die ontegelijk veel lawaai maakten, die zijn ingeruild en die nu bijna geen lawaai maken. Ik zou dan toch graag willen weten wat ze dan bedoelen met bijna geen lawaai?
Jammer dat ze niks laten zien in die teaserVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:44:
[...]
Inderdaad, gewoon een switch er tussen gooien. Heb ik ook gedaan, werkt prima!
Overigens kwam nog wat leuks tegen:
http://www.zeropointsoft.com/teaser/
Verwijderd
dank je wel, mijn plasma is een SD plasma. Maar er is niet al te veel verschil te zien tussen SD en HD op een goeie plasma. Alles staat of valt met de conversie door het scherm naar de juiste resolutie. Bij mij gebeurt dat prima imo.sorted.bits schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:00:
Ziet er leuk uit, maar de standaard plasma's ondersteuning meestal toch geen native 720p enzo ? Tenminste, van de TV's die ik gezien heb, waren het allemaal van die beroerde resoluties.
De gewone F50 is inderdaad C, de F50-GT is A.Rox_NL schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:36:
[...]
De F50 is toch echt een C-Klasse (net als de F40 en de F430, de laatste is mijn favoriet voor cone challenges).
No shit; die gebruik ik constant om platina cone-challenges te halen. Heerlijk strak en snel sturen door alle poortjes en goed driftend te sturen in de korte bochtjes.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
http://www.joystiq.com/20...ox-360-costs-715-to-make/Earlier numbers by Business Week may have reported that Microsoft is losing $126 on every Xbox 360 sold. That figure is now believed to be a bit higher by some. According to Insider Scoop, the world's largest software maker is losing upwards of $300 per console sold.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Moet je beter kijkenrobpol schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:50:
[...]
Jammer dat ze niks laten zien in die teaser
Lawaai is subjectief. Ik zit er zelf 4 meter vanaf en hoor alleen als het geluid uit staat de drive hard spinnnen, zet ik het geluid aan op een normaal niveau dan heb ik er al helemaal geen last meer van.robpol schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:46:
[...]
Ik zit normaal gesproken ongeveer een meter van m'n xbox af, maar ik hoor hem eigenlijk nooit. En ik kan nou niet echt zeggen dat ik het geluid altijd zo hard heb staan. De voeding blijft gewoon lauw en de achterkant van de xbox wordt een beetje warm, maar niet echt heel warm (m'n centrino laptop wordt warmer). Volgens mij verschilt het gewoon per xbox hoe veel herrie hij maakt, en moet je gewoon geluk hebben.
robpol schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:46:
[...]
Ik zit normaal gesproken ongeveer een meter van m'n xbox af, maar ik hoor hem eigenlijk nooit. En ik kan nou niet echt zeggen dat ik het geluid altijd zo hard heb staan. De voeding blijft gewoon lauw en de achterkant van de xbox wordt een beetje warm, maar niet echt heel warm (m'n centrino laptop wordt warmer). Volgens mij verschilt het gewoon per xbox hoe veel herrie hij maakt, en moet je gewoon geluk hebben.
ola
Als ik geen spel speel en het geluid staat uit, dan hoor ik alleen een heel zacht gezoem van de ventilator. Als ik een dvd spel speel en het geluid staat uit, hoor ik de alleen dvd drive, die net iets harder klinkt dan de ventilator. Tenminste, dit is wat ik me herinner, kan het nu niet uittesten want ik zit op m'n stage.yah schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:04:
Hoor je bijna niks als je zonder spel draait of ook met spel. Ook niet als je de volume helemaal uit hebt van tv? Als ik de volume hard aan heb hoor ik ook niks meer. Bij mij staat die ook maar 1 meter verderop.
Hoe groot is de kamer waar die in staat. Bij mij maar 2.50 bij 2.50.
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Spollie op 29-12-2005 12:11 ]
Verwijderd
Of je houd t geld van je xbox in je pocket, spaart nog wat door, en koopt een "echte" autoVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:47:
[...]
Lijkt me onzin, elke xbox is het zelfde met de zelfde onderdelen. Iedereen ervaart geluid/herrie alleen anders.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:31:
Hoeveel herrie je xbox maakt is inderdaad heel erg afhankelijk van wat voor xbox je hebt, gewoon geluk dus. Ook hangt het af van welk spel je draait
[ Voor 7% gewijzigd door wrcveen op 29-12-2005 12:36 ]
ja..Stijnd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:33:
[...]
Of je houd t geld van je xbox in je pocket, spaart nog wat door, en koopt een "echte" auto
Verwijderd
Bij een maat van me heb ik cod2 gespeelt (we probeerde system link met 8 personen, alleen niet bleek niet te kunnen met cod2wrcveen schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:35:
[...]
Lijkt me onzin, elke xbox is het zelfde met de zelfde onderdelen. Iedereen ervaart geluid/herrie alleen anders.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Als er niet expliciet bijstaat dat het wpa2 ondersteund kun je er 99% vanuit gaan dat het er niet inzit, is mijn ervaring.Zondagskindje schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:59:
Misschien heb ik er overheen gelezen, want ik kan het nergens vinden:
Ik wil mijn xbox draadloos verbinden met mijn Linksys AP, maar ondersteunt de orginele netwerkadapter WPA2? Anders heeft het voor mij geen zin om dat ding aan te schaffen.
[ Voor 6% gewijzigd door ErikRo op 29-12-2005 13:01 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Sterker nog, er staat helemaal niets bij.ErikRo schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:01:
[...]
Als er niet expliciet bijstaat dat het wpa2 ondersteund kun je er 99% vanuit gaan dat het er niet inzit, is mijn ervaring.
Jongens er is een official demo van condemned uit
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ja ok, maar dan moeten die demo's wel een beetje actueel zijn en moeten ze niet eerst demo's in OXM gaan releasen (full-auto) voordat ze op marketplace komen. Jammer dat er niet regelmatiger nieuwe content op marketplace wordt gezet, misschien moet het gewoon nog op gang komen..PWM schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:09:
Demo's roeleren![]()
Codemned lijkt me namelijk helemaal niets. Aan de andere kant, mensen zijn wel positief. Nu maar even lekker proberen, en dan zie ik het wel.
Nu is meteen het K*t excuus van mensen die modden, omdat 'ze dan spellen kunnen proberen, en de goede kopen *kuch*, ook weg.
PSN: Geengrenzuh
ga ik vanaaf meteen downenVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:29:
Condemmed demo is nu ook te downloaden via marketplace.
ola
Je moet dan contact opnemen met de klantenservice: 0800-0233894 (als je in NL woont)yah schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:23:
Jammer dat je niet ergens een paar naast elkaar kan testen. Ik kan de mijne zo omruilen via wehkamp, maar ik weet dan natuurlijk niet of ik er een krijg die meer lawaai maakt of minder. Het kan inderdaad ook zo zijn dat de een het meer ervaart en de ander weer minder. Als ik ergens zou horen dat die minder lawaai maakt zou ik m zo omruilen. Sommigen zeggen ook dat ze m via microsoft hebben omgeruild. Hoe ging dit in zijn werk? Moet je eerst die van jou opsturen?
De mijne hoor je echt wel als je er naast zit. maar op 2 meter afstand wordt het al beter als het geluid van je tv maar voldoende hard staat.yah schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:23:
Jammer dat je niet ergens een paar naast elkaar kan testen. Ik kan de mijne zo omruilen via wehkamp, maar ik weet dan natuurlijk niet of ik er een krijg die meer lawaai maakt of minder. Het kan inderdaad ook zo zijn dat de een het meer ervaart en de ander weer minder. Als ik ergens zou horen dat die minder lawaai maakt zou ik m zo omruilen. Sommigen zeggen ook dat ze m via microsoft hebben omgeruild. Hoe ging dit in zijn werk? Moet je eerst die van jou opsturen?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Als hij maar in ieder geval WPA(1) ondersteund dat is veilig genoeg mist je het goed opzet. Als hij alleen het onbetrouwbare wep ondersteund heb je een serieus veiligheidsprobleem omdat die in 2 minuten te breken is.Zondagskindje schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:06:
[...]
Sterker nog, er staat helemaal niets bij.
Alleen dattie z'n voeding van de xbox krijgt.
ola
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
[ Voor 27% gewijzigd door lowfi op 29-12-2005 13:59 ]
Iedereen die demo laten downloaden kost geld en als ze nu wachten heeft iedereen die demo's al van torrent sitesYamy_Daffy schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:56:
Nee wel Den Haag maar dat zal wel te veer weg worden neem ik aan![]()
Heb gisteren even met die demo disc gespeeld.
Moet zeggen die cod2 vind ik toch wel erg gaaf (leuker dan ik dacht).
En King kong ziet er ook erg strak uit.
Als Microsoft nu weet dat die disc is uitgelekt waarom gooien ze dan nu niet die demo's ook op marketplace?
Zo ben je de leechers voor en heeft iedereen er wat aan?
Of denk ik nu heel krom?
Ja om eerlijk te zijn was ik ook op zoek naar die demo's toen ik de doos open maakte en daarna op zoek op de harde schijf maar kon ze niet vinden.lowfi schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:58:
ms had gewoon die dvd bij elke xbox moeten doen
je krijgt ook zoiets bij een psp
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Precies want iedereen wil natuurlijk wel weten wat de Nederlandse Jan met de Pet doet met hun computerErikRo schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:37:
[...]
Als hij maar in ieder geval WPA(1) ondersteund dat is veilig genoeg mist je het goed opzet. Als hij alleen het onbetrouwbare wep ondersteund heb je een serieus veiligheidsprobleem omdat die in 2 minuten te breken is.
[ Voor 4% gewijzigd door Wekko306 op 29-12-2005 14:58 ]
Verwijderd
als je king kong speelt komt er in je profiel te staan dat je de demo gespeeld hebt, gaat Bill Gates je dan bannen van XB Live?Yamy_Daffy schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:56:
Nee wel Den Haag maar dat zal wel te veer weg worden neem ik aan![]()
Heb gisteren even met die demo disc gespeeld.
Moet zeggen die cod2 vind ik toch wel erg gaaf (leuker dan ik dacht).
En King kong ziet er ook erg strak uit.
Of denk ik nu heel krom?
Hoezo? Je hebt de demo-disc toch even mogen proberen in de winkel waar je je XB gekocht hebt?Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:58:
[...]
als je king kong speelt komt er in je profiel te staan dat je de demo gespeeld hebt, gaat Bill Gates je dan bannen van XB Live?
Verwijderd
Bron: Gamers.nlBusiness Week meldde eerder al dat Microsoft op elke Xbox 360 zo'n $126 verlies maakt. Volgens sommigen is dit bedrag zelfs hoger.
Insider Scoop weet te melden dat 's werelds grootste software maker maar liefst $300 verlies maakt op elke verkochte Xbox 360. Een tipgever die werkzaam was bij IBM en werkte aan het design van de chip voor de Xbox 360 wist te melden dat 1 enkele Xbox 360 ongeveer $715 kost om te maken. De productiekosten zijn nog erg hoog.
Hoewel het vreemd lijkt een product te verkopen waarop verlies wordt gedraaid, is dit eigenlijk best gangbaar. Indien er via andere wegen meer inkomsten kunnen worden binnegehaald waarmee het verlies gecompenseerd wordt, dan is er in feite geen probleem.
Als Microsoft op elke Xbox 360 ongeveer $300 verlies draait, hoeft elke Xbox 360 bezitter maar 5 games te komen waardoor die $300 verlies weggeschreven zijn aangezien er allerlei leuke snufjes op de Xbox 360 zitten die ook geld opleveren voor Microsoft.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 15:21 ]
Lijkt me stug dat MS met 5 verkochte spellen per xbox-eigenaar al break-even draait qua kostprijs als het verlies per xbox $300 is. Dat zou betekenen dat 100% van de verkoopprijs van het spel naar MS zou gaan, belachelijk natuurlijk..Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:16:
Lol ik moet die demo disk ook maar even downloaden... Wil kong kong, en CoD2 wel proberen
Weet niet of het al gepost is maar:
[...]
Bron: Gamers.nl
Dat is best veel
[ Voor 6% gewijzigd door brama op 29-12-2005 15:34 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Een toko als EA maakt heeft toevallig 2x zoveel opbrengst als kosten. Dat betekent dus dat de bruto-winst 50% van de verkoopprijs is (als elke handelaar de adviesprijs hanteert).Ericr schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:32:
Aannames van Insider Scoop en nog slecht onderbouwd ook, alsof games pure winst opleveren bij verkoop. Met 5 games poets je geen $ 300, zelfs niet door de 'snufjes', welke dat ook moge zijn. Volgens mij verdienen ze alleen extra aan de Live accounts.
Verwijderd
Hoi,atmoz schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:19:
@macksplack
Ziet d'r erg goed uit!!
Foto's van de setup zelf zijn natuurlijk ook altijd welkom
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 15:56 ]
Als je nog "even" geduld hebt; hopelijk deze week of anders begin volgende week een upgrade naar een 37" LCD, 6th gen. Zal vast mijn digi-cam uit het vet halen...atmoz schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:19:
[...]Ziet d'r erg goed uit!!
Foto's van de setup zelf zijn natuurlijk ook altijd welkom
Verwijderd
Ga naar de lokale electronica-boer en haal een langere optische kabel. Budget-kabels heb je al vanaf een eurootje of 5 per meter; zelf gaan sleutelen aan die dingen resulteert in kapot.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:26:
Trouwens een vraagje voor mensen met een vga kabel:
Ik heb die VGA kabel in me TFT, en dat geluidsdingetje in me geluidskaart. Alleen dat stekkertje is heel kort dus nu kan ik me scherm niet verplaatsen, aangezien dat kabeltje in me geluidskaart zit. Weet iemand mischien of je een kabel kan kopen om dat stekkertje te verlengen? Of kan ik gewoon dat plastic omhulseltje losmaken en het draad wat meer naar beneden trekken?
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 29-12-2005 16:31 ]
Kijk ook naar de prijs; spul hoeft bijna niks te kosten. In ieder geval niet meer dan een paar euro de meter inclusief stekkers.
[ Voor 37% gewijzigd door MAX3400 op 29-12-2005 16:48 ]
Hoe meer setups hoe beterMAX3400 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:52:
[...]
Als je nog "even" geduld hebt; hopelijk deze week of anders begin volgende week een upgrade naar een 37" LCD, 6th gen. Zal vast mijn digi-cam uit het vet halen...
Oh, en die moet je dus zelf maar weten te bemachtigen...?Chakotay schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:08:
[...]
De King Kong demo staat op die gelekte kiosk demo-disc, samen met nog een zut demo's en filmpjes.
[ Voor 30% gewijzigd door Atmoz op 29-12-2005 17:04 ]
Daarom juist. Ik ben net nog in de MM in Rijswijk geweest en konden ze mij er geen antwoord opgeven.ErikRo schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:37:
[...]
Als hij maar in ieder geval WPA(1) ondersteund dat is veilig genoeg mist je het goed opzet. Als hij alleen het onbetrouwbare wep ondersteund heb je een serieus veiligheidsprobleem omdat die in 2 minuten te breken is.
Verwijderd
De gemiddelde buur heeft daar totaal geen kaas van gegeten, die heeft net zoveel kennis om de aan en uitknop van de eigen computer te vindenErikRo schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:37:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Mijn buren hebben er toevallig wel kaas van gegeten.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:04:
[...]
De gemiddelde buur heeft daar totaal geen kaas van gegeten, die heeft net zoveel kennis om de aan en uitknop van de eigen computer te vinden
Verwijderd
Dat is toch al met WEP te voorkomen??? Niet dat ik dit dan echt onveilig noem, dat je met je DS online kan op het netwerk van je buren..Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:44:
Haha dat had ik ook toen ik met me DS online wou. Met Mariokart vond hij 2 draadloze netwerken, en ik kon gewoon op dat netwerk van me buren spelen
Verwijderd
een O voor een nul aangezien of andersom??Gimbooze schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:18:
Man, haal ik net 2100 xbox live punten, voer ik de code in, komt er op m'n scherm te staan dat m'n code ongeldig is -_-
En de xbox support is alleen via een vaste telefoon te bereiken.. leuk als je alleen mobiele telefoons in huis hebt -_-
Verwijderd
nah, echt al 3 keer die code opnieuw ingevoerdVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:30:
[...]
een O voor een nul aangezien of andersom??
Staat ergens in je System blade. Maar, ik heb hem niet in hoeven vullenVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:38:
ik moet mijn console serie nummer invullen op xbox.com voor console registration
weet iemand waar ik dit kan vinden?
kom dan ook op dagen dat ik werk. wpa wordt gewoon ondersteuntZondagskindje schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:27:
[...]
Daarom juist. Ik ben net nog in de MM in Rijswijk geweest en konden ze mij er geen antwoord opgeven.
Overigens, ik heb daar 3 VGAkabels zien liggen. Ik weet niet of ze nog erg gewild zijn...
Microsoft’s adapter supports 802.11a, 802.11b, and 802.11g networks and allows you to use network security features (WPA, WPA-2, and WEP).
Verwijderd
Het serie nummer staat inderdaad in je System blade. Helemaal onderaan > System infoVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:38:
ik moet mijn console serie nummer invullen op xbox.com voor console registration
weet iemand waar ik dit kan vinden?
Verwijderd
ok dan bedankt,Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:50:
[...]
Het serie nummer staat inderdaad in je System blade. Helemaal onderaan > System info
Ik heb hem ook moeten registreren (of tenminste dat deed MS voor mij) toen ik ze aan de lijn had. Dit is alleen nodig, als je hem moet opsturen voor reparatie.
Het registreren kan je overigens via internet doen. Bij je gamercard pagina onderaan
Verwijderd
Zo te zien gaat MS het toch langzamerhand winnen tov Blue Ray, HP is al over in kamp en als in de computerwereld deze standaard 't gaat maken met wat push marketing van Microsoft dan kun je er vergif op innemen dat dit de standaard wordt. De PC heeft altijd de weg vrij gemaakt voor de thuis apparatuurMicrosoft broke stance and decided to formally back HD DVD in September of this year, citing a number of reasons. Now the EE Times is reporting that the company may attempt to leverage its OS dominance to push HD DVD penetration in the PC market.
Several industry sources last week told EE Times that Microsoft is muscling into the optical-disk fray by leveraging its operating-system clout to bundle HD-DVD within Vista, the company's next-generation OS. There is also talk that the software giant may be planning to offer cash incentives -- in the form "coupons" -- to system vendors or retailers if they agree to support HD-DVD. Such coupons would provide "credits" or "memos" for each PC that is sold with HD-DVD inside.
The question of motives is a never-ending one, and it has been rehashed more than once on Ars. The most common theory is that Microsoft is ultimately doing anything in its power to put the hurt on Sony's PlayStation 3, which will come equipped with a Blu-ray drive. The theory says that Microsoft is worried that the PS3 will dominate gaming once again, partially on account of the device's potential dual-role in the household: gaming console and Blu-ray player.
Microsoft's Media Center ambitions are huge, and in my opinion, they're bigger than those surrounding the Xbox 360. Make no mistake about it: the next version of Windows will be billed as an entertainment OS, and the Xbox 360 will be subjugated to that. Here's why.
[ Voor 51% gewijzigd door Roamor op 29-12-2005 22:00 ]
Ik vind het maar een slappe theorie.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:45:
Microsoft using muscle to promote HD DVD
>> From arstechnica.com:
[...]
Zo te zien gaat MS het toch langzamerhand winnen tov Blue Ray, HP is al over in kamp en als in de computerwereld deze standaard 't gaat maken met wat push marketing van Microsoft dan kun je er vergif op innemen dat dit de standaard wordt. De PC heeft altijd de weg vrij gemaakt voor de thuis apparatuur
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 29-12-2005 22:16 ]
Verwijderd
Aangezien een disc met laser destijds geheel nieuw was en gepushed werd door het techische voordeel van muziek met zeer hoge kwaliteit.Roamor schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:59:
[...]
offtopic:
Ik had eerder een cd speler dan een cd rom speler in mijn computer hoor.
Verwijderd
Wat jij slap vindt. Toch apart, HP was bijv. lange tijd voor Blue Ray, maar is nu toch om.PWM schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:05:
[...]
Ik vind het maar een slappe theorie.
Microsofts belangen zijn groter dan de 360. Als MS in Blu-ray zou geloven, dan hadden ze echt wel de blu-ray ondersteund, ondanks de PS3. We hebben het over een bedrijf met Tientallen miljarden dollars omzet. De keuzes worden gemaakt op grond van belangen van MS, niet enkel op die van de 360.
/P.s.
Waar kan ik voorkomen dat een spel direct start als ik mijn Xbox aan zet?
Voortaan je ''Game-Disc'' uit de ''DVD-Lade'' halen telkens als je de 360 afsluitPWM schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:05:
[...]
/P.s.
Waar kan ik voorkomen dat een spel direct start als ik mijn Xbox aan zet?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq