![]() |
Intro |
VROEM VROEM, dat gaan wij doen! Met de introductie van de xbox 360 komt ook het spel Project Gotham Racing 3 uit. Veel mensen hier hebben in het grote xbox 360 topic aangegeven deze te gaan kopen. Voor die mensen gaan we er een hele snel kerst van maken. |
Regels: |
|
Wie doen er mee? |
|
FAQ |
Die xbox 360 is nog niet eens uit hier en jullie gaan al plannen? IDD, dat dan doen we al zodat we straks snel de weg op kunnen Hey maar ik zit nog op school wanneer moet ik dan scheuren? Geen probleem, we gaan pas in de kerst vakantie van start Tot wanneer duurt het dan? Nou omdat het series 2005 heet lijkt het me het handigst om de grote grand finale op een van de laatste avonden van 2005 te doen. Iedereen kan dan meekijken via Gotham TV (als het werkt zodat ik denk dat het werkt) Valt er nog wat te scoren? Nog niet maar jij wilt vast wel een prijs ter beschikking stellen |
Meekleppen? |
Dat kan zelfs op meerder manieren, bv Via deze thread of anders in Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 4 of natuurlijk via irc: Browser style, echte client |
Todo: |
|
edit:
Nog meer deelnemers
Nog meer deelnemers
[ Voor 49% gewijzigd door cybermans op 29-11-2005 20:54 . Reden: nog meer part deux ]