Whahahahahahahaha, dat is ook precies een opmerking die ik gemaakt heb. Het is niet de volgende burn-outBroeils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:57:
[...]
Ja echt wel, zat gister in een game met een paar britten die dachten dat dit de opvolger van burnout was ofzo...
maarja, meestal rijden dat soort lui slecht in de bochten en kan je met een beetje geluk toch weer voorop komen.
Ouch, ja dat soort dingen kunnen gebeuren, vooral als diegene een beetje lagged (wifi anyone?) 
Heb ook 1 keer iemand zo zien laggen dat ik hem meerdere autos van de baan heb zien rammen omdat hij in een spin raakte na het inhalen
Heb ook 1 keer iemand zo zien laggen dat ik hem meerdere autos van de baan heb zien rammen omdat hij in een spin raakte na het inhalen
[ Voor 45% gewijzigd door Broeils op 07-12-2005 09:45 ]
Haha, ik hoop zoiets ook meegemaakt, alleen die coureur had geen last van lagBroeils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:43:
Ouch, ja dat soort dingen kunnen gebeuren, vooral als diegene een beetje lagged (wifi anyone?)
Ik hoop trouwens dat TruSkill binnenkort echt goed gaat werken en dat zo het kaf van het koren gescheiden wordt. Hoe hoger de Skill-level hoe relaxter je meestal kunt rijden (ik HAAT eerste bochtbeukers). Maar op zich zegt je level nog helemaal niets

ik wil voorstellen om in het GoT toernooi te kiezen voor de wat lagere klasse auto's. Het maakt het racen spannender en minder kans op ongelukken zeg maar
of misschien quali races in alle klassen, en van te voren banen aankondigen zodat mensen kunnen oefenen, anders is het misschien net een baan die 1 iemand goed kent en de rest niet.
trouwens die burnout remark heb ik vorige week ook gemaakt tegen zo'n dronken brit: "this is pgr guys, not burnout... sigh"

great minds think alike
of misschien quali races in alle klassen, en van te voren banen aankondigen zodat mensen kunnen oefenen, anders is het misschien net een baan die 1 iemand goed kent en de rest niet.
trouwens die burnout remark heb ik vorige week ook gemaakt tegen zo'n dronken brit: "this is pgr guys, not burnout... sigh"
great minds think alike
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Volgens mij (maar ik weet niet zeker!) kun je dat wel ergens instellen in het Dashboard of het spel zelf, maar standaard hoor je in je headset alleen de andere spelers en geen spel geluiden of (gestreamde) muziek.LopeZ schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:53:
[...]
Begrijp ik dat nou goed, hoor je door de headset alleen andere gebruikers en niet nog PGR3 zelf? Dat zou voor mij dan ook verklaren waarom er maar één "geluidsoortje" zit aan de headset
Zelf ben ik eigenlijk opzoek naar een headset met twee oortjes en een mic, beetje goede geluidskwaliteit. Dan kan ik tenmiste 's avonds en muziek luisteren en live spelen zonder de buren lastig te vallen en zo heb ik ook geen last van dat gezoem van de 360.
Dat begrijp je goed.LopeZ schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:53:
[...]
Begrijp ik dat nou goed, hoor je door de headset alleen andere gebruikers en niet nog PGR3 zelf? Dat zou voor mij dan ook verklaren waarom er maar één "geluidsoortje" zit aan de headset
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 15142
Ik ben tussen 17.45 en 19.00 uur weer online met PGR3... als iemand interesse heeft, mijn gamertag staat hieronder!
Je kunt in je friends list zien wie online is en wat ze aan het doen zijn (via xbox.com gaat dat nog beter, het is wat overzichtelijker). Als je dan op iemand klikt die ook PGR3 aan het spelen is kun je zien of je zijn game kunt 'joinen' (alleen als het online bezig is en niet met een tournament). Dan is het nog de vraag of je een verbinding kunt krijgen. Soms is het spel vol (max. 8 spelers), soms wil de connectie gewoon niet lukken ('unable to attach to all players' o.i.d.).Broeils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:47:Ik snap er trouwens niets van hoe je met je Friends kunt racen, is daar een apart menu voor ofzo
Ook kun je zelf een spel beginnen, dan ben je zelf de host en bepaal jij de track en nog wat andere opties. Je kunt dan naar je friends list gaan en mensen een invite sturen.
Als je eenmaal in een spel zit (als host of als deelnemer) kun je ook altijd nog vanuit je friends of players list mensen uitnodigen in de race (mist er nog plaats is in het spel).
Ik heb je trouwens zelf gisteren een paar keer een invite gestuurd maar heb je volgens mij nooit in een race gezien.
Thx,
Inderdaad, ik heb je invite voor de friends lijst geaccepteerd. Maar verder snap ik het ook niet hoe het zit
Ik bedoel, ik zag wel dat iemand online komt of een race wint. Maar om echt met elkaar te racen was mij niet echt duidelijk.
Ik heb alleen nog maar quick match gedaan in de hoop dat ik bij een bekende terecht kwam
Hoe ontvang ik zoeen invite dan? er komt volgens mij geen bericht op het scherm
Inderdaad, ik heb je invite voor de friends lijst geaccepteerd. Maar verder snap ik het ook niet hoe het zit
Ik heb alleen nog maar quick match gedaan in de hoop dat ik bij een bekende terecht kwam
[ Voor 12% gewijzigd door Broeils op 07-12-2005 10:27 ]
Als ik in een online race zit en ik stuur je een invite krijg jij, wat je ook aan het doen bent, al is het een film aan het kijken of muziek aan het luisteren, een berichtje rechts onder in je scherm ('onneb wants to play' o.i.d.). Al je dan direct op de guide knop druk (en je hebt de juiste game disk in je drive) kom je direct in mijn spel.Broeils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:27:
Als je die popup mist dan zie je altijd later nog in je Dashboard dat je een berichtje hebt en kun je, als je die gelezen hebt, de invite accepteren (of niet).
Als je vanavond online bent moet je me maar een private chat invite sturen dan kunnen we even lekker met alle opties prutsen, ik ken ze ook nog niet allemaal
Ok dan, ik ben niet de hele avond online (heb een voorlichtingsgesprek). Maar ik wil ook wel even de features doorlopen, ik stuur wel een message.
Hmm ik zie net dat ik negatieve review heb gekregen omdat ik te ver voorop lag in een race en niet langzamer wou.... ehh lol?
Hmm ik zie net dat ik negatieve review heb gekregen omdat ik te ver voorop lag in een race en niet langzamer wou.... ehh lol?

[ Voor 35% gewijzigd door Broeils op 07-12-2005 12:01 ]
Ik ben vanavond pas wat later online, vanaf een uur of half elf ofzo.Broeils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:17:
Ok dan, ik ben niet de hele avond online (heb een voorlichtingsgesprek). Maar ik wil ook wel even de features doorlopen, ik stuur wel een message.
Hmm ik zie net dat ik negatieve review heb gekregen omdat ik te ver voorop lag in een race en niet langzamer wou.... ehh lol?![]()
Je moet proberen zo snel mogelijk wat toffe (Nederlands (en Belgische)) gasten in je friends list te krijgen en na de race positive feedback geven. Op die manier bouw je een lijst op van bekenden en ben je als snel van het (onterecht) negative feedback af.
De eerste paar races die ik speelde was met een stel heel serieuse Engelsen terwijl ik heel arcade achtig aan het racen was (wist ik veel, PGR en Xbox live noob). Die gasten waren niet blij met mij.
Als je eenmaal wat mensen kent weet je ook hoe ze willen spelen.
Hoe herkenbaar 
Komt goed uit half elf, ben zelf ook pas na 8 uur thuis. Kan ik eerst wat luitjes in mijn lijst inviten
Komt goed uit half elf, ben zelf ook pas na 8 uur thuis. Kan ik eerst wat luitjes in mijn lijst inviten
[ Voor 29% gewijzigd door Broeils op 07-12-2005 13:16 ]
Heej BennoBenn0 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:20:
[...]
Je kunt in je friends list zien wie online is en wat ze aan het doen zijn (via xbox.com gaat dat nog beter, het is wat overzichtelijker). Als je dan op iemand klikt die ook PGR3 aan het spelen is kun je zien of je zijn game kunt 'joinen' (alleen als het online bezig is en niet met een tournament). Dan is het nog de vraag of je een verbinding kunt krijgen. Soms is het spel vol (max. 8 spelers), soms wil de connectie gewoon niet lukken ('unable to attach to all players' o.i.d.).
Ook kun je zelf een spel beginnen, dan ben je zelf de host en bepaal jij de track en nog wat andere opties. Je kunt dan naar je friends list gaan en mensen een invite sturen.
Als je eenmaal in een spel zit (als host of als deelnemer) kun je ook altijd nog vanuit je friends of players list mensen uitnodigen in de race (mist er nog plaats is in het spel).
Ik heb je trouwens zelf gisteren een paar keer een invite gestuurd maar heb je volgens mij nooit in een race gezien.
Ik had eerst ook die melding van unable to connect to all players?
Ik zit met me xbox achter een router en nadat ik 3 poorten heb open gegooid heb ik er geen last meer van gehad.
Kon ook niet ingaan op een invite dan kreeg ik elke keer die melding.
Poorten open gegooid en werkte meteen
UDP 88 en UDP\TCP 3074 uit me hoofd.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
wat ook leuk is: net een belangrijke race winnen in klasse A, en dat je xbox blijft hangen voordat het gesaved is... maar hij telt wel mee als "gereden"
neee heeeel leuk microsoft
neee heeeel leuk microsoft
Anoniem: 89637
Lijkt me ook erg gaaf om mee te doen. Gister een aantal leuke races gehad.
M'n gamerstag is Inonyx http://live.xbox.com/member/Inonyx. Ik kwam er ook achter dat een headset wel erg handig is, binnenkort maar ff halen...
http://live.xbox.com/member/Megamuch
\o/ ook ik ben van de partij. Overigens zuig ik waanzinnig met class A auto's Liever D of zelfs A. Die zijn tenminste nog bestuurbaar.
\o/ ook ik ben van de partij. Overigens zuig ik waanzinnig met class A auto's Liever D of zelfs A. Die zijn tenminste nog bestuurbaar.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Vandaar dat je niet aan het lullen was vandaag net als de restAnoniem: 89637 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:25:
Lijkt me ook erg gaaf om mee te doen. Gister een aantal leuke races gehad.M'n gamerstag is Inonyx http://live.xbox.com/member/Inonyx. Ik kwam er ook achter dat een headset wel erg handig is, binnenkort maar ff halen...
Was trouwens geweldig tegen je te racen
Blowfish stemt voor D of E classe
... kunnen we niet binnenkort ff een demo ronde opzetten , wil wel een oeffenpotje racen tegen wat gotters. Mijn gamertag is vdpoort zie sig. Dus stuur me maar een invite of mesage met tijd en datum
ik stel voor morgenavond om 19u de eerste try-out, met E klasse auto's?
Anoniem: 130889
Is goed, wie zet er een game op? Dan kunnen we die allemaal even aan onze friends list toevoegen.
ik wil em wel opzetten, zou met mijn verbinding geen probleem moeten zijnAnoniem: 130889 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:06:
Is goed, wie zet er een game op? Dan kunnen we die allemaal even aan onze friends list toevoegen.
He bah, dan kan iig niet. 
Gister voor het eerst online gespeeld, en damn, wat gaaf! Alleen wel een beetje jammer dat bijna iedereen in een Ferrari blabla GTS rijdt in de E klasse, kom ik aan met mn stoere Lotus Elise.
Toch jammer dat je eigenlijk gewoon mee moet doen met de Ferrari anders heb je geen kans om te winnen volgens mij. Ik rij liever in een auto welke ik stoer/gaaf vind dan met degene welke de beste is.
Ook lache was dat er bij één race 2 engelse tegen elkaar begonnen te schelden "You idiot, learn how to drive!" "Fuck you, use your brakes"
Kwam niet meer bij van het lachen
Gister voor het eerst online gespeeld, en damn, wat gaaf! Alleen wel een beetje jammer dat bijna iedereen in een Ferrari blabla GTS rijdt in de E klasse, kom ik aan met mn stoere Lotus Elise.
Toch jammer dat je eigenlijk gewoon mee moet doen met de Ferrari anders heb je geen kans om te winnen volgens mij. Ik rij liever in een auto welke ik stoer/gaaf vind dan met degene welke de beste is.
Ook lache was dat er bij één race 2 engelse tegen elkaar begonnen te schelden "You idiot, learn how to drive!" "Fuck you, use your brakes"

Kwam niet meer bij van het lachen
Ben de laatste 2 dagen aardig hooked aan online PGR3... BLijf alleen steeds rond de 10.000ste plaats hangen.. Meestal wordt ik 3e of 4e in een race..
Mijn probleem is dat ik teveel kleine foutjes maak.. Maar we blijven oefenen.
Mijn probleem is dat ik teveel kleine foutjes maak.. Maar we blijven oefenen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als men die race nou wat verder uitstellen dan kunnen misschien meer mensen (het bericht lezen en)meedoen. Of blaat ik nu weer eens raak
Ik stem dan toch voor class A of B want dan laat je toch meer skill zien dan met class E wagens.
Gisteren eindelijk zo'n Ferrari Enzo bij elkaar gereden in online careermode. Rijdt wel ff wat lekkerder dan die GTR...
Hoop irritante ettertjes die het nodig vinden om je een klein zetje aan de achterkant te geven zodat je spint, zelfs al ga je al expres een stuk aan de kant als je ze aan ziet komen.
Teringlijers
Waar zitten de meeste Gotters?
Niet in de careermode zeker, maar in freeplay ofzo? Zag alleen kiddyl langskomen gisteren....
Hoop irritante ettertjes die het nodig vinden om je een klein zetje aan de achterkant te geven zodat je spint, zelfs al ga je al expres een stuk aan de kant als je ze aan ziet komen.
Teringlijers

Waar zitten de meeste Gotters?
Niet in de careermode zeker, maar in freeplay ofzo? Zag alleen kiddyl langskomen gisteren....
Volgens mij ging het juist om E klasse zodat iedereen mee kon doen.Tamarinde schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:08:
Ik stem dan toch voor class A of B want dan laat je toch meer skill zien dan met class E wagens.
Wil je met je skills rijden pak je toch gewoon niet de Ferrari ... GTS. Daarnaast is je inschattingsvermogen, reactie en precisie niet ineens beter met een een E klasse auto, ze zijn alleen wat makkelijker te besturen....
Kortom skill kan je ook laten zien in een E klasse, laat maar zien dat je ver uit eerste wordt
Ja dat is inderdaad aardig frustrerend... Lig je eindelijk goed, krijg je weer een beuk zodat je in de vangrail beland.. Vooral voor voorzichtige rijders (like me) kan dat wel eens een probleem zijn..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wil je daar nog commentaar op?LopeZ schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:20:
[...]
Kortom skill kan je ook laten zien in een E klasse, laat maar zien dat je ver uit eerste wordt
Ik rij zo goed dat ik mensen zelfs de slechste auto kan laten kiezen
dus andere mensen moeten slechtere auto's kiezen zodat jij kan winnen?Tamarinde schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:40:
[...]
Wil je daar nog commentaar op?
Zoiets las ik ookXun schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:11:
[...]
dus andere mensen moeten slechtere auto's kiezen zodat jij kan winnen?![]()
haha bring it on, jij met de slechtste E klasse tegen de rest van onsTamarinde schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:40:
[...]
Wil je daar nog commentaar op?
Morgenavond 19:00 kan ik ook wel. Add me maar in de friendslist. AlphaSphere is de tag.
Ben, zoals met alle spellen, boven gemiddeld maar nergens echt goed in
Maak veel kleine fouten en ik kan nog steeds niet goed inschatten wanneer ik in moet sturen om een 90 graden bocht goed te nemen.
Ben, zoals met alle spellen, boven gemiddeld maar nergens echt goed in
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik wil ook wel meedoen, tussen kerst en oud en nieuwe heb ik een week vrij, tijd zat dus
Afgelopen dinsdag heb ik al met een paar races van een groepje GoT-mensen meegedaan, was goed bevallen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Haha, moet ook niet lullen, maar racen.Tamarinde schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:16:
[...]
Vandaar dat je niet aan het lullen was vandaag net als de rest
Was trouwens geweldig tegen je te racen
Morgenavond wil ik ook wel meedoen. Eerst even een relaxte ride uit de E-klasse zien te vinden...
Cool! count me inPhusebox schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:16:
[...]
ik wil em wel opzetten, zou met mijn verbinding geen probleem moeten zijn
Anoniem: 161328
Wanneer wordt die lijst een keer ge-update? Er zijn inmiddels al een aantal bijgekomen.
Op Live heet ik Mighty Manfred, dus als dat veranderd word in de lijst zal dat wel mooi zijn
Op Live heet ik Mighty Manfred, dus als dat veranderd word in de lijst zal dat wel mooi zijn
* cybermans heeft het verrekte druk dus dat updaten doe ik binnen kort ff helemaal. Zeker ook als ik weet hoe ik het ga doen.
Lekker op de valreep weer: ik wil best meedoen zo tegen het einde van het jaar. Auto-klasse maakt me niet zoveel uit; ben een nette rijder dus anderen hou ik via de headset wel op de hoogte of ik ze in wil halen of waar ze er bij mij langs kunnen.
Enige probleem; wat ik niet 1-2-3 kon vinden: ik werk gewoon en heb dus geen vakantie. Aan de andere kant zo goed als geen verplichtingen tijdens de feestdagen dus kan elke avond rond 20:00 wel een paar uur scheuren als het moet.
Wil anders iemand van "de organisatie" me mailen op GoT-naam @ gmail punt com voor meer info?
Enige probleem; wat ik niet 1-2-3 kon vinden: ik werk gewoon en heb dus geen vakantie. Aan de andere kant zo goed als geen verplichtingen tijdens de feestdagen dus kan elke avond rond 20:00 wel een paar uur scheuren als het moet.
Wil anders iemand van "de organisatie" me mailen op GoT-naam @ gmail punt com voor meer info?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik ben er nog niet achter waar je kan zien welke klasse een wagen is in gewoon offline carreer
Nu heb ik ook nog wel eens problemen met het lezen van tekst(geen advanced scartkabel) dus het kan zijn dat ik erover heen kijk. Als iemand een screenie heeft oid zou ik je dankbaar zijn
Nu heb ik ook nog wel eens problemen met het lezen van tekst(geen advanced scartkabel) dus het kan zijn dat ik erover heen kijk. Als iemand een screenie heeft oid zou ik je dankbaar zijn
Car-class staat lichtgedrukt op de achtergrond van die auto...LopeZ schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:43:
Ik ben er nog niet achter waar je kan zien welke klasse een wagen is in gewoon offline carreer![]()
Buy New Car => Cars I can afford => Kies er eentje => Wacht tot je de de auto ziet en dan zie je ook in lichtgrijs een grote letter komen A/B/C/D/E.
iedereen die morgen wil meerijden in een E-klasse race met alleen GoT members stuur dan even een mailtje naar pgr3got [apenstaartje] gmail [punt] com
ik maak dan hier een lijst en voeg iedereen toe
ik maak dan hier een lijst en voeg iedereen toe
Morgen?
Wat dacht je van NU! nog net voor het eten hahaha.
Morgen zou ik wel willen maar bang dat ik het niet gaat redden dan liever in het weekend ofzo?
Wat dacht je van NU! nog net voor het eten hahaha.
Morgen zou ik wel willen maar bang dat ik het niet gaat redden dan liever in het weekend ofzo?
Ik rijd meestal klasse B met de Enzo in Speedway Skirmish. Ben er mee begonnen en blijf er een beetje hangen. Ik kan eigenlijk alleen maar de Enzo goed besturen nu (ook de Ultima), maar als ik ergens anders online aan mee doe kost me dat meestal posities in het klassement en nu win ik nog af en toe
Ik kan niet meedoen
Moet werken morgenavond
Assume there are no rules and it's one big free for all
Dat testen van de E klasse auto's bleek best succesvol. Op The Bridge Tour met de 355 f1 voer ik nu de world's best aan.
Ddragon, probeer me maar te verslaan. We waren namelijk erg gewaagd op deze baan...
Ddragon, probeer me maar te verslaan. We waren namelijk erg gewaagd op deze baan...
qua time attack bedoel je?Anoniem: 89637 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:50:
Dat testen van de E klasse auto's bleek best succesvol. Op The Bridge Tour met de 355 f1 voer ik nu de world's best aan.![]()
ik heb er ook een paar in de top3 staan
Whoo gisteravond leuke race gehad met Benn0, heel onverwacht 1e geworden toen 3 opscheppertjes met hun ferraris tegelijk in een chicane chrasten.... terwijl je er zo recht door kan (kwam ik ook beetje laat achter
)
Ik werd zelfs vooruit 'geduwt' door een gele f50 die het nodig vond tegen m'n kont aan te rijden in de bochten, maar spinnen - ho maar.
Ik werd zelfs vooruit 'geduwt' door een gele f50 die het nodig vond tegen m'n kont aan te rijden in de bochten, maar spinnen - ho maar.
Ja, die race was wel grappig. Ik eindigde alleen weer vrij laag en in de lobby crashste ik weer eens in het Dashboard, toen ben ik maar gaan tukken 
Die paar rondjes die we eerst samen deden met die E en D klasse wagens bevielen me wel. Die zijn een stuk beter onder controle te houden als je, zoals ik, nog niet zo ervaren bent.
Ik hoop dat ik vanavond in de E klasse race een beetje mee kan komen.
Edit @TheBroeils: ik zie dat je score is geupdate: Netjes

Die paar rondjes die we eerst samen deden met die E en D klasse wagens bevielen me wel. Die zijn een stuk beter onder controle te houden als je, zoals ik, nog niet zo ervaren bent.
Ik hoop dat ik vanavond in de E klasse race een beetje mee kan komen.
Edit @TheBroeils: ik zie dat je score is geupdate: Netjes
[ Voor 8% gewijzigd door PeterPan op 09-12-2005 08:54 ]
Hehe, ja ik crashte na de race ook... zat opeens in mijn dashboard
Heb toen nog even singeplayer gedaan(as usual) en toen ik de tijd zag ben ik ook maar gaan slapen
Ik vond die langzamere autos idd veel beter rijden dan sommige ferrari's in mn garage, vooral die GT500, die rijd echt fijn!!
EDIT:
Jah, veel singleplayer gedaan, heb daar veel punten mee gescoord
Mag ik vanavond ook meedoen? Pleeease

Ik vond die langzamere autos idd veel beter rijden dan sommige ferrari's in mn garage, vooral die GT500, die rijd echt fijn!!
EDIT:
Jah, veel singleplayer gedaan, heb daar veel punten mee gescoord
Mag ik vanavond ook meedoen? Pleeease
[ Voor 24% gewijzigd door Broeils op 09-12-2005 09:11 . Reden: Van allerlei fouten ]
Euh...Phusebox schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:09:
voorlopige deelnemerslijst vanavond @ 19.00u:
- onneb
- max3400
- phusebox
Zolang de lobby-host dezelfde is, kan ik dan ook iets later joinen? Stuur me in ieder geval maar een invite zodra de lobby bestaat. Hopelijk zit het verkeer mee vandaag...max3400:
Date: Dec 8, 2005 7:44 PM
Subject: PGR3 compo
To: pgr3got
Hoi,
ik wil graag meerijden, maar wil je even laten weten hoe laat ongeveer.
Zoals ik in het topic aangaf (MAX3400 op pagina 10) zit ik met werk en
pas op zijn vroegst pas om 19:00 thuis.
Gister mn eerste portje op Live met een stel GoTters, man man man wat ben ik slecht
(ik speelde met The DDragon, Yonix360, PeeWee# en ??)
Hoger dan de 4de plaatst kwam ik niet, meestal was ik gewoon 7 of 8. "Laten we met de Enzo rijden, die rijd vet relax" nou zelfs daar had ik flinke problemen mee
De fun was er niet minder om gelukkig, alleen kan ik nu tot zondagavond niet meer spelen jammer genoeg.
Hoger dan de 4de plaatst kwam ik niet, meestal was ik gewoon 7 of 8. "Laten we met de Enzo rijden, die rijd vet relax" nou zelfs daar had ik flinke problemen mee

De fun was er niet minder om gelukkig, alleen kan ik nu tot zondagavond niet meer spelen jammer genoeg.
Ach ik ging m'n 2e game online met een paar GoTters en reeds zelfs in een F50GTR 20 seconde na de laatste binnen.... en die reden allemaal E-classLopeZ schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:41:
Gister mn eerste portje op Live met een stel GoTters, man man man wat ben ik slecht![]()
Zelfs na een flinke avond oefenen kreeg ik nog hopeloze klappen online vannacht met Ranked matches

Ik heb for the record dus niet meer op een computer geraced sinds ~1995
[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 09-12-2005 11:57 ]
In die races heb ik ook een paar keer gereden volgens mij. Stuur me maar een friends invite dan racen we volgende week een race met klasse E of D wagens om een beetje ervaring op te doen o.k. ?LopeZ schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:41:
Gister mn eerste portje op Live met een stel GoTters, man man man wat ben ik slecht![]()
Hoger dan de 4de plaatst kwam ik niet, meestal was ik gewoon 7 of 8. "Laten we met de Enzo rijden, die rijd vet relax" nou zelfs daar had ik flinke problemen mee![]()
Hey Curry, ik ben ook nog flink aan het oefenen mn wagen op de baan te houden. Heb je mn friend request al geaccepteerd trouwens?curry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:57:
[...]
Ach ik ging m'n 2e game online met een paar GoTters en reeds zelfs in een F50GTR 20 seconde na de laatste binnen.... en die reden allemaal E-class
Zelfs na een flinke avond oefenen kreeg ik nog hopeloze klappen online vannacht met Ranked matches
Phusebox en Benno; ik doe vanavond mee als er niets geks tussenkomt.
[ Voor 5% gewijzigd door dadj op 09-12-2005 12:17 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Heb er geen gezien geloof ikdadj schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:13:
[...]
Hey Curry, ik ben ook nog flink aan het oefenen mn wagen op de baan te houden. Heb je mn friend request al geaccepteerd trouwens?
iedereen die mee wil doen ff mailen naar pgr3got [apenstaartje] gmail [dot] com
owkay, en nu? Gewoon "curry" toch?
Nm my bad.. nu heb je wel een invite
[ Voor 14% gewijzigd door dadj op 09-12-2005 12:32 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ik wil vanavond ook wel mee doen, ben vanaf rond half 8 online tot een uurtje of 10.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik ben blij dat ik niet de enige bencurry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:57:
[...]
Ach ik ging m'n 2e game online met een paar GoTters en reeds zelfs in een F50GTR 20 seconde na de laatste binnen.... en die reden allemaal E-class
Racen deed ik wel maar dan NFS style games, zeker niet realisme games. Probleem is dus dat ik heel erg moet wennen aan het feit dat je half gas kan/moet geven in bochten. (toetsenbord toets kent maar één stand he
Owja ook leuk gister, was er een baan (werkelijk geen idee welke, er zit een kurketrekker-door-draai-bocht in)
Hoor ik ze dus zeggen "Owja, niet te hard de berg op he"
Ik:*Waar hebben ze het over..
5 bochten later vlieg ik me daar toch de lucht in

Alsof je met 180 een snelheidsdrempel nam...
PrimaBenn0 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:05:
[...]
In die races heb ik ook een paar keer gereden volgens mij. Stuur me maar een friends invite dan racen we volgende week een race met klasse E of D wagens om een beetje ervaring op te doen o.k. ?
Gisteren maar eens alle Ferrari's en Lambo's gekocht. FF wat gamer punten scoren. Daarnaast nu alles op brons, moet er nog een paar op zilver. Daarna op naar goudLopeZ schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:08:
PrimaDe auto waar ik in offline carreer mode eigenlijk altijd mee rij is de TVR Sagaris, is heel goed handelbaar imo. Nu moet ik ook bekennen dat ik nog maar 3 autos heb in de garage, geld zat dat wel.
Speel dan voor die 15GP ook even allebei de Geometry Wars gamesPhydomir schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:29:
[...]
Gisteren maar eens alle Ferrari's en Lambo's gekocht. FF wat gamer punten scoren. Daarnaast nu alles op brons, moet er nog een paar op zilver. Daarna op naar goud
en waar haal je die geometry wars dan vandaan?curry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:41:
[...]
Speel dan voor die 15GP ook even allebei de Geometry Wars games
Rondlopen in je starters garage, kun je ze niet missenPhusebox schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:52:
[...]
en waar haal je die geometry wars dan vandaan?
Anoniem: 76134
Of in welke garage dan ook, ze staan overalcurry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:56:
[...]
Rondlopen in je starters garage, kun je ze niet missen
Gisteren heb ik de ''Solo Career Mode'' uitgespeeld (Silver), ik heb ook meteen wat mooie auto's gekocht
(Hele Ferrari en Lambo serie, McLaren F1-LM, Saleen S7 en nog wat andere
= 4 Garages vol
) en nu is het tijd voor wat Online Gamen
Ik heb gisteren en eergisteren al met een aantal GoT'ters online gespeeld, erg leuk
En ik zal ook vanavond aanwezig zijn (Phusebox had mij netjes op de hoogte gebracht, mijn dank daarvoor
).
Dus, tot vanavond
Ik heb gisteren en eergisteren al met een aantal GoT'ters online gespeeld, erg leuk
Dus, tot vanavond
[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 09-12-2005 17:25 ]
Ik wil ook wel meerijden vanavond, maar welke baan doen we dan? Ik bedoel hoe kom ik dan in de lobby?
Ik was gisteravond ook even online, heb ik me toch per ongeluk echt een paar van de baan gedrukt
Was echt niet de bedoeling voel me dan ook altijd klote daarna omdat ik weet dat het heel irritant is.
Dus mischien wel beter dat we dan in de E klasse gaan rijden is mischien wel wat beter handelbaar dan een Ferrari F50GT
Was echt niet de bedoeling voel me dan ook altijd klote daarna omdat ik weet dat het heel irritant is.
Dus mischien wel beter dat we dan in de E klasse gaan rijden is mischien wel wat beter handelbaar dan een Ferrari F50GT
De meest irri track is Whitehall Straight. Als ik daar in het begin niet goed doorheen kom om vervolgens uit te lopen dan kom ik er nooit meer, omdat iedereen je daar letterlijk van de baan duwt. Sigh.
ik stuur je wel een inviteAnoniem: 161328 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:53:
Ik wil ook wel meerijden vanavond, maar welke baan doen we dan? Ik bedoel hoe kom ik dan in de lobby?
Het was weer erg gezellig racen vanavond
Alleen was het wel zonde dat ik de laatste drie races niet mee heb kunnen rijden, omdat ik de connectie steeds verloor, maar ik heb nu wat settings veranderd in mijn Router en heb ''hopelijk'' het probleem hiermee opgelost.
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 09-12-2005 21:08 ]
hmm ik heb daarna nog ff online career gedaan maar dan vergaat je toch echt alle zin om dit spel nog te spelen, denk dat ik pgr3 maar ff een paar weekjes in de kast moet leggen...
sowieso alles boven de C klasse zuig ik zwaar in
sowieso alles boven de C klasse zuig ik zwaar in
Ik moest helaas boodschapjes doen en daarna ook gaan koken/eten. Kwam dus uiteindelijk helemaal niks van racen terecht.
Ik ben juist nu alleen maar goed met 2 klasse B wagens. Ik denk dat je goed gaat worden in waar je rijdt. Rij je veel met een bepaalde wagen dan wordt je beheersing van die auto vanzelf beter.
Ik ben juist nu alleen maar goed met 2 klasse B wagens. Ik denk dat je goed gaat worden in waar je rijdt. Rij je veel met een bepaalde wagen dan wordt je beheersing van die auto vanzelf beter.
Heb lekker gereden vanavond.
Iedereen die meereed vanavond bedankt daarvoor
Wanneer is de volgende PGR3 meeting?
Iedereen die meereed vanavond bedankt daarvoor
Wanneer is de volgende PGR3 meeting?
Was inderdaad gezellig; helaas waren er nogal wat crashende Dashboards...
Wat mij betreft mogen dit soort races vaker; misschien wel iets later want ik heb echt alle verkeersregels moeten overtreden om op tijd thuis te zijn (half uur A'dam Centrum => Den Haag).
Wat mij betreft mogen dit soort races vaker; misschien wel iets later want ik heb echt alle verkeersregels moeten overtreden om op tijd thuis te zijn (half uur A'dam Centrum => Den Haag).
dit was mijn eerste race met gotters; ik vond het erg leuk maar ik moet wat meer oefenen denk ik, ik heb nog veel van de muur gezien...
Hahaha, wie reed er trouwens op de Nurburgring als laatste (voordat ik de lobby ophief)?TdV schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:12:
dit was mijn eerste race met gotters; ik vond het erg leuk maar ik moet wat meer oefenen denk ik, ik heb nog veel van de muur gezien...
Ahum dat was ik.
Ik reed achter DaDj en ik moest zo lachen hoe hij over de weg heen slingerde dat ik vroeg wat hij had gedronken daarna kwam ik helemaal niet meer bij.
En reed in een wagen waar ik nog nooit in had gereden Sjezus dat ding was niet recht te houden zelfs niet op het rechte stuk!
Ik reed achter DaDj en ik moest zo lachen hoe hij over de weg heen slingerde dat ik vroeg wat hij had gedronken daarna kwam ik helemaal niet meer bij.
En reed in een wagen waar ik nog nooit in had gereden Sjezus dat ding was niet recht te houden zelfs niet op het rechte stuk!
We moeten zeker dit soort avondjes houden voordat de "echte" competitie begint, zo kun je je tegenstanders alvast inschatten
Al kreeg ik wel vaak een tikje tegen mijn auto aan waardoor ik tegen een muur aan keek
Al kreeg ik wel vaak een tikje tegen mijn auto aan waardoor ik tegen een muur aan keek

Yamy_Daffy schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:21:
Ahum dat was ik.
Racen tegen jullie was leuk, ook al was het maar 1 race waar ik aan meedeed. Later deze avond nog even online gespeeld en ben van League 6 naar League 4 gegaan en nu doen mijn vingers een beetje pijn.
Ik hootde net verontrustend nieuws; een aantal mensen hebben kerstvakantie... Ik niet; maar wil zeker in 2006 zeker weer kijken of jullie vooruit zijn gegaan.

Ik kon geen batterijen meer vinden die vol genoeg waren om het nog even vol te houden. Ik heb inmiddels een play&charge kitje.
Helaas blijk ik ook in de E klasse race vrijwel altijd als laatste of, met een beetje geluk voorlaatste, te eindigen. Wel lijkt het er bij veel races op dat als je in de eerste of tweede bocht een tikje krijgt en achterstevoren op de baan komt te staan het bijna niet meer mogelijk is om nog bij te komen (zeker met mijn rijkunsten). Daar baal ik wel van.
Toch nog maar eens flink wat uurtjes oefenen in de offline career mode.
Helaas blijk ik ook in de E klasse race vrijwel altijd als laatste of, met een beetje geluk voorlaatste, te eindigen. Wel lijkt het er bij veel races op dat als je in de eerste of tweede bocht een tikje krijgt en achterstevoren op de baan komt te staan het bijna niet meer mogelijk is om nog bij te komen (zeker met mijn rijkunsten). Daar baal ik wel van.
i dare to disagree... gister was er een race in new york waar ik achterstevoren werd getikt in de eerste bocht, en binnen een rondje was ik opgeklommen naar de 4e plaats, na 2 rondjes 3e en in de laatste bocht werd ik eersteBenn0 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:16:
Ik kon geen batterijen meer vinden die vol genoeg waren om het nog even vol te houden. Ik heb inmiddels een play&charge kitje.
Vandaag de hele dag pgr3 gespeeld, maar nu lukt het niet meer, doordat m'n xbox overhit is
Hoe lang zou het duren voordat ie is afgekoelt?
Hoe lang zou het duren voordat ie is afgekoelt?
Staan je 360 en je powerbrick vrij of in een kast? Ik heb dat ding ook elke dag uren achter elkaar aan in een kamer van 20 graden maar die van mij is nauwlijks lauw, laat staan oververhit.
idem hier. Gisteren ruim 5 uur achter elkaar PGR3, vorige weekend nog langer zelfs. Nergens problemen mee.Benn0 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:18:
Staan je 360 en je powerbrick vrij of in een kast? Ik heb dat ding ook elke dag uren achter elkaar aan in een kamer van 20 graden maar die van mij is nauwlijks lauw, laat staan oververhit.
En rijden tegen jullie is erg leuk moet ik zeggen. Niveau ligt al redelijk hoog vind ik zelf, ookal kan ik vaak goed mee komen.
Nog een tip voor de B Klasse: De Maseratie MC12. Ligt echt als een zonnetje op de weg, heeft alleen iets minder top dan de RUF en de Enzo. Maar ik vind hem wel beter rijden.
[ Voor 28% gewijzigd door Phydomir op 11-12-2005 10:49 ]
Ik meld me btw af voor deze editie... afgezien van zwaar tijdsgebrek wegens werk heb ik tot nu toe welzeker 1/4 van m'n online races niet als laatste afgesloten
Dat terwijl ik wel redelijk moeiteloos de latere championships op Silver inkop al 
Dus ik ga in m'n spaarzame tijd gewoon oefenen en ben er weer voor de Januari compo

Dus ik ga in m'n spaarzame tijd gewoon oefenen en ben er weer voor de Januari compo
Check that, ik rij alles in de Enzo atmkiddyl schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:22:
Ik rij nu alleen maar met de Enzo online. Daarmee win ik nu regelmatig, maar degenen die een veel hogere TS hebben zijn toch wel keer op keer sneller. Daar kan ik dus zelf nog heel veel aan werken.
In de offline mode heb ik nog wel meerdere auto's waarmee ik rij. Vooral de cone challenges lukt mij niet met de Enzo. Het lukt mij trouwens helemaal niet om Gold te halen op de conechallenges. De is soms in een keer te halen en anders na een paar keer proberen. Cone challenges blijven bij mij een groot struikelblok.
In de offline mode heb ik nog wel meerdere auto's waarmee ik rij. Vooral de cone challenges lukt mij niet met de Enzo. Het lukt mij trouwens helemaal niet om Gold te halen op de conechallenges. De is soms in een keer te halen en anders na een paar keer proberen. Cone challenges blijven bij mij een groot struikelblok.
Nou als er nog een gaatje is houd ik me ook aanbevolen
Gamertag @ Live : STB1981
Mijn favoriete auto is trouwens de Astin Martin DBR9 wat een bak.
Gamertag @ Live : STB1981
Mijn favoriete auto is trouwens de Astin Martin DBR9 wat een bak.
[ Voor 34% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 11-12-2005 23:02 ]
Turn it off and on again.
Ben nu bezig op platina, voor de races enzo gebruik ik bijna altijd de f50 gt. Maar voor cone challenges heb ik liever iets langzamers. Ik gebruik meestal de f430 omdat die echt goddelijk aanvoelt. Je kunt goed dwars, maar het is wel allemaal gecontroleerd. En het is gewoon een kwestie van veel dingen linken (eventueel door een, al dan niet, opgewekte slip). Maar het spel is veel makkelijker gemaakt dan PGR2. Ik denk dat 75% van de spelers platina na verloop van tijd wel kan halen.kiddyl schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:26:
Ik rij nu alleen maar met de Enzo online. Daarmee win ik nu regelmatig, maar degenen die een veel hogere TS hebben zijn toch wel keer op keer sneller. Daar kan ik dus zelf nog heel veel aan werken.
ik ben nu ook bezig met platina. ik rij nog steeds met de tvr sagaris uit de D klaase alleen ik denk dat ik voor de speed challenge en dergelijke een andere auto moet kiezen (op cone challenge na). verder is het nog makkelijk te doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Xun op 12-12-2005 10:52 ]
League 4kiddyl schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 02:58:
Racen tegen jullie was leuk, ook al was het maar 1 race waar ik aan meedeed. Later deze avond nog even online gespeeld en ben van League 6 naar League 4 gegaan en nu doen mijn vingers een beetje pijn.
Ik heb gisteren van 30 naar 27 omhoog gespeeld of zo
Wel op Gothan TV geweest
Welke ranking heb je overigens in league 4?
[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 12-12-2005 12:40 ]
Heb het idee dat de time trials nog niet veel gespeeld worden, ben zelf geen goede racer maar kwam op de Bucanneer Loop in League 1 terecht. Met wat oefening moet een tijd sub 33 seconden wel mogelijk zijn, maakt nog steeds een gigantisch gat naar de 31,6 van het WR. Had nu 34,51, met redelijk wat schoonheidfoutjes in de bochten.