[xbox 360] Project Got Series 2005

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.611 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
curry684 schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:40:
[...]

League 4 :o

Ik heb gisteren van 30 naar 27 omhoog gespeeld of zo :P

Wel op Gothan TV geweest O+

Welke ranking heb je overigens in league 4?
Ik heb het hele weekend niet gespeeld. Als je niet speelt gaat je ranking omlaag in een league, maar je TS niet. Mijn TS is nu 22 en mijn ranking van zonet is 293 262 184 306 250 in League 4. Ga nu proberen in League 3 te komen :D

Wat ik het meest irri vind zijn de nieuwe rijders met bijv een Ultima GTR of Porsche die de eerste 0-60 harder accellereren dan de de Enzo en je dan van opzij wegbotsen. Weet nog steeds niet hoe ik daar iets tegen kan doen :(

[ Voor 24% gewijzigd door kiddyl op 12-12-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

kiddyl schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:07:
[...]

Ik heb het hele weekend niet gespeeld. Als je niet speelt gaat je ranking omlaag in een league, maar je TS niet. Mijn TS is nu 22 en mijn ranking van zonet is 293 262 184 306 250 in League 4. Ga nu proberen in League 3 te komen :D
Waar vind je dat? Ik zie meestal wel na een race een notering in League 2 staan. Maar soms ook 1 of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Als je off line speelt dan word je kudo score vergeleken met anderen en krijg je een ranking mee. 1 League = 1000 scores.

Als je een online game speelt tegen anderen (niet tegen vrienden) dan zie je op het einde van een wedstrijd ook een positie en dat is tov alle andere online spelers. Je TS is niet direct verbonden aan de positie binnen een bepaalde League, maar hoe hoger je TS hoe hoger je positie is in de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik blijf maar hot shot (27). Het is wel de top500 van de wereld, maar ik wil pro worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Voordat ik Hotshot wordt moet ik toch was minder gefrustreerd raken als ik bijv bij de start al van de baan wordt gebotst. Zoals vandaag weer bij de start met iemand in een Ultima GTR die iets sneller kan accellereren en mij dan meteen van de baan duwt. Kom ik hem een halve ronde later weer tegen en haal ik hem in ramt hij mij bij de eerst volgende bocht weer uit. Op deze manier kan ik nooit echt omhoog klimmen.

Wat is een goede manier om hoger te komen in de ranking? Ik rij nu alleen Speedway Skirmish met een Enzo, maar waarschijnlijk kan ik beter andere leages spelen. Ik denk dat mijn skills nog wel veel beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ik rijd eigenlijk alleen maar in de wat langzamer auto's (klasse E). Meestal wordt er daar wel normaal geraced en daar komt het ook nog op je skill aan :D. Ik rijd ook wel in Klasse A op het f1 circuit, maar puur omdat dat zo'n vette baan is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 04:43
iemand ook nog wat nuttige tips voor het racen, want nu sta ik nog steeds terrecht op rookie en kom ook steeds als laatste over de finish als ik het al haal binnen de tijd.
Soms rij ik helemaal niet zo heel slecht, maar word er gewoon finaal uit gereden door dezelfde wagens.
Lijkt wel of ik in een smart aan het racen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
harryvos schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:52:
iemand ook nog wat nuttige tips voor het racen, want nu sta ik nog steeds terrecht op rookie en kom ook steeds als laatste over de finish als ik het al haal binnen de tijd.
Soms rij ik helemaal niet zo heel slecht, maar word er gewoon finaal uit gereden door dezelfde wagens.
Wat dat betreft is online racen het tegenovergestelde van offline racen. Waar je offline dwars gaat en met gemak wint, zul je online wat banenkennis moeten hebben en echt strakke lijnen moeten rijden. Daarnaast moet je een beetje mazzel hebben wat betreft de lobby waar je in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

harryvos schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:52:
Gebruik je rem zo min mogelijk in bochten, driften door een bocht is leuk voor Kudo's maar niet snel. Beter is om op tijd het gas wat los te laten en naar de buitenbocht te naderen waarna je met gas halfjes ingedrukt de bocht zo kort mogelijk pakt. Als je dat echt heel goed doet krijg je zelfs nog "Perfect Driving Line" kudo's :)

Online racen is idd wel frustrerend soms, gisteren nog hele race 2e gelegen om vervolgens in de laatste ronde een tik tegen de kont te krijgen zodat ik vol in de muur landde. Kansloos 8e :/

En ik word gek van die Vegas Strip races met die enorme rechte stukken met een minieme omleiding steeds erin :X Als ik die zie in een lobby ben ik echt direct weg :D

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

curry684 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:21:
[...]

En ik word gek van die Vegas Strip races met die enorme rechte stukken met een minieme omleiding steeds erin :X Als ik die zie in een lobby ben ik echt direct weg :D
Die zijn juist heel makkelijk ;)
ff gas los en goed steken dan kan je er nagenoeg op volle snelheid door ;) :D

[ Voor 41% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 13-12-2005 12:45 ]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

SmokeyTheBandit schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:41:
[...]

Die zijn juist heel makkelijk ;)
ff gas los en goed steken dan kan je er nagenoeg op volle snelheid door ;) :D
Klopt, lukt me ook 95% van de tijd. De 5% dat je vol in die muur ramt is alleen zo ruk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Rox_NL schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:05:
[...]

Daarnaast moet je een beetje mazzel hebben wat betreft de lobby waar je in komt.
Daar was ik ook al achter ben heel vaak de enige rookie in de game en moet het vaak tegen "toppers"afleggen. maar ook leg ik het gewoon af in me dure ferrari tegen bv. een ford GT.

hoger in rank kom je door wedstrijden te gaan winnnen of zijn er nog andere manieren, want winnen zit er vollopig nog ff niet in :)

Enige wat ik een beetje tegen vind vallen is de teamspeak, dat is echt terug naar counterstrike en bijna niet te verstaan.

Oja mijn gametag is harryvos dus als je makkelijk wil winnen kan je me toevoegen, heehe

[ Voor 20% gewijzigd door harryvos op 13-12-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Gisteravond laat nog een paar potjes gespeeld en het ging eindelijk wat beter :)
Ik reed iedereen eruit met een Class A, Aston al moet ik zeggen dat die amerikanen wel een beetje zuigen :P Snelste bak kiezen en dan vervolgens moeilijk de bak onder controle proberen te houden terwijl ik met m'n Aston langs kom vliegen. :*)

Als je niet geramd wil worden bij het begin moet je een lijn rijden die niemand anders rijd en rustig afwachten tot die kneuzen elkaar in de muur beuken en dan rij je er zo lang :P

VEGAS Rulezzz :D

[ Voor 25% gewijzigd door Alpha-sphere op 13-12-2005 13:18 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:35

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bizzarro schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:15:
Ik doe ook mee mits ik tegen die tijd mn xbox heb. Ik heb geen pre order, en ben ook niet in staat om vroeg voor een winkel te gaan liggen.

Maar als ik er 1 heb, count me in! :)
Nou, ik heb er 1, dus ik ben IN!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Bizzarro schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:16:
[...]

Nou, ik heb er 1, dus ik ben IN!!!! :)
Ik heb je toegevoegd ;). Krijg zo langzamerhand wel zin in de competitie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:45

LopeZ

Too much is never enough

Ik krijg steeds minder zin in PGR3 om een of andere reden. Ik heb echt het gevoel dat ik niets verder kom in het spel, het is echt oneindig het zelfde. Daarnaast vind ik de computer behoorlijk sucken voor een realistische racer, ik word zovaak gen**id en irriteer me er mateloos aan. Het probleem is dat er geen enkele beweging in de computer autos te krijgen is, mis je net ff je bocht dan rammen ze je zo dat je altijd tegen de vangrail eindigt. Probeer hun naar niet te blocken oid want het is net een baksteen, als de computer rechtdoor wil gaat hij ook rechtdoor, wat er in zijn baan staat maakt niets uit.

Tuurlijk kan je zeggen je moet niet rammen of geramd worden maar ik ontkom er niet aan in bijv. de eerste bocht.

Daarnaast mis ik gewoon iets van een uitdaging, je speelt 5 portjes en je kan elke auto kopen die je maar wilt :? Waarom niet moeten opklimmen in klassen...

Wat me wel weer wat positiever maakt was toen ik de demo van NFS:MW speelde, wat een baggerzooi :X FPS van de omgeving is compleet ruk, net als de besturing.

Heb mezelf maar getrackteerd op een SRS3 Turbo oid, man wat een lekkere auto, op de testtrack stond ik gewoon league 1 plaats 900 nog wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
PGR is zeker geen realistiche racer en wil dat ook niet zijn!
Dat het hetzelfde is klopt, maar het spel is ook nog eens snel uit te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:53

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik neem je XB360 wel over voor 100 Euro... >:)

Maaruh, is online PGR dan niet leuker/interessanter omdat 99% van de rijders voorspelbaar de bochten ingaat en iedereen last heeft van dezelfde physics qua spinnen en rechtdoor rijden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:38

Phydomir

Dennis

LopeZ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:12:
Daarnaast vind ik de computer behoorlijk sucken voor een realistische racer, ik word zovaak gen**id en irriteer me er mateloos aan.
A, het is geen realistische racer en b, ik vind de AI juist behoorlijk goed. Ondanks dat ze zelfs op gold veels te vroeg remmen heb ik wel het idee dat er bijna echte mensen aan het racen zijn. En online is het bij de meeste races (online career) hopen dat je 1e bocht niet eraf wordt gebeukt. Daarom race ik ook vrij veel 1-on-1.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:45

LopeZ

Too much is never enough

Begrijp me niet verkeerd, het kwam misschien iets erger over dan het is :P
PGR3 vind ik best een heel aardige game, alleen denk ik dat ze op wat punten net iets missen.

Zoals de baksteen AI, heel strak rijden maar zo invloedbaar als ik ben (& jij ook) zijn ze niet. Om even een hele foute vergelijking te maken, in NFSU1 was de AI wel soepel, je kon ze een tikkie op de kont geven, je kon ze afsnijden, je kon ze in de bocht inhalen en zonder problemen de bocht uitkomen terwijl je elkaar nog net ff een kusje gaf.

En zoals ik al zei, het blijft niet spannend, er valt weinig te halen (om naar uit te kijken zeg maar).
Misschien is het niet helemaal mijn game en val ik toch onder "NFS" categorie.

Ik moet zowiezo meer online gaan racen, maar ik dacht "Speel eerst single player uit dan heb ik meer ervaring" En ja als ik nu online ga racen heb ik niet het gevoel dat ik in een groep zit die net zo stumperig zijn als ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Ik snap werkelijk niks van al die rankings, aangezien dat ik nog steeds als een rookie door het leven ga, maar na een paar tips van jullie gaat het wel al iets beter. (3 plek van de 8 is de max op dit moment).

Nu zie je dus elke keer achter je naam bv. harryvos rookie (10) staan, wat ik niet helemaal begrijp is hoe die punten telling gaat, zie hem soms een keertje omhoog gaan, maar zeker niet snel. Dus hoe kom je hoger in je rank.

heb al zitten googlen maar daar werd ik ook niet echt wijzer van, iemand die een beetje duidelijkheid kan scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111682

Kun je mij ook aan de lijst toevoegen aub? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
harryvos schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:29:
Ik snap werkelijk niks van al die rankings, aangezien dat ik nog steeds als een rookie door het leven ga, maar na een paar tips van jullie gaat het wel al iets beter. (3 plek van de 8 is de max op dit moment).

Nu zie je dus elke keer achter je naam bv. harryvos rookie (10) staan, wat ik niet helemaal begrijp is hoe die punten telling gaat, zie hem soms een keertje omhoog gaan, maar zeker niet snel. Dus hoe kom je hoger in je rank.

heb al zitten googlen maar daar werd ik ook niet echt wijzer van, iemand die een beetje duidelijkheid kan scheppen.
1 optie: Winnen van mensen (met een hogere ranking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:50
Ik speel nu PGR3 sinds dag 1 en ik vind het een topspel offline. Online vind ik het maar een waardeloos spelletje met alleen maar frustraties.... ik wordt werkelijk ziek van die gasten die bij de finish line op hun rem staan of je van achteren aanraken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb gisteravond met wat NLers gespeeld en daar stond collision uit wat resulteerde op wat meer racen in plaats van bitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Jammer dat alle auto's in de game kopen geen achievement is. Krijg er alleen een stomme medaille voor.

Nu heb ik 81 auto's en veel nutteloos geld :)

EDIT

Nog even mijn gal spuwen:

Als er in PGR4 ook maar 1 pion wordt neergezet, koop ik het niet. Die Cone challenges verkloten het spel van voor tot achter. God, wat haat ik dit spel op dit moment. Bijna alles al op Platinum, maar die Cones haal ik niet eens op goud. En er is nog geen ruk aan ook :( :(

[ Voor 55% gewijzigd door PWM op 16-12-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Cone challenge is inderdaad heel erg irritant. Snap ook niet waarom ze die er weer in hebben gedaan. Drift challenge is bijvoorbeeld een veel leukere challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Speel nog wekelijks een aantal uren PGR2 online. En niet geheel de planning maar heb nu een 360 met PGR3, woohoo door Vegas scheuren 's nachts gaaf!!
Maar hoe kan een spel als PGR2 welke zo'n beetje de beste Live intergratie had zo'n minderwaardige opvolger hebben.

PGR2 was simpel, snel alles checken etc. en PGR3 is zoeken, zoeken..en dan online lui tegenkomen die nog nooit een PGR spel hebben gespeeld en hun Burnout imitatie doen.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Zo eens een beetje aan het oefenen geweest met time trial, die topscores die zijn onmogelijk meer in te halen. Soms heb je het gevoel van zo dat was een lekkere ronde geen kant geraakt en de bochten mooi genomen met zo 140 km per uur. en dan tot de conclusie komen dat de top 20 gewoon 7 seconden sneller doet over een rondje.

Wel goed voor je baan kennis zeg die time trial kan die banen bijna dromen. :)

Vind on-line best komisch sommige lui gaan helemaal uit hun dak als ze een zetje krijgen, terwijl ze een ronde ervoor of erna gewoon precies hetzelfde doen. (van die grote gillen over die mic)

hoe schakelen jullie eigenlijk auromatisch of gewoon manual ??

[ Voor 18% gewijzigd door harryvos op 17-12-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 10:38

Phydomir

Dennis

Ik automatisch. Maar manual is veeeeel sneller, als je het goed kan...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Phydomir schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:48:
zo'n vermoeden had ik wel, toch ook maar eens op manual proberen dan, anders kom ik nooit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:20:
Jammer dat alle auto's in de game kopen geen achievement is. Krijg er alleen een stomme medaille voor.

Nu heb ik 81 auto's en veel nutteloos geld :)

EDIT

Nog even mijn gal spuwen:

Als er in PGR4 ook maar 1 pion wordt neergezet, koop ik het niet. Die Cone challenges verkloten het spel van voor tot achter. God, wat haat ik dit spel op dit moment. Bijna alles al op Platinum, maar die Cones haal ik niet eens op goud. En er is nog geen ruk aan ook :( :(
Shit, dan moet ik nog ergens 1 auto vandaan halen, maar geen idee welke ik nog moet 8)7.
Over die cone challenges. Ze zijn dusdanig makkelijker gemaakt dat het wel gaaf is om te doen. De combo is alles :+. De nadruk hoeft ook helemaal niet op snelheid te liggen (zeker op goud niet), maar gewoon lekker dwars het circuit over raggen 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

Underworld (nickname Live=Underw0rld) mag ook aan het lijstje worden toegevoegd ;)

Cone challenge is idd een beetje saai, ik hoop ook niet dat dat in de competitie komt!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111682

Voeg mij aub ook even toe, gamertag: SuperchargedNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rox_NL schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:27:
[...]

Shit, dan moet ik nog ergens 1 auto vandaan halen, maar geen idee welke ik nog moet 8)7.
Over die cone challenges. Ze zijn dusdanig makkelijker gemaakt dat het wel gaaf is om te doen. De combo is alles :+. De nadruk hoeft ook helemaal niet op snelheid te liggen (zeker op goud niet), maar gewoon lekker dwars het circuit over raggen 8).
Style Racer Badge

Die heb jij dus ook nog niet. Ik snap er echt helemaal niets van :( Ik heb volgens mij alles gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Style Racer Badge:
- 25m powerslide
- 10x Combo
- 25k Online Kudos
- 1k Kudos in a race
- Kudos for every maneuver

Beetje vaag ja deze Badge, krijg 'm ook maar niet unlocked. Naast die "25K Online Kudos" moet je volgens mij de overige requirements allemaal tegelijk in 1 race halen...? Correct me if I'm wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiverzz schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:33:
Style Racer Badge:
- 25m powerslide
- 10x Combo
- 25k Online Kudos
- 1k Kudos in a race
- Kudos for every maneuver

Beetje vaag ja deze Badge, krijg 'm ook maar niet unlocked. Naast die "25K Online Kudos" moet je volgens mij de overige requirements allemaal tegelijk in 1 race halen...? Correct me if I'm wrong...
Dan nog :)

In een Cone Challenge haal je dat makkelijk.

Mmm, op de laatste na misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

PWM schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:28:
In een Cone Challenge haal je dat makkelijk.
Klopt, maar het gaat om "online Kudos". Ik rijd m'n cone challenges meestal niet online.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Hoe zit het met arcade player? Hoe krijg je die??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Alpha-sphere schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:21:
Hoe zit het met arcade player? Hoe krijg je die??
Beide Arcade games spelen in je eerste garage. Gewoon ff rondlopen...kan niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

PWM schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:20:
Je bent gewoon een prutser: http://forums.xbox.com/1226166/ShowPost.aspx 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor degene die een tip willen :) :

Voor Street Races is de Toyota erg goed. Hij is behalve erg snel zeer zeer goed op de weg te houden. Niet zo snel als een F50GT, echter, uit een bocht gewoon vol weg acceleren, i.p.v. rustig aan.

Ik heb PGR 1/2 ook gespeeld, en deze heel veel, dus een beetje ervaring heb ik wel :) Maar voor een beginner/medium speler die erg hard wil gaan, is die Toyota een erg goede auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Kweenie of het al gemeld was; maar met je linkerbutton kan je in de replay nog een extra camera-standpunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
OMfg wat een super frustrerende game is dit zeg. had beter een boksgame kunnen kopen.
Je moet echt mazzel hebben dat je de eerste bocht goed door komt anders ben je weg voor de pot.

Dat rammen maakt het in ieder geval erg vervelend allemaal, dacht dat ik na het punish systeem bij Bf2 alles wel gehad had maar dit........grrrrrrrrr.

One to One is daar en tegen wel weer erg cool, net zoals de race against the clock is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

harryvos schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:06:
OMfg wat een super frustrerende game is dit zeg. had beter een boksgame kunnen kopen.
LOL, daarom heb ik afgelopen weekend ook Condemned gehaald. Niets lekkerder om na de zoveelste mislukte 'platinum cone challenge' poging een paar gasten met een stuk verwarmingspijp neer te knuppelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
harryvos schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:06:
Je moet echt mazzel hebben dat je de eerste bocht goed door komt anders ben je weg voor de pot.

Dat rammen maakt het in ieder geval erg vervelend allemaal, dacht dat ik na het punish systeem bij Bf2 alles wel gehad had maar dit........grrrrrrrrr.

One to One is daar en tegen wel weer erg cool, net zoals de race against the clock is super.
Ben het helemaal met je eens. Wel heb ik er iets tegen gevonden en dat is, dat je de eerste bocht niet als eerste, tweede of derde moet nemen. Blijf ietsjes achter, snijd de bocht goed scherp in zodat je aan de binnenzijde van de bocht blijft. Meeste n00bs rammen namelijk hun bolide vol in de muur van de buitenste deel van de bocht. 9 van de 10 keer klim je zo van positie 6/7 naar 3 of zelfs 2. De 1ste positie kun je met goed scherp bochtwerk (dus weinig driften in bochten!!!) en een beetje mazzel wel halen.
Wat ook heel erg belangrijk trouwens is, is trueskill level van je race-genoten. Is deze veel lager dan die van jezelf, vermijd die race dan ook! 9 van de 10 keer worden dit dus botsauto races met alle frustraties van dien en dan is PGR3 een verschrikkelijk K*piep*T spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
ja dat door die eerste bocht daar ben ik zeker al voorzichtiger mee geworden en dat werkt wel goed.

Gisteren ook zo iets irritants race heel de tijd op de eerste plek dus dacht zo van hoppa das mooi (word niet echt vaak eerste, maar speel dan ook voor het plezier) dus ik op weg naar de finish met 3 man achter me aan, staat er 1 of andere n00b daar nog steeds voor de finish dus ik dacht ff langs de andere kant pakken dan kan ik er mooi langs. en de streep over.

resultaat n00b geeft hard achteruit en harry vliegt er boven op en word lekker 4e 8)7 8)7

nu dacht ik altijd dat deze dan onzichtbaar zou worden en dat je deze niet meer kon raken, maar dat bleek dus ff niet zo te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
harryvos schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:10:
ja dat door die eerste bocht daar ben ik zeker al voorzichtiger mee geworden en dat werkt wel goed.

Gisteren ook zo iets irritants race heel de tijd op de eerste plek dus dacht zo van hoppa das mooi (word niet echt vaak eerste, maar speel dan ook voor het plezier) dus ik op weg naar de finish met 3 man achter me aan, staat er 1 of andere n00b daar nog steeds voor de finish dus ik dacht ff langs de andere kant pakken dan kan ik er mooi langs. en de streep over.

resultaat n00b geeft hard achteruit en harry vliegt er boven op en word lekker 4e 8)7 8)7

nu dacht ik altijd dat deze dan onzichtbaar zou worden en dat je deze niet meer kon raken, maar dat bleek dus ff niet zo te zijn
Komt me zeer bekend voor dit van je nu noemt. Gisterenavond ook iets zeer iritant meegemaakt, 1 tegen 1 racen via online career. Bij de eerste 100 meters wordt ik zwaar in de vangrails gebeukt, me auto blijft zowat in de vangrails plakken alsof het een soort magneet is en mijn tegenstander rijdt doodleuk door. Natuurlijk verloren en meteen in ranking achteruit gegaan, hoezo fun ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Daarom is het ook best leuk om zonder collision te racen. :)
Ik heb iemand gevonden die wel eens een room begin waarbij het uit staat en dan race je wel wat meer dan schelden over de mic :P

Net rank 1 gehaald :) Nog maar 3 achivements te gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Alpha-sphere op 20-12-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Je moet spelen op tijden dat Amerikanen niet online zijn :)

Uit ervaring weet ik dat 90% van dit soort spelers uit de US komen.

Speel maar eens Halo 2, en luister maar waar de teamkillers vandaan komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

En jij ziet direct de waarschijnlijk correcte visioenen van een bleke contactschuwe nerd die gniffelend "haha pwnd j00 n00b" achter z'n computer roept. Tegen de muur dat soort volk :z

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-05 13:52
Miki schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:59:
Wat ook heel erg belangrijk trouwens is, is trueskill level van je race-genoten. Is deze veel lager dan die van jezelf, vermijd die race dan ook! 9 van de 10 keer worden dit dus botsauto races met alle frustraties van dien en dan is PGR3 een verschrikkelijk K*piep*T spel!
Waar kun je dit "trueskill level" vinden?

• Rox_NL
  • Niet online
Benn0 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:20:
[...]

Waar kun je dit "trueskill level" vinden?
Als je in de lobby zit worden die namen af en toe verandert (gamertag, auto, en dan trueskill level, het kan trouwens een iets andere volgorde zijn).
Maar daar staat eerst een term (Novice, Rookie, Amateur, Contender, Hotshot, Professional) en daarna een getal. Dat getal loopt op van 0-veel :9. Bijvoorbeeld Hotshot (27) is iemand die best een partijtje mee kan racen en best wat wint.

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Na professional heb je nog 2 ik dacht Gotham hero en Gotham master maar dat staat als het goed is in je boekje :P

XBOX 360 Gamertag

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Rox_NL schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:46:
[...]

Als je in de lobby zit worden die namen af en toe verandert (gamertag, auto, en dan trueskill level, het kan trouwens een iets andere volgorde zijn).
Maar daar staat eerst een term (Novice, Rookie, Amateur, Contender, Hotshot, Professional) en daarna een getal. Dat getal loopt op van 0-veel :9. Bijvoorbeeld Hotshot (27) is iemand die best een partijtje mee kan racen en best wat wint.
je kunt ook switchen tussen trueskill, auto en naam met de LB dacht ik

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• MAX3400

MAX3400

Voor de mensen die komend weekend lekker willen autorijden (tegen iemand die netjes rijdt en via de headset op tijd roept waar ruimte is om in te halen); nodig me maar weer uit. Ik ben er helemaal klaar voor en kan in alle klassen bovengemiddeld meekomen.

Gamertag is nog steeds MAX3400

Ow, als iemand nog iets wil weten over TrueSkill, de telling en dergelijke: http://research.microsoft.com/mlp/trueskill/default.aspx

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 22-12-2005 11:08 ]

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-05 13:52
Dat je de LB kunt gebruiken in de lobby wist ik al maar die trueskill gegevens waren me nog niet opgevallen. Ik neem aan dat ze dit per spel bijhouden of is het voor je totale live gedrag?
MAX3400: bedankt voor die link maar dat gaat me een beetje boven mijn pet :?

• MAX3400

MAX3400

Benn0 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:32:
Dat je de LB kunt gebruiken in de lobby wist ik al maar die trueskill gegevens waren me nog niet opgevallen. Ik neem aan dat ze dit per spel bijhouden of is het voor je totale live gedrag?
MAX3400: bedankt voor die link maar dat gaat me een beetje boven mijn pet :?
TrueSkill berekent zowel je gewonnen/verloren punten & positie per race maar ook over langere termijn. Het is inderdaad een ingewikkeld document met nog ingewikkelder berekeningen, maar je hebt (zo goed als) evenveel mogelijkheden om hoger op XBLive te komen bij veel en vaak en consequent rijden als dat je minder vaak rijdt maar wel veel wint.

• Alpha-sphere
Wie van jullie rijd er allemaal met Manual Transmition?
Ik heb net 6 races gespeeld met MT (3 career mode, 3 online career mode) en het schakelen lukt wel een beetje. Kan kan nog veel beter maar ik wen er wel al een beetje aan. Heb trouwens alleen nog met de F355 GT op MT gespeeld dus ik heb geen flauw idee hoe dat zal gaan met de andere bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 07-05 18:22
w00t eindelijk PGR3 weten te bemachtigen, prachtig spel (zelfs op een crt tv)
Nu effe oefen!

Count me in voor Project GoT !!!

test
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/justin2k5.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Justin2000 op 23-12-2005 20:08 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 19:28
Sinds een dag GOT gespeeld, maar ik ben nog niet onder de indruk, via de tv zie ik weinig verschil met een ps2 pas op een beamer (heb een 720P pj) of HD plasma komt GOT uit.
Maar dan nog komen de ingame beelden niet overeen met het doosje. Ik heb bv screenshots gezien waarop je van een kantoor, elk raam omgeven was door een kozijn waar het inzt en het kozijn stak uit of in het gebouw en het had daardoor veel diepte en leek reeeler. Maar tijdens het racen lijkt het gebouw wel vierkant met een texture ertegenaan geplakt.
Het is niet slecht ofzo, maar ik had meer verwacht door de foto's op de forums en op het doosje. En verder raakt het me (nog) niet zoals NFSMW deed.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Eindelijk erachter hoe je zo'n gamecard laat zien. :P

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/AlphaSphere.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ligt het nou aan mij of hoe zit dat?

Gisteren weer eens geprobeerd en het lijtk wel of die wagens alleen rechtdoor kunnen. Probeer nu steeds een bepaalde bocht te nemen maar langzaam of snel hij maakt een bocht van max 10 graden naar links. Het is omdat ik halo2 heb gespeeld en daarom weet dat de joypad het deed anders ging ik twijfelen aan de werking van de joypad.
Maar het rijdt voor geen meter zo, de demo van nfsmw doet het wel weer goed 8)7

Het moge duidelijk zijn dat ik nog niet ver ben ;)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alpha-sphere schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:38:
Wie van jullie rijd er allemaal met Manual Transmition?
Ik heb net 6 races gespeeld met MT (3 career mode, 3 online career mode) en het schakelen lukt wel een beetje. Kan kan nog veel beter maar ik wen er wel al een beetje aan. Heb trouwens alleen nog met de F355 GT op MT gespeeld dus ik heb geen flauw idee hoe dat zal gaan met de andere bakken.
1 x gedaan. Er is namelijk een Achievement voor de eerste Platina medaille met manual transmission :)

Tip, doe het met een speedcamera. Die is het makkelijkst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ik ga mijn pgr3 ritueel verbranden nu... dood aan bizarre

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Wohoo, de style racer badge gehaald zonder dat ik er moeite voor deed. Was in een online career race (one-on-one) en mijn tegenstander ging weg, heb toen maar wat kudos bijeengesprokkeld en had ineens die achievement :+ (25000 kudos in een gewone races is ook best ziek ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:08:
Voor de mensen die komend weekend lekker willen autorijden (tegen iemand die netjes rijdt en via de headset op tijd roept waar ruimte is om in te halen); nodig me maar weer uit. Ik ben er helemaal klaar voor en kan in alle klassen bovengemiddeld meekomen.

Gamertag is nog steeds MAX3400

Ow, als iemand nog iets wil weten over TrueSkill, de telling en dergelijke: http://research.microsoft.com/mlp/trueskill/default.aspx
mooi jou zal ik eens toevoegen lekker racen zonder beuken, ik snap alleen nog steeds niet hoe je iemand voor een game kan uitnodigen. Ben ondertussen contender 19 geworden, maar het blijft allemaal super irritant.

[ Voor 7% gewijzigd door harryvos op 26-12-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Denk dat je contender bedoeld :P :)

Gister ging ik ook weer helemaal uit m'n pannetje toen ik achterstevoren werd geduwd door een n00b met z'n skyline terwijl iedereen in een 355 reed. Het gebeurde niet eens in een bocht! Was op een rechte stuk. Die gast ramde me gewoon keihard tegen m'n staart aan. Ik was pissig!!
Een paar races daarvoor werd ik ook aan het begin geramd maar ik kwam terug. Uit de bocht was ik veel sneller dan degene die mij had geramd en ik ging 'm zonder moeite of douwen voorbij. Wat doet die mongool bij de volgende bocht? Beukt die me weer!!

Er moet gewoon een auto non collision functie in PGR zitten voor mensen die vaak beuken. Of nog beter! Beuken maakt je bak langzamer!

Hoe zit het met de competitie? Wanneer gaan we beginnen? Regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 07-05 18:22
Wanneer word de deelnemerslijst bijgewerkt?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:59
Zit ik vanavond met me 2de controller klaar om tegen een vriend te spelen.

Kom ik er maar niets achter hoe dat gaat waar die optie is om tegen een vriend te spelen?

Iemand enig idee?

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
"playtime" kiezen en dan iets met "on this xbox360"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:59
yep het is gelukt thanks

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Wat is dat met die Amerikanen die op de finish blijven staan?
tieners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:30

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik wil ook wel regelmatig meedoen aan wedstrijden. Lijkt me leuk.

Mijn gamertag is: RanoNL

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/RanoNL.jpg

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phydomir schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:48:
Is dat zo? In PGR2 maakte het namelijk helemaal niks uit wat ik erg jammer vond want ik schakel graag zelf. Maar dan nog werd ik er uit gereden door noobs met out-of-car view in hun automaatje. Vroegah was het toch in de meeste race games zo dat wanneer je zelf schakelde je auto idd wat vlotter was (zoals IRL ook het geval is).

Daarom heb ik in PGR3 eigenlijk niet eens meer de moeite genomen om handmatig schakelen te kiezen, het maakt waarschijnlijk toch niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
keldon schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:05:
[...]

Is dat zo? In PGR2 maakte het namelijk helemaal niks uit wat ik erg jammer vond want ik schakel graag zelf. Maar dan nog werd ik er uit gereden door noobs met out-of-car view in hun automaatje. Vroegah was het toch in de meeste race games zo dat wanneer je zelf schakelde je auto idd wat vlotter was (zoals IRL ook het geval is).

Daarom heb ik in PGR3 eigenlijk niet eens meer de moeite genomen om handmatig schakelen te kiezen, het maakt waarschijnlijk toch niets uit.
Helaas maakt het wel degelijk veel verschil. Je merkt het al als je met alleen de automaat rijdt. De toerenbegrenzer hakt er hard en lang in. De meeste toptijden worden ook handmatig gereden. Op XBW hebben ze een tijden competitie (klikje, maar de top 5 is eigenlijk altijd handgeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Gisteravond kwam ik met de A class mercedes niet verder dan plaats 3,4,5 omdat ik voor geen meter kan schakelen met dat ding. Met de A class RUF gaat het schakelen veel beter.
Als je het echt goed kan en je bent er helemaal aan gewend dan ben je denk ik wel sneller dan AT. Dit denk ik omdat ik vaak genoeg heb gezien dat de AT net een versnelling te hoog zat uit de bocht waardoor ik met MT sneller op kon trekken. Nu alleen nog beter leren schakelen en oefen met wat meer bakken.

EDIT: Is het trouwens niet een idee om de gamecards van de deelnemers straks ook in de firstpost te zetten? Natuurlijk moeten we eerst zien wie er echt gaan meedoen als de data's bekend zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Alpha-sphere op 26-12-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Rox_NL schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:29:
[...]

Helaas maakt het wel degelijk veel verschil. Je merkt het al als je met alleen de automaat rijdt. De toerenbegrenzer hakt er hard en lang in. De meeste toptijden worden ook handmatig gereden. Op XBW hebben ze een tijden competitie (klikje, maar de top 5 is eigenlijk altijd handgeschakeld...
Helaas? Dat is helemaal niet helaas, dat is juist goed! Dat het bij timetrails nog wel iets uitmaakt snap ik omdat je dan zelf wat langer en hoger in de toeren kan blijven hangen in bochten waar het nodig is.

Maar in PGR2 had je absoluut geen enkel voordeel in races tegenover de prutsers in hun automaat terwijl er dat juist wel zou moeten zijn. Ging er daarom maar vanuit dat het in PGR3 wederom het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-01 18:33
Heb vandaag ook nog wel even zin om een paar potjes te racen, weet niet of ik gedurende de hele competitie genoeg tijd heb om mee te spelen

gamertag: Corona NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Vraagje: wil zodra ik een 360 kan bemachtigen er een vga kabel aan hangen en dan op m'n crt spelen (21ich), heb wel een behoorlijke tv maar vind resolutie toch belangijker dan de grote van m'n scherm. Maar kun je eigelijk een usb stuurtje zomaar aan de xbox hangen?? Ik heb zelf een logitech momo en zou het wel zeer tof vinden om daarmee pgr3 te spelen, heeft iemand dit al getest??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Schiet mij maar overhoop. Gisteren heb ik in de E-klasse 15 races gereden en daarvan 13 gewonnen. Ben welgeteld 3 posities gestegen... |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Om echt te stijgen moet je volgens mij van hoger gerankte spelers winnen. Als je 20 races wint van spelers die zowieso al lager geplaatst zijn als jij denk ik niet dat je veel verder komt in de ranking…sterker nog…ik denk dat je ranking dan daalt als je niet 1e weet te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
keldon schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:13:
[...]

Helaas? Dat is helemaal niet helaas, dat is juist goed! Dat het bij timetrails nog wel iets uitmaakt snap ik omdat je dan zelf wat langer en hoger in de toeren kan blijven hangen in bochten waar het nodig is.

Maar in PGR2 had je absoluut geen enkel voordeel in races tegenover de prutsers in hun automaat terwijl er dat juist wel zou moeten zijn. Ging er daarom maar vanuit dat het in PGR3 wederom het geval was.
PGR is geen realistische racer, dan moet er ook geen voordeel zijn dat de handbak sneller is. Het komt nu erg gekunsteld over. Met automaat knalt ie rustig 4/5x in de toerenbegrenzer, dat is gewoon triest. Het voordeel in time trials is juist dat je meer controle hebt over de versnellingsbak. Je kunt dat toerenbegrenzer gedoe omzeilen, je hangt dus eigenlijk niet in de versnelling ;) (of je moet een hogere bedoelen, want dat is het enige wat effect heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Rox_NL schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:31:
[...]

PGR is geen realistische racer, dan moet er ook geen voordeel zijn dat de handbak sneller is. Het komt nu erg gekunsteld over. Met automaat knalt ie rustig 4/5x in de toerenbegrenzer, dat is gewoon triest. Het voordeel in time trials is juist dat je meer controle hebt over de versnellingsbak. Je kunt dat toerenbegrenzer gedoe omzeilen, je hangt dus eigenlijk niet in de versnelling ;) (of je moet een hogere bedoelen, want dat is het enige wat effect heeft).
Ook al is het geen realistische racer, het is echt al jaren een soort ongeschreven regel in games dat schakelen altijd net ietsje sneller is dan automaat. Ik vond het gewoon erg jammer dat het in PGR2 niet het geval was, dus in PGR3 niet meer naar omgekeken eigenlijk.

Zal vanavond eens geschakeld in de rondte gaan scheuren dan, kijken of ik de out of car view automaatjes kan bijhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131623

Kan ik er nog bij?

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/dnzl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Vanaf wannneer is het voor beide partijen leuk om eens online te gaan spelen, moet je eerst 25 uur gespeeld hebben en 8 challenge cups op brons hebben (heb ik nu wel ongeveer).
Of moet het eerst zilver of hoger zijn, of kun je ook al prima spelen na 5 uur oefenen?

En zijn er plekken waar je moet wegblijven? Ik hoor negatieve dingen over schreeuwende amerikanen en van achter rammende pubers? Ben niet zo'n streber wil gewoon even ontspannen een potje racen met niet te sterke en niet super zwakke tegenstanders, gewoon een beetje gelijk :)
Maar vooral ook eerlijk spelen anders is de lol er te snel af denk ik

[ Voor 8% gewijzigd door ErikRo op 28-12-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Als je eerlijk wil spelen dan moet je of vriendelijke eerlijke spelers vinden of collision uit zetten. Het eerste kom je niet al te vaak tegen. 90% van de spelers zijn egoistisch en ramt iedereen om te winnen. Gister zat ik met een NLer te spelen en ik duwde hem per ongeluk tegen de muur aan. De tweede bocht daarna liet ik 'm voorbij gaan en hij zei dat dat de eerste keer was dat iemand hem voor liet gaan na een oneerlijke/dirty move.

EDIT: Cybermans (De topic starter) heeft al 20 dagen niet meer gepost hier. Hij schijnt het druk te hebben op dit moment. Misschien is het een idee om iemand anders de competitie management over te laten nemen? Zo schiet het ook niet echt op.

[ Voor 23% gewijzigd door Alpha-sphere op 28-12-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

hmm ja ik heb meer last van veel engelse spelers (tot nu toe alleen nog maar tegen Nederlanders/fransen/sweedse/engelse gespeeld

Amerikanen of Jappies (ook 's nachts) ben ik nog niet tegen gekomen op live

Ben zelf niet echt goed in het spel, komt ook ondermeer omdat ik niet alles overzie door m'n kleine beeld :(
Ook doordat er veel mensen aan het rammen zijn en dat ik daardoor gelijk 7de sta :(
Word wel eens 3e van de 8 mja daar blijft het dan ook bij ;)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Underworld schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:12:
hmm ja ik heb meer last van veel engelse spelers (tot nu toe alleen nog maar tegen Nederlanders/fransen/sweedse/engelse gespeeld

Amerikanen of Jappies (ook 's nachts) ben ik nog niet tegen gekomen op live

Ben zelf niet echt goed in het spel, komt ook ondermeer omdat ik niet alles overzie door m'n kleine beeld :(
Ook doordat er veel mensen aan het rammen zijn en dat ik daardoor gelijk 7de sta :(
Word wel eens 3e van de 8 mja daar blijft het dan ook bij ;)
Aaah... Weer wat geleerd: neem een auto die underdog is (dus in de performancelijst voor die klasse niet bovenaan staat). Probeer zo strak mogelijk te rijden, neem de bochten krap (en dus niet met de rest de muur in) en dan kan je aanzienlijk beter finishen dan als je als een gek je gas inhoudt met de top-klasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Hmm ben nu ik de E-klasse maar eens gaan rijden in de Nissan Gtr ... (nog iets) dat is net een blok beton op de weg die zetten ze niet zomaar ff van de weg. En stuurt ook veel beter dan de Ferrari.

Misschien hebben mensen hier iets aan die vaak van de weg worden gedrukt en gelijk achter aan liggen.

Iets waar ik me ook zo aan irriteer dat zijn die franse die gewoon elke rit lopen te brallen over die mic, en niet zomaar 1 maar gewoon elke fransman. Volgens mij pakken die een boek en lezen die gewoon voor.

Nog en klein puntje van irritatie is dat sommige mensen mee doen en dan vervolgens niet mee rijden, die gaan dan ergens bij de finish in de schaduw staan met hun zwarte wagen, nou dan de rest kan je zelf invullen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Rox_NL schreef op zondag 25 december 2005 @ 13:37:
Wohoo, de style racer badge gehaald zonder dat ik er moeite voor deed. Was in een online career race (one-on-one) en mijn tegenstander ging weg, heb toen maar wat kudos bijeengesprokkeld en had ineens die achievement :+ (25000 kudos in een gewone races is ook best ziek ;))
Kudos 2 U mate! ;) Weet je mss nog op welke track dat was?...kan ik m'n geluk daar eens gaan beproeven. Moet daarna nog eens de 'online professional badge' zien te halen en dan is de collectie compleet. :Y)

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

intuliegend schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 09:47:
Vraagje: wil zodra ik een 360 kan bemachtigen er een vga kabel aan hangen en dan op m'n crt spelen (21ich), heb wel een behoorlijke tv maar vind resolutie toch belangijker dan de grote van m'n scherm. Maar kun je eigelijk een usb stuurtje zomaar aan de xbox hangen?? Ik heb zelf een logitech momo en zou het wel zeer tof vinden om daarmee pgr3 te spelen, heeft iemand dit al getest??
iemand??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Rox_NL
  • Niet online
Shiverzz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:48:
[...]

Kudos 2 U mate! ;) Weet je mss nog op welke track dat was?...kan ik m'n geluk daar eens gaan beproeven. Moet daarna nog eens de 'online professional badge' zien te halen en dan is de collectie compleet. :Y)
De online professional badge is bugged. Die is niet te halen (zie Bizarre forum onder andere, bijv. hier).

Ik snap nog steeds niet hoe ik em op die baan gehaald heb. Het is namelijk de Tropicana tour in Las Vegas (gotham duelling doe je die 6 laps)

• Alpha-sphere
Google.com --> xbox360 momo --> eerste hit

Anoniem: 28573

Ik vind dit een super spel zeker online. Het is inderdaad jammer dat ondanks dat je goed rijdt nog steeds 8e kan eindigen omdat mensen express of perongeluk tegen je aanknallen.

Maar meestal kan je dan met goed sturen nog wel de 2e tot 4e plek zien te bemachtigen.

Ik heb het spel uitgespeeld op zilver, maar heb echt problemen met de cone challanges op goud.
Ik heb gemerkt dat de Mac F1 goed te besturen is maar dat ik nog steeds geen 7500 punten haal, ong 5000.

Welke auto's zijn er goed voor de cone challanges????

Tim

• Tamarinde
Ik gebruik de F50 for de cone challenges.
De truuk is om combos te halen want dan zit je zo op premium maar je mag dan geen poortje overslaan anders gaat je combo weg.

Wanneer kunnen we trouwens beginnen met het kampioenschap?

XBOX 360 Gamertag

Tamarinde schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:15:
Ik gebruik de F50 for de cone challenges.
De truuk is om combos te halen want dan zit je zo op premium maar je mag dan geen poortje overslaan anders gaat je combo weg.

Wanneer kunnen we trouwens beginnen met het kampioenschap?
De F50 of de F50GT

• Tamarinde
F50 GT (sorry :P )

XBOX 360 Gamertag

Ja dat is echt pittig om dat beest onder controle te houden en nog door alle poortjes te komen, ik heb het denk ik 5x geprobeerd ofzo. Ik ga vandaag eens serieus proberen maar het zag er erg pittig uit.

Wat is je score op internet? ik zit in 7 op de 500e plaats ofzo contender 20

• Tamarinde
Anoniem: 28573 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:28:
[...]

Ja dat is echt pittig om dat beest onder controle te houden en nog door alle poortjes te komen, ik heb het denk ik 5x geprobeerd ofzo. Ik ga vandaag eens serieus proberen maar het zag er erg pittig uit.

Wat is je score op internet? ik zit in 7 op de 500e plaats ofzo contender 20
Ik heb al een tijd geen PGR3 meer gespeeld vanwege Kameo/PDZ en mijn werk dus zou het zo niet weten.
Ik heb wel Goud gehaald op alles en had denk ik een Contender 23 score.

XBOX 360 Gamertag

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste