[xbox 360] Project Got Series 2005

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.609 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

intuliegend schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 09:47:
Vraagje: wil zodra ik een 360 kan bemachtigen er een vga kabel aan hangen en dan op m'n crt spelen (21ich), heb wel een behoorlijke tv maar vind resolutie toch belangijker dan de grote van m'n scherm. Maar kun je eigelijk een usb stuurtje zomaar aan de xbox hangen?? Ik heb zelf een logitech momo en zou het wel zeer tof vinden om daarmee pgr3 te spelen, heeft iemand dit al getest??
iemand??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Shiverzz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:48:
[...]

Kudos 2 U mate! ;) Weet je mss nog op welke track dat was?...kan ik m'n geluk daar eens gaan beproeven. Moet daarna nog eens de 'online professional badge' zien te halen en dan is de collectie compleet. :Y)
De online professional badge is bugged. Die is niet te halen (zie Bizarre forum onder andere, bijv. hier).

Ik snap nog steeds niet hoe ik em op die baan gehaald heb. Het is namelijk de Tropicana tour in Las Vegas (gotham duelling doe je die 6 laps)

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Google.com --> xbox360 momo --> eerste hit

Assume there are no rules and it's one big free for all

Anoniem: 28573

Ik vind dit een super spel zeker online. Het is inderdaad jammer dat ondanks dat je goed rijdt nog steeds 8e kan eindigen omdat mensen express of perongeluk tegen je aanknallen.

Maar meestal kan je dan met goed sturen nog wel de 2e tot 4e plek zien te bemachtigen.

Ik heb het spel uitgespeeld op zilver, maar heb echt problemen met de cone challanges op goud.
Ik heb gemerkt dat de Mac F1 goed te besturen is maar dat ik nog steeds geen 7500 punten haal, ong 5000.

Welke auto's zijn er goed voor de cone challanges????

Tim

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik gebruik de F50 for de cone challenges.
De truuk is om combos te halen want dan zit je zo op premium maar je mag dan geen poortje overslaan anders gaat je combo weg.

Wanneer kunnen we trouwens beginnen met het kampioenschap?

XBOX 360 Gamertag

Tamarinde schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:15:
Ik gebruik de F50 for de cone challenges.
De truuk is om combos te halen want dan zit je zo op premium maar je mag dan geen poortje overslaan anders gaat je combo weg.

Wanneer kunnen we trouwens beginnen met het kampioenschap?
De F50 of de F50GT

• Tamarinde
F50 GT (sorry :P )

XBOX 360 Gamertag

Ja dat is echt pittig om dat beest onder controle te houden en nog door alle poortjes te komen, ik heb het denk ik 5x geprobeerd ofzo. Ik ga vandaag eens serieus proberen maar het zag er erg pittig uit.

Wat is je score op internet? ik zit in 7 op de 500e plaats ofzo contender 20

• Tamarinde
Anoniem: 28573 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:28:
[...]

Ja dat is echt pittig om dat beest onder controle te houden en nog door alle poortjes te komen, ik heb het denk ik 5x geprobeerd ofzo. Ik ga vandaag eens serieus proberen maar het zag er erg pittig uit.

Wat is je score op internet? ik zit in 7 op de 500e plaats ofzo contender 20
Ik heb al een tijd geen PGR3 meer gespeeld vanwege Kameo/PDZ en mijn werk dus zou het zo niet weten.
Ik heb wel Goud gehaald op alles en had denk ik een Contender 23 score.

XBOX 360 Gamertag

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Online is wel de sterkste eerst.. Hoe vaak het mij al niet is gebeurd dat je in de eerste bocht achterstevoren staat :(

Vooral met de E klasse gebeurd dit enorm vaak, maar dit wordt wel het meeste gespeeld. Inmiddels 100 races gereden in deze klasse, 5 gewonnen en meestal 3e of 4e geeindigd. Toch kom ik niet echt verder dan de 20.000ste plek.

Had ik eindelijk eens een goede reeks gaat de deurbel.. Weg race en is het de buurvrouw die om een Wok vraagt :( Na zo'n race zak je meestal gelijk een plaats of 1000.

[ Voor 21% gewijzigd door M@cer op 29-12-2005 12:37 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 15:00
Ongelooflijk net alles op brons gehaald, zilver haalde ik steeds niet. Zie je hier iedereen trots vertellen dat ze goud en platinum haalden ;(
Wat doe ik hier nog eigenlijk, jullie zijn veel te goed. :) Moet er niet aan denken jullie online tegen te komen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:57
Ik ben nu flink bezig met goud.

Cone challenges doe ik meestal met de McLaren F1 daarmee kan ik goed driften.
Wat ik vaak doe na een paar cone's doorrijden is effe je handrem aantikken en extra driften zodat je daar kudos voor krijgt voordat ik na de volgende cone's rijd.

En als je dat een beetje onder de knie krijgt en dan wat combo's aan elkaar weet te lussen dan heb je zo die gouden plak te pakken, 10.000 kudos moet je dan zo weten te redden.

Ben wel benieuwd naar de volgende PGR3 meeting trouwens en/of kampioenschap.

[ Voor 3% gewijzigd door Yamy_Daffy op 29-12-2005 13:53 ]

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Anoniem: 87302

Macer schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:36:

Had ik eindelijk eens een goede reeks gaat de deurbel.. Weg race en is het de buurvrouw die om een Wok vraagt :( Na zo'n race zak je meestal gelijk een plaats of 1000.
een wok! jezus. als ze nou om een beurt kwam vragen ok dan. maar een wok.... 8)7

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

MAX3400 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:45:
[...]

Aaah... Weer wat geleerd: neem een auto die underdog is (dus in de performancelijst voor die klasse niet bovenaan staat). Probeer zo strak mogelijk te rijden, neem de bochten krap (en dus niet met de rest de muur in) en dan kan je aanzienlijk beter finishen dan als je als een gek je gas inhoudt met de top-klasses.
Mwah oke das wel waar, maarja, een F50 haalt je toch wel in, die dingen zijn veelste snel, ik vind de mercedes ook wel lekker rijden.

Ik vind collison ook een uitkomst (das toch dat je letterlijk door elkaar heen kan reiden?)
Dacht eerst dat het een Bug was maar is dus gewoon een ondersteuning!

Voor cone challenge gebruik ik zelf de Ruf Turbo,

E klasse vind ik zelf trouwens ook het lekkerst reiden, gewoon veel meer grip enzo

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Yamy_Daffy
Pfff net een x of 10 de Nurburgring moeten doen om hem binnen 7:25 te halen.

Maar het is me gelukt had nog net geen 2 sec over.
Ben nu ook gelijk Rank 1 en nog 2 gouden plakken te halen dan heb ik alles op Goud.

Nurburgring op hardcore lijkt mij onmogelijk diegene die dat voor elkaar speelt nodig ik persoonlijk uit hier en krijgt een biertje!

• Tamarinde
Yamy_Daffy schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:58:

Ben nu ook gelijk Rank 1 en nog 2 gouden plakken te halen dan heb ik alles op Goud.

Nurburgring op hardcore lijkt mij onmogelijk diegene die dat voor elkaar speelt nodig ik persoonlijk uit hier en krijgt een biertje!
Ik had een keer GEEN tijd over en toch gewonnen.
Echt op het laatste moment nog over de finish heen gegaan.

En ik zou die ring is proberen te halen

XBOX 360 Gamertag

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb hem ook 10x gereden. 2 x ook echt op 7:25:12 gezeten ofzo. Zwaar frustrerend, inmiddels heb ik hem gelukkig wel :)

• Rox_NL
  • Niet online

Voor de pro's ;) (diegenen die pgr2 veel over live gespeeld hebben) is dat echt te makkelijk gewoon. Had een super slechte ronde en nog 13 seconden over op platina. Maar ik kom het biertje wel halen (kan ik je ook helpen met pgr op platina?)

• Yamy_Daffy
Nou ik heb er een hard hoofd in dat ik ooit platina zal gaan halen.
Vond goud al frustrerend gaan worden

Maar het bier staat koud hoor ;)

• PWM
  • Niet online

PWM

Yamy_Daffy schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:09:
Nou ik heb er een hard hoofd in dat ik ooit platina zal gaan halen.
Vond goud al frustrerend gaan worden

Maar het bier staat koud hoor ;)
Kan alles op mijn sloffen op Platina halen inmiddels. Op 1 ding na: Cones :+

Daarom begin ik er ook maar niet verder aan. Ben gestopt op 20% platina. Je hebt niks aan 190 platina's en dan 10 gouden cones.

• Yamy_Daffy
Nou ik rijd me toch echt de tandjes met die nurburgring om hem op goud te halen.

Nergens tegen de vangrail aan rossen en zo goed al mogelijk nergens de weg af te raken.
Maar ik blijf dan toch echt secondes achter lopen.

Ben wel al aanzienelijk beter geworden met PGR3 aangezien ik eerst al veel moeite had om nurburring op silver te halen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Yamy_Daffy schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:16:
Nou ik rijd me toch echt de tandjes met die nurburgring om hem op goud te halen.

Nergens tegen de vangrail aan rossen en zo goed al mogelijk nergens de weg af te raken.
Maar ik blijf dan toch echt secondes achter lopen.

Ben wel al aanzienelijk beter geworden met PGR3 aangezien ik eerst al veel moeite had om nurburring op silver te halen.
Het is ook moeilijk op een track van 7 minuten.

Een bocht verkeerd uitaccelereren kost je al 1 seconde. Verkeerd inremmen ook 1 seconde. De ring heeft iets van 50 bochten :) Tel uit je winst. Al blijf je 100% op de baan, de winst zit in kleine dingen.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 29-12-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
PWM schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:18:
[...]Een bocht verkeerd uitaccelereren kost je al 1 seconde. Verkeerd inremmen ook 1 seconde. De ring heeft iets van 50 bochten :) Tel uit je winst. Al blijf je 100% op de baan, de winst zit in kleine dingen.
Is wel een goeie tip, kun je misschien ook vertellen wat goed inremmen en uitaccelleren is? Ik was al blij met brons ;) maar wil ook wel beter worden :*)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
In dit topic op XBW wordt uitgebreid aandacht besteed aan onder andere de juiste racelijn. Het topic is soms voor pgr wat te simulatie, maar zeker voor de racelijnen kun je er goed terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Rox_NL schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:32:
De online professional badge is bugged. Die is niet te halen (zie Bizarre forum onder andere, bijv. hier).

Ik snap nog steeds niet hoe ik em op die baan gehaald heb. Het is namelijk de Tropicana tour in Las Vegas (gotham duelling doe je die 6 laps)
Thanx, maar het is al niet meer nodig. Afgelopen nacht op onverklaarbare wijze de style racer badge gehaald op 'the Behemoth'. Deed eigenlijk niets bijzonders alleen eerste geworden en 20K Kudos verzamelt :*)

En heb je eindelijk een keer de kans om alle achievements uit een game te trekken....is de laatste bugged....beetje jammer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
Zo, net een goed uurtje Project Gotham Racing 3 achter de rug :*)
Soe Darkmaster had namelijk een Game gehost en het racen was gezellig en ging heel erg goed :)
Mijn dank gaat daarom uit naar: Soe Darkmaster _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Net weer even online gespeeld

Wat heb je er toch sommige :( :( :( :( tussen!

Laatste bocht sneller door dan diegene die voor me ligt ik zou hem absoluut inhalen op het laatste stuk en ja hoor wat doet die :( :( :( :( Die gaat me afsnijden en klem rijden tegen vangrail.

Of express lopen douwen tegen de achterkant/zijkant van je wagen als je er net voor bij bent.
Tot 2x toe, daarna werd ik zo giftig dat ik hem van de baan af duwde (ook niet netjes).

Online kan heel leuk zijn maar dan moet wel iedereen aan mee werken!

Laatste race was wel super spannend/gaaf.
Met z'n 3en hele race dicht bij elkaar (ongeveer 2 sec afstand) Ik complete race eigenlijk voorop, en ja hoor laatste bocht knal ik van de zenuwen in de vangrail toch nog mooi 2de geworden _/-\o_

En elkaar na de race bedanken voor de mooie race dat kan ik waarderen, dan vind ik het helemaal niet erg om te "verliezen" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Spelen met D3NNIS, Yonic en anderen (van zaterdagmiddag): een echte aanrader!!!! :9

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
MAX3400 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:24:
Spelen met D3NNIS, Yonix en anderen (van zaterdagmiddag): een echte aanrader!!!! :9
Inderdaad :*)
Gewoon lekker racen zonder de drang om als 1e te moeten eindigen en onderstussen ook nog eens gezellig kletsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Yamy_Daffy schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:36:
Net weer even online gespeeld

Wat heb je er toch sommige :( :( :( :( tussen!

Laatste bocht sneller door dan diegene die voor me ligt ik zou hem absoluut inhalen op het laatste stuk en ja hoor wat doet die :( :( :( :( Die gaat me afsnijden en klem rijden tegen vangrail.

Of express lopen douwen tegen de achterkant/zijkant van je wagen als je er net voor bij bent.
Tot 2x toe, daarna werd ik zo giftig dat ik hem van de baan af duwde (ook niet netjes).

Online kan heel leuk zijn maar dan moet wel iedereen aan mee werken!

Laatste race was wel super spannend/gaaf.
Met z'n 3en hele race dicht bij elkaar (ongeveer 2 sec afstand) Ik complete race eigenlijk voorop, en ja hoor laatste bocht knal ik van de zenuwen in de vangrail toch nog mooi 2de geworden _/-\o_

En elkaar na de race bedanken voor de mooie race dat kan ik waarderen, dan vind ik het helemaal niet erg om te "verliezen" .
toon volledige bericht
Gisteravond voor eht eerst pgr3 online gedaan, en merkte het idd ook, dat er van die onsportieve mensen tussen zitten. Dan kunnen ze het niet accepteren dat je wat sneller rijdt en geven ze je maar een tikje van de zijkant tegen jke achterbumper, en hoppa, je staat op eens de verkeerde kant op te kijken. Bah. Nou ja, gelukkig kan je plaerreviews geven.
Maargoed, het grootste deel van de spelers willen gewoon een gezellig sportief potje rijden, dus zo erg is het nou ook weer niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tonio op 31-12-2005 20:05 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:15
Yonix schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:15:
Zo, net een goed uurtje Project Gotham Racing 3 achter de rug :*)
Soe Darkmaster had namelijk een Game gehost en het racen was gezellig en ging heel erg goed :)
Mijn dank gaat daarom uit naar: Soe Darkmaster _/-\o_
Alsjeblieft nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb met de F355 alles op goud gehaald mooie auto.

Wat is de beste auto om alles platinum mee te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:29
Ligt aan je rijstijl, ik vanaf begin bezig met goud en ik rij eigenlijk alleen maar met Ruf Turbo heerlijke auto. Als ik 1 ding makkelijk haal op goud doe ik platinum maar ik ga straks echt niet nog eens alles spelen voor platinum, ik weet dan nu al dat als ik dat ga doen er controllers gaan snuffelen. :P

Trouwens met die tijd ritten ligt het ook aan klasse auto die je hebt, bij ene auto krijg je meer tijd dan met andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albinoraptor schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:19:
Ligt aan je rijstijl, ik vanaf begin bezig met goud en ik rij eigenlijk alleen maar met Ruf Turbo heerlijke auto. Als ik 1 ding makkelijk haal op goud doe ik platinum maar ik ga straks echt niet nog eens alles spelen voor platinum, ik weet dan nu al dat als ik dat ga doen er controllers gaan snuffelen. :P

Trouwens met die tijd ritten ligt het ook aan klasse auto die je hebt, bij ene auto krijg je meer tijd dan met andere.
daarom gebruikte ik ook de f355 en niet de f50gt omdat ik meer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 28573 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:13:
Ik heb met de F355 alles op goud gehaald mooie auto.

Wat is de beste auto om alles platinum mee te halen
Ligt er maar net aan waar je je op wil voorbereiden. Zelfs met een Ferrari 355 F1 GTS kan je platina halen in de races, hot laps en dergelijke aangezien de richttijden klasse-afhankelijk zijn en niet auto-afhankelijk. Voor de cones neem ik de RUF ConceptCar en voor de drifts de TVR Sagaris.

Maar ja, wil je meer uitdaging, neem dan een F50GT, handgeschakeld en je hebt nog maanden plezier van PGR3. >:)

Anyway, ik moet nog 1 cone en 2 timed runs en dan is platina ook af.

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Gaat die Project Got Series nog komen of hoe zit dat? Dit is toch de Project Got Series 2005 topic?
Waar wachten we op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Alpha-sphere schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:49:
Gaat die Project Got Series nog komen of hoe zit dat? Dit is toch de Project Got Series 2005 topic?
Waar wachten we op?
Ik wil best een nieuwe competitie opzetten, maar dan lijkt het me handig dat we op datum X een Y aantal mensen hebben die volgens een bepaald schema gaan racen zodat we na een bepaalde tijd een mooie ranglijst kunnen maken.

En dat zou je eventueel om de zoveel tijd kunnen herhalen om te kijken of je verbeterd bent in de tussentijd met autorijden.

Wil het best allemaal opzetten, regelen en een site hosten, maar dan moet er wel animo voor zijn en ik moet niet iemand de kaas van het brood eten (as the saying goes).

*edit*
Heb wel een idee over de voorrondes. Stel er doet 32 man mee; dat kan dan mooi in 4 lobbies van 8 worden verreden over 5 races met vastgestelde circuits. Hierdoor kan iedereen van te voren even trainen en hoeven de gedoodverfde winnaars niet per se te winnen; daarna gaat er 16 man door ofzo en dan wordt er gereden op lobbies met willekeurige races.

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Is het niet een idee om winnaar met een te grote voorsprong een handicap te geven zoals bijvoorbeeld een andere bak als waar hij/zij normaal mee rijd.

We moeten denk ik even kijken wie wanneer kan meedoen. Misschien handig als iedereen wat tijden opgeeft?

Ik kan op:
Maandag - hele avond
Dinsdag - hele avond
Woensdag - hele avond
Donderdag - niet
Vrijdag - hele avond
Zaterdag - hele avond
Zondag - hele avond en mogelijk ook de hele middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Alpha-sphere schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:18:
Is het niet een idee om winnaar met een te grote voorsprong een handicap te geven zoals bijvoorbeeld een andere bak als waar hij/zij normaal mee rijd.
Dat zou inderdaad wel een mogelijkheid zijn. Maar dan zou je direct een klasse lager moeten rijden want "in theorie" kan iemand die goed rijdt met elke auto uit een bepaalde klasse moeten kunnen winnen. Net afhankelijk van het circuit natuurlijk, maar toch.

Op zich wel goed om in gedachten te houden maar moet nog wel extra over nagedacht moeten worden.

Ennuh, race-tijden: tja, we kunnen het hier posten maar er is nog niemand die wat organiseert. Op zich kan ik dagelijks na 21:00 tot 0:00 en in de weekends bijna altijd.

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
PWM schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:18:
[...]

Het is ook moeilijk op een track van 7 minuten.
Hmmm ben net bij die challenge en in 1 keer gehaald, met TVR Sagaris. Lekker autotje, maar het zal wel komen omdat ik baan bijna uit mijn kop ken. In PGR2 en in GT4 altijd veel gereden, heerlijke baan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Kijk, dat zijn nog eens aanbiedingen. Je bedoelt dus: de Nordschleife, volledige ronde, binnen tijd X op de Nurburg Timed Tournament (of iets dergelijks; 4 trofee van laatst).

Ik ga vanavond eens rijden; is nog een van de weinigen die ik moet doen op Hardcore/Platina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
MAX3400 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:31:
[...]

Kijk, dat zijn nog eens aanbiedingen. Je bedoelt dus: de Nordschleife, volledige ronde, binnen tijd X op de Nurburg Timed Tournament (of iets dergelijks; 4 trofee van laatst).

Ik ga vanavond eens rijden; is nog een van de weinigen die ik moet doen op Hardcore/Platina.
Ja klopt ja heb het gedaan met de Ferarri 355.

En volgens mij moet je in de buurt wonen (vruchtenbuurt)?.

Ik hoor het wel als je het gehaald hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik zal het morgen eens proberen, heb me vandaag bezig gehouden om maar eindelijk eens alles af te werken en ben blij dat ik eindelijk alles op goud heb gehaalt. Moet wel zeggen dat het niet zo frustreerend is als PGR2, want daar werd ik echt soms goed gek.

Hmmm moet het vanavond maar proberen, moet morgen naar Den Haag kom ik dat biertje wel ophalen. :+ :P

[ Voor 18% gewijzigd door Albinoraptor op 02-01-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Yamy_Daffy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:41:
[...]

Ja klopt ja heb het gedaan met de Ferarri 355.

En volgens mij moet je in de buurt wonen (vruchtenbuurt)?.

Ik hoor het wel als je het gehaald hebt :)
Vruchtenbuurt? In??

BTW: Als ik een compo op moet zetten; ik doe het graag maar dan moet er wel ff wat animo zijn mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Van mij mag je hem opzetten hoor! Graag zelfs.

Vruchtenbuurt Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Yamy_Daffy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 07:22:
Van mij mag je hem opzetten hoor! Graag zelfs.

Vruchtenbuurt Den Haag
Vruchtenbuurt; here I come... >:)

Gisteren nog even 2 platina trophies gehaald. Nu dus alleen nog het rondje Nordschleife. Gisteren helaas vol de vangrail in terwijl ik 2 seconden voorlag op de allersnelste richttijd... |:( |:( |:(

Ik ga vanavond wel even een compo opzetten; zal half GoT even een PM sturen via XBLive en we zien wel wat eruitkomt.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 03-01-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 16:33
ja tijd voor de compo nu eindelijk :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
MAX3400 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:13:
[...]

Ik ga vanavond wel even een compo opzetten; zal half GoT even een PM sturen via XBLive en we zien wel wat eruitkomt.
Ah, mooi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Willen de mensen die vanavond om 25:59 nog geen bericht hebben gehad via XBLive zich dan even melden door me toe te voegen als vriendje???

[ Voor 2% gewijzigd door MAX3400 op 03-01-2006 15:27 . Reden: Tijd-zones ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-05 17:54
Is er een methode om snel (veel) geld te verdienen door een bepaalde race steeds opnieuw te rijden en veel kudo's te halen ofzo? Ik ben ongeveer halverwege in de career mode en wil wat andere auto's bijkopen maar ik heb niet zoveel geld.
Of moet ik gewoon mijn races beter gaan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Benn0 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:38:
Is er een methode om snel (veel) geld te verdienen door een bepaalde race steeds opnieuw te rijden en veel kudo's te halen ofzo? Ik ben ongeveer halverwege in de career mode en wil wat andere auto's bijkopen maar ik heb niet zoveel geld.
Of moet ik gewoon mijn races beter gaan rijden?
Dat ligt eraan.
Zoals je vast al weet, verschilt het aantal Credits (en Kudo's) dat je kunt winnen (behalen) per Game-Modus (Bronze, Silver, Gold en Platinum).
Dus, voor veel Credit's en Kudo's kun je het beste bij Gold en Platinum terecht, maar je moet er dan wel rekening mee houden dat ook de tegenstand ''hoger'' wordt en de races moeilijker.

Ikzelf heb in het begin alles behaald op Silver dit ging erg goed, ik heb tijdens de Carreer-Mode ook zo'n 41 Auto's bij elkaar gesmokkeld :*) Nu ben ik bezig om alles op Platinum te behalen, wat nog niet zo makkelijk is :p

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 03-01-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Denk je voor de gein 's nachts leuk te gaan gamen, online career en dan de hele auto lijst op alfabet volgorde af te werken (80 auto's)... Niet dus, Amerikanen zijn snel op hun pik getrapt of hebben geen benul van racelijnen maar nu staat bij mijn rep. 42% avoided you met als detail Unsporting 100%.
Mijn card, als iemand nog racers zoekt..

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/CrazyCavia.jpg

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Bier staat koud! >:)

Afbeeldingslocatie: http://img434.imageshack.us/img434/6241/biertje1pj.th.jpg

En plaatje van mij stekkie

Afbeeldingslocatie: http://img434.imageshack.us/img434/8084/xbox36015co.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img434.imageshack.us/img434/2144/xbox36027oa.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Zeg het maar; wanneer heb je tijd?? Ik heb net Platina uitgespeeld!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Hahaha jij wel hoor!

Vanaf Donderdag avond heb ik alle tijd voor je.

Mail me maar voor het adres! Anders staan alle tweakers en bezoekers ineens voor me deur om bier te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Yamy_Daffy op 03-01-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik moet zeggen; het was makkelijker dan verwacht. Was namelijk zelf al stukgelopen op Goud in PGR2, maar dit ging toch wel zonder problemen.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 03-01-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
MAX3400 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:31:
[...]

Ik moet zeggen; het was makkelijker dan verwacht. Was namelijk zelf al stukgelopen op Goud in PGR2, maar dit ging toch wel zonder problemen.
Jup heb ik hier dus ook. :) Vond PGR2 stuk moeilijker, maar niet dat ik dat echt erg vind, zijn genoeg controllers gesnuffelt tijdens cone challenges met PGR2. :X :P
Nu gelukkig nog geen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Albinoraptor schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:41:
[...]

Jup heb ik hier dus ook. :) Vond PGR2 stuk moeilijker, maar niet dat ik dat echt erg vind, zijn genoeg controllers gesnuffelt tijdens cone challenges met PGR2. :X :P
Hahaha, tis wel oppassen want wireless vliegt verder door de kamer :X

Anyway, voor de mensen die cones vervelend vinden; probeer de RUF Concept vrij te krijgen; daarmee heb ik al mijn platina-cones gehaald. Verder voor de drifts dezelfde RUF of de Sagaris.

Tja, en de races; veel succes ermee. Met goed mikken en bochtenwerk kom je al snel een heel eind.
Phusebox schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:06:
ja tijd voor de compo nu eindelijk :)
Niet om GoT tekort te doen, maar voor de echte GoT-racers en regelmatige bezoekers: http://www.highwaydevil.nl/forum/

[ Voor 57% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
MAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:09:
Anyway, voor de mensen die cones vervelend vinden; probeer de RUF Concept vrij te krijgen; daarmee heb ik al mijn platina-cones gehaald. Verder voor de drifts dezelfde RUF of de Sagaris.
Enig idee wat je moet doen om die RUF Concept Car te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Albinoraptor schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:41:
[...]

OMG, na boomknuffelaars zijn er nu controllersnuffelaars :+. Wat een vredelievendheid ;). In plaats van met het ding te gaan gooien, ga je er aan snuffelen 8).

@ Benn0, volgens mij moet je rank 1 halen daarvoor (kudos rank 1 in single player).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benn0 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:10:
[...]

Enig idee wat je moet doen om die RUF Concept Car te unlocken?
475.000 kudos halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Of terwijl rank 1 halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Misschien een domme vraag maar hoe zit dat met die ranks dan? Als ik de single player campain speel staat ik altijd zo'n beetje halverwege "leaderboard" (heet het zo?) 29 of 30. Heeft het daar iets mee te maken? Er zijn namelijk ook 3 achievements (rank 1, rank 5 en rank 10) waarvan ik er wel 1 heb maar geen idee hoe eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Benn0 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:05:
Misschien een domme vraag maar hoe zit dat met die ranks dan? Als ik de single player campain speel staat ik altijd zo'n beetje halverwege "leaderboard" (heet het zo?) 29 of 30. Heeft het daar iets mee te maken? Er zijn namelijk ook 3 achievements (rank 1, rank 5 en rank 10) waarvan ik er wel 1 heb maar geen idee hoe eigenlijk.
Nee, let op.

Single-player carreer is gebaseerd op de kudos die je zelf bij elkaar rijdt en daardoor kan je in single-player stijgen van rank 10 naar rank 1 en daardoor auto's unlocken voor in je garages.

Dat je in de leaderboards (na een race) in league X op plaats Y staat, is puur hoe jij die race hebt verreden ten opzichte van de rest van de wereld, maar volgens mij heeft dat geen invloed op hoe jouw single-carreer zich ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
MAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:11:
[...]

Nee, let op.

Single-player carreer is gebaseerd op de kudos die je zelf bij elkaar rijdt en daardoor kan je in single-player stijgen van rank 10 naar rank 1 en daardoor auto's unlocken voor in je garages.

Dat je in de leaderboards (na een race) in league X op plaats Y staat, is puur hoe jij die race hebt verreden ten opzichte van de rest van de wereld, maar volgens mij heeft dat geen invloed op hoe jouw single-carreer zich ontwikkelt.
Juist. Je kan per race kudos behalen. Als je bij elkaar meer dan 475000 kudos heb behaalt in single player mode dan ben je rank 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
O.k. dan moet ik vanavond nog eens goed opletten want in kan me niet herinneren dat ik mijn rank ooit ergens ben tegengekomen. Bedankt voor de reacties iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Benn0 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:49:
O.k. dan moet ik vanavond nog eens goed opletten want in kan me niet herinneren dat ik mijn rank ooit ergens ben tegengekomen. Bedankt voor de reacties iedereen.
Als je in het selectiescherm bent voor de 23 challenges, staat bovenin een scrollbar. Die geeft aan hoeveel je nog moet voor de volgende rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

MAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:57:
[...]

Als je in het selectiescherm bent voor de 23 challenges, staat bovenin een scrollbar. Die geeft aan hoeveel je nog moet voor de volgende rank.
Klopt..
is het trouwens ook zo dat als je online race't ook kudo's worden toegevoegd?
ik heb namelijk het idee van niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Underworld schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:13:
[...]

Klopt..
is het trouwens ook zo dat als je online race't ook kudo's worden toegevoegd?
ik heb namelijk het idee van niet :S
Nee.

Credits wel maar kudos niet; die worden online bijgehouden (waarvoor weet ik ook niet, maar ja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Volgens mij zit er een foutje in PGR, mijn target was 1:04:00. Ik haalde na lang oefenen precies 1:04:00 zegt die "failed". Nog even gekeken maar er stond nergens under the target rijden. Iemand dit ook al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ErikRo schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:57:
Volgens mij zit er een foutje in PGR, mijn target was 1:04:00. Ik haalde na lang oefenen precies 1:04:00 zegt die "failed". Nog even gekeken maar er stond nergens under the target rijden. Iemand dit ook al eens gehad?
Yup... Maar dan op de Nordschleife en daar word je niet vrolijk van na 7 minuten rijden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:43
2 punten wat behoorlijk irritant is bij je on-line carriere dat is als de game gaat beginnen dat hij dan gewoon vast loopt, waardoor er niks anders opzit dan dat ding een hare reset te geven, resultaat: league omlaag. (echt ontelbare keren gehad)

Ook zo iets raars is dat als je aan het racen ben dat dan ineens iedereen uitlogt. dus dan rij je daar in je eentje nog rond. rij je door zak je vet in de ranglijst, stop je zak je net zo hard. zou dat iets te maken kunnen hebben met een connection problem ofzo ?

Heb hier nog niemand over gehoord ben ik de enige met deze problemen dan ??

[ Voor 8% gewijzigd door harryvos op 06-01-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

harryvos schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:17:
2 punten wat behoorlijk irritant is bij je on-line carriere dat is als de game gaat beginnen dat hij dan gewoon vast loopt, waardoor er niks anders opzit dan dat ding een hare reset te geven, resultaat: league omlaag. (echt ontelbare keren gehad)

Ook zo iets raars is dat als je aan het racen ben dat dan ineens iedereen uitlogt. dus dan rij je daar in je eentje nog rond. rij je door zak je vet in de ranglijst, stop je zak je net zo hard. zou dat iets te maken kunnen hebben met een connection problem ofzo ?

Heb hier nog niemand over gehoord ben ik de enige met deze problemen dan ??
Je kan ook geluk hebben ermee. Zelfde verhaal; iedereen was in eens weg. Ik denk: lekker rijden tot de server beslist dat het over is. En het was over, toen ik over de finish reed. 30.000 credits en 81 plaatsen gestegen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

* Maximus meld zich aan voor de PGR Series

Xbox 360 gamertag = MrMaximusNL

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesdre
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-04 23:20
Bij deze meld ik me ook aan voor pgs2005.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/wesdre.jpg

WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

vautje 8)7

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 38669 op 24-01-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alchemist26 aka. RSV Ruud speelt ook wel eens PGR3 en zou wel eens met wat mede GoTters willen scheuren.

Je kan me toevoegen dus als je wilt, kunnen we eens racen.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/RSV%20Ruud.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 22:16
Count me inn!
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Justin2k5.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door Justin2000 op 24-01-2006 22:08 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Hoe gaat het met je vooruitgang? Laatst toen wij reden kwam je al duidelijk beter mee dan eerst, dus ik ben benieuwd ;).

Word het trouwens niets eens tijd om een headset te kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

PGR Series 2006
Is dit nog steeds het idee?
Ik heb namelijk het idee dat er niets mee gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129945

ik krijg morge mn premium, ga gelijk PGR3 kopen ( eerst ff demo downloaden , ook van full auto, kijk of het mij wel past )

Maar is het tournament al begonnen ?

zo neej, wanneer ?

Ik wil graag meedoen , we kunnen ook allemaal 2 euro dokken, en de winnaar krijgt het geld !
maar het is beter als we eerst gewoon een tournamentje houden zonder prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dit weekend wil ik een schema gaan posten op het forum wat ik ervoor het opgezet. Ja, het spijt me, ik ben een paar dagen niet op XBLive geweest vanwege spoedklussen bij allerlei klanten.

Voor de mensen die nog mee willen doen; loting is dan zondagavond en aangezien er nog geen regels zijn verzonnen voor mensen die later mee willen doen, zou ik je adviseren om je gewoon in te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:37:
Dit weekend wil ik een schema gaan posten op het forum wat ik ervoor het opgezet. Ja, het spijt me, ik ben een paar dagen niet op XBLive geweest vanwege spoedklussen bij allerlei klanten.

Voor de mensen die nog mee willen doen; loting is dan zondagavond en aangezien er nog geen regels zijn verzonnen voor mensen die later mee willen doen, zou ik je adviseren om je gewoon in te schrijven.
ennuh.... waar is dat forum ook al weer?? Ik heb wel eens een linkie voorbij zien komen maar heb het niet opgeslagen :)

En voor de mensen die een keer van iemand willen winnen met PGR3... voeg me maar toe als friend en je kunt van me winnen :)
Ik vind het leuk om te racen maar ik ben er niet echt goed in, wel is het leuk om eens een keer met meer nederlanders te racen dan met die vervelenden UK'ers of US'ers.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 38669 op 25-01-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165911

Bij deze meld ik me ook aan :D

curvan

hoop jullie gauw rubber te laten eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:53

KhaZ

Alfa Romeo

/me Meldt voor GoT Series 2k6

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

hey gozer :D

lange tijd dat ik je heb gezien op XboxLive met PGR3. Wordt tijd dat er weer geraced gaat worden. Laten we een goed begin maken met de PGR3 Got Compo want dan is het ook nog leuk.

* Maximus is nu werkloos dus ik kan veel gamen :+ :Y)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Maximus schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:39:
[...]

hey gozer :D

lange tijd dat ik je heb gezien op XboxLive met PGR3. Wordt tijd dat er weer geraced gaat worden. Laten we een goed begin maken met de PGR3 Got Compo want dan is het ook nog leuk.

* Maximus is nu werkloos dus ik kan veel gamen :+ :Y)
Ja, sorry. Heb een aantal dagen in Amerika gezeten en ben ook druk bezig met Citrix-certificering. Maar zoals gezegd; dit weekend ga ik iedereen nogmaals een berichtje sturen en hopelijk een goed-werkende PHP-pagina opleveren voor het race-schema.

En ja, ik moet zeker weer eens tegen je racen; ben het een beetje verleerd na al die SAN's en RAID-configs. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Gisteren ook maar PGR3 gekocht, count me in as well :)

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/et%20the%20alien.jpg

offtopic:
Recent gespeelde games klopt niet omdat ik een nieuwe xbox heb gehad van MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

GoT-competitie is onderweg. Eerste race-dag is voorlopig 5 februari.

Ter test spelen we op dit moment met de mensen die lange tijd geduld hebben gehad (onder andere met mijn planning) maar we hebben nog 2 plekjes over.

Wil je nog meedoen en denk je dat je met veel plezier en sportiviteit kan racen; race dan met je browser naar http://www.highwaydevil.nl/forum/viewtopic.php?t=10 en schrijf je snel ff in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129945

ik doe mee !\

PricyCube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10
Mocht er nog een plekje vrij zijn wil ik ook mee doen

PhuSioN360

[ Voor 76% gewijzigd door PhuSioN op 05-02-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 23-04 00:12

fulgore

goud

Als het waar is wat er geschreven stond in het highway forum dat er te weinig mensen kwamen opdagen noteer mij dan maar voor volgende week. 8)
Ik moet nog wel ff oefenen vrees ik, ik heb m'n xbox net sinds vorige week donderdag en heb tot nu toe alleen nog maar Hexic gespeeld :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

fulgore schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:19:
Als het waar is wat er geschreven stond in het highway forum dat er te weinig mensen kwamen opdagen noteer mij dan maar voor volgende week. 8)
Ik moet nog wel ff oefenen vrees ik, ik heb m'n xbox net sinds vorige week donderdag en heb tot nu toe alleen nog maar Hexic gespeeld :D
Ja, daar kwam het helaas wel op neer. We hebben met 10 mensen gereden (van de 24). Daarbij hadden we 1 player die niet kon connecten, een paar afzeggingen vanwege andere verplichtingen en 1 iemand die kwam, dacht ik, pas na een half uur na aanvang online.

Nou ja, zeg dat we 15 man zouden hebben waarvan er dus maar 10 reden. Inderdaad een beetje tegenvallend, maar het houdt je niet tegen om jezelf ff aan te melden op mijn forum. Dan kan ik de database updaten en voor de komende race-dag kan je mijn plaats in de lobby innemen want stom genoeg moet ik werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 23-04 00:12

fulgore

goud

Ik heb me net aangemeld op je forum en mijn Gamertag achter gelaten.

Is het nodig dat ik eerst alle auto's unlock in het single player gedeelte of maak ik ook nog kans op de hoofdprijs als ik dat niet doe. :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Iedereen heeft dezelfde kansen.

Er word in principe niet met auto's gereden die je moet unlocken.

Maar zoveel verschil zit er ook niet in tussen een standaard auto en 1tje die je kan unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Gisteravond weer eens een potje PGR3 gespeeld na een weekje of 1,5 alleen maar de demo van battlefield gespeeld te hebben.
Die update die ze hebben doorgevoerd is wel interesant. Vooral de tournament gedeelte. Alleen een beetje jammer dat ik niet aan die qualifier time kan komen :P Is ook niet echt een track waar ik goed in ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
ben wel benieuwd wat voor tijden jullie bij het tournament neerzetten.

[ Voor 3% gewijzigd door dikki dik op 23-04-2006 15:01 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 04-05 08:52
Mocht het niet mogen, gelieve te verwijderen ('t is geen spam, ik verdien dr 0,0 aan)

Ik organiseer op dit moment een PGR3 meeting, speciaal voor de mensen die Xbox Live spelen. Op deze meeting wordt er gezellig een competite gespeeld en gaan we samen naar de Mac. Kijk voor meer info op: www.pgr3meet.nl.tt. Thanks!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Ik ben al 10,5 maanden in het bezit van de 360 en dit is het enige spel dat ik nog speel op de 360 (samen met DOA4). Zegt toch wel iets over de kwaliteit. Wat een superspel.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste