Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.201 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:37
Ah nu toch eens overwegen om zo'n misbaksel aan te schaffen :P (als er ook snel een xvid/divx hack komt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Misschien een beetje een domme vraag, maar is het tijdens het downloaden van demo's eigenlijk wel mogelijk om games te spelen, zodat de download op de achtergrond verder loopt?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:11
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Het zou in ieder geval wel een mooie optie kunnen zijn die ze later erin bakken. Heb al zoweinig tijd om op de 360 te spelen en om dan nog wat te downloaden, daar heb ik dan al helemaal geen tijd voor :)

Mooi om de verhalen te horen dat Condemned goed bevalt bij iedereen. Ik raak een beetje uitgekeken op de games die ik nu heb en ben toe aan vernieuwing en Condemned stond/staat nu hoog op me lijstje. De prijs houd me alleen een beetje tegen :+ En in Januari komen alweer andere games uit, nog eventjes wachten dus.

Ik zou het steeds posten maar vergeet het steeds en nu eindelijk tijd voor gehad. Dit is mijn Xbox360 crib :+ :P Jaja, zelfs een groen lampje voor de sfeer :P

Afbeeldingslocatie: http://caffa.remialleenopdewereld.nl/foto/X360/Xbox360shot_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://caffa.remialleenopdewereld.nl/foto/X360/Xbox360shot_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://caffa.remialleenopdewereld.nl/foto/X360/Xbox360shot_03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:30

LopeZ

Too much is never enough

Hebben al wat mensen oude xbox spellen geprobeerd? En wat was het resultaat?
Uiteraard spellen welke op de compatibilitylist stonden.

Ik heb vandaag NFS:U2 gekocht en tot mijn verbazing loopt gewoon niet alles zoals het hoort. Metname de ingame story comic movies lopen choppy, zowel geluid als beeld.
Dit viel me toch enigsinds tegen... het kan niet anders dat dan de "patch" crap geprogrammeerd is.
Maakt MS spellen compatible of doet EA het in dit geval?

Ook ruilen is niet de bedoeling op GoT. Dat valt namelijk ook onder handel. Voor handelsdoeleinden kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-12-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 13:12
zie ik daar een sepiroth beeldje vet :P

hoe kom je daaraan?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 15:19

Nikooos

huizenlol.nl

Koffiezuiper schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:40:
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Het zou in ieder geval wel een mooie optie kunnen zijn die ze later erin bakken. Heb al zoweinig tijd om op de 360 te spelen en om dan nog wat te downloaden, daar heb ik dan al helemaal geen tijd voor :)

Mooi om de verhalen te horen dat Condemned goed bevalt bij iedereen. Ik raak een beetje uitgekeken op de games die ik nu heb en ben toe aan vernieuwing en Condemned stond/staat nu hoog op me lijstje. De prijs houd me alleen een beetje tegen :+ En in Januari komen alweer andere games uit, nog eventjes wachten dus.

Ik zou het steeds posten maar vergeet het steeds en nu eindelijk tijd voor gehad. Dit is mijn Xbox360 crib :+ :P Jaja, zelfs een groen lampje voor de sfeer :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuk schermpje heb je staan!! :9

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-06 14:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

aaargh ik zoek me kapot! wie oh wie kan me er aan helpen hoe je in Godesnaam splitscreen kan vinden in PGR3 ??? Word echt gek hier!

edit: gevind!
Project Gotham Racing 3 has an undocumented (as in, not in the documentation, not as in "unknown") split screen mode that allows head-to-head racing on a single XBox360 with multiple controllers. At the opening screen select "More" and then "Change Profile" and, start hitting "A" on the other controllers to link up. Sweet.

[ Voor 58% gewijzigd door apNia op 27-12-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:51
apNia schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:23:
aaargh ik zoek me kapot! wie oh wie kan me er aan helpen hoe je in Godesnaam splitscreen kan vinden in PGR3 ??? Word echt gek hier!
Vanuit het Main Menu:

Playtime -> Play on this Xbox 360, linksonder in beeld verschijnt nu een bericht waarin wordt verteld dat je op de ''Y-Button'' moet drukken, wil je een 2e Profiel aanmaken, voor de 2e speler.
Wanneer je dit hebt gedaan, kun je, als het goed is, de verschillende Gameplay Modus spelen in ''Splitscreen'' met 2 Profielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 19:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 04-06 15:19

Nikooos

huizenlol.nl

Ik dacht waar ziet die nou een kerstboom, maar nu zag in inderdaad ook op die onderste foto uiterst rechts een soort van Bonzai kerstboompjes staan!! :o :+

[ Voor 32% gewijzigd door Nikooos op 27-12-2005 23:53 ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik moet me dan toch weer afvragen hoeveel inch hij is? Ben zelf ook op zoek naar zo'n schermpje en vind dat wel een mooi maatje.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131623

26 op de gok :).

Iemand die me PGR3 kan leren, voeg dnzl toe :P.
Die snelle bochten op hoge snelheid man, ik bak er echt niks van :/ .

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 131623 op 28-12-2005 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Er staan zelfs twee kerstbomen, links en rechts :+ Dit is de 26inch variant, groot zat vind ik persoonlijk. In de winkel lijkt 26inch altijd wat kleiner en neig je te snel naar 32inch bijvoorbeeld maar dat lijkt mij gewoon te groot. Vooral op een kijk afstand van gemiddeld 2 a 3 meter.

Heb de PGR3 faceplate maar weer vervangen met de standaard versie. Staat netter en beter bij het gehele design, simpel, strak en geen onnodige fratsels.

ps: Het Sephiroth beelde heb ik zelf besteld bij liksang voor 40 euro maar die is onderhand ook te krijgen voor 20 euro bij dimplus.nl *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:58:
[...]

n.a.v. verschillende berichten van iedereen, denk ik dat ze beter helemaal geen cores hadden moeten maken. ten eerste wil iedereen een premium omdat de HDD al meer kost dan de meerprijs van de premium. en ten tweede dat je voor backwardscompatible oude xbox games al een HDD nodig bent plus dat je voor LiveGold ook een HDD nodig bent.
en nu moeten de game developers rekening houden met het feit dat de games ook op een Core moeten kunnen draaien.

beetje ondoordacht vind je ook niet?

[...]
Nee, da's juist heel doordacht en slim. Mensen worden eerst lekker gemaakt met het feit dat je ook al een 360 hebt voor 299 Euro. Ze worden lekker gemaakt, hebben al besloten dat ze 'em gaan halen en vervolgens komen ze erachter dat ze beter de Premium van 399 kunnen halen omdat er zoveel extra's bijzitten die los veel meer kosten dan 100 pleuro in totaal. Iemand die het ding dan toch al wil halen, legt die 100 euro erbij. Pure marketing. En voor diegenen die dat echt teveel geld vinden, blijft er toch de mogelijkheid om voor 299 Euro nu een 360 aan te schaffen en evt. in de toekomst met HD etc. te upgraden. Dan geef je die extra 100 pleuro (en meer) wel over verloop van tijd uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Core pakket is gewoon een goed alternatief voor de consument om toch al deels te genieten van de "next-gen" experience. Het is niet zo dat ze iedereen lekker willen maken dat je al een Xbox360 hebt voor maar 299 euro nee ze bieden dit ook gewoon als optie. Premium is een goede keus en ja je hebt een totaal pakket dan, maar is de HD en Headset echt noodzakelijk? Nee, voor 30 euro heb je een mem card en je kan dan ook al je zut opslaan.

Een goedkoper alternatief dus en ik ben wel blij dat ze tenminste twee pakketen aanbiederen atm.

Meeste mensen vragen juist naar de Premium en komen er dan achter dat de prijs 399 euro is, van de prijs zijn ze dan niet eens van op de hoogste. Daarna klinkt 299 beter in de oren. Dit gaat vooral op voor de normale huis en tuin gamer dus :)

[ Voor 20% gewijzigd door Koffiezuiper op 28-12-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dit bericht onbesproken voorbij gegaan zo rond de kerstdagen? ;)

"

Hackers beloven binnenkort modchips voor Xbox 360
Door Arie Jan Stapel - zaterdag 24 december 2005 - 14:39 - Bron: SPOnG - Views: 29.092
Het lijkt erop dat de eerste modchips voor de Xbox 360 binnen een maand het levenslicht zullen zien. Al enige weken geleden waren hackers erin geslaagd spellen voor deze console te kopiëren, maar vanwege de beveiliging weigerde de Xbox 360 de kopieën te draaien. Aan deze beperking lijkt binnenkort echter een eind te komen. Volgens een anonieme bron zijn hackers uit China, waar de Xbox 360 wordt gemaakt, er al in geslaagd bepaalde delen van de beveiliging te doorbreken. De eerste generatie modchips zal waarschijnlijk niet meer doen dan het draaien van gekopieerde spellen toestaan. De hackers verwachten later modchips te kunnen maken die het de gebruikers toestaan ieder willekeurig programma te draaien. Volgens Microsoft heeft het bedrijf geleerd van de oude Xbox en is de Xbox 360 uitstekend beveiligd tegen gekopieerde spellen en modchips. Gezien het grote aantal hackers dat zich bezighoudt met de Xbox 360 lijkt het echter slechts een kwestie van tijd voordat de beveiliging van deze console gekraakt wordt. "

bron vanaf nieuws Tweakers: nieuws: Hackers beloven binnenkort modchips voor Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Lees even een paar posts hier boven. Er is nu al nog meer gebeurt ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
dieFX schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:26:
[...]

Voor developers maakt het geen verschil of een game of een Core of Premium draait. De xbox360 heeft namelijk geen paging/swap file op HD, en dient dus volledig te draaien in de 512 MB RAM geheugen.
Of een savegame op HD of memorycard moet worden opgeslagen maakt niet zoveel uit omdat de xbox dat zelf allemaal afhandeld.
dat is noujuist het probleem, omdat standaard geen hd erin zit kan de xbox geen gebruik maken van een swapfile }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

ben benieuwd hoeveel games jullie hebben en welke jullie het meest waarderen. Ergens een poll ?
ik heb 1 - 2 - 3 - 4 - 5 of meer dan 5 games voor de 360.
Welke game vind je het beste?

Ikheb er 2: cndemned en pgr 3

PGR3 = gaming heaven!
en dat van een sega dreamcast en gamecube fanboy...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 28-12-2005 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:55:
Lees even een paar posts hier boven. Er is nu al nog meer gebeurt ;P
Persoonlijk lijkt me een chip die onder meer ook mogelijkheden m.b.t. het Mediacenter (DIVX) etc. iets handiger dan enkel een hack in een demodisc/opstarten van evt. kopiën van een game door een opstartCD met een aangepaste XBE of iets dergeiljks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 22:44

Xun

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:59:
ben benieuwd hoeveel games jullie hebben en welke jullie het meest waarderen. Ergens een poll ?

PGR3 = gaming heaven!
is dat met of zonder de arcade games? want dan heb ik er 5... pgr3, pdz, kameo, hexic en geometry wars 2

edit: pgr3 heeft zijn roots bij de dreamcast liggen hoor ;) Metropolis Street Racer was het allereerste deel van de serie. (een prequel zeg maar) je kon toen al in londen, tokyo en san francisco rondscheuren :D

[ Voor 18% gewijzigd door Xun op 28-12-2005 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
Weet iemand of het mogelijk is om een Creative Zen Touch aan te sluiten op de xbox 360? Ik heb hem er aan gehangen maar hij deed het niet, m'n andere (flash) mp3 speler deed het wel (ook van Creative ).
Of is er misschien ergens een lijst met compatible mp3-spelers te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05:17
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:33:
[...]

dat is noujuist het probleem, omdat standaard geen hd erin zit kan de xbox geen gebruik maken van een swapfile }:O
Hoe doet DOA4 het dan?

http://www.allxbox.com/gamewatcher/closerlook/doa4.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:51
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:59:

PGR3 = gaming heaven!
Voíla :*)

Poll: Hoeveel Games heb jij al voor de Xbox 360?
1
2
3
4
5
5 >
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=106612&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 20-05 15:08
ik heb 1 x 360 spel en 1 x xb1 spel, telt dat nou voor 1 of 2 spellen? Ik had namelijk nog geen xbox en wild ewel halo een keer spelen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 142179 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:44:
[...]

Nee, da's juist heel doordacht en slim. Mensen worden eerst lekker gemaakt met het feit dat je ook al een 360 hebt voor 299 Euro. Ze worden lekker gemaakt, hebben al besloten dat ze 'em gaan halen en vervolgens komen ze erachter dat ze beter de Premium van 399 kunnen halen omdat er zoveel extra's bijzitten die los veel meer kosten dan 100 pleuro in totaal. Iemand die het ding dan toch al wil halen, legt die 100 euro erbij. Pure marketing. En voor diegenen die dat echt teveel geld vinden, blijft er toch de mogelijkheid om voor 299 Euro nu een 360 aan te schaffen en evt. in de toekomst met HD etc. te upgraden. Dan geef je die extra 100 pleuro (en meer) wel over verloop van tijd uit ;)
kijk mij maar....geen premiums meer te vinden toen op 2 dec....daarna op jacht geweest voor een harde schijf...hd-kabel...wat toch niet echt goed is als ik in mediacenter zit...dus straks op jacht naar een andere kabel die ook 1080I aankan...mijn lcd tv kan dat wel via die aansluitpunten...gister afstandbediening...vorige keer 3 spellen , memory card....heb nu wel zon 700 euro aan uitgegeven, en er nog geen spijt van gehad ;)
best kans dat er met de tijd , als het wat rustiger word, er helemaal geen premiums meer beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
LopeZ schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:10:
Hebben al wat mensen oude xbox spellen geprobeerd? En wat was het resultaat?
Uiteraard spellen welke op de compatibilitylist stonden.

Ik heb vandaag NFS:U2 gekocht en tot mijn verbazing loopt gewoon niet alles zoals het hoort. Metname de ingame story comic movies lopen choppy, zowel geluid als beeld.
Dit viel me toch enigsinds tegen... het kan niet anders dat dan de "patch" crap geprogrammeerd is.
Maakt MS spellen compatible of doet EA het in dit geval?
Ik heb hier halo2 en redshift quantum racer en die doen het allebei vloeiend en probleemloos.
Ik had nfsu2 op mijn lijstje staan maar nu wacht ik toch maar even tot ik meer psoitievere berichten krijg. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ErikRo op 28-12-2005 10:48 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Anoniem: 142179 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 02:00:
[...]

Persoonlijk lijkt me een chip die onder meer ook mogelijkheden m.b.t. het Mediacenter (DIVX) etc. iets handiger dan enkel een hack in een demodisc/opstarten van evt. kopiën van een game door een opstartCD met een aangepaste XBE of iets dergeiljks :)
de oude xbox kan ook software matig omgebouwd worden, dus ik denk dat het met de xbox360 ook zal gebeuren, dat er gewoon wat files op de hdd komen te staan die dan automatisch opstarten als je een backup erin steekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28573

Underworld schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:38:
Damn...PGR3 vind ik nu wel leuker worden nu ik het heel veel met een collega speel..

Heb alleen steeds als ik iemands gamerprofile wil bekijken dat hij niet meer uit dat scherm gaat, je kan nog gewoon praten met elkaar en naar mijn mening ook gewoon auto's kiezen maar je ziet dus alleen het grijze scherm, collega had het ook,

meerdere mensen die dit probleem ook hebben?

Bugje lijkt me van PGR3, want in cod2 heb ik er geen last van....

COD 2 vind ik zelf online wat tegen vallen, ik heb 3 verschillende maps gedaan, is wel allemaal leuk gemaakt, maar ik mis toch wel iets, ik vond MOHAA veel leuker.

misschien toch Quake 4 aanschaffen...iemand daar nog een positief oordeel over?
of wachten op Gears of war....
Ik heb het zelfde probleem in PGR3. ALs ik in een kanaal zit blijf ik maar gewoon van de knoppen af, want het spel loopt zo vast.

Verder is het een van de beste online spellen die ik ooit gespeeld heb, heel erg verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101642

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb ook dat Logitech setje ,aan mijn X/box hangen,heb jij de Bass van de sub nog een beetje kunnen instellen .Want dat is nou mijn probleem,via de optische ingang van de Logitech kun je de bass veel minder goed afstellen(ik had ehm eerst aan mijn pc hangen,met daarin een Audgy 2 ZS,waarmee ik de bass wel erg ok kon afregelen).

Heb jij hier geen last van?

Het geluid met PGR3 via de Satalieten,is trouwens wel erg vet!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 101642 op 28-12-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nnndoh schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:51:
[...]

de oude xbox kan ook software matig omgebouwd worden, dus ik denk dat het met de xbox360 ook zal gebeuren, dat er gewoon wat files op de hdd komen te staan die dan automatisch opstarten als je een backup erin steekt
En kun je dan ook nog op XBOX Live? Dat kan met modchip nl. wel door originele bios weer in te schakelen als je maar niet eerst met originele HD online bent gegaan op Live en vervolgens na ombouw en grotere HD nog eens op Live gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check je mail.

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-12-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

En dan heb je??

Filmpjes en Demo's die ook gewoon op de Marketplace staan...... handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:23

Wimo.

Shake and Bake!

PWM schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:53:
En dan heb je??

Een standalone wmv speler. Inhoud kan wel worden veranderd. Dit is wel degelijk een breakthrough in de beveiliging van het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45234

Weet iemand wat de release date is van mass-effect. Dit is voor mij de rede om een xbox 360 te kopen. Op de site en het forum heb ik het nog niet kunnen vinden.

http://masseffect.bioware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 01:17
Er is nog geen release datum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wimo. schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:57:
[...]

Een standalone wmv speler. Inhoud kan wel worden veranderd. Dit is wel degelijk een breakthrough in de beveiliging van het ding.
Dat snap ik wel. Maar ik snap niet dat mensen nu die DemoDisc gaan downloaden. Wat moet je er mee als je niet gaat hacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:23

Wimo.

Shake and Bake!

PWM schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:30:
[...]

Dat snap ik wel. Maar ik snap niet dat mensen nu die DemoDisc gaan downloaden. Wat moet je er mee als je niet gaat hacken?
Demo's spelen? Die mensen die hem downloaden weten echt wel wat ze doen :> Hij werkt overigens prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 06:30

LopeZ

Too much is never enough

Nou voor wie er aan dacht: Als je je xbox360 game te ruil aanbied op de frontpage wordt de advertensie verwijderd. Kortom er is geen mogelijk om je games te ruilen via tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

darkphoenix schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:13:
ik heb net ninja gaiden black gekocht om te spelen op me 360! en ik zie toch wel af en toe slowdowns in fps wat ik niet prettig vind!
een echte 360 versie van ninja gaiden lijkt me te geil voor worden (op kim holland na 8)7 )

*knip*
Hmm, bij mij doet ninja gaiden black het niet, terwijl andere xbox spellen, zoals splinter cell chaos theory en DoA 3, het wel doen..

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-12-2005 12:47 ]

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:53:
En dan heb je??

Uhm, kun jij demo's of games al afspelen van een gebrande DVD op je 360 dan?

Met deze DVD dus wel, lees ook het volgende:

"Team Pi leaves you with this Pillow statement:
"It seems Microsoft was in such a hurry to get this stuff out
that they forgot to set the media protection on this disc.
This leaves hackers with the posibility to hack around with
this disc that load from a normal DVDR5 backup! - Team Pi
also notes that the all datafiles on this disc isn't signed in
any way, and will allow for extensive modification for producing
exploits to further our efford to hack this box!"
Playable (hackable) games on this disc:"

En zoveel mogelijk verspreiden die hap en dan hopen dat er snel iemand met een homebrew applicatie komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

LopeZ schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:42:
Nou voor wie er aan dacht: Als je je xbox360 game te ruil aanbied op de frontpage wordt de advertensie verwijderd. Kortom er is geen mogelijk om je games te ruilen via tweakers.
Dat is apart. Dat ga ik even navragen, want op GoT hoort het in ieder geval niet thuis :)

[edit]
Je hebt helemaal gelijk. Het is besloten dat software handel niet toegestaan is op Tweakers.net (ook al zijn Xbox 360 spellen nu nog niet te kopieeren). Voor ruilpraktijken zit er dan ook niets op om naar sites als Marktplaats ed. te gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-12-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 19:22
Ik vind PGR3 toch een beetje tegen vallen eerlijk gezegd..... Kan zijn dat ik verwend ben met GT4 wat opties betreft, maar PGR3 vind ik opzich weinig bijzonders. Ik mis het kopen van tune-onderdelen, de gigantische hoeveelheid (echte) tracks en het bladeren door de grote hoeveelheid (langzamere) auto's. Opzich geen slecht spel, maar GT4 met een goede online mode en betere graphics lijkt mij leuker dan PGR3.

Maar goed, ik wacht lekker op DoA4, Gears of War, Test Drive Unlimited en Elders Scroll IV, en in die tussentijd vermaak ik me best met PGR3 en PDZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28573

Wekko schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:08:
Ik vind PGR3 toch een beetje tegen vallen eerlijk gezegd..... Kan zijn dat ik verwend ben met GT4 wat opties betreft, maar PGR3 vind ik opzich weinig bijzonders. Ik mis het kopen van tune-onderdelen, de gigantische hoeveelheid (echte) tracks en het bladeren door de grote hoeveelheid (langzamere) auto's. Opzich geen slecht spel, maar GT4 met een goede online mode en betere graphics lijkt mij leuker dan PGR3.

Maar goed, ik wacht lekker op DoA4, Gears of War, Test Drive Unlimited en Elders Scroll IV, en in die tussentijd vermaak ik me best met PGR3 en PDZ.
Maar dat is nu net het punt, GT 4 heeft die graphics niet en heeft ook niet zo'n goede online mode.
Het online spelen maakt PGR 3 een topper. Ik ben gek op race games heb ook een PS2 met gt3 en gt 4, verder heb ik forza gespeeld etc.

GT3 was op dat moment vernieuwend, mooie graphics etc. GT4 vond ik niet echt vernieuwend. Als je kijkt naar PGR3 dan zijn het inderdaad de graphics en de online mode die hem goed maken. Ik heb hem nu al meer uur gespeeld dan GT4. (GT3 heb ik wel erg veel gespeeld en 94% uitgespeeld, dus het duurt nog wel even voordat ik PGR3 langer heb gespeeld).

Ik ben benieuwd naar de nieuwe GT op de PS3 en naar Forza op de 360. Maar tegenvallen vind ik PGR 3 dus echt gewoon niet. Ik vond GT4 wel tegenvallen.

Gr.

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Meh, doe ik net die installatie voor Media Center (www.xbox.com/pcsetup oid) krijg ik een fout :(
Maar kijken wat dat kan zijn.. had alle updates er nog niet opstaan, misschien dat 't daar wat mee te maken heeft.

Anyway, als iemand zin heeft in wat PDZ co-op, m'n Gamerstag is Gimbooze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, hier 2 plaatjes van mijn xbox op me plasma

http://img367.imageshack.us/my.php?image=picture0114uo.jpg

http://img367.imageshack.us/my.php?image=picture0094ys.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 28-12-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Anoniem: 28573 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:21:
[...]

Ik ben benieuwd naar de nieuwe GT op de PS3 en naar Forza op de 360. Maar tegenvallen vind ik PGR 3 dus echt gewoon niet. Ik vond GT4 wel tegenvallen.

Gr.

Tim
De nieuwe GT ben ik ook heel erg benieuwd naar (laat ze nou eindelijk eens online gaan....). Ik vind zowel GT4 als PGR3 wat missen, maar toch kan ik me meer vermaken met GT4 dan PGR3. Simpelweg omdat er in GT4 veel meer te behalen valt (nee, Platinum ipv Goud vind ik niet boeiend), de online mode van PGR3 is inderdaad de redding wat mij betreft. Ik denk dat GT gewoon meer mijn ding is dan PGR, maar zoals ik al zei vermaak ik me er heus wel mee tot de volgende toppers uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Laatst online: 23:11
Anoniem: 142179 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:49:
[...]

Uhm, kun jij demo's of games al afspelen van een gebrande DVD op je 360 dan?

Met deze DVD dus wel, lees ook het volgende:

"Team Pi leaves you with this Pillow statement:
"It seems Microsoft was in such a hurry to get this stuff out
that they forgot to set the media protection on this disc.
This leaves hackers with the posibility to hack around with
this disc that load from a normal DVDR5 backup! - Team Pi
also notes that the all datafiles on this disc isn't signed in
any way, and will allow for extensive modification for producing
exploits to further our efford to hack this box!"
Playable (hackable) games on this disc:"

En zoveel mogelijk verspreiden die hap en dan hopen dat er snel iemand met een homebrew applicatie komt
Pff heb de disc al lang geprobeerd, werkt denk ik alleen op NTSC xboxen, die van mij is pal en hij draait niet (is originele iso).

Maar goed, dit is iets voor andere forums, niet voor GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 12316 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:54:
[...]

Dat is apart. Dat ga ik even navragen, want op GoT hoort het in ieder geval niet thuis :)

[edit]
Je hebt helemaal gelijk. Het is besloten dat software handel niet toegestaan is op Tweakers.net (ook al zijn Xbox 360 spellen nu nog niet te kopieeren). Voor ruilpraktijken zit er dan ook niets op om naar sites als Marktplaats ed. te gaan.
Marktplaats is helaas niet meer een ruil plaats zoals het was,...
Steeds meer mensen die je naaien voor het leven, hoop niet dat speurders dit ook zal krijgen.

:(

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Misschien kunnen we er wat mee doen op de Wiki. Zal eens navragen. HEb b.v. ook nog PDZ in de aanbieding. Misschien kunnen we er een pagina van maken.

(heb trouwens 1 1/2 week geleden wel via tweakers software verkocht :) )

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 28-12-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
LiquidSmoke schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:01:
[...]

Pff heb de disc al lang geprobeerd, werkt denk ik alleen op NTSC xboxen, die van mij is pal en hij draait niet (is originele iso).

Maar goed, dit is iets voor andere forums, niet voor GoT
Doe je toch iets niet goed, want het is een PAL Disc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
harrytasker schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:23:
[...]

Doe je toch iets niet goed, want het is een PAL Disc....
Misschien een heel erg domme vraag, maar HD kent toch geen onderscheid tussen PAL en NSTC meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/card/ST+TheKing.jpg

:) Veel tijd
Roamor schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:25:
[...]

Misschien een heel erg domme vraag, maar HD kent toch geen onderscheid tussen PAL en NSTC meer?
Klopt :) Wel Regiocodering

[ Voor 71% gewijzigd door PWM op 28-12-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ziet er goed uit. _/-\o_
Welke type Pana heb je staan? En hoe aangesloten op je XB?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 28-12-2005 14:44 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:10
Ziet er leuk uit, maar de standaard plasma's ondersteuning meestal toch geen native 720p enzo ? Tenminste, van de TV's die ik gezien heb, waren het allemaal van die beroerde resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

http://www.youtube.com/watch.php?v=PlT7hfls88E hotswap lukt maar lekker boeiend volgends mij sloop je daar heel de xbox mee!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26
darkphoenix schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:07:
http://www.youtube.com/watch.php?v=PlT7hfls88E hotswap lukt maar lekker boeiend volgends mij sloop je daar heel de xbox mee!
had aantrekkelijker geweest als hij er ineens pdz ofzo in zou gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 07:13
darkphoenix schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:07:
De disc die erin zit aan het begin is PGR3, en wat je tijdens het "swappen" niet echt duidelijk ziet is dat deze disc eruit gehaald word. Volgens mij mikken ze er gewoon een gekopieerde dvd bovenop, en zit de orginele PGR3 disc er gewoon nog onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75179

ik heb denk ik een probleem, ik heb gisteren een premium gekocht, en zit net te kijken naar hardeschijf opties, blijkt dat er een harde schijf van maar 13Gb inzit en niet 20, stonden ook filmpjes op en een spelletje, heeft iemand anders dit ook gehad? de doos was verzegeld en zag er verder goed uit, zou het mogelijk zijn dat ik een demo-box heb gekregen? ik vond kameo er namelijk een beetje blokkerig uitzien..op een gewone tv dan met de scart-adapter. is er uberhaupt, te zien of je met een demo-box te maken hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Laatst online: 11-02 11:35
Alle Hd's bij een premium hebben 13 Gb vrije ruimte. Niks vreemd aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Sperenvanger schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:47:
[...]

De disc die erin zit aan het begin is PGR3, en wat je tijdens het "swappen" niet echt duidelijk ziet is dat deze disc eruit gehaald word. Volgens mij mikken ze er gewoon een gekopieerde dvd bovenop, en zit de orginele PGR3 disc er gewoon nog onder.
Als ik het goed zie boot hij een originele PGR3, gaat dan dmv de Guide knop terug naar het Dashboard en boot dan een PGR3 copy. Maar je hebt gelijk, het is nogal 'duister' opgenomen.

mudblood, het klopt dat hij 13GB vrije ruimte aangeeft, dat hoort zo. Die preinstalled crap kan je er prima af gooien maar volgens mij geeft hij dan nog steeds 13GB aan. Of Kameo niet goed loopt zou ik niet weten. De Demo die ik gedownload heb liep iig prima, wel heb ik dat PDZ soms raar loopt (altijd op dezelfde stukken dus zal wel aan het spel liggen).

[ Voor 29% gewijzigd door Wekko306 op 28-12-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay krijg net me VGA HD kabel binnen van dixons.nl

Even testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:43:
[...]

Ziet er goed uit. _/-\o_
Anoniem: 87302 in "Post hier foto's en specs van je home-ci..." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

> can this be played in the old xbox?

1. Should work if you mount it with Alcohol version 1.437. Remember to unplug all your IDE drives before burning the image in Notepad.
2. If the burning is successfull place the DVD about 0.5m from your christmas tree. (You can't have a star on the tree so remove before trying this)
3. Run 71 times around your house while singing "I got XBOX for dummies for christmas" (Tune: Stairway to heaven)
4. Start Xbox
5. Enjoy!
6. Merry Christmas All :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 128052 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:58:
Yay krijg net me VGA HD kabel binnen van dixons.nl

Even testen :)
Ik heb de mijne van Wehkamp vandaag binnen gekregen.. Volgens mij is het allemaal wat scherper maar kan dat niet met zekerheid vaststellen eerlijk gezegd..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
Sperenvanger schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:47:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Als je het filmpje op pauze zet wanneer hij die dvd voor de camera weg haalt en in de xbox mikt zie je de PGR3 dvd nog zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Anoniem: 75179 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:48:
ik heb denk ik een probleem, ik heb gisteren een premium gekocht, en zit net te kijken naar hardeschijf opties, blijkt dat er een harde schijf van maar 13Gb inzit en niet 20, stonden ook filmpjes op en een spelletje, heeft iemand anders dit ook gehad? de doos was verzegeld en zag er verder goed uit, zou het mogelijk zijn dat ik een demo-box heb gekregen? ik vond kameo er namelijk een beetje blokkerig uitzien..op een gewone tv dan met de scart-adapter. is er uberhaupt, te zien of je met een demo-box te maken hebt?
7 gb is voor het systeem zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
dadj schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:19:
[...]

Ik heb de mijne van Wehkamp vandaag binnen gekregen.. Volgens mij is het allemaal wat scherper maar kan dat niet met zekerheid vaststellen eerlijk gezegd..
Ik heb mijne ook net binnen van Dplus, en moet zeggen, tering wat een verschil

Maar ik ben dan ook van de standaard premium kabel op een 50cm el cheapo tv naar VGA kabel op 17"TFT gegaan :)

Ik kan nu toch met zekerheid zeggen dat het scheelt dat je de cones duidelijker ziet in de cones challenges in PGR3. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou met zo een VGA kabeltje ziet het er als verwacht veel beter uit op me 19" TFT als op me 19" TV :D

Alleen ik heb nu dit ding zo erin zodat ik geluid heb:
Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/5707/kabeltje4tw.jpg

Alleen dat geeft heel erg zacht geluid (Gaat via Mic Ingang) Geluid harder zetten heeft ook geen nut want het blijft net zo hard. Weet iemand mischien een manier om het geluid daarvan harder te krijgen?

Ik ben wel van plan om morgen zo een kabeltje te kopen : (Als ik er 1 kan vinden)
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/5871.jpg

Maar als dat niet nodig is dan niet natuurlijk he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
He balen, vandaag de hele dag gewacht want wehkamp zou de volgende dag tussen 12 en 17 uur mijn advanced scart bezorgen. Zoals je kon verwachten natuurlijk niemand gezien. Stelletje boterletters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:43:
[...]

Ziet er goed uit. _/-\o_
Het is een 37 inch Panasonic PW7 monitor. Heeft standaard een VGA aansluiting.
Ik heb een component kastje erbij gekocht en de 360 is via component aangesloten.
Heeft een contrastwaarde van 3000:1 en deze Panasonic is BURN PROOF. Ik kan hem een dag op pauze laten staan en er brandt helemaal niks in. Absolute top. De nieuwste generatie monitors zijn PW8 generatie. Je kunt er gewoon je AV box van UPC op aansluiten als tuner en dan heb je een TV.
Hier heb je nog wel een scart adapter voor nodig, los te koop. Of een VGA-SCART converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

ik heb eindelijk een kabel van 25 meter getrokken van de woonkamer naar mijn computerkamer (waar de router staat) ik heb de utp kopjes gemonteerd volgens het schema van een straight-kabel.ik heb dit ook vergeleken met de netwerkkabel die microsoft meeleverde met mijn premium 360. dus nu prik ik de netwerk kabel in mijn router, brand er geen lampje op de router...vanuit de 360 als ik kies :test my connection to xbox live is ook disconnect zegtie. volgens mij is de kabel echt goed, weet iemand hoe ik dit werkend krijg... :'( wil graag op xbox live.
ohja ik heb een draytek vigor 2500 router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
Dit lijkt toch een probleem met je netwerkkabel. Wanneer je een netwerkapparaat op je router aansluit zal er altijd 1 ledje moeten gaan branden(als het aangesloten apparaat aan staat).
Probeer je xbox eens bij je router, of je router bij je xbox neer te zetten en een verbinding te maken met de meegeleverde UTP kabel.

[ Voor 7% gewijzigd door irmscher op 28-12-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ik las dat je mp3 kon afspelen van de mp3 apparaat. Nu heb ik een usb memstick ingeplugd maar geen mp3 te zien, klopt dat? Worden alleen ipods enzo ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk even na voor je dergelijke info plaatst, en lees de FAQ eens door

[ Voor 96% gewijzigd door Fuelke op 28-12-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

mmm, je bent me net 10 seconden voor 8)

Ik kan het echter helaas niet testen daar ik nog op m'n 360 wacht :'(

[ Voor 49% gewijzigd door fulgore op 28-12-2005 18:49 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149

Anoniem: 128052 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:18:
Nou met zo een VGA kabeltje ziet het er als verwacht veel beter uit op me 19" TFT als op me 19" TV :D

Alleen ik heb nu dit ding zo erin zodat ik geluid heb:
[afbeelding]

Alleen dat geeft heel erg zacht geluid (Gaat via Mic Ingang) Geluid harder zetten heeft ook geen nut want het blijft net zo hard. Weet iemand mischien een manier om het geluid daarvan harder te krijgen?

Ik ben wel van plan om morgen zo een kabeltje te kopen : (Als ik er 1 kan vinden)
[afbeelding]

Maar als dat niet nodig is dan niet natuurlijk he :P
Hey ik heb dezelfde monitor en speakerset. Heb je hem nou in die volume ding geprikt? Da's een uitgang voor koptelefoon :P. Hij hoort in de Line in van je geluidskaart, dan moet het werken.
En even vraagje, heb je last van uitgerekt beeld op die monitor? Want ben ook van plan om de VGA kabel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
heb je met een LCD HDTV ook last van ghosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:07:
[...]

Hey ik heb dezelfde monitor en speakerset. Heb je hem nou in die volume ding geprikt? Da's een uitgang voor koptelefoon :P. Hij hoort in de Line in van je geluidskaart, dan moet het werken.
En even vraagje, heb je last van uitgerekt beeld op die monitor? Want ben ook van plan om de VGA kabel te halen.
Hey bedankt! Het leek me dat je niet je 360 met je PC moest aansluiten maar met je boxen daarom had ik het niet geprobeert om hem in me geluidskaart te zetten. Maar het werkt dus wel :D (Alleen is het draadje eeen beetje kort en haal ik het bijna niet :P)

Maar het beeld is goed, alleen als ik Widescreen doe, zodat ik geen zwarte balken heb ziet het er wel een beetje uitgerekt uit. Maar mischien kan ik daar nog wat aan doen :o

[edit] Verandert nu totaal niet uitgerekt meer, en geen zwarte balken :) En met 4ms natuurlijk helemaal geen last van ghosting :D

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 28-12-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Hallo mensen ,

Ik heb mijn xbox 360 nu een tijdje en ik wilde vandaag weer is even terug naar grand theft auto : san andreas (had ik voor mijn normale xbox) , maar het spel doet het niet op de 360 , de xbox hij heeft al 2 maal ge-update door het downloaden van die ''emulator-software''.

Maar mijn xbox blijft dezelfde melding geven : ''This original xbox game is not supported for your xbox 360 , check www....... for more information about compatibility''

Ik heb dus op de lijst gekeken die verteld welke games worden ondersteund , en daar staat dat het spel zou moeten worden ondersteund .

Iemand hier die hetzelfde probleem heeft of iemand die een oplossing heeft?

Alvast Bedankt.

P.S. Ik heb de GTA: Trilogy box (die zou ondersteund moeten worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 06-06 20:44

Graveheart

Say what?

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:08:
heb je met een LCD HDTV ook last van ghosting?
Dat ligt natuurlijk compleet aan de refreshrate van je LCD TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Mr.Graveheart schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:28:
[...]

Dat ligt natuurlijk compleet aan de refreshrate van je LCD TV.
de LG RZ-26LZ55 die heeft 8MS
Afbeeldingslocatie: http://be.lge.com/ne/download/product/R/RZ-37(32-26-23)LZ55/rz_37_32_26_23lz55_l_lge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
ik heb een goed merk breedbeeld lcd beamer en er is geen ghosting te zien, wel 2 meter breed beeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 128052 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:18:
[...]

Hey bedankt! Het leek me dat je niet je 360 met je PC moest aansluiten maar met je boxen daarom had ik het niet geprobeert om hem in me geluidskaart te zetten. Maar het werkt dus wel :D (Alleen is het draadje eeen beetje kort en haal ik het bijna niet :P)

Maar het beeld is goed, alleen als ik Widescreen doe, zodat ik geen zwarte balken heb ziet het er wel een beetje uitgerekt uit. Maar mischien kan ik daar nog wat aan doen :o

[edit] Verandert nu totaal niet uitgerekt meer, en geen zwarte balken :) En met 4ms natuurlijk helemaal geen last van ghosting :D
Heb jij eigenlijk een normale monitor? (geen breedbeeld) want ik heb de resolutie in pgr3 op 1024*768 omdat als ik een hogere resolutie kies, hij dan het beeld verticaal stretcht.
Ik heb hem op mijn normale monitor tft 17 inch aangesloten met de vga kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

irmscher schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:32:
Dit lijkt toch een probleem met je netwerkkabel. Wanneer je een netwerkapparaat op je router aansluit zal er altijd 1 ledje moeten gaan branden(als het aangesloten apparaat aan staat).
Probeer je xbox eens bij je router, of je router bij je xbox neer te zetten en een verbinding te maken met de meegeleverde UTP kabel.
inderdaad, kopje was fout gemonteerd, werkt nu eindelijk

nog 1 vraag?
ik heb 1 maand gold abbo erbij,
moet ik dan silver o euro selecteren?
of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een Samsung Syncmaster 930BF TFT (19")

Ik kies gewoon 1280x1024 en dan Widescreen uit. Als ik dan in het menu met PGR3 ben, zie je wel zwarte balken, maar als ik dan ga racen is het gewoon fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:12

Phydomir

Dennis

Anoniem: 128052 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:03:

Ik kies gewoon 1280x1024 en dan Widescreen uit. Als ik dan in het menu met PGR3 ben, zie je wel zwarte balken, maar als ik dan ga racen is het gewoon fullscreen.
Zo hoort het dus als het goed is niet. Ook als je raced hoor je zwarte balken te hebben, anders is het beeld opgerekt...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131623

Anoniem: 39723 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:01:
[...]

inderdaad, kopje was fout gemonteerd, werkt nu eindelijk

nog 1 vraag?
ik heb 1 maand gold abbo erbij,
moet ik dan silver o euro selecteren?
of hoe zit dat?
Ja, als je voor Silver kiest dan kun je een maand van Gold genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
*edit*
nm, te laat

[ Voor 94% gewijzigd door irmscher op 28-12-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 128052 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:03:

Ik snap je echt niet! ik heb nu pgr3 en elke demo die er is geprobeert, en bij elke heb ik strecht screen op 1280*1024 screen op normal.

Ik heb trouwens nfs most wanted op de pc en de 360 geprobeert, maar op de pc is het echt veeel scherper op dezelfde monitor en dezelfde resolutie. erg vaag

[ Voor 21% gewijzigd door JSTPS op 28-12-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm met PDZ blijf ik wel balken zien, ook als ik speel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleshi
  • Laatst online: 03-12-2024
Rushwood schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:27:
Hallo mensen ,

Ik heb mijn xbox 360 nu een tijdje en ik wilde vandaag weer is even terug naar grand theft auto : san andreas (had ik voor mijn normale xbox) , maar het spel doet het niet op de 360 , de xbox hij heeft al 2 maal ge-update door het downloaden van die ''emulator-software''.

Maar mijn xbox blijft dezelfde melding geven : ''This original xbox game is not supported for your xbox 360 , check www....... for more information about compatibility''

Ik heb dus op de lijst gekeken die verteld welke games worden ondersteund , en daar staat dat het spel zou moeten worden ondersteund .

Iemand hier die hetzelfde probleem heeft of iemand die een oplossing heeft?

Alvast Bedankt.

P.S. Ik heb de GTA: Trilogy box (die zou ondersteund moeten worden)
Precies hetzelfde probleem, helaas nog geen oplossing!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 23:02
Nou ik heb er ook een premium :)

3 spellen erbij... nfsmw, cod2 & pgr3. pgr3 heb ik nog niet gedaan eigenlijk.

Zal morgen mss ook wat plaatjes laten zien van nfsmw op 1080i 100" ;)

Als ik hem trouwens aan mijn lcd tv hang met een vga kabel dan krijg ik geen beeld, denk dat het out of sync is ofzo. Is het mogelijk om die default setting van de vga kabel aan te passen zonder dat ie er aan hangt? Soort safe mode dus eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-06 08:31

Chakotay

Lick here to continue

Anoniem: 128052 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:48:
Hmm met PDZ blijf ik wel balken zien, ook als ik speel :(
Mooi toch? 1280x1024 is 5:4, geen breedbeeld. Bij mij strecht PGR als ik het op een 1280x1024 TFT speel, dan heb ik veel liever balken...

Sinds vanmiddag speel ik trouwens op een 27" LCD-TV (mini-review in AVH), dat is echt 10x mooier dan op een (ongeveer even grote) oude CRT tv :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb een live probleempje :)

Ik kan met een vriend online spelen
Ik kan met een andere vriend online spelen

Maar als ik met de 1 speel, kan de andere niet joinen, en vice versa. Ik heb het alleen met deze 2 jongens. Voor de rest werkt het prima, met iedereen.

Op 1 of andere vinden ze elkaar niet echt lief blijkbaar :)

Voor de 360 server van vriend 1 staat nog een ISA server. Kan die roet in het eten gooien, of poorten die dicht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PWM schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:12:
Ik heb een live probleempje :)

Ik kan met een vriend online spelen
Ik kan met een andere vriend online spelen

Maar als ik met de 1 speel, kan de andere niet joinen, en vice versa. Ik heb het alleen met deze 2 jongens. Voor de rest werkt het prima, met iedereen.

Op 1 of andere vinden ze elkaar niet echt lief blijkbaar :)

Voor de 360 server van vriend 1 staat nog een ISA server. Kan die roet in het eten gooien, of poorten die dicht zijn?
Poort-verhaal lijkt me dan want ISA is erg vriendelijk met het translaten van IP naar NetBIOS en dergelijke.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164319

Ik ben nieuw hier dus dacht post wat pics.

Afbeeldingslocatie: http://www.younes.demon.nl/rezise1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.younes.demon.nl/rezise2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.younes.demon.nl/rezise3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.younes.demon.nl/rezise4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.younes.demon.nl/rezise5.jpg

Foto's zijn van een plasma lg-rzpx12x en mijn nieuwe aanwist O+ op 720p

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 164319 op 28-12-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zo net ook even online wezen vlammen 10 races tegen 8 man achter mekaar gewonnen })
Ziet er trouwens beestachtig goed uit op een beamer met 720p.

Hebben meer mensen last van het feit dat de 360 soms vasloopt bij het adden van een Friend request via de gamercard ...... :O :X

[ Voor 47% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 28-12-2005 22:30 ]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 07-06 18:15
Ik krijg bij mijn telefoonabonnement een nieuwe xbox 360 premium. Nu heb ik nagevraagd wanneer deze komt, en deze komt rond eind januari begin februari weer bij hun binnen. Wel hebben ze core versies op voorraad. Nu hadden ze voor mij het aanbod om een core versie te nemen ipv een premium, en dat er dan bij de core een extra spel geleverd wordt naar eigen keuze.
Wat raden jullie mij aan om te doen, of met andere woorden, waarmee krijg ik het meeste waar voor mijn geld? Beide aanbiedingen zijn trouwens gratis voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:53
eqjim schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:34:
Ik krijg bij mijn telefoonabonnement een nieuwe xbox 360 premium. Nu heb ik nagevraagd wanneer deze komt, en deze komt rond eind januari begin februari weer bij hun binnen. Wel hebben ze core versies op voorraad. Nu hadden ze voor mij het aanbod om een core versie te nemen ipv een premium, en dat er dan bij de core een extra spel geleverd wordt naar eigen keuze.
Wat raden jullie mij aan om te doen, of met andere woorden, waarmee krijg ik het meeste waar voor mijn geld? Beide aanbiedingen zijn trouwens gratis voor mij.
spel kost zo'n 60 euro, premium is al 100 euro duurder. Lijkt me duidelijk?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je met je gamercard in de Wiki? Kom even op IRC via IRC-client of webapplet