Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.189 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Tja, ik merk dat de replay waarde van Kameo toch niet heel erg hoog ligt, aangezien ik opnieuw moet beginnen en daar helemaal geen zin meer in heb.

Is er iemand die een ander spel wil ruilen tegen Kameo ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:07:
[...]

NOFI, maar lekker interessant.

Ik heb 2 controllers en 2 chargers. Als ik met de ene een tijd heb gespeeld, laad ik de 2e op. En als ik aan het multi-playeren ben, dan zijn 2 chargers best handig. Ennuh, ik vind de wireless echt veeeel beter spelen dan als er (tijdelijk) een stug snoertje aan zit.
wat zou ik nou met een wireless moeten? ik ga niet op de wc zitten gamen, mijn bedraade controller is net lang genoeg om lekker loungend op de bank xbox te spelen :D voor mij geen wireless hoor
en dan heb ik ook de core versie, en helemaal geen last van de warmte....ook al staat ie de hele dag aan..
ik ga bijna denken dat de core versies minder problemen geven dan de premium versies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
dikkiedik schreef op maandag 26 december 2005 @ 01:51:
druk op de guide knop en dan op personal settings
Dank, ik heb wel eerst moeten zoeken op internet wat nou de "guide" knop was. Dacht altijd dat het alleen een aan/uit knop was de xbox360 :+

[ Voor 5% gewijzigd door ErikRo op 26-12-2005 10:21 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heeft iemand nog een suggestie met betrekking tot het bestellen van een compleet Premium pakket, in de vorm van waar kan ik dit het beste doen? Aangezien alle winkels wachten op de nieuwe levering, welke winkels zouden wanneer deze aankomt het eerste hebben en ze het snelst versturen?

Kortom waar moet ik op dit moment mijn Xbox360 premium bestellen om mijzelf te garanderen dat ik hem zo snel mogelijk thuis heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nnndoh schreef op maandag 26 december 2005 @ 09:55:
[...]

wat zou ik nou met een wireless moeten? ik ga niet op de wc zitten gamen, mijn bedraade controller is net lang genoeg om lekker loungend op de bank xbox te spelen :D voor mij geen wireless hoor
en dan heb ik ook de core versie, en helemaal geen last van de warmte....ook al staat ie de hele dag aan..
ik ga bijna denken dat de core versies minder problemen geven dan de premium versies :/
Ik heb mijn XB graag in mijn TV-meubel staan. En ik zit graag meer dan een kabel-lengte van mijn TV vandaan. :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
en dat snoer oefent toch een gewicht uit. Dat wireless bevalt me igg een stuk beter.
MAX3400 schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:07:
[...]

NOFI, maar lekker interessant.

Ik heb 2 controllers en 2 chargers. Als ik met de ene een tijd heb gespeeld, laad ik de 2e op. En als ik aan het multi-playeren ben, dan zijn 2 chargers best handig. Ennuh, ik vind de wireless echt veeeel beter spelen dan als er (tijdelijk) een stug snoertje aan zit.
Jah goed jij koopt er dan twee, maar dat is toch alweer 40 euro. Kan je beter een paar oplaadbare batterijen kopen, heb je er ook geen last van met zijn tweee. Lijkt mij tenminste hoor. En over dat "waarom dan wireless?" bedoelde ik eigenlijk niet te letterlijk. :> :P

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 104056 schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:05:
[...]

Idd, mijn resolutie is ook 1366x768
Bedankt voor de uitleg! Ik zal dan maar een VGA kabel moeten kopen :p

Edit : Zijn die 2 zwarte balkjes echt storend? Ik vermoet van niet aangezien dit maar 3 pixels zijn aan iedere zijde..
Bij mijn TV komt het neer op ongeveer 3-4cm aan bijde kanten, niet echt storend.
Als je ziet wat voor beeldkwaliteit je er voor terug krijgt :)
Maar of ik 1280x768 of 1360x768 kies, de balken blijven even groot.
Ik denk dus dat mijn TV tot 1366x768 het formaat 1280x768 weergeeft en pas wanneer hij een 1366x768 signaal krijgt het full-screen gaat weergeven.
Maar helaas is het niet mogelijk de resolutie 1366x768 te kiezen op de Xbox, hopelijk in de toekomst wel.

Edit:
Let er wel even op dat als je tv het niet full-screen kan weergeven zoals bij mij, dat het beeld een klein beetje vervormt. Bijvoorbeeld rond figuren worden een klein beetje ovaal.
Het is niet veel en tijdens het gamen merk je het niet, maar je moet het toch even weten :)

[ Voor 15% gewijzigd door AP3X op 26-12-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Even een vraagje over mygamercard.net, als ik me daar opgeef als donateur via paypal, waar moet ik dan mijn livetag en emailadres opgeven? Kan je dat bij paypal ergens aangeven?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-05 21:25
ApOE schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:01:
Zijn er al mensen die helemaal geen problemen hebben met hun 360?
Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, want voor de prijs van een PC upgrade heb ik een 360 en een paar spellen. Ben alleen bang dat ik vreselijk afknap op de 360 als ik ook last krijg van al die kwaaltjes.
Vorige week zaterdag wou ik mijn 360 aanzetten, en knipperen er 3 rode leds rondom mijn powerknop.
Ben op internet gaan zoeken naar de oorzaak, bleek het een hardwarefout te zijn.
Vervolgens xbox gebeld, die hebben vervolgens via UPC een doos gestuurd waar ik hem in kon stoppen, UPC heeft hem gelijk weer meegenomen, en 3 dagen later had ik weer een nieuwe in huis.
Wou toch even zeggen dat de support van hun echt geweldig is. Ook voor de telefoon hadden ze alle tijd voor mij.
Maar ze hadden geen verklaring van wat er nu kapot is gegaan, het kwam wel vaker voor zij die tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
om te spreken over Condemned
ik vondt hem iets aan de korte kant
maar ik had hem gekocht
en ik vondt hem zo vet de eerste avond 1 uur gespeelt (had koopavond en moest volgende dag werken)
de volgende avond niet gaan slapen tot ik hem had uitgespeelt kon even niet meer zonder

alleen jammer dat Elder Scrolls 4 nog zo lang duurt met uitbrengen daar zit ik echt met smart op te wachten had deel 3 ook op de X-Box om de één of andere reden slaan ze op de PC altijd vast na een tijdje spelen die ES series schijnt een bekent probleem te zijn dus

maar weer back ontopic's
kheb nu 4 spellen PGR PD0 Kameo en Condemned en er ligt onder de kerstboom momenteel Call of duty 2 en King Kong mag alleen niet uitpakken tot mn vriendin er is en ik heb nu zoiets van SCHIET OP :P

de Perfect Dark Zero achievements vondt ik een beetje dom eerlijk gezegt
Speel 10 deathmatches speel 100 deathmatches speel 1000 deathmatches
speel 10 dark matches speel 100 dark matches enz enz

/edit
en kwa errors of problemen mn collega heeft al 4 keer vastloper gehad maar alleen tijdens het spelen van oude X-Box compatible spellen
ikzelf nog geen 1 fout (klopt even hard af op onbewerkt hout) ik hoop dat het zo blijft
//edit

voor de rest zeg ik mensen fijne kerst en moge de kerstman een hoop 360 spellen hebben gebracht

[ Voor 11% gewijzigd door HADES2001 op 26-12-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:41
Chaser2600 schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:37:
[...]

Bij mijn TV komt het neer op ongeveer 3-4cm aan bijde kanten, niet echt storend.
Als je ziet wat voor beeldkwaliteit je er voor terug krijgt :)
Maar of ik 1280x768 of 1360x768 kies, de balken blijven even groot.
Ik denk dus dat mijn TV tot 1366x768 het formaat 1280x768 weergeeft en pas wanneer hij een 1366x768 signaal krijgt het full-screen gaat weergeven.
Maar helaas is het niet mogelijk de resolutie 1366x768 te kiezen op de Xbox, hopelijk in de toekomst wel.

Edit:
Let er wel even op dat als je tv het niet full-screen kan weergeven zoals bij mij, dat het beeld een klein beetje vervormt. Bijvoorbeeld rond figuren worden een klein beetje ovaal.
Het is niet veel en tijdens het gamen merk je het niet, maar je moet het toch even weten :)
Vind je de kleuren ten opzichte van de component aansluiting beter of slechter.....graag een objectief antwoord.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yonix schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:20:
/me Yonix zit met het volgende ''dilemma:''
Condemned

Dit lijkt mij echt een fantastisch spel, ikzelf ben ook zeer benieuwd naar het ''Forensische gedeelte'' van het spel, maar ook voor deze titel stel ik dezelfde vragen als bij Kameo: Hoe zit het eigenlijk met de speeltijd en de ''Replay'' waarde?
Zie ook mijn berichtje van gisteravond.

Herspeelbaarheid van Condemned vind ik persoonlijk bijna niet aanwezig. Ga nog 1x spelen om de rest van de achievements te halen, maar daarna is ie rijp voor de ruil.

Het forensische gedeelte is 'onzin', leuk dat het er in zit. Brengt wat afwisseling met zich mee, maar je wordt helemaal aan het handje genomen. Je druk op 'X' als het in beeld komt te staan, kijkt vervolgens goed om je heen tot iets oplicht, weer 'X' om het te versturen naar iemand van het lab. That's it. Je hoeft zelf niets te doen, geen verschillende tools uitkiezen o.i.d. dit wordt voor je gedaan.

Al met al een leuke game, een beetje kort, maar echt wel het spelen waard.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 09:23
ApOE schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:01:
Zijn er al mensen die helemaal geen problemen hebben met hun 360?
Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, want voor de prijs van een PC upgrade heb ik een 360 en een paar spellen. Ben alleen bang dat ik vreselijk afknap op de 360 als ik ook last krijg van al die kwaaltjes.
Echte hardware problemen heb ik niet gehad. Wel irritaties dat ik handmatig de tags van mijn muziek in moet voeren, of dat die 'geweldige' database een CD wel herkent maar er hele verkeerde tags aanhangt, waarna ik de naam van het Album niet meer kan veranderen (hij begint meteen te rippen als hij hem herkent ipv dat je het invoer schermpje krijgt).
Het andere probleem is dat tijdens het laden van een Perfect Dark Zero level online hij al een paar keer terug ging naar het Xbox Dashboard met als reden dat de DVD onleesbaar is (zit geen enkele kras of wat dan ook op), maar daarna kon ik hem altijd meteen weer starten. Volgens mij is PDZ gewoon niet helemaal goed afgewerkt.
Anoniem: 104748 schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:49:
[...]

Ik heb ook nog geen enkel probleem gehad. Maar jouw voeding is koud? Hoe doe jij dat? Bij mij wordt die aardig warm.
Mijn voeding (Premium) wordt ook absoluut niet warm. De lucht uit de achterkant van de 360 is wel lauw maar de voeding wordt niet/nauwelijks warmer als ik aan het gamen ben.
Yonix schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:33:
[...]

Deze informatie is op diverse (Winkel-)sites te vinden, de Xbox 360 bevat namelijk één Wireless Controller. Wat de Mini-Media Remote betreft, weet ik alleen dat deze bij de 1e Batch / levering zat (Als tijdelijke ''Bonus'').
De Premium bevat inderdaad 1 Wireless controller en de Mini Media Remote. Volgens mij niet alleen de eerste batch, aangezien ik gewoon een Premium pakket in de winkel heb kunnen kopen en daar zat hij ook bij. Er zat zelfs een groen stickertje over de rand van de doos met daarop dat er een extra Remote in zat.
nudie schreef op maandag 26 december 2005 @ 10:23:
Heeft iemand nog een suggestie met betrekking tot het bestellen van een compleet Premium pakket, in de vorm van waar kan ik dit het beste doen? Aangezien alle winkels wachten op de nieuwe levering, welke winkels zouden wanneer deze aankomt het eerste hebben en ze het snelst versturen?

Kortom waar moet ik op dit moment mijn Xbox360 premium bestellen om mijzelf te garanderen dat ik hem zo snel mogelijk thuis heb? :)
Ik zou bij de MediaMarkt langs gaan. Toen ik er daar langs ging stonden er ruim 30 gewoon in de verkoop. Het rare is wel dat iemand die ik ken die hem bij de MM besteld heeft hem nog niet heeft, terwijl ze ook in die MM wel gewoon te koop stonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Wekko306 op 26-12-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik had eigenlijk wel mazzel om op vrijdag voor kerst nog een premium te hebben kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik zit net een beetje op internet rond te neuzen naar games die nog uit komen, kom ik dit spel opeens tegen, Crackdown. Als het goed is moet dit een soort online GTA worden waarin je een agent ben met wat 'superkrachten'. Als ze dit goed uit werken en je niet alleen agent kan zijn maar je gewoon kan doen wat je wil kan dit wel eens een heel vet spel worden denk ik zelf. Online rondhangen in een GTA wereld lijkt me geweldig icm Xbox Live.

[ Voor 11% gewijzigd door Wekko306 op 26-12-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92381

Dat spel had ik ook al gezien. Lijkt me ook super. Ik ben nu bezig met King Kong. In het begin lijkt het een saai spel te worden, maar nu halverwege is het echt een superspel! Moet alleen nog gaan sparen voor een betere televisie. Ik heb nu een simpel daewoo tvtje.

Wat raden jullie me aan. Een goede 100MHZ breedbeeld kopen voor ca. 400, - Of meteen doorsparen en een LCD met HDTV kopen voor ca. 1000, -. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb me er niet echt in verdiept dus het kan zijn dat ik er naast zit, maar volgens mij worden de HDTV's goedkoper rond het WK als Philips de prijzen naar beneden haalt. Het nadeel van HDTV's is volgens mij dat gewoon tv kijken vaak niet echt mooi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Wekko schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:58:
Ik heb me er niet echt in verdiept dus het kan zijn dat ik er naast zit, maar volgens mij worden de HDTV's goedkoper rond het WK als Philips de prijzen naar beneden haalt. Het nadeel van HDTV's is volgens mij dat gewoon tv kijken vaak niet echt mooi is.
heb nergens last van ziet er voortreffelijk uit!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 17:22
Wekko schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:16:
Ik zou bij de MediaMarkt langs gaan. Toen ik er daar langs ging stonden er ruim 30 gewoon in de verkoop. Het rare is wel dat iemand die ik ken die hem bij de MM besteld heeft hem nog niet heeft, terwijl ze ook in die MM wel gewoon te koop stonden.
Daar hebben ze vaak alleen de core versie heb ik gemerkt. Niemand wil volgens mij een core versie :P

Januari krijgt bcc weer een nieuwe batch heb ik gehoord.... Ik heb ook nog geen premium :( Maar heb ook niet zon haast verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Damn, CoD is echt gewoon intens :+. Ben nu met Rommel's last stand bezig, maar liep even te verzaken, dus even tijd voor een pauze ;).

Zijn er trouwens bij pgr al mensen die de online professional achievement hebben?
Volgens mij is die niet te halen namelijk :9 (heb de rest al wel 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:04
Wekko schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:58:
Het kan niet op tegen CRT maar geeft LCD dan slecht beeld? Zeker niet! het beeld is zeer goed te doen, en opgebied van kleur en helderheid vind ik ook in SDTV uitzendingen LCD onovertroffen, helaas is de zwart waarde minder maar daar is mee te leven en bovendien is de zwart waarde van een degelijke CRT ongekalibreerd nu ook niet super zwart! maja wie ben ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 01-06 10:06
Ben er alweer op uitgekeken dacht nu toch echt dat ik het weer te pakken had het gamen maar na 2 weken raak ik die XboX niet meer aan.
Wel gezellig dat er opeens allemaal mensen weer langskomen om te gamen maar toch.

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/27523

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ballebek schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:20:
Ben er alweer op uitgekeken dacht nu toch echt dat ik het weer te pakken had het gamen maar na 2 weken raak ik die XboX niet meer aan.
Wel gezellig dat er opeens allemaal mensen weer langskomen om te gamen maar toch.

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/27523
You've got mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Neem als het kan een tv die 1280x720 pixles heeft of meer. Desnoods een kleiner toestel, de scherpte levert zoveel meer op daar kan geen gewone tv tegenop.
Letop soms zeggen ze wel1280x720 maar dan kunnen ze alleen het signaal aan en is het gewoon een tv met minder pixles.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

Ik heb trouwens gisteren even mijn xbox 360 aan mijn media centertje gekoppeld.
ik moet zeggen dat werkt weergaloos, wat een prachtige uitvinding zeg die ingebakken extender.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/digit7722.jpg

Ik heb trouwens nog helemaal geen vriendjes, sneu he? dus als iemand mij wilt toevoegen...

[ Voor 5% gewijzigd door digit7722 op 26-12-2005 17:07 ]

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Crawl NL schreef op maandag 26 december 2005 @ 12:25:
[...]

Vind je de kleuren ten opzichte van de component aansluiting beter of slechter.....graag een objectief antwoord.......
Geen idee, ik heb alleen de 720p resolutie via de VGA kabel bekeken.
Dus helaas kan ik niets zeggen over het kleurgebruik van de VGA kabel tenopzichte van de Component kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Weet iemand mischien een winkel waar je dit kan kopen:

http://www.logitech.com/i...,CRID=2173,CONTENTID=9584

Aangezien ik dan me computer boxen kan aansluiten op me vga kabel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Laatst online: 24-01-2023
Anoniem: 128052 schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:42:

Wat dacht je van de Logitech site zelf? Gewoon via 'koop nu!'.

Toevallig heb ik precies hetzelfde kabeltje een paar weken geleden besteld om de Xbox360 aan te sluiten op mijn bestaande Logitech THX setje. Werd binnen een paar dagen geleverd. Het is wel vrij prijzig, inclusief verzenden iets van 10 euro. Dat is natuurlijk belachelijk voor zo'n simpel rot splittertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 01-06 10:06
Je kan ook bij de MediaMarkt zoon zelfde kabel voor 7,95 kopen (did that a few days ago...)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Of lokale audio speciaal zaak ben je nog goedkoper uit.......

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
of neem mijn kabel over , zat bij mijn logitech Z-2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

BlowFish schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:46:
[...]

Het kan niet op tegen CRT maar geeft LCD dan slecht beeld? Zeker niet! het beeld is zeer goed te doen, en opgebied van kleur en helderheid vind ik ook in SDTV uitzendingen LCD onovertroffen, helaas is de zwart waarde minder maar daar is mee te leven en bovendien is de zwart waarde van een degelijke CRT ongekalibreerd nu ook niet super zwart! maja wie ben ik :)
Je hebt idd Digitale TV nodig.

Het is niet eerlijk om LCD/Plasma de schuld te geven van het matige tv beeld. De Kabel in Nederland (en veel andere landen) is nou eenmaal niet beter.

Voor games en computer beelden is het fantastisch. DVD ziet er ook echt stukken beter uit.

Zwart waardes is niet iets waar je je op stuk moet bijten. Ik heb volgens de specs een matige zwartwaarde maar in de praktijk is die erg goed. Vriendje heeft een Plasma met een (letterlijk) 12x betere "zwartwaarde" en die ziet er echt hetzelfde uit.

Kijk naar de resolutie, die is belangrijk. De andere waardes, tsja, daar kunnen de fabrikanten van maken wat ze willwn, niemand die kan controleren of het 1:800 of 1:1200 is.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 26-12-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 128052 schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:42:

wat moet je met zon kabel een koptelefoon aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Je zouje xbox360 controller ook op je pc moeten kunnen gebruiken na het installeren van wat software. Weet iemand daar misschien meer over want dat lijkt me wel handig voor sommige pc games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgert
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22
Heeft iemand recentelijk nog winkels gezien met voorraad harddisks en draadloze controlers in de regio Amsterdam? Ik loop al dagen rondjes door alle electronica zaken, ze herkennen me al van verre - maar nog geen bingo... Spelen zonder harddisk betekent dat je steeds weer opnieuw moet beginnen, ik wil langzamerhand wel eens wat verder in m'n games :)

Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Rutgert schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:57:
... Spelen zonder harddisk betekent dat je steeds weer opnieuw moet beginnen, ik wil langzamerhand wel eens wat verder in m'n games :)
Wat dacht je van een memory card (for the time being...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rutgert schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:57:
Heeft iemand recentelijk nog winkels gezien met voorraad harddisks en draadloze controlers in de regio Amsterdam? Ik loop al dagen rondjes door alle electronica zaken, ze herkennen me al van verre - maar nog geen bingo... Spelen zonder harddisk betekent dat je steeds weer opnieuw moet beginnen, ik wil langzamerhand wel eens wat verder in m'n games :)
De Dixons winkels zijn over het algemeen redelijk bevoorraad. In Bussum hadden ze zeker HD's liggen. Alleen geen VGA kabel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgert
  • Laatst online: 21:22
Ja, ik de memorymodule kan, maar ik vind het zo zonde van het geld :D - uiteindelijk wil ik graag "oude" games installeren zoals Max Payne, dus een HD heb ik in elk geval nodig. Ik loop nog eens even langs een dixons eerst. Thanks.

Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17912

Afgelopen zaterdag voor kerst 1tje opgehaald samen met King Kong en Quake4 (in bestelling NFS, CoD2 en PGR). Premium versie en moet zeggen zaterdag ging te snel kwa tijd want voor ik het wist stond me stap bezoek op de stoep en was ik nog met King Kong bezig.

En ik moet zeggen grafisch vind ik em wel erg sterk in deze 2 games en loopt lekker vlotjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163013

Is er iemand die me kan vertellen of je het beeld van de 360 op je TV nog kan verplaatsen. Hij is nl niet gecentreerd op mijn TV (gewone 60Hz) dus ik mis links een stukje. Ik heb hem niet op breedbeeld staan, daar heb ik als eerste naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Volgens mij in het menu van de Xbox zelf niet (in de game misschien wel). Heb je hem aangesloten met een echte RGB Scart (die Advanced bijvoorbeeld)? Op mijn tv krijg ik dan in het tv menu de optie erbij om het beeld te verplaatsen, en zo dus te centreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56

S2S

Weet iemand of er nog ergens Premiums in de winkels liggen? Een vriend van me wil er 1. Het liefst in omgeving Overijssel.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Anoniem: 163013 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:55:
Is er iemand die me kan vertellen of je het beeld van de 360 op je TV nog kan verplaatsen. Hij is nl niet gecentreerd op mijn TV (gewone 60Hz) dus ik mis links een stukje. Ik heb hem niet op breedbeeld staan, daar heb ik als eerste naar gekeken.
Daar heb ik soms ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

Bij de Wehkamp is nu de levertijd veranderd van >5 weken naar 5 weken. Een klein verschil, maar toch ;)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02
Vandaag heel Eindhoven afgestruind op zoek naar een premium, maar niks kunnen vinden. Ben bij de Mediamarkt geweest, daar hadden ze alleen een pallet cores staan. Bij de V&D werd ik zo ongeveer uitgelachen toen ik naar een xbox 360 vroeg en bij de Dixons en Free Record Shop hadden ze ook niks (niet eens cores). Weet iemand nog winkels in de omgeving van Eindhoven waar eventueel nog premiums staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
:'( Of weet iemand nog advanced scart (rgb) kabels in amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
robpol schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:46:
Vandaag heel Eindhoven afgestruind op zoek naar een premium, maar niks kunnen vinden. Ben bij de Mediamarkt geweest, daar hadden ze alleen een pallet cores staan. Bij de V&D werd ik zo ongeveer uitgelachen toen ik naar een xbox 360 vroeg en bij de Dixons en Free Record Shop hadden ze ook niks (niet eens cores). Weet iemand nog winkels in de omgeving van Eindhoven waar eventueel nog premiums staan?
n.a.v. verschillende berichten van iedereen, denk ik dat ze beter helemaal geen cores hadden moeten maken. ten eerste wil iedereen een premium omdat de HDD al meer kost dan de meerprijs van de premium. en ten tweede dat je voor backwardscompatible oude xbox games al een HDD nodig bent plus dat je voor LiveGold ook een HDD nodig bent.
en nu moeten de game developers rekening houden met het feit dat de games ook op een Core moeten kunnen draaien.

beetje ondoordacht vind je ook niet?
ErikRo schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:57:
:'( Of weet iemand nog advanced scart (rgb) kabels in amsterdam
wehkamp

ze belden wel het plaatje af van de VGA kable maar het is de Scart (ik heb em daar ook besteld)

[ Voor 36% gewijzigd door Bulls op 27-12-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:52
Vraagje van mij :

Kan ik muziek via mijn iPod afspelen in PGR ?
Of kan je alleen een eigen CD afspelen in PGR ?

Alvast bedankt :)

PS. Verder alles ok met mn Core _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
carfreak02 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:04:
Vraagje van mij :

Kan ik muziek via mijn iPod afspelen in PGR ?
Of kan je alleen een eigen CD afspelen in PGR ?

Alvast bedankt :)

PS. Verder alles ok met mn Core _/-\o_
Jup werkt perfect, ipod shuffle hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 09:10

Pubbert

random gestoord

Sinds vrijdag NFS:MW (wel Duits) voor de 360, en hij is echt nog vetter dan de PC versie 8)

PGR3 sindsdien niet meer aangeraakt, als ik ze vergelijk zijn de omgevingen van PGR3 wel erg eentonig, en ik vind het verkeer en de rotzooi naast/op de weg alleen maar een extra dimensie aan het racen toevoegen, wel jammer dat er erg veel gelocked is (SP net op 2%) voor de Splitscreen optie (maar 4 banen en iets van 5 autos) Maarja mag de pret niet drukken.

Amped3 ook gekocht vrijdag, niet echt mijn spel, jammer dat er geen fatsoenlijke coöp/splitscreen in zit (of toch? Vind het menu maar vervelend) Verder grafisch wel mooi.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:58:.
en nu moeten de game developers rekening houden met het feit dat de games ook op een Core moeten kunnen draaien.
Voor developers maakt het geen verschil of een game of een Core of Premium draait. De xbox360 heeft namelijk geen paging/swap file op HD, en dient dus volledig te draaien in de 512 MB RAM geheugen.
Of een savegame op HD of memorycard moet worden opgeslagen maakt niet zoveel uit omdat de xbox dat zelf allemaal afhandeld.

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
BlowFish schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:16:
[...]

Jup werkt perfect, ipod shuffle hier.
Ja maar mn vraag is : Hoe ? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130889

Je drukt em er in, drukt op de guide knop. Selecteerd "Select Music" en vervolgens je iPod. Druk nu op Y en alles wordt afgespeeld. Kan zijn dat je een update van marketplace moet halen om AAC bestanden af te spelen. Nu kun je muziek luisteren, en met je afstandbediening naar volgende/vorige nummer gaan.

Persoonlijk stream ik het liever dan dat ik het vanaf m'n mp3 speler speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Anoniem: 130889 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:33:
Je drukt em er in, drukt op de guide knop. Selecteerd "Select Music" en vervolgens je iPod. Druk nu op Y en alles wordt afgespeeld. Kan zijn dat je een update van marketplace moet halen om AAC bestanden af te spelen. Nu kun je muziek luisteren, en met je afstandbediening naar volgende/vorige nummer gaan.

Persoonlijk stream ik het liever dan dat ik het vanaf m'n mp3 speler speel.
Is dat in PGR ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat geld voor elk spel, dus ook voor PGR

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 130889 op 27-12-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17912

S2S schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:42:
Weet iemand of er nog ergens Premiums in de winkels liggen? Een vriend van me wil er 1. Het liefst in omgeving Overijssel.
Makro heeft er vast wel 1 nog maar dien je wel te beschikken over een Makro-pas
verder vernam ik dat een aantal Freerecordshops en Eplaza winkeltjes in het oosten een paar premiums hadden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Anoniem: 130889 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:38:
Dat geld voor elk spel, dus ook voor PGR
Er wordt mij net verteld dat het niet kan zonder HDD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

carfreak02 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:48:
[...]

Er wordt mij net verteld dat het niet kan zonder HDD ?
Klopt. Voor streamen heb je HDD nodig. Sowieso moet je voor de Ipod eerst een update downloaden, die kan ook alleen met HDD volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van die update weet ik niet, maar het lijkt mij dat je geen HDD nodig bent om muziek te streamen.Kan het nu jammergenoeg niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Anoniem: 130889 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:55:
Van die update weet ik niet, maar het lijkt mij dat je geen HDD nodig bent om muziek te streamen.Kan het nu jammergenoeg niet proberen.
Oke ..

BTW NOOB VRAAG:

Wat is de Guide knop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vanochtend mailtje gehad van de Dixons dat de 20GB Harddrives weer op voorraad zijn, dus meteen eentje besteld! Kan ik eindelijk PES5 gaan spelen op m'n 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

carfreak02 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:01:
[...]

Oke ..

BTW NOOB VRAAG:

Afbeeldingslocatie: http://images.tomshardware.com/2005/05/12/microsoft/360_04.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door Yellowneck op 27-12-2005 15:02 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Het is gelukt zonder HDD ..

Alleen jammer dat je er maar 100 kan afspelen per keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
VGA kabels weer bij Dixons online beschikbaar! Net besteld en donderdag bezorgd!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51389

carfreak02 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:01:
[...]
Oke ..
BTW NOOB VRAAG:
Die grote zilveren met de xbox x :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Anoniem: 51389 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:21:
[...]

Die grote zilveren met de xbox x :)
Het is al gelukt maar toch bedankt
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-05 10:22
Heeft iemand GTA SA al geprobeerd op de xbox360? volgens de lijst is hij compatible maar als ik hem erin stop (van de trilogy pack) dan zegt hij dat het spel niet gesupport is?? gta 3 en vice city doen het wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harrytasker schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:17:
VGA kabels weer bij Dixons online beschikbaar! Net besteld en donderdag bezorgd!!! :P
Ja ik heb hem vrijdag besteld, en krijg hem als het goed is vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
harrytasker schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:17:
Thanks, heb er zojuist ook een besteld. Nu nog een premium aan zien te komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 01:25:
[...]

wat moet je met zon kabel een koptelefoon aansluiten?
Je PC boxen erop aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Kun je die plugjes dan niet direct in je speakers steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, ik heb 2.1 boxen, en dan heb je alleen zo een ding dat je in je pc kan steken. En als je zo een kabeltje heb, kan je die daarin steken. Anders heb ik dus geen geluid met me 360 :o Morgen dus maar even naar wat winkels gaan als ik zin heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Heeft een van jullie Media Connect aan de praat gekregen met tweakdsl als provider? Lukt dus voor geen meter hier.. De 360 vindt de pc niet eens... :(

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 20-05 14:23
dadj schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:24:
Heeft een van jullie Media Connect aan de praat gekregen met tweakdsl als provider? Lukt dus voor geen meter hier.. De 360 vindt de pc niet eens... :(
Wat heeft TweakDSL met Media Connect te maken? Het zal eerder een router/firewall/upnp-instelling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

ymmv schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:33:
[...]

Wat heeft TweakDSL met Media Connect te maken? Het zal eerder een router/firewall/upnp-instelling zijn.
alles werkt prima verder, firewall is t probleem iig niet. en heb geen router (zit direct op t adsl modem via een switchhub). tweakdsl biedt de mogelijkheid voor vaste ip's aan mac adressen, vraag me af of dat nu echt het probleem is..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
Zo, ik heb net mijn eerste minuten Condemned erop zitten en mijn eerste indruk is: Wow! _/-\o_
Ik heb er zeker geen spijt van dan ik dit spel heb aangeschaft, ik vind hem ontzettend goed.
Vooral, omdat het spel op een hele goede ''filmische'' manier wordt gepresenteerd en op een geslaagde manier de Gamer aan het schrikken krijgt :p

Kortom: Toppie! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dadj schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:45:
[...]

alles werkt prima verder, firewall is t probleem iig niet. en heb geen router (zit direct op t adsl modem via een switchhub). tweakdsl biedt de mogelijkheid voor vaste ip's aan mac adressen, vraag me af of dat nu echt het probleem is..
Lijkt me handig om dat even na te vragen; weet wel dat sommige providers MAC's blokken zolang ze niet in het systeem zijn opgenomen.

Verschillende sites laten foto's zien van winkels waar je Halo3 kan pre-orderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

MAX3400 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:03:
[...]

Lijkt me handig om dat even na te vragen; weet wel dat sommige providers MAC's blokken zolang ze niet in het systeem zijn opgenomen.
Jah, had al gebeld maar die dude didnt know his head from his ass.. zat alleen maar te zeuren dat ik moets betalen voor een extra vast ip, iets wat ik nooit heb hoeven doen.. en dat ik er maar 4 moch hebben.. maar goed.. niet dat ik me daar nou zo druk om maak, maar de helpdesk helpt niet zo goed..

[ Voor 14% gewijzigd door dadj op 27-12-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:58:
wehkamp
ze belden wel het plaatje af van de VGA kable maar het is de Scart (ik heb em daar ook besteld)
Bedankt diverse zaken gebeld niks noppes nada, even de buurvrouw laten bellen met wehkamp vanwege benodigde account en morgenmiddag wordt hij bezorgd :)

Alleen wel eng dat het het verkeerde plaatje is. Toch een beetje de angst dat ik weer net wel een vga kabel krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

ErikRo schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:07:
[...]

Bedankt diverse zaken gebeld niks noppes nada, even de buurvrouw laten bellen met wehkamp vanwege benodigde account en morgenmiddag wordt hij bezorgd :)

Alleen wel eng dat het het verkeerde plaatje is. Toch een beetje de angst dat ik weer net wel een vga kabel krijg.
Same here.. ik heb m ook besteld daar vorige week.. niets binnen nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

"Het lijkt erop dat Halo 3 eerder klaar zal zijn dan wij hadden durven dromen.Winkels in de Verenigde Staten zijn begonnen met het aannemen van pre-orders en er zijn al Halo 3 logo’s en banners te vinden. Kreten als “Coming 2006” en “Reserve yours today” zullen de hartjes van gamers in de States sneller laten kloppen. Microsoft wil dus heel graag dat Halo 3 zo snel mogelijk uitkomt. Hoewel pre-order campagnes vaak erg vroeg beginnen en geen garantie geven voor een release date, heeft de Amerikaanse winkel Gamestop toch een leveringsdatum van 10 maart 2006..."
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dadj schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:06:
[...]

Jah, had al gebeld maar die dude didnt know his head from his ass.. zat alleen maar te zeuren dat ik moets betalen voor een extra vast ip, iets wat ik nooit heb hoeven doen.. en dat ik er maar 4 moch hebben.. maar goed.. niet dat ik me daar nou zo druk om maak, maar de helpdesk helpt niet zo goed..
Tja, ik ken de provider niet zo goed, maar stuur anders een mail waarin je de situatie uitlegt. Iets wat men leest, kunnen ze vaak beter begrijpen/analyseren dan een verhaal aan de telefoon (I know...)

*shame-on-me-modus*
Welke kabel geeft de beste output op een 1366x768 HDTV LCD-TV?
*/shame-on-me-modus*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
De VGA kabels. Niet uit eigen ervaring trouwens(ik heb geen lcdt v), maar naar wat ik heb gelezen de laatste paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

Yonix schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:53:
Zo, ik heb net mijn eerste minuten Condemned erop zitten en mijn eerste indruk is: Wow! _/-\o_
Ik heb er zeker geen spijt van dan ik dit spel heb aangeschaft, ik vind hem ontzettend goed.
Vooral, omdat het spel op een hele goede ''filmische'' manier wordt gepresenteerd en op een geslaagde manier de Gamer aan het schrikken krijgt :p

Kortom: Toppie! :*)
Het was de eerste game die ik erbij kocht, en voor mijn persoonlijk ook meteen de beste van alle launch titels. De sfeer, graphics, gameplay vind het echt een kunstwerkje. Ook erg dope vind ik sommige cutscenes die je blijft zien door de ogen van de hoofdrolspeler. Als je bijvoorbeeld moeten nekken of van een roltrap wordt gemieterd!

Ik heb nu de volgende collecte:

Condemend: Uitgespeeld, nog niet alles behaald
PGR3: Beste en verslavendste race game ooit gemaakt!
King Kong: Beste filmlicentie game ooit gemaakt!

En was vanmiddag nog ff met mn vriendin dvdtjes aan het shoppen en toen zag ik PDZ Limited Edition liggen bij de FRS (Was de laatste)

Alleen zoals sommige van jullie misschien al wisten, is mn 360 dvd drive gaar. UPS heeft hem vandaag eindelijk opgehaald. a.s. vrijdag of maandag heb ik een nieuwe zeiden ze.

Dus kan ik weer lekker opnieuw beginnen met Condemned, PGR3 en King Kong (maar dat vind ik helemaal niet erg.). En natuurlijk eindelijk PDZ checken!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:23
dieFX schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:26:
[...]

Voor developers maakt het geen verschil of een game of een Core of Premium draait. De xbox360 heeft namelijk geen paging/swap file op HD, en dient dus volledig te draaien in de 512 MB RAM geheugen.
Of een savegame op HD of memorycard moet worden opgeslagen maakt niet zoveel uit omdat de xbox dat zelf allemaal afhandeld.
Da's niet helemaal waar, Dead or Alive 4 gebruikt wel de HD. Mensen met een HD hebben de helft minder laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Mutatie schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:46:
[...]

Da's niet helemaal waar, Dead or Alive 4 gebruikt wel de HD. Mensen met een HD hebben de helft minder laadtijden.
Mmm... wist ik niet.
Ik basseerde mijn uitspraak op het document van MS met development tips voor op de pc:
http://www.xbox.com/NR/rd.../0/Xbox360Preparation.doc

Hierin staat:
Ensure your game memory footprint fits within 512 MB. Xbox 360 does not have hard disk paging like Windows.

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:23
dieFX schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:54:
[...]

Mmm... wist ik niet.
Ik basseerde mijn uitspraak op het document van MS met development tips voor op de pc:
http://www.xbox.com/NR/rd.../0/Xbox360Preparation.doc

Hierin staat:

[...]
Ik heb het voor de zekerheid nog even opgezocht.
It's also worth noting that Itagaki himself has confirmed that DOA 4 will be fully optimized for the 360 HDD - those with HDD-less Core Systems will be able to play DOA 4, but those who do have a HDD will get better performance and faster load times (and DOA already has some of the quickest loads in fighting games, so this should be almost instantaneous).
http://www.allxbox.com/gamewatcher/closerlook/doa4.asp

Ik had het ook nog ergens anders gelezen maar weet niet meer waar.
Het zou dus betekenen dat veel meer spellen de hd dus op een dergelijke manier kunnen gaan gebruikien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

Ik werd zojuist gebeld (18:20) door de Wehkamp dat ik nog een kortingsbon heb die ik nog niet verzilverd zou hebben. Dat ik niet vergeet dat alsnog te doen omdat deze verloopt voor het einde van het jaar.
Laat ik nu toevallig vanmiddag o.a. een advanced scart kabel hebben besteld met die bon :D
Maar hulde voor de Wehkamp _/-\o_

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Alleen zoals sommige van jullie misschien al wisten, is mn 360 dvd drive gaar. UPS heeft hem vandaag eindelijk opgehaald. a.s. vrijdag of maandag heb ik een nieuwe zeiden ze.
Wat had je met je DVD drive dan ?

EDIT: Lees het al in deel 9 .. Je drive is kapot :r

[ Voor 12% gewijzigd door carfreak02 op 27-12-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Damn...PGR3 vind ik nu wel leuker worden nu ik het heel veel met een collega speel..

Heb alleen steeds als ik iemands gamerprofile wil bekijken dat hij niet meer uit dat scherm gaat, je kan nog gewoon praten met elkaar en naar mijn mening ook gewoon auto's kiezen maar je ziet dus alleen het grijze scherm, collega had het ook,

meerdere mensen die dit probleem ook hebben?

Bugje lijkt me van PGR3, want in cod2 heb ik er geen last van....

COD 2 vind ik zelf online wat tegen vallen, ik heb 3 verschillende maps gedaan, is wel allemaal leuk gemaakt, maar ik mis toch wel iets, ik vond MOHAA veel leuker.

misschien toch Quake 4 aanschaffen...iemand daar nog een positief oordeel over?
of wachten op Gears of war....

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49447

*** YES YOU CAN BURN THIS ISO AND PLAY IT IN YOUR XBOX-360 ***
Microsoft left us with this blanket statement:

Xbox 360 retail kiosks have started arriving at retailers. Due to the nature of the distribution process, not all kiosks are hitting simultaneously, but are continuing to pop up in retailers across the country in the coming weeks.

The kiosks are designed for a retail environment and feature game samples, game trailers and product information. Team Pi leaves you with this Pillow statement:

It seems Microsoft was in such a hurry to get this stuff out
that they forgot to set the media protection on this disc.
This leaves hackers with the posibility to hack around with
this disc that load from a normal DVDR5 backup! - Team Pi
also notes that the all datafiles on this disc isn't signed in
any way, and will allow for extensive modification for producing
exploits to further our efford to hack this box!

Playable (hackable) games on this disc: Call of Duty 2, Hexic, Kameo, King Kong. Also includes lots of game and accessory demos in video format.
Nothing ripped, just foreign videos were downsampled to fit onto a normal DVDR5!

YES you can run this! Burn the iso, put it into your xbox and be very amazed... Next, think of the posibilities of hacking this little demo disc that we might start running code on the retail xbox 360's ! :)
So the second task is done. We hope this encourages all hackers, coders and crackers out there to take up the challenge. Enjoy!

Special note to the Clear kids: Yes, we are old and lazy, and no, we are not going to do some scene war against you. Life is too short for that, and our dicks are allready large enough :)

Keep up the hard work!
Pi Putting the 360' Spin on the Xbox :-)

--------------------------------------------------------------------------------

The above was taken from the nfo file of the release Experience_Xbox_360_Kiosk_Demo_SELFBOOTING_READNFO_PAL_DVD5_XBOX360-PI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Omg, had ik vanmiddag nog heel Eindhoven afgezocht naar een premium, ben ik uit wanhoop naar aanleiding van een reactie van iemand hier naar de Makro in Best gereden, en wat denk je? De allerlaatste premium lag nog achter de toonbank! Die heb ik dus gescoord voor 386 euro! En er zit nog gewoon een media remote bij ook. Nu moet ik alleen nog wachten op m'n PGR3 die ik in bestelling heb staan bij gcshop.nl :( Naja, dan mezelf maar even vermaken met de NFS: Most Wanted demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:11
Underworld schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:38:
Heb alleen steeds als ik iemands gamerprofile wil bekijken dat hij niet meer uit dat scherm gaat, je kan nog gewoon praten met elkaar en naar mijn mening ook gewoon auto's kiezen maar je ziet dus alleen het grijze scherm, collega had het ook,

meerdere mensen die dit probleem ook hebben?

Bugje lijkt me van PGR3, want in cod2 heb ik er geen last van....
Is inderdaad een bug op het officiele XBOX forum kom je het ook geregeld tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 49447 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:44:
*** YES YOU CAN BURN THIS ISO AND PLAY IT IN YOUR XBOX-360 ***
Microsoft left us with this blanket statement:
Het gaat dus om de demodiscs die nu in de Demopods zitten. De Demopods zijn 3 maanden geleden in de US verschenen, dus zo oud is dit bericht. Valt allemaal wel mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:48:
[...]

Het gaat dus om de demodiscs die nu in de Demopods zitten. De Demopods zijn 3 maanden geleden in de US verschenen, dus zo oud is dit bericht. Valt allemaal wel mee dus.
nee.... deze is nu net paar uurtjes geleden op de wel bekende warez sites te vinden...
dus is geen oud nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 11:26

Niek

f.k.a. The_Surfer

PWM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:48:
[...]

Het punt is dat deze disc niet beveiligd is, je kan de ISO downloaden en vervolgens branden op een regular DVD-R schijfje en deze runnen. Met aanpassingen in de ISO kan er zo bijvoorbeeld een leuke ISO loader van gemaakt worden :)

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

edgarf28 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:59:
[...]

nee.... deze is nu net paar uurtjes geleden op de wel bekende warez sites te vinden...
dus is geen oud nieuws...
Vreemd:
Xbox 360 retail kiosks have started arriving at retailers. Due to the nature of the distribution process, not all kiosks are hitting simultaneously, but are continuing to pop up in retailers across the country in the coming weeks.
Lijkt me toch echt een hele tijd geleden.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 27-12-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 11:26

Niek

f.k.a. The_Surfer

PWM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:02:
[...]

Vreemd:

[...]

Lijkt me toch echt een hele tijd geleden.
Anders lees je ff :P Dat is gewoon een quote van MS van http://xbox360.ign.com/articles/660/660506p1.html , om te omschrijven wat deze disc doet.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aha :)

Nu snap ik hoe het artikel in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 09:49
Hmmm volgens mij is de executable op die demo disc wel gesigned (de .xex file) en kan je die dus niet veranderen. Het enige andere is dat de executable niet media-protected is, dwz hij kan ook vanaf een DVDR-5 gerund worden. Je kan echter nog steeds de executable code niet veranderen, alleen de data-files op deze disk (bijv een video-file vervangen oid). Om de X360 te hacken is er toch meer nodig lijkt me, je moet deze data-files zo aanpassen dat er een buffer overflow optreedt ofzo (en dat is toch ontzettend moeilijk if not onmogelijk).

Dus niet te vroeg juichen mensen :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je met je gamercard in de Wiki? Kom even op IRC via IRC-client of webapplet