Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 16:01
Afbeeldingslocatie: http://img499.imageshack.us/img499/6101/pc2400024vl.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img499.imageshack.us/img499/1898/pc2400074te.th.jpg

Hier mijn setupje. Het moet nog wel veranderd worden want hij staat nu toch wat te verdekt opgesteld en ik kan op deze manier de Media Remote niet gebruiken :P
Hij staat opzich trouwens prima. De lucht uit de achterkant is na 5 uur spelen een beetje warm en de voeding is niet eens lauw te noemen.

[ Voor 25% gewijzigd door Wekko306 op 24-12-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
wat is nou beter?

ik heb een 100hz breedbeeld philips matchline tv.

kan ik hem dan beter met de hd av kabel aansluiten i.c.m. de scart connector, of via de advanced scart kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 16:01
Voor een gewone (breedbeeld) tv is de Advanced Scart kabel het mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 14:29
Als je een RGB scart hebt is de Advanced Scart kabel ALTIJD beter..
Maar dit is pas ongeveer 100 keer langsgekomen de afgelopen week.,

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164079

Na jaren lezen, toch maar eens geregisteerd :) Sinds dinsdag heb ik de 360 (via dixons website, nog bedankt voor de tip) en het is een geweldig systeem. Vooral als je MCE eraan koppelt is ie helemaal geweldig. Als iemand me wil toevoegen in de friendslist, mijn live naam is Cage NL. Verheug me om tegen jullie te racen :7 (Ik heb op dit moment alleen PGR3 en Condemned btw.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

da's een leuke actie van neckermann met de veronica gids (3 maandjes terug)
30 euro korting op aankoop
bonnetje uitgeknipt
vandaag wireless controller besteld voor 50 euro - 30 = 20 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Anoniem: 164079 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:13:
Na jaren lezen, toch maar eens geregisteerd :) Sinds dinsdag heb ik de 360 (via dixons website, nog bedankt voor de tip) en het is een geweldig systeem. Vooral als je MCE eraan koppelt is ie helemaal geweldig. Als iemand me wil toevoegen in de friendslist, mijn live naam is Cage NL. Verheug me om tegen jullie te racen :7 (Ik heb op dit moment alleen PGR3 en Condemned btw.)
Ik zal proberen mezelf te herinneren je morgen toe te voegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Anoniem: 164079 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:13:
uuhhmm, beetje een domme vraag misschien hoor. Maar hoe voeg je iemand toe als 'Friend"?
Kan daar niks van vinden op de XBOX-site :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151843

In je xbox menu zeg maar en dan bij friends en add new friend ofzo... gewoon naam invullen (moet natuurlijk wel de goede naam zijn) en dan een friendrequest sturen en wachten tot diegene m geaccept heeft... pies of kak :P

En voor degene die mij willen toevoegen:

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Bizkid.jpg

Btw, ik zie heel veel voorgaande post met iets van Wiki staan, maar wat the F*** is dat dan?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 151843 op 24-12-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150297

Vraagje, de meeste Mediawinkels is de Xb360 aangesloten op een Samsung Lcd tv.
Weet iemand welk type tv dat is?(In Den_Haag) zijn zeker alle XB360 aangesloten op dat type scherm. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Anoniem: 151843 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:38:
In je xbox menu zeg maar en dan bij friends en add new friend ofzo... gewoon naam invullen (moet natuurlijk wel de goede naam zijn) en dan een friendrequest sturen en wachten tot diegene m geaccept heeft... pies of kak :P

En voor degene die mij willen toevoegen:

[afbeelding]

Btw, ik zie heel veel voorgaande post met iets van Wiki staan, maar wat the F*** is dat dan?
De GoT Xbox 360 Wiki dient ter informatie. Zo kun je hier de nicks vinden van vele GoT-Members en informatie over diverse games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-05 12:57

TweakBoy

---

Anoniem: 150297 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 22:27:
Vraagje, de meeste Mediawinkels is de Xb360 aangesloten op een Samsung Lcd tv.
Weet iemand welk type tv dat is?(In Den_Haag) zijn zeker alle XB360 aangesloten op dat type scherm. :) :) :)
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le23r41b.asp

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151843

Yonix schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 22:35:
[...]

De GoT Xbox 360 Wiki dient ter informatie. Zo kun je hier de nicks vinden van vele GoT-Members en informatie over diverse games.
Hmmz, ik kan me daar niet aanmelden.... of moet ik dat aan iemand vragen ofzo? Zo ja, wil iemand mij dan toevoegen aan Wiki :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Curry: ga maar weer oefenen met Geometry Wars; voorlopig sta ik boven je in de friends-ranking 8)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor de mensen die op Wiki willen staan.

telefoonn@hotmail.com

Vul zowel je GoT name als je Gamertag in. Maandag doe ik een nieuwe update, en iedereen die mij gemailed heeft staat er dan op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149

Afbeeldingslocatie: http://img311.imageshack.us/img311/3796/xbox360setup7xk.th.jpg

De voorlopige setup van mij. Moet ergens nog een plankje maken om de 360 erop te zetten, ik vind het er zo niet uitzien, een wit ding tussen al dat zwart/zilver.
Vrijdag word mijn bank gebracht, kan ik lekker lui gamen :9 .
Ben nu NFS:MW demo aan het downloaden om te kijken hoe het eruit ziet. Vind wel dat die progress-bar niet echt goed zijn werk doet, hij blijft staan op 5%. Als ik de download dan kap en ik hervat em weer, staat er 51% en blijft vervolgens weer daar op staan. Maar merk vanzelf wel wanneer ie binnen is, zolang ik het lampje op me router ziet knipperen vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Anoniem: 106149 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:00:
[afbeelding]

De voorlopige setup van mij. Moet ergens nog een plankje maken om de 360 erop te zetten, ik vind het er zo niet uitzien, een wit ding tussen al dat zwart/zilver.
Vrijdag word mijn bank gebracht, kan ik lekker lui gamen :9 .
Ben nu NFS:MW demo aan het downloaden om te kijken hoe het eruit ziet. Vind wel dat die progress-bar niet echt goed zijn werk doet, hij blijft staan op 5%. Als ik de download dan kap en ik hervat em weer, staat er 51% en blijft vervolgens weer daar op staan. Maar merk vanzelf wel wanneer ie binnen is, zolang ik het lampje op me router ziet knipperen vind ik het best.
Sowieso is al dat zwart al jaren uit.... ;)

Heb al nooit van dat donkere gehouden, nu hadden ze tot op heden alleen maar zwart en zilver, maar misschien in de toekomst ook nog wit? 't Meeste is zilver/grijs hier in de kamer, daar zou die witte doos toch best wel mooi bijpassen! (behalve dan die zwarte xdoos maar die staat mooi weggebouwd onzichtbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

fulgore schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:01:
[...]

Da's vreemd want ik kreeg de bon op 15 december jl. ter waarde van € 36,-
Te besteden t/m 31 december 2005 !!!
Ik heb eens gebeld. Ik krijg de 360 eind jan begin feb en dan zou ik ook de bon krijgen (die langer geldig is)....Nou ja beetje vreemde gang van zaken maar goed af wachten maar :+

Btw nog een vraagje aan de bezitters van het hier eerder besproken Aiwa setje (uz-us501). Ik heb twee concetertjes los moeten halen van de surroundspeekers (achter) en ik weet nu niet meer welk van de twee draadjes aan de min en welk aan de plus moet. Ik geloof dat het draadje waar in het klein tekst (lastig te lezen) op gedrukt staat aan de min kant moet. Zou iemand dat voor mij willen checken ( de + en - marks staan op de connectertjes). Al vast bedankt _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Xander84 op 24-12-2005 23:25 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:07:
[...]

Heb al nooit van dat donkere gehouden, nu hadden ze tot op heden alleen maar zwart en zilver, maar misschien in de toekomst ook nog wit? 't Meeste is zilver/grijs hier in de kamer, daar zou die witte doos toch best wel mooi bijpassen! (behalve dan die zwarte xdoos maar die staat mooi weggebouwd onzichtbaar :)
Toch vind ik zwart apparatuur het mooist, hoewel zilver moderner oogt ja. Maar ieder zijn smaak.. Een zwarte faceplate zou voor mij de perfecte oplossing zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Anoniem: 142179 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:07:
[...]

En wie bepaald dan dat sowieso zwart al jaren uit is?
Ik heb een audioset die al meer dan dertig jaar oud is, zilver en chroom en na een paar jaar kwam zwart in de MODE en toen maar iedereen lullen tegen mij dat zilver en chroom uit is.
Ik bedoel maar, je hebt toch jouw eigen smaak.
Tenslotte heb jij toch die gif groene auto die de meeste mensen verafschuwen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er zijn op dit moment problemen met de GamerCards. Die ligt aan de Live service, niet aan de Wiki :)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 24-12-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:38:
[...]

En wie bepaald dan dat sowieso zwart al jaren uit is?
Ik heb een audioset die al meer dan dertig jaar oud is, zilver en chroom en na een paar jaar kwam zwart in de MODE en toen maar iedereen lullen tegen mij dat zilver en chroom uit is.
Ik bedoel maar, je hebt toch jouw eigen smaak.
Tenslotte heb jij toch die gif groene auto die de meeste mensen verafschuwen. >:)
Ah Supernova alias Idolon van Tiscali forum, long time no speak. Zwart is sowieso een kleur die niet echt inspireert als je het mij vraagt. Of het nu in of uit is wat mij betreft. Zwart overheerst en komt op je af, maakt kleiner. Wit/lichtere kleur maakt groter, komt minder op je af etc etc. Of het nu uit of in is, dat zal altijd zo blijven. Enneh, iedereen vindt mijn knalgroene Trabant 601 leuk, behalve jij wellicht ;) Maar je hebt gelijk, als je lang genoeg wacht komt alles wel weer in de mode, zoals je HiFi set!

Ik zou lekker op die wielrenfiets blijven zitten, met nadruk op zitten vooral niet meer de tandjes in het asfalt steken :)

Trouwens, er is ook een Tour de France game op de xdoos of 'ie op de 360 draait is een 2e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:57:
[...]

Ah Supernova alias Idolon van Tiscali forum, long time no speak. Zwart is sowieso een kleur die niet echt inspireert als je het mij vraagt. Of het nu in of uit is wat mij betreft. Zwart overheerst en komt op je af, maakt kleiner. Wit/lichtere kleur maakt groter, komt minder op je af etc etc. Of het nu uit of in is, dat zal altijd zo blijven. Enneh, iedereen vindt mijn knalgroene Trabant 601 leuk, behalve jij wellicht ;) Maar je hebt gelijk, als je lang genoeg wacht komt alles wel weer in de mode, zoals je HiFi set!

Ik zou lekker op die wielrenfiets blijven zitten, met nadruk op zitten vooral niet meer de tandjes in het asfalt steken :)

Trouwens, er is ook een Tour de France game op de xdoos of 'ie op de 360 draait is een 2e...
Sinds wanneer ben ik Idolon?
Ik dacht toch echt dat jij wat scherper was.
Ik heb wel alles gevolgd op Tiscali maar heb er verder niets mee van doen.
Niet zoveel spoken zien hoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 27-05 15:33
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een HDTV Component kabel.

play.com heeft de Joytech XBox 360 Digital AV Component Cable op voorraad.
Zojuist eentje besteld.

http://www.play.com/play2...title&r=X360&title=742126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik zie nu een lime-green faceplate.. Die komt er dan op haha. Nou nog even zoeken waar ik ze in NL kan vinden.

Oh wacht er staat decal, da's toch een sticker?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 106149 op 25-12-2005 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887 schreef op zondag 25 december 2005 @ 00:08:
[...]

Sinds wanneer ben ik Idolon?
Ik dacht toch echt dat jij wat scherper was.
Ik heb wel alles gevolgd op Tiscali maar heb er verder niets mee van doen.
Niet zoveel spoken zien hoor? :)
Zijn er nog meer mensen die zoveel tijd over hebben om in zoveel verschillende fora maar te blijven typen als Idooltje... Damn ;) Laat ik het zo stellen, 't is wel apart dat er zovelen zijn die in zoveel verschillende fora -tig namen gebruiken want een Supernova ben ik nu nog nooit tegen gekomen op Tiscali en hoeveel actieve lezers/posters zijn daar met een HiFi set van 30 jaar geleden die dan ook nog eens zoveel informatie van een wildvreemde lijken op te slaan in de hersens... Vandaar mijn gok op die ene naam haha

Maar allez wie je dan ook moge zijn, blijft feit dat ons door de strot wordt geduwd die beperkte keus van kleur audio/video apparatuur. Zwart of grijs/zilver, waarbij ik zwart nooit gesnapt heb, maar allez. Zijn die verwisselbare frontjes van de 360 dan weer een goede uitzondering op :)
Uh, of mijn knalgroene autootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179 schreef op zondag 25 december 2005 @ 00:28:
[...]

Zijn er nog meer mensen die zoveel tijd over hebben om in zoveel verschillende fora maar te blijven typen als Idooltje... Damn ;) Laat ik het zo stellen, 't is wel apart dat er zovelen zijn die in zoveel verschillende fora -tig namen gebruiken want een Supernova ben ik nu nog nooit tegen gekomen op Tiscali en hoeveel actieve lezers/posters zijn daar met een HiFi set van 30 jaar geleden die dan ook nog eens zoveel informatie van een wildvreemde lijken op te slaan in de hersens... Vandaar mijn gok op die ene naam haha

Maar allez wie je dan ook moge zijn, blijft feit dat ons door de strot wordt geduwd die beperkte keus van kleur audio/video apparatuur. Zwart of grijs/zilver, waarbij ik zwart nooit gesnapt heb, maar allez. Zijn die verwisselbare frontjes van de 360 dan weer een goede uitzondering op :)
Uh, of mijn knalgroene autootje :)
Hallo zeg, als er iemand veel typt in verschillende fora dan ben jij het wel. :)
Als je even goed de gebruikerslijst raadpleegt op Tiscali dan zie je mij op nummer 22 staan.
En ja ondanks dat ik al 59 jaar ben kan ik een hoop informatie opslaan in mij hersens, is gewoon een familie kwaaltje. :)
En zo wildvreemd ben je ook niet, je hebt je aardig geprofileerd op het forum van Tiscali. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
Woehoe !!!
Ik heb de Style Racer Badge net gehaald.
Met de Ultima GTR tijdens elimination race op nurnburgring

Hij is dus te halen >:)

Zie mijn gamer tag voor het bewijs :9

[ Voor 37% gewijzigd door irmscher op 25-12-2005 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
nou ik heb vanmiddag een premium weten te scoren.

Ik had me voorgenomen om in de kerst vakantie een 360 te gaan zoeken/kopen.
vanmiddag liep ik the gamefactory binnen, en vroeg of ze nog 360's hadden.
in de eerste instantie zei de gast "Nee en ze zijn heel moeilijk te krijgen" dus vroeg ik wanneer hij weer nieuwe verwachte. liep hij naar achteren te aarzelen, ja ik heb nog 1 maar die was van een pre-order en had hem ge-annuleerd, de verkoper wou hem eigenlijk voor zichzelf bewaren omdat hij nog geeneen keer op een 360 heeft mogen spelen. keek nog ff naar de andere 'balie-dude' "of wil jij hem.." (ik dacht, nee hè!) die gast een beetje mwoa hmmm... nou zij de ander dan geef ik hem mee..

dus toen heb ik gelijk maar ff een VGA kabel mee genomen (hingen 2) en een play&charge kit.
bij de dixons nog een extra wireless controller en PGR3, later toch ook PD0 erbij gehaald (want 2 kerstdagen met alleen racen is niet echt mijn stijl.) en de advanced scart had ik eerder deze week al ontvangen van wehkamp.

Xbox live heb ik nog niet getest omdat ik dicht bij de tv geen netwerk aansluiting heb
ik wacht nog stees met smart op DOA4 (schijnt uitgesteld te zijn naar 30-1-06 :( )

setup plaatjes volgen soon... ;)

trouwens zijn hier bij meerdere winkels wel VGA kabels te krijgen..

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 25-12-2005 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85914

nou vandaag crashte me xbox 360 voor het eerst midden in een spel.
Ik zat op de ''ring'' ineens bevriest het beeld, geen geluid geen reactie van de controllers. De connectie met de controller bleek uit te zijn gevallen (ring of light op me controller was uit)

Ik had me xbox nog geen uur aan, adaptor was lauw en de warmte vanuit de achterkant was zoals vanaf 2 december. Console via de aan/uit knop opnieuw gestart en weer dezelfde challenge opgestart onder PGR3, tig keer opnieuw geprobeert maar gelukkig nog geen crash...

Dus helaas....crashen kan iedereen overkomen. Gek genoeg is me zoiets nooit overkomen op de eerste xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6913

Anoniem: 6913 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:35:
Even een vraag over het afspelen van een DVD die op mijn harddisk van de PC staat:

Als ik deze probeer af te spelen met de Media Center op mijn XBOX, dan krijg ik de volgende melding:

Video not supported
Video cannot be vieuwd in Media Centre form a remote Desktop connection

Hoe kan ik nu een DVD die op mijn HD staat WEL afspelen met mijn XB360?
Iemand tips/ervaringen?
Iemand al een idee cq. oplossing cq...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
grrr komt er geen "no cone challenges"-patch van PGR3 ... zucht

daar zit je dan, alles op goud, behalve de cone challenges... lekker bout

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 85914 schreef op zondag 25 december 2005 @ 07:27:
nou vandaag crashte me xbox 360 voor het eerst midden in een spel.
Ik zat op de ''ring'' ineens bevriest het beeld, geen geluid geen reactie van de controllers. De connectie met de controller bleek uit te zijn gevallen (ring of light op me controller was uit)

Ik had me xbox nog geen uur aan, adaptor was lauw en de warmte vanuit de achterkant was zoals vanaf 2 december. Console via de aan/uit knop opnieuw gestart en weer dezelfde challenge opgestart onder PGR3, tig keer opnieuw geprobeert maar gelukkig nog geen crash...

Dus helaas....crashen kan iedereen overkomen. Gek genoeg is me zoiets nooit overkomen op de eerste xbox
ik heb gister ook al meerdere keren gehad dat de draadloze verbinding uit gevallen was. (vooral toen ik de 2e controller er bij aan wilde sluiten)
gewoon bijde op het connect knopje drukken en de doos zal de verbinding re-establishen.
dat hetr spel oook vast loopt heb ik nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Phusebox schreef op zondag 25 december 2005 @ 09:53:
grrr komt er geen "no cone challenges"-patch van PGR3 ... zucht

daar zit je dan, alles op goud, behalve de cone challenges... lekker bout
Goud wil ik nog wel voor je halen; als jij mij helpt met platina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 21:41
Weet iemand nog premiums te staan in de omgeving van Eindhoven? Heb besloten om de knoop toch maar door te hakken en heb m'n huidige xbox op marktplaats gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:05
Anoniem: 6913 schreef op zondag 25 december 2005 @ 09:39:
[...]

Iemand al een idee cq. oplossing cq...?
uhm een idee nog, wel.
kan je vanaf een dvd schijfje wel streamen naar je 360?
zo ja, maak een image en mount die als drive.. :D
en anders weet ik het ook niet :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 20:48

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Jaaaaaah voor mij is het dan ook zover eindelijk me xbox 360 heb alleen nog maar PGR3 maar dat ziet er echt fantasties uit hoor _/-\o_ .
ben super blij :)

Doet http://www.mygamercard.net/ het bij jullie bij mij doet hij het niet :(

[ Voor 24% gewijzigd door SpeedfreakR op 25-12-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
niemand die weet hoe ik die audiofout kan oplossen? want op de 1 of andere manier als ik op de xbox de mappen van mijn computer aangeeft, voegt ie geen 1 toe ....en loopt media center ook nog eens vast

of zou ik alle mp3's moeten omtoveren naar wma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

voor alle mensen die twijfelen over een HD lcd of plasma voor hun 360, hier een leuk stukje van een amerikaan die in japan woont en er een gaat kopen....

http://www.kotaku.com/gam...he-360-is-hell-138733.php

(p.s. plasma's van panasonic zijn tegenwoordig 100% burn proof )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:41
Ik volg zelf al deze 10 xbox360 topics, ik lees overal reviews, en ik kom simpelweg tot de conclusie dat de xbox360 verre van perfect is en eigenlijk een overhyped apparaat...misschien als straks de ECHT betere spellen uitkomen en misschien op een of andere manier alle media content(xvid etc) af te spelen valt dat ie het kopen waard is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 25 december 2005 @ 10:28:
ik heb gister ook al meerdere keren gehad dat de draadloze verbinding uit gevallen was. (vooral toen ik de 2e controller er bij aan wilde sluiten)
gewoon bijde op het connect knopje drukken en de doos zal de verbinding re-establishen.
dat hetr spel oook vast loopt heb ik nog niet gehad.
Ik denk dat het verder ook los staat van het incident wat mij overkwam. Als ik de batterijen los trek tijdens het gamen komt er netjes een berichtje in het scherm. Het was een echte crash :D

@phusebox : ik ben absoluut geen hardcore racer, maar de cone challenge is vrij easy, gewoon overal rustig door heen rijden en je haalt het al, je hoef niet perse snel te gaan. Sommige hotlaps vond ik op gold vele maler moeilijker, wat ik meestal op tiende van secondes haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:32
jaapstobbe schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:29:
Ik volg zelf al deze 10 xbox360 topics, ik lees overal reviews, en ik kom simpelweg tot de conclusie dat de xbox360 verre van perfect is en eigenlijk een overhyped apparaat...misschien als straks de ECHT betere spellen uitkomen en misschien op een of andere manier alle media content(xvid etc) af te spelen valt dat ie het kopen waard is....
Tja je bent een gamer of je bent het niet, die media rotzooi zal mij een worst wezen. Daar heb ik mijn PC en mijn oude xbox voor.
Zijn nog niet veel games uit, maar ik vermaak me wel met de games die er zijn, en dan met live erbij kan je nog wel effe vooruit.

Gister trouwens eens effe NBA live 06 geprobeerd op LCD TV van mijn ouders. OMG :9~ Dat belooft wat de komende jaren als potentie van 360 wat meer wordt gebruikt en straks met PS3 en dan 1080p. Hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

volvoboy schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:10:
Jaaaaaah voor mij is het dan ook zover eindelijk me xbox 360 heb alleen nog maar PGR3 maar dat ziet er echt fantasties uit hoor _/-\o_ .
ben super blij :)

Doet http://www.mygamercard.net/ het bij jullie bij mij doet hij het niet :(
Klopt, hij ligt plat. Wiki doet het ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 17:20
Anoniem: 142179 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:57:
[...]

Ben ik niet met je eens, wit komt net op je af. 360 is een leuk ding maar zo lelijk met dat witte plastic, doet ook goedkoop aan (ziet er hetzelfde uit als van die baby-zit-poep-plas-potjes). Dan kun je nog zo'n "mooi" frontje kopen, die met dat hout is echt om huilen, net echt. Ik wil dat ding welns over een jaar zien als hij een jaar achter het raam in de zon heeft gestaan, mooi geel is niet lelijk. Daarbij is het haast niet de combineren met een mooi audiosetje... als je daar oog voor hebt. Die ps3 ziet er daarintegen gewoon wel heel strak uit... maarja smaken verschillen he... Gamen op je kamer rond een uur of 3 's nachts is ook geen pretje, het ding maakt dan een hoop herrie, en sound kan je niet echt hard zetten ivm andere huisbewoners

[ Voor 21% gewijzigd door Stijnd op 25-12-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaapstobbe schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:29:
Zoiets als perfect bestaat niet. Destijds toen de Playstation 2 uit kwam voor 1100 gulden ofzo toen kon je er net spelletjes op spelen. De xbox360 voor 399 euro, - (880,-) is gewoon vele maler beter , leuker en zeker niet overhyped.

Betreft de spellen is een kwestie van smaak en spellen die de hardware beter benutten die komen inderdaad, zo is het altijd al geweest op elke console.

Dat het geen divx af kan spelen is best wel een beetje logisch...aangezien divx vrij populair is om film s waar niet voor betaald is te verspreiden over het internet. Eerlijk gezegd had ik deze ondersteuning ook niet verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
denk dat ik mijn xbox360 maar te koop ga zetten... met dank aan PGR3 en de cone challenges, alle fun is nu van die game af en pgr3 was toch DE reden om een xbox360 te kopen... zucht

kan er beter nu nog wat geld voor cashen voordat ik em dalijk kapot gooi uit frustratie... laat het dit weekend nog bezinken en anders gaat ie op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Phusebox schreef op zondag 25 december 2005 @ 13:48:
denk dat ik mijn xbox360 maar te koop ga zetten... met dank aan PGR3 en de cone challenges, alle fun is nu van die game af en pgr3 was toch DE reden om een xbox360 te kopen... zucht

kan er beter nu nog wat geld voor cashen voordat ik em dalijk kapot gooi uit frustratie... laat het dit weekend nog bezinken en anders gaat ie op ebay
koop een andere game, want met 1 game word je snel flauw. ik had eerst ook alleen PGR3 maar 2 uur daarna had ik gelijk maar ff PD0 opgehaald (net voor sluiting phew)

met een beetje afwisseling hou je de games boeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:53

S2S

Verkopen die handel! Kan iemand hem kopen die er echt 1 wil.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Laat maar bezinken :)

PGR3 is niet het enige spel. Daarbij, op Live zijn geen Cone Challenges :)

Kameo is cool, en ik heb zelf nu CoD2 gehaald, ook errug goed.

Maart (3 kleine maandjes :) ) komt Test Drive: Unlimited uit, en in de tussentijd ook nog leuke games :)

Als je hem te koop wilt zetten, dan wil hier iemand hem wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
heb ook kameo en cod2 hier liggen, trekken me allebei niet... liggen hier al 3 weken, beide max. een uurtje gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:53

S2S

Phusebox schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:03:
heb ook kameo en cod2 hier liggen, trekken me allebei niet... liggen hier al 3 weken, beide max. een uurtje gespeeld
Gewoon verkopen! Heb jij de cash en je maakt een ander blij, wat wil je nog meer.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 16:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

wil die kameo wel van je over nemen voor 3 tientjes :)
Razor58atheetmeel.com

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75179

de premium versie heeft een zilveren disclade wat voor kleur heeft de core versie? en zijn er nog meer verschillen? kwa uiterlijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
PWM schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:01:
[...]

Laat maar bezinken :)

PGR3 is niet het enige spel. Daarbij, op Live zijn geen Cone Challenges :)

Kameo is cool, en ik heb zelf nu CoD2 gehaald, ook errug goed.

Maart (3 kleine maandjes :) ) komt Test Drive: Unlimited uit, en in de tussentijd ook nog leuke games :)

Als je hem te koop wilt zetten, dan wil hier iemand hem wel hebben.
Welke versie is het (xbox).. ik wil hem anders wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75179 schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:10:
de premium versie heeft een zilveren disclade wat voor kleur heeft de core versie? en zijn er nog meer verschillen? kwa uiterlijk dan?
De core heeft gewoon een witte lade, voor de rest zijn er geen verschillen kwa uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96261

Hey mensen,

ik ben net lekker CoD2 aan het spelen, en tot mijn verbazing zie ik opeens helemaal nix meer. het spel gaat wel door enzo, alleen mijn beeld is compleet weg.

Dit begon al bij het spelen van Fifa, me beeld begon te knipperen en opeens was het helemaal weg, dus uit gezet en gaan slapen. Wil nu weer verder spelen, en het beeld is het zelfde.

Weet iemand waar het aan kan liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96261 schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:32:
Hey mensen,

ik ben net lekker CoD2 aan het spelen, en tot mijn verbazing zie ik opeens helemaal nix meer. het spel gaat wel door enzo, alleen mijn beeld is compleet weg.

Dit begon al bij het spelen van Fifa, me beeld begon te knipperen en opeens was het helemaal weg, dus uit gezet en gaan slapen. Wil nu weer verder spelen, en het beeld is het zelfde.

Weet iemand waar het aan kan liggen :?
Bedrading controleren. Kan zijn dat er iets loszit, of een draadbreukje ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kabels gecontroleerd?

Is dat allemaal goed is dan ben ik bang dat je Xbox 360 gewoon de geest heeft gegeven.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:32
Als je je nu eens niet zou zo blind staren op die domme gouden/platina medals, maar gewoon lekker raced voor de fun? Ben je op een gegeven moment vast zo gewend aan auto's en aan spel dat het goud zelfs simpel wordt. Ik doe gewoon rustig alles eerst op zilver, haal ik het makkelijk pak ik eens goud, veel multiplayer spelen en splitscreen, alsof het echt zo belangrijk is om goud te halen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of probeer de cone challenge met een andere auto. Ik had op een gegeven moment ook een bepaalde hot lap challenge op Gold die ik steeds maar niet haalde met de f430 of MC Laren. Ik pakte de f355 f1 GTS en ik had ineens 3 seconden over aan die challenge.Het lukt heus wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162351

http://live.xbox.com/member/MattBlacK70

<iframe src="http://gamercard.xbox.com/MattBlacK70.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204">MattBlacK70.</iframe>

Raak nu ff een beetje uitgekeken op PGR3, PD0 en FIFA06:RTFWC
Ik vindt F.E.A.R een relaxed spel, is Condemded dan ook wel iets voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130889

Hoewel het weinig zin heeft denk ik.

http://www.petitiononline.com/Divx4360/petition-sign.html?

Kan het natuurlijk ook geen kwaad om mee te doen.

@MattBlack

Condemned is IMO sowieso de moeite waard. Beste spel dat ik tot nu toe heb gekocht (ik heb PD0, PGR3 en FIFA 06)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 130889 op 25-12-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 130889 schreef op zondag 25 december 2005 @ 15:11:
Hoewel het weinig zin heeft denk ik.

http://www.petitiononline.com/Divx4360/petition-sign.html?

Kan het natuurlijk ook geen kwaad om mee te doen.

@MattBlack

Condemned is IMO sowieso de moeite waard. Beste spel dat ik tot nu toe heb gekocht (ik heb PD0, PGR3 en FIFA 06)
met condemned moet je hier en daar ook shieten enzo? of is het puur detective'shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 25 december 2005 @ 15:25:
[...]

met condemned moet je hier en daar ook shieten enzo? of is het puur detective'shit
detective zijn is alleen in het begin, daarna gaat het over in slaan en schieten.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 24-05 21:22
Zijn er al mensen die helemaal geen problemen hebben met hun 360?
Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, want voor de prijs van een PC upgrade heb ik een 360 en een paar spellen. Ben alleen bang dat ik vreselijk afknap op de 360 als ik ook last krijg van al die kwaaltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

ApOE schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:01:
Ik wil er namelijk gaan kopen, want voor de prijs een een PC upgrade heb ik een 360 en een paar spellen. Ben alleen bang dat ik vreselijk afknap op de 360 als ik ook last krijg van al die kwaaltjes.
Nog geen enkel probleem gehad sinds de launch.

Ben sinds gister begonnen met COD2, wat een ontzettend mooie game! Gister ook condemned gekregen, even gespeeld en heeft mij nog niet echt weten te boeien maar dat kan natuurlijk nog komen!

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 16:01
ApOE schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:01:
Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, want voor de prijs van een PC upgrade heb ik een 360 en een paar spellen. Ben alleen bang dat ik vreselijk afknap op de 360 als ik ook last krijg van al die kwaaltjes.
Ik heb tot nu toe geen problemen met mn Core.

Staat al 23 uur aan . Voeding is koud en de Xbox is ook niet warm.
Ook geen vastlopers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me premium gisteren vergeten uit te zetten dus hij staat al dik 24 uur aan. Net nog Kameo wezen spelen voor zo'n 2 uurtjes maar hij is niet gecrashed. Temperatuur van de voeding is niet eens aan de warme kant (adapter van mobiel word warmer 8)7 ) maar de achterkant van de 360 is aardig warm, ook voel ik niet dat de fans blazen. Maargoed hij is stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hebben de mensen die ene play en charge kit gebruiken ook last van dat als je de xbox uitzet dat na een paar minuten de fan ook stopt en de accu niet meer oplaad? (geen rood lampje meer)
ik laad hem nu op via mn PC usb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104056

Ik heb sinds kort een samsung LE26R51 televisie. (HD ready)
Maar ik heb zo de indruk dat Anti-Aliasing niet aan staat bij mij.. Kan ik da ergens aanzetten ofzo?

Of moet ik daarvoor een andere kabel gebruiken? Heb hem nu aangesloten via component..

Hier nog een fotootje waar dat je het beetje ziet.. Bij bewegende beelden zie je het toch wel iets beter...
http://users.pandora.be/matthi/AA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104056 schreef op zondag 25 december 2005 @ 17:33:
Maar ik heb zo de indruk dat Anti-Aliasing niet aan staat bij mij.. Kan ik da ergens aanzetten ofzo?

Of moet ik daarvoor een andere kabel gebruiken? Heb hem nu aangesloten via component..

Hier nog een fotootje waar dat je het beetje ziet.. Bij bewegende beelden zie je het toch wel iets beter...
Dat moet standaard gewoon altijd aanstaan. Maar ik zie wel duidelijk enige vorm van AA hoor. Het is gewoon zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kvind het toch maar raar..Ook in PGR3 zijn de meeste "rechte lijnen" gekarteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104056 schreef op zondag 25 december 2005 @ 18:17:
Kvind het toch maar raar..Ook in PGR3 zijn de meeste "rechte lijnen" gekarteld..
Heb je het schakelaartje wel op HDTV gezet?
Zit op de connector die de 360 ingaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 25-12-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, deze staat op HDTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

carfreak02 schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:36:
[...]

Ik heb tot nu toe geen problemen met mn Core.

Staat al 23 uur aan . Voeding is koud en de Xbox is ook niet warm.
Ook geen vastlopers :)
Ik heb ook nog geen enkel probleem gehad. Maar jouw voeding is koud? Hoe doe jij dat? Bij mij wordt die aardig warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Anoniem: 104748 schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:49:
[...]

Ik heb ook nog geen enkel probleem gehad. Maar jouw voeding is koud? Hoe doe jij dat? Bij mij wordt die aardig warm.
In de ijskast gelegt ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 27-05 16:01
Anoniem: 104748 schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:49:
[...]

Ja koud .. :Y) Ik doe er niks aan .. ik speel alleen PGR :9~
Nop .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Wil je een van je titels voor perfect dark zero limited edition ruilen?mail: internetterrorist@gmail.com
kan jou mail niet vinden!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 104056 schreef op zondag 25 december 2005 @ 17:33:

Ik heb dit op mijn Philips (32pf9966) ook als ik 720p gebruik.
De resolutie van de TV is namelijk 1366x768 (bij jouw Samsung ook?).
De HD-resolutie is 720 en dus wordt hij bij full screen weergave opgerekt tot de resolutie van de TV (768).
Wat onder andere bij mij het effect geeft dat het net lijkt alsof AA uit staat.

Oplossing:
De VGA kabel kopen en de 1360x768 resolutie op de xbox selecteren.
Op deze manier wordt het beeld niet door de TV opgerekt maar doet de Xbox dat voordat het signaal naar de TV gestuurd wordt wat een stuk scherper beeld oplevert.
Helaas laat mijn TV op dit moment nog wel 2 kleine zwarte balken zien aan de zijkant omdat de TV 1366 breed is en de Xbox tot max 1360 in de breedte gaat.
Maar het beeld is echt super met deze kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 12:00
hmm ik heb deze vraag nog niet langs zien komen maar ik ben er wel benieuwd naar.
Bevat de Xbox 360 Premium Edition nou 2 wireles controllers? (het staat me bij dat ik dit ergens gelezen heb..)
En na een tijdje zoeken ben ik er achter gekomen dat de afstand bediening ook mee wordt geleverd?

Onno_Devine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Onno_Devine schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:30:
hmm ik heb deze vraag nog niet langs zien komen maar ik ben er wel benieuwd naar.
Bevat de Xbox 360 Premium Edition nou 2 wireles controllers? (het staat me bij dat ik dit ergens gelezen heb..)
En na een tijdje zoeken ben ik er achter gekomen dat de afstand bediening ook mee wordt geleverd?

Onno_Devine
Deze informatie is op diverse (Winkel-)sites te vinden, de Xbox 360 bevat namelijk één Wireless Controller. Wat de Mini-Media Remote betreft, weet ik alleen dat deze bij de 1e Batch / levering zat (Als tijdelijke ''Bonus'').

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 25-12-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

Onno_Devine schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:30:

Onno_Devine
Volgens mij staat in de openingspost precies wat er in een premium pakket zit? Corrigeer me als het niet zo is...

Maar 1 controller en wel een afstandsbediening ja..

Het volgende staat in de openingspost inderdaad:
De Premium Edition kost 399 euro, waarvoor je al het volgende schoons krijgt:
- Xbox 360 met zilveren DVD-lade
- 20GB Xbox 360 Hard Drive
- Xbox 360 Wireless Controller
- Xbox Live Headset
- HD/AV bekabeling met SCART adapter
- Ethernet kabel
- 1 maand Xbox Live Gold
Zoals de post boven me al zegt is die afstandbediening een bonus van de eerste batch

[ Voor 28% gewijzigd door Nikooos op 25-12-2005 23:36 . Reden: toevoeging ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ik snap trouwens niet dat sommige mensen perse die play en charge kit willen hebben. Ik bedoel als jij dat ding wil opladen, moet je je controller aan een draad met de xbox verbinden. Waarom draadloos nemen dan? Opladen duurt ook meerdere uren en in die tijd zit je je er alleen maar aan te ergeren. Daarnaast wanneer je hem uit zet gebruikt hij ook nog eens 165 watt tijdens het opladen (stond een keer in dit topic). Lijkt mij veel handiger om dan gewoon een paar oplaadbare batterijen op voorraad te hebben. Je merkt niks van het opladen en het kost nog minder stroom ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

dikki dik schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:36:
ik snap trouwens niet dat sommige mensen perse die play en charge kit willen hebben. Ik bedoel als jij dat ding wil opladen, moet je je controller aan een draad met de xbox verbinden. Waarom draadloos nemen dan? Opladen duurt ook meerdere uren en in die tijd zit je je er alleen maar aan te ergeren. Daarnaast wanneer je hem uit zet gebruikt hij ook nog eens 165 watt tijdens het opladen (stond een keer in dit topic). Lijkt mij veel handiger om dan gewoon een paar oplaadbare batterijen op voorraad te hebben. Je merkt niks van het opladen en het kost nog minder stroom ook.
agrees :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zo vanmiddag Condemned uitgespeeld. In ongeveer 11.5u Ik moet zeggen dat ik eerst niet zo heel enthousiast was, de game moet het i.t.t. bijvoorbeeld RE(4) meer hebben van de schrikmomenten en de (erg goede) spanning dan een solide verhaal of geweldige gameplay. Maar naarmate het spel vorderde kwam ik er toch meer in te zitten en wilde ik toch wel weten hoe en wat nu precies het geval is.

Direct vanaf het begin voor de Gold Melee Master award gegaan en uit eindelijk ook gehaald. Ik denk dat dit dé manier is om de game te spelen en dat het gebruik van de sporadische gun in het spel toch een deel van het spel bedreft.

Al met al heb ik toch aardig wat plezier aan de game gehad, nog 1x herspelen voor de andere achievements (moet nog 430 punten) en dan kan deze geruild/verkocht worden. Herspeelbaarheid van de game is bij mij nagenoeg 0.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Dizzytal schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:43:
Zo vanmiddag Condemned uitgespeeld. In ongeveer 11.5u Ik moet zeggen dat ik eerst niet zo heel enthousiast was, de game moet het i.t.t. bijvoorbeeld RE(4) meer hebben van de schrikmomenten en de (erg goede) spanning dan een solide verhaal of geweldige gameplay. Maar naarmate het spel vorderde kwam ik er toch meer in te zitten en wilde ik toch wel weten hoe en wat nu precies het geval is.

Direct vanaf het begin voor de Gold Melee Master award gegaan en uit eindelijk ook gehaald. Ik denk dat dit dé manier is om de game te spelen en dat het gebruik van de sporadische gun in het spel toch een deel van het spel bedreft.

Al met al heb ik toch aardig wat plezier aan de game gehad, nog 1x herspelen voor de andere achievements (moet nog 430 punten) en dan kan deze geruild/verkocht worden. Herspeelbaarheid van de game is bij mij nagenoeg 0.
ruilen tegen kameo?? :9 Ben die op dit moment aan het uitspelen en ook bij dat spel is de replay waarde een 0, maar dat neemt niet weg dat het een geweldig spel is.

betreffende kameo:
spoiler:
Zit nu vast bij een reusachtige ijsspin. Dat grote oog wil maar niet van het platform afrollen lol.

@phusebox: Ik bied 35 euro voor cod 2.

[ Voor 12% gewijzigd door dikki dik op 26-12-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 12:00
psychonikeo schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:34:
[...]

Volgens mij staat in de openingspost precies wat er in een premium pakket zit? Corrigeer me als het niet zo is...

Maar 1 controller en wel een afstandsbediening ja..

Het volgende staat in de openingspost inderdaad:

[...]

Zoals de post boven me al zegt is die afstandbediening een bonus van de eerste batch
hmm oke bedankt, ja je hebt gelijk maar ik had in een boekje of ergens ooit gelezen staat me bij dat er een 2e wireless controller bij zat..
Maar mijn excuses dan ;) :)

[ Voor 1% gewijzigd door Onno_Devine op 25-12-2005 23:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Onno_Devine schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:49:
[...]

hmm oke bedankt, ja je hebt gelijk maar ik had in een boekje of ergens ooit gelezen staat me bij dat er een 2e wireless controller bij zat..
Maar mijn excuses dan ;) :)
excuus aanvaardt :P

Weet je waar ik van baal?
Er zit in FIFA: Road To The Fucking World Cup... Helemaal geen Fucking World Cup!!! :(
Je ben echt je best aan het doen om je te kwalificeren voor dat grote prestigieuze toernooi.. Heb je je gekwalificeerd.. Kan je alleen kijken naar de topscorers enzo en dan kan je fijn wat anders gaan doen 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Nikooos op 25-12-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 30-05 16:23
weet iemand of er nog een demo van king kong komt om te downloaden voor de 360?
Ik had namelijk bij meerdere site's gelezen, dat er nu al een demo van king kong te downloaden zijn op marketplace, maar ik zie hem niet! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Tja je koopt toch ook geen fifa :P

En het heet Road to the World Cup, niet HOI DIT IS HET WK.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 26-12-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Misschien een hele domme vraag, maar waar zet je de trilfunctie van die draadloze controller. In de xbox menu vind ik geen setting, maar ook niet in PGR3 aangezien het teveel stroom vreet mag ie van mij wel voor altijd uit.

ps en op de controller heb ik ook al gekeken, geen schakelaar

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SOEDARKMASTER schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:00:
Ik had namelijk bij meerdere site's gelezen, dat er nu al een demo van king kong te downloaden zijn op marketplace, maar ik zie hem niet! :?
Dan weet jij ons toch te vertellen dat ie komt? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaser2600 schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:26:
[...]

Ik heb dit op mijn Philips (32pf9966) ook als ik 720p gebruik.
De resolutie van de TV is namelijk 1366x768 (bij jouw Samsung ook?).
De HD-resolutie is 720 en dus wordt hij bij full screen weergave opgerekt tot de resolutie van de TV (768).
Wat onder andere bij mij het effect geeft dat het net lijkt alsof AA uit staat.

Oplossing:
De VGA kabel kopen en de 1360x768 resolutie op de xbox selecteren.
Op deze manier wordt het beeld niet door de TV opgerekt maar doet de Xbox dat voordat het signaal naar de TV gestuurd wordt wat een stuk scherper beeld oplevert.
Helaas laat mijn TV op dit moment nog wel 2 kleine zwarte balken zien aan de zijkant omdat de TV 1366 breed is en de Xbox tot max 1360 in de breedte gaat.
Maar het beeld is echt super met deze kabel.
Idd, mijn resolutie is ook 1366x768
Bedankt voor de uitleg! Ik zal dan maar een VGA kabel moeten kopen :p

Edit : Zijn die 2 zwarte balkjes echt storend? Ik vermoet van niet aangezien dit maar 3 pixels zijn aan iedere zijde..

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104056 op 26-12-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
SOEDARKMASTER schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:00:
is nog niet uit nee, zou nog moeten komen. Binnenkort ook full auto en saint's row als we de fora van xboxyde mogen geloven. Full auto is al richting ms, saints row zou eind december 'gesubmit' worden

@ psycho fifa is een onafgewerkte game die nog lang niet in de schappen had moeten liggen. Alleen de besturing zegt al genoeg

[ Voor 13% gewijzigd door dikki dik op 26-12-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dikki dik schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:36:
NOFI, maar lekker interessant.

Ik heb 2 controllers en 2 chargers. Als ik met de ene een tijd heb gespeeld, laad ik de 2e op. En als ik aan het multi-playeren ben, dan zijn 2 chargers best handig. Ennuh, ik vind de wireless echt veeeel beter spelen dan als er (tijdelijk) een stug snoertje aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 28-05 19:19
ErikRo schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:03:
Misschien een hele domme vraag, maar waar zet je de trilfunctie van die draadloze controller. In de xbox menu vind ik geen setting, maar ook niet in PGR3 aangezien het teveel stroom vreet mag ie van mij wel voor altijd uit.

ps en op de controller heb ik ook al gekeken, geen schakelaar
Zit volgens mij ergens onder de guide button, die instelling dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
/me Yonix zit met het volgende ''dilemma:''

Ik ben van plan om aanstaande dinsdag een nieuw spel aan te schaffen voor de Xbox 360, maar nu zit ik te twijfelen tussen de volgende drie titels:

Call of Duty 2

Ik heb het spel gespeeld op de PC, een erg goed spel, maar het spel speelde (op ''Grafisch'' gebied) niet echt soepel ondanks mijn PC (volledig) aan de eisen voldeed en ik heb niet echt zin om het spel te spelen in DirectX 7.0 mode :9 Vandaar deze keuze, hoewel mij nog wel één vraag rest:

- ''Hoe bevalt het spel online? (Afgezien van de bugs etc.)''

Kameo: Elements of Power

Ik heb de Demo gespeeld, welke ik erg leuk vond, vooral de Gameplay en de Grafische pracht van het spel, maar hoe zit het eigenlijk met de speeltijd en de ''Replay'' waarde?

Condemned

Dit lijkt mij echt een fantastisch spel, ikzelf ben ook zeer benieuwd naar het ''Forensische gedeelte'' van het spel, maar ook voor deze titel stel ik dezelfde vragen als bij Kameo: Hoe zit het eigenlijk met de speeltijd en de ''Replay'' waarde?

Hopelijk zijn er een aantal mensen, welke één van deze titels bezitten, die mij wat wijzer kunnen maken, zodat ik uiteindelijk een goede Game koop. :)

Natuurlijk kan het zijn dat de gebruikers-ervaringen wat minder positief zijn, dan wacht ik wel tot Dead or Alive 4, want dat is een ''Must-Have'', althans voor mij dan :9

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 26-12-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 20-05 15:08
Ander vraagje, ik heb een paar gratis thema's gedload maar hoe installeer ik ze? Zo'n beetje alle items doorgekeken maar nog geen succes.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 27-05 15:33
druk op de guide knop en dan op personal settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162351

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/MattBlacK70.jpg

Nou ben er uit, heb ook nog wat reviews gelezen en jullie advies in mij opgenomen en ga Condemded van de week ff halen. Lijkt me toch een toppie game. Thnx Dudes ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 162351 op 26-12-2005 02:54 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je met je gamercard in de Wiki? Kom even op IRC via IRC-client of webapplet