Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:54:
Ubisoft heeft ook al gezegt bezig te zijn met een FPS voor de Revolution.
Het is gewoon dom dat de Revolution zo ondergewaardeerd wordt, alleen omdat het Nintendo is die ermee komt. Als Sony of Microsoft als eerste met zo een gewaagde bestuuring zou komen, dan zou ook niet iedereen zo negatief doen. Ik zie heel vaak polls op forums met de vraag "Wat koop jij de ps3 of de 360?!?!" nooit zie je de Revolution er tussen staan. En het is gewoon onzin om te zeggen dat de Revolution niet meedoet met de Console War alleen omdat ze mindere Specs waarschijnlijk hebben. En er zijn nog niet eens Specs uitgebracht, dus je kan er niet over zeuren.
Nintendo heeft bijna alles wat op de hedendaagse controllers zit uitgevonden (Denk aan Rumble, Analoge Sticks en kijk naar de Wavebird wat nog steeds de beste Wifi controller is.) Het zou zomaar kunnen dat Sony En Microsoft eerdaags ook dit soort bestuuringsmogenlijk heden gebruikt.
En om weer even ontopic te gaan. Ik heb net een hoge kwaliteit verleng kabeltje van een halfe meter gekocht voor het geluid. Nu kan ik wel me TFT verschuiven
@ DelSol
Wat laat jij weer is even zien dat je zelf niet volwassen bent jongen. Dus omdat Mario veel gebruik maakt van kleurtjes en onrealistiche dingen is het voor kinderen? Ik weet zeker dat het gemiddelde Zelda spel veel moeilijker is voor een kind als Halo om uit te spelen. Het is juist meer zo dat nintendo wat meer voor de oudere mensen is, aangezien de kinderen zoals jou zich allemaal te "Stoer" vinden om Nintendo spellen te spelen. Dat komt allemaal door het beeld dat sony kweekt, met "Playstation is stoer" Nintendo is gewoon gegarandeert Kwaliteit, en dan heeft het mischien vrolijke kleurtjes, dat betekent niet dat het voor kinderen is.
Dat je al heel vaak in de polls ziet staan keus tussen PS3 en 360 geeft al genoeg aan, dat dus veel mensen de Rev er niet tussen vinden passen klaarblijkelijk. Dat op basis van wat Nintendo zelf aangeeft, dat er niet meegedaan wordt in het HD verhaal e.d., dat betekent toch standaard (ondanks dat de specs nog niet goed vrijgegeven zijn), dat de kwaliteit minder zal zijn dan de graphics van PS3 of 360.
M.b.t. wat Nintendo uitgevonden heeft en wie er de vruchten van plukt... Tja, Philips is ook de uitvinder van de Compact Disc en de innovator achter de opvolger de DVD. En toch hebben zij ook niet weten te voorkomen dat ze niet de enige waren die met de eer konden strijken. Zegt me dus serieus niks wie wat uitgevonden heeft. Het zegt me meer wie 't het beste implementeert.
En zeg nu zelf, het is toch een feit dat de huidige handel, zoals Gamecube ook het minst verkoopt in bijv. Europa tov van de andere consoles? Dat die spelcomputer m.n. voor de kids worden ge/verkocht? Kun je moeilijk over doen, maar over het algemeen ligt het gewoon zo. Of zie je jezelf bijvoorbeeld spelen met die bongotrommels die je als hardware toevoeging op de cube kunt kopen?
Toch echt speelgoed voor de kids, zo plaatsen ze het in de markt en die enkele verdwaalde volwassene die 'em naast een XBOX/360/PS2 heeft staan (want zo praat iedereen er ook over die een Gamecube heeft), geeft al wel aan dat 't gewoon niet op hetzelfde niveau zit qua gamen.
Tuurlijk een game als Zelda is idd pittig, heb 'em ook gespeeld. Echter het gros van de games is gewoon gericht op de jongere gamers, als ik een willekeurige folder van een speelgoedwinkel open sla, zijn het m.n. de games voor hen die ik zie staan voor de Gamecube tov de games voor PS2/XBOX/360.
Maar allez het zal me verder ook een grote zorg zijn. Klaarblijkelijk werkt het noemen van Nintendo met als doelgroep kids als een rode lap op een stier bij een iets ouder iemand die ook van Nintendo houdt...
Iemand nog een leuke Premium aanbieding gevonden bij een telefoon abonnement op het internet?
M'n vriendin zoekt toch nog een abo en als daar een 360 bij gedaan kan worden