Hmm, ik vind perfect dark zero juist de minste van mijn games. Die game loopt gewoon niet soepel genoeg en de controls zijn irritant. Bovendien zien Call of Duty 2 en PGR3 er stukken beter uit IMO.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:12:
Net ff stukje PDZ gespeeld. Ik mag het styltje wel, ziet er erg gelikt uit. Alleen ff wennen aan de controls.
Bestaat er nog een optimale tweak voor de controls?
Ik ga eerst King Kong uitspelen denk ik
Verwijderd
Speel op Standart controls. Classic dat kan ik echt alleen op de n64 hoor 
En je moet PDZ is online spelen. De single player is saai, maar online Dark ops spelen is echt geweldig
En je moet PDZ is online spelen. De single player is saai, maar online Dark ops spelen is echt geweldig
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 22:44 ]
als het goed is komt binnenkort bij mij PGR3 en Condemned binnen.. Heb er nu al zin in
Maar eerst ff de laatste achievments van FIFA halen
Maar eerst ff de laatste achievments van FIFA halen
Verwijderd
Nu ik inmiddels (vind ik zelf) best ver ben met CoD, merk ik dat het eigelijk onbeschrijfelijk realistisch is, zeker op veteran is het letterlijk 1 of 2 kogels en je bent dood. Je gaat volgens mij nog sneller dood dan je tegenstanders in de single player!
Verder heb ik even een kort vraagje, aan iedereen die een 360 heeft!:
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je je xbox 360 2 keer moet aanzetten, de eerste doet hij het bij mij vaak niet. De controllers vind hij ook niet, en er is ook geen beeld. Ook pakt hij de cd niet, hij gaat gewoon aan, verder niks.
Ook de light circle word niet rood ofzo.
Vervolgens zet je hem uit en weer opnieuw aan en hij doet het gewoon... Beetje vreemd
Dit gebeurt vooral vaak als ik hem een tijdje niet aan heb gehad (volgende dag ofzo)
Iemand anders die dit ook heeft, of iemand die misschien een oplossing heeft?
Ps. Mijn xbox staat verticaal en heeft genoeg ruimte om zijn warmte kwijt te kunnen...
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je je xbox 360 2 keer moet aanzetten, de eerste doet hij het bij mij vaak niet. De controllers vind hij ook niet, en er is ook geen beeld. Ook pakt hij de cd niet, hij gaat gewoon aan, verder niks.
Vervolgens zet je hem uit en weer opnieuw aan en hij doet het gewoon... Beetje vreemd

Dit gebeurt vooral vaak als ik hem een tijdje niet aan heb gehad (volgende dag ofzo)
Ps. Mijn xbox staat verticaal en heeft genoeg ruimte om zijn warmte kwijt te kunnen...
Als dit probleem zich voor blijft doen, zou ik even contact opnemen met de Xbox360 helpdesk.
Lijkt me niet echt een gezonde situatie.
Ik heb dit tot nu toe 2 keer gehad met mijn 360. Maakt niet uit of ik hem met de remote, controller of xbox zelf aan zet. Heb tot nu toe ook 1 keer een hardware error gehad, iets met E74 ofzo? Laatste week overigens werkt ie perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:58:
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je je xbox 360 2 keer moet aanzetten, de eerste doet hij het bij mij vaak niet. De controllers vind hij ook niet, en er is ook geen beeld. Ook pakt hij de cd niet, hij gaat gewoon aan, verder niks.Ook de light circle word niet rood ofzo.
Verwijderd
@etalien & kazuka
Bel MS. Laat hem gewoon ophalen door UPS. Ik had binnen 3 dagen een splinternieuwe
* ID83 Gaat morgen PDZ omruilen voor Call of Duty 2 (toch niet helemaal wat ik dacht dat het zou zijn)
Heb nu
- Condemned (topper)
- PGR3 (topper)
- King Kong (topper)
- PDZ (eerste game die tegenvalt
)
Bel MS. Laat hem gewoon ophalen door UPS. Ik had binnen 3 dagen een splinternieuwe
* ID83 Gaat morgen PDZ omruilen voor Call of Duty 2 (toch niet helemaal wat ik dacht dat het zou zijn)
Heb nu
- Condemned (topper)
- PGR3 (topper)
- King Kong (topper)
- PDZ (eerste game die tegenvalt

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 00:38 ]
ik vind pgr3 ik juist saai... tenminste ik speel ook nfsmw en ik mis gewoon de vrijheid etc die je daarin hebt
Verwijderd
geweldig na 29 dagen is me xbox 360 uit eindelijk toch stuk gegaan, niet meer dan 25 uur aangestaan verspreid over de dagen. PGR3 uitgespeeld op GOLD en alle demo's gedownload en gespeeld. Het volgende probleem doorgelopen...http://support.microsoft.com/kb/907534
Het laatste wat ik had gedaan was de demo van Quake 4, welliswaar zonder HD blijf ik 3 rode ringen houden.
leuk einde van het jaar :-D
Het laatste wat ik had gedaan was de demo van Quake 4, welliswaar zonder HD blijf ik 3 rode ringen houden.
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 07:27:
nou vandaag crashte me xbox 360 voor het eerst midden in een spel.
Ik zat op de ''ring'' ineens bevriest het beeld, geen geluid geen reactie van de controllers. De connectie met de controller bleek uit te zijn gevallen (ring of light op me controller was uit)
Ik had me xbox nog geen uur aan, adaptor was lauw en de warmte vanuit de achterkant was zoals vanaf 2 december. Console via de aan/uit knop opnieuw gestart en weer dezelfde challenge opgestart onder PGR3, tig keer opnieuw geprobeert maar gelukkig nog geen crash...
Dus helaas....crashen kan iedereen overkomen. Gek genoeg is me zoiets nooit overkomen op de eerste xbox
Verwijderd
Ik heb daarnet geprobeert om op Live te gaan met PD0. Maar hij zegt steeds: "Disconnected from game". Live werkt voorderest perfect, ik kan b.v. gewoon de market place gebruiken en gamer tags bekijken. De 360 hangt via mijn Windows XP PC aan het netwerk omdat ik helaas (nog) geen router heb. Iemand enig idee wat ik zou kunnen proberen om online te gaan?
Ik merk ook net dat mijn Zen Touch niet werkt. Is er een manier om die aan de praat te krijgen?
Ik merk ook net dat mijn Zen Touch niet werkt. Is er een manier om die aan de praat te krijgen?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 02:11 ]
Ja ik heb hetzelfde probleem. Al sinds dat ik hem heb. Schrok er de eerste keer wel van maar de 2e keer ging hij wel aan. Ook een of 2 keer een E74 gehad. Wat me ook op valt is dat als ik hem uit zet ik krakend geluid uit m'n 360 hoor komen. Net alsof hij door de hitte uitzet en na uitzetten weer in krimptkazuka schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 00:03:
[...]
Ik heb dit tot nu toe 2 keer gehad met mijn 360. Maakt niet uit of ik hem met de remote, controller of xbox zelf aan zet. Heb tot nu toe ook 1 keer een hardware error gehad, iets met E74 ofzo? Laatste week overigens werkt ie perfect.
Gaat goed in Japan NOT:
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=7650
Japanese Sales Charts, Week Ending December 25
http://www.kotaku.com/gam...s-delay-likely-145801.php
En verder:On the other end of the spectrum, the Xbox 360 is off to a much more sluggish start in Japan than it was in the U.S. Analysts estimate that as many as 800,000 360s have been sold in the U.S., while Media Create indicates that since the console's December 10 launch in Japan, the next-gen system has moved only 58,000 systems, 5,600 of which were sold in the week ending December 25.
Rumor: PS3 Riddled With Issues, Delay Likely?
An industry insider who goes by the name Fishie (how very appropriate) says that he got some hands-on time with Playstation 3 games in Japan and wasn't too happy with what he saw.
From his comments:
PS3 Info Before I Head Out Of Japan Friday Towards Noon, Thats Tokyo time. Have fun waiting a while longer boys. No way that thing is coming out in March. The games just arent there and lots of other isseus I cant delve into right now.
Before you start thinking that Fishie's post is, um, fishy, he has earned himself a tad more credibility than the typical poster by reporting dead-on facts about the 360 a few weeks before E3. Back then he called the 360 titles underwhelming and said that while there may be some kickass stuff, most people won't be floored.
[ Voor 5% gewijzigd door fulgore op 31-12-2005 03:10 ]
Verwijderd
Volgens mij is de setting 720 alleen voor HD-TV's wat dus jouw 100Hz breedbeeld niet is, je moet je kabel dan volgens mij ook gewoom op TV zetten en in je systemblade je beeld op widescreen zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:05:
ik heb een philips 100 hertz breedbeeld tv met de 360 aangesloten via advanced scart kabel,
heeft het nut/zin om in de systeem instellingen de resolutie hoger te zetten? 720?
Verwijderd
Loop gister door de stad opzoek naar schoenen zie ik opeens dixons. Denk, ga voor de lol is vragen of ze een xbox 360 premium hebben staan. Dus ik daar tijdje wachteh, komt de verkoper en ik stel m'n vraag. Nou eerst een lacherige reactie, denk je nog dat we die hebben... Vervolgens loopt hij weg komt terug overlegt even en gaat weer weg en jawel ze hebben er één de aller laatste. Iemand was hem niet op komen halen eerder. Dus ik heb er nu ook maar eentje gekocht, vind wel een grappig ding.
Gister aangesloten op m'n beamer, en ik moet toegeven, het ziet er inderdaad wel mooi uit. Ben er alleen nog niet in geslaagd om bestanden van m'n pc ( windows xp pro sp2 ) te streamen naar de xbox. Heb een setup gedraaid van xbox.com/pcsetup en dat heeft ook niets uitgehaald. Hij zegt wel dat de xbox allowed is om aan de door mij aangwezen bestanden te zitten maar daar houd het op. De xbox zelf verteld een ander verhaal en die wil dat ik iets doe met een serie nummer etc. Die moet ik ergens invullen maar weet absoluut niet waar, ben nergens in de setup tegen gekomen dat dat moest. Kan iemand me even met dit probleem weg helpen?
Gister aangesloten op m'n beamer, en ik moet toegeven, het ziet er inderdaad wel mooi uit. Ben er alleen nog niet in geslaagd om bestanden van m'n pc ( windows xp pro sp2 ) te streamen naar de xbox. Heb een setup gedraaid van xbox.com/pcsetup en dat heeft ook niets uitgehaald. Hij zegt wel dat de xbox allowed is om aan de door mij aangwezen bestanden te zitten maar daar houd het op. De xbox zelf verteld een ander verhaal en die wil dat ik iets doe met een serie nummer etc. Die moet ik ergens invullen maar weet absoluut niet waar, ben nergens in de setup tegen gekomen dat dat moest. Kan iemand me even met dit probleem weg helpen?
Ik heb gister nog even in dat TMF gebeuren gezetten, kon zelf niet racen, blijkbaar was de race al begonnen. Maar mijn Nick stond wel in beeld ehehehehhe, kwam ook nog bekenden van LIVE tegen, wat is Nederland toch klein zeg 
Maar wat een bagger show zeg, die gast zit in totaal maar 15 mins op LIVE en het beeld van de X360 was zo bagger, de Sony en Nintendo fanboys moeten zich wel kapot hebben gelachen. Hebben ze de slechtse kabels genomen om de boel aan te sluiten ofzo?
(voor de fanboys: nee zo ziet de X360 er niet uit grafisch heehhe)
Verder kun je dus alleen muziek en foto's streamen met SP2 etc....en kan je dus niet in de media tab op media center drukken. Wel kan je dus in Music en Pictures.
Hoop dat dit je wat helpt.
Maar wat een bagger show zeg, die gast zit in totaal maar 15 mins op LIVE en het beeld van de X360 was zo bagger, de Sony en Nintendo fanboys moeten zich wel kapot hebben gelachen. Hebben ze de slechtse kabels genomen om de boel aan te sluiten ofzo?
(voor de fanboys: nee zo ziet de X360 er niet uit grafisch heehhe)
Je verhaal met die code gaat alleen op als je WIndows Media Center draaid. Voor Windows XP (SP2) heb je windows media connect, dat install je idd en dan allow je je Xbox. Bij mij werkte het eerst ook niet pas na een PC reboot en een X360 reboot (de ochtend erna) werkte het in eens.Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 09:30:
Loop gister door de stad opzoek naar schoenen zie ik opeens dixons. Denk, ga voor de lol is vragen of ze een xbox 360 premium hebben staan. Dus ik daar tijdje wachteh, komt de verkoper en ik stel m'n vraag. Nou eerst een lacherige reactie, denk je nog dat we die hebben... Vervolgens loopt hij weg komt terug overlegt even en gaat weer weg en jawel ze hebben er één de aller laatste. Iemand was hem niet op komen halen eerder. Dus ik heb er nu ook maar eentje gekocht, vind wel een grappig ding.
Verder kun je dus alleen muziek en foto's streamen met SP2 etc....en kan je dus niet in de media tab op media center drukken. Wel kan je dus in Music en Pictures.
Hoop dat dit je wat helpt.
[ Voor 62% gewijzigd door S2S op 31-12-2005 10:53 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Je krijgt een doos, daar doe je hem in, en dan neemt UPS hem weer mee. De HDD moet erop blijven (omdat hier ook eventuele fouten in kunnen zitten volgens MS) dus je bent je savegames helaas kwijt. Of je moet er een memoryunit voor over hebben (ik niet in iedergeval). Ben al weer ongeveer waar ik was gebleven.Sperenvanger schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 02:34:
[...]
Ja ik heb hetzelfde probleem. Al sinds dat ik hem heb. Schrok er de eerste keer wel van maar de 2e keer ging hij wel aan. Ook een of 2 keer een E74 gehad. Wat me ook op valt is dat als ik hem uit zet ik krakend geluid uit m'n 360 hoor komen. Net alsof hij door de hitte uitzet en na uitzetten weer in krimptMaar nu ik na 2 weken nog steeds hetzelfde probleem heb ga ik hem wel aanmelden, volgende week, want daarna moet ik weer werken. Las ik nou goed dat UPS met een doos aan komt zetten waar je de 360 in moet doen? Neem aan dat je je HDD eraf haalt (ivm savegames enzo).
*ID83 Gaat zo CoD2 halen
Edit:
Wat mij overigens opvalt is dat de Live site mijn profiel niet meer goed up-to-date houdt. Mn Gamercard wel, maar meest recent gespeelde game klopt niet, hij blijft op Hexic staan. Terwijl ik gister non stop King Kong, PGR3 en een beetje PDZ heb gespeeld. Het is geen ramp, maar het viel mij op.
Ze staan wel onder Games weergeven. Alleen dan helemaal onderaan ergens.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 11:26 ]
Haal die koffievlek dan weg samen MET de kast
Dat ziet er goed uit The_Surfer.
Alleen een beetje weinig Gamerpoints hè?
Als jij van jou ondertitel een link maakte dan kon ik tenminste kijken hoeveel jij er hebtMr.Graveheart schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:47:
Dat ziet er goed uit The_Surfer.
Geprobeerd, lukt alleen niet echt.atmoz schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:57:
[...]
Als jij van jou ondertitel een link maakte dan kon ik tenminste kijken hoeveel jij er hebt
Geeft dat scherm ghosting?The_Surfer schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:24:
Hier is mijn setup, op een 32" DV3250 HDTV.
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op dat kleedje, dat gaat nog weg als ik de koffievlekken van het tafeltje geschuurd heb
Het is "maar" een 12 ms scherm.
Verwijderd
Gewoon http://www.mygamercard.net nick intypen, en dan krijgje alle goede tagsMr.Graveheart schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:14:
[...]
Geprobeerd, lukt alleen niet echt.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 12:22 ]
Thnx voor de tip, ik zat er ook mee te tobben.Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:21:
[...]
Gewoon http://www.mygamercard.net nick intypen, en dan krijgje alle goede tags

Ik ben nog niet online geweest zoals je ziet.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Condemned is eigenlijk ook geen FPS heGully schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:11:
Net even de demo van Condemned zitten spelen en die ziet er idd wel erg fraai uit. Alleen kan ik 1st person shooters op de PC toch wat beter waarderen, vnl ivm de besturing. Met een muis is het net wat makkelijker mikken
Helaas loopt het hele spel ook niet altijd goed als je je zaklamp aan hebt, jammer maar verder niet erg boeiend.
Af en toe heb ik dat. Zonder game hoor ik alleen de ventilator, en met game spint de dvd soms erg hard. Gisteren heb ik iets van 4 uur non-stop Condemned gespeeld en af en toe maakte hij maar heel weinig geluid (alleen ventilator leek het) en af en toe leek het alsof hij zou opstijgen. Al met al vind ik het geluid van de 360 best meevallen (m'n PC maakt constant meer geluid) maar vooral met sfeervolle enge games is bijgeluid van de 360 op sommige momenten wat irritant.yah schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:58:
Lawaai analyse ,
Ik heb vandaag een uitegbreidere geluid analyse gedaan. Achtergrond info: 360 premium via wehkamp, productie datum 05/12/05.
Kamer 2.5 bij 2.5 meter.
Afstand tot xbox is 1 meter.
Zonder spel hoor je de ventilator draaien. Dat is niet echt heel veel lawaai. Valt goed mee te leven. Ik hoor wel heel licht de lagers. Dus het lucht geluid en licht lager geluid.
Als je er een spel in doet COD2 dan krijg ik dus veel lawaai. Het geluid is te vergelijken met mijn pc als die een cd op volle toeren draait. Dat hoor je echt duidelijk en is ook irritant. Hij draait m volgens mij dan ook op volle toeren en dat hoor je heel duidelijk.
Ik hoop dat deze uitgebreide uitleg inzicht geeft voor anderen. Ik hoor graag van anderen of jullie dit hetzelfde ervaren en met name de "met spel geluid". Ik heb het nu wel over een stille kamer en volume tv uit.
Ik zie trouwens net op internet dat er in Condemned maar
spoiler:
Chapters zijn en ik zit al in 9
spoiler:
, gaat dus wel erg snel helaas.
7
[ Voor 7% gewijzigd door Wekko306 op 31-12-2005 12:50 ]
Nee, ik merk eigenlijk weinig van ghosting. Z'n grotere broertje, de 3750, is 8ms en heeft dus al helemaal geen last van. Maar ik vond 32" eigenlijk groot genoegChristiaanB schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:16:
[...]
Geeft dat scherm ghosting?
Het is "maar" een 12 ms scherm.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
valt jullie trouwens op dat de dvd drive nogal gammel is? ik kan de cd lade behoorlijk wat op en neer bewegen eigenlijk.. volgens mij is dit niet helemaal tof of wel?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Niet juist, er zijn:Wekko schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:47:
[...]
Condemned is eigenlijk ook geen FPS heFPS speel ik ook makkelijker op een PC, maar Condemned vind ik zelf prima te doen met de controller.
Helaas loopt het hele spel ook niet altijd goed als je je zaklamp aan hebt, jammer maar verder niet erg boeiend.
[...]
Af en toe heb ik dat. Zonder game hoor ik alleen de ventilator, en met game spint de dvd soms erg hard. Gisteren heb ik iets van 4 uur non-stop Condemned gespeeld en af en toe maakte hij maar heel weinig geluid (alleen ventilator leek het) en af en toe leek het alsof hij zou opstijgen. Al met al vind ik het geluid van de 360 best meevallen (m'n PC maakt constant meer geluid) maar vooral met sfeervolle enge games is bijgeluid van de 360 op sommige momenten wat irritant.
Ik zie trouwens net op internet dat er in Condemned maarspoiler:Chapters zijn en ik zit al in9spoiler:, gaat dus wel erg snel helaas.7
spoiler:
10 chapters
Heb hem zelf al 2 keer uitgespeeld
CoD2 net gespeeld. Speelt echt heerlijk. Dat het een topgame was wist ik natuurlijk al
En ja ik speel uiteraard op Veteran.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 13:24 ]
Verwijderd
Neuh, niet gemerkt maar ik zit dan ook niet aan het laatje te friemelen eerlijk gezegd. Als je eraan gaat zitten dan veroorzaak je misschien steeds meer spelingHubert schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:13:
valt jullie trouwens op dat de dvd drive nogal gammel is? ik kan de cd lade behoorlijk wat op en neer bewegen eigenlijk.. volgens mij is dit niet helemaal tof of wel?
Hoe lang heb je daar over gedaan dan? Ik heb gisterenavond ook een uurtje of 2 gespeeld op Veteran maar ik heb nog niet veel gedaan als ik zo eens kijk bij Mission Select.Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:23:
[...]
CoD2 net gespeeld. Speelt echt heerlijk. Dat het een topgame was wist ik natuurlijk al![]()
En ja ik speel uiteraard op Veteran.
Ik vind het wel moeilijk hoor, ik was een muis en toetsenbord gewend en dan is dit wat betreft mikken enzo wel erg moeilijk., veel minder snel en stabiel.
Maar CoD2 is wel errug mooi, net als PGR3 en Condemned eigenlijk
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 13:43 ]
mjah eigenlijk heeft elke dvd drive dit wel geloof ik. merk t alleen wel omdat ie van mij verticaal staat.Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:38:
[...]
Neuh, niet gemerkt maar ik zit dan ook niet aan het laatje te friemelen eerlijk gezegd. Als je eraan gaat zitten dan veroorzaak je misschien steeds meer spelingEn een beetje ruimte hoort er denk ik wel op te zitten ivm. uitzetten door warmte e.d.
Ze hadden voor dit geld wel wat betere kwaliteit drives mogen gebruiken lijkt me
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
hahaha, nog betere drives? Ze verliezen al zoveel op de XBOX360 als je het zo her en der leestHubert schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:42:
[...]
mjah eigenlijk heeft elke dvd drive dit wel geloof ik. merk t alleen wel omdat ie van mij verticaal staat.
Ze hadden voor dit geld wel wat betere kwaliteit drives mogen gebruiken lijkt me
Ik heb de mijne maar gewoon neergelegd op het plekje waar mijn oude DVD-speler lag, vond ik een stuk steviger dan wanneer de XBOX op zijn zijkant staat.
Verwijderd
Ik heb ook al verschillende problemen meegemaakt met die van mij, Zoals b.v als ik het appraat via de controller aanzet ik soms geen geluid heb via de headset,maar dat ie dat via de center speaker het geluid geeft,wat eigenlijk op de headset te horen moet zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:58:
Nu ik inmiddels (vind ik zelf) best ver ben met CoD, merk ik dat het eigelijk onbeschrijfelijk realistisch is, zeker op veteran is het letterlijk 1 of 2 kogels en je bent dood. Je gaat volgens mij nog sneller dood dan je tegenstanders in de single player!![]()
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je je xbox 360 2 keer moet aanzetten, de eerste doet hij het bij mij vaak niet. De controllers vind hij ook niet, en er is ook geen beeld. Ook pakt hij de cd niet, hij gaat gewoon aan, verder niks.Ook de light circle word niet rood ofzo.
Verder heb ik veel last gehad van de melding unreadible disc met PGR 3,ook verschillende keren vastloper gehad(het vastlopen is minder geworden,sinds ik de koeling rondom de voeding verbetert heb)
Verder is het 1 keer gebeurd dat de x-box helemaal niets deed,toen ik ehm via de controller aan wou zetten.toen ik de knop indrukte op het apparaat ,deed ie het uiteindelijk wel.
Lichte beeldproblemen op bepaalde plekken op de lange bruggen in het spel PGR,zwarte blokjes,op de brugverbindingen.
En het lawaai van de Lade van het aparaat is de afgelopen tijd toegenomen.
Ik heb de X-box support lijn gebeld,UPS komt die van mij nu ophalen,en word ie door Microsoft bekeken.
Dus gewoon de support lijn bellen,zou ik zeggen.De HD word dan helaas inderdaad wel meegenomen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 14:18 ]
Kun je optimaal gebruik maken van de XBOX 360 icm met je scherm, dus hdmi/1080i??The_Surfer schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:06:
[...]
Nee, ik merk eigenlijk weinig van ghosting. Z'n grotere broertje, de 3750, is 8ms en heeft dus al helemaal geen last van. Maar ik vond 32" eigenlijk groot genoeg
Gister hier even de 360 gehad van een vriend van me met PDZero. Het viel me op dat de 360 en de voeding beide totaal niet heet werden, zelfs niet warm heeel lauwtjes misschien maar zelfs minder dan de oude xbox. Ook de herrie merkte ik niks van tijdens games ,wel hoorde ik em spinnen als een gek tijdens het opstarten maar van 1/2 meter afstand hoor ik dr niks van.
This space is occupied
Verwijderd
ik heb me de Xbox 360 controller gehaalt voor games te spelen op de PC.
Heeft iemand al ervaring met de headset van de XBOX 360 of die ook compatible is
om te gebruiken op de pc..
Heeft iemand al ervaring met de headset van de XBOX 360 of die ook compatible is
om te gebruiken op de pc..
Verwijderd
Heb alleen Basic Training nog maar afgerond. Vind het even lekker spelen als op de pc. Heb de gevoeligheid iets omhoog gegooid bij Options. Het is moeilijk, maar te doen. Ik vind dat CoD2 dan pas echt tot zijn recht komt.Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:38:
[...]
Neuh, niet gemerkt maar ik zit dan ook niet aan het laatje te friemelen eerlijk gezegd. Als je eraan gaat zitten dan veroorzaak je misschien steeds meer spelingEn een beetje ruimte hoort er denk ik wel op te zitten ivm. uitzetten door warmte e.d.
[...]
Hoe lang heb je daar over gedaan dan? Ik heb gisterenavond ook een uurtje of 2 gespeeld op Veteran maar ik heb nog niet veel gedaan als ik zo eens kijk bij Mission Select.
Ik vind het wel moeilijk hoor, ik was een muis en toetsenbord gewend en dan is dit wat betreft mikken enzo wel erg moeilijk., veel minder snel en stabiel.
Maar CoD2 is wel errug mooi, net als PGR3 en Condemned eigenlijk
Anyway, mijn vriendin is er.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Yep, deze monitor kan 1080i als input aan, al vind ik persoonlijk 720p beter eruit zien.ChristiaanB schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:20:
[...]
Kun je optimaal gebruik maken van de XBOX 360 icm met je scherm, dus hdmi/1080i??
[ Voor 11% gewijzigd door Niek op 31-12-2005 14:46 ]
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Offtopic: Wat, er is nog iemand met zo'n lelijk stuk bijna-antiek?The_Surfer schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:24:
Hier is mijn setup, op een 32" DV3250 HDTV.
[afbeelding]
Let niet op dat kleedje, dat gaat nog weg als ik de koffievlekken van het tafeltje geschuurd heb

Dat kastje dan, niet die tv/xbox ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door brama op 31-12-2005 15:23 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Heeft iemand de rumble functie al werkend gekregen in Windows(XP) spellen? Zou moeten kunnen, maar bij mij doet ie geen rumble in de spellen die het zouden moeten doen.
Ik heb NFS Most Wanted en Fifa2006 geprobeerd, deze zouden rumble moeten kunnen....
Iemand een idee?
Edit: ik heb het natuurlijk over de wired xbox360 controller.
Ik heb NFS Most Wanted en Fifa2006 geprobeerd, deze zouden rumble moeten kunnen....
Iemand een idee?
[ Voor 12% gewijzigd door Exar op 31-12-2005 15:34 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Verwijderd
Ach, nu al 58.000 stuks verkocht, aangezien de console daar pas na de Europeese lancering in de winkels is gekomen op zich niet gek. Volgens mij was er bij de oude xdoos pas na 6 maand het getal van 50.000 op de tellerfulgore schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 03:08:
Gaat goed in Japan NOT:
[...]
En verder:
[...]
In dat opzicht klinkt het positief, nog geen 3 weken in de winkel en bijna 60.000 verkocht, als we dat een beetje mogen doortrekken denk ik toch wel dat ze de 250.000 gaan halen op een half jaar. En 5 x zoveel verkopen als van je eerste console in dezelfde periode lijkt me in dit geval redelijk aangezien al die Jappen Sony fanboys zijn
Verwijderd
Ridge Racer 6 even gespeeld, leuk spel. Alleen geen PGR3. Jammer dat ze tegelijkertijd uit zijn gekomen (usa dan). Toch geef ik het een 8/10.
Verwijderd
Zal ik dan maar de eerste zijn?
Iedereen een heel goed Xbox360 jaar.
En natuurlijk ook de beste wensen.
Iedereen een heel goed Xbox360 jaar.
En natuurlijk ook de beste wensen.
Hetzelfde gewenst! Ik zat net nog wat trailers te kijken en kan niet wachten tot het merendeel van deze games uit is!
jullie ook veel gameplezier toegewenst.......dat er maar mooie titels mogen verschijnen, en dat we met z'n allen maar gezond mogen blijven.
[ Voor 26% gewijzigd door Crawl NL op 01-01-2006 11:50 ]
Verwijderd
Thomas, een vriend heeft een x360, het ding piept, maakt toch wel veel kabaal en ik heb in de 1,5 uur dat ik het in werking gezien heb, hem 2 keer zien hangen. Thomas zegt dat dit gewoon is.
Ik lees op dit topic overeenkomstige berichten, maar dan wordt er steeds gedaan alsof het een uitzondering is. Alof er iemand bijzit die een stille, niet vasthangende xbox heeft..
Hoeveel moet ik hiervan geloven?, want een stille en stabiele wil ik me wel gaan kopen over 24 uur.
Als ik echter een koop en het moet opsturen om vervolgens dezelfde terug te krijgen dan koop ik het liever niet, want dan heb ik 399 in niks geinvesteerd.
Iemand misschien raad?
Ik las echter vorig jaar ergen op de frontpage dat de xbox waterkoeling kreeg en dus stil zou zijn, is dit voor de 2e revisie gepland of is die functie weggehaald?
Ondanks de framerate ziet PGR3 er toch wel sjiek uit, en ik zou me graag erin vast willen bijten..
Ik lees op dit topic overeenkomstige berichten, maar dan wordt er steeds gedaan alsof het een uitzondering is. Alof er iemand bijzit die een stille, niet vasthangende xbox heeft..
Hoeveel moet ik hiervan geloven?, want een stille en stabiele wil ik me wel gaan kopen over 24 uur.
Als ik echter een koop en het moet opsturen om vervolgens dezelfde terug te krijgen dan koop ik het liever niet, want dan heb ik 399 in niks geinvesteerd.
Iemand misschien raad?
Ik las echter vorig jaar ergen op de frontpage dat de xbox waterkoeling kreeg en dus stil zou zijn, is dit voor de 2e revisie gepland of is die functie weggehaald?
Ondanks de framerate ziet PGR3 er toch wel sjiek uit, en ik zou me graag erin vast willen bijten..
Dat de 360 wat herrie maakt is een feit, vooral als je een spel speelt.Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:04:
Thomas, een vriend heeft een x360, het ding piept, maakt toch wel veel kabaal en ik heb in de 1,5 uur dat ik het in werking gezien heb, hem 2 keer zien hangen. Thomas zegt dat dit gewoon is.
Iemand misschien raad?
Echter een piep en hangen hoort niet bij het normaal functioneren van de 360.
Ik heb die van mij vanaf het begin en tot nu toe geen problemen gehad (klop, klop).
Iemand die mij kan vertellen wat er precies zo slecht is (als ik de reviews mag geloven) aan de DVD afspeelkwaliteit van de 360? Ik bedoel, wat kan er verder nog slecht aan zijn behalve de weergave van de films?
Ik zit er namelijk aan te denken om voor in m'n nieuwe huis (wat met 2 mnd. opgeleverd wordt) een XBOX360 te kopen en dan tevens als vervanging van een gewone standalone DVD-speler.
Ik zit er namelijk aan te denken om voor in m'n nieuwe huis (wat met 2 mnd. opgeleverd wordt) een XBOX360 te kopen en dan tevens als vervanging van een gewone standalone DVD-speler.
[ Voor 33% gewijzigd door MaZo op 01-01-2006 12:36 ]
Verwijderd
Het blijven hangen is denk ik een groter probleem dan op zich blijkt. Waarom?Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:04:
Iemand misschien raad?
Mensen die echt een onspeelbare 360 hebben ruilen het kreng direct om, want ze kunnen niet gamen. Bij mensen waarbij 'ie slechts een paar keer in een x-aantal uur blijft vasthangen zeggen waarschijnlijk: "Tja, hij hangt wel eens maar 't is speelbaar en 't hoort er misschien wel bij want ik lees dat meer mensen het hebben... Dus stuur het ding nog maar niet op". Die mensen hoor je ook niet zo vaak natuurlijk, want niemand vindt 't leuk om over z'n aankoop van 400 pleuro te zeggen dat 't niet helemaal werkt zoals het zou moeten.
Het probleem komt zoals het nu lijkt doordat de warmte van GPU/CPU niet voldoende wordt afgevoerd dan wel gekoeld. Daar zijn 2 oplossingen voor: een nieuwe versie met betere koeling, of zelf andere koeling aanbrengen maar dan verlies je de garantie.
De waterkoeling die je noemt is een optionele koeling die je zelf zult moeten aanbrengen, MS zal dit zeker niet doen. Waren geruchten vorig jaar die waterkoeling.
Ofwel, ikzelf zou wachten tot de 2e revisie en men heeft toegegeven dat de problemen toch wel hardnekkig zijn, met een betere koeling/warmteafgifte en daarnaast wellicht een kleinere CPU binnen het productieproces
gelikkig nieuwjaar!
en heb ik nou goed begrepen dat DOA 4 binnen een paar dagen uit komt?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Dat werkt alleen bij spellen die xinput ondersteunen dacht ik. Of een spel dat ondersteunt merk je aan dat lichtje rond de guide knop, als die oplicht bij speler 1 zou hij het moeten doen. Enige spel waarbij het werkt bij mij is PoP - The Two Thrones (danwel na het installeren van de xinput driver).Exar_Kunn schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:33:
Heeft iemand de rumble functie al werkend gekregen in Windows(XP) spellen? Zou moeten kunnen, maar bij mij doet ie geen rumble in de spellen die het zouden moeten doen.
Iemand een idee?
Verwijderd
als hij echt blijft hangen, hoef je niet te verwachten dat je je oude terug krijgt. Aangezien daar waarschijnlijk weinig aan te repareren valt.Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:04:
Iemand misschien raad?
Verwijderd
Mag ik vragen hoe je daar bij komt?Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 14:53:
[...]
als hij echt blijft hangen, hoef je niet te verwachten dat je je oude terug krijgt. Aangezien daar waarschijnlijk weinig aan te repareren valt.
Verwijderd
als alle ventilators goed draaien, hoe wil jij dan het overhittingsprobleem aanpakken. Jah goed nieuwe chips erin zetten, misschien de koelpasta wat bijwerken, maar daar gaat volgens mij veelsteveel tijd/geld inzitten. Dat je je savegames kwijt bent, nadat je xbox weer is afgeleverd zegt ook al een hoop. Ik weet dit natuurlijk niet zeker, dus laat ik het zo stellen.
Een vraag voor de mensen die hun xbox hebben opgestuurd. Hebben jullie dezelfde of jullie oude terug gekregen?
Streefdatum 13 januari alhoewel ik ook iemand heb gehoord met inside knowledge die vermoed dat shops 'm de 8e al moeten kunnen hebben.darkphoenix schreef op zondag 01 januari 2006 @ 13:16:
Ik heb een aantal hangers gezien bij PGR3 bij Guide-acties zoals het verlaten naar dashboard of het opvragen van een gamercard in een lobby. Bij andere games nul komma nul in nu een maand actief gamen. Ligt dus aan de game in dit geval.ChristiaanB schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:34:
[...]
Dat de 360 wat herrie maakt is een feit, vooral als je een spel speelt.
Echter een piep en hangen hoort niet bij het normaal functioneren van de 360.
Ik heb die van mij vanaf het begin en tot nu toe geen problemen gehad (klop, klop).
[ Voor 22% gewijzigd door curry684 op 01-01-2006 15:57 ]
Verwijderd
Heb nu quake en pgr gekocht en vind beiden spellen erg gaaf. Was alleen een beetje teleurgesteld bij het overduidelijk laggen van quake tijdens het spelen van de singleplayer modus. In grote omgevingen waar veel actie plaatsvind begint hij duidelijk lage framerates te vertonen. Moet ik iets lager gaan instellen om dit te verkomen? Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben? Opzich is er wel mee te leven, maar kom op het is wel een next gen console, mag toch wel een beetje verwachten! Bedankt alvast.
Heb een aantal vragen, misschien dat er een antwoord op is?
-Kun je alleen met COD2 gamerpoints krijgen als je alles op Veteran uitspeelt?
-Wat is de maximum van een vrienden lijst?
Ik heb natuurlijk ook TMF gamekings gekeken op vrijdag en ik voegde dus zo iemand toe die ik op tv voor bij zag komen...
Toen stond er bij: deze persoon heeft het maximum aantal vrienden bereikt (o.i.d.)
-Kun je alleen met COD2 gamerpoints krijgen als je alles op Veteran uitspeelt?
-Wat is de maximum van een vrienden lijst?
Ik heb natuurlijk ook TMF gamekings gekeken op vrijdag en ik voegde dus zo iemand toe die ik op tv voor bij zag komen...
Toen stond er bij: deze persoon heeft het maximum aantal vrienden bereikt (o.i.d.)
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Dit komt omdat q4 een hele slechte poort is van een pc game. Kun je niets aan doen.Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 16:01:
Heb nu quake en pgr gekocht en vind beiden spellen erg gaaf. Was alleen een beetje teleurgesteld bij het overduidelijk laggen van quake tijdens het spelen van de singleplayer modus. In grote omgevingen waar veel actie plaatsvind begint hij duidelijk lage framerates te vertonen. Moet ik iets lager gaan instellen om dit te verkomen? Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben? Opzich is er wel mee te leven, maar kom op het is wel een next gen console, mag toch wel een beetje verwachten! Bedankt alvast.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
In hoeverre zit het dan met condemned. Ik wel niet zeikerig zijn ofzo maar heb net de demo gespeeld en nabij het einde van de demo voordat je het raam word uitgedonderd is er een stukje waar de vogels wegvliegen. Dat liep ook niet echt vloeiend, zelfs als ik stil sta is het duidelijk hakkerig.Phydomir schreef op zondag 01 januari 2006 @ 16:37:
[...]
Dit komt omdat q4 een hele slechte poort is van een pc game. Kun je niets aan doen.

tja das gewoon bad programming in combinatie met te weinig tijd (launchwindow)
This space is occupied
Het enige nadeel wat ik heb gemerkt is dat de afstandsbediening die bij de Premium versie zit een klote bereik heeft, de beeldkwaliteit vind ik verder prima.MaZo schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:35:
Iemand die mij kan vertellen wat er precies zo slecht is (als ik de reviews mag geloven) aan de DVD afspeelkwaliteit van de 360? Ik bedoel, wat kan er verder nog slecht aan zijn behalve de weergave van de films?
Condemned loopt vaak inderdaad niet echt zoals het hoort. Wanneer je in de demo bij dat raam staat waar je je pistool krijgt en je loopt daar rond gaat het ook niet vloeiend. Zet je dan je zaklamp uit draait het weer wel prima. Zal inderdaad wel gewoon komen doordat het spel een launch titel moest zijn.Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 16:43:
[...]
In hoeverre zit het dan met condemned. Ik wel niet zeikerig zijn ofzo maar heb net de demo gespeeld en nabij het einde van de demo voordat je het raam word uitgedonderd is er een stukje waar de vogels wegvliegen. Dat liep ook niet echt vloeiend, zelfs als ik stil sta is het duidelijk hakkerig.
Verwijderd
Zijn er meer mensen die toevallig last hebben van netwerk "drop-outs" bij gebruik van de MCE functie?
De extender werkt bij mij nl. prima maar 1 keer in de 4-5 uur valt de netwerk verbinding weg (Reconnect scherm op de 360, op de PC zie ik mijn netwerk verbinding weg vallen: cable disconnected). Tijdens Live games heb ik hier geen last van.
PS: Of is het handiger om dit soort vragen in het windows forum te plaatsen?
Edit: Netwerk setup: Kabelmodem <--> PC met ICS <--> Xbox 360
De extender werkt bij mij nl. prima maar 1 keer in de 4-5 uur valt de netwerk verbinding weg (Reconnect scherm op de 360, op de PC zie ik mijn netwerk verbinding weg vallen: cable disconnected). Tijdens Live games heb ik hier geen last van.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 18:07 ]
Ik ben heel tevreden van de Xbox 360. Enigste minpuntje is dat de DVD-Drive erg veel lawaai maakt met officiele games (gewone dvd of dvd-r/w geen probleem).
Heb geen problemen, mijn X360 en MCE-PC zitten op dezelfde switch aangesloten (studentenhuis => TweakDSL ISP - Linksys WRT54G - Sitecom switchje - (X360 & MCE-PC)). Misschien heb je meerdere hubs/switches/routers in je netwerk aanwezig?Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:00:
Zijn er meer mensen die toevallig last hebben van netwerk "drop-outs" bij gebruik van de MCE functie?
[ Voor 3% gewijzigd door SquareHugo op 01-01-2006 18:14 ]
Verwijderd
Dus het klopt dat pg3 het enige spel is wat de xbox laat vasthangen, en dat ie per maand verschillende keren vasthangt en dat dit normaal is?curry684 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 15:57:
[...]
Streefdatum 13 januari alhoewel ik ook iemand heb gehoord met inside knowledge die vermoed dat shops 'm de 8e al moeten kunnen hebben.
[...]
Ik heb een aantal hangers gezien bij PGR3 bij Guide-acties zoals het verlaten naar dashboard of het opvragen van een gamercard in een lobby. Bij andere games nul komma nul in nu een maand actief gamen. Ligt dus aan de game in dit geval.
zoals gezegd is dit een van mijn favoriete games om te hebben
Kan je via de marketplace mss een patch kopen ofzo, want dan lijkt het me wel handig een harde schijf te hebben.
bvd,
een toekomstige x360 owner
Breng ze niet op slechte ideeen. Dat zou helemaal mooi worden, patches die gekocht moeten worden.Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:30:
Kan je via de marketplace mss een patch kopen ofzo,

Verwijderd
lijkt me net zo eerlijk als 60 euro vragen voor een game die onstabiel (/niet af) is..Roamor schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:34:
[...]
Breng ze niet op slechte ideeen. Dat zou helemaal mooi worden, patches die gekocht moeten worden.
Verwijderd
Nopes dit is het enige wat er aanhangt.SquareHugo schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:14:
[...]
Heb geen problemen, mijn X360 en MCE-PC zitten op dezelfde switch aangesloten (studentenhuis => TweakDSL ISP - Linksys WRT54G - Sitecom switchje - (X360 & MCE-PC)). Misschien heb je meerdere hubs/switches/routers in je netwerk aanwezig?
Alleen bij PGR is mijn 360 echt een keer vastgelopen inderdaad tijdens het bekijken van iemand anders' Gamercard. Geen hardware fout dus ofzo. Eventuele patches zijn gewoon gratis, maar volgens mij zijn er nu nog geen patches voor individuele games, een HD is sowieso erg handig als je Xbox Live wil gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:30:
[...]
Dus het klopt dat pg3 het enige spel is wat de xbox laat vasthangen, en dat ie per maand verschillende keren vasthangt en dat dit normaal is?
zoals gezegd is dit een van mijn favoriete games om te hebben
Kan je via de marketplace mss een patch kopen ofzo, want dan lijkt het me wel handig een harde schijf te hebben.
bvd,
een toekomstige x360 owner
Verwijderd
Ik heb zelf 3 keer meegemaakt dat PGR3 niet meer reageerde (valt dit onder vastlopen als de applicatie niet 'freezed' ) op mijn controller of op de remote, dat was 2 keer bij het bekijken van iemand's gamecard in de lobby van Live! en 1 keer aan het einde van een race, hierbij ging ik niet terug naar de lobby maar bleef ik 'ingame'. Zoals het er bij mij uitziet zijn er dus alleen problemen bij Live! PGR3 en niet bij single-player want daar heb ik nog nooit een vastloper oid. gehad. Bij Condemned en CoD2 nog nooit problemen gehad. Ik denk dus ook dat PGR3 het probleem is en niet de XBOX360Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:30:
[...]
Dus het klopt dat pg3 het enige spel is wat de xbox laat vasthangen, en dat ie per maand verschillende keren vasthangt en dat dit normaal is?
Verwijderd
Ben erg teleurgesteld in quake. Ga 'm morgen terugbrengen. Had hem bij de bartsmit gekocht dus kan hem morgen voor vieren nog inleveren en m'n geld terugkrijgen. Heb wel het geld over voor een ander spel maar weet niet welke ik moet nemen. Zoek iets met een goede herspeelbaarheid en het liefst ook een online modus. Zal ik wachten of weten jullie misschien nog iets vernieuwends? (sport vind ik niets en pgr heb ik al) Thnx.
Idd, hier van hetzelfde. PGR loopt bij mij ook alleen vast bij Live-gamen. Tot nu toe 2x gehad. 1x bij het opvragen van een tag en 1x toen een race gefinished was. Het kijken naar een automatisch rijdende wagen is dan na 3 rondjes ook wel vervelend, dus heb ik de xbox ff geresetVerwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:25:
[...]
Ik heb zelf 3 keer meegemaakt dat PGR3 niet meer reageerde (valt dit onder vastlopen als de applicatie niet 'freezed' ) op mijn controller of op de remote, dat was 2 keer bij het bekijken van iemand's gamecard in de lobby van Live! en 1 keer aan het einde van een race, hierbij ging ik niet terug naar de lobby maar bleef ik 'ingame'. Zoals het er bij mij uitziet zijn er dus alleen problemen bij Live! PGR3 en niet bij single-player want daar heb ik nog nooit een vastloper oid. gehad. Bij Condemned en CoD2 nog nooit problemen gehad. Ik denk dus ook dat PGR3 het probleem is en niet de XBOX360
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
gewoon ff wachten op doa4 die is bijna uitVerwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 20:48:
Ben erg teleurgesteld in quake. Ga 'm morgen terugbrengen. Had hem bij de bartsmit gekocht dus kan hem morgen voor vieren nog inleveren en m'n geld terugkrijgen. Heb wel het geld over voor een ander spel maar weet niet welke ik moet nemen. Zoek iets met een goede herspeelbaarheid en het liefst ook een online modus. Zal ik wachten of weten jullie misschien nog iets vernieuwends? (sport vind ik niets en pgr heb ik al) Thnx.
Zijn er al mensen met Ridge Racer 6? Is het een beetrje de moeite waard om aan te schaffen? Zijn er veel tracks?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Ik zou voor CoD2 gaan, ik adviseer echt iedereen dit meesterlijke spel!Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 20:48:
Over mijn opstart probleem met mijn 360 (zie vorige pagina), ik denk dat ik nog even wacht met bellen, heb toch een jaar garantie
Verwijderd
PGR loopt bij mij vrijwel altijd vast als ik terug wil naar het dashboard, foutje in het spel neem ik aan. Bij PD0 heb ik het tot nu toe ook 1 keer gehad. Voor de rest heb ik vandaag voor het eerst een vast loper gehad, die niet bij het terugkeren naar het dashboard optrad. Het gebeurde op het moment dat ik online kwam. Kon hij nog niet helemaal verwerken, hij moest nog warm lopen ofzo.
Er is mee te leven, spellen speelt hij perfect af. Heb daar nog nooit een vastloper in gehad, dus erger mij er niet zo aan. Maar als hij dit bij toekomstige spellen blijft houden. Ga ik in de laatste paar maanden voor mijn garantie is verlopen, toch nog even een nieuwe halen. Tegen die tijd zijn we alweer een aantal revisies verder en dat heeft zo zijn voordelen.
Er is mee te leven, spellen speelt hij perfect af. Heb daar nog nooit een vastloper in gehad, dus erger mij er niet zo aan. Maar als hij dit bij toekomstige spellen blijft houden. Ga ik in de laatste paar maanden voor mijn garantie is verlopen, toch nog even een nieuwe halen. Tegen die tijd zijn we alweer een aantal revisies verder en dat heeft zo zijn voordelen.
Nog ff een simpele tip: Als de rumble functie je niet interesseert
dan kun je die beter uitschakelen. M'n eerste batterijen deed ik een week mee, daarna zonder rumble en nu na een dikke 3 weken nog 3 v/d 4 streepjes over.
dan kun je die beter uitschakelen. M'n eerste batterijen deed ik een week mee, daarna zonder rumble en nu na een dikke 3 weken nog 3 v/d 4 streepjes over.
[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 01-01-2006 23:42 ]
Stom PGR3 vraagje: ik krijg het niet voor elkaar om split-screen te racen tegen vrienden zonder dat ik de 2e speler inlog op de account van m'n vriendin. Het moet toch mogelijk zijn om gewoon offline met 2 man ff lekker te racen op een willekeurige track of ben ik nu gek?
Je moet volgens mij inderdaad de 2e controller laten inloggen met een 2e account.
Verwijderd
A new OutRun game looks to be on its way, and possible heading to Xbox 360. Sega Japan has filed a patent application with the US Patent Office for a new game entitled OutRun Coast 2 Coast. No details of the game was mentioned only that it falls under the “Video game software” category. A possible scenario is that the game is first scheduled for an Arcade version and an Xbox 360 follow-up shortly after. We will report back on this story as soon as we know more
nice
source: http://www.xbox360news.com/Blogs/News/hqs/blr_285.aspx
nice
source: http://www.xbox360news.com/Blogs/News/hqs/blr_285.aspx
Coast to Coast is volgens mij juist de psp en ps2 versie van Outrun
Verwijderd
ha, heeft die site het even mis.Koffiezuiper schreef op maandag 02 januari 2006 @ 01:42:
Coast to Coast is volgens mij juist de psp en ps2 versie van Outrun
offtopic: wanneer komt ie voor de PSP en is het outrun 2 special edition?
Toch zal een spel niet zo snel gepatched gaan worden als bij de vorige Xbox denk ik.. Probleem is dat niet iedereen een harddisk heeft, dus het kan nergens worden opgeslagen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Is wel te doen alleen als je me eerlijk vraagt of hij die 60 euri waard is ...... neeErikRo schreef op zondag 01 januari 2006 @ 21:32:
Zijn er al mensen met Ridge Racer 6? Is het een beetrje de moeite waard om aan te schaffen? Zijn er veel tracks?
Ik heb de USA versie is inc. verzenden totaal net zo duur als een normale versie in de winkel hier

Turn it off and on again.
Weet iemand of er nu al hdd units gelevert zijn? die zouden toch vanaf 2 januari te krijgen zijn?
Verwijderd
ik heb een 3 de gast account aangemaakt daarvoorcurry684 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:25:
Stom PGR3 vraagje: ik krijg het niet voor elkaar om split-screen te racen tegen vrienden zonder dat ik de 2e speler inlog op de account van m'n vriendin. Het moet toch mogelijk zijn om gewoon offline met 2 man ff lekker te racen op een willekeurige track of ben ik nu gek?
Verwijderd
bart smit geeft geen geld terug als je software terug brengtVerwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 20:48:
heeft de xbox 360 ook keyboard en mouse support. Zo ja wordt het door veel games ondersteund
Het is maandagochtend, sommige winkels zijn net 14 minuten open en de meeste pas vanmiddag. Niet zo ongeduldig.Hubert schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:14:
Weet iemand of er nu al hdd units gelevert zijn? die zouden toch vanaf 2 januari te krijgen zijn?
sommige keyboards wel, muisjes niet. keyboards werken volgens mij alleen met inypten van dingetjes. volgens mij staat dit ook in de startpost?jaaoie17 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:19:
heeft de xbox 360 ook keyboard en mouse support. Zo ja wordt het door veel games ondersteund
Verwijderd
Is er iemand die kameo wil ruilen tegen king kong, cod 2 of condemned. Ik heb kameo namelijk zo goed als uitgespeeld. Marktplaats vertrouw ik niet zo
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 13:44 ]
Zover ik weet worden keyboard en muis ondersteund in alle games behalve FPS ivm oneerlijk voordeel.jaaoie17 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:19:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ongeduldig?wrcveen schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:25:
[...]
Het is maandagochtend, sommige winkels zijn net 14 minuten open en de meeste pas vanmiddag. Niet zo ongeduldig.
Vorige week heb ik er 1 gevonden voor een maatje bij de V&D in Den Bosch.Hubert schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:14:
Ze hadden er maar 1 binnen gekregen toen.
Dus ze zijn er wel maar veelste weinig.
Verwijderd
WAS HET VORIGE WEEK AL 2 JANUARI 2006 DAN?ChristiaanB schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:56:
[...]
Vorige week heb ik er 1 gevonden voor een maatje bij de V&D in Den Bosch.
Ze hadden er maar 1 binnen gekregen toen.
Dus ze zijn er wel maar veelste weinig.

Damn wat is lezen moeilijk. Vanaf 2 januari zouden ze weer een nieuwe lading binnen krijgen. Vraag is of dat nu gebeurd is. Of ze er wel of niet waren in het oude jaar, dat doet dan ff niet terzake...
Ik heb gehoord dat er Scores gereset zouden zijn (games.fok.nl) wat is hier van waar?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Idd, maar je mag wel omruilen voor een andere game, volgens mij 1 x en binnen 24 of 48 uur retour of iets dergelijksVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:47:
[...]
bart smit geeft geen geld terug als je software terug brengt
Kweenie wat er gereset is, maar ik kwam gisteren een "hidden feature" tegen in PGR3.Thund3r schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:01:
Ik heb gehoord dat er Scores gereset zouden zijn (games.fok.nl) wat is hier van waar?
Ik had 22 miljoen credits ofzo; haal een platina trophy en krijg als bonus -5,-630,000 credits en stond daarna dus rond de 16 miljoen credits...

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2006 12:26 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Volgens mij kun jij niet lezen wat hij schrijft.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:00:
[...]
WAS HET VORIGE WEEK AL 2 JANUARI 2006 DAN?![]()
Damn wat is lezen moeilijk. Vanaf 2 januari zouden ze weer een nieuwe lading binnen krijgen. Vraag is of dat nu gebeurd is. Of ze er wel of niet waren in het oude jaar, dat doet dan ff niet terzake...
Hij vraagt of deze al geleverd zijn, nou dat zijn ze maar veelste weinig!Hubert schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:14:
En waren eerder te verkrijgen dan 2 januari.
Dit topic is gesloten.