Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.162 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik heb zelf geen xbox360 (ik had mij voorgenomen te wachten tot de release van de ps3 en het bekend maken van de prijs daarvan. Maar dit valt mij steeds moeilijker als ik dit forum zo lees. Ondanks de bugs en kleine tekortkomingen.)

Maar ik heb toch een vraagje. Is er al iets bekend over het uitkomen van 3rd paty controllers?

(daar is nu zo een tpm chip mee gemoeid, dus niet iedereen zal zomaar controllers kunnen uitbrengen zonder de licenties te vragen bij microsoft, wat natuurlijk wel de kwaliteit ten goede komt maar niet de prijs, nu ja)

Ik bedoel dan vooral stuurwielen voor de xbox. Want zeg nu zelf, een race game vraagt er toch om, om gespeeld te worden met een stuur. Beetje meer inleving en zo. En waar komen races games het meest tot hun recht: consoles idd.

Persoonlijk wacht ik nog even af tot er meer games zijn, en we een revisie verder zijn.

Ook jammer is dat de memory card weer eens propietary is zoals bij de ps het geval was. Zo betaal je weer achterlijk hoge prijzen voor een paar mb. (als je de core hebt zonder hd) Ik had liever een card reader gezien (één formaat, maakt niet uit welk) zoals bij de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Zolang MS geen eigen memory sticks heeft zal dat niet gebeuren natuurlijk ;) ze verdienen goud geld aan al die mensen die eerst een core kopen met mem card, en later nog een HD en controller :) en een hd kabel :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 02-01-2006 14:30 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
nog maar eens proberen:

http://www.xbox.com/en-US.../xbox360componenthdcable/

weet iemand een winkel in NL die deze kabel heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:06

Pubbert

random gestoord

Karel2001 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:27:
nog maar eens proberen:

http://www.xbox.com/en-US.../xbox360componenthdcable/

weet iemand een winkel in NL die deze kabel heeft ?
MediaMarkt, Dixons, en ik heb er ook nog 1 liggen voor je, die ik over heb omdat ik een VGA kabel nodig had.

[ Voor 8% gewijzigd door Pubbert op 02-01-2006 14:47 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Ik heb de controllers van joytec zien hangen maar die lijken me heel oncomfortabel, de randen zijn niet mooi rond en de knoppen naar mijn idee niet echt degelijk.

maarja als je liever 3x een controller van 29 euro koopt of 1x een echte microsoft controller voor 45 moet je zelf maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:05:
Ik heb de controllers van joytec zien hangen maar die lijken me heel oncomfortabel, de randen zijn niet mooi rond en de knoppen naar mijn idee niet echt degelijk.

maarja als je liever 3x een controller van 29 euro koopt of 1x een echte microsoft controller voor 45 moet je zelf maar weten.
Ben ik met je eens. Heb zelf dus 2 originele liggen, maar in ieder geval is er dus al een andere partij die certified accesoires uitbrengt. Op zich goed; misschien dat MS zich dan eens achter de oren krabt en misschien ook een paar Euro prijsverlaging doorvoert in dit soort dingen. Ik bedoel; het kan goedkoper dus waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:26
MAX3400 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:12:
Ik bedoel; het kan goedkoper dus waarom niet?
Omdat ze hun verliezen op de consoles zelf ergens mee moeten terug verdienen, lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Afgezien van dat het oud nieuws is vind ik er weinig LOL aan en zou ik weinig spijt hebben met een primetime publieke lynchpartij op TV voor de gasten die erachter zitten.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:40:
[...]

Afgezien van dat het oud nieuws is vind ik er weinig LOL aan en zou ik weinig spijt hebben met een primetime publieke lynchpartij op TV voor de gasten die erachter zitten.
Kan begrijpen dat men zich "genaaid" voelt, maar blijkbaar is het bezit van een XBOX belangrijker dan het lezen van de kleine letters; de advertenties geven wel degelijk uitleg dat er geen echt console wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thund3r schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:01:
Ik heb gehoord dat er Scores gereset zouden zijn (games.fok.nl) wat is hier van waar?
Inderdaad las het ook op gamer.nl

Pijnlijke fout natuurlijk heb je net keihard gewerkt om een hoge score te krijgen enz word alles perongeluk gewist.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101642

Hubert schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:14:
Weet iemand of er nu al hdd units gelevert zijn? die zouden toch vanaf 2 januari te krijgen zijn?
Ik heb een HD bij de Dixons zien staan hier in het dorp,prijs was niet mis,100 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 101642 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:57:
[...]

Ik heb een HD bij de Dixons zien staan hier in het dorp,prijs was niet mis,100 euro 8)7
Auw... Dat zijn geen fijne prijzen. Maar ja, je kan dan wel zonder problemen van alles en nog wat downloaden via XBLive, niet meer zeulen met je memory-sticks en fijn je muziek op HDD zetten en "bij anderen" luisteren zonder die MCE te hoeven installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
schnumi schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:20:
[...]

Inderdaad las het ook op gamer.nl

Pijnlijke fout natuurlijk heb je net keihard gewerkt om een hoge score te krijgen enz word alles perongeluk gewist.
Alle leaderboards zijn reeds hersteld behalve die van GW, zijn ze aan bezig.

www.majornelson.com/2006/...live-leader-boards-stats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom meteen zo een defensieve replies eigenlijk, alsof ik zelf niet beter weet. Tuurlijk zijn de originele controllers beter, maar microsoft maakt toch geen racing wheels? of wel soms?

Ik heb het nooit gehad voor die 'namaak controllers', niet voor de ps2, niet voor xbox (heb zelf geen 360)

Voor controllers als stuurtjes (of bvb ook joysticks indien er [arcade-] flightsims zouden verschijnen, die speel ik namelijk ook wel graag) heb je nu eenmaal geen keuze en moet je naar 3rd party controllers gaan zoeken spijtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-05 13:09

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 101642 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:57:
[...]

Maarjah die ga jij natuurlijk niet voor me halen :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164329

ChristiaanB schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:04:
[...]

Volgens mij kun jij niet lezen wat hij schrijft. (8>

[...]

Hij vraagt of deze al geleverd zijn, nou dat zijn ze maar veelste weinig! 8)
En waren eerder te verkrijgen dan 2 januari.
Mohammed, uh ChrissyB, hij schrijft toch echt het volgende:

"Hubert schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:14:
Weet iemand of er nu al hdd units gelevert zijn? die zouden toch vanaf 2 januari te krijgen zijn?"

Hij zegt dus, ze zouden vanaf 2 januari te krijgen zijn.

Ofwel hij is benieuwd naar de beloofde nieuwe levering van 2 januari en niet dat er vorige week te weinig zijn/geen waren aangezien dat al bekend was. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje vreemde vergelijking maak je hier. 3 x bijna 30 Euro is 90 Euro, daar kun je 2 x een MS controller voor kopen.

Enneh, voor de xdoos heb ik ook eens ipv de MS controller een Logitech gehaald, maar de buttons zijn veel sneller lam (van de MS controller nog niet nl.) ofwel voor die slechts 15 Euro verschil per controller zou ik lekker de MS controllers halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164445

curry684 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:40:
[...]

Ik vind het LMAO ROFL LOL,
het bewijst dat xbox fans nogal...n00bs zijn..;)

Ik bedoel, deze grap is jaren geleden al uitgehaald, voor een andere(veel succesvollere) console:
http://www.theregister.co...pty_playstation_box_sold/

Het was een grap van de verkoper denk ik: " zouden ze zo dom zijn om hier in te trappen?.."
Nogmaals dus:
LOL

Btw, op xbox360 updates staat dat de xbox nu overal gewoon in stock is, dus svp niet meer doen alsof ie overal uitverkocht is eh ;)
dat geld ook voor de mod, curry :)
http://xbox360.qj.net/200...y-available.html#comments

In Maastricht en eindhoven kan je in zowat elke FRS of speelgoedwinkel een x360 krijgen, dus als je al maanden zit te wachten op je bestelde xbox, koop hem gewoon in de winkel ergens.

De startpost kan mss aangevuld worden met een xbox360 compatibility list, waar dan in staan welke games vasthangen en wat de oorzaak is, dan weet ik welke games ik volgende week moet vermijden als ik de eigenaar van een xbox ben O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

Voor de mensen die nog twijfelen over de aanschaf van Condemned :+ ...

Klik

Mirik heeft wederom gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Is er al wat meer bekend over de compatibility list? Er staan maar dermate weinig games op die lijst en ik zou toch wel heel graag bepaalde spellen op mn 360 nog willen spelen aangezien mn officiele normale XboX is verkocht. Wordt deze lijst nog verder uitgebreid voor spellen zoals Burnout/etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:35

Graveheart

Say what?

Anoniem: 157893 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:14:
Voor de mensen die nog twijfelen over de aanschaf van Condemned :+ ...

Klik

Mirik heeft wederom gelijk.
Wederom? Heeft hij vaker gelijk dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 164329 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:08:
[...]

Beetje vreemde vergelijking maak je hier. 3 x bijna 30 Euro is 90 Euro, daar kun je 2 x een MS controller voor kopen.

Enneh, voor de xdoos heb ik ook eens ipv de MS controller een Logitech gehaald, maar de buttons zijn veel sneller lam (van de MS controller nog niet nl.) ofwel voor die slechts 15 Euro verschil per controller zou ik lekker de MS controllers halen
ik doelde op hoelang de controllers mee zouden gaan want uiteindelijk is goedkoop duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel een xbox360 game compatebility list:

bijv.

PGR3- hangt bij terugkeren naar de lounge
Kameo- Laat de xbox hangen tijdens het bootproces

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
MAX3400 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:12:
[...]

Ben ik met je eens. Heb zelf dus 2 originele liggen, maar in ieder geval is er dus al een andere partij die certified accesoires uitbrengt. Op zich goed; misschien dat MS zich dan eens achter de oren krabt en misschien ook een paar Euro prijsverlaging doorvoert in dit soort dingen. Ik bedoel; het kan goedkoper dus waarom niet?
tja als logitech nou ook de licenties ging regelen, want hun zijn toch wel echt de #1 invoerapparatuur gigant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:25:
[...]

tja als logitech nou ook de licenties ging regelen, want hun zijn toch wel echt de #1 invoerapparatuur gigant
Mogen ze wel iets beter zijn dan die ze voor de xdoos gemaakt hebben, de buttons voelen al direct enorm goedkoop aan en naar verloop van tijd ging die bende dan ook aardig weigeren. Anders heb ik nog steeds liever die MS handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Mr.Graveheart schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:19:
[...]

Wederom? Heeft hij vaker gelijk dan? ;)
WTF, jij hier?

Jou ga ik toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 164445 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:11:
[...]

Ik vind het LMAO ROFL LOL,
het bewijst dat xbox fans nogal...n00bs zijn..;)

Ik bedoel, deze grap is jaren geleden al uitgehaald, voor een andere(veel succesvollere) console:
http://www.theregister.co...pty_playstation_box_sold/

Het was een grap van de verkoper denk ik: " zouden ze zo dom zijn om hier in te trappen?.."
Nogmaals dus:
LOL

Btw, op xbox360 updates staat dat de xbox nu overal gewoon in stock is, dus svp niet meer doen alsof ie overal uitverkocht is eh ;)
dat geld ook voor de mod, curry :)
http://xbox360.qj.net/200...y-available.html#comments

In Maastricht en eindhoven kan je in zowat elke FRS of speelgoedwinkel een x360 krijgen, dus als je al maanden zit te wachten op je bestelde xbox, koop hem gewoon in de winkel ergens.

De startpost kan mss aangevuld worden met een xbox360 compatibility list, waar dan in staan welke games vasthangen en wat de oorzaak is, dan weet ik welke games ik volgende week moet vermijden als ik de eigenaar van een xbox ben O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
niet de xbox fans, de amerikanen ;) Geloof mij met de ps3 gaat dit net zo hard gebeuren. Of het ook een grap is dat hangt natuurlijk van de koper/verkoper af. ;) Iemand die maar wat graag een xbox wil is misschien wel verblind door zijn hebberigheid.

Enne over dat laatste er zullen altijd winkels zijn die er nog een paar hebben liggen, maar het is een feit dat ze nog zeldzaam zijn en binnen de kortste keren weer uitverkocht zijn. Premiums dan he ;)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 17:19

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Om m'n vriendin tevreden te houden zou ik graag bejeweled2 willen downloaden via XBox Live (ja, je moet iets.... ;) ).

Nu probeer ik mijn creditcard details in te voeren, maar dat lukt voor geen meter.
Wanneer ik mijn "billing adress" moet invoeren kan ik slechts een amerikaanse postcode en "state" selecteren. Behoorlijk klote, want ik wil het liefste ook met m'n creditcard m'n gratis Live abo verlengen.
Kan ik als nederlander uberhaupt gebruik maken van een creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:56
Hmmm wel erg vreemd want ik heb mijn live gold gewoon met credit card betaald. Staat misschien het land waar je zit net goed?
Net effe gekeken ook op xbox site en daar klopt al mijn info, ook gewoon nederlandse adres dus heb je toch eits fout gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees

Killkees

Albinoraptor schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:12:
Hmmm wel erg vreemd want ik heb mijn live gold gewoon met credit card betaald. Staat misschien het land waar je zit net goed?
Net effe gekeken ook op xbox site en daar klopt al mijn info, ook gewoon nederlandse adres dus heb je toch eits fout gedaan. :)
Het achterlijke is dat wanneer ik op de Xbox-site kijk, bij billing and account info, ik daar van alles kan veranderen, behalve het land waar ik woon.... ik snap er echt geen zak van.
Het ligt ook niet aan mijn passport-account, want die staat gewoon op het goede, nederlandse adres.
Zijn er nog meer plekken waar ik mijn land kan veranderen? Via de Xbox zelf ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Killkees schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:57:
Om m'n vriendin tevreden te houden zou ik graag bejeweled2 willen downloaden via XBox Live (ja, je moet iets.... ;) ).

Nu probeer ik mijn creditcard details in te voeren, maar dat lukt voor geen meter.
Wanneer ik mijn "billing adress" moet invoeren kan ik slechts een amerikaanse postcode en "state" selecteren. Behoorlijk klote, want ik wil het liefste ook met m'n creditcard m'n gratis Live abo verlengen.
Ik heb ook gewoon betaald met een verkeerd land. Geen probleem; zolang je cc-gegevens maar correct zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 164329 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:58:
[...]

Mogen ze wel iets beter zijn dan die ze voor de xdoos gemaakt hebben, de buttons voelen al direct enorm goedkoop aan en naar verloop van tijd ging die bende dan ook aardig weigeren. Anders heb ik nog steeds liever die MS handel
ja inderdaad vooral de triggers zijn cheapo. maar de pookjes vind ik wel soepeler gaan, maarja goedkope rommel wat verwacht je voor 10 a 15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Killkees schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:57:

gewoon prepaid kaartjes werkt uitstekend

[ Voor 59% gewijzigd door Bulls op 03-01-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:08
Ik lees overal dat Halo 3 uitkomt op "10 maart 2006" met bron gamestop.
Maar ik ben eens op gamestop gaan zien en er staat "10 / 3 / 06".
Naar mijn weten is dit nog altijd "3 oktober 2006" (amerikaanse schrijfwijze).
Tegenwoordig kopiëren toch alle sites van mekaar zonder eens deftig na te kijken...

[ Voor 16% gewijzigd door Avenger 2.0 op 03-01-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Avenger 2.0 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:38:
Ik lees overal dat Halo 3 uitkomt op "10 maart 2006" met bron gamestop.
Maar ik ben eens op gamestop gaan zien en er staat "10 / 3 / 06".
Naar mijn weten is dit nog altijd "3 oktober 2006" (amerikaanse schrijfwijze).
Tegenwoordig kopiëren toch alle sites van mekaar zonder eens deftig na te kijken...
dat is toch de dag dat de PS3 in USA uitkomt dan? Microsoft zei dit nl. dat ze op dezelfde dag uit zouden komen.
Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 18:26
Even een vraagje....ik zoek nog een xbox premium in omgeving hilversum.

Weet iemand waar er 1 te halen is?

Bedankt alvast,

Nick

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laten we massaal die mannen bij splashdamage mailen om ze aan te zetten "enemy territory: quake wars" op de 360 uit te brengen. :) Dat is het soort games waarop we wachten ;) . Doom 3 engine moet nog wel te doen zijn op de 360 :p

Op het eerste zicht supere gameplay, originele teams, asymmetrisch...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 03-01-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:55:
Laten we massaal die mannen bij splashdamage mailen om ze aan te zetten "enemy territory: quake wars" op de 360 uit te brengen. :) Dat is het soort games waarop we wachten ;) . Doom 3 engine moet nog wel te doen zijn op de 360 :p

Op het eerste zicht supere gameplay, originele teams, asymmetrisch...
de laatste keer dat ik de x360 de doom3 engine heb zien doen resulteerde het in een ware diashow van wel 17 fps, ik dacht even dat de 360 in xbox1 compatibility-mode draaide (remember de turbo knop op de 286 :) )... slecht idee dus :)

..helaas.. ;(

edit: ik heb het over quake 4

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 164445 op 03-01-2006 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 22:34

CerandoX.nl

Vides

Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130889

Anoniem: 164445 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 01:00:
[...]

de laatste keer dat ik de x360 de doom3 engine heb zien doen resulteerde het in een ware diashow van wel 17 fps, ik dacht even dat de 360 in xbox1 compatibility-mode draaide (remember de turbo knop op de 286 :) )... slecht idee dus :)

..helaas.. ;(

Ja, echt vrezelijk. Vandaag de demo even gedownload. Loopt nog slechter als Doom 3 op de xbox. En ziet er niet heel veel beter uit. Multiplayer is wel aardig op zich. Maar verder een erg slechte port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De beelden die je ziet zijn prachtig...
dat vind ik het jammers, als het nou lelijk was om naar de plaatjes te kijken dan maakte het me niks uit...:(
edit: ik bedoel dat het een mooie game is, sfeervol en zo, en de beelden zitten technisch het mooist van alle uitgebrachte games in elkaar, kwa shaders en die stuff.

Maarja, een vriend zei dat hij alleen schokt op devkits, want die zijn maar 30% van de kracht van de echte xbox.

Op je eigen xbox360 loopt ie dus 3 keer zo goed ;)
dus 17*3= tel uit je winst.

Ok het is verre van 60.. maar 720p is ook nog lang geen 1080p (" welkom in het HD tijdperk" -kale man van microsoft)

Then again, hoeveel games op de xbox of 360 lopen met 60 fps?
juist, geen enkele (doa4 is helaas nog niet uit).

Ik heb het gevoel dat mijn vriend een devkit heeft omdat alles zo schokkerig en onge-AA loopt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 164445 op 03-01-2006 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130889

Anoniem: 164445 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 01:54:
dat vind ik het jammers, als het nou lelijk was om naar de plaatjes te kijken dan maakte het me niks uit...:(
edit: ik bedoel dat het een mooie game is, sfeervol en zo, en de beelden zitten technisch het mooist van alle uitgebrachte games in elkaar, kwa shaders en die stuff.

Maarja, een vriend zei dat hij alleen schokt op devkits, want die zijn maar 30% van de kracht van de echte xbox.

Ok het is verre van 60.. maar 720p is ook nog lang geen 1080p (" welkom in het HD tijdperk" -kale man van microsoft)

Ik heb het gevoel dat mijn vriend een devkit heeft omdat alles zo schokkerig en onge-AA loopt :)
Heb je het over Quake 4 :? Want die vindt ik er persoonlijk niet zo heel bijzonder uit zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 130889 op 03-01-2006 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Anoniem: 164445 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 01:00:
[...]

..helaas.. ;(

Ik heb geen problemen met Quake 4 hoor. Heb 3 momenten in de game gehad waar hij even iets minder soepel ging maar verder loopt ie gewoon goed. Niet dat Quake 4 grafisch indrukwekkend is en nu ineens meer is dan een snel afgemaakte poort, maar toch.

Quake Wars lijkt me echt heel erg bruut om te hebben op de 360 :). Ik ben trouwens verslaafd aan die arcade, wat geniaal is dat nu gedaan, Smash TV, Mutant Storm, Geo-Wars _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-04 18:00
Dead or Alive 4 Xbox 360 € 64,99 31-jan Microsoft (Xbox 360 Console)

staat in het lijstje van me leverancier.. 31 jan is de datum wanneer ie beschikbaar is kan best zijn dat ie de 8e al leverbaar is maar dan laat ik wel ff weten.

Over het niet aangaan probleem (2x aanzetten)..... Ik heb dat ook maar heb het id dat het heeft te maken op welk kanaal je tv staat.. ik hb het namelijk iedere keer al ie lang heeft uit gestaan en ik kijk nog tv maar zet hem nog niet op het goede kanaal voor dat i kde xbox opstart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164445 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 01:54:

Wat blaat jij nu voor een onzin dan... Er is in meerdere recensies geschreven dat Quake 4 loopt als een manke kapot geschoten oorlogsveteraan qua frames. Verschillende mensen die de game hebben, hebben het ook over een zeer slechte framerate en die hebben allemaal echt geen devkits hoor. En wat bedoel je met een vriend die een devkit heeft? Of bedoel je gewoon de 360 uit de demopods, dat zijn gewone 360's hoor, niks meer of minder power dan de console die je nu in de winkel kunt kopen. Hoe kom je trouwens exact aan de wijsheid dat een devkit op 30% van de huidige 360 zou lopen? Dat lijkt me nl. weer zo'n mooi fabeltje ergens ontstaan tijdens een biertje, aangezien ik me niet kan voorstellen dat de hardware zo verschillend was tov huidige console.

Quake 4 is gewoon ongelooflijk slecht zonder enig nuttig herprogrammeren op de 360 gepleurt vanaf de PC. Dus die loopt niet op 17 frames x 3, wat overigens 51 frams zou zijn, aardig richting de 60 frames. WAS dat maar zo.

BTW m.b.t. het HD verhaal, praktisch alle huidige LCD HD TV's kunnen geeneens 1080p aan en dat zal ook nog wel even zo blijven aangezien 720p nu eenmaal meer ingeburgerd is. Ofwel onzinnig als het nu al enorm ondersteund zou worden. Ik moet ook eerlijk zijn, aan 1280 x 720 resolutie heb je voorlopig voldoende hoor met je console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 02:03

S2S

Ik neem de moeite helemaal niet meer om op zulke posts te reageren.

Alleen dit: SonyFanboy.

Er tegen in gaan heeft geen zin.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:06
Anoniem: 164329 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:09:
[...]

Wat blaat jij nu voor een onzin dan... Er is in meerdere recensies geschreven dat Quake 4 loopt als een manke kapot geschoten oorlogsveteraan qua frames. Verschillende mensen die de game hebben, hebben het ook over een zeer slechte framerate en die hebben allemaal echt geen devkits hoor. En wat bedoel je met een vriend die een devkit heeft? Of bedoel je gewoon de 360 uit de demopods, dat zijn gewone 360's hoor, niks meer of minder power dan de console die je nu in de winkel kunt kopen. Hoe kom je trouwens exact aan de wijsheid dat een devkit op 30% van de huidige 360 zou lopen? Dat lijkt me nl. weer zo'n mooi fabeltje ergens ontstaan tijdens een biertje, aangezien ik me niet kan voorstellen dat de hardware zo verschillend was tov huidige console.

Quake 4 is gewoon ongelooflijk slecht zonder enig nuttig herprogrammeren op de 360 gepleurt vanaf de PC. Dus die loopt niet op 17 frames x 3, wat overigens 51 frams zou zijn, aardig richting de 60 frames. WAS dat maar zo.

BTW m.b.t. het HD verhaal, praktisch alle huidige LCD HD TV's kunnen geeneens 1080p aan en dat zal ook nog wel even zo blijven aangezien 720p nu eenmaal meer ingeburgerd is. Ofwel onzinnig als het nu al enorm ondersteund zou worden. Ik moet ook eerlijk zijn, aan 1280 x 720 resolutie heb je voorlopig voldoende hoor met je console
overdrijven is ook een kunst, maar er is idd gezegt in een aantal reviews dat er framedrops zijn. Dit is dus niet zo erg als jij het voorstelt. Zonder herprogrammeren zou het toch echt niet over gezet kunnen zijn aangezien de doom3 engine voornamelijk opengl gebaseert is. Devkits zullen niet zo snel bij de mensen thuis komen te staan, kan maybe wel een debug zijn. Al die consoles draaien toch echt op de volledige snelheid.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

ik snap fanboys gedrag echt niet!
Ik koop gewoon wat op dat moment goed of het beste is en me het meest interesseert.

mijn eerste pc was intel met voodoo2 kaart
mijn 2de was intel met ati radeon 9800 pro
huidige is amd x2 met 7800 gtx extreme

zelfde met consoles

nintendo gameboy->8bit->16bit->ultra64- koop gamecube voor nieuwe zelda -revolution mag zich nog bewijzen
sega gamegear-8bit-16bit- voor de sonic titels
xbox voor ninja gaiden(puur voor ninja gaiden gekocht) - xbox360
playstation-playstation 2- als het wat is playstaion 3

maar om je maar zo blind te staren naar 1 console kan je niet meer objectief kijken naar de rest! vind ik!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet dat hier al vaker posts over geweest zijn maar ik heb niet zo'n zin om 10 topics door te gaan lezen. ;)

Ik heb een Samsung LE26R41B
Link | Native resolutie: 1366 x 768

Vraag:
Is het vershil in beeld kwaliteit groot, als ik mijn 360 aansluit via een VGA HD kabel ipv. de Component HD kabel? Omdat het beeld nu uitgerekt wordt. Omdat je met de VGA HD kabel de resolutie in kan stellen in je Dashboard. Zie ik dan bijvoorbeeld geen karteltjes meer in PGR3?

Ik zou dit graag even willen weten, omdat ik vanavond nog langs de MM moet.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:07
Mijn ervaring is dat de vga kabel een veel beter beeld geeft op mijn projector. Kleuren zijn mooier naar mijn idee en met de component kabel heb ik allerlei strepen in beeld bij dvd films.

Karteltjes zal je blijven zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

cybermans schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:04:
[...]

overdrijven is ook een kunst, maar er is idd gezegt in een aantal reviews dat er framedrops zijn. Dit is dus niet zo erg als jij het voorstelt. Zonder herprogrammeren zou het toch echt niet over gezet kunnen zijn aangezien de doom3 engine voornamelijk opengl gebaseert is. Devkits zullen niet zo snel bij de mensen thuis komen te staan, kan maybe wel een debug zijn. Al die consoles draaien toch echt op de volledige snelheid.
Het zal toch echt niet best zijn dat de games nu al de 360 op volle snelheid laat lopen, maw de games zullen er niet beter uit gaan zien?
We hebben nu toch echt nog maar te maken met de eerste generatie games hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28573

lowfi schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:32:
Mijn ervaring is dat de vga kabel een veel beter beeld geeft op mijn projector. Kleuren zijn mooier naar mijn idee en met de component kabel heb ik allerlei strepen in beeld bij dvd films.

Karteltjes zal je blijven zien :)
Hoe sluit je hem met de vga kabel dd 5.1 aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 02:03

S2S

Anoniem: 28573 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:46:
[...]

Hoe sluit je hem met de vga kabel dd 5.1 aan dan?
Zelfde manier zoals je alle X360 kabels aansluit :P Op iedere kabel zit namelijk een optische uitgang!

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
via de toslink uitgang op de stekker aan de xbox kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

Hmm ik heb gister de hele dag COD2 online gespeeld, ik moet nu wel toegeven wat een rulerend spel het nu is, ook omdat ik er steeds beter in wordt en de Engelse maps in de woestijn erg leuk zijn om te spelen!

Het enige groote nadeel vind ik van COD2 MultiPlayer:
-Dat je niet zelf maps kan kiezen :(
-Je kan heel moeilijk vrienden inviten (mijn mening, is me wel een aantal keer gelukt, maar in PGR3 is het makkelijker)
-Nadat ik klaar ben met de map (eindscherm) gaat hij terug naar het xbox life menu... (volgens mij hoort het dat hij dan uitzichzelf een andere map kiest? of heb ik het mis?
-De Lobby is heel vaak overbelast (was gisteravond zeer extreem, kon alleen maar DM of HQ doen...)
-(erg) Vaak een connection lost omdat één of andere engelse lul een slechte connectie heeft en dat niet accepteerd dat hij dat heeft en pas halverwege het spel leaved....

Voor de rest is het een top spel en het spelen waard!
Maar qua MP krijgt hij van mij (vanwege de opzet enalles) maar een 4/10

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:38:
[...]

Het zal toch echt niet best zijn dat de games nu al de 360 op volle snelheid laat lopen, maw de games zullen er niet beter uit gaan zien?
We hebben nu toch echt nog maar te maken met de eerste generatie games hoor!!
Dit is echt niet waar volgens mij. Ik denk ook dat die framedrops mede komen doordat de hardware nog niet goed uitgepluist is door de programmeurs. Sommige launch titels zijn misschien wat snel gereleased en volgens mij is er niet critisch genoeg naar de code gekeken.

Tevens is het zo dat de 1e generatie spellen (red. behalve Geometry Wars Evolved ;) ) nog maar 1 core gebruiken. Kijk maar naar de games van de Xbox. De launch titels waren ook minder baanbrekend dan de komende generaties games. Alles is nog nieuw, en moet nog ontdekt worden. Geef het tijd en ik verzeker jullie dat Mass Effect, Splinter Cell 4 etc. zeker beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

*even kort*

Als ik een USB-toetsenbord in mijn XB plug; kan ik deze dan gebruiken voor de messaging-functie op XBLive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:09:
*even kort*

Als ik een USB-toetsenbord in mijn XB plug; kan ik deze dan gebruiken voor de messaging-functie op XBLive?
*even kort*: Ja! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

ik heb alleen geen USB toetsen bord in huis :( :(

*even kort*

iemand die al weet hoe groot je vriendenlijst mag zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las dat de xbox ong 1,2 miljoen keer verkocht is.
Klopt dit?

Ik weet niet wanneer die PS3 ooit uitkomt maar volgens mij duurt dat nog wel even, dit is dus positief voor MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163013

Hallo, zal al wel eerder gevraagd zijn maar kan het niet zo snel vinden:

ik hoor verhalen dat je geen gewone oplaadbare batterijen in de 360 controller kan proppen. Heeft iemand deze ervaring ook en betekend dat dan dat je dus of gewone batterijen moet blijven kopen of zo'n play and charge kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Anoniem: 157893 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:12:
Net ff stukje PDZ gespeeld. Ik mag het styltje wel, ziet er erg gelikt uit. Alleen ff wennen aan de controls.

Bestaat er nog een optimale tweak voor de controls?

Ik ga eerst King Kong uitspelen denk ik :*)
King Kong is boring :( Heb hem op 2 dagen uitgespeeld. Zonder in het zweet uit te breken.
Wel op the old xbox! :)

Het einde is weak!!

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
Nou lekker dan, ik had een 3 maanden live gold prepaid card gekocht bij de mediamarkt vorige week, werkt die kaart niet. Microsoft gebeld ze zijn er van de op de hoogte echter kunnen ze er nu niets aan doen. Helemaal balen nu gisteren mijn gold verlopen is zit ik nu zonder xbox live gold.

Belde ik net op wanneer ze weten of het gefixt is kunnen ze geen antwoord geven. Ik durf nu niets eens meer een nieuwe prepaid card te kopen. Werd trouwens vet onbeschoft te woord gestaan door die dude achter de telefoon.

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163013 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:35:

ik hoor verhalen dat je geen gewone oplaadbare batterijen in de 360 controller kan proppen. Heeft iemand deze ervaring ook en betekend dat dan dat je dus of gewone batterijen moet blijven kopen of zo'n play and charge kit.
Mijn zoon gebruikt oplaadbare batterijen, geen enkel probleem.
Microsoft kan wel zeggen dat je dat niet moet doen, ze willen graag dat recharge kitje verkopen natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

multipasser schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:43:
[...]

King Kong is boring :( Heb hem op 2 dagen uitgespeeld. Zonder in het zweet uit te breken.
Wel op the old xbox! :)

Het einde is weak!!
Heb em laatst nog met een vriend uitgespeeld in een ruk, we wilde testen of hij echt zo kort was. We waren uiteindelijk net 6 uurtjes bezig. En dan zijn we nog vet vaak dood gegaan door bugs in het spel (als je t-rex moet afleiden door vogels neer te schieten ging hij niet op die dode beesten af)

Erg vet spel, maar erg eentonig en kort.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 64887 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:48:
[...]

Mijn zoon gebruikt oplaadbare batterijen, geen enkel probleem.
Microsoft kan wel zeggen dat je dat niet moet doen, ze willen graag dat recharge kitje verkopen natuurlijk. :)
ze willen ook voor de garantie dat je een geaard stopcontact gebruikt...

en later spreken ze zichzelf tegen in dat boekje...een pagina verder ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163013 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:35:

Kan wel,die play en charge kits zijn ook gemaakt van nihm accus's(ik heb zelf zo'n kit,en het staat in de handleiding dat ie dus van nihm accus;s is gemaakt),dus die kun je er gewoon in stoppen,ook al zegt MS van niet(gewoon een verkooptruc dus)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 101642 op 03-01-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 101642 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:23:
[...]

Kan wel,die play en charge kits zijn ook gemaakt van nihm accus's(ik heb zelf zo'n kit,en het staat in de handleiding dat ie dus van nihm accus;s is gemaakt),dus die kun je er gewoon in stoppen,ook al zegt MS van niet(gewoon een verkooptruc dus)
Geen idee hoe lang gewone oplaadbare batterijen meegaan, maar ik zit nu al gerust 20 uur te gamen met mijn kitje en die is nog lang niet op. Ik vind het wel een (prijzige) goede oplossing zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja het is eigenlijk een beetje overbodige feature,tenminste,ik kan mijn losse nihm accu's binnen een uur helemaal opladen,en gebruiken voor de wireless controller.Terwijl de play and charge kit er 3 uur over doet 8),met draad.Plus losse accu's zijn veel goedkoper

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 101642 op 03-01-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees

Killkees

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:15:
[...]

gewoon prepaid kaartjes werkt uitstekend
Dat klopt ook wel, maar via de creditcard is:
A. goedkoper (we blijven nederlanders...)
B. veel makkelijker (heb ff gezocht naar die prepaidkaarten, maar kan ze niet vinden. FRS, nee. Bart Smit, nee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164769

Anoniem: 157893 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:29:
Ik weet dat hier al vaker posts over geweest zijn maar ik heb niet zo'n zin om 10 topics door te gaan lezen. ;)

Ik heb een Samsung LE26R41B
Link | Native resolutie: 1366 x 768

Vraag:
Is het vershil in beeld kwaliteit groot, als ik mijn 360 aansluit via een VGA HD kabel ipv. de Component HD kabel? Omdat het beeld nu uitgerekt wordt. Omdat je met de VGA HD kabel de resolutie in kan stellen in je Dashboard. Zie ik dan bijvoorbeeld geen karteltjes meer in PGR3?

Ik zou dit graag even willen weten, omdat ik vanavond nog langs de MM moet.

Alvast bedankt.
Er is ook nog zoiets als een zoekfunctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 164329 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:09:
[...]

Wat blaat jij nu voor een onzin dan... Er is in meerdere recensies geschreven dat Quake 4 loopt als een manke kapot geschoten oorlogsveteraan qua frames. Verschillende mensen die de game hebben, hebben het ook over een zeer slechte framerate en die hebben allemaal echt geen devkits hoor.
heh, tja.. Quake loopt bij mij zeer soepel hoor, en heb ook geen boothangs door kameo of welk soort freezes dan ook. Wel ging het geluid in King Kong gister heel erg vreemd doen opeens.. (Vreselijke echo).. maar heb de xdoos nu sinds de release dag en geen freezes gehad, op de bug in PGR na dan..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 28573 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:29:
Ik las dat de xbox ong 1,2 miljoen keer verkocht is.
Klopt dit?

Ik weet niet wanneer die PS3 ooit uitkomt maar volgens mij duurt dat nog wel even, dit is dus positief voor MS
en dan zal je zien dat de ps3 3 miljoen in de eerste maand verkoopt, als je snapt wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:15:
[...]

en dan zal je zien dat de ps3 3 miljoen in de eerste maand verkoopt, als je snapt wat ik bedoel ;)
Moeten er wel 3 miljoen zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50

DoctorV64

Cosmopoliet

Aarrhg, ik kan nergens de rgb scart kabel krijgen voor de 360. Zelfs via internet is het moeilijk te krijgen :S

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-05 13:09

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zow, de hd inmiddels online via dynabite gekocht. ben benieuwd. volgens de mail wordt ie zo snel mogelijk opgestuurd... :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killkees schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:01:
[...]

Dat klopt ook wel, maar via de creditcard is:
A. goedkoper (we blijven nederlanders...)
B. veel makkelijker (heb ff gezocht naar die prepaidkaarten, maar kan ze niet vinden. FRS, nee. Bart Smit, nee.)
Ook ff gezocht, FRS ja, Dimensionplus ja, en zo zullen er vast wel meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:06

Pubbert

random gestoord

"Zo snel mogelijk" is natuurlijk wel erg relatief ;)

Quake4 demo draait hier ook wel ok, soms lijkt het idd richting 20/30fps te gaan, maar is nog speelbaar. Online ff geprobeerd, maar ging laggy, maar ik was Usenet met 650kb/s aan het lastig vallen, dus dat kan de oorzaak zijn, was trouwens de 1ste x dat ik een 360 game online deed :P (NFSMW, PGR3, PD0 en Amped3 nog neit online gedaan, geen tijd voor ;( )

Enigste foutje wat ik mee hebt gemaakt met mn 360 was dat de King Kong Demo inneens de T-Rex paars was, op het laatste moment dat hij ter aarde storte. Verder nog nooit iets raars meegemaakt :) * klopt af.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Amped 3 is niet online :( (zoo zonde want 2 was het vetste live spel)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:06
DOA4 release hier is 31 januari
review op ign: 9.0

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:05:
DOA4 release hier is 31 januari
review op ign: 9.0
dimensionplus.nl geeft de 20e aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
dikki dik schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:15:
[...]

Met de release van de PSP in ons achterhoofd zal dat inderdaad erg voor de hand liggen :X

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:43:
Ik neem de moeite helemaal niet meer om op zulke posts te reageren.

Alleen dit: SonyFanboy.

Er tegen in gaan heeft geen zin.
Ha, ik heb thuis naast de PS1,2,-P, een DS een Gamecube een Xbox1 (mooi blauw gespoten+blauwe led voorin O+ ) en een gameboy, dus om me een sony fanboy te noemen :? ?

De Gamecube heeft wazig beeld, zelfs met rgb kabel, de psp zoemt bij het laden en houd er na 5 uur GTA mee op, de PS2 laadt geen +r dvd's, de xbox maakt lawaai tijdens het spelen, ook na fan nakijken, etc.

Als je een console hebt, wil niet zeggen dat je dan moet doen dat alles volmaakt is en dat er geen gebreken zijn. Dat is pas fanboy-gedrag :/

Anyway, ik heb nog 3 maanden op mijn xbox live zitten dus ik ze je volgende week wel online met cod2 dan kunnen we daar uitvechten wie de fanboy is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Macer schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:11:
[...]

Met de release van de PSP in ons achterhoofd zal dat inderdaad erg voor de hand liggen :X
Hahaha ja idd die zijn nog steeds moeilijk leverbaar en niet enkel omdat er zoveel vraag zou zijn.
Zeggen ze wat over MS, met enige leveringsproblemen, Sony is nog beter in het slecht(er) of gewoon helemaal niet leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:54:
Amped 3 is niet online :( (zoo zonde want 2 was het vetste live spel)
Da's idd wel een gemis, kan toch niet waar zijn geen Live ondersteuning?!
Kan me het eigenlijk niet voorstellen dat ze dit eruit hebben gelaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja ik was net zo verbaasd als jij, maar het is echt zo. Waarschijnlijk omdat hij vrij laat pas is overgezet naar de 360. Geen online multiplayer dus. Vast wel stats oid, Maar met zn allen de berg af (met gijs de nr1 van de wereld) was zo ongelovelijk vet.. dat ga ik echt missen :(

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 03-01-2006 15:44 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:43:
Ja ik was net zo verbaasd als jij, maar het is echt zo. Waarschijnlijk omdat hij vrij laat pas is overgezet naar de 360. Geen online multiplayer dus. Vast wel stats oid, Maar met zn allen de berg af (met gijs de nr1 van de wereld) was zo ongelovelijk vet.. dat ga ik echt missen :(
Tsss nou dan koop ik geen 360 maar blijf ik mooi SSX on Tour en Amped 2 spelen op de goede oude doos op HD ;) totdat Amped 4 er is met Live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Macer schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:11:
[...]

Ok goed, dat de ps3 er een jaar over doet om de 360 in te halen :p

[ Voor 28% gewijzigd door dikki dik op 03-01-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=27066

denk dat het een hoax is, maar toch wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 04-05 18:56
Ik ben me ervan bewust dat dit een echte n00bvraag is, maar de xbox 360 wordt mijn eerste echte console en daarom stel ik hem toch maar. Ik heb een gewone 51 cm tv en ik vroeg me af of ik daar de HD AV kabel via scart op kan aansluiten of dat ik een speciale kabel nodig heb aangezien mijn tv uiteraard geen HD ondersteunt. Een Premium komt namelijk een dezer dagen mijn kant op en ik wil graag voorbereid zijn om direct te kunnen gamen.

Kortom: gewone 51 cm tv ==> HD AV of Composite AV, of maakt het niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
eqjim schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:24:
Ik ben me ervan bewust dat dit een echte n00bvraag is, maar de xbox 360 wordt mijn eerste echte console en daarom stel ik hem toch maar. Ik heb een gewone 51 cm tv en ik vroeg me af of ik daar de HD AV kabel via scart op kan aansluiten of dat ik een speciale kabel nodig heb aangezien mijn tv uiteraard geen HD ondersteunt. Een Premium komt namelijk een dezer dagen mijn kant op en ik wil graag voorbereid zijn om direct te kunnen gamen.

Kortom: gewone 51 cm tv ==> HD AV of Composite AV, of maakt het niet uit?
De kans dat je TV Component ondersteunt is nihil. De Component cable heeft ook een Composite uitgang met SCART-adapter, dus je kunt 'm wel aansluiten. Het beeld zal echter merkbaar beter zijn met een Advanced SCART Cable.

Vraag is echter hoe goed je "gewone 51cm TV" is. Als dit een Koreaanse Yoko is met vissekom-buis en geen benul van dingen als 100Hz zal een advanced SCART cable waarschijnlijk een aap met een gouden ring zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 21 pins kabel, welke dat ook mag zijn :P, is het beste voor gewone tv's, dus die zou ik aanraden .

Tenzij je tv progressive scan ondersteund, dan kan je via component 480p draaien, ook heel erg mooi, geen 720p maar wel mooier dan 480i.

wat voor tv heb je? post even een type nummer dan zeg ik je of je iets aan die component kabel hebt ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 164445 op 03-01-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

hm, net media connect voor het eerst gebruikt; erg cool! Alleen wat ik vreemd vind is dat als ik media connect afsluit Folder sharing actief blijft en ik dus gewoon nog steeds overal bij kan tenzij ik het handmatig in de settings stopzet.

[ Voor 4% gewijzigd door dadj op 03-01-2006 16:53 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-05 21:15
Hoe weet je eigenlijk of je tv 480p ondersteund? want als ik in het instelmenu zit, en ik klik op 480p, blijft het scherm normaal, maar als ik op 720p druk, wordt het scherm blauw (kan ie dus neit aan)
als dat 480p werkt, is het dan nog nodig om een advanced scart kabel te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 04-05 18:56
Mijn TV is idd een cheap-ass ding. Het is een SEG 5115, hoop dat je daar wat aan hebt e2k.

Daarnaast hebben we overigens ook nog een breedbeeld 100hz samsung van 3 jaar oud, maar als ik het goed begrijp kan in theorie die scart stekker overal in mocht ik hem soms willen verplaatsen. Die breedbeeld is namelijk van een huisgenoot en het zou relaxt zijn als de xbox zonder teveel hussle verplaatst kan worden mochten we eens 'serieus' willen gamen ;) .

ps. bedankt voor de snelle reactie gasten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:28
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:54:
Hoe weet je eigenlijk of je tv 480p ondersteund? want als ik in het instelmenu zit, en ik klik op 480p, blijft het scherm normaal, maar als ik op 720p druk, wordt het scherm blauw (kan ie dus neit aan)
als dat 480p werkt, is het dan nog nodig om een advanced scart kabel te kopen?
Meestal staat dat soort ''Technische Informatie'' in de Handleiding.
En als je een HDTV hebt, haalt de Advanced Scart Cable weinig uit, men kan dan beter gaan voor de HD-Component Cable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:26
Gisteren voor het eerst via Windows Media Center een film op m'n 360 afgespeeld, en het werkt voor geen meter.
Ze herkenden elkaar meteen dus wat dat betreft geen enkel probleem, alleen zo ongeveer elke 1,5 minuut komt er rechtsboven 'Netwerküberlastung' te staan (ja ik heb dus de Duitse versie :P). Het geluid gaat dan gewoon normaal door maar een paar seconden gaat het beeld erg schokkerig. Ook liep mijn 360 gisteren een keer vast tijdens het kijken van een film toen ik weer die melding kreeg. Jammer maar helaas dus op deze manier ga ik geen films kijken, ik probeer het wel opnieuw zodra ik van dat irritante draadloze netwerk af ben.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je met je gamercard in de Wiki? Kom even op IRC via IRC-client of webapplet